SCUDETTO


TYLKO REMIS Z BENIAMINKIEM... PESCARA 1:1 MILAN

2 kwietnia 2017, 14:05, Leonardo 22 Główne newsy
TYLKO REMIS Z BENIAMINKIEM... PESCARA 1:1 MILAN

AC Milan sensacyjnie zremisował 1-1 z Pescarą w wyjazdowym meczu 30. kolejki włoskiej Serie A. Od pierwszych minut większa pewność siebie i kultura gry były bezsprzecznie po stronie Rossonerich. W pierwszych minutach Bacca miał dobrą okazję, niepilnowany dostał piłkę w polu karnym ale jego wolej okazał się niecelny. W 12 minucie byliśmy świadkami kuriozalnej bramki. Przyciskany po prawej stronie Paletta mocno odegrał do Donnarummy, podał w światło bramki a młody bramkarz nie popisał się przyjęciem. Wszystkie te zdarzenia złożyły się na to, że na konto włoskiego defensora z argentyńskimi korzeniami został zapisany niecodzienny samobój. Podpieczni Montelli na tę sytuację nie zareagowali jakoś szczególnie, ale starali się doprowadzićdo wyrównania jeszcze przed przerwą. Sosa w 16 minucie ładnie strzelał ale Fiorillo pewnie wyłapał ten strzał. Swoje szanse miała też Pescara, najgroźniej było w 28 minucie kiedy to Gigio świetną paradą zażegnał niebezpieczeństwo po centro-strzale z prawej strony. Szczęście do Milanu uśmiechnęło się dopiero w 41 minucie kiedy po rajdzie Deulofeu i późniejszym zamieszaniu w polu karnym do piłki dopadł Pasalić i mocnym wolejem wpakował ją do siatki. Do przerwy Il Diavolo sensacyjnie tylko remisuje z Delfinami co zwiastowało nam ciekawą drugą odsłonę.

 

Drugie 45 minut zaczęło się spokojnie, obie drużyny na nowo jakby zaczęły się badać i chwilę czasu minęło zanim zobaczyliśmy pierwsze okazje. W 52  minucie Deulofeu kapitalnie znalazł w polu karnym Bakkę, ale Kolumbijczykowi zabrakło zdecydowania i zbyt długo zastanawiał się nad przyjęciem i oddaniem strzału, cała akcja przez jego opieszałość spaliła na panewce. W 56 minucie po strzale Sosy zza pola karnego wydawało się, że piłka jest w siatce, ale było to złudne, ponieważ futbolówka zahaczyła jedynie o boczną część bramki. Chwilę później Paletta faulował na 17 metrze na wprost bramki Gigio, dzisiejszy kapitan Milanu obejrzał za to żółtą kartkę, a wolnego wykonywał Bovo, który moncym strzałem napędził strachu wszystkim przyjezdnym. Na szczęście to uderzenie po lekkim rykoszecie zmieniło tor lotu i przeszło obok bramki. W 74 minucie Benali dostał piękne prostopadłe podanie i zakończył je mocnym strzałem w krótki róg, ten strzał zmusił do wysiłku Donnarumme. Gospodarze walczyli jak lwy, nie poddawali się w żadnym aspekcie. W 81 minucie kapitalną okazję miał Milan! Najpierw Ocampos uderzył z lewej strony pola karnego, Fiorillo obronił pod nogi Lapaduli, który strzelił od razu, ale kolejny raz nogami bramkarz Pescary poradził sobie z interwencją! Wielkie szczęście mieli gospodarze. W 86 minucie w słupek głową uderzył Romagnoli! Wyraźnie przycisnął Milan w końcowej fazie meczu. Dwie minuty później Deulofeu uderzał z wolnego, ale Fiorillo miał dziś ewidentnie dobry dzień. Sędzia zdecydował się doliczyć 5 minut do drugiej połowy. Zawodnicy Montelli spieszyli się do końca, ale nie zdołali zmienić wyniku, remis z beniaminkiem z Pescary stał się faktem. Pescara 1:1 Milan!

 

PESCARA: Fiorillo; Biraghi, Campagnaro, Bovo, Zampano; Coulibaly, Muntari(66' Bruno), Memushaj(85' Milicevic); Benali; Caprari(76' Cerri), Bahebeck.

MILAN: Donnarumma; Calabria, Paletta, Romagnoli, Vangioni; Fernandez(76' Kucka), Sosa(70' Locatelli), Pasalic; Deulofeu, Bacca(58' Lapadula), Ocampos.

 

Bramki: 12' Paletta (S), 41' Pasalić

Żółte kartki: 25' Biraghi, 52' Bovo, 58' Paletta, 62' Coulibaly, 63' Sosa, 75' Memushaj, 78' Locatelli, 85' Bruno

Arbiter główny: Paolo Mazzoleni

Miejsce: Stadio Adriatico (Pescara)

Transmisja: Eleven



235 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Milanista276
Milanista276
3 kwietnia 2017, 22:57
A inter dostal wpierdol :D
0
Milanista1984
Milanista1984
3 kwietnia 2017, 22:44
A tymczasem Inter przegrywa 1-2 z Sampdorią.
Także jednak ten punkt odrabiamy do Interu. Podejrzewam że Inter troszkę się podpalił tym wynikiem Milanu i mogło im nogi spętać w tym meczu. Także cały czas jesteśmy w grze o puchary :)
0
3 kwietnia 2017, 22:44
No i Milan odrobił punkt do Interu :) Fatalna skuteczność nerazzurich niedokładne kluczowe podania lekkomyślność Brozovicia ambicja Quagliarelli i Shicka fatalne sędziowanie liniowych = koniec marzeń Interu o LM w tym roku... Forza Milan!
0
Amaterasu
Amaterasu
3 kwietnia 2017, 22:43
Inter traci punkty. Gdyby nasi profesjonaliści pokonali outsidera bylibyśmy dziś przed Interem...ehh
0
Diavo
Diavo
3 kwietnia 2017, 22:41
Milan remis a Inter przegrywa, w derbach zabija się o 3 pkt pytanie na jakim poziomie to się odbędzie. .
0
3 kwietnia 2017, 22:40
Inter z Sampdorią jeszcze gorzej marnuje niż my z Pescarą :) Wygląda na to, że odrobiliśmy punkt do nerazzurrich :)
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
3 kwietnia 2017, 22:41
No jeszcze nie wszystko stracone,walczymy dalej o puchary :)
0
zbylon
zbylon
3 kwietnia 2017, 13:35
A ja takie miałem złe przeczucie jak przeczytałem wczoraj rano tytuł, że "Formalność...". Takich rzeczy się nie pisze, bo to przynosi pecha. Jak dla mnie to wczoraj Milan pokazał, że zwyczajnie nie zasługuje na Europę w tej chwili. Poza kilkoma graczami, którzy się wybijają jak Deulofeu czy Donnarumma. Niestety - remis z najsłabszym zespołem ligi, który w 29 meczach zdobył 12 punktów, to po prostu wstyd i nie ma wytłumaczenia dla takiej gry. Epizod taki jak fatalny błąd Gigio, nie powinien mieć znaczenia, bo takim zespołom jak Pescara powinno się ładować minimum 3 gole.
Żenada.
0
MalinaOla
MalinaOla
3 kwietnia 2017, 10:25
Dobrze że byłem w pracy i nie widziałem tego spotkania...
0
Majki85
Majki85
3 kwietnia 2017, 09:29
W obecnym Milanie nie ma kogo oglądać. Są oczywiście zawodnicy którzy robią róznice - Suso, Bonaventura, Deulofeu itp., jednak generalnie jest to zbieranina piłkarzy, którzy do końca chyba nie wiedzą jak mają ze sobą grać.
Niestety, ale Inter, Lazio czy Atalanta, to są zespoły na ten moment od nas lepsze, bardziej konkretne i to one zasługują na europejskie puchary. Bo czy np. ktoś z nas wyobraża sobie Milan wygrywający 5:0 w Genoi, skoro my z Pescarą mamy problem ze stworzeniem okazji bramkowej? Bo ja nie potrafie sobie tego wyobrazić.
Jeszcze jedno... Jak Paletta mógł wsadzić na taaak wysokiego konia Donnarumme, podając mu górną piłkę? Tym bardziej, że chyba każdy wie, że gra nogami u Gigio wymaga sporej poprawy. Masakra!! Szkoda słów.
Bye, bye Europo!!
1
ACstach
ACstach
3 kwietnia 2017, 12:50
My to w Genui 3-0 dostaliśmy.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
2 kwietnia 2017, 23:25
Ameryki nie odkryjemy twierdząc, że naszym problemem jest zdobywanie więcej niż 1 bramki na mecz ostatnio. Z ekip z top 7 w obronie nie wyglądamy źle - trzecie Napoli ma tyle samo straconych, ale strzelone bramki to już tragedia. Na tym etapie 43 bramki to bardzo słaby wynik, chciałbym widzieć Milan strzelający 3-4 bramki więcej niż 2-3 razy w sezonie. Wiem, że bramki pucharów nie dają ale bez mocnej pomocy, która kreuje sytuacje nie dziwmy się, że marnej Pescarze umiemy strzelić tylko 1 bramkę.

Gdzie to attaccare ja się pytam?
Edytowano dnia: 2 kwietnia 2017, 23:27
0
Geri
Geri
2 kwietnia 2017, 22:58
Milan nie jest pierwszą drużyną z czołówki, która w tym sezonie straciła punkty z Pescarą. Nie jest też pierwszą drużyną w historii futbolu, której nie wyszedł mecz po dwutygodniowej przerwie reprezentacyjnej. Zwłaszcza, kiedy nagle przypomnimy sobie, że kilku absolutnie kluczowych graczy zespołu - który jeszcze nawet nie jest w kadrowej budowie, bo dopiero ma niebawem w takowej być - jest poza kadrą meczową ze względu na urazy...

Nie zamierzam bronić zespołu za dzisiejszy mecz, bo to powinniśmy wygrać w sposób, który nie pozostawiłby złudzeń.

Natomiast nie do końca rozumiem biczowanie zespołu za ten sezon, co dominuje w wypowiedziach...

Złościć się za mecz - jasne, jest za co, bez dwóch zdań. Ale, że nagle jesteśmy drużyną która na nic nie zasługuje...?

W zeszłym sezonie zdobyliśmy 57 punktów (o 3 więcej niż mamy teraz na 8 kolejek przed końcem), a 61 rok temu wystarczało żeby awansować do pucharów.

To nie jest tak, że my się nie poprawiliśmy. To jest tak, że poprawiło się też 6 ekip oprócz nas...

Dziś straciliśmy dwa punkty, które mogą się okazać bezcenne w walce o Ligę Europy ale ja przynajmniej nie zamierzam przez ten jeden mecz przestać wierzyć, że od pewnego czasu projekt Montelli idzie w pozytywnym kierunku...
1
Ginevra
Ginevra
3 kwietnia 2017, 19:47
w końcu tu przeczytałam coś mądrego :)
0
tmqTV
tmqTV
2 kwietnia 2017, 22:35
Powiem tak - drużynie aspirującej do gry w europejskich pucharach nie wypada remisować z outsiderem.

Już mniejsza o błąd Paletty i Donnarummy, w tym meczu powinniśmy strzelić trzy lub cztery bramki. Bo kiedy nadarzy się lepsza okazja do podbudowania morale i scalenia zespołu po fajnym meczu?

Nie powinniśmy się przejmować błędem, bo te zdarzają się lepszym i większym "grajkom" (co nie oznacza przy okazji, że Paletta nie powinien ponieść konsekwencji za swoje zagranie, tym bardziej, że pomimo "somobója" jeszcze co najmniej dwa razy w tym meczu odgrywał do bramkarza celując w światło bramki). Bardziej zastanawia mnie, dlaczego zespół, który do tej pory gryzł trawę walcząc o pozytywne wyniki w każdym meczu, dzisiaj totalnie odpuścił drugą połowę. Ja tam nie widziałem wielkich ambicji i walki o trzy punkty. To było raczej na zasadzie: "Przecież to Pescara, zaraz coś wpadnie...". Mam nadzieję, że tylko przez zlekceważenie przeciwnika dzisiaj ugraliśmy wyłącznie jeden punkt. Bo jeżeli zadecydowały inne czynniki, to będziemy mieli kłopot na finiszu sezonu.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
2 kwietnia 2017, 22:20
Ja się na temat meczu nie wypowiem bo nie oglądałem, jak po komentarzach widzę to dla moich nerwów to lepiej.

Ale z innej bajki. Wymieniliśmy się bramkarzami z Cagliari bo Gabriel miał tam grać a grzeje ławę. Skoro jest za słaby na średni zespół to chyba powinniśmy rozważyć jego sprzedaż.
0
Diavo
Diavo
2 kwietnia 2017, 21:52
Wstyd! multum przekleństw.. i teraz puenta
Wiecie co myśla wszystkie kluby z dołu tabeli patrząc na kalendarz rozgrywek?
Może z Milanem się uda :)
0
Zielony2009
Zielony2009
2 kwietnia 2017, 21:15
Oczywiste jest, że ta drużyna nie ma szans w LE. Ale wszyscy mamy nadzieję, że w przyszłym sezonie będziemy mieli skład za grube miliony, a on już w pucharach może powalczyć.
Ponadto trudniej będzie ściągnąć zawodników do klubu, który nie gra w żadnych europejskich rozgrywkach.
Nie ma usprawiedliwienia, nie ma godzenia się, nie ma wymówek, nie ma odpuszczania. LE za rok być musi, bo inaczej stracimy kolejny sezon, o kolejny za dużo.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 kwietnia 2017, 20:39
No cóż, chyba wszystko już zostało powiedziane.. Ja jako kibic Milanu nie wymagam abyśmy walczyli o Ligę mistrzów rywalizowali z Juve Romą czy Napoli, ponieważ jestem realistą i wiem że obecny Milan (przeciętny) jest na to za słaby, ale jeżeli nie potrafimy wygrać z drużyną z SerieB beznadziejną do bólu - która jest ostatnia w tabeli.. to naprawdę "szkoda strzępić ryja.
0
MATI_BA
MATI_BA
2 kwietnia 2017, 18:47
Nie chce żeby Milan w takim stanie grał nawet w pucharze intertoto. Po co skoro nie mogą sobie wypracować pół klarownej sytuacji do zdobycia bramki przeciw Pescarze to z czym do ludzi? Wyjdzie na nich jakieś Southampton i dostaną 6 z taką grą jak dziś.

Od początku 2 połowy do jakieś 80 nie potrafili przenieść się podaniami pod bramkę rywala! Dwa podania panika i w aut przeciwko Pescarze, to jest Milan? Korona Kielce lepiej operuje piłką niż oni. Tacy piłkarze jak Ocampos czy Lapadula nie powinni w ogole ubierać koszulki Milanu.

Gratulacje dla Romagnoliego, dzisiejszy Man of match szkoda tylko że w takich nędznych okolicznościach. Ale naprawde fajny mecz, walczył za trzech, każdy atak pozycyjny zaczynał i no i ten nieszczęśliwy słupek. Kolejnych setek meczy w koszulce Milanu.
0
saniol-82
saniol-82
2 kwietnia 2017, 18:21
...Niestety ,ale wybijmy sobie z głowy Ligę Europy bo jesteśmy po prostu na nią za słabi...
0
Marcin1995
2 kwietnia 2017, 17:54
Takimi meczami przegrywamy puchary, niestety cięzko będzie o 6 miejsce przy tak punktujących rywalach kluczowe derby i atalanta, delikatnie mówiąc zdenerwował mnie dzisiejszy mecz
0
Mirabelli
Mirabelli
2 kwietnia 2017, 17:29
Mecz w naszym wykonaniu słaby, przede wszystkim druga połowa, bo Milan nawet tyłka nie chciał ruszyć do walki o 3 pkt, a jakby ruszyli to by wygrali:

Donnaruma- Gdyby nie ten wielki babol, to Gigio znowu byłby wyniesiony pod niebiosa, no ale cóż, duża wina po jego części za straconą bramkę, ale trudno, chłopak jest młody i się nauczy

Paletta- Słaby mecz Paletty, znowu nam zawalił sprawę, o ile dla Gigio wybaczę, to nie dla niego, to już kolejny jego taki babol, to dobry obrońca, ale bardzo wybuchowy tzw bomba zegarowa, cóż, niech zacznie Gomeza i Zapatę wpuszczać, przede wszystkim Gomeza

Romagnoli- Niejednokrotnie ratował nam sytuację, do tego prawie strzelił gola, ulala, to byłby jubileusz, no ale cóż, nienajgorszy mecz Alessio

Vangioni- dobry mecz Vangioniego, świetnie wyprowadzał prostopadłe piłki do napastników oraz dobrze grał w obronie, good game

Calabria- Nic szczególnego, ale plus za interwencje

Sosa- Słaby mecz Sosy, masa strat i niedokładnych dośrodkowań, do tego kolejna żółta kartka, widać że chłopaka zbyt często ponoszą emocje

Fernandez- Średni mecz Matiego, miał przebłyski, ale tylko przebłyski, tak poza tym nic szczególnego

Pasalić- MVP dzisiejszego spotkania w Milanie, świetne podania w jego wykonaniu, to wszystko od niego zaczęło się przy bramce Milanu, zgrał świetnie do Deulofeu, do tego znalazł się w odpowiednim miejscu przy strzale, gratulacje, szkoda że tylko jemu i Deulofeu

Kucka- Zbyt mało minut i zbyt mało sytuacji

Locatelli- Do spółki z Jurajem, także to samo

Deulofeu- Po Pasaliciu zawodnik meczu, świetnie odnajdywał się w polu karnym, gdyby tylko Lapadula i Bacca wykorzystali sytuacje to byłby bez wątpienia MVP spotkania

Ocampos- średni mecz Lucasa, przed przerwą grał zdecydowanie lepiej w meczu z Genoą, teraz średnio

Bacca- zupełnie niewidoczny, do tego jego przyjmowanie piłki woła o pomstę do nieba, a szkoda, zapewne już by miał dobrą sytuację

Lapadula- odwrotnie niż Bacca, bardzo widoczny w polu karnym, szkoda że brakowało mu dzisiaj szczęścia, a tak zapewne znowu byłby bohaterem Milanu

No cóż, pozostaje gonić czołówkę tabeli, bo Atalanta teraz jest bardzo mocna i tylko Juve oraz Roma mogą ją zatrzymać, a my musimy załatwić Inter

Forza Milan!!!!
Edytowano dnia: 2 kwietnia 2017, 17:32
1
chrisswanx
chrisswanx
2 kwietnia 2017, 17:37
Wszyscy się czepiają tego Calabrii, naprawdę nikt nie widział tych wszystkich wrzutek?
0
luca8282
luca8282
2 kwietnia 2017, 17:47
Super podsumowałeś zgadzam się w 100%
0
karp_fso
karp_fso
2 kwietnia 2017, 20:18
Calabria dzisiaj grał dużo lepiej od Vangioniego. Vangioni potrafi grać tylko w ataku, w obronie zdarzą mu się 2-3 ofiarne interwencje, ale zauważcie, że jak gra Vangio to rywale prowadzą ataki głównie jego stroną. Pomijam już fakt notowania strat na własnej połowie.

Pasalić z kolei zaliczył kilka odbiorów i podań, ale po za bramką wcale nie grał lepiej od Fernandeza.
0
Zirytowany
2 kwietnia 2017, 17:22
Cenny 1 pkt wywalczony na trudnym terenie z bardzo groźnym rywalem, brawo Milan.
4
jasiom22
jasiom22
2 kwietnia 2017, 17:11
Alejandro Gomez (Atalanta) do Milanu!
0
Muniek987
Muniek987
2 kwietnia 2017, 18:25
On ma 29 lat, a ządają za niego 20mln
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
2 kwietnia 2017, 18:33
Za 29 latka, który wpakuje 20 bramek w sezonie dałbym i 30.
2
areczek238
areczek238
2 kwietnia 2017, 17:06
nie ma co gdybac milan jest cienki i tyle. podchodze do kazdego meczu z nerwami ogladajac to gowno
1
Muniek987
Muniek987
2 kwietnia 2017, 17:06
Swietny wynik, bardzo dobrze, ze nie bedziemy grac w LE, bo po co sie osmieszac. Graliby jak inter w tym sezonie
Donna- tuman zawalil bramke. Co on robi na tych treningach? Ja nigdzie nigdy profesjonalnie nie trenując potrafie przyjąc pilke
Vangioni- w miare
Romek- najlepszy z obrony
Paletta- nie powinno go tu byc. Tykająca bomba bez umiejetnosci. Gomez za niego
Calabria- oprocz szybkiego biegania to on nic nie potrafi
Sosa- strata 4mln. Tłumok i debil ktory nie potrafi dosrodkowac
Mati- i po fajerwerkach. Kolejnym razem lawa
Pasalic- procz bramki, to totalne drewno. Nic nie potrafi
Deulofeu- slabo
Bacca- swietny napastnik, ktory nic nie potrafi. Powinien ze 2 huknac, a on 3 dni pilke przyjmuje, żłob
Ocampos- po wygladzie widac, ze bez mozgu. Kretyn, ktory do kazdego ma pretensje, tylko nie do siebie. Suso wróć
Ja sie nawet ciesze, ze jest remis. Pol skladu do wymiany latem. Panowie 30 do widzenia, w tym najnowszy super transfer galiniego, sułtan Turcji Sosa
0
chrisswanx
chrisswanx
2 kwietnia 2017, 17:12
Popłynąłeś trochę.

Donnarumma tuman? Każdemu zdarzają się błędy, mówisz o przyjmowaniu piłki na jakimś orliku, jakbyś wyszedł na prawdziwe boiska i ciążyłaby na Tobie taka presja, to byś nie wiedział co ze sobą zrobić.

Tak samo z Palettą, nie spodziewał się, że tak to się może stać fakt podał zbyt mocno, ale to co robił przez cały sezon to już nieważne, bo raz popełnił błąd?

Calabria potrafi jeszcze dośrodkować i po przykładowo po jego wrzutce Romek trafił w słupek.

Deulofeu i Ocampos to takie Niangi tylko, że temu pierwszemu czasem coś wyjdzie, tylko po co te wyzwiska znowu?

2
Muniek987
Muniek987
2 kwietnia 2017, 17:30
Z donnarummą to wiem. Troche za bardzo pocisnąlem. Z paletta chodzi o caloksztalt. Ten idiotyczny faul na skraju pola karnego mnie rozjuszyl. Niemota i tyle. Ocamposa nie chce widziec na boisku juz
0
luca8282
luca8282
2 kwietnia 2017, 17:03
Tak naprawdę to nie zasłużyliśmy na ten 1 punkt. Ja spodziewałem się gładkiego 3-0. Graliśmy padakę bez ładu i składu gra przypadku. Krew mi się lała z oczu jak na to patrzyłem. To Pascara dzisiaj nam pokazała jak się gra w piłę. Mieli o wiele ciekawsze i groźniejsze sytuację. Zasłużyli na 3 pkt.
0
Adamken
Adamken
2 kwietnia 2017, 17:03
Szkoda słów... Żadnego zawodnika nie można pochwalić, dosłownie ŻADNEGO! Najbardziej boli to, że gdyby nie ten samobój Paletty, to Milan prawdopodobnie by wygrał to spotkanie 1:0, w bólach i męczarniach, ale jednak byłyby trzy punkty. A tak europejskie puchary nam odjeżdżają :(
1
chrisswanx
chrisswanx
2 kwietnia 2017, 17:06
W takim meczu nie można winić Paletty i Donnarummy za to, że był remis. Gdyby to był mecz z jakimś poważnym rywalem to ok, błąd by był znaczący, ale z takim przeciwnikiem jak Pescara mimo pomyłki powinniśmy ich rozgnieść, jeżeli chcemy aspirować do wyższych celów. Ogólnie najlepsze określenie na Milan to chciejstwo, oni by chcieli grać w pucharach, chcieliby być dobrzy, ale niestety nie są.
3
Adamken
Adamken
2 kwietnia 2017, 17:22
Ja ich za to nie winię, w końcu to każdemu może się przydarzyć. Z resztą widząc tę bramkę od razu przypomniało mi się samobójcze trafienie De Sciglio w szalonym meczu z Parmą - dosłownie identyczny samobój. I masz rację, w takim meczu powinniśmy przynajmniej 2-3 bramki więcej zdobyć. Nie mówię już o czystym koncie, bo wiadomo, że czasem z tyłu coś może wpaść. Ale my graliśmy z ostatnią drużyną, która straciła do tej pory 66 bramek. Słownie SZEŚĆDZIESIĄT SZEŚĆ! A my strzelamy im jedną bramkę...
0
marcelinho
marcelinho
2 kwietnia 2017, 17:02
Co My mamy żądła z przodu to pół ligi sie śmieje. ...zmiana z bezproduktywnego Bacce na bardziej beznajdziejnego Lapadulu a pseudonim Lapagol to jakiś żart na drugie pół ligi
1
michalmisiu
michalmisiu
2 kwietnia 2017, 17:05
Braveheart w mojej opinii jeszcze śmieszniejsze. To tak jakby Roberta Mateje nazwać Majkiem Tysonem skoków narciarskich.
0
Muniek987
Muniek987
2 kwietnia 2017, 18:36
https://mobile.twitter.com/delinquentweet/status/848548119436546052
Dlatego on powinien grac, a nie bacca. Dla niego nie ma piłek straconych
0
jasiom22
jasiom22
2 kwietnia 2017, 17:01
Co za bieda... Milan 1-1 a Atalanta 5-0 ... :-/
2
patrykas
patrykas
2 kwietnia 2017, 17:01
Europo PAPA
0
milan2002
milan2002
2 kwietnia 2017, 17:00
Śniło mi się dziś, że Milan straci punkty z Pescarą i ten koszmar się spełnił. To jest absolutna katastrofa. Ręce mi opadły i nic mi się nie chce. W zasadzie LE poszła się...
0
2 kwietnia 2017, 17:00
Na podwórko pod blok i uczyć się przyjęcia piłki i dokładnych podań!
0
areczek238
areczek238
2 kwietnia 2017, 17:00
czlowiek czeka 2 tyg za meczem "pewnie ciekawym ''bo z ostatnim miejscem a tu masakra
1
areczek238
areczek238
2 kwietnia 2017, 16:58
co to wogole za milan? zacznijmy od tego...zygam
0
marcelinho
marcelinho
2 kwietnia 2017, 16:57
Dziękuję Ci k.... "wielki" Milanie za zjebanie mi niedzieli.
0
areczek238
areczek238
2 kwietnia 2017, 16:57
co za drewno nie chce mi sie ogladac tych meczow milanu. Nie wiem czy wogole jakis zawodnik powinien nosic ta koszulke... Europa? jak? nawet z ostatnim miejscem nie potrafimy wygrac
1
tober12
tober12
2 kwietnia 2017, 16:56
Milan co frajerzy roku. Paletta zakończył sezon w takim stylu jaki prezentowaliśmy cały czas. Żegnamy puchary i ta całą bande pralni pieniędzy zniszczyli ten klub do cna. Jeszcze Palermo nam doladuje u siebie i Donnarumma Suso i reszta wypożyczeń odejdzie. Brak suso i bonavetury wychodzi jakości nie mamy za grosz tym samym żadnego alibi na gre w pucharach sa lepsi
1
2 kwietnia 2017, 16:56
No to chyba dziś mamy w końcu CLOSING ...walki o europejskie puchary...
5
lajc1k
lajc1k
2 kwietnia 2017, 16:55
ŻENADA
0
karp_fso
karp_fso
2 kwietnia 2017, 16:55
Remis z Pescarą, wstyd.
Btw. z Calabrii jeszcze będą ludzie.
0
Ac milan12345
Ac milan12345
2 kwietnia 2017, 16:54
Europo żegnaj...
0
chrisswanx
chrisswanx
2 kwietnia 2017, 16:54
Wilku87, proszę się wylogować :D
1
Wilk87
Wilk87
3 kwietnia 2017, 13:04
Następnym razem też dam wcześniej znać, może się coś postawi u buka :)
0
chrisswanx
chrisswanx
3 kwietnia 2017, 17:14
Na szczęście nie tylko Milan zepsuł :D
0
Cervusius
Cervusius
2 kwietnia 2017, 16:54
Europo żegnaj
0
stary_boss
stary_boss
2 kwietnia 2017, 16:53
po pucharach dno i wodorosty
0
ACstach
ACstach
2 kwietnia 2017, 16:53
A miałem sobie darować te nerwy, nie patrzeć na to "widowisko". I sam siebie dziś znowu nie posłuchałem. Żenada.
0
Lomaxini
Lomaxini
2 kwietnia 2017, 16:53
No i ... No i cześć
1
Michelangelo
Michelangelo
2 kwietnia 2017, 16:53
Marzenia o Europie się oddalają żeby nie powiedzieć że są już nie realne
Edytowano dnia: 2 kwietnia 2017, 16:54
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
2 kwietnia 2017, 16:50
Człowiek wraca do mieszkania po swoim przegranym meczu, a tu jeszcze na dokładkę remisik z Zemanem. Grazie :)
2
michalmisiu
michalmisiu
2 kwietnia 2017, 16:56
Spróbuj wysłać CV do Milanu. Ostatniio biorą wszystkich. Nie musisz nawet posiadać większych umiejętności a kasy jak lodu. Najlepsza fucha na świecie. Ja już wysłałem.
2
ACstach
ACstach
2 kwietnia 2017, 16:50
Pescara grozniejsza w doliczonym czasie gry.
1
Ac milan12345
Ac milan12345
2 kwietnia 2017, 16:49
Ale chamuwa za przeproszeniem ,co oni porabiają na treningach ,remis zaledwie sKoda słów
0
2 kwietnia 2017, 16:49
A Brocchi czeka :)
1
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się