SCUDETTO


Belotti nie chce rozmawiać z Interem, bo jest... kibicem Milanu

18 kwietnia 2017, 17:38, cinassek Aktualności
Belotti nie chce rozmawiać z Interem, bo jest... kibicem Milanu

W obecnym sezonie Serie A, rytmu wyścigowi o tytuł króla strzelców rozgrywek nadaje napastnik Torino, Andrea Belotti. Piłkarz ten zdobył jak dotąd 25 bramek przez 32 ligowe kolejki i wespół z Edinem Dżeko z Romy przewodzi w klasyfikacji najskuteczniejszych piłkarzy na Półwyspie Apenińskim. O 23-latka jego obecny klub zadbał już kilka miesięcy temu, gdyż przedłużył z nim kontrakt dodając klauzulę wykupu w wysokości 100 mln euro, ważną jednak tylko dla ekip spoza Italii. Drużyny z Włoch, które chciałby zatrudnić "Gallo", musiałyby usiąść do trudnych rozmów z włodarzami Byków. La Gazzetta dello Sport podaje, że bardzo chętnie Belottiego w swoich szeregach powitałby Inter, który dysponuje znacznym kapitałem ofiarowanym przez chiński koncern Suning. Według informacji mediolańskiego dziennika, rozmów z nerazzurrimi nie chce jednak podjąć sam zainteresowany, argumentując to faktem, że jest... kibicem Milanu. W ostatnich miesiącach w sieci można się było natknąć m.in. na screeny z wpisów napastnika na Facebooku sprzed kilku lat, w których jasno dawał do zrozumienia, że jest wielkim fanem rossonerich. Nie brakuje także zdjęć młodego Belottiego z ówczesnymi gwiazdami zespołu z czerwono-czarnej strony Mediolanu. Takie zachowanie samego snajpera tylko podsyca spekulacje, czy nowi właściciele Il Diavolo - szukając prawdziwej gwiazdy do wzmocnienia linii ataku - nie powinni skierować swego wzroku właśnie w kierunku najskuteczniejszego piłkarza Serie A...



68 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Orzelek79
Orzelek79
20 kwietnia 2017, 12:11
Jestem zdecydowanie na tak!!!
0
Davide
Davide
20 kwietnia 2017, 10:40
Wydaje się być idealnym kandydatem na 9. w Milanie, ale ja również mam pewne wątpliwości czy nie okaże się kolejnym Immobile/Cercim, do tego sporo sobie za niego życzą. Pewnie wyląduje w Anglii.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2017, 10:46
0
dejtfid1899
dejtfid1899
19 kwietnia 2017, 16:23
Witam wszystkich!
Nie mogę odzyskać hasła do starego konta, więc musiałem założyć kolejne..
Wracając do tematu, Andrea Belotti to moim zdaniem napastnik kompletny, który nie boi się wziąć na siebie ciężaru gry, do tego gra zespołowa nie sprawia mu problemów, gość posiada wszystkie cechy, aby w przyszłości stać się napastnikiem klasy światowej jak Inzaghi z najlepszych lat który potrafił zdobyć bramkę praktycznie z każdej pozycji w polu karnym. Kolejną cechą jest wiek Belottiego, ale też wyrachowanie którego brakuje ostatnio naszemu Carlosowi.. Jeśli chłopak będzie rozwijał się w takim tempie, to za rok będą wołać o niego nie tylko takie kluby jak Inter czy Milan, ale giganci dysponujący o wiele większym budżetem i wydanie 100mln euro nie sprawi im najmniejszych problemów, zważywszy na to jakiego gracza pozyskają. Milan powinien skupić się przede wszystkim na Belottim po sprzedaży Carlosa, za kolumbijczyka możemy spokojnie dostać 30-35mln przy obecnych cenach rynkowych, uważam że sam zakup Andrei zamknąłby się w kwocie 60mln, w transakcję można wrzucić Poliego którym zainteresowany jest Miha lub Kuckę.. (wiem słowak to typowy walczak, ale drugim Gattuso nigdy nie będzie, a pomoc w przyszłym sezonie pasuje stworzyć wokół rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia, jakim może być u nas Fabregas, obok niego Bonaventura i typowy defensywny pomocnik jak Gustavo, lub Matuidi który zszedł trochę z formą i mógłby zostać pozyskany za mniejszą kwotę). Kto w przypadku niepowodzenia mógłby zająć miejsce na szpicy w Milanie? Moim zdaniem odpowiednią osobą byłby Morata, który jak na czas jaki dostaje na boisku radzi sobie znakomicie, rozegrał mniej minut niż Benzema, za to piłka potrafi go znaleźć w polu karnym, dysponuje też dobrą techniką, plusem byłby też fakt, że grałby u boku kolegów z reprezentacji (bo wierzę w wykupienie przez nas Deulofeu) oraz to, że zna już ligę włoską i potrafiłby z miejsca wejść do drużyny na najwyższych obrotach.
1
Chaos8585
Chaos8585
19 kwietnia 2017, 17:13
Torino już wypuściło dwóch "kompletnych" piłkarzy - Cerci i Immobile. Belotti to taki sam przypadek - dobry sezon, transfer do lepszego klubu za duże pieniądze i wielki zjazd formy.
Za Baccę nikt oprócz Chińczyków nie zapłaci więcej niż 15 mln ojro, a sam Carlos nie przejawia większego zainteresowania przeprowadzką do Azji. Jeśli przyjdzie lepszy napastnik to Carlos skończy jako pijawka przesiadująca na ławce/trybunach i obciążająca budżet.
0
dejtfid1899
dejtfid1899
19 kwietnia 2017, 18:14
Chaos8585
Immobile nadal uważam za bardzo dobrego napastnika, nawet lepszego niż Bacca, tylko że transferem do Dortmundu w 2014 roku zepsuł swoje papiery.. Co dobitnie pokazuje, że nie każdy piłkarz da sobie radę w każdej lidze na świecie.W Lazio odbudował dobrą formę, co do Cerciego to podoba mi się sposób w jaki wykonuje karne, nie robi tego siłowo tylko technicznie, szkoda że nie dali mu strzelić w meczu z Osasuną.. Gość ma też dobrze ułożoną drugą nogę co pokazywał też grając u nas, to że kontuzje oraz wahania formy zrobiły swoje udowadnia że nawet bardzo dobrze zapowiadający się zawodnik może zepsuć swoją karierę, przykładów nie trzeba daleko szukać - Pato.
15mln to zdecydowanie za mało, chociaż nas kibiców Milanu przyzwyczaiła niestety polityka transferowa typu "kupmy za 20mln, sprzedajmy za 5.." Ale mamy nowych właścicieli, nowych ludzi od transferów ''do'' i ''z'' klubu, więc liczę że skończy się dawanie każdemu rabatu 80 procentowego.. Carlos nadal jest świetnym snajperem i nawet jeśli z nami zostanie to potrzeba mu tylko kogoś kto te piłki będzie mu wystawiał ;)
0
19 kwietnia 2017, 12:19
Jak Isco za 30 baniek chodzi to wymieńmy go za Bertolacciego i Sosę. Oraz 2 mln dopłaty.
1
theRossonerro
theRossonerro
19 kwietnia 2017, 14:11
W domu wszyscy zdrowi ? To nie fifa.... Real w życiu nie wezmie od nas Sosy i Bertolacciego oraz marnych 2 mln euro wzamian za Isco... Buahahahahahaha uśmiałem się :')
0
FaNaTyK
FaNaTyK
19 kwietnia 2017, 14:19
theRossonerro
Ty tak serio to łykłeś?
0
FaNaTyK
FaNaTyK
19 kwietnia 2017, 14:29
theRossonero - a gdyby dołożyć parę białych koszulek (Real też gra w białych więc mogliby wykorzystać)?
0
19 kwietnia 2017, 11:35
Przez chwilę przeczytałem Balotelli :D haha. Gość jest wybitny ale w tej chwili chyba żaden klub Serie A nie może sobie na Niego pozwolić. Nawet Juventus. Nie zmienia to faktu, że to moje prywatne marzenie na letnie mercato.
0
Andre
Andre
19 kwietnia 2017, 11:07
Zakup Belottiego to powinien być nasz priorytet w letnim mercato...
2
adamos
adamos
19 kwietnia 2017, 10:21
Nie stać nas na wydanie 100 mln na jednego zawodnika!!!!!!!!!!!!!! a za taką kwotę to lepiej wykupić Bale z Realu albo Neymara bo takie klauzule mają (ale wiadomo nie przejdą). Lepiej te 100 mln wpompować w pomoc: Krycha 18 mln, Isco 30 mln, Fabregas/Kovacic/Tielemans tez koło 25-30 mln do tego na prawe skrzydło Berardi 25 mln i mamy za 100 mln mega pomoc
0
Banny
Banny
19 kwietnia 2017, 11:22
Jakie 100 mln za Belottiego? Jest taki zapis w kontrakcie ale dotyczy on klubów spoza Włoch. Dalej... Ani Bale'a, ani Neymara za 100 mln nie wykupisz, ponieważ "klauzule" o których piszesz nie istnieją. Isco za 30 mln? Dobre żarty. Kovacić też raczej nie do wyjęcia z Realu, a jeśli już to na pewno nie za wspomniane 25-30 mln. Berardi to Interista, więc jego transfer również mało prawdopodobny.
3
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
19 kwietnia 2017, 16:34
Banny

Akurat z tego co wiem w Hiszpanii każdy musi/musiał miec klauzule i takowe istniały. jednak w przypadku tych graczy z pewnością były w granicach 250-500 mln euro
0
FaNaTyK
FaNaTyK
19 kwietnia 2017, 10:01
30 mln jeszcze bym dał ale 50 to już przesada.
0
19 kwietnia 2017, 09:31
Bezsensowny transfer. Gość tak naprawdę dopiero błysnął, za mniej niż 70-80 mln nie pójdzie, a w drużynie są ważniejsze luki do obsadzenia.

To tak na marginesie bo już to widzę, jak gość mając ponoć oferty z angielskiej czołówki idzie do Milanu.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2017, 09:48
0
radek14525
radek14525
19 kwietnia 2017, 09:56
Angielska pilka to wieksze nieporozumienie niz Milan
2
radek14525
radek14525
19 kwietnia 2017, 10:01
Przekonałeś mnie.
0
radek14525
radek14525
19 kwietnia 2017, 11:37
Dla Ciebie wszystko jest złe, bezsensowne, nieudane, jesteś największym pesymistą jakiego w życiu na internecie spotkałem. Czepiasz się dosłownie wszystkiego.
1
tommyb1
tommyb1
19 kwietnia 2017, 11:45
Czytam i pękam ze śmiechu :) napisałeś głupoty, radek jeszcze większą ale urzekłeś mnie ripostą :D Co do Belottiego - napewno nie jest to transfer bez sensu. Bo skoro gramy na typową 9 to Belotti już przerasta Carlosa walorami jakie powinno się mieć na tej pozycji. Polemizowałbym też z kwotą transferu. Myślę że za 60 go puszczą bo Torino nie stać na odrzucenie takiej oferty. Natomiast w pełni zgodzę się z Tobą w kwestii ważniejszych luk w składzie. To nie Bacca jest problemem tylko brak rozegrania na środku!!!
1
tommyb1
tommyb1
19 kwietnia 2017, 12:22
Dyrektor sportowy Torino FC, Gianluca Petrachi, zdradził, że Arsenal zaoferował 65 milionów euro za Andreę Belottiego. Włoski klub odrzucił jednak tę propozycję, ponieważ uważa, że 23-letni napastnik jest wart więcej.

Wygląda na to, że masz rację.
0
tommyb1
tommyb1
19 kwietnia 2017, 13:07
nie wiem czy ta kwota to prawda. Wątpię, żeby te słowa były prawdziwe. Jeszcze gdyby to było City, Man U albo Chelsea to może... ale Arsenal?? z resztą nie ważne. Można od jakiegoś czasu zauważyć trend, że włoskie drużyny bardzo niechętnie oddają za granicę największe talenty rodzime. Wyjątkiem w sumie jest chyba tylko Veratti. I nawet to może być powodem nie oddania go za takie pieniądze nawet jeśli ktoś je faktycznie zaproponował
0
radek14525
radek14525
19 kwietnia 2017, 13:40
tommyb1
Liga angielska to gowno , pogodz sie z tym.Ranocchia jest juz tam gwiazdą , dodatkowo sami pilkarze mowia ze nie ma tam taktyki , tylko kopanie do przodu , nie wspominajac o ich smiesznej kadrze.Juz podupadla Serie A przezentuje wyzszy poziom.
0
radek14525
radek14525
19 kwietnia 2017, 14:27
Cieszę się, że korzystam z acmilan.com.pl. Dowiedziałem się właśnie, ze SerieA prezentuje wyższy poziom, niż liga angielska. W której - na marginesie - kopie się piłkę tylko do przodu (co jest zarzutem wiec podejrzewam, że we Włoszech kopie się tylko do tyłu).
0
radek14525
radek14525
19 kwietnia 2017, 14:34
Masz racje nie widzialem jeszcze wiekszego gowna niz Anglia , nawet slaba Serie A jest lepsza , fakty bola.Za Niemcami i Hiszpanami to ludzie z kraju pijacego herbate o 12! , sa juz lata swietlne.
0
tommyb1
tommyb1
19 kwietnia 2017, 15:50
na pewno dyscyplina taktyczna w lidze angielskiej jest dużo słabsza od hiszpańskiej, włoskiej, niemieckiej a być może nawet i francuskiej. Swiadczą o tym coraz bardziej marne występy drużyn w LM - 5 rok z rzędu nie będzie Angoli w finale!! Jednak sama liga jest cholernie mocna bo jest tam od groma kasy i duże nawiska. Ale nie oszukujmy się, gdyby we włoskiej lidze drużyny miały połowę środków z tego co mają w Premier League to myślę, że Serie A praktycznie co rok/dwa miałoby przedstawiciela w finale LM
0
radek14525
radek14525
19 kwietnia 2017, 15:55
tommyb
Dokladnie o to chodzi:).Pieniadze w ich przypadku nie ida w parze z jakoscia.
0
zbylon
zbylon
19 kwietnia 2017, 09:29
Trudno w tej chwili wyobrazić sobie lepszy transfer na pozycję numer 9. Chłopak to prawdziwy lis pola karnego, potrafi strzelić z każdej pozycji i posiada ten cynizm, który jest bardzo potrzebny piłkarzowi na tej pozycji. Do tego jest to piłkarz, który może bardzo się rozwinąć z racji swojego młodego wieku. Oczywiście cena za tego piłkarza jest wysoka a ryzyko, że nie utrzyma formy spore, ale patrząc na jego równą formę przez większość sezonu, myślę, że warto zaryzykować. Umiejętności ma i jeśli faktycznie jest kibicem Milanu, to nie zabraknie mu też motywacji żeby się rozwijać, a to jest najważniejsze. Nie pozbywałbym się jednak Baccy. Ten piłkarz nie obniżałby poziomu wchodząc z ławki na podmęczonego przeciwnika. Poza tym trzech środkowych napastników to nie jest jakiś nadmiar. Zawsze może przytrafić się jakaś kontuzja komuś a wtedy zostajemy z dwoma a nie z jednym.
2
adamos
adamos
19 kwietnia 2017, 10:25
Zapominacie koledzy, że w Torino ma kto mu podać, Torino ma lepszą pomoc od naszej i to 3 razy, zapominacie, że jest tam Ljajić, Iturbe, Valdifiori, Baselli, Falque. Wy myślicie, że jak kogoś kupimy za 100 mln to będzie strzelał gole ze świec Sosy albo braku podań? Spójrzcie na Bakke ile dostaje na stole piłek które może przemienić na gola? Nic kompletnie nic, bo taką mamy pomoc a Zobaczcie ile Belotti strzela goli z asyst, prawie każda bramka a znasza pomocą to nawet 10 goli nie strzeli
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 kwietnia 2017, 10:42
Adamos
Gdybym miał napastnika, który marnuje 8 na 10 sytuacji 100% to też bym mu nie podawał. Były mecze gdzie Carlos mógł spokojnie 4-5 bramek strzelić a kończył z 1-2 albo bez. Ot snajper.
2
zbylon
zbylon
19 kwietnia 2017, 13:10
Oczywiście że tak, szczególnie pomoc nie pomaga naszym napastnikom w zdobywaniu goli. Skoro jednak wymienia się nazwiska takie jak Fabregas, Badelj i kilku innych obiecujących pomocników, to jestem skłonny uwierzyć, ze tych sytuacji podbramkowych będzie trochę więcej. Deulofeu i Suso też są młodzi i mogą się tylko poprawić w zakresie dośrodkowań i krótkich podań.
0
Fushnikov
Fushnikov
19 kwietnia 2017, 08:32
Ilu juz bylo takich Rossonerich??
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 kwietnia 2017, 22:56
Jeżeli brać serio doniesienia o budżecie 150mln to jak doliczymy sprzedaż Carlosa za 20-25, Nianga za 10-15 (Watford raczej go wykupi) plus szrot za powiedzmy 10mln to robi nam sie 190-200 mln. Myślę, że na Belottiego te 60 można poświęcić, powinno wystarczyć do przekonania Byków. Wykup Deulofeu, Fabregas i zostaje jeszcze dobre 90-100 mln na obrońcę i 2 pomocników. To jest kupa kasy.
2
patoo_07
patoo_07
18 kwietnia 2017, 21:37
Belotti marzenie w ataku. Młody, silny, szybki i do tego Włoch. Bardziej wolę jego niż Aubame, który niczym nie różni się póki co od Bacci pod względem skuteczności. Z ilości sytuacji, jakie stwarzają mu gracze Borussii, powinien mieć 35-40 bramek a nie 26.
1
Bufor85
Bufor85
18 kwietnia 2017, 21:11
A powinni powinni.
0
Chaos8585
Chaos8585
18 kwietnia 2017, 21:09
Wielkie podniecenie a to piłkarz jednego sezonu niczym Immobile lub Szary.
0
Milanista276
Milanista276
18 kwietnia 2017, 22:42
Nie można tak stwierdzić po pierwszym sezonie lol
0
Mixder
Mixder
18 kwietnia 2017, 20:54
Jeżeli Auba nie przyjdzie to jak najbardziej. Bacca na sprzedaż bo jego skuteczność znacznie spadła. Belotti ma świetny sezon, i mam nadzieję że będzie trzymał poziom.
0
Zielony2009
Zielony2009
18 kwietnia 2017, 20:54
Włochy od dawna nie wypuścił w świat dobrej 9, więc będę sceptyczny.
Ale życzę mu jak najlepiej, i oby w naszej koszulce.
1
ósmy
ósmy
18 kwietnia 2017, 20:47
Na te chwilę dla mnie byłaby to najwłaściwsza opcja do linii ataku.
Nawet mając na względzie Aubę.
Chociaż jeszcze marzy mi się Lacazette.
0
milanista1985
milanista1985
18 kwietnia 2017, 19:28
no no tercet ofensywny deulofeu-belotti-suso wyglądałby całkiem całkiem, o ile udałoby się zatrzymać deu na stałe
2
caumont
caumont
18 kwietnia 2017, 19:09
dawać go
1
Banny
Banny
18 kwietnia 2017, 19:06
Jeśli w Milanie chcemy stworzyć nową rodzinę to Belotti będzie strzałem w 10!
1
18 kwietnia 2017, 19:05
Nie widzę innej opcji niż wykupienie Andrei z Turynu!
1
grayman88
grayman88
18 kwietnia 2017, 19:03
Belotti>aubameyang
3
Daniel93
Daniel93
18 kwietnia 2017, 18:24
Ja mam nadzieje ze ten brak zainteresowania publicznego przez Fassone wzgledem Belottiego to jakies potajemne dzialania... nie ma lepszego realnego kandydata na nasza 9 ;) forza Belo!
4
Milek1996
Milek1996
18 kwietnia 2017, 19:24
Fassone powiedział, że Adriano udzielił mu paru przydatnych rad ;) cicho, cicho i oficjal :D
1
Muniek987
Muniek987
18 kwietnia 2017, 21:09
Milek1996
"A ja mu wtedy mowię: Mauro Lodiego i Marco Valdifiorego lub Manuela Pasquale kup. To są wielcy mistrzowie". Adriano moze mu dac radę, żeby kupować z genoi.
2
Milek1996
Milek1996
21 kwietnia 2017, 00:22
Takim myśleniem może się pochwalić ktoś, kto za bardzo nie 'zna' Adriano :)
0
majer1987
majer1987
18 kwietnia 2017, 18:22
Jak najbardziej tak i wtedy dwóch stoperów do odstrzału (licząc z Ely'm). No i ciekawe czy faktycznie wzmocnimy boki obrony, bo już mamy bocznych pięciu i nie wiem z kogo mielibyśmy zrezygnować, chyba, że np. MdS sam zrezygnuje z bycia tutaj dłużej.
0
majer1987
majer1987
18 kwietnia 2017, 18:23
komentarz do wywalenia - przeskoczył mi artykuł, sorry :-)
0
jarek2572
jarek2572
18 kwietnia 2017, 18:44
z kogo z boków zrezygnowac ? ze wszystkich
0
Diavo
Diavo
18 kwietnia 2017, 18:19
Duże TAK dla tego Pana X :D
0
Skrobek
Skrobek
18 kwietnia 2017, 18:18
No to zapraszam
0
acmti__
acmti__
18 kwietnia 2017, 18:16
Młody, bramkostrzelny Włoch, do tego kibic Milanu. Czy to nie idealny kandydat na naszą 9?
8
Zbanowany x2
Zbanowany x2
18 kwietnia 2017, 18:13
bacca out a za niego belotti. tak to widze
1
Cactus
Cactus
18 kwietnia 2017, 18:12
Byłoby cudownie zobaczyć Bellottiego w naszej koszulce, ale myślę, że będzie to bardzo trudna operacja. Znaczna część środków na letnie mercato musiałaby pójść na kupno napastnika byków, co utrudniłoby wzmacnianie pozostałych pozycji.
0
majer1987
majer1987
18 kwietnia 2017, 18:25
Przy jednoczesnym sprzedaniu Bakki za 25-30mln, można moim zdaniem poświęcić część budżetu. Choć dla mnie idealnie byłoby jakby był Belotti i Bacca jako zmiennik, choć to nierealne raczej
0
jarek2572
jarek2572
18 kwietnia 2017, 18:46
no majer nierealne. co nie zmienia faktu, że Carlito jak by miał odejśc to potrzeba dwóch napastników za niego.
0
Muniek987
Muniek987
18 kwietnia 2017, 18:10
Zdecydowanie tak. Byle nie benzema
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
18 kwietnia 2017, 18:09
Pozbyć się Bacci, sciągnąć tego pana i zostawić Lapadule jako zmiennika :D
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
18 kwietnia 2017, 17:56
To może jakieś wypożyczenie z obowiązkiem wykupu za kwotę X w 60 miesięcznych ratach plus bonusy?
Edytowano dnia: 18 kwietnia 2017, 17:56
0
Rossoneri01
Rossoneri01
18 kwietnia 2017, 17:43
Fassone działaj.
3
Woolfik92
Woolfik92
18 kwietnia 2017, 17:43
Aż dziwne, że wogóle się nim nie interesujemy. Do wyciągnięcia za 50 mln, najlepszy włoski napastnik i przede wszystkim młody. "Truskawką" na torcie jest fakt, że jest kibicem Rossonerich. Zagranie taktyczne naszych władz (lepiej załatwić to po cichu) czy po prostu głupota?
4
Gentle_Mike
Gentle_Mike
18 kwietnia 2017, 18:21
50 mln? Niedawno Torino odrzuciło 65 mln od Arsenalu, czyli transfer pewnie wynosiłby co najmniej 80. Najpierw trzeba wzmocnić inne pozycje, a dopiero później o nim pomyśleć.
0
Woolfik92
Woolfik92
18 kwietnia 2017, 18:28
Odrzucili taką ofertę Arsenalu bo klauzula dla klubów spoza Serie A wynosi 100mln.
2
Tarbok
Tarbok
19 kwietnia 2017, 13:04
Ech... Klauzula wykupu nie oznacza, że odrzucą każdą ofertę poniżej tej kwoty, a że zaakceptują każdą powyżej. Mając klauzulę 100 mln dalej klub może zaakceptować ofertę 60 mln, a jak ktoś da 100 mln to MUSI to zrobić.
0
ACstach
ACstach
18 kwietnia 2017, 17:42
Oj oby to przeważyło (jeżeli kasa się znajdzie oczywiście).
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się