SCUDETTO


Adidas chce renegocjować umowę z Milanem

15 maja 2017, 16:18, Presidente Aktualności
Adidas chce renegocjować umowę z Milanem

Słabe wyniki osiągane przez Milan mogą negatywnie wpłynąć także na przychody klubu z tytułu umów sponsorskich. Jak podaje La Repubblica, sponsor techniczny, czyli Adidas, chce renegocjować umowę podpisaną cztery lata temu. Gwarantuje ona Milanowi rocznie 20 milionów euro aż do 2023 roku. Jednak wspomniane na początku czynniki, w połączeniu ze spadkiem sprzedaży koszulek, powodują, iż firma skłaniałyby się ku rozwiązaniu pozwalającym obniżyć wypłacaną kwotę. Niewiele wyższą, bo 23 miliony euro, otrzymuje Juventus, którego koszulki sprzedają się w 400 tysiącach egzemplarzy, przy 200 tysiącach Milanu.



21 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
matten
matten
16 maja 2017, 07:27
Nie imponuje ta sprzedaż koszulek, ale wcale mnie to nie dziwi. Nie dość, że klub od paru lat nie odniósł żadnych spektakularnych sukcesów, to na dodatek "nazwiska" wcale nie zachęcały do zakupu koszulek :P
0
Mirabelli
Mirabelli
15 maja 2017, 18:48
I niech ją renegocjują, może dadzą nam taką Pume, bo chciałbym aby Milan wreszcie zagrał w czymś nowym oprócz Adidasa
1
AC Kamil
AC Kamil
15 maja 2017, 18:11
Jak ma być kijek, to niech dadzą do tego marchewkę i zaproponują zwiększenie kwoty w przypadku poprawy wyników i sprzedaży. Chociaż przy tych cenach w Adidasie nie dziwię się, że nie każdy zainteresowany kupnem jest w stanie zakupić sobie oryginalną koszulkę, która tak naprawdę aktualna jest tylko przez sezon.
Edytowano dnia: 15 maja 2017, 18:14
0
Zirytowany
Zirytowany
15 maja 2017, 18:08
Adidas ma absurdalne ceny czy to koszulek pi?karskich czy tez og?lnie swojego produktu. Konkurencja nie spi i duzo taniej mozna kupic jakosciowo taki sam produkt jak nie lepszy.
0
dysha1992
dysha1992
15 maja 2017, 18:06
Heh... A takie Man United, które nic nie osiągnęło tak jak my, jedynie teraz sfarcilo z LE dostaje od nich 85 mln euro...
0
Cesash
Cesash
16 maja 2017, 02:19
Man utd się lepiej sprzedaje niż Juve i Milan razem.
0
tommyb1
tommyb1
15 maja 2017, 17:42
chyba ich pogrzało?? akurat teraz jak wiadomo, że klub zaczyna marsz w górę?? nie wierzę, że tam tacy debile w adidasie siedzą. Chyba, że to czyjś zabieg, żeby zdeprecjonować markę Milanu
0
Rakusz
Rakusz
15 maja 2017, 18:03
A morze "tacy debile" z adidasa nie wierzą w ten marsz w górę.
0
tommyb1
tommyb1
15 maja 2017, 20:08
No to chyba sa naprawde debilami skoro przez tyle lat posuchy na takie cos nie wpadli jak byla tendencja spadkowa. A teraz gdy w teorii pojdzie kupa kasy na wzmocnienia, marketing i rozwoj marki w Azji i prawie na pewno LE
0
Rakusz
Rakusz
15 maja 2017, 20:53
Nie no na pewno są debilami. W końcu tworzą największą korporację z największymi zyskami w tej branży na świecie. Pewnie dlatego, że są kretynami, debilami i się na niczym nie znają. A już na pewno wiedzą o wiele mniej niż kibic w kapciach przed telewizorem oddalonym o 2000 km od San Siro.
5
Zielony2009
Zielony2009
16 maja 2017, 01:14
Rakusz
Nie inaczej. Widzę, że nie tylko na Onecie Polacy robią za najmądrzejszych na świecie.
0
tommyb1
tommyb1
16 maja 2017, 07:56
No to wyjasnijcie dlaczego akurat teraz. Bo dla mnie to troche nielogiczne. Oczywiście ironizuje z tymi debilami. Dopatrywałbym sie jakiejs zagrywki ze strony ludzi, ktorym zalezy na zdeprecjonowaniu Milanu i jego szans na odbudowe
0
Rakusz
Rakusz
16 maja 2017, 10:27
Dlaczego akurat teraz? Ano może właśnie przez tych nowych właścicieli... Co my o nich wiemy? Nic! A ludzie z adidasa pewnie bardzo dużo.

Taki jesteś pewny, że klub zaczyna iść w górę? Może i chwilowo tak. Ale co będzie za rok czy dwa? Historia piłki już nie jednego bogatego właściciela widziała, który zmarnował klub.
0
tommyb1
tommyb1
16 maja 2017, 11:18
Tak wiem - były takie twory jak Malaga. Ale poważnie chcesz porównywać takie przypadki do klubu, który ma taką gablotę trofeów?? Nic o nich nie wiemy?? Może i nie, ale pewne jest, że są Chińczykami i chcą zrobić biznes. To czy dla siebie czy napompować i komuś sprzedać to już mniej istotne akurat w widmie tej kwestii z adidasem (swoją drogą w momencie kiedy powstawała sieć Play od razu było w pewnych kręgach wiadomo, że Hutchison ma zamiar ją napompować i sprzedać dalej. Sęk w tym, że udało się napompować na tyle dobrze, że zamiast mysleć o sprzedaży myślą o wykupieniu T-Mobile). Zmierzam do tego, że żadna poważna firma na domiar złego współpracująca, w trakcie procesu "pompowania bańki" nie ściąga na ziemie bądź co bądź swojego partnera biznesowego w taki sposób. Skoro już snujesz takie domniemania pomyśl od strony biznesowej. Gdybyś Ty był w zarządzie Adidasa. Co jeśli jednak Milan za 5 lat zdobędzie rynek azjatycki i będziemy sprzedawać np 2x tyle koszulek niż teraz Juventus (a dodam, że taki scenariusz jest wielce prawdopodobny, patrząc na to o ile więcej mamy kibiców w Chinach). Ile straty poniesiemy podejmując np decyzję o zerwaniu kontraktu. Czy bardziej nam się nie opłaci poczekać jednak ten rok i zobaczyć czy faktycznie zakupy Milanu doprowadzą ich już w pierwszym sezonie do LM.
0
tober12
tober12
15 maja 2017, 17:06
NewBalance produkcję koszulek ma na wysokim poZiomie mają Liverpool czy Seville ładne stroje
0
stary_boss
stary_boss
15 maja 2017, 16:56
Spoko luz jest chiński sponsor wiec jakiś chiński Aldibas będzie za 30 milionów za sezon
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 maja 2017, 16:44
Generalnie zysk ze sprzedaży koszulek to problem adidasa. Zamiast renegocjować umowę niech obniża te horrendalne ceny koszulek o 30% to im sprzedaż 2-3 krotnie wzrośnie.
A, że umowa na tą chwilę jest dla nich niekorzystna to musielibyśmy być frajerami, żeby się zgodzić na obniżkę skoro mamy wiążącą umowę. Jak im nie będzie pasować to niech zerwą umowę i zapłacą karę umowną a podpiszemy z Nike, przynajmniej koszulki na promce można taniej kupić.
0
Vol'jin
Vol'jin
15 maja 2017, 16:57
Nike raczej odpada, dopóki ubierają Inter ;] Pewnie zostanie Puma lub nieco niższowe, ale robiące bardzo fajnie wizualnie stroje NewBalance lub UnderArmour. Ewentualnie włoskie firmy Kappa(powrót do klasyki ;]) czy Macron
0
Zielony2009
Zielony2009
16 maja 2017, 01:12
Spokojnie, oni już dobrze wiedzą ile żądać za koszulkę żeby zarobić jak najwięcej.
Co do umowy to nie wiemy jak dokładnie wyglądała, ale śmiem wątpić żeby Addidas nie zabezpieczył się w niej na jakieś szczególne okoliczności.
0
Woolfik92
Woolfik92
15 maja 2017, 16:26
Przy wejściu na chiński rynek ilość sprzedanych gadżetów z pewnością błyskawicznie wzrośnie, tak jak to było w przypadku przyjścia Hondy i japońskiego rynku.
0
Muniek987
Muniek987
15 maja 2017, 16:25
Albo przynajmniej taka sama kwota, albo do widzenia i bierzemy nike. Podpiszemy kontrakt na 10 lat, a za 2 lata przy głośnych transferach, dobrych wynikach sprzedaz wzrośnie i wyjdziemy na jeleni. Jeśli chcą dac mniej to tylko na 2 lata
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się