SCUDETTO


Montella o krok od przedłużenia kontraktu z Milanem

29 maja 2017, 11:49, cinassek Aktualności
Montella o krok od przedłużenia kontraktu z Milanem

Jak podaje La Gazzetta dello Sport, już w przeciągu najbliższych 24-48 godzin oficjalnie kontrakt z Milanem może przedłużyć trener Vincenzo Montella. Obecna umowa szkoleniowca wygasa za rok, ale Marco Fassone i Massimiliano Mirabelli nie zamierzają obecnie dokonywać zmian na tym stanowisku. Montella ma związać się z mediolańskim klubem kontraktem ważnym do połowy 2019 roku. W przygotowania do nowego sezonu trener na pewno wejdzie mając już za sobą podpisanie umowy.



40 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
30 maja 2017, 07:31
Krytykowałem go cały sezon, zasadnie zresztą, bo to przeciętniak. Skoro jednak celem był awans do pucharów i ten cel osiągnęliśmy to powinien zostać.

Nie wiem tylko po co już teraz przedłużać z nim kontrakt.
0
jasiom22
jasiom22
30 maja 2017, 01:49
Ja za to nie do końca rozumiem co takiego dobrego zrobił Montella w tym sezonie, wykonał minimum planu, brzydko i fartem w ostatniej chwili...

Montella od roku budował druzynę. Co z niej zostanie?
Taktyka? 4-3-3 czy ktoś mi powie że działa?.. sam Montella zmianiał desperacko na koniec sezonu.
Donnarumma i Romagnoli - ich wprowadził Mihajlović, Montelli udało się nie zepsuć... czego nie można powiedzieć np. o De Sciglio czy Bacce.

Co dalej dobrego zostanie z tego sezonu Montellio, Suso no jeden bo dał mu szansę, Bonaventura czy Montolivo.. oni byli już wczesniej, w tym sezonie praktycznie ich nie było więc ciezko powiedzieć co z nimi Montella zrobi. Powiedzmy zasługą Vincenzo jest to ze Suso dostał szansę.

Ale do tego mamy regularne forsowanie Pasalića i Ocamposa... :-/
Jak grała jego drużyna pod koniec sezonu kiedy już wszystko powinno działać? fatalnie.. Stałe fragmenty po roku treningów z Montellą - zero.

Co oprócz awansu do eliminacji do LE, wynikło dobrego po tym roku? od strony trenera, bo sprzedarz klubu to było ponad drużyną czy trenerem.

Zmiany w trakcie meczów Montelli, zawsze zbyt puźno.. czasem nawet trafione żeby wyciułać remis... no powiedzmy że grają do ostatniej minuty.. ale tu też raczej czuć ręke Sinisy.. już wtedy to sie zaczęło. Ale wyniki były słabe więc Mihajlović nie słusznie poleciał... teraz też cięzko powiedzieć co by było lepsze, sam nie wiem co bym wolał, oczywiscie jezeli pojawił by się jakiś naprawdę dobry trener na horyzoncie (jakiś Ancelotti czy powiedzmy Mourinho, nie żadni Mancini, Gattuso)

...jednak prawda jest taka że Montella jako trener pozostawia wiele do zyczenia... moja ocena jest taka że zarząd powinien zacząć już szukać bardzo dobrego trenera, i dać Montelli jeszcze jeden rok, a nóż mu się uda jak pierwszej połowie tego sezonu... z zaskocznia... może nawet jakiś cwierc-finał LE by się udało z Montellą... ale czy będzie potrafił zbudować Milan na lata, na regularne występu w LM... trochę się jednak obawiam... bo takiej szansy i takiej kasy w Milanie dawno nie było.. szkoda było by to roztrwonić na wykupywanie Pasalica... Ocamposa.. wedle zyczeń Montelli.
0
jasiom22
jasiom22
30 maja 2017, 01:57
No powiedzmy że jeszcze Deulofeu się udał... tyle że go już nie ma. I zaznaczę uważam że Montella był okej, i powinien zostać.. ale nie zwalniał bym go z krytyki.. a jakieś pisanie że to geniusz "z takimi piłkarzami" to już dla mnie abstrakcja.. ile razy grał Pasalic i Ocampos.. a Honda z Berto/Loca czy Kuco grzali ławkę... to były decyzje Montelli. Często robił wyraznie błędy, i je powtarzał.. oczywiscie niby łatwo oceniać, ale też bez przesady.. przeciętny sezon, z przeciętnymi piłakrzami i przeciętnym trenerem... tak bym to podsumował.. może zdąrzy się wyrobić.. jak dostanie transferów za 150 mln,.. wolałbym żeby to wypaliło.. a nie skonczyło się na LE...
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
29 maja 2017, 20:39
Montella musi zostać. Mihajlovicia zwolniliśmy za wcześnie, ale to już było. Za Serba nasza gra w moim odczuciu wyglądała jeszcze gorzej, ale to nieistotne. Montella wykonał dużą pracę, osiągnął cele i nie ma czego rozwlekać. Jeśli byśmy go zwolnili, byłaby to akcja rodem z ekstraklasy, jak zwolnienia Michniewicza czy Fornalika (nawet jeśli Ruch z nim też był bliski spadku, żaden szanujący się trener, a takim na nasze warunki jest Fornalik, w życiu by tam nie wytrzymał).
1
FaNaTyK
FaNaTyK
29 maja 2017, 19:51
Wykonał plan na ten sezon i są podstawy do kontynuowania współpracy. Prosta piłka. Tak się robi w klubach które myślą o zwycięstwach. Trener potrzebuje spokoju, który udzieli się w całej drużynie.
1
Gattuso28
Gattuso28
29 maja 2017, 16:27
Montella przetrwał tutaj bardzo szczęśliwie(ostatnie 7 meczy 1-3-3)Gdyby nie jeszcze bardziej nieudolna gra naszych najbliższych rywali,Vincezno pakował by walizki na pewno.Stylu żadnego,woli walki również nie za wiele.Moim zdaniem średni trener trenował średniaków i jakichś wybitnych rozwiązań nie wprowadził.Mając zamiar powrotu na szczyt,wraz z lepszymi grajkami i leszy trener by się przydał.Obstawiam,że Montella jeśli zostanie nie udżwignie lepszego składu.
Edytowano dnia: 29 maja 2017, 16:28
0
_GAHU_
_GAHU_
29 maja 2017, 15:49
Nie rozumiem tych co chcieliby żeby w tym momencie Montella został zwolniony. Chociaż to że wywalczył nam eliminacje do LE powinno byc powodem dla którego Montella powinien dostać szansę i mam nadzieje ze tak się stanie. Oczywiście pierwsza część sezonu była lepsza niz ta druga ale trzeba patrzeć na całokształt.Pierwsze co sie rzuca w oczy po przejęciu przez niego zespołu to czynnik psychiczny który rok temu co by tu nie mówić leżał na całej linii znacząco sie poprawił.Wygraliśmy puchar z Juve. W pierwszym składzie pojawił sie Locatelli i pokazał sie z dobrej strony.Dla mnie Montella jest oazą spokoju i ten spokój od niego emanuje.Zobaczymy jak zespół będzie prezentować sie po oknie transferowym a do oceny tego jakim jest trenerem wstrzymajmy sie wg mnie przynajmniej do kolejnego okna transferowego - wtedy można ocenić pracę,wyciągać wnioski i ewentualnie zmieniać trenera.Jak dla mnie nie ma ani jednego powodu dla którego Montella miałby nie poprowadzić chłopaków od początku następnego sezonu.
1
grayman88
grayman88
29 maja 2017, 15:20
Nierozumiem tego....
0
Maxi
Maxi
29 maja 2017, 15:07
Raczej niewielu chciałoby go dziś zwolnić z Milanu. Ale po co przedłużać mu już teraz umowę, która aktualna trwa akurat na tyle, by sobie za rok rozstrzygnąć, czy nadaje się on do zespołu na miarę LM czy też nie? Bo jeśli przedłuży mu się kontrakt o kolejne półtora roku, a zespół - na ten przykład - nie popisze sie w Lidze Europy i nie zajmie w Serie A miejsca 1 - 4, to będzie porażka. I jeśli będą wtedy widoki na lepszego (są i tacy, uwierzcie mi i jest więcej niż kilku) , bardziej doświadczonego szkoleniowca z większym doświadczeniem - trzeba będzie płacić Montelli półtoraroczną pensję. Bez sensu.

Po drugie - że kadrę miał słabą. No może i nie była to kadra na miarę Juve czy Napoli, ale od Atalanty Gasperiniego na pewno była dużo mocniejsza. W lidze rosyjskiej Papu Gomez potykał się o własne nogi i wyglądał gorzej niż Ocampos u Montelli. A w Bergamo zaczął błyszczeć. Efekt dobrego szkolenia. Kessie to bardzo perspektywiczny zawodnik. Ale taki Locatelli talentem jest na pewno nie mniejszym. A nie miał nawet połowy tej regularności, jaką miał Iworyjczyk. I jeszcze kilka nazwisk można by wymienić w podobnym kontekscie. Zresztą, Atalanta miała swój styl. Grała naprawdę zespołową pilkę - w tym zespole KAŻDY, kto aktualnie przebywał na placu gry wiedział doskonale, co robić z piłką i bez niej. W Milanie było to bardzo rzadkie zjawisko. Tak więc nie gloryfikujmy za bardzo Montelli i nie zrzucajmy wszystkiego na ''beznadziejny skład'' z kilkunastoma reprezentantami swoich krajów, bo to zakrawa na paranoję...
0
Manolas
Manolas
29 maja 2017, 14:54
Torino Mihajlovicia gra lepiej niż Milan Montelli, radosny ofensywny futbol. Mieli by Suso i naszą (pseudo) obronę byliby ponad nami w tabeli. Tok temu Brocchi zabrał nam 10pkt, puchar wloch i LE.
1
_GAHU_
_GAHU_
29 maja 2017, 16:02
Gdyby grali lepiej byliby wyżej w tabeli. Faktycznie gra Torino moze sie podobać ale co by nie mówić - oni mają środkowego napastnika juz nawet nie mówiąc o pozostałych ofensywnych graczach którzy też słabi nie są...
0
tober12
tober12
29 maja 2017, 14:30
Każdy chce go zwalniać. Dał nam puchary z takimi slabiakami. Jaki ma wpływ ze Paletta sie kartkuje ze Pasalic nie umir e bramkę trafić ze Deulofeu byl samolubny ze Ocampos to cienias i ze napastnicy gowno graja. Dajcie mu sklad a beda wygrane
4
Owiec
Owiec
29 maja 2017, 14:50
Właśnie, przy tym składzie to wielkie osiągniecie
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
29 maja 2017, 15:02
Masz rację. Ale do trenera też należy decyzja, czy wystawic czy posadzic na lawce.

Ja w niego wierze i trzeba mu dać jeszcze jeden sezon. Pisanie o Mihajloviciu nie ma sensu.
0
Zielony2009
Zielony2009
29 maja 2017, 15:02
Trener odpowiada za zespół jak reżyser za film. Słaby styl drużyny to w pierwszej kolejności wina Montelli i nie podlega to żadnej dyskusji. Potem dopiero możemy zrzucać na transfery czy zamieszanie wokół closingu.
1
Arva
Moderator Arva
29 maja 2017, 15:36
Akurat Pasalić trafić w bramkę potrafi. Szkoda że poza umiejętnością dostawienia nogi, ma tak mało do zaoferowania.

Zwolnienie Montelli byłoby straszną głupotą. Tak, trener odpowiada za styl gry, ale nie jest cudotwórcą. Mamy w kadrze ananasów którzy nie potrafią prosto kopnąć, to co miał zrobić? Grać Primką? O Puchary? Wtedy na pewno by poleciał. Mając taką kadrę, i tak osiągnął wynik ponad stan.
0
tober12
tober12
29 maja 2017, 16:18
Słaby styl to wina Montelli facet co Ty gadasz. Gdyby był w Juve i zajął by 6 miejsce ok. Ale u nas z tymi nieudacznikami po części nie miał szans na lepszy styl. Lecz przypomnijmy sobie początek sezonu do meczu Genoa graliśmy kapitalnie i kazdy się podniecał zlalismy Juve mimo że oni nas zdominowali potrafiliśmy do końca zachować równowagę faktyczną
1
tober12
tober12
29 maja 2017, 16:22
Część dalsza: TaktycZna* i po tym meczu byliśmy wiceliderem 2 ptk za Juve szliśmy łeb w łeb potem słabszy okres i nastał czas kontuzji wyleciał Jack ktory kreowal wszystko na koniec nie mieliśmy obrony przymusowa zmiana taktyki to tez nie jest łatwe kontuzje kolejnego Suso. Nic nie jest w stanie skreślić Monetlli prawdziwych trenerów poznaję sie wtedy gdy zastaną klub drewniany a zostawią murowany dajcie mu czas osiągnął LE niech sam walczy w tym dalej należy mu się szansa Forza Monti
1
29 maja 2017, 13:25
Przyszły sezon będzie dokładniejszym testem dla Montelli niż świeżo zakończony.
0
adrian20102
adrian20102
29 maja 2017, 14:21
Dokładnie tak nasz trener może jeszcze udowodnić wszystkim ze może się stać drugim Allegrim na niego też marudzili a gdzie jest dziś Juve :-)
0
tober12
tober12
29 maja 2017, 14:26
Ale jaką ma ekipę. Montella musi dostac również mocny skald
0
adrian20102
adrian20102
29 maja 2017, 14:37
Moim zdaniem Montella zasłużył na to żeby zostać. Następny sezon będzie zdecydowanie lepszy :-)
3
Nereo
Nereo
29 maja 2017, 13:05
Ja się cieszę. Dać trenerowi zespół i dwa sezony. Niech zbuduje coś według swojej wizji. Stałość i konsekwencja będą przyjemną odmianą po ostatnich latach.
3
misiek007e
misiek007e
29 maja 2017, 13:34
Masz racje ale do takich projektów powinno sie brać albo trenerow dobrych z doświadczeniem albo z mega potencjałem, niestety Montella nie zalicza sie do żadnej z grup
2
Maxi
Maxi
29 maja 2017, 12:42
Bez sensu.
0
FaNaTyK
FaNaTyK
29 maja 2017, 12:35
No i prawidłowo.
0
magneto
magneto
29 maja 2017, 12:23
A Blanc cały czas siedzi na bezrobociu. To jest wręcz nie do pomyślenia, że mając pieniądze na ławce trenerskiej dalej będzie pół amator.
1
Rocker
Rocker
29 maja 2017, 12:34
Może nie siedzi bez powodu na tym bezrobociu?
2
Zbanowany x2
Zbanowany x2
29 maja 2017, 12:36
ten blanc to taki super jest ?
0
magneto
magneto
29 maja 2017, 12:58
W przeciwieństwie do Montelli ma zdobyte trofea. Doprowadził PSG do mistrzostwa Francji.
1
Nereo
Nereo
29 maja 2017, 13:04
Doprowadzenie PSG do mistrzostwa Francji nie było szczególnym osiągnięciem.
9
magneto
magneto
29 maja 2017, 13:27
Chyba jednak się mylisz bo Emery mistrzostwa nie zdobył.
1
Bandon
Bandon
29 maja 2017, 13:27
Podawanie mistrzostwa Francji z PSG jako osiągnięcie, które ma dać francuzowi przewagę nad Montellą? Chyba bardziej cenię ten nasz superpuchar z Juve.
2
Zbanowany x2
Zbanowany x2
29 maja 2017, 13:37
We Francji jest jak we włoszech, liga jednego klubu. PSG jest samo sobie winne ze przegrali z Monaco. Jak widać pieniądze to nie wszystko.
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
29 maja 2017, 13:49
Liga jednego klubu to jest bundesliga - najnudniejsza liga świata.
0
tomhardy22
tomhardy22
29 maja 2017, 12:16
Za rok bedzie kolejnym ktoremu beda wyplacac pensje po zwolnieniu , no chyba ze odpadnie juz w Eliminacjac to szybciej poleci , a na to czekam.
0
Rossonero1899
Rossonero1899
29 maja 2017, 12:20
Chyba nie masz na myśli tego, że życzysz Milanowi odpadnięcia w eliminacjach bo nie lubisz trenera?
2
tomhardy22
tomhardy22
29 maja 2017, 12:31
Nie nie zycze , chce zeby wygrali LE , a czekam na odejscie Montelli , tamto mialo polsuzyc jako przyklad.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
29 maja 2017, 12:08
I ja bym zostawił ten kontrakt. W przyszlym sezonie minimum to top 3. Jesli tego nie bedzie, to zwolnić go.
6 miejsce to nie jest genialny wynik.
W minionym sezonie nie miał zawodników i ciężko Go rozliczyć z czegokolwiek. Ale za rok bedzie juz wiadomo jakim jest trenerem.
0
matten
matten
29 maja 2017, 14:12
Ja też nie przedłużałbym kontraktu. Jeśli dobrze wypadniemy w LE i uda nam się zająć miejsce premiowane grą w LM, to wtedy można przystąpić do rozmów, na tym etapie jest to nie potrzebne.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się