SCUDETTO


MERCATO LIVE #10 [20:55]: Antonio Donnarumma na testach w Milanie

10 lipca 2017, 10:34, Ginevra Aktualności
MERCATO LIVE #10 [20:55]: Antonio Donnarumma na testach w Milanie

[10:30] Lucas Biglia, który dziś rano wrócił z Argentyny, został zaczepiony przez dziennikarzy na lotnisku Fiumicino. Na pytanie, czy dołączy do piłkarzy Lazio przebywających na zgrupowaniu w Auronzo, odpowiedział lakoniczne: "Nie wiem". Agent piłkarza ma jutro przybyć do Mediolanu, aby spotkać się z włodarzami Milanu.    

[10:40] LGdS: Niewykluczone, że Yonghong Li przeznaczy dodatkowy budżet na mercato. Milan może chcieć sprowadzić zarówno Pierre-Emericka Aubameyanga, jak i Nikolę Kalinicia. Oba transfery do łatwych nie należą, ale w trakcie tego mercato wiele może się jeszcze wydarzyć. Wele mówi się o możliwym spotkaniu Milanu z piłkarzem Borussii w trakcie chińskiego tournee, które będzie doskonalą okazją do rozmów.

[10:45] Tuttosport: Bracia Donnarumma wkrótce przybędą do Mediolanu, aby sformalizować swoje nowe umowy z Milanem. Obaj mają wyruszyć z drużyną na tournee do Chin. 

[11:00] Agent Riccardo Montolivo o przyszłości gracza: "Riccardo przyda się Montelli. W ostatnich latach bardziej niż kontuzje, zaszkodziły mu ciężkie czasy, jakie przeżywał klub. Przybył po odejściu Ibry i Thiago Silvy i razem z całym zespołem trafił pod ostrzał kibiców, którzy kierują się sercem, a nie rozumem: oczekują rezultatów i pięknej gry. A pomyśleć, że był registą, ale dostosował się do zadań defensywnych. Jestem pewien, że okaże się dla wszystkich pozytywną niespodzianką, zaczynając od trenera".

[12:15] Grecki klub Asteras Tripolis poinformował za pomocą swoich kanałów w mediach społecznościowych, że otrzymał oficjalną ofertę AC Milan za Antonio Donnarummę i wyraził zgodę na jego wyjazd do Mediolanu na testy. Transfer zostanie wkrótce sformalizowany.

[12:30] Gabriel Paletta może trafić do Valencii - twierdzi LGdS. Milan oczekuje za kartę gracza przynajmniej 5 mln euro, Hiszpanie w tej chwili oferują połowę. 

[13:45] Premium SportAntonio Donnarumma ma dziś po południu zjawić się w Milanello, aby przejść testy sprawnościowe w MilanLab, a jutro testy medyczne w La Madonnina. Jutro lub w środę dojdzie do podpisania kontraktu. Również jutro lub w środę nowy kontrakt ma podpisać Gianluigi

[13:55] Sky Sport 24: Milan i Antalyaspor porozumiały się w kwestii odstępnego za Jose Sosę, które miało wynieść 6 mln euro. Piłkarz odrzucił jednak możliwość powrotu do Turcji.

[14:05] TMW: Milan interesował się Simone Lo Faso, 19-letnim napastnikiem Palermo, występującym w reprezentacji Włoch do lat 19.

[15:35] Transfer Jose Sosy nie doszedł do skutku, gdyż agent piłkarza zażądał od Antalyasporu 5 mln euro pensji za sezon. 

[15:40] LGdS: Hellas Verona interesuje się Patrickiem Cutrone

[15:42] Geona chciałaby Andreę Bertolacciego, ale na zasadzie wypożyczenia bez prawa wykupu - twierdzi GazzaMercato.

[15:43] Il Resto del Carlino: Bologna zainteresowana Jose Maurim. Mógłby dołączyć do sprowadzonego wcześniej Andrei Poliego. 

[15:44] LGdS: Juventus wyznaczył cenę za Juana Cuadrado: 35 mln euro. 

[15:45] Rodrigo Ely wróci do Alaves na zasadzie wypożyczenia z prawem wykupu za 4 mln euro - twierdzi Tuttosport.

[16:22]: Agencja prasowa ANSA informuje, że Gianluigi Donnarumma jutro wieczorem wróci z wakacji na Ibizie, a w środę pojawi się w klubie by podpisać nowy kontrakt.

[16:50]: Według Gianluki Di Marzio, 19-letni napastnik Palermo, Simone Lo Faso, jest coraz bliżej przenosin do zespołu rossonerich. Utalentowany Włoch, jak podaje MilanNews, po ewentualnym podpisaniu umowy z ekipą Il Diavolo mógłby się przenieść na wypożyczenie do SPAL.

[17:03]: Zdaniem portalu MilanNews, rossoneri są gotowi rozwiązać kontrakt z Leonelem Vangionim, który po dokonaniu takiej operacji wróciłby na zasadzie wolnego transferu do argentyńskiego River Plate.

[17:10] Antonio Donnarumma przybył już do Mediolanu. Na pytanie dziennikarzy, którzy czekali na niego na lotnisku Malpensa, czy jest zadowolony z powrotu, odpowiedział krótko: "Jasne".

[17:52]: Starszy z braci jest już w Milanello, gdzie przejdzie pierwszą część badań przed transferem do Milanu. Dzisiaj czekają go testy fizyczne.

[20:25] Carmelo Lo Faso, ojciec i agent Simone, którego w ostatnim czasie zaczęto łączyć z Milan, wypowiedział się dla MilanNews: ''Przekazałem mandat do negocjacji transferowych jednemu z agentów. Milan to zawsze Milan, jest historią włoskiej piłki. Bylibyśmy zaszczyceni. Myślę, że chłopak też byłby szczęśliwy. Cieszę się z tej wiadomości nie tylko jako rodzic, ale także z tytułu prestiżu klubu, sposobu gry, innowacji nowego zarządu, który stawia na młodzież. To byłoby coś wielkiego. Ale od słów do czynów jest jeszcze droga do przejścia. Pochlebia nam zainteresowanie Milanu, chłopak też byłby zadowolony, ale nie wiem na razie zbyt wiele, ja lubię konkrety, a negocjacje trwają”.

[20:55] ESPN FC Radio donosi, że Milan jest zainteresowany urugwajskim pomocnikiem Liverpoolu Montevideo, Nicolasem De La Cruzem. 20-latek miałby kosztować okołu 12 mln euro i zostać na wypożyczeniu w River Plate. 



101 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Owiec
Owiec
10 lipca 2017, 22:28
-----------------------Donna------------------------
Conti-----Musacchio------Alessio----RR
-----------------Kessie----Biglia-----------------
Suso----------------Hakan---------------Bona
-------------------------Silva-------------------------


Tak czy siak dla mnie teraz powinniśmy sie skupić na uzupełnieniu ławki, bo skład już mamy
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
10 lipca 2017, 23:00
Nie bierzesz pod uwagi zapowiadanej "gwiazdy"
Auba, albo ktoś inny.
Być może nie przyjdzie. Ale wszystkie ptaszki w moim ogródku ćwiekaja, że niby ktoś ma przyjść w celach marketingowych, bo na dzień dzisiejszy nie ma nikogo takiego w kadrze. Chodzi o TOP. Chinczyk nie jest glupi i wie, że taka gwiazda szybko się zwróci..
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 lipca 2017, 23:08
Pan X przyjdzie w ostatni dzień mercato.
6
matten
matten
11 lipca 2017, 07:00
@SKYcalcioTV
Jak to nie ma, a nasza przyszła legenda, której płacimy 7 mln euro to co?
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
10 lipca 2017, 21:58
----------------------- Donnarumma ----------------------
------------ Romagnolli --- Musacchio --------------
Conti -------------------------------------------Rodriguez
--------------------- Kessie------------------------------------
--------------------------------Biglia----------------------------
------ Calhanoglu ----------------Bonaventura-------
--------------------------- Aubameyang -------------------
--------------------A. Silva ------------------------------------

Najlepsze z najlepszych rozwiązań; )

Jakieś wątpliwości, pytania?

Dlaczego Auba i Silva razem? Ponieważ uzupelnialiby się wysmienicie. Silva typowa 9, a Auba bazujacy na szybkosci, ₩prędkość, drybling, zejścia do bocznych sektorów. Silva stracanie tylem do bramki pod nogi w biegających kolegow. Duet idealny.

Dlaczego nie ma Suso? Są 2 miejsca, a zawodników 3. Rownie dobrze, Suso moze grac z Bona, jak i z Hakanem, lub cala 3 w innym ustawieniu moze grac razem. Ale inne ustawienie nie będzie teraz poruszane.
Conti i Rodriguez jako skrzydlowi obroncy, wtedy Hakan i Suso lub Jack wchodzą do srodka i uderzenie z dystansu lub dobre rozegranie.
4-4-2 to wg mnie fajne rozwiązanie mając takich bocznych obrońców, nominalni boczni pomocnicy moga zejść do srodka i zamieszać.
To tylko moje gdybanie. Ale ja widzę sens w tym ustawieniu majac tak uniwersalnych zawodników. W układanie brakuje jedynie Auby i jesteśmy w komplecie.
Edytowano dnia: 10 lipca 2017, 22:01
0
DarthImpaler
DarthImpaler
10 lipca 2017, 22:08
Nawet niezle to wyglada tylko jedyny problem przy takim ustawieniu to zgranie. Nie liczac dollarumy to 2 zawonikow co gralo "ze soba" reszta to zbieranina poczatki moglyby byc ciezkie dla oka i wynikow
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
10 lipca 2017, 22:13
Tak, nie są zgrani. Ale od tego jest okres przygotowawczy, dadzą radę. Niestety kazdy sie z tym liczyl, że będzie wlasciwie nowa drużyna. Ale za czym tęsknić? Tamta byla zlepkiem byle czego. To co najlepsze pozostalo, a reszta nie byla na tyle mocna by odegrać jakąś rolę w nowym Milanie.
Nie ma co sie bać o zgranie. Kiedy radykalnie zmieniać jak nie teraz? To jest idealny moment. Troche potrzebuja czasu, ale to sie zwróci z nawiazka za jakis czas. Warto zrobić 1 krok do tylu by później zrobić 2 kroki do przodu ;)
1
zbylon
zbylon
10 lipca 2017, 22:58
Tamta ekipa grała ze sobą cały sezon i też nie była zgrana :)
1
milan2002
milan2002
10 lipca 2017, 23:04
Wygląda to fajnie, ale póki co Aubameyang jest graczem Dortmundu i jednak szczerze wątpię, że dołączy do nas.
3
nokoments
nokoments
10 lipca 2017, 23:33
Nie lepiej byłoby zamienić Silvę z Aubame? Jak spojrzysz na kompilację jego 31 bramek z zeszłego sezonu to 95% to dostawienie nogi dwa metry przed linią bramkową, bez Dembele, Pulisicia czy Castro nie strzeliłby połowy z tego, Silva wydaje mi się bardziej by się nadawał na dostawcę piłek do Aubame.
0
Mirabelli
Mirabelli
10 lipca 2017, 20:29
Simeone to byłby dobry transfer ACM, ale pewnie posiedziałby na ławie albo wypożyczenie do Genoi na rok, bo nie pogra jeśli Auba/Belloti i Kalinić zasilą ACM
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 lipca 2017, 21:13
W relacji jest mowa o Simone Lo Faso - talencie z Palermo a nie Simeone z Genoi ;) za dużo nazwisk w notesie i Ci sie miesza :p
Edytowano dnia: 10 lipca 2017, 21:14
3
dusiekxd2
dusiekxd2
10 lipca 2017, 20:16
Przeciez tego Antonio to zjedza w Milanello, zjedza go Ci, ktorzy haruja na boisku, zeby dumnie reprezentowac klub, walczyc o miejsce w nim. Watpie by taki Abate,Jack, Suso odpuscili chlopakowi, ktory dolaczyl do druzyny tylko przez znajomosci... Gattusso tez nie oszczedzi sobie glupich docinek, spotykajac go gdzies na Milanello , jestem pewny ;) Oby ta cala szopka z bratem byla tylko po to, zeby gigio dolaczyl na naszych warunkach , a pozniej opchnac ich razem - skoro nie moga sie rozstac.
2
Mirabelli
Mirabelli
10 lipca 2017, 19:36
Zapewne biedny Antonio przyszedł do ACM tylko po to bo nie ma ani na chleb ani na wodę, biedaczek
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 lipca 2017, 23:29
Raczej myśli, że się załapie na bunga bunga... ale to już nie te czasy.
1
pazioni
Moderator pazioni
10 lipca 2017, 19:05
Takie oczekiwanie ,jakby miał przyjść CR7. Zastanawiam się ,czy oprócz posady ,brat załatwia mu dziewczyny ....
0
mrkojiro
mrkojiro
10 lipca 2017, 19:27
Pewnie tak, ale muszą uważać na prokuratora ^^
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 lipca 2017, 18:52
A jaką klauzulę odejścia ma wpisaną ten Antonio? Trzy piłki?
6
mrkojiro
mrkojiro
10 lipca 2017, 18:52
Swoją drogą to bardzo ambitny ten Antonio.. To już mógł postarać się o angaż w jakimś 2 lub 3-ligowym klubie możliwie blisko Mediolanu, skoro chciał być blisko brata. Mi by było wstyd.
3
adrian20102
adrian20102
10 lipca 2017, 19:15
Może brat miał taki kaprys?? Albo Gigio się bał komentarzy w szatni a brat to taka podpora dla niego. Moim skromnym zdaniem ich obydwu nie powinno być w Milanie
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 lipca 2017, 00:14
Takich trzech jak ich dwóch to nie ma ani jednego.
0
magneto
magneto
10 lipca 2017, 18:21
I tak każdy wie, że dostał posadę w Milanie dzięki młodszemu bratu a nie dzięki umiejętnościom.
1
michalmisiu1985
michalmisiu1985
10 lipca 2017, 23:54
I taka sytuacja w profesionalnym klubie nie powinna mieć miejsca. Z deczka się ośmieszamy tym transferem.
0
Rafalzki
Rafalzki
10 lipca 2017, 17:46
Jeśli Juventus chce 35 milionów za Cuadrado to za DeSciglio powinniśmy zawołać minimum 25 od nich...
1
krisss811
krisss811
10 lipca 2017, 17:42
Legenda Shevchenko

Liczysz, że to będzie wzmocnienie skladu? Bo ja nie.
Edytowano dnia: 10 lipca 2017, 17:45
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
10 lipca 2017, 17:31
Niezwykle wyczerpujaca wypowiedz Antka, zobaczymy co potrafi, jesli bedzie mierny to niech sie nawet na oczy nie pokazuje
1
forzaweah
forzaweah
10 lipca 2017, 17:20
Antonio Donnarumma ... gdzie tu honor.. jak spojrzec w lustro majac w glowie iz sie jest tak slabym ze brat musi zalatwiac ci prace :D
1
acmti__
acmti__
10 lipca 2017, 17:35
Chyba nie pracujesz, skoro uważasz, że wstydem jest jeżeli ktoś Ci załatwi dobrą fuchę ;) Samo życie, albo masz farta, albo znajomości, albo jesteś mega zaradny i pracowity i dymasz po 12h, albo klepiesz biedę za 1600 na łapę :D
1
Doctor_ek
Doctor_ek
10 lipca 2017, 17:43
spojrzy przez pryzmat 1mln i cały "ból" przeminie :D
2
dzieciak2891
dzieciak2891
10 lipca 2017, 17:10
Haha, Jose Sosa to ma dopiero niezlego menago. 5 baniek za rok chcieli od Turkow
0
kayser
kayser
10 lipca 2017, 17:21
w Turcji był piłkarzem roku przypominam, ma tam wyrobioną markę, pewnie to jest główny powód
0
Ginevra
Ginevra
10 lipca 2017, 20:14
Sosa powiedział, że wróci do Turcji tylko jeśli ktoś zaoferuje mu ogromną kasę. Stąd te wymagania, po prostu chce zostać.
1
PKX02
PKX02
10 lipca 2017, 16:14
Cuadrado za 35 mln xD no to oni za MDS muszą chyba rzucić z 25 bo inaczej tego nie widzę, ale zazdroszczę optymizmu :D
0
Ulisses
Ulisses
10 lipca 2017, 18:30
Kupiony przez Starą Damę za około 23-25 milionów (cena transferu definitywnego raz z kosztami wcześniejszych wypożyczeń), mający za sobą dobry sezon, w którym był jednym z kluczowych graczy Juve, podobnie jak w sezonie 2015/2016, a do tego to gracz w sile wieku oraz mający jeszcze trzy lata ważnego kontraktu. To na ile powinno się wycenić takiego gracza? Na 5 milionów bo pyta się o niego Milan? Litości ludzie, włączcie czasami myślenie.

De Sciglo aktualnie warty jest około 12 - 15 milionów i nie więcej.
1
PKX02
PKX02
10 lipca 2017, 19:15
@Ulisses ale nie jest on na tyle dobry żeby kosztować więcej niż Keita za którego Lazio wołało 25-30 mln (a Lotito nie daje promocyjnych cen, jak w przypadku Biglii)
0
Ulisses
Ulisses
10 lipca 2017, 19:23
Lotito daje promocyjną cenę, bo zawodnik chce odejść i nie chce przedłużyć kontraktu, który kończy mu się w następnym roku. Lazio jest zatem pod ścianą i to jest ostatni moment, żeby na tym graczu coś poważnego zarobić.
1
patoo_07
patoo_07
10 lipca 2017, 15:51
Myślę, że Antonio dzisiaj nie umył zębów i Panowie lekarze już się postarają o to, żeby tego miliona mu nie płacić :D
0
Doctor_ek
Doctor_ek
10 lipca 2017, 15:18
Największa porażka nowego zarządu to zakontraktowanie braci Donnaruma.
Tylko nie piszcie, że to jest zrobione w celu zarobkowym czy coś, ponieważ chyba Fassone powiedział, iż w grę nie wchodzą żadne kompromisy (chyba, że ta wypowiedź dotyczyła czegoś innego, wtedy mnie poprawcie :D). Tego wszystkiego nie można nawet nazwać "dojściem do porozumienia" skoro Gigio dostaje jeszcze większą pensję niż zakładano, do tego jego braciszek fantastyczny kontrakt jak na jego umiejętności.
9
Vol'jin
Vol'jin
10 lipca 2017, 15:20
to była wojenka z Raiolą, nie z Donnarummą i wojenkę Raiola przegrał - brak prowizji tylko standardowa. Także niska klauzula też przegrana grubaska
0
tobiasz
tobiasz
10 lipca 2017, 15:25
Vol'jin -> No nie wiem czy przegrał. Wywalczył 7mln eur pensji, znacznie więcej niż zakładano. Milan zaczynał od propozycji 3mln eur za sezon, a skończył na 7mln eur. Wszyscy piłkarze będą chceli zatrudnić Mino Raiole za to jaki jest skuteczny. Dzisiaj czytam, że podobno Raiola został agentem Nianga.
2
hyrus13
hyrus13
10 lipca 2017, 15:30
Mnie najbardziej boli długość kontraktu. Gdyby był na 5 lat, to Milan miałby bata Donnarummę. Gdyby nie zgodził się na przedłużenie umowy, to rok by spędził na trybunach i do Kataru by nie poleciał. To wg mnie jest największa wpadka zarządu.
0
stary_boss
stary_boss
10 lipca 2017, 15:54
Vol'jin
Mino ma teraz inna prowizje w głowie a mianowicie 10 milionów funtów za sprzedaż Lukaku a do sprzedaży i bardzo dużej prowizji dla siebie wróci w następnym sezonie zarówno Real i Juve bedą bacznie obserwować poczynania Gigio
0
Zuber
Zuber
10 lipca 2017, 16:17
Podlicz pensję braci przez przyszły sezon, później to odejmij od kwoty sprzedaży Dollara i tak wyjdzie więcej niż 40 mln, które mieliśmy za niego dostać.
0
Ginevra
Ginevra
10 lipca 2017, 16:22
Duet FM myśli w kategoriach biznesowych: Donnarumma to 'asset' o potencjalnie bardzo dużej wartości. Zastali sytuację, że mogli za rok stracić go za darmo. Do tego trzeba wziąć pod uwagę fakt, że musieliby jeszcze wydać miliony na nowego bramkarza (nie zapominajmy o tym). Nasz 'asset' ma bardzo dobrego agenta, który ostro pogrywa i umie się ustawić. Żeby przekonać nasz 'asset' do pozostania, klub musiał zaproponować warunki nie do odrzucenia. Przy tym udało się nie wydać nic ponad plan na prowizję dla jego agenta. W przyszłym roku możemy nas 'asset' spieniężyć za 75-80 mln (jeśli utrzyma formę, nie dozna kontuzji, itp, ale takie już ryzyko w biznesie).
Wszystkim nam zbiera się na mdłości na myśl o Antonio, ale to jest gorzka pigułka, którą trzeba przełknąć i iść dalej. Moim zdaniem klub, gdyby mógł, to nie proponowałby takich warunków, bo FM nie jest głupi. Widocznie nie było innego wyjścia. Bez podpisania kontraktu klub straciłby miliony na nowego bramkarza i miliony z potencjalnego transferu 'asseta'. Więc nie mówicie, że to nieważne ;)
Edytowano dnia: 10 lipca 2017, 16:24
4
Doctor_ek
Doctor_ek
10 lipca 2017, 16:23
Vol'jin przegrał wojenkę tylko w przypadku, iż Milan będzie omijał graczy tego pana, ale jeśli chodzi o Gigio to nawet jak teraz dostanie tylko te 5%, to tak jak pisali inni, za rok max dwa dostanie ogromne pieniądze od realu czy juve.
0
Doctor_ek
Doctor_ek
10 lipca 2017, 16:28
Wybaczcie odpowiedź pod odpowiedzią ;)
Ginevra, wszystko doskonale rozumiem, ten kontrakt jak i "zaproszenie" Antonia do Milanu to tylko część większego biznesu, jednak jak pisałem wcześniej boli mnie fakt, że jednak Gruby jakby na to nie patrzeć wyszedł na swoim. Ba, wyciągnął więcej niż mogliśmy się spodziewać, choć tu trochę pomógł mu Manchester z kupnem Lukaku ;)
0
Vol'jin
Vol'jin
10 lipca 2017, 16:33
dalej nie rozumiem co Raiola więcej wyciągnął niż poza standardową prowizją i przy sprzedaży Donnarummy prowizji nie dostanie od nas tylko od klubu kupującego. Nie będzie takiej sytuacji jak z Pogbą miał Juventus

dwa to,, że Niang zmienił agenta i wrócił do Raioli o niczym nie świadczy, a raczej o desperacji Nianga bo jednak coś ten Arsenal nie przyszedł do niego jak chciał ;]
0
Ginevra
Ginevra
10 lipca 2017, 16:35
Doctor_ek,
ja mogę przeboleć kasę dla zawodnika, Mino nie wyciągnął tej kasy dla siebie, jeśli GD99 będzie chciał mu dołożyć, to już jego broszka. Jeśli dobrze liczę, to Mino na tym interesie z kasy klubu może dostać nie więcej niż 1,5 mln. To nic jeśli porównać 8 mln, które dał mu Galliani za Ely'ego, albo to co wyciągnął za Pogbę. Jeśli w przyszłości wytransferuje gdzieś GD99, to już nie nasze zmartwienie, kto mu zapłaci i ile.
2
Doctor_ek
Doctor_ek
10 lipca 2017, 17:42
Może macie rację i trochę przesadzam, ale nie chodzi mi tu o fakt samych pieniędzy, a to iż to on dyktował warunki i to, że ugrał o wiele za dużo (głównie pensja; nie wiadomo jeszcze jak to będzie z opaską). Tak jak wspomnieliście, pieniądze nie trafią do niego i to jest dobra wiadomość, ale to odbije sobie przy sprzedaży Gigio (na szczęście od nas nie dostanie pieniędzy) ten cholerny Antonio, którego do tej pory przeboleć nie mogę!
0
Ginevra
Ginevra
10 lipca 2017, 17:48
Trzeba to przeboleć niestety... Myślę, że nikt mu nie da opaski kapitana, chyba nie są aż tak szaleni...
2
Michalinios
Michalinios
10 lipca 2017, 15:11
Nie rozumiem dlaczego kupują Antonio tylko dlatego że Gigio chce mieć przy sobie braciszka, nie licząc się wcale z umiejętnościami tego piłkarza, które raczej nie powalają
0
tober12
tober12
10 lipca 2017, 15:05
Sosa kolejna pijawa. A Donnarumma, który przechodzi do klubu pajacow bedzie dzis całował herb szm atka.
0
ACstach
ACstach
10 lipca 2017, 14:55
Kurde co ten Sosa...
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 lipca 2017, 14:34
Ale panikujecie, FM to nie idioci, bracia Dollar podpiszą kontrakty równocześnie a jak nie to na pewno Gigio jako pierwszy.
Skoro biorą jego brata jako warunek kontraktu to przy jego rozwiązaniu czy transferze jego brat też kontrakt zapewne zakończy.

O ambicję Gigio bym się nie martwił, jeśli chce do Realu to stanie na głowie żeby mieć dobry sezon, bo presja na nim będzie ogromna. No i przypominam, że on "kocha Milan" więc powinien dawać z siebie wszystko nawet jeśli ten sezon ma być jego ostatnim w klubie. A te 6mln to też po części wynagrodzenie za ubiegły sezon, w którym przypominam miał pensję na poziomie 160tys€, najmniej w drużynie.

Skoro tyle trzeba było zrobić żeby za rok zarobić grubą kasę to inaczej się nie dało widocznie.
2
tomhardy22
tomhardy22
10 lipca 2017, 14:34
Odejscie Sosy to byl by najlepszy transfer dotychczas , a jednak...Mesbaha darze znacznie wiekszym szacunkiem niz jego
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 lipca 2017, 14:50
Ibrahim Ba na papieża!
0
mrkojiro
mrkojiro
10 lipca 2017, 14:23
Łysy dał Sosie ciepłą posadkę, to teraz się go nie pozbędą. No bo po co wracać do Turcji i grać, skoro można brać kasę za zbijanie bąków i ciągnięcie ogonów kadrowych? Ambitnie. Mam nadzieję, że w końcu gdzieś odejdzie. 6mln to dobra oferta.
4
hyrus13
hyrus13
10 lipca 2017, 14:27
Wielu użytkowników tej strony dało sobie wmówić, że Sosa będzie wzmocnieniem :D
0
adamos
adamos
10 lipca 2017, 14:29
Jakby mi płacili za oglądanie meczy Milanu z trybun to każdy by na to poszedł... Sosa to jednak darmozjad bez ambicji i działa na szkodę naszej drużyny bo pensje pobiera to nie małą i blokuje miejsce w składzie....
0
Bakuto
Bakuto
10 lipca 2017, 14:32
Sosa nie chce wracać do Turcji ze względu na bezpieczeństwo. Jak przyjdzie jakaś oferta z "normalnego" kraju to na pewno odejdzie. Nie musicie tak po nim jechać :P
1
Chaos8585
Chaos8585
10 lipca 2017, 14:19
Oby jeden i drugi pocałowali herb na prezentacji. Za te 7 milonów chyba ich stać na taki gest.
0
GregSays
GregSays
10 lipca 2017, 14:16
Nie chcę wyjść na złego proroka, ale przy tak wysokim kontrakcie Gigio może zwyczajnie osiąść na laurach i przestać się rozwijać, no bo w sumie po co... Wystarczy 1-2 słabsze sezony u nas i on nie będzie wart choćby 20 milionów. Ta cała akcja z tym kontraktem to stąpanie po cienkim lodzie.
0
Bartuś
Bartuś
10 lipca 2017, 14:49
Tak specjalnie będzie słabo grał żeby potem odejść.Tylko że jak będzie grał słabo to może nie pojechać do Rosji a ofertę to wówczas dostanie z Realu ...... Betis.
0
GregSays
GregSays
10 lipca 2017, 15:04
a kto powiedział, że mając 6 milionów na łapie za rok on w ogóle gdziekolwiek będzie chciał odchodzić?
0
ACMgaara
ACMgaara
10 lipca 2017, 14:06
Jutro Antonio podpisze kontrakt a w srode Gigio powie ze jednak nic nie podpisze :) taki czarny humor haha
3
adamos
adamos
10 lipca 2017, 14:30
może testów nie przejdzie....
0
Pato007
Pato007
10 lipca 2017, 14:03
a tymczasem juventus za szczęsnego złożył ofertę w wysokości 7 mln. Zarząd F&M mógłby złozyć ofertę w między czasie na 15 mln - moim zdaniem za tak dobrego bramkarza jakim jest Wojtek, to nie jest duża cena. Donnaruma przestałby gwiazdorzyć, zaczełbaby się walka o msc. w składzie, w której z dużym prawdopodobieństwem wyszedłby Wojtek.
Edytowano dnia: 10 lipca 2017, 14:06
1
Vol'jin
Vol'jin
10 lipca 2017, 14:07
Arsenal chce 20 mln funtów ... toć te 7 mln euro Arsenal wyśmieje
0
Pato007
Pato007
10 lipca 2017, 14:09
Juve skąpi... za sama ligę mistrzów zarobili 130 mln, które chcą przeznaczyć na transfery w tym 8 mln za MDS
0
ósmy
ósmy
10 lipca 2017, 15:13
Ciekawym, ile Arsenal zawoła za Ospinę.
0
Ulisses
Ulisses
10 lipca 2017, 13:47
Mimo zrozumienia dla działań zarządu, to nadal jestem wyjątkowo zażenowany transferem brata Dollarumy. Przypomina się obrzydliwa historia z bratem Kaki.

Najgorsze będzie, kiedy za sezon czy dwa Dollaruma odejdzie (a jest to oczywiste), a my zostaniemy z jego bratem jak Himilsbach z angielskim. W tym kontekście ciekawi mnie zatem na ile lat jego brat podpisze kontrakt z Milanem.Tak czy siak nie podoba mi się to i osobiście wolałbym żeby Dollaruma odszedł w tym oknie, nawet za mniejsze pieniądze - niestety nie mamy dostępu do wszystkich możliwych informacji i taka opcja może po prostu nie była możliwa.
2
Nesta_13
Nesta_13
10 lipca 2017, 13:56
Zgadzam się. Mam przy tym nadzieję że opaska kapitana to były plotki, bo po co nam kapitan z klauzula, która każdy może aktywować? Bezsens. Zawodnikom i agentom poprzewracalo się totalnie w głowach. Mieszają zagadnienia biznesowe ze sportowymi.
2
matten
matten
10 lipca 2017, 19:42
Ja również wolałbym aby sprzedali Donnarummę już teraz. Jeśli oferta PSG opiewająca na 40 mln euro była rzeczywista, to trzeba było brać tę kasę i nie wydziwiać. Starczyłoby na godnego następce i zostałaby jeszcze reszta na jakiegoś innego zawodnika, a tak będziemy się teraz bujać z młokosem i jego bratem nieudacznikiem...
0
stary_boss
stary_boss
10 lipca 2017, 13:29
będzie kupa śmiechu jak Antonio podpisze kontrakt warty1 milion za sezon a Gigio powie nie - kabaret trwa dalej
0
Rocker
Rocker
10 lipca 2017, 13:07
A może jakiś chory ząbek się trafi i Antonio nie przejdzie testów? ;)
8
mrkojiro
mrkojiro
10 lipca 2017, 12:51
Serio myślicie, że Zarządowi tak zależy na Gigio? Dali mu ten kontrakt i poszli na jego warunki tylko po to, żeby za rok czy dwa zgarnąć za niego grube siano i o to w tym wszystkim chodzi. Każdy z nas chyba zdaje sobie sprawę po całej tej aferce, że Gigio naszym symbolem nie zostanie.
4
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
10 lipca 2017, 12:55
Mam taką nadzieję.
8
Owiec
Owiec
10 lipca 2017, 12:45
A jeśli by braciszek Dollara nie przeszedł testów to Dollar nie podpisze umowy? Bo braciszka nie będzie? :p
1
szepietowiak
szepietowiak
10 lipca 2017, 12:11
Jak wy nie rozumiecie pracy duetu Fassone-Mirabelli przecież transfery z włoskiej ziemi to jest mega dobra sprawa osłabiamy rywali- cxy lazio ściągnie kogoś takiego dobrego jak biglia? Wątpię, cxy atalanta zastąpi kessiego i contiego? Cxy fiorentina byłaby w stanie zastąpić kalinica? Nie i o to właśnie chodzi- a ze czasem trzeba przepłacić? Taki jest dzisiejszy swiat,ze nawet Ci niektórzy słabsi gracze kosztując te 30 mln, ale dobra porównajcie przyjęcie kalinica do nas za te 30 mln do transferu takiego ecertonu gdzie kupią od nas nianga,który dla mnie ma gorsza psychikę jeszcze od bało za 18 mln. Poza tym nie mając LM nie jesteśmy łakomym kaskiem dla graczy ze światowego topu, sama nazwa AC Milan tylko dla nas kibiców jest czymś wyjątkowym,przekonaliśmy się niedawno gdzie ta nazwę i wielkość i historie klubu miał Dollaruma. Wiec nie krytykujmy. W lutym ocenimy te transfery ()
4
Fushnikov
Fushnikov
10 lipca 2017, 12:16
To dlaczego Real nie kupi Messiego i Griezmana??
1
ACMgaara
ACMgaara
10 lipca 2017, 14:09
Bo wypna sie na nich i wysmieja kazda oferte. Tak samo jakbysmy zlozyli oferte za Buffona ktory jest tani jak barszczyk i np dajmy na to Dybale:)
0
mrkojiro
mrkojiro
10 lipca 2017, 14:28
Zgadzam się w zupełności. W następnym sezonie Atalanta nie zajmie już tak wysokiego miejsca po stracie swoich najlepszych zawodników. Lazio i Fiorentina też powinny skończyć za nami. Jeszcze Torino, gdyby udało się pozyskać Belottiego.
Mamy wzmocnienia plus w teorii łatwiejszy sezon. Inter to jedna wielka niewiadoma, więc powinniśmy się bić o miejsce z Romą. Bo Juve i Napoli to chyba za bardzo z przodu są.
0
Sergio4Ramos
Sergio4Ramos
10 lipca 2017, 11:50
Co oni z tym Kaliniciem...
0
Vol'jin
Vol'jin
10 lipca 2017, 12:24
Proste to ma być zabezpieczenie jakby Silva nie odpalił, a charaterystycznie ma to czego nie ma Bacca i tyle
1
ANDREW1985
ANDREW1985
10 lipca 2017, 11:21
Nikogo tak nie trawie w Milanie jak dolara on pasuje do juve albo interu a nie do nas
Edytowano dnia: 10 lipca 2017, 11:39
1
MarcoFerrero
MarcoFerrero
10 lipca 2017, 11:20
Aubameynag/Belotti zostawić Lape do tego Biglia, Cuadrado i jakiś rezerwowy stoper. Kalinic zbędny!
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
10 lipca 2017, 12:48
Jeszcze James, Modrić może Ronaldo się uda wyciągnąć. Messi jeszcze co skrzydła będziemy mieli pewne. Suareza bym widział w sumie i na rezerwe Higuain.
Ludzie zejdźcie na ziemie...
3
MarcoFerrero
MarcoFerrero
10 lipca 2017, 13:18
To realne wzmocnienia, Auba Biglia i Cuadrado eirc o co ci chodzi?
0
domin125
domin125
10 lipca 2017, 11:05
Zdałem sobie sprawę, że bd pracował w weekendy teraz i nie bd mógł większości meczy oglądać, to jest dramat :(((((((((((((((((((((((((((((((
Edytowano dnia: 10 lipca 2017, 11:15
0
Rossonero1899
Rossonero1899
10 lipca 2017, 11:29
Współczuję [*]
3
Bakuto
Bakuto
10 lipca 2017, 11:29
Zmień pracę, weź kredyt.
20
domin125
domin125
10 lipca 2017, 12:03
Bakuto hahha
0
domin125
domin125
10 lipca 2017, 12:24
Bakuto, chyba Ci jakaś suflerka to podpowiedziała ;)
0
kiko221
kiko221
10 lipca 2017, 11:05
kalinic i auba Ją bym na ich miejscu ściągnął jeszcze morate i belottiego w końcu napastnikow nigdy za wiele, i ustawil formacje 424
0
Owiec
Owiec
10 lipca 2017, 11:05
Licze na Ciebie Monto! To będzie jego sezon :D
1
Sloma31
Sloma31
10 lipca 2017, 11:12
Chyba na ławce, będzie puszczać te swoje baloniki.
0
Fushnikov
Fushnikov
10 lipca 2017, 11:01
Jezuuu aż mnie telepie jak słyszę że będzie w klubie nie jeden a już dwóch judaszy... Masakra. Jeszcze Milion ojro ma zarabiać ten nieudacznik.
2
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
10 lipca 2017, 12:49
Jakieś randomowe zero dzięki bratu dostanie milion, a i tak dziennikarzom bedzie opowiadał "że on od nikogo nic nie wymagał i sam doszedł do tego" xDDD
1
10 lipca 2017, 10:48
Jeśli przyjdzie Biglia, to środkowa pomoc będzie wyglądała naprawdę przyzwoicie. Po odejściu Kucki zostawiłbym Montolivo i Bertolacciego na ławkę oraz wykupił z Violi Matiego Fernandeza, choć są to niestety gracze często łapiący kontuzje. Locatelli mógłby pójść na roczne wypożyczenie. Dla Pasalicia i Sosy nie widzę miejsca w nowym Milanie.
Edytowano dnia: 10 lipca 2017, 10:50
2
szepietowiak
szepietowiak
10 lipca 2017, 10:53
Nie rozumiem po co mówisz o Pasalicu skoro już od nas odszedł i nikt nie mówi o jego przyjściu...
1
szepietowiak
szepietowiak
10 lipca 2017, 11:05
W sumie racja, bo skończyło się jego roczne wypożyczenie z Chelsea. Czasem się zdarzy nie do końca przemyśleć własny komentarz ;)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się