SCUDETTO


MERCATO LIVE #11 [22:15]: Niang blisko transferu do Fenerbahce

11 lipca 2017, 07:28, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #11 [22:15]: Niang blisko transferu do Fenerbahce

[07:27]: Niewykluczone, że już dzisiaj Lucas Biglia dostanie zgodę na transfer do Milanu - informuje Alfredo Pedulla. Milan podniósł swoją ofertę z 12 do 15 mln euro plus 3 w bonusach. Lazio Rzym ciągle oczekuje 20 mln euro, ale porozumienie pomiędzy stronami jest już blisko. Rossoneri próbują włączyć w tę transakcję Gianlucę Lapadulę, ale obecnie brakuje zgodności pomiędzy stroną mediolańską i rzymską co do wyceny karty napastnika.

[07:29]: W najbliższych godzinach z Milanem pożegna się Rodrigo Ely. Brazylijczyk wróci do Deportivo Alaves, gdzie spędził ostatnie miesiące. Co do formuły transferu, możliwe jest kolejne wypożyczenie z opcją wykupu.

[07:30]: Tymczasem były piłkarz rossonerich, którego w Mediolanie nie zdecydowali się wykupić - Mario Pasalić - może zostać we Włoszech i zasilić rzymskie Lazio. Informacje te podaje Gianluca Di Marzio.

[07:31]: Cały czas na wyjaśnienie swojej sytuacji czeka Mattia De Sciglio. Zdaniem Gianluki Di Marzio, w najbliższym czasie do Milanu ma wpłynąć oficjalna oferta Juventusu za bocznego obrońcę. Włoch może nie polecieć zatem na tournee do Chin, na które rossoneri wylatują już w piątek. Przeciwnie wygląda sytuacja z Lucasem Biglią - praca nad jego transferem trwa pełną parą, gdyż trener Montella chciałby mieć Argentyńczyka do dyspozycji już w sparingach z Borussią i Bayernem.

[07:33]: Jak twierdzi SportitaliaGianluca Lapadula i Genoa osiągnęli już całkowite porozumienie w kwestii kontraktu indywidualnego zawodnika. Genueńczycy nie potrafią jednak obecnie dogadać się z Milanem, gdyż ich oferta dla klubu nie wynosi nawet 10 mln euro.

[07:41]: Mający jeszcze nadal umowę z Milanem napastnik Giacomo Beretta ma trafić do beniaminka Serie B, Foggii - podaje Sportitalia. Kluby pracują nad dopięciem transakcji.

[11:20]: Po wczorajszych testach w Milanello, dzisiaj Antonio Donnarumma przeszedł już badania w klinice La Madonnina - informuje portal MilanNews.

[11:31]: Klauzula odstępnego w nowym kontrakcie Gianluigiego Donnarummy ma wynosić 70 mln euro - podaje La Gazzetta dello Sport.

[11:33]: Według La Gazzetta dello Sport, dzisiaj agent Lucasa Biglii pojawi się w Mediolanie. Piłkarz natomiast w tym samym czasie ma się spotkać z dyrektorem sportowym Lazio Rzym, Iglim Tare. Argentyńczykowi zależy na transferze do Milanu i sam stara się zniwelować różnice, jakie dzielą rossonerich i biancocelestich.

[11:47]Carlos Bacca ma spakowane walizki i jest świadomy, że tego lata z dużym prawdopodobieństwem zmieni klub, ale trudno oczekiwać, by zainteresowana nim Marsylia zaoferowała Milanowi 20 mln euro - uważa La Gazzetta dello Sport.

[12:58]: Jak podaje Gianluca Di Marzio, trwają prace nad powrotem Andrei Bertolacciego do Genoi. Liguryjczycy chcą pozyskać zawodnika na zasadzie zwykłego wypożyczenia bez prawa wykupu.

[13:00]: Jak już informowano ostatnio, Jose Sosa zamierza zostać w Milanie. Pomocnik mógł przenieść się do Antalyasporu, gdyż Turcy uzgodnili nawet warunki transferu z Włochami, ale odrzucił tę opcję. Zawodnik nie planuje przeprowadzki i chce wypełnić swój obowiązujący jeszcze przez rok kontrakt na San Siro.

[14:00] James Rodriguez został oficjalnie wypożyczony na dwa lata do Bayernu Monachium, tymczasem we włoskich mediach pojawiają się głosy, że Milan jest zainteresowany sprowadzeniem z Bawarii Renato Sanchesa. Agent piłkarza Jorge Mendes będzie chciał znaleźć Portugalczykowi nowy klub, aby umożliwić mu regularną grę i podobno myśli właśnie o Milanie.

[14:25] Bracia Donnarumma mają się zjawić jeszcze dziś w Casa Milan, aby podpisać kontrakt z klubem. 

[14:46]: Stacja Sky podaje, że przełożono dzisiejsze badania Lucasa Biglii, które miały poprzedzić dołączenie pomocnika na zgrupowanie biancocelestich. Agent Argentyńczyka tymczasem pojawił się w Casa Milan. Transfer coraz bliżej?

[15:02]: Powyższe medium przedstawia także, że Milan chce od Genoi opłaty za ewentualne wypożyczenie Andrei Bertolacciego. Rossoneri nie skłaniają się ku przystaniu na całkowicie darmową operację, jak życzyliby sobie tego Liguryjczycy.

[15:08]: Dyrektor sportowy Milanu, Massimiliano Mirabelli, dla stacji Premium Sport: "Mamy nadzieję, że bracia Donnarumma lada chwila podpiszą umowy".

[15:11]: Bracia Donnarumma pojawili się w Casa Milan w towarzystwie agenta Mino Raioli. Lada chwila podpiszą kontrakty z klubem.

[15:15]: Niecałe pół godziny spędził w Casa Milan agent Lucasa Biglii. Opuścił on już budynek, w którym pracuje zarząd rossonerich.

[15:41]: Alfredo Pedulla informuje, że dziś dojdzie jeszcze do rozmowy na linii Mirabelli - Lotito celem sfinalizowania transferu Lucasa Biglii. Wszystko jest już o włos od realizacji, pomiędzy stronami pozostaje "jedynie" 2 mln euro różnicy. Mediolańczycy nieco podnieśli swą ofertę, z kolei rzymianie trochę obniżyli oczekiwania.

[17:03]: Wciąż czekamy na oficjalne informacje w sprawie Antonio Gianluigiego Donnarummy...

[17:27]: Według TuttoMercatoWeb.com, Torino poważnie myśli o pozyskaniu trzech zawodników Milanu - Gabriela PalettyCristiana Zapaty oraz M'Baye Nianga.

[17:38]: Dziś do godzin 20:00 ma zapaść decyzja odnośnie transferu Lucasa Biglii do zespołu rossonerich - informuje portal MilanNews.

[18:04]Antonio Donnarumma Gianluigi Donnarumma podpisali kontrakty z Milanem - informują włoskie media. Lada chwila dojdzie do oficjalnego potwierdzenia.

[18:13]Marco Fassone Massimiliano Mirabelli opuścili Casa Milan i udali się do Lugano, by obejrzeć pierwszy sparing rossonerich przed nowym sezonem. W terenie więc zamierzają porozumieć się z Claudio Lotito w sprawie transferu Lucasa Biglii.

[18:34]JUŻ OFICJALNIE: Gianluigi Donnarumma podpisał umowę z AC Milan do 30 czerwca 2021 roku.

[19:35]: Jutro lub pojutrze może odblokować się kwestia wypożyczenia Andrei Bertolacciego do Genoi - twierdzi TuttoMercatoWeb.com. Rossoneri są gotowi na taki ruch, ale oczekują od rossoblu zapłaty.

[20:42]: Obecny na meczu w Lugano Marco Fassone, skomentował odnowienie kontraktu przez Gianluigiego Donnarummę niezwykle lakonicznie: "To ważny dzień".

[22:15] Premium Sport: M'Baye Niang jest blisko przejścia do Fenerbahce Stambuł. Turecki klub oferuje piłkarzowi 4-letnią umowę i zarobki w wysokości 3,5 mln euro na sezon. Kwoty odstępnego dla Milanu na razie nie podano. 



122 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
assa-666
assa-666
12 lipca 2017, 08:01
no to niezle jaja.Rodrigez w bayernie za 10 mln z opcja pierwokupu za 32 mln.nie mozna bylo jego na maxa przycisnac ???
0
michalmisiu1985
michalmisiu1985
12 lipca 2017, 11:14
Ciezko Milanowi ściągnąć tego pokroju zawodników, bo nie gramy w LM a to naprawdę często jest czynnikiem decydującym.
0
matten
matten
12 lipca 2017, 07:52
Jeśli Niang pójdzie do Turcji w tak młodym wieku to znaczy, że brak mu ambicji. Dla Milanu to też niezbyt korzystne rozwiązanie, bo Turcy prawdopodobnie nie zaoferują za Francuza zbyt dużej kwoty. Dla obu stron byłoby dobrze gdyby został w Anglii.
0
Rocker
Rocker
12 lipca 2017, 08:48
Lepiej żeby poszedł do Turcji za niewielkie pieniądze, niż żeby miał zostać tutaj i pobierać pensję za siedzenie na ławce lub co gorsza wybijanie piłek na out myśląc, że podaje ją do partnera, który jest 10 metrów dalej.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 lipca 2017, 00:52
Turcy dają niskie oferty, pewnie pierwsza będzie na kwotę 10mln i mimo, że jest to kwota dwukrotnie zbyt wysoka w stosunku do jego umiejętności, to jednak nie do zaakceptowania bo lada moment Arsenal zaproponuje 30 bo to na nich czeka nasz mistrz.
0
tomhardy22
tomhardy22
12 lipca 2017, 00:23
Biglia nie przejdzie , Lotito nie chce zejsc ponizej 20 mln , jednak ten czlowiek jest nadal nienormalny , a najgorsze jest ze alternatywa jest Badelj...
1
Rocker
Rocker
11 lipca 2017, 23:55
Idź sobie M'Baye do Turcji, idź...
0
Chaos8585
Chaos8585
11 lipca 2017, 23:07
Gigio ucałował herb po podpisaniu kontraktu? Ktoś zna szczególy umowy-zarobki podane w euro czy w dolarach??
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 lipca 2017, 23:13
Dolarów się brzydzi. Jak leżały koło bramki to się nawet nie schylił. Chyba, że widział, że są robaczywe.
0
Chaos8585
Chaos8585
11 lipca 2017, 23:22
W dolarach zawsze to większa liczba. Stawiam jedno euro, że zarobki na umowie są w $.
0
11 lipca 2017, 23:00
Cos czuje ze montella za dlugo tu nie pociagnie. Oby nie
2
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 lipca 2017, 23:01
Ja myślę, że za rok o tej porze będziemy mieć nowego trenera. Obym się mylił, bo lubię nawet Montelle.
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 lipca 2017, 23:17
Brocchi wraca?
1
tomhardy22
tomhardy22
12 lipca 2017, 00:19
Za rok?Ja przeczuwam za 4 miesiace:d
2
magneto
magneto
12 lipca 2017, 04:12
Oby oby. Czym szybciej tym lepiej.
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
11 lipca 2017, 22:54
I co w końcu z Biglią?
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 lipca 2017, 23:00
Saga z Contim i Gigio zakończona, to i z Biglia sie wkrótce zakończy i będzie masz :)
3 najbardziej męczące seriale dobiegają do szczęśliwego zakończenia :)
1
Rossoneri01
Rossoneri01
11 lipca 2017, 22:36
Niang w Fenerbahce? Ambitnie :D
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 lipca 2017, 21:46
Teraz jeśli komus zachce sie Donnarummy, to wyskakiwac ze 100mln euro, albo wara od niego.
Nie dla psa kielbasa.
Edytowano dnia: 11 lipca 2017, 21:48
1
Rocker
Rocker
11 lipca 2017, 23:40
Chyba raczej 70 mln i nie mamy nic do gadania ;)
2
matten
matten
12 lipca 2017, 07:53
Jak ktoś da 50 mln to będzie dobrze.
0
magneto
magneto
11 lipca 2017, 19:44
Jeżeli puszczą Bertolacciego z opcją wykupu to będzie strzał w stopę. I tak brakuje nam środkowych pomocników a Bertolacci jednak jakiś poziom trzyma.
2
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
11 lipca 2017, 20:53
Zalezy jak mamy grać, ale na 4-2-3-1 będzie Montolivo, Sosa, Kessie i Biglia więc ok. Jak 4-3-3 to może tam grać jeszcze Jack no i od biedy Mauri jak zostanie. Sam lubie Bertolacciego, ale u Nas ma nikłe szanse, że odpali a tak zawsze może znów odżyć w mniejszym klubie
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 lipca 2017, 21:19
Mauri dziś w 40 min wyglądał lepiej niż Monto i Berto cały poprzedni sezon razem wzięci.
0
magneto
magneto
11 lipca 2017, 21:22
Sosa to nie jest regista, w dalszym ciągu będę to powtarzał. Nie rozumiem jak Montella z ponad 30-letniego zawodnika na siłę chce zrobić registe. Także jego nawet nie ma co liczyć.
2
jasiom22
jasiom22
12 lipca 2017, 01:59
dokładnie tak, Sosa to nie jest regista, też nie rozumiem dlaczego Monetella cały czas popełnia te same błędy, podstawowe. Sosa może zostać, ale na ławce i do gry bardziej ofensywnej ze słabszymi rywalami. Wtedy jest dobry, jak dziś.
0
Mirabelli
Mirabelli
11 lipca 2017, 18:51
Ta koszulka Gigio oznacza pewnie że następnym kierunkiem po Milanie będzie Londyn
0
Marcin1995
Marcin1995
11 lipca 2017, 18:27
Mam pytanie kim jest ten Alfredo Pedulla? Bo wielu się na niego powołuje a masę bzdur wypisuje
0
Mirabelli
Mirabelli
11 lipca 2017, 18:52
Dość wiarygodny dziennikarz, i z tego co mi wiadomo pracuje w Sky chyba
0
Marcin1995
Marcin1995
11 lipca 2017, 19:01
No to dziwne bo tak czytam to, co 5 info mu wchodzi
0
Presidente
Moderator Presidente
12 lipca 2017, 06:04
Alfredo to dziennikarz Sportitalia.

Ja osobiście porównuję go z Adasiem Miauczyńskim - wiecznie drugi, za Di Marzio :)

Te jego informacje to też takie właśnie czasami trafi, czasami jedynie gdyba.
1
Mirabelli
Mirabelli
11 lipca 2017, 18:16
Bracia Sit podpisali kontrakty
0
FanatykACM
FanatykACM
11 lipca 2017, 18:13
Jak dla mnie to Gabriel Paletta, Cristian Zapata oraz M'Baye Niang mogą iść do Torino ale za Belottiego plus gotówka .
2
Zirytowany
11 lipca 2017, 18:03
Renato Sanches nie głupi pomysł, ciekawe za ile jest do wyciągnięcia.
2
Mirabelli
Mirabelli
11 lipca 2017, 18:08
Bayern pewnie będzie chciał trochę forsy od niego mimo wszystko
0
radson1406
radson1406
11 lipca 2017, 17:59
Przyklad Jamesa pokazuje moim zdaniem jak wiele znaczy w dzisiejszych czasach sam fakt gry w LM.Gdybysmy grali w LM a nie LE to pewnie n=bylby cien szansy na zakontraktowanie Kolumbijczyka ale ja od samego poczatku zdawalem sobie sprawe iz bez LM szanse Milanu na ten transfer sa bliskie zeru.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 lipca 2017, 18:04
Po prostu jest za słaby na Milan. My bez złotej piłki nie bierzemy graczy za takie pieniądze.
0
Ulisses
Ulisses
11 lipca 2017, 18:09
Absolutnie nie. Powód jest prozaiczny - proszę spojrzeć na zarobki graczy w Serie A. Najbogatszy Juventus płaci swojemu absolutnie najlepszemu zawodnikowi Higuainowi około 7,7 miliona euro na sezon. Co więcej, Juve zdecydowało się na taką operację po licznych sukcesach na scenie krajowej i międzynarodowej, notując najwyższe przychody w historii, a dodatkowo mając już bardzo mocne fundamenty zespołu - igła był swoistą wisienką na torcie.

James w Bayernie, co zgodnie podaje As, Bild i Marca będzie zarabiał 8 milionów w pierwszym sezonie i 8,2 miliona w drugim. Jeżeli ktoś myśli, iż aktualny Milan byłby w stanie zapłacić jakiemuś zawodnikowi tak olbrzymie pieniądze, to zwyczajnie jest w błędzie (od razu uprzedzam - marnej jakości plotki o chęci zatrudnienia Aubameyanga i podarowaniu mu kontraktu na poziomie 8 milionów z góry odrzucam, zarząd jasno pokazuje, iż strategia na to okno transferowe jest zgoła inna,a nie sądzę żeby ten zawodnik zgodził się dołączyć do Milanu ze znacznie mniejszym wynagrodzeniem).
0
Doctor_ek
Doctor_ek
11 lipca 2017, 17:57
Podobno Matuidi za 20 baniek do wyciągnięcia. Minus to Raiola oczywiście, ale pomocnik bardzo dobry!
0
Zirytowany
11 lipca 2017, 18:01
Zarząd nie che już robić interesów z Raiolą, więc odpada.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 lipca 2017, 17:55
Całe szczęście, że Grecki klub wykorzystując przymus kupna Antonio nie rzucił nam jakiejś kosmicznej ceny pokroju 20mln. To by była dopiero komedia.
4
pjotr
pjotr
11 lipca 2017, 17:30
to teraz Antonio podpisuje, a Gigi jednak nie :D
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 lipca 2017, 17:31
No problemo. Z Genoą jesteśmy dogadani, że w takiej sytuacji wykładają klauzulę wykupu (3 piłki) i Antonio biega przez 4 sezony w ich klubie Kokosa.
2
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
11 lipca 2017, 17:57
Ale sobie Adriano machnąłeś nową profilówkę!
1
expert
expert
11 lipca 2017, 17:08
Wy naprawdę myśleliście, że James w swojej wyprowadzce z Madrytu uwzględni AC Milan ? Więcej obiektywizmu. Tacy piłkarze chcą grać w Lidze Mistrzów a nie w nudnej serie a (na chwile obecną). W przyszłym roku można spróbować pozyskać kogoś konkretnego.
1
pjotr
pjotr
11 lipca 2017, 17:23
jesteśmy w stanie jedynie walczyć o piłkarzy, którzy w topowych europejskich klubach nie wskoczyliby z miejsca do pierwszego składu, to jedyna nasza przewaga, bo zarobków jakichś kosmicznych nie oferujemy
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 lipca 2017, 17:27
Jesteśmy w stanie walczyć o każdego. Jesteśmy w końcu Milanem.
0
Arva
Moderator Arva
11 lipca 2017, 18:04
Mamy w DNA Ligę Mistrzów :D.
1
matten
matten
11 lipca 2017, 17:07
Wspaniale, że Antonio Donnarumma zaraz podpisze umowę, bo już się bałem, że ktoś nam go podbierze!
6
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 lipca 2017, 17:28
Szczególnie, że jest promocja na 3 piłki w hipermarkecie.
1
hyrus13
hyrus13
11 lipca 2017, 16:59
Coś się ten podpis przedłuża. Skończy się jak ostatnio :D
0
stary_boss
stary_boss
11 lipca 2017, 15:59
fakt James w Bayernie jeżeli się to potwierdzi że całość wypożyczenie plus wykupu wyniesie ok 50 milionów to powiem to jest majstersztyk transferowy
0
Diavo
Diavo
11 lipca 2017, 16:04
Niekoniecznie majstersztyk ponieważ nie znamy wszystkich klauzul,warunków kontraktu,być może Real ma prawo ściągnąć Jamesa do klubu po 2 latach lub nawet po roku,a wtedy Bayern opłaci im zawodnika na ten rok czy dwa :)
0
Diavo
Diavo
11 lipca 2017, 16:05
Wybacz nie doczytałem,tego fragmentu " jeżeli się to potwierdzi". Tak więc nie odbieraj do siebie mojej wypowiedzi :D
1
Contebrava
Contebrava
11 lipca 2017, 16:40
Bayern będzie miał prawo wykupu Jamesa za 2 lata za 35 mln. Jeśli się tak stanie to moim zdaniem majstersztyk.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
11 lipca 2017, 17:20
Praktycznie każdy transfer Bayernu jest dopracowany ze szczegółami, by z największą precyzją wziąć zawodnika, który może pograć na najwyższym poziomie parę dobrych lat. Począwszy od Francka i Arjena, którzy byli podwalinami pod dzisiejszy Bayern, bo wtedy z zakupami różnie było, ale z biegiem lat coraz lepiej wygląda polityka transferowa Bayernu - zobaczcie sobie, kto może grać tam w pomocy - jeden z najlepszych środków świata, Milan to może się tylko uczyć.Dla mnie transfer Jamesa jest po prostu kolejną dobrą robotą bawarskiego zarządu, a nie zdziwieniem. Jednak jego przekonał Carlo i LM, a jakie my mamy karty przetargowe, odpowiedzmy sobie sami.
2
bawolejaja
bawolejaja
11 lipca 2017, 15:52
James w Bayernie na bardzo ciekawych warunkach, chapeau bas.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
11 lipca 2017, 15:37
Szczerze? Podpisanie nowego kontraktu dla Donnarumy jest mi juz obojetne po tym wszystkim, nie towarzysza temu juz zadne emocje.. Cholernie duzo ten chlopak stracil chyba nie tylko w moich oczach..
11
adamos
adamos
11 lipca 2017, 15:43
Wina leży w połowie po stronie Rio, który siał taki mętlik w mediach i wszędzie oraz druga połowa po Gigiego, bo mógł jasno powiedzieć, chce zostać, dać w mediach to jasno do zrozumienia a tak był marionetką pijawki Rio.
3
adamos
adamos
11 lipca 2017, 15:45
Czuję dokładnie to samo co Ty.
3
pjotr
pjotr
11 lipca 2017, 17:28
niestety dużo ta jego miłość do klubu kosztuje i dziwnie wygląda tak wysoki kontrakt na tle reszty zespołu, obstawiam, że za sezon czy dwa gdy pojawi się duża oferta to odejdzie, a szkoda, bo wierzyłem w jego deklaracje
0
Fushnikov
Fushnikov
11 lipca 2017, 15:35
Wszystko mi się to przyśniło dzisiaj jak to będzie wyglądać.
Podpiszą z tymi judaszami ten kontrakt z klauzulą ok 70kk i 3 piłek, a w zimę sprzedadzą do Realu i nie wiem może huraganu morąg pijawkę. O ile jeszcze jestem w stanie przełknąć 5kk dla Dolara co jest obrzydliwe imo to 6kk i 1kk dla pijawki to aż mi się oglądać ich nie chce.
1
adamos
adamos
11 lipca 2017, 15:45
Będzie jak z Pogbą, przedłużenie kontraktu po roku sprzedaż, Milan dostanie klauzulę 70 mln a że do Realu sprzeda go za 100 mln to 30 mln przytuli gruba pijawka....
0
Majster95669
Majster95669
11 lipca 2017, 20:05
Adamos grubas ma teraz skróconą smycz i dostanie tylko 5% prowizji za żyda ;)
0
11 lipca 2017, 15:24
Zawsze jestem pełen podziwu dla mądrości kierownictwa Bayernu i Juventusu. Myślę, że Fassone i Mirabelli pod tym względem gorsi nie są patrząc jak przemyślane robią ruchy. Fajnie byłoby wyciągnąć z Monachium Renato Sanchesa, bo Ancelotti na młodych rzadko stawia, więc znowu jego nieprzeciętny talent będzie czekał na lepsze czasy... Oby tylko to wszystko udało się jak najszybciej zgrać, bo potencjał u nas jest naprawdę duży. Forza Milan!
0
adamos
adamos
11 lipca 2017, 15:33
Tym się różnimy od Bayernu czy Juve, że te zespoły potrzebują wzmocnień na 2-3 pozycje, my jesteśmy an etapie, że z bagna drewnianego musieliśmy zbudować drużynę od podstaw. Z każdym mercatto u Nas będzie lepiej i jak wrócimy do topu to podobne transfery będziemy robić co te drużyny.
1
adamos
adamos
11 lipca 2017, 15:42
Zgadzam się z Tobą, ale mi bardziej chodzi o kwestie finansowe, jak obie wspomniane drużyny robią znakomite transfery za relatywnie niewielkie pieniądze.
0
milan2002
milan2002
11 lipca 2017, 15:12
No to Bayern zrobił dobry interes. Niestety dopóki nie awansujemy do LM to będziemy ciągle gdzieś trochę na uboczu.
3
tmqTV
tmqTV
11 lipca 2017, 15:08
No dobra, to jak James odpada, a przyjdzie Biglia... To ja poproszę jeszcze Cuadrado, miskę popcornu i mogę zaczynać sezon.
0
adamos
adamos
11 lipca 2017, 15:35
Juve zrezygnowało ze sprzedaży Cuardado... Więc czekamy na Biglie i jakiegoś napastnika/skrzydłowego
0
tmqTV
tmqTV
11 lipca 2017, 18:58
Juve zrezygnowało? A ja dopiero co czytałem, że 35 mln za niego chcą, a Douglas Costa przechodzi właśnie testy w Turynie
0
nokoments
nokoments
11 lipca 2017, 14:51
Renato Sanches byłby super, ale rok temu Bayern dał za niego 35 milionów, a młody od tego czasu raczej nie stracił na wartości, a wypożyczenie bez prawa wykupu jest według mnie bez sensu.
0
Marcin1995
Marcin1995
11 lipca 2017, 14:58
Kupić za 20 z prawe, odkupu dla Bayernu za 40, wiem, że to głupi pomysł, ale biorąc pod uwagę obecną rangę naszego klubu jedyne racjonalne wyjście, zyskujemy na powiedzmy na 2 lata bardzo dobrego zawodnika i jeszcze na nim zarabiamy, coś jak juve z Moratą, kwoty oczywiście z sufitu
1
magneto
magneto
11 lipca 2017, 14:39
Ja od samego początku byłem przeciwny sprowadzeniu Sosy do Milanu. Większość pisała, że to znakomity zawodnik i wiele wniesie do drużyny. Teraz po roku czasu mogę zapytać. Co takiego wniósł? Oprócz tego, że ciężko się go będzie pozbyć przed końcem kontraktu, o czym też wspominałem.
2
Mirabelli
Mirabelli
11 lipca 2017, 14:45
Ja też od początku byłem przeciw temu transferowi, prawie byłem pewien że da ciała, przeczucie nie zawiodło, co innego w kwestii Fernandeza który odpalił, a który niestety odszedł, chociaż to Sosa powinien odejść
0
Mirabelli
Mirabelli
11 lipca 2017, 14:50
brawo
"hasztag"magneto_na_prezesa-1
dawać ziomeczki hasztagujcie wszędzie, a ja czekam na inne magicznie wróżby i przepowiednie

1 strona ma słabych technicznych, że komentarzy nie potrafią ogarnąć i nie można używać znaków specjalnych ;>
0
Ginevra
Ginevra
11 lipca 2017, 14:56
możesz stąd wyjść, jeśli nie możesz żyć bez znaków specjalnych
3
Ginevra
Ginevra
11 lipca 2017, 15:10
jeśli ty wyjdziesz pierwszy i nigdy nie wrócisz ;>
0
Ginevra
Ginevra
11 lipca 2017, 15:23
może zróbmy głosowanie, kogo mają wywieźć na taczce - mnie czy Ciebie :D
4
adamos
adamos
11 lipca 2017, 15:47
Jeszcze możemy rozwiązac z nim kontrakt zapłaić 3 mln i good bye...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 lipca 2017, 17:50
Ezio
Po pierwsze to "Ty" z szacunku do drugiej osoby piszemy z wielkiej litery.
Po drugie Ginevra to kobieta :)
0
Mirabelli
Mirabelli
11 lipca 2017, 18:07
ezio auditore

Gościu, możesz stąd iść, jak ci coś nie pasuje, ciągle mnie wkurzasz od kiedy tu jesteś , ciągle do kogoś masz pretensje, albo piszesz głupoty, a teraz nie masz szacunku do redakcji, za takie coś to ja bym ci perma wstawił jakbym był w redakcji, bo to jest już chamstwo
0
Mirabelli
Mirabelli
11 lipca 2017, 22:28
ty ty ty ty ty ty ty ty ty ty grzesiek nie będziesz uczył ojca dzieci robić

Mirabelli twój załosny poziom trollingu drażni całą stronę ;> ani to smieszne ani ciekawe, skoro cie wkurzam to mozesz zrobic to proponuje ginevra tam u gory masz taki czerwony x
0
Rocker
Rocker
11 lipca 2017, 14:35
Ładnie nam się Sosa rozzaccardził! :P
3
adamos
adamos
11 lipca 2017, 15:37
przynajmniej mecze z trybun obejrzy i jeszcze mu za to będą płacić w loży vip... Galliani i jego wynalazki jeszcze nam się odbijają niestety.... Cierpi tylko budżet i klub niestety...
0
tober12
tober12
11 lipca 2017, 14:26
Renato Sanches WidZiałbym go nawet na wypożyczenie bez opcji wykupu my musimy w tym sezonie wrócić do LM a za sezon bedzie lepeij
1
Catzone
Catzone
11 lipca 2017, 13:47
James oficjalnie w Bayernie ;)
0
tmqTV
tmqTV
11 lipca 2017, 13:51
Reprezentant Kolumbii został wypożyczony do Bayernu Monachium do 30 czerwca 2019 roku z opcją transferu definitywnego.

Trochę liczyłem na ten transfer, nie powiem. Myślałem, że to będzie ta "truskawka na torcie" :)
To teraz czekam na Aube albo na jakiś cichy, niespodziewany cel. Bo aż strach pomyśleć, że największym transferem miałby być, np. Kalinić :)
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
11 lipca 2017, 13:57
Ciekawe ile opcja wykupu, ale stawiam w ciemno, że Milan oferował taka sama ofertę a po prostu zawodnik wolał iść do Bayernu i nie ma się co dziwić. Jeden odpadł
0
tmqTV
tmqTV
11 lipca 2017, 13:59
Według „Bilda” Bayern zapłaci pięć milionów euro za każdy sezon wypożyczenia, natomiast opcja odkupu została wyceniona na 35,2 miliona euro. Oznaczałoby to, że James kosztuje niezwykle okazyjne 45,2 miliona euro.
0
Vol'jin
Vol'jin
11 lipca 2017, 14:00
są różne żródła na ten moment ale mówi się o 2 x 5 mln za wypożyczenie i opcją wykupu od 35 mln i drugą wersję widziałem, bardziej chyba prawdobobną (20 mln za wypożyczenie i 60 mln wykup)

Nie ukrywajmy nikłe szanse na Jamesa były ...
1
magneto
magneto
11 lipca 2017, 14:11
Jeżeli prawdą okażą się te kwoty za Jamesa to można sobie tylko pluć w brodę, ze nie udało się go sprowadzić. Ciekawe też jaka była wola samego zawodnika.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
11 lipca 2017, 14:13
I najlepsza mozliwa opcja transferu, wypozyczenie z opcja wykupu.. 45 mln za niego to naprawde male pieniadze, jesli to zrodlo jest wiarygodne..
0
Mocart
Mocart
11 lipca 2017, 14:17
Podobno wykup za 60 mln, źródło - Marca
0
ACMgaara
ACMgaara
11 lipca 2017, 14:25
Jakby udalo sie z Sanchezem to wg mnie lepszy transfer niz James
1
Mirabelli
Mirabelli
11 lipca 2017, 14:33
Nie dziwcie się czemu poszedł do Bayernu, raz że tam trenuje Bayern Carlo, więc James bez zastanowienia zapewne tam poszedł, dwa że Bayern wykorzystał uśpienie innych klubów i po cichu to załatwił, trzy że tam będzie mieć od razu pierwszy skład, bo jak wiemy,Douglas Costa prawdopodobnie w Juventusie więc zwalnia się miejsce dla Jamesa

Nie ma co się spinać, tak po prostu pewnie było i tyle
0
adamos
adamos
11 lipca 2017, 13:41
sprzedamy Lapagola Bakkę i zostaniemy z samym Silvą i Niangiem na zmianie słabo to widzę....
0
Rafalzki
Rafalzki
11 lipca 2017, 13:37
Cassano podpisał z Hellas Verona kontrakt, będzie grał z Pazzinim i Cercim w jednej drużynie :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 lipca 2017, 13:59
Czyli w myśl tradycji od Hellasu dostaniemy 3 bramki :D
3
Rossonero1899
Rossonero1899
11 lipca 2017, 15:13
BBC - Benzema, Bale, Cristiano
MSN - Messi, Neymar, Suarez
PCC - Pazzini, Cassano, Cerci
Mamy kolejne wielkie ofensywne trio w futbolu, nic tylko się cieszyć :D
1
matten
matten
11 lipca 2017, 12:25
Niech już dopną ten transfer Biglii i "szkielet" zespołu będzie gotowy. Potem trzeba się zająć sprzedażą przeciętniaków i uzupełnianiem szerokiej kadry.
0
Vol'jin
Vol'jin
11 lipca 2017, 12:07
Lapadula w Lazio to i tak będzie miał taką samą rolę jak w Milanie bo Immobile nigdzie się nie rusza ;]

0
Mirabelli
Mirabelli
11 lipca 2017, 11:39
Oby to się udało,bo inaczej na taczkach mnie wywiozą
2
Rafalzki
Rafalzki
11 lipca 2017, 11:34
i teraz powstaje pytanie czy nasz nowy zaciąg odpali, czekam z niecierpliwością na nowy sezon...
0
tober12
tober12
11 lipca 2017, 13:08
Odpali czy nie, nie mamy powodów do narzekań. Kadra zmieniła się diametralnie więc z początku nie oczekujmy cudów, potrzebny jest czas. Dochodzi presja związana z oczekiwaniami i większość będzie na nas patrzyła przez pryzmat Chińskich pieniędzy. Mam nadzieję, że chłopaki nie poczują na sobie tej presji i będą miażdżyć. Moje marzenie dac lanie Juve na ich stadionie i zniszczyć Rome za tego roczne 4-1.
1
Rafalzki
Rafalzki
11 lipca 2017, 13:26
Dlatego uważam, że potrzebny nam jest ktoś z głową na karku, z doświadczeniem i na wysokim poziomie piłkarskim, nazwijmy to "gwiazda". Najlepiej do środka pola żeby rządzić i dzielić piłką, ustalać tempo i wiedzieć kiedy przyspieszyć, ale to takie moje marzenie już (taki Modrić np, chociaż jego to pewnie bardziej w przerwie zimowej będzie można wyrwać z Realu jak np będzie grzał tam ławę), a obecne mercato jak na ostatnie lata to dla kibiców Milanu jak złapać Pana Boga za nogi :) co do presji i czasu, zgadzam się całkowicie, trzeba trochę cierpliwości na początek, spokój i konsekwencja.
0
Rafalzki
Rafalzki
11 lipca 2017, 11:32
a tak swoją drogą to Roma krok po kroku w tym oknie transferowym wypada z walki o Ligę Mistrzów moim zdaniem. Odszedł Totti, Salah, Rudiger, Szczęsny a bardzo możliwe, że jeszcze Nainggolan też odejdzie (pewnie na wyspy) a póki co kolosalnych wzmocnień nie poczynili.
1
banan1899
banan1899
11 lipca 2017, 12:31
Jeszcze Leandro Paredes do Zenita odszedł, pamiętaj, że w Romie jest Monchi i kogoś dobrego na pewno ściągną.
1
Rafalzki
Rafalzki
11 lipca 2017, 13:21
Zgadzam się, że Monchi to gość z głową na karku ale po takim demontażu drużyny ciężko im będzie utrzymać poziom z poprzedniego sezonu, w tym upatruję naszą szansę (chociaż nasza forma z tą drastyczną przebudową to też wielka niewiadoma), dobrze, że od tego sezonu 4 drużyna gra w kwalifikacjach LM.
0
tober12
tober12
11 lipca 2017, 11:18
Piszą, że Yonghong Li przeznaczył na mercato jeszcze 22 mln. Trochę słabo raczej już super gwiazdy nie bedzie. Wydaliśmy ok. 130 mln zakładając, że nasz budżet wynosił 150 plus 22 zostaje nam ok. 40 mln ostatnio była mowa, że chcemy uzyskać 70 mln ze sprzedaży naszych zawodników ciekawe czy to do kasetki czy na rynek.
Edytowano dnia: 11 lipca 2017, 11:18
0
Rafalzki
Rafalzki
11 lipca 2017, 11:26
myślę, że z głodu Yonghong nie umiera i ewentualna kasa ze sprzedaży Lapaduli, Bertolacciego, Bakki czy Nianga pójdzie na kupkę do zakupu "gwiazdy". Dlatego nie spodziewam się transakcji już teraz, najpierw muszą pozbyć się składu drewna (dlatego pewnie odrzucają propozycje wypożyczeń wymienionych drewniaków) i pewnie pod koniec mercato jak to Hajto mówi pojawi się truskawka na torcie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 lipca 2017, 12:22
Piszą też, że prócz tych 22mln zamierza przeznaczyć jeszcze 60 :)
0
Ginevra
Ginevra
11 lipca 2017, 14:21
Te 22 mln to jest chyba transza z 60 mln przeznaczonych na podniesienie kapitału zakładowego. Mówił o tym Fassone. To nie są ekstra pieniądze, ale niewykluczone, że jeszcze będą.
0
ForzaMilan2003
ForzaMilan2003
11 lipca 2017, 10:51
Dzisiaj słyszałem coś o kwestii transferu Renato Sanchesa do Milanu. Jeśli to by była prawda to jak najbardziej jestem na tak. Lepszym rozwiązaniem było by wypożyczenie z opcją wykupu.
0
tober12
tober12
11 lipca 2017, 11:13
Bayern nie chce sie go pozbywać. Jedyna opcja to wypożyczenie bez możliwości wykupu
0
tomhardy22
tomhardy22
11 lipca 2017, 09:46
Biglia pewnie nie przejdzie bo Lotito to chory czlowiek na glowe.
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
11 lipca 2017, 10:45
Nie che sprzedawac swojego czolowego gracza do bezposredniego rywala. Jezeli to zrobi to chce zarobic jak najwiecej. Podobnie jak my na MDS.

Raz, ze jestesmy rywalem Lazio, a dwa zastapienie Biglii bedzie kosztowne.
Co w tym chorego?
0
Orzelek79
11 lipca 2017, 08:53
Transfer Bigli muszą zamknąć przed odlotem do chin.
Środek pomocy ma najwięcej pracy do wykonania.
Tylko jaka ma być cena? jak chcą włączyć Lapadule do tej transakcji.
Edytowano dnia: 11 lipca 2017, 08:54
0
mrkojiro
mrkojiro
11 lipca 2017, 09:30
Milan chce zapłacić za Biglię z bonusami 18 mln. Lazio chce 20 mln. Podejrzewam, że włączenie Lapaduli w transakcję obniży kwotę transferu o 10-12 mln - kwestia dogadania się co do wartości Włocha.
0
Sakuragi
Sakuragi
11 lipca 2017, 09:44
Pojawić się może znowu kwestia Keity Balde. Juve, z tego co się zapowiada, kupuje na skrzydła Coste i Bernardeschiego, Do tego czytałem, że nie chcą jednak sprzedawać Cuadrado. Agent Keity zapowiadał, że on musi zmienić klub teraz, bo nie może przesiedzieć roku na trybunach. Też się przewijało, że Keita strzela głupa, że chce "poznać" nasz projekt. Więc kto wie co tam się wydarzy.
0
Bufor85
Bufor85
11 lipca 2017, 08:42
Dla Montelli pewnie to nie jest żart, skoro nie widzi go w swoim składzie, a skoro nie widzi Lapy w swoim składzie, to po co mu on? Sądzę, że napadzior z prawdziwego zdarzenia jest szykowany dla nas na koniec okienka. Na dzisiaj mamy Boriniego mamy Suso, Silvę, Baccę (do czasu). Musimy pozbywać się tych, którzy nie przynosili nam pożytku. Berto i kilku z defensywy.
0
Daniel93
Daniel93
11 lipca 2017, 07:43
Z tym wlaczaniem Lapaduli w transfer Bigli to chyba jakis ponury zart....
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się