SCUDETTO


#MERCATO LIVE #18 [22:52]: Aubameyang wycofany z rynku transferowego? De Sciglio wrócił do Włoch

18 lipca 2017, 06:18, Presidente Aktualności
#MERCATO LIVE #18 [22:52]: Aubameyang wycofany z rynku transferowego? De Sciglio wrócił do Włoch

[6:19]: Według TuttoMercatoWeb, Massimiliano Mirabelli i Marco Fassone przygotowują nową ofertę za Andreę Belottiego - 50 milionów w gotówce plus M'Baye Niang oraz Manuel Locatelli. W rozliczenie może być także włączony Gabriel Paletta, którym interesuje się również Fiorentina. Portal nie wyjaśnia jednak szczegółów transakcji, zwłaszcza w przedmiocie formuły transferu Locatellego, którego - według informacji mediów - Milan nie zamierza się pozbywać definitywnie.

[6:22]: Testy medyczne Mattii De Sciglio przed transferem do Juventusu zbliżają się wielkimi krokami, zapowiada Sportitalia. Porozumienie między oboma klubami oscyluje w granicach 11 milionów euro. 

[6:25]: Ta sama stacja ogłasza, iż Andrea Belotti chce tylko do Milanu.

[6:28]; Zdaniem Alfredo Pedulli, Manuel Locatelli mógłby przenieść się do Torino na zasadzie dwuletniego wypożyczenia. Milan nie chce pozbywać się definitywnie młodego pomocnika, stąd transfer do Juventusu jest wykluczony.

[6:29]: Jak podaje niemiecki dziennik Bild, oferta Milanu za Pierre-Emericka Aubameyanga opiewa na 60 milionów euro, co jednak nie spełnia oczekiwań Borussii Dortmund, która wyceniła Gabończyka na kwotę o 10 milionów wyższą. 

[6:32]: Z kolei hiszpańskie COPE, informuje o ofercie Rossonerich za Alvaro Moratę: 75 milionów euro podstawy plus kolejne 10 milionów euro w bonusach. Real Madryt jednak odrzucił propozycję, ponieważ żąda za napastnika 90 milionów.

[6:37]; Carlo Laudisa, dziennikarz La Gazzetty dello Sport, twierdzi, że Pierre-Emericka Aubameyang mówi "tak" przenosinom do Milanu, ale problem stanowi 80 milionów euro, których oczekuje Borussia Dortmund. Podczas dzisiejszego meczu będzie doskonała okazja, by porozmawiać o Gabończyku.

[6:39]: Peppedi Di Stefano ze Sky: Suso oraz Locatelli mają w Milanie status "nie na sprzedaż".

[9:55]: W czwartek dojdzie do spotkania Urbano Cairo - Andrea Belotti - podaje Corriere della Sera. Czy może to być kluczowy dzień dla losów transferu Il Gallo do Milanu?

[9:59]: Również zdaniem La Repubblica oferta Milanu za Pierre-Emericka Aubameyanga opiewa na 60 mln euro. Dziś włodarze rossonerich mają rozmawiać ze swoimi odpowiednikami z Borussii Dortmund.

[10:03]: Tymczasem plotki podsyca sam Gabończyk. Kilka dni temu polubił na Instagramie komentarz jednego z kibiców nawołujący napastnika do powrotu do Milanu. Teraz natomiast zamieścił na swoim profilu łączone zdjęcie z przeszłości w koszulce Milanu i z teraźniejszości w trykocie Borussii. Post został opatrzony podpisem: "Pierwszy raz przeciw mojemu byłemu klubowi", odnosząc się do meczu w Chinach.

[11:04]: Wieczorem z Leonelem Vangionim ma skontaktować się Saint-Etienne - informuje TuttoMercatoWeb.com. Oprócz Francuzów, Argentyńczyka ponownie w swoich szeregach widzi River Plate. To najprawdopodobniej do jednego z tych dwóch klubów trafi lewy obrońca Milanu.

[11:25]Już oficjalnie - Gianluca Lapadula w Genoi na zasadzie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu za rok. Milan zarobi łącznie 13 mln euro - 2 mln teraz, kolejne 11 mln po zakończeniu nadchodzącego sezonu.

[11:28]: Jak podaje portal MilanNewsMattia De Sciglio jest w podróży powrotnej z Chin do Włoch. Późnym popołudniem piłkarz wyląduje w Mediolanie, a jutro rano rozpocznie testy medyczne poprzedzające jego transfer do Juventusu.

[11:57]: Według Il Giornale, prawdziwego ruszenia w sprawie nowego napastnika możemy spodziewać się po tym, jak Marco Fassone i Massimiliano Mirabelli wrócą z Chin. Dojdzie do tego na koniec obecnego tygodnia.

[12:40]: 5-letni kontrakt opiewający na 2 mln euro plus bonusy rocznie - oto, według Tuttosport, szczegóły umowy, jaką Mattia De Sciglio podpisze z Juventusem.

[14:38]: Według niemieckiego Sky Sport, Borussia Dortmund podjęła decyzję, aby zdjąć Pierre-Emericka Aubameyanga z okienka transferowego. W trzeciej ekipie Bundesligi chcą, aby Gabończyk nadal grał w ich klubie.

[15:42]: Również TuttoMercatoWeb.com twierdzi, że Gabończyk negocjuje odnowienie kontraktu w Dortmundzie i przymierza się do dalszej gry w barwach Borussii.

[18:55]: Mattia De Sciglio wrócił już z Chin do Włoch, aby przejść testy medyczne i podpisać kontrakt z Juventusem. Jedne z ostatnich słów, które wypowiedział jako piłkarz Milanu do dziennikarzy czekających na niego na lotnisku Malpensa, brzmiały: "Dobrze się czuję, to był długa podróż i jestem trochę zmęczony. Czy odczułem ulgę? Zobaczymy wkrótce. Czy cieszę się, że znów będę pracował z Allegrim? To nie czas na deklaracje. Bardziej mi przykro, czy bardziej się cieszę z opuszczenia Milanu? Porozmawiamy o tym, gdy nadejdzie odpowiednia chwila, teraz muszę iść. Czy rozmawiałem już z Allegrim? Nie, nie". 

[20:05]: Doszło do oficjalnego kontaktu między Milanem a agentem Alvaro Moraty, donosi Alfredo Pedulla. Obecnie na zakup napastnika może zostać przeznaczone 60/65 milionów euro.

[22:52]: Zdaniem niemieckiego Sky SportAubameyang może jeszcze opuścić Borussię, ale już tylko za "szaloną kwotę". Transfer Gabończyka do Milanu wydaje się coraz mniej prawdopodobny, a wzrok skupia się na Moracie Belottim.



221 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
wojtek11056
wojtek11056
19 lipca 2017, 01:02
Tylko Belotti, trzeba miec w zespole Włochów, nie samych obcokrajowców. 3-4 w pierwszej 11, to trochę mało.
1
tober12
tober12
19 lipca 2017, 00:43
Chciałbym Aguero wiadomo marzenie i bede zadowolony z byle kogo ale Kun to jest kozak
0
Eravier
Eravier
19 lipca 2017, 00:41
Alfredo Pedulla: Milan ma złożyć ofertę za Renato Sanchesa. Chodzi o wypożyczenie kosztujące 5-6 mln euro z opcją wykupu.

Ajax podobno złożył ofertę na 12 mln euro za Richarlisona (którym interesuje się również Milan).
0
primo2p
primo2p
19 lipca 2017, 00:39
Ciekawe ile Juventus by chciał za Dybalę.
Marzenie do spełnienia kiedyś w przyszłości.
0
Tutkovic
Tutkovic
19 lipca 2017, 00:38
Moim zdaniem albo Belotti za te 60 mln albo zostajemy w ataku Silva,Bacca Cutrone ,który ma potencjał. I doinwestujmy linię pomocy żeby cały sezon mieć równy poziom. Może się tak okazać ,że Silva będzie grał na wysokim poziomie i gwiazda za 60 baniek zostanie w jego cieniu. Silva może szybko się rozwinąć bo i w reprezentacji Portugalii liczą na niego ( MŚ2018) i u nas z lepszą linią pomocy niż w FC Porto może pokazać coś więcej. Ewentualnie moglibyśmy grać 4-5V-1 przy zakupie sancheza i jeszcze kogoś np. forsberga. Już lepiej dać za Forsberga te 25-30 mln i wykreować własną gwiazde niż szukać na siłe gwiazdy teraz. Ja wiem ,że kasa dla klubu itd ale myślę ,że Bonucci nam wystarczy jeśli chodzi o rozpoznawalną markę. Reszta niech na nią troszeczke zapracuje a za 2 lata i tak wszyscy będą znać Franka Kessie czy Silve. Nie jest to bardziej rozsądne? Oczywiście to tylko temat do dyskusji i to tylko moje zdanie :) Przyjmujcie z dystansem.
Edytowano dnia: 19 lipca 2017, 00:47
0
Marco1982
Marco1982
19 lipca 2017, 00:09
Ja bym spróbował jeszcze raz wyciągnąć Diego Costę z Chelsea. Gość w przeciągu ostatnich dwóch tygodni musiał zauważyć, że Milan poważnie myśli o powrocie do Europy i może na nowo zdefiniuje swoje postanowienia. Chce wprawdzie iść do Atletico ale u nas miałby pewny skład i grę przez cały sezon, a nie dopiero od stycznia. Trochę już mnie męczą ciągle komentarze nt. Auby, Moraty i Belottiego. Każdy z nich pierońsko drogi a tu taki rodzynek. Z naszej trójki wybieram więc tego czwartego - Diego Costę bo ma wszystko czego chyba oczekujemy od naszego nowego top napadziora :-)
0
Zaphod
Zaphod
19 lipca 2017, 00:15
Gdzie, Costa to kompletny debil! Prędzej by rozwalił szatnię niż się tutaj zaadaptował.
0
Muniek739
Muniek739
19 lipca 2017, 00:18
Toś dowalil. To tak jakby zamiast bigli wziąć Lucasa leive
0
biedrus
biedrus
19 lipca 2017, 00:03
Jutro Schick u nas!
0
Eravier
Eravier
18 lipca 2017, 23:44
Di Marzio: Belotti dogadamy z Milanem. 60 mln euro plus karty Paletty i Nianga mogą wystarczyć do porozumienia.

A także, ponownie Di Marzio:
Milan zainteresowany Richarlisonem. Flumimense chce za niego 15 mln euro.

Zna ktoś człowieka?
Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 23:54
2
Marosso
Marosso
18 lipca 2017, 23:51
Jeśli to prawda to znowu odechciało mi się spać !!
1
grayman88
grayman88
19 lipca 2017, 00:11
Zrodło, zródełko!!!! O belottim.
0
Eravier
Eravier
19 lipca 2017, 00:19
Źródłem jest Di Marzio (gianlucadimarzio.com). Zaznaczam, że nie jest napisane, że Milan taką ofertę złożył (co za tym idzie tym bardziej nie jest napisane, że Torino ją przyjęło). Di Marzio pisze, że taka oferta może wystarczyć do osiągnięcia porozumienia, ale skoro tak pisze to pewnie ma taką informację z jakiegoś dobrego źródła.
0
Muniek739
Muniek739
19 lipca 2017, 00:19
Grayman88
Pisze że do marzio
0
Marcin1995
Marcin1995
19 lipca 2017, 00:39
Mimo wszystko chyba najlepsza opcja, pozbywamy się szrotu i mamy napastnika za 60 mln, za Morate trzeba dac 90 a to przesada, co do Belottiego to mam mieszane uczucia albo wypali i będzie mega napastnikiem, albo mega wtopa
0
AC1899
AC1899
18 lipca 2017, 23:25
Dokładać nogę to i Lapadula by dokładał. Aubameyang dysponuje ogromną szybkością, ale czy na nim można opierać grę i grać atakiem pozycyjnym? To jest zawodnik stworzony do gry z kontry, a nie do takiej gdy jak Lewy. Przyjąć, zastawić się, rozegrać piłkę. Jeśli budujemy mocną drużynę to taki Auba nie jest nam potrzebny. To my będziemy prowadzili grę w większości meczów w Serie A i potrzebny jest napastnik o innej charakterystyce niż Gabończyk. Na pewno lepiej do tego nadaje się Morata, ale ten z kolei nie przemawia do mnie w żaden sposób, jeśli ma być kupiony za więcej niż 40 mln. Przy obecnych cenach za zawodników, właśnie na tyle go cenię. Nigdy nie byłem fanem jego stylu gry. Statystyki ma świetne jeśli spojrzymy na ilość rozegranych minut, ale w LaLiga nie trudno strzelić bramkę będąc solidnym napastnikiem w Realu czy Barcelonie. Solidnym, tyle wystarczy. Oglądałem wiele meczów z jego udziałem i gość do mnie nie przemawia swoją grą. Wieczny rezerwowy, taki drugi Chicharito, a kiedy już dostaje szanse w pierwszym składzie, w ważnym meczu - zawodzi. Podobnie zresztą jak Isco. Obaj tworzyli świetny duet, ale na drużyny z pozycji 7-20.
Dużo osób upiera się, ze Belotti nie, bo zagrał tylko jeden dobry sezon. Otóż nie. Sezon 2015/2016 miał dobry. Poprzedni w jego wykonaniu, w takiej drużynie, był bardzo dobry. Chłopak z roku na rok strzela coraz więcej. Jest młody, reprezentant Włoch, zresztą tam również strzela bramki, a nie tylko zalicza kolejne występy. To jest najlepsza opcja. Nie za 100 mln, ale 70 jak najbardziej.
I na koniec:
Aubameyang - nie udało się z Chinami, już są głosy, że zostanie w BVB. Kasa, kasa, kasa. Poza tym, marzy by grać w Realu, a ma bodajże 28 lat teraz. U nas miałby pograć rok i odejść do Madrytu? Niech idzie już teraz.
Morata - Milan? Nie, bo on woli ManU i we Włoszech to tylko Juve. Nagle ManU ma Lukaku, to Morata już gotów do rozmów z Milanem. Najemników tutaj nie potrzeba.
Belotti - coś podobnego do Contiego. Chcę grać w Milanie, otwarcie o tym mówi. Pensi kosmicznej nie dostanie na pewno.
Dla mnie wybór jest prosty - tylko Belotti.
17
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 23:38
Podpisuje sie obiema rękami
1
Marosso
Marosso
18 lipca 2017, 23:50
Podpisuje się obiema rękami i nogami
0
Ewelele82
Ewelele82
18 lipca 2017, 23:15
Dla mnie napewno nie Morata szczerze to Belottiego widział tylko na paru skrótach wiec cieżko mi sie wypowiedzieć na jego temat ale mi marzy sie taki Suarez :) taki typ napastnika byłby idealny
0
Marcin1995
Marcin1995
18 lipca 2017, 23:20
Czyli rozumiem Morate widziałeś w akcji?Czym ci podpadł
0
Abyss
Abyss
18 lipca 2017, 22:48
Myślę, że Edinson Cavani to zawodnik, który spełniłby oczekiwania wszystkich (również moje) zainteresowanych wzmocnieniem ataku Milanu.
Z drugiej strony sprowadzenie Urugwajczyka wydaję się abstrakcyjne, ale nie niemożliwe.
Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 22:55
2
Quers2
Quers2
18 lipca 2017, 22:57
Pensja 13 mln euro, były zawodnik Napoli.
Nie ma takiej opcji
0
Muniek739
Muniek739
18 lipca 2017, 22:42
Podobno Ricardo Centurion ma do nas dołączyć. Ten półdebil, ta sklonowana owca. Obczajcie go chociaz na Google grafika, fajne ma zdjęcia. Gangus. Warto wspomnieć, że ma za sobą nieudaną przygodę w a jakże genoi. W tym sezonie ma 18 meczu 6 goli bodajże
Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 22:44
0
kucharx
kucharx
18 lipca 2017, 21:40
Kiedy będzie terminarz na 2017/2018 ?
0
tober12
tober12
18 lipca 2017, 21:57
26 lipca losowanie.
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
18 lipca 2017, 21:37
Jesli jeszcze ktos wykrzywial sie na Obamejanga ;-) to dzis uzyskal odpowiedz dlaczego on powonien byc nasz. Niestety pewnie nici z tego, wiec lepiej sie milo zaskoczyc niz rozczarowac. Ponadto Bacca dal dobry sygnał ze powinien zostac.
3
Tutkovic
Tutkovic
18 lipca 2017, 21:41
Jak nie uda się kupić Belottiego lub Moraty do 65 baniek to uważam ,że Bacca Silva Cutrone nam wystarczy. Wzmocnijmy linie pomocy zamiast tego i będzie dobrze. FM nie wydadzą kasy na siłę tego można być pewnym.
4
Muniek739
Muniek739
18 lipca 2017, 22:08
Przecież on nic nie zrobił poza dolozeniem nogi na pustaka (Bacca nawet tego nie umie), strzeleniem karnego. Bez pulisicia i dembele byłby powietrzem. Tylko dzięki nim był królem strzelców. Obejrzyjcie sobie jego 31 bramek, ponad połowa zrobiona przez dembele. Bazuje na szybkości, a na już 28 lat. Za dwa, trzy lata szybkość straci i będzie nikim. Zawodnicy jak Ibra, Ronaldo nawet do 40-stki będą czarowac, bo nie bazują głównie na szybkości.
4
Eravier
Eravier
18 lipca 2017, 22:31
Jeśli naszym celem faktycznie jest top 4 w Serie A, to myślę, że nasz obecny atak do tego wystarczy (chociaż w takim przypadku tym bardziej szkoda Lapaduli). W takim przypadku, za rok będziemy na pewno w lepszej sytuacji jeśli chodzi o poszukiwania zawodników - mając kwalifikację do Ligi Mistrzów.

Ściągnięcie Moraty/Belottiego oraz dodatkowo może jeszcze kogoś (np. Sanchesa), oznaczać będzie, że celujemy wyżej, zwycięstwo w LE, może tytuł na krajowym podwórku. Pytanie czy jesteśmy w ogóle w stanie to osiągnąć.
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
18 lipca 2017, 22:46
Muniek739

Wydaje mi sie że zrobił to co powinien zrobic napastnik :-) a odnalezc sie w takiej sytuacji pociagnac 50 metrowy sprint, wejsc w tempo i jeszcze skierowac piłkę do siaty, to tez spora umiejętność, wiadomo za to dostaja kase, ale jakos niewielu potrafi to robic jak on. Jak to sie mowi NAJ nie bierze sie znikąd ;-)
0
Muniek739
Muniek739
18 lipca 2017, 23:02
Ale mi chodzi o to, że nic nie zrobił. Nawet Musacchio oszukał go zwodem. Nie jest wart 60mln. On nadal ma kwadratowe stopy
0
tober12
tober12
18 lipca 2017, 21:27
Mam nadzieję na ściągnięcie Sanchesa i Belottiego.

Wtedy nasz skład wyglądałby jak bajka:

Donnarumma
Conti Musacchio(Romagnoli) Bonucci Rodriguez
Kessie Biglia
Suso Calhanoglu Bonaventura
Silva/Belotti

Donnarumma
Storari
Antonelli
Calabria
Abate
Zapata
Musacchio/Romagnoli
Gomez
Sanches
Locatelli
Montolivo
Mauri
Borini
Ghezzal
Belotti/Silva
Bacca


Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 21:32
2
Marcin1995
Marcin1995
18 lipca 2017, 21:10
Morata da radę, będzie gwiazdą światowego formatu mam nadzieję, że to on przyjdzie
1
Muniek739
Muniek739
18 lipca 2017, 21:08
Zarzut do belottiego, że dopiero jeden sezon tak dobrze grał, można odeprzeć tym, że Morata nigdy nie rozegrał całego sezonu w pierwszej 11. Zawsze zmiennik i nie jest powiedziane, że sobie poradzi
2
Max82
Max82
18 lipca 2017, 21:35
Znasz statystyki Moraty? ? Nie ma lepszego zmiennika na świecie a ze nie łapie się do pierwszej 11 to tylko wina Zidane bo jest dużo lepszy od Benzemy ale jak wiadomo swój swojego na ławę nie posadzi
1
ShevaMS
ShevaMS
18 lipca 2017, 21:42
Tu chodziło o styl gry, Benzema robił miejsce dla Ronaldo, grał bardziej dla drużyny inny typ napastnika...
0
Muniek739
Muniek739
18 lipca 2017, 22:01
Z ławki w realu nawet borini by strzelał. Przy krossie, modriciu, isco, ciężko nie strzelac. Najlepszy rezerwowy na świecie, fajny, prestiżowy tytuł nieudacznika. Skoro gra Benzema to są do tego powody. Poza tym zidana nie było w każdym jego klubie. U alegriego siedzial, ancelottiego siedział, beniteza też,.zidana, Mourinha. Zidan jest tylko kolejnym, który nie widzi w nim zawodnika pierwszego składu
1
Zaphod
Zaphod
18 lipca 2017, 20:37
No Morata za 60 baniek to uczciwa cena, to jest naprawdę topowy napastnik - silny, technicznie nienaganny, wysoki, szybki. Bombardier na lata. Nie mówię, ze Belotti taki nie jest czy Auba...
2
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 20:25
Ciekawe co z Renato, nie wiem czemu ale jaram się tym transferem.
1
tober12
tober12
18 lipca 2017, 20:52
Niby Milan osiągnął porozumienie z Bayernem piszą media w Portugalii
0
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 23:42
Transfer renato dałby swietne mozliwosci do taktyki.
0
Marcin1995
Marcin1995
18 lipca 2017, 19:47
Podobno Balde ucieknie też merdom
2
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 19:54
Dziwi cię to? Bo mnie jakoś w ogóle.
2
Marcin1995
Marcin1995
18 lipca 2017, 20:03
Nie, bardziej cieszy
2
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 20:09
Cieszyć się nie ma z czego, nie wierze w to co piszę ale potrzebujemy silnego interu, derby Mediolanu już nie mają tego blasku co kilka lat wstecz.
0
Olli666
Olli666
18 lipca 2017, 20:13
Conti nangolan Rodrigez keita James manolas itd. Widać jak poważny jest ich projekt a ostatnia oferta za versttiego jest śmieszna.
1
Presidente
Moderator Presidente
18 lipca 2017, 19:45
Tymczasem Juventus wycofuje się z transferu Schicka. A już chłopak pozował do zdjęć w ich koszulce. A tutaj takie nieszczęście. Mirabelli, wiesz co robić.
4
Owiec
Owiec
18 lipca 2017, 19:49
Myślę że Czech by do nas pasował
1
Foxigar
Foxigar
18 lipca 2017, 19:59
Wolę Schicka od Belottiego, głównie przez cenę, do tego Schik nie wydaje się gorszy od Włocha
0
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 20:10
Schick powinien być opcja zapasową, w miejscu Kalinicia.
2
Gattuso28
Gattuso28
18 lipca 2017, 20:16
Nie chodziło czasem o jakieś problemy ze zdrowiem Czecha?
0
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 20:18
Totalna bujda gattuso28, po prostu żydki chcieli zmienić ofertę i wypożyczyć go z możliwością wykupu.
1
Presidente
Moderator Presidente
18 lipca 2017, 20:32
Gattuso28

Chłop testy przeszedł już dawno, pozował w ich koszulce, a według relacji mediów decyzję podjęto po spotkaniu z Sampdorią, czyli skłaniałbym się ku temu co napisał blackburn, chcieli zmienić formułę transferu.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 lipca 2017, 20:54
Oficjalna wersja to drobne problemy z sercem. Nieoficjalna jest taka że skąpce chcieli pod przykrywką rzekomych problemów zdrowotnych zmienić to na wypożyczenie z opcją zakupu.
1
expert
expert
18 lipca 2017, 19:25
Przy okazji Juventus odrzucił ofertę na 95 mln euro za Paulo Dybalę :D Dzieję się w tym okienku transferowym.
0
ósmy
18 lipca 2017, 19:40
Za wszystkim stoją oficerowie:
Wernitz
Ohlers
Luboff
Fahrenwirst.
3
Mirabelli
Mirabelli
18 lipca 2017, 19:18
Na napastnika jeszcze trzeba poczekać
0
Zaphod
Zaphod
18 lipca 2017, 19:17
Dlaczego nie interesujemy się Mbappé? ;) To byłaby petarda, jakby się udało go wyciągnąć. Wiem, ze odmawia (on lub klub) takim tuzom jak Real, MU czy City, ale to okienko jest szalone, dzieją się dziwne rzeczy...
0
expert
expert
18 lipca 2017, 19:22
Zadeklarował w ostatnim wywiadzie, że chce grać w Lidze Mistrzów.
0
Zaphod
Zaphod
18 lipca 2017, 19:23
To ok, trudno, niech będzie ten Belotti... :D
0
Zirytowany
18 lipca 2017, 19:42
Czytałem, że oczekuje zarobków rzędu... 20 mln, chciałby być w Realu zaraz po CR7 najlepiej opłacanym graczem plus mieć gwarancje gry w pierwszym składzie. Nie chce takich cudaków w Milanie.
1
patoo_07
patoo_07
18 lipca 2017, 20:37
Szał na Mbappe już minął. Nikt o zdrowym umyśle nie da za niego 100 mln, tak samo jak za Belottiego.
0
Foxigar
Foxigar
18 lipca 2017, 18:44
Paolo Bargiggia donosi, że Milan obserwuje zawodnika Juventusu, Claudio Marchisio.
0
Rossonero1899
Rossonero1899
18 lipca 2017, 18:58
No ok, tylko my obserwujemy pewnie połowę Europy :)
2
Zaphod
Zaphod
18 lipca 2017, 19:14
To już byłaby jawna prowokacja względem Juve, chyba nie ma co zaogniać stosunków jeszcze bardziej.
0
Woolfik92
Woolfik92
18 lipca 2017, 19:23
Z graczy 30 wystarczy Biglia. Marchisio po kontuzji to nie ten sam zawodnik co wcześniej. Lepiej ściągnąć Sanchesa.
1
Presidente
Moderator Presidente
18 lipca 2017, 19:44
Tylko u nas acmilan.com.pl

Mirabelli podczas ostatniego finału Ligi Mistrzów obserwował jak gra Cristiano Ronaldo.
5
PanX
PanX
18 lipca 2017, 18:37
Panuje optymizm jeśli chodzi o transfer Belottiego. Prezes Torino podobno zmiękł i jest gotowy do negocjacji. Sam piłkarz ma nalegać na transfer. Morata ma być jedynie zasłona dymną i ewentualną alternatywą.

Jeśli chodzi o zawodników, których nazwiska nie były wałkowane przez media, i którymi Milan może się interesować, to są to Benzema, Aguero, Falcao i Giroud. Ciągle istnieje jeszcze temat Kalinicia.
1
KaSeL85
KaSeL85
18 lipca 2017, 18:54
Każdy z tych nowych nazwisk ma już swoje lata, a ich sprowadzenie na bank byłoby kosztowne. Moim zdaniem nie ma co się nimi w ogóle interesować. Brać Belottiego. Ewentualnie z innych nazwisk warto rozważyć temat Lacazette. Jest co prawda już dogadany z Atletico, ale być może udałoby się jakoś wpłynąć na jego decyzję. Jak nie, to dla mnie tylko Belotti.
0
Jacobone
Jacobone
18 lipca 2017, 18:59
Lacazette poszedł do Arsenalu.
2
Mailo95
Mailo95
18 lipca 2017, 19:01
Co ty gadass on w Arsenalu gra.... Dopiero tyle co przeszedł do nich cd
0
KaSeL85
KaSeL85
18 lipca 2017, 19:06
Racja, umknęła mi ta informacja w czasie urlopu:) Tym bardziej szkoda, że się nim nie zainteresowaliśmy. W takim razie Belotti.
0
tober12
tober12
18 lipca 2017, 18:34
Jak dla mnie po wiadomości o zatrzymaniu Auby plan powinien być prosty. Wyleciał Montolivo ściągamy Sanchesa do ataku Belotti i mercato mozna zamykać ewentualnie na ławkę na skrzydełko Ghezzal lub Moting za darmo.
0
Eravier
Eravier
18 lipca 2017, 17:58
West Ham podobno jest dogadany na zakup Keity Balde za 32mln euro. Jeśli sam zawodnik przystanie na taki transfer, to będzie to dosyć dziwny ruch.
1
Mirabelli
Mirabelli
18 lipca 2017, 18:13
Do Merd ma iść
0
Mocart
Mocart
18 lipca 2017, 18:14
Właśnie miałem o tym pisać, ma dostać 5 mln za sezon. Po prostu widać na czym mu zależy najbardziej.
0
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 19:13
A tak nasi kochani sąsiedzi się cieszyli, że trafi do nich, ups jaka szkoda.
0
expert
expert
18 lipca 2017, 19:23
Mocart, a myślisz, że Bonucci czym się kierował w swoim wyborze ? Jest najlepiej opłacanym zawodnikiem na Półwyspie Apenińskim, więc nie bądź hipokrytą ;)
0
SlimShady7
SlimShady7
18 lipca 2017, 17:10
Aubameyang strzelił dwie bramki Storariemu i przekonał do siebie BVB do tego stopnia, że juz nie chcę sie go pozbyć :D
4
Rakusz
Rakusz
18 lipca 2017, 16:26
A ja Wam mówię............ przyjdzie Dybala
2
expert
expert
18 lipca 2017, 19:23
z frytkami do tego ;) Belotti to jest realna opcja.
0
Mailo95
Mailo95
18 lipca 2017, 16:01
Mi się wydaje , że w gre może jeszcze wchodzić inny napastnik.
0
Sakuragi
Sakuragi
18 lipca 2017, 16:54
Kiedyś przemknęło info o Martialu
0
Eravier
Eravier
18 lipca 2017, 17:29
To info o Martialu było prawdopodobnie w kontekście Interu.
0
Sakuragi
Sakuragi
18 lipca 2017, 17:55
Nie chodzi mi o ostatnie pogłoski, tylko dużo wcześniej jeden gościu przewidywał nasze transfery i pisał właśnie o Martialu
0
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 19:32
tosiekjakubowicz : Nostradamus ?
0
stary_boss
stary_boss
18 lipca 2017, 15:58
czyli zostaje Moratta albo Belotti no chyba że jakaś inna niespodzianka
0
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 16:02
Tą niespodzianką był by Benzema, więc raczej słaba ta niespodzianka.
2
radecki11111
radecki11111
18 lipca 2017, 16:34
Gareth Bale może
0
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 15:47
Auba zostaje hmm.. czyżby Fassone zaklepał Dembele :)?
2
Rakusz
Rakusz
18 lipca 2017, 15:50
Gość wyraźnie mówił, że nie interesuje go "nudna liga włoska" i że z Borussii to on tylko do Barcelony. Do tego dyr sportowy Barcelony obiecuje mu w rozmowie, ze za rok go ściągną.
1
Mailo95
Mailo95
18 lipca 2017, 15:59
To by dopiero było :)
1
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 16:04
Rakusz kto wie, czy na początku lipca spodziewał byś się Bonusa? Oczywiście bujam w obłokach, bo francuz to mokry sen.
1
Rakusz
Rakusz
18 lipca 2017, 16:15

Blackburn

Pewnie, ze się nie spodziewałem. Ale w przypadku Dembele jest zupełnie inna sytuacja. On po prostu nie chce tu grać. Klapki na oczach i kierunek Barcelona. Może inaczej by było, gdyby ta Barcelona powiedział, że mają go w nosie. Ale oni tez go bardzo chcą.
0
Rakusz
Rakusz
18 lipca 2017, 15:22
Znudziła już mi się ta saga z napastnikami...
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
18 lipca 2017, 16:14
Zawsze możesz tu nie pisać i nie wchodzić. Przynajmniej innych nie będziesz mulił narzekaniem;)
6
Rakusz
Rakusz
18 lipca 2017, 16:20
Zawsze mogę
0
Ròżowa landrynka
Ròżowa landrynka
18 lipca 2017, 15:16
Belotti jeszcze w tym tygodniu w ACM. Niestety z tego co wiem to do pomocy maja dojść jeszcze tylko Ghezzal i Snejder
0
Orzelek79
Orzelek79
18 lipca 2017, 15:21
A skąd takie rewelacje?
1
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 15:23
Jak podajesz info, to staraj się z źródłem.
2
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
18 lipca 2017, 16:37
Ghezzal i Snejder:))) Dobry żart. Milan szrotu się skończył
1
Imladris
Imladris
18 lipca 2017, 14:52
Według Niemieckich dziennikarzy Aubameyang zostaje w BVB
Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 14:53
2
grzyweek7
grzyweek7
18 lipca 2017, 14:29
Jak dla mnie temat Abu się urwie i skupimy się na Belottim, chociaż wolę Morate, to Belotti to też dobra opcja.
0
kaka19971
kaka19971
18 lipca 2017, 14:22
Najmniej chciałbym Aube w Milanie,troszkę mi przypomina Bacce tylko że w lepszej wersji,następnie wolałbym Moratte który co prawda strzela dużo w realu z ławki ale z tego co pamiętam to w Juve nie strzelał za dużo(nie wiem czy strzelił w sezonie 20 goli w lidze chociaż),najbardziej widziałbym Belottiego chłopak strzelił 26 goli w lidze,jest szybki,umie wykończyć akcje,dobrze gra głową,wie kiedy zanurkować ;) i nie odpuszcza,widzę w nim trochę takiego Lapadule no i kibicuje Milanowi co tylko będzie go motywowało do dobrej gry
1
Marcin1995
Marcin1995
18 lipca 2017, 14:28
Lapadula ma tyle z Belottim wspólnego co ja z Aubameyangiem
1
kaka19971
kaka19971
18 lipca 2017, 14:30
chodziło mi o charakter tylko a nie o umiejętności :)
1
Marcin1995
Marcin1995
18 lipca 2017, 14:45
spoko
0
Mailo95
Mailo95
18 lipca 2017, 14:47
Co ty piszesz? Auba zjada Belottiego i Morate, to byłby najlepszy transfer.
0
Yabaye
Yabaye
18 lipca 2017, 14:50
Belotti jak najbardziej na tak. Jako napastnik, kibic, Włoch, wsparcie. Ale "wie kiedy zanurkować" nie powinno się mu nigdy w Milanie nie przytrafiać. Mam nadzieję, że Andrea wywalczy sobie miejsce w historii walką i golami, a nie teatrzykiem.
1
kaka19971
kaka19971
18 lipca 2017, 14:50
ile ludzi,tyle opinii :D i tak z każdego transferu będę zadowolony
0
ACstach
ACstach
18 lipca 2017, 12:59
uuu to De Sciglio z kontraktem nie wymiecie w takim razie.
1
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 16:16
Dalej będzie polo jeździł.
1
MisiuACM
MisiuACM
18 lipca 2017, 12:58
Ja bym sie wcale nie zdziwil jakby Auba dostal dzisiaj cynka, ze bedzie mial wyjatkowo latwy mecz z naszymi obroncami, huknie hattricka, a po tournee w Chinach dolaczy do naszej ekipy i bedzie wielkie bum w Azji, ze kupilismy zawodnika, ktory robil z naszymi co chcial. Troche nieczysta zagrywka, ale w tym biznesie czasami trzeba sie troche cwaniactwem wykazac :D. Oczywiscie fantazjuje, ale kto wie jak to bedzie ;).
Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 12:58
2
AdrianoGalliani
18 lipca 2017, 13:42
Nie byliby godni tych barw, jakby się tak podstawili.
0
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 13:52
Kondor, nigdy nie byłeś dobry w biznesie.
0
MisiuACM
MisiuACM
18 lipca 2017, 15:22
No i byłem blisko. Meczu co prawda nie oglądałem, bo dopiero wróciłem z pracy, ale Auba strzelił 2 gole. W moim wpisie chodziło głównie o aspekt marketingowy. Nie wiem czy na co dzień kibicujecie jakiemuś lokalnemu klubowi niekoniecznie piłkarskiemu, ale pogromcy Twojego klubu naprawdę długo zapadają w pamięć i myślę, że jakby doszło do transfery to miałoby to przełożenie w ilości kupionych koszulek czy jakichś innych gadżetów, nie licząc samego zainteresowania klubem :).
0
Ronladinho86
Ronladinho86
18 lipca 2017, 12:31
Nam poza napastnikiem jest potrzeba jeszcze dwóch pomocników, Sanchez jeśli przyjdzie plus Trequartista bo w poprzednim sezonie pomoc to była największa słabość Milanu, Auba/Bellotti/Morrata bez dobrych rozgrywających nie zdziałają cudów, to jest liga włoska gdzie obrona jest numero uno, Milan wygrywał Serie A wtedy gdy za Inzaghim czy Szewczenką grał Seedorf, Pirlo,Kaka,Rino itp..... Hakan i Kessie i Biglia dadzą dużo nowych możliwości w środku pola, ale Sanchez (mam nadzieje że przyjdzie do nas) jeszcze zwiększy możliwości gry i obrona drużyny przeciwnej będzie musiała uważać nie tylko na napastników. Co do Trequartisty marzy mi się Alcantara lub Erikssen z Totenhamu
0
Mailo95
Mailo95
18 lipca 2017, 12:55
Renato musi pierwsze wrócić do formy, od tak młodego zawodnika nie wolno wymagać nie wiadomo czego
1
jasiom22
jasiom22
18 lipca 2017, 13:47
Ja bym bral Renato Sanchesa nawet kosztem napastnika bomby, mlody duet R.Sanches-A.Silva byly lepszy niz Kalinic... Cutrone moglby dostac szanse dopychacza z lawki. Wystarczyliby z Borinim narazie, a za rok mozna by sciagnac Belottiego czy innego C.Ronaldo ;-p jakby LM juz byla.
0
Darth83
Darth83
18 lipca 2017, 12:30
Belotti>Aubameyang>Morata>..........długo dług nic.....>Kalinić
Jeden fan Milanu - Włoch - perspektywa rozwoju - najtańszy
Drugi top napastnik dający gwarancje bramek w sezonie - drogi
Trzeci fan Juve... wiecznie rezerwowy - forma na 1 skład niewiadoma - za drogi
Kalinić nie wart komentarz
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
18 lipca 2017, 12:24
Czyli wychodzi na to że będzie i Auba i Belotti ;) Oczywiście żart. Co za dużo to nie zdrowo:)
0
Leonardo Bonucci
Leonardo Bonucci
18 lipca 2017, 13:14
Po tym co zobaczyliśmy... Nie zdziwił bym się
0
Mocart
Mocart
18 lipca 2017, 12:13
Ja to widzę ogólnie tak, że młodego i perspektywicznego Andre Silvę już mamy, teraz potrzebujemy pewniaka, a to zapewni nam tylko Aubameyang. Fakt, że pogra jeszcze na najwyższym poziomie 3-4 sezony nie powinien tutaj w niczym przeszkadzać, bo wtedy liczymy na to, że Andre weźmie na siebie ciężar strzelania goli. Morata za drogi i juventino. A co do Belottiego, on też powinien jeszcze potwierdzić, że ostatni sezon nie był przypadkowy.
1
ACstach
ACstach
18 lipca 2017, 11:58
Dajcie spokój z tym Moratą, tyle kasy za wcale nie jakiegoś mega kozaka. Dawać Belotiego kibica Milanu, bardzo przyszłościowego zawodnika i napastnika o charakterystyce jakiej potrzebujemy.
2
Mailo95
Mailo95
18 lipca 2017, 12:02
Póki co ten zawodnik zagra tylko jeden dobry sezon nic więcej , lepiej kupić Aube.
1
PKX02
PKX02
18 lipca 2017, 12:08
Czy za Belottiego czasem nie chcą więcej? Poza tym Morata ma już za sobą kilka sezonów w najlepszych klubach, a Belo dopiero zagrał pierwszy bardzo dobry sezon w Torino, już pomijam Aube który praktycznie co sezon walczy o króla strzelców Bundesligi!
Moja hierarchia:
Auba
Morata
Belotti
.
.
.
i długo, długo nic
Kalinić xD
0
PKX02
PKX02
18 lipca 2017, 12:08
^
Jaki jeden?W sezonie 15/16 juz strzelil 12 goli.Zdecydowanie wole jego niz Morate.Czy przyjdzie Belotti czy Auba dla mnie to obojetne , byle nie Morata za te smieszne pieniadze , a z Kaliniciem to jak najdalej od MIlanu.
1
Vol'jin
18 lipca 2017, 12:09
My potrzebujemy "target man'a" nie lisa pola karnego, medialnie pasuje bardziej niestety Aubameyang, który we Włoszech jest większą niewiadomą niż to czy Belotti odpali ponownie ;]
0
Dryzu1899
Dryzu1899
18 lipca 2017, 12:31
Vol'jin

Po czym wnioskujesz że pewniejszy byłby Belotti niż Aubameyang? O.O
0
Vol'jin
18 lipca 2017, 12:55
ogranie w lidze włoskiej, dwa że Belotti to typ napastnika który profil najbardziej pasuje do tej wizji składu jaką budujemy
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
18 lipca 2017, 11:47
Morata nie za tą cenę - to raz. Aubameyang to pewność, że co roku będzie kilkanaście/kilkadziesiąt goli i parę asyst, ale inwestycja na powiedzmy 5 lat i potem nie wiadomo, czy pociągnie z taką samą werwą. Belotti to inwestycja w przyszłość, ale niezbyt pewna, bo poza ostatnim sezonem był po prostu przyzwoitym napadziorem i nie ma gwarancji takiej samej liczby bramek za rok. Niech nasi grają na czas, jak z Biglią, a i tak czuję, że w ich notesie widnieją jeszcze 2 inne nazwiska, niż wymieniona 3 - i nie mówię o Kaliniciu, który tak chce do Milanu, że potem będzie problem, żeby go sprzedać.
2
biedrus
biedrus
18 lipca 2017, 11:52
Moim zdaniem Auba to 2 sezony i koniec. On bazuje na szybkości, a ta odchodzi najszybciej. Najlepsze przykłady to Sheva/Inzaghi oraz Frankowski/Żurawski. Zawsze lepiej wyjdzie ten, który ma mniej dynamiki, bo ten walor traci się najszybciej, a Auba ma 28 lat.
1
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 12:12
biedrus co ty w ogóle za przykłady podałeś Inzaghi bazował na szybkości jako napastnik?! Pippo Inazghi ? a z Frankowskim i Żurawskim to totalny odjazd.
0
KaSeL85
KaSeL85
18 lipca 2017, 12:41
Franek to na stare lata strzelał najwięcej.
0
biedrus
biedrus
18 lipca 2017, 15:45
blackburn

nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi - podałem przykłady dwóch par napastników, gdzie jeden bazował na dynamice (Sheva i Żuraw), a drugi był lisem pola karnego (Pippo, Franek). I teraz należy sobie zadać pytanie, który z danej pary grał dłużej na poważnym poziomie? Sheva kończył karierę w Kijowie, a Pippo trzy lata starszy kończył karierę w tym samym czasie w Milanie. Frankowski 2 lata starszy od Żurawia kończył karierę 2 lata później nie rozmieniając się na drobne. Dlatego nie jestem za Aubą
0
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 11:23
Dlaczego jestem za belottim? Auba czekał na Chiny, Morata na M.U. Il Galo chce do nas.
7
przemek.kili
przemek.kili
18 lipca 2017, 11:36
To jedyne słuszne tłumaczenie. Umiejętności są po stronie Gabończyka i Hiszpana...
2
Major815
Major815
18 lipca 2017, 11:40
lepszy Icardi
0
Vol'jin
18 lipca 2017, 11:49
co wy macie z tym Icardim ostatnio? Jego to jak najdalej od czerwono-czarnej części Milanu
1
Mailo95
Mailo95
18 lipca 2017, 12:03
Auba to gwarancja goli.
1
Major815
Major815
18 lipca 2017, 12:06
to byłby szok medialny bardzo dobry zawodnik
0
biedrus
biedrus
18 lipca 2017, 11:12
Panowie tak mnie zastanawia jedna rzecz - kupujemy jak leci, miliony euro wydane, a co z FFP? Wie ktoś jak to dokładnie działa?
Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 11:13
0
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 11:14
Ostatnio był artykuł. Narazie jest ok
0
Ròżowa landrynka
Ròżowa landrynka
18 lipca 2017, 10:55
Dzisiaj śniło mi się że Zlatan wrócił do Milanu. Panowie F i M mówili że mimo wieku to nadal topowy gracz i to on będzie naszym głównym napastnikiem w nadchodzącym sezonie
1
mrkojiro
mrkojiro
18 lipca 2017, 11:04
Zlatan ok pod warunkiem, że do czasu wyleczenia kontuzji nie pobierałby pensji, a później jego wynagrodzenie w większości byłoby uwarunkowane jego formą i wynikami całej drużyny. Tyle, że prawdopodobnie Zlatan wróci do MU.
0
Mormarx
Mormarx
18 lipca 2017, 11:25
I to byłoby najlepszym rozwiązaniem, Silva by się przy nim rozwinął, Złatan jako twarz marketigowa w Chinach generowałby niezłe dochody.
A z Belottim za pół roku wrócić do rozmów. Może w tym czasie pojawiłyby się jeszcze jakieś inne, tańsze alternetywy w ataku.
0
Diavo
Diavo
18 lipca 2017, 11:39
Zlatan u nas teraz by nie istniał, z prostego powodu bo Muntari juz nie gra :D. Pamiętamy "długa na Ibre " może coś wyjdzie.
0
Bartekwydziu1
Bartekwydziu1
18 lipca 2017, 10:54
Kurde, chciałem się zalogować na moje stare konto, jednak nie mogę, reset hasła też nic nie pomaga.

Co do napastników, mi się podoba Belotti, to jest dzik, twardy, walczak, taki napastnik na naszą ligę jest idealny.
Tylko ta wielka cena....
0
hyrus13
hyrus13
18 lipca 2017, 11:04
Miałem to samo, na nowym koncie śmiga bez problemu.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się