Puchar Włoch 1966/67, 1971/72, 1972/73, 1976/77, 2002/03

Kalinić coraz bliżej. Oprócz niego może przyjść jeszcze jeden napastnik

12 sierpnia 2017, 19:57, cinassek Aktualności
Kalinić coraz bliżej. Oprócz niego może przyjść jeszcze jeden napastnik

Gianluca Di Marzio podaje, że Nikola Kalinić jest coraz bliżej Milanu. Fiorentina lada chwila potwierdzi sprowadzenie Giovanniego Simeone z Genoi, a wtedy Chorwat powinien dostać zielone światło na zmianę barw klubowych. Napastnik ma jeszcze ofertę z Evertonu, ale póki co jej nie rozważa, gdyż liczy na transfer do rossonerich. Także mediolańczycy wydają się być coraz bliżej podjęcia decyzji o finalizacji operacji, co może nastąpić już w poniedziałek lub we wtorek. W każdym razie decydujący będzie przyszły tydzień. Kalinić ma kosztować 25 mln euro.

Inny ceniony dziennikarz, Alfredo Pedulla, dodaje z kolei, że transfer Chorwata nie wyklucza sprowadzenia jeszcze jednego napastnika. Rossoneri dysponują w tym celu "ekstra budżetem".

99 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cervusius
Cervusius
13 sierpnia 2017, 10:29
https://www.youtube.com/watch?v=l6caR0XWEv8
Od razu widać różnicę wobec Bakki, z jego gry w Milanie nic takiego nie zmontujecie. Nie mówię, że Kalinic to Ronaldinho, ale biega, podaje i kończy akcje zespołowe.
Jeśli nie kupimy nikogo innego, będzie rywalizował z Cutrone i Andre Silvą. To chyba dobrze? Przecież grać będzie najlepszy. A jeśli przyjdzie np. Auba, to mamy dwóch-trzech świetnych partnerów/zmienników dla nowej "siódemki".
0
magneto
magneto
13 sierpnia 2017, 11:23
Taki filmik to i o matrim się znajdzie. A jak było w rzeczywistości każdy widział. Nie dla kalinicia za takie pieniądze. Fiorentina szuka frajera, któremu sprzeda kalinicia za 20 baniek a za 17 kupi dużo młodszego Simeone.
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
13 sierpnia 2017, 18:05
Czyli mlodszy = lepszy? Zawsze, bezwarunkowo?
0
Ginevra
Ginevra
13 sierpnia 2017, 00:38
Myślę, że w dyskusji na temat Kalinicia trzeba wziąć pod uwagę parę czynników i rozprawić się z paroma mitami:

1. Jakie mamy REALNE alternatywy, które przyjdą grać w Milanie bez LM?

Belotti - to mój osobisty faworyt, ale kosztuje 100 mln, Cairo raczej nie popuści.
Auba - chciałby przyjść, ale Borussia nie puści go za mniej niż 80 mln.
Diego Costa - chce tylko do Atletico.
Falcao - Monaco oczekuje za 31-latka grubo ponad 30 mln.
Ibra - gotowy do gry dopiero za kilka miesięcy, Raiola i duże wymagania finansowe.
Simeone - tak naprawdę wciąż wielka niewiadoma.
Nazwiska pokroju Cavaniego czy Aguero to w tej chwili bardziej sci-fi (choć wiemy, że cuda czasem się zdarzają).

Jeśli o kimś zapomniałam, to chciałabym poznać propozycje graczy, którzy naprawdę są w naszym zasięgu - finansowo oraz gotowi dołączyć do zespołu w budowie poza LM.

2. Nie wszyscy gracze, którzy marzą się Mirabellemu i nam chcą grać w klubie nie występującym na razie w LM - myślę, że wielu o tym zapomina, ale to, że my kogoś chcemy, to nie znaczy, że on chce nas. Nie rozumiem zarzutów wobec Milanu pt. "Nie staraliśmy się o tego, czy tamtego, bo media o tym nie mówiły". Uwierzcie - staraliśmy się o wielu, o większości pewnie nawet nie wiemy, ale niektórzy już na początku odrzucają propozycję.

3. Lepiej zatrzymać Bakkę niż sprowadzać Kalinicia - Bacca sam wykluczył się z nowej drużyny swoim zachowaniem, jest na marginesie tego zespołu, chce za wszelką cenę - nawet kosztem szantażu - odejść do Sevilli. Bacca nie jest absolutnie żadną alternatywą. Totalny brak motywacji...

4. Kalinić będzie blokował miejsce Andre Silvie - moim zdaniem póki co Montella chce zachować ciągłość z poprzedniego sezonu grając ustawieniem 433, ale tylko do momentu, aż zespół nabierze trochę pewności siebie i się zgra, a wszyscy gracze będą do dyspozycji. Chętnie posłucham eksperta, który objaśni, czy da się przeprowadzić za jednym zamachem rewolucję w postaci wymiany połowy kadry i wypracowania od razu schematów gry w całkowicie nowym ustawieniu. Postawa Montelli jest trochę zachowawcza, ale można też spróbować to zrozumieć. Docelowo wydaje mi się, że będziemy grali dwójką w ataku i napastnik w typie Kalinicia będzie odwalał czarną robotę, a napastnik w typie Andre będzie ładował bramki aż miło - taka moja wizja ;)

5. Last not least, fajnie byłoby, jakbyśmy potrafili dyskutować na argumenty i mieli trochę szacunku i dystansu oraz zaufania do zarządu, który codziennie udowadnia, że zależy mu na dobru tego klubu oraz ma świadomość, że nie jest nieomylny, co często podkreśla. Trochę głupio byłoby tym wszystkim zagorzałym antagonistom Kalinicia, gdyby się potem okazało, że walnie przyczynił się do jakiegoś sukcesu Milanu - czego sobie i wszystkim tutaj życzę :)
7
matten
matten
13 sierpnia 2017, 07:11
Już odpowiadam.

1. Zlatan jest cyborgiem i będzie grał jeszcze przez co najmniej 10 lat, a ta kontuzja to pikuś. Nie ma więc sensu rozważać innych alternatyw. Póki Szwed nie wróci do zdrowia może zastąpić go Cutrone, który udowodnił, że jest wielkim talentem i bez problemu wprowadzi nas do LM.
2. Mamy LM w DNA to powinno wystarczyć każdemu piłkarzowi.
3. Tak, dokładnie. Lepiej zatrzymać Bakkę, bo szkoda wydawać nawet 2€ na Kalinića nie mówiąc już o 20 mln. Kibice wiedzą lepiej, kto bardziej pasuje do koncepcji trenera. Niestety nasz szkoleniowiec udowodnił już, że nie nadaje się do prowadzenia Milanu z ledwością awansując do LE ze składem, który powinien zająć miejsce na podium Serie A, więc nie można mu ufać.
4. Kalinić to drewno, jak zgodnie orzekła część ekspertów acmilan.com.pl. Zlatan > Cutrone > Bakka > długo, długo nic > stół z powyłamywanymi nogami > Kalinić
5. Szacunek to lewacki wynalazek, a my uciskany lud kibicowski musimy się mu przeciwstawić. Jak na razie nieskutecznie, bo admini uciskają nas coraz bardziej i wlepiają ostrzeżenia i bany, ale pozostajemy niezłomni.
4
Maximilanista
Maximilanista
13 sierpnia 2017, 07:47
Ginevra:
Ogolnie zgadzam sie z Twoja wypowiedzia, roznica - jednak fundamentalna - tkwi w jednym szczegole. Piszesz o ekspercie, ktory uzasadni Ci jednoczesna wymiane polowy kadry polaczana ze zmiana formacji. No ja niestety ekspertem jestem zadnym :-) , ale moze wlasnie dlatego widze problem z dokladnie przeciwnej perspektywy. :-) Z pierwszej 11 poprzedniego sezonu zostanie w niej moze 3 pilkarzy (czy nawet 2, bo bramkarza ustawienie boiskowe obchodzi najmniej). Conti, Rodriguez, Bonucci, Musacchio, Kessie, Biglia, Calhanoglu, Andre Silva czy (ewentualnie) Kalinic w zeszlym sezonie grali W ROZNYCH KLUBACH, DLA ROZNYCH TRENEROW, W ROZNYCH USTAWIENIACH. To wlasnie TERAZ jest najlepszy moment na zmiane ustawienia. Bo kogo ta zmiana mialby wybic z rytmu Montella? Romagnolego i Bonaventure?
Zespol jest zbudowany OD POCZATKU, OD PODSTAW. I moim okiem laika dobor personalny w transferach do klubu nie jest ustawiony pod ustawienie 1 - 4 - 3 - 3. W ogole. Jeden wybitny stoper (Bonucci), jeden swietny (Musacchio) - co z Romagnolim? Rodriguez i Conti nadajacy sie najlepiej jako wahadlowi... Andre Silva i (zalozmy) Kalinic. Srodkowi napastnicy. ZADNEGO KUPIONEGO SKRZYDLOWEGO. A ten zespol (od zera praktycznie formowany) na kilka dni przed startem sezonu wciaz gra 1 - 4 - 3 - 3. To nielogiczne. Tak. Postepowanie Montelli zdaje sie byc zachowawcze. Do bolu. Ale nie ze wzgledu na zespol i pilkarzy. Wiekszosc z tych pilkarzy, ktorzy tego lata zasilili Milan, gralo wrecz w innych niz 1 - 4 - 3 - 3 ustawieniach w zeszlym sezonie. Gdzie tu logika?
2
Maximilanista
Maximilanista
13 sierpnia 2017, 07:53
No i zapomnialem o Hakanie :-) Tyle pieniedzy... Taki potencjal... Ale gracz ten w ustawieniu innym niz 1 - 3 - 5 - 2 oraz 1 - 4 - 2 - 3 - 1 traci co najmniej polowe swoich walorow! A poki co wyglada, ze Montella chce z niego robic skrzydlowego/pokskrzydlowego! To przestepstwo. Trzeba bylo chlopaka zostawic w Leverkusen, bo przy ustawieniu z 3 z przodu Milan straci finansowo i jakosciowo, a Calhanoglu - sportowo. Mlodsza, turecka wersja Hondy srednio potrzebna jest naszemu klubowi...
1
Vol'jin
13 sierpnia 2017, 08:39
Ale my na ten moment na papierze wychodzimy w 4-3-3 w trakcie meczu to my przechodzimy momentami albo z trzema stoperami, lub nawet w 4-3-1-2/4-3-2-1 z Betisem. Ponoć są plotki, że w takim ustawieniu na Macedończyków mamy wyjść
2
Ginevra
Ginevra
13 sierpnia 2017, 10:43
Maximilanista:

Ja się zasadniczo z Tobą zgadzam :) Chodzi o to, że próbuję jakoś sobie wyjaśnić ten początkowy "konserwatyzm" Montelli. Wydaje mi się, że poszedł w bezpieczne 4-3-3, dlatego, że bardzo wcześnie musieliśmy zacząć grę o stawkę, a część nowych dołączyła późno i była na różnym etapie budowania formy, trzeba było się opierać w dużej mierze na zawodnikach z poprzedniego sezonu. Właśnie to, o czym piszesz, czyli brak nowych skrzydłowych oraz ściągnięcie Hakana, daje do zrozumienia, że nie będziemy się trzymać tego 4-3-3. Sądzę, że Montella postawił na razie na ewolucję, bardziej niż rewolucję starego modułu, o czym wspomniał Vol'jin. Czy to słuszne podejście czy nie - można dyskutować, ja próbuję to tłumaczyć pragmatyzmem w obliczu konieczności przebrnięcia eliminacji LE.
A tak poza tym to czekam cierpliwie na te zmiany, o których wspomniałeś :)

matten: hahaha :D
2
MUCHA_loku
MUCHA_loku
13 sierpnia 2017, 11:27
Rozne zdania, rozne argumenty, zadnych obelg, ani krzty hejtu. Mozna? Da sie? Lekcja dla niektorych :-)
2
Maximilanista
Maximilanista
13 sierpnia 2017, 12:37
Ginevra:
Bardzo zdrowe podejscie :-) Miejmy nadzieje, ze cierpliwosc poplaca :-) Wszyscy przeciez chcemy jednego: powrotu Milanu do Ligi Mistrzow!
1
12 sierpnia 2017, 23:55
Widzę w nim drugiego szeve Widzę
0
magneto
magneto
13 sierpnia 2017, 12:57
Z której strony??
0
Chalski
Chalski
12 sierpnia 2017, 23:54
jest z pewnością lepszy niż Bacca i to w jego miejsce przychodzi, jestem na tak :)
0
Muniek739
Muniek739
12 sierpnia 2017, 23:25
Kiedy wy zrozumiecie, że to będzie wrzód jak sosa, zaccardo. On ma 29 lat. Nikt mu już nigdy nie da większej pensji niz u nas. Nie będzie miał powodów do odejścia. Napastnik z niego mocno średni i to będzie wtopa jak matri. Kloc bez szybkości i przeglądu. To się nie może udać
2
Ginevra
Ginevra
13 sierpnia 2017, 00:38
Jaką proponujesz alternatywę?
0
Muniek739
Muniek739
13 sierpnia 2017, 01:34
Luan, Barkley(tylko, że to anglik), batshuayi, fekir, Kramaric, driussi, alcacer, schick, Werner, iniaki Williams. Alternatyw jest sporo, tylko beton hołubi chorwata
0
Anonim
Anonim
13 sierpnia 2017, 01:50
Muniek żaden z tych zawodników nie umie grać tak dobrze tyłem do bramki jak to robi Kalinić. Jedynie Schick jest w miarę dobry siłowo, ale to nie to samo co Kalinic. Poza tym z Schickiem jest taka sprawa, że to nie przypadek, że taki ,,talent" cały sezon wchodził z ławki. Coś musi być z nim nie tak ;)
1
Ginevra
Ginevra
13 sierpnia 2017, 01:58
Ale realne alternatywy gwarantujące z miejsca podniesienie poziomu (skoro Kalinić to za mało)? My już mamy jednego młodego zdolnego, potrzeba kogoś z doświadczeniem. Bo wymieniłeś graczy zasadniczo młodych i bardzo młodych, ci najlepsi nie do wyjęcia z aktualnych klubu, część ze statystykami gorszymi od Kalinicia, większość bez jakiegokolwiek doświadczenia w Serie A, a nawet w Europie (z miejsca odpadają, bo za duże ryzyko powtórki z Barbosy). Chyba zgodzisz się, że mając Andre Silvę i Cutrone (Bacca odejdzie), nie do końca możemy sobie pozwolić na kolejnego żółtodzioba?
1
Muniek739
Muniek739
13 sierpnia 2017, 08:44
Jest jeszcze duvan zapata. Silny, szybki, dobrze grający tyłem
0
koeman_83
koeman_83
12 sierpnia 2017, 22:31
KALINIC.... no grazie...
0
camlab73
camlab73
12 sierpnia 2017, 21:24
Kiedy wy zrozumiecie... Kalinić przychodzi w miejsce Bakki, jako piłkarz do rotacji. To nie jest bomba do ataku, bomba jeszcze przyjdzie. Do potrzeb drużyny i taktyki Montelli zdecydowanie lepiej komponuje się Kalinić, niż Bacca. Plus Kalinić godzi się aby siedzieć na ławie i walczyć o pierwszy skład, a Bacca nie ma zamiaru siedzieć na ławie, dlatego robimy ten deal.

I nie rozumiem też hejtu na tego faceta- jasne, nie jest to napastnik pokroju Ronaldo czy Ibrahimovicia- ale to bardzo dobry napadzior w Serie A. Silny, pracowity, dobrze grający głową, potrafiący uderzyć, ale przede wszystkim- zastawić się i odegrać piłkę do partnera. Taki zawodnik w rotacji to skarb i- jeśli przyjdzie- uratuje nam niejednokrotnie dupę. Co to jest 20 milionów za solidnego i pewnego napastnika w najlepszym dla napastnika wieku, podczas gdy za 20-letniego Dembele który w życiu zagrał 1 dobry sezon chcą 150 milionów, a za jeszcze 18-letniego Mbappe również z 1 sezonem wołają prawie 200? To nie są wasze pieniądze, a transferami Milanu zajmują się ludzie zdecydowanie bardziej kompetentni, więc dajcie im w spokoju pracować nie rzucając gównem na prawo i lewo...
Edytowano dnia: 12 sierpnia 2017, 21:28
15
matten
matten
12 sierpnia 2017, 21:29
A kto ma być tą bombą? Jak czytam informacje prasowe to kolejne nazwiska się wykruszają. No chyba, że w ostatnich godzinach okienka transferowego zarząd ma zamiar złożyć ofertę nie do odrzucenia za Belottiego...
0
Erathorn
Erathorn
12 sierpnia 2017, 21:43
@matten, zważywszy na potrzeby drużyny, tj napastnik potrafiący przyjąć, zastawić się i grać tyłem do bramki rywala oraz to co już nam zafundowano w tym okienku, to przyjdzie Lewandowski, bo jest niezadowolony, że mu drużyna wywalczyć armatki nie pomogła :D
1
Vol'jin
12 sierpnia 2017, 21:48
Nie znacie się, napastnik ma strzelać bramki, nawet jak gramy w 10 na boisku z nim i robi foszki bo śmieli go zmienić i zdjąć z boiska
0
Gattuso28
12 sierpnia 2017, 21:48
Jest w tym dużo prawdy co mówi
camlab73 i trzeba pamiętać,że już wiele zainwestowano.Chory transfer Neymara jeszcze pogorszył naszą sytuację w kwestii pozyskania top napadziora.Ja jestem zadowolony i jedyne co mnie martwi to kontuzje i czy Montellla podoła.
0
jasiom22
jasiom22
12 sierpnia 2017, 22:08
Tyle tylko że Kalinić to drewno... który dobija niczym w ostatnim sezonie Pasalić, ma 29 lat i kosztuje 20 mln euro. :-o
Naprawdę na rynku transferowym jest więcej lepszych rozwiązań.
Jedynie Montella się na niego uwziął bo jest z Fiorentiny i pewnie przypomina mu siebie z młodości.. i tyle, a wymiana Kalinic-Bacca, to klasyczna siekierka za kijek.. lepiej dawać szanse Cutrone i dać pełne zaufanie Silvie.. niż sciagać tego drogiego i przeciętnego napastnika. Albo jakiś Aubameyang albo spokojnie można sobie darować i kupić kogoś lepszego czy to w styczniu czy za rok.
0
jasiom22
jasiom22
12 sierpnia 2017, 22:17
A na początku mercato pisałem że warto by rozważyć kandydaturę Giovaniego Simeone (do rotacji), a teraz ten obiecujący 23-letni napastnik ma ponoć wylądować we Florencji za 17 mln euro, gdy Milan wyda 20mln plus bonusy za drewnianego 29-latka... bo że niby doświadczony, też nie rozumiem opcji kogoś jeszcze po Kaliniciu? czy przechodzimy na grę dwójką w ataku? czy Milan już zrezygnował z Andre Silvy? przecież on musi grać!
0
Kaczor_92
Kaczor_92
12 sierpnia 2017, 22:17
@matten, własnie informacje prasowe.. Prosze cie, wierzysz we wszystko co pismaki pisza? :D
0
Vegeta
Vegeta
12 sierpnia 2017, 22:20
Nikt się nie obrazi jak z Kaliniciem będziemy w TOP 4 :))
0
Erathorn
Erathorn
12 sierpnia 2017, 22:32
@jasiom22, naprawdę? czy Ty się chociaż chwilę zastanowiłeś przed opublikowaniem komentarza? Jeśli twierdzisz, że nie ma różnicy między Baccą i Kalinicem, bo obaj nie strzelają, a nie widzisz, że przed chorwatem stawiano zupełnie inne zadania taktyczne, z których się potrafi wywiązać, a kolumbijczyk się do tego nie nadaje, i to zawodnika o charakterystyce Kalinica potrzebujemy, to proszę, zamilcz :|
0
Marcin1995
12 sierpnia 2017, 22:44
Z tym Kalinic to drewno to już jest nudne, to nie jest wielki drybler ale technike ma dobrą, a te opinie to tak z pewnej części ciała
0
Bufor85
Bufor85
12 sierpnia 2017, 21:11
Sądzę, że Kalinic nie jest gorszy Jana Kolera;D. Osobiście nie mam nic przeciwko ściągnięcia jego skoro nikt już nam nie pozostał, to ta opcja jest optymalna. Najważniejsze jest to, by sprzedać Baccę, który i tak już nie zagra.
0
AC Kamil
AC Kamil
12 sierpnia 2017, 21:10
Czasu coraz mniej, a pozostało sporo znaków zapytania w kwestii napastników na przyszły sezon, nie mówiąc o zgraniu tego wszystkiego. Nie wiadomo jeszcze na 100% jakie będzie podstawowe ustawienie na przyszły sezon, a opcji jest sporo. Na razie wszystko wskazuje na 1-4-3-3 jednak były wzmianki o 1-3-5-2 oraz 1-4-3-1-2. Dla mnie biorąc pod uwagę obecną kadrę najlepsze byłoby ustawienie 1-4-2-3-1, ale o tym najmniej się mówi. Z pewniaków przydzielonych na konkretne pozycje są tylko Suso (prawoskrzydłowy) i Andre Silva (środkowy napastnik). Bonaventura raczej będzie przesunięty do linii pomocy, a Calhanoglu na lewe skrzydło, chociaż tutaj nie można być niczego pewnym. Co z resztą ofensywnych graczy ? Nie można być pewnym przyszłości w klubie Bacci, Nianga, Cutrone czy Sosy. Do tego jeszcze ta zapchajdziura Borini, który zagra na każde pozycji w ataku, ale nigdzie na odpowiednim poziomie. Dla mnie jest za dużo znaków zapytania jak na ten etap przygotowań. Mam jednak cichą nadzieję, że Montella określi w klubie jasno jakim ustawieniem będzie grał w nadchodzącym sezonie i obędzie się bez rozrzucania zawodników po różnych pozycjach. Dla przykładu Niang, który tylko stracił na tym, że ze środkowego napastnika próbowano na siłę zrobić skrzydłowego.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
12 sierpnia 2017, 21:03
Jeśli chodzi o napadziora to podtrzymuję opinię z przed kilku miechów. Lepszego od Auby nie znajdziemy. A jeśli nie on to tylko nierealni: Kane, Vardy, Aguero,Higuain, Suarez, Lewandowski, Icardi, Mbappe. Jednak każdy z nich to co najmniej 100mln, nawet ten najsłabszy bo zza miedzy.
0
Mirabelli
Mirabelli
12 sierpnia 2017, 21:11
A Cavani i Costa to co pies? Do tego serio, tobie Vardy jest lepszy niż Costa i Edinson? Ja chyba śnie, i myślę że Milan do końca będzie się starać o Belottiego, ja jestem jednego pewien, ściągniemy kogoś z topu, FM myślę nie zrobi nas w bambuko, obiecali nam wisienkę na torcie, a taka może być, wierzę w nich w 100%
1
Gattuso28
12 sierpnia 2017, 21:16
Taa za Vardiego 100 baniek...
0
Trzesuaf
Trzesuaf
12 sierpnia 2017, 21:00
Trochę za dużo prezentów dla przeciętnego trenera. Co jeśli za rok go będziemy zwalniać? Znowu będzie masa szrotu którego nie ma się jak pozbyć po za tym Bacca>Kalinić.
2
Mirabelli
Mirabelli
12 sierpnia 2017, 21:06
Dlaczego nazywasz go przeciętnym, słucham?
0
Marcin1995
12 sierpnia 2017, 21:13
Bo nie ma znanego nazwiska
0
Quers2
12 sierpnia 2017, 21:15
Przeciętny trener, który z Milanem w poprzednim sezonie na początku stycznia był na drugim miejscu mając taką drużynę? Później wszystko się popsuło, bo Milan nie miał kadry na nic więcej co osiągnął. Jak można woleć Bacce, który zawszę kiedy schodził z boiska obrażał się na cały świat a w poprzednim sezonie zdobył 13 goli
0
Marcin1995
12 sierpnia 2017, 21:21
Panowie w sumie po co my się tu produkujemy, to walka z wiatrakami
0
expert
expert
12 sierpnia 2017, 21:54
Bo Montella jest przeciętny, a te słowa znajdą potwierdzenie już w maju.

My i tak potrzebujemy trenera z prawdziwego zdarzenia. Będziemy musieli poczekać z rok.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
13 sierpnia 2017, 12:29
Na prawdę trzeba to tłumaczyć? Średniak i tyle, nie ważne który był po której kolejce, skończył na 6 miejscu i tylko szęśliwy zbieg okoliczności czyli LE za 6 miejsce oraz fatalna i katastrofalna postawa Interu czy Fiorentiny sprawiły, że dostaliśmy się do europejskich pucharów. Inter mógł nas 3-4 razy wyprzedzić po porażkach z ogonami. Sinisa miał jeszcze gorszą kadrę i zrobił prawie to samo. To zwykły średniak, żadnych cudów nie zrobił, istnieje spore prawdopodobieństwo, że nie ogarnie tylu nowych zawodników i za jakiś czas będziemy mieli kolejnego szkoleniowca.

No nie, bo dla ciebie bardziej wartościowy jest rzekomo waleczny Lapadula, za którym żadne statystyki nie przemawiają i klub nie ma niczego z takiej waleczności. Carlos nie raz pokazał, że potrafi strzelić z niczego, a fala hejtu półmózgów na niego wywołana jest tym, że nie krył swojej frustracji. Co więcej mnóstwo tych śmiesznych krytykujących i tak by powywalało wszystkich zawodników, którzy Bacce nie potrafili jednej dobrej piłki zagrać przez 90 minut. Ręce opadają. To jest niestety spory problem duetu FM, że za bardzo chcą przypodobać się kibicom, którzy będą bardziej zadowoleni kiedy zespół zacznie wygrywać niż kiedy ktoś się zachowuje super czy nie. Pozbywanie się Bacci, a branie jakiegoś jednosezonowca Kalinicia to jest dno. Jeśli taka zmiana dojdzie do skutku to będzie to najgorszy transfer w historii tego duetu.
Ja już wolę niepewnego Cutrone od wydawania tyle kasy na drewno, które raz błysnęło.
0
Mirabelli
Mirabelli
12 sierpnia 2017, 20:59
Czuję że to będzie napastnik z topu, oby to był Cavani :)
2
Quers2
12 sierpnia 2017, 21:13
To było by znakomite wzmocnienie
0
Vegeta
Vegeta
12 sierpnia 2017, 21:27
Według PremiumSport Kalinić będzie już gotowy na Crotone. Jestem ciekaw czy poza nim kupią kogoś jeszcze.
0
Fushnikov
Fushnikov
12 sierpnia 2017, 21:45
Kiedy wy zrozumiecie że Cavani chce tylko wrócić do Napoli?? :D
Dawać 100mln za Aguero i jedziemy po majstra!
0
Mirabelli
Mirabelli
12 sierpnia 2017, 21:54
Fushinkov

Wiesz, piłkarze to krasomówcy i ja nie ufam im w ogóle w kwestii ich wypowiedzi, więc wszystko może się zdarzyć
0
milan2002
milan2002
12 sierpnia 2017, 20:36
Tymczasem Aubameyang oraz Belotti strzelili po hattricku dla swoich ekip. Dla mnie to jest wyrzucenie w błoto 25mln.
0
Vegeta
Vegeta
12 sierpnia 2017, 20:40
Tacy zawodnicy to pewniaki jeśli chodzi o strzelanie goli..
0
Vegeta
Vegeta
12 sierpnia 2017, 20:26
Dziwne to wszystko. Sam Fassone powiedział, że brakuje wisienki na torcie, a Mirabelli mówił, że muszą wybrać odpowiedniego napastnika aby nie zawieść fanów. Nie oszukujmy się... Kalinić to jest średniak, który nie nadaje się do wielkiego Milanu. Ja wiem, że my dopiero zaczynamy odbudowę ale czy nie lepiej byłoby wziąć kogoś innego ? Albo nawet odpuścić tego napastnika i dokupić bombę do środka pola. Pozostało nam czekać...eh.
Edytowano dnia: 12 sierpnia 2017, 20:26
3
ja305
ja305
12 sierpnia 2017, 20:52
szczerze mówiąc to te transfery które zrobiliśmy oczywiście prócz bonucciego to tez są średniej jakości.
0
Quers2
12 sierpnia 2017, 21:12
Ja305
Odstaw to co bierzesz
Kessie, Rodriguez, Biglia, Calhanoglu, Conti, Andre Silva, Musacchio
Który z tych zawodników jest średni i ile spotkań tych zawodników oglądnąłeś?
Nie wiem czego oczekiwałeś Modrica, Alaby, Kroosa, Ozila, Auriera, Lewandowskiego i Hummelsa?!
Milan zrobił świetne okienko, a ty powinieneś trochę poczytać o futbolu zanim zaczniesz pisać takie bzdury
2
Vegeta
Vegeta
12 sierpnia 2017, 21:16
Nie przesadzaj :) Nie wiem kogo oczekiwałeś ale R.R, Calhanoglu, Musacchio to są zawodnicy, którzy mogą wejść o kilka poziomów wyżej niż są obecnie. Kessie, Conti i Silva to jest melodia przyszłości.

Calhanoglu - przed zawieszeniem chciało go same Juve i inne drużyny ze światowej czołówki. Co chłop ma technikę to nie mam pytań.

R.R - Wciąż nie dowierzam, że mamy takiego zawodnika. Niedoceniany obrońca, który ostatni sezon musiał męczyć się na środku obrony. Z czasem jego wartość wzrośnie i będą się o niego bili jak o świeże bułeczki, zobaczysz :)

Musacchio - Kontuzje sprawiły, że stanął w miejscu i nie mógł się rozwijać. Przedtem był chwalony wielokrotnie i gdyby nie kontuzje grałby w jakimś topowym klubie.

Kessiego nie muszę chyba opisywać bo sam dobrze widziałeś jak gra. Conti tak jak Kessie, zobaczymy co z niego wyrośnie ale wierzę w chłopaka tak samo jak w A. Silve.

Podsumowując kupiliśmy zawodników, których niejeden topowy klub chciałby mieć w swojej drużynie. Jest to oczywiście moja opinia i z czasem będzie można powiedzieć coś więcej. Forza !
1
Vol'jin
12 sierpnia 2017, 21:29
Inaczej powiem kupiliśmy piłkarzy z potencjałem (Silva, Kessie, Conti) ale też z potencjałem, ale mieli różne problemy w swoich klubach (Hakan, Musacchio, Rodriguez) i tutaj można mieć pewne obawy czy to wypali.

Tak czy siak zamysł jest dobry sprowadzenie mentorów w postaci Bonucciego czy Biglii
0
expert
expert
12 sierpnia 2017, 22:03
Zgadzam się z użytkownikiem "ja305", ale oczywiście po części. Oprócz Bonucciego nie ściągnęliśmy tak naprawdę piłkarza prawdziwej klasy. Ba ! Leonardo nam się trafił jak ślepemu kurze ziarno. On nie przeszedł do nas, bo mu się spodobał projekt. On nie miał po prostu wyboru ! Szukał obojętnie jakiego klubu z Włoch po tym jak Juventus mu powiedział "do widzenia".

Wy myślicie o Obamejangach, to jest utopia ! Milan nie gra w Lidze Mistrzów i z tego powodu nie zobaczymy u nas drugiego takiego piłkarza światowej klasy jak Bonucci, ale Wy macie klapki na oczach i ciągle myślicie, że wpadnie jakaś "wisienka na torcie", bo FM tak zapowiedziało...

Kim jest reszta piłkarzy ? Calhanoglu i Rodriguez to piłkarze, którzy jeżdżą na fejmie sprzed dwóch lat. Taka jest prawda. To są na razie tykające bomby. Sezon pokaże co są warci.

Kessie i Conti to piłkarze z Atalanty. Dla mnie to są ciekawe wzmocnienia, bo my musimy zawojować ligę włoską najpierw, a potem rzucić się na Europę. Dzięki takim obeznanym piłkarzom z tym terenem mamy duże szanse na to. Do tego grona zaliczam również Biglie. Facet ma charakter przywódczy i zna dobrze Półwysep Apeniński.

Musacchio ? Kto to w ogóle jest ? Ja dam sobie rękę uciąć, że 90 procent z Was przed pojawieniem się jego nazwiska w gazetach nie wiedziało, że taki piłkarz w ogóle istnieje. Andrea Silva ? Gdyby nie Euro we Francji to również większość z Was nie wiedziała kim jest ten zawodnik.

Każdy ma swoje zdanie i powinniśmy się szanować. Moje jest takie, że Kalinić to jest bardzo dobra opcja dla nas. Facet wie jak strzelać gole w serie a, a my właśnie tego potrzebujemy.
1
ShowOFF
ShowOFF
12 sierpnia 2017, 22:13
Skad niby ludzie mieli wiedziec o "Andrei" Silvie z Euro , skoro na nim go nie bylo:x
0
Vegeta
Vegeta
12 sierpnia 2017, 22:14
expert

O Musacchio nikt nie wiedział przez nieszczęsne kontuzje. Jest to bardzo dobry obrońca z techniką lepszą niż nie jeden pomocnik w naszej drużynie. Jeśli chodzi o R.R i Calhanoglu to nie jeżdzą oni na fejmie sprzed 2 lat tak jak ty to mówisz, tylko jeden grał cały sezon praktycznie na środku obrony, a drugi był zawieszony pół rok. Przedtem byli to podstawowi zawodnicy obu drużyn.
0
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
12 sierpnia 2017, 22:15
No to niezły z Ciebie "ekspert" skoro twierdzisz, że 90% użytkowników nie znało TOP 5 defensorów w lidze hiszpańskiej. Potem twierdzisz, że "AndreA" Silva zdobył sławę na Mistrzostwach Europy we Francji. Brawo. Pomijając fakt, że na nim go nie było bo nie dostał jeszcze powołania to masz 100% racji. Ręce opadają...
3
expert
expert
13 sierpnia 2017, 00:43
Rzeczą ludzka jest bycie mylnym. Skoro go tam nie było to nie świadczy o nim to zbyt dobrze. Ja chcę uświadomić tu większość, że Kalinic jest lepsza opcja niż wynalazki zza granicy.

Top5 defensorown ligi hiszpańskiej? Dobrze ze nie top20... Pożyjemy, zobaczymy. Większość z Was to już nas widzi że Scudetto w ręku, ja jestem po prostu realista i po chudych latach mam prawo być krytyczny.
0
Contebrava
Contebrava
12 sierpnia 2017, 20:23
tymczasem pan który bardzo pomógł Milanowi więc nie kto inny jak Ocampos strzela brameczkę dla OLM i zapewnia tym samym 3 punkty XDDD
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 sierpnia 2017, 20:19
To nie lepiej było Lapadule wymienić na Simeone z dopłatą? Viola wyjdzie na tym bardzo dobrze. Kalinic zły nie jest ale na zmiennika.
1
Quers2
12 sierpnia 2017, 21:05
Według mnie Montella chce mieć napastnika doświadczonego i dobrze grającego głową. Nie jestem zwolennikiem tego transferu, ale możliwe, że nasz trener ma pomysł co do przydatności Chorwata. Pożyjemy, zobaczymy
0
ShowOFF
ShowOFF
12 sierpnia 2017, 20:10
A co do pomocnika to zaden Badelj , tylko niech spojrza na Torreire.
0
Anonim
Anonim
12 sierpnia 2017, 20:07
Ocampos strzelił bramkę dla Marsylii
3
Zielony2009
Zielony2009
12 sierpnia 2017, 20:20
Ocampos vs Borini 1:0
1
Quers2
12 sierpnia 2017, 21:03
Wślizgiem, którym z trzech metrów trafił w bramkarza, a ten odbił w Ocamposa i piłka cudem wpadła :D
0
Marcin1995
12 sierpnia 2017, 20:03
Za te pieniądze najlepsza opcja, resztę pieniędzy dać na pomoc
0
magneto
magneto
12 sierpnia 2017, 20:01
Oby to się nie powiodło. Płacić 20 mln za takie coś jak kalinić to śmiech na sali.
0
cinassek
cinassek
12 sierpnia 2017, 20:05
A co ty w życiu osiągnąłeś więcej niż Kalinić? Mam dosyć tego ciągłego obrażania i zerowego szacunku. Może się coś nie podobać, nawet musi, bo każdy ma swoje zdanie, ale warto mieć odrobinę kultury.
11
magneto
magneto
12 sierpnia 2017, 20:12
Ja jestem zadowolony z tego co osiągnąłem :D owszem nie zarabiam tyle co kalinic ale nie narzekam. Jeżeli ten transfer dojdzie do skutku to będę mu życzył wszystkiego najgorszego bo nie chcę oglądać takiego zawodnika w koszulce Milanu. Nie dla takich transferów. Nie za 20 mln.
0
cinassek
cinassek
12 sierpnia 2017, 20:15
To jest przejaw jakiejś wyższej patologii pseudokibicowania. A jak strzeli 20 goli i w ostatniej kolejce jego bramka da nam mistrzostwo to będziesz płakał? Rozumiem, że można nie być zwolennikiem jakiegoś transferu, ale takie teksty to już dla mnie wyjście poza obszar kibica
Edytowano dnia: 12 sierpnia 2017, 20:15
14
blackburn
12 sierpnia 2017, 20:15
Masz lepszy pomysł? Temat na luźne gadki, Magneto Kalinic też mi nie pasuje, obawiam się że jak Montella dostanie chorwata to będzie na niego stawiał bez względu na jego formę.
0
Marcin1995
12 sierpnia 2017, 20:15
nie da rady zbanować tego pana bo to nie jest żaden kibic tylko jakiś hejter
0
cinassek
cinassek
12 sierpnia 2017, 20:18
Ale dyskusja nie ma sensu, bo przecież kiedyś już pisałeś, że dla ciebie liczy się tylko to, żeby wyszło na twoje. Na zdrowie wyszłoby nam wszystkim jakbyś założył magneto.com.pl, bo tu ludzie kibicują raczej Milanowi, a nie twoim przekonaniom. Miłego wieczorku
1
Zielony2009
Zielony2009
12 sierpnia 2017, 20:19
cinassek
A co to tylko życiowi krezusi mają prawo do krytykowania? Można tyrać na minimalnej na kasie, ale znać się na piłce. Nie wolno zabierać komuś głosu ze względu na to kim jest.

"A co ty w życiu osiągnąłeś?" - typowe polactwo. Może lubię siedem lat siedzieć na europeistyce, nic wam do tego.
1
magneto
magneto
12 sierpnia 2017, 20:19
Nie jestem żadnym hejterem i niby za co mam dostać bana? Bo nie toleruję kalinicia? Nikogo tu nie obraziłem ani nie obrażam więc w czym masz problem? Takie jest moje zdanie i tylko to się dla mnie liczy.
3
ShowOFF
ShowOFF
12 sierpnia 2017, 20:22
Zielony2009
Na tej stronie nie mozna niczego skrytykowac , nawet jesli to jest oczywiste , typowe lewactwo XXI wieku , niestety...
0
cinassek
cinassek
12 sierpnia 2017, 20:26
Zielony

Nie. Napisałem to, bo mnie wkurzylo "takie coś jak Kalinic" i zapytałem w tym sensie. To jest okej?
0
magneto
magneto
12 sierpnia 2017, 20:26
cinassek
Ja nikomu nie wmawiam moich przekonań. Obstaję przy tym co myślę i tyle w temacie. Uważam, że kalinić to nie jest piłkarz na nowy Milan i to wszystko. Mając Bacce chcą go sprzedać za czapkę gruszek i kupić za 20 baniek kogoś, kto wcale nie jest lepszy. A jeszcze zablokuje rozwój Silvy to Montella jak to Montella. Wie, że kalinic jest z fiorentiny i na niego będzie stawiał bo ma słabość do tego klubu.
Zresztą warsztat trenerski pana Montelli tez nie za bardzo mi się podoba. Ale to już dłuższa historia.
1
Zielony2009
Zielony2009
12 sierpnia 2017, 20:28
cinassek
No widzisz dałeś się wyprowadzić z równowagi i zniżyłeś się do poziomu współrozmówcy.

Idź synu i nie grzesz więcej.
2
cinassek
cinassek
12 sierpnia 2017, 20:30
No widzisz i teraz mogę powiedzieć, że się nie zgadzam, ale szanuję. Bo napisałeś to jak człowiek a nie w formie "życzę temu czemuś wszystkiego najgorszego"
0
Vegeta
Vegeta
12 sierpnia 2017, 20:30
cinassek

Magneto nic złego nie powiedział. Prawdą najprawdziwszą jest to, że Kalnić to cienias. Poźniej będzie płacz, że marnuje 100% sytuacje. Oczywiście jak przyjdzie życzę mu jak najlepiej ale chyba nikt nie będzie zadowolony z tego wyboru. Pozdrówki !
0
magneto
magneto
12 sierpnia 2017, 20:33
Zielony2009
A co ty mi tu z jakąś europeistyką wyskakujesz??
0
M@sło
[email protected]ło
12 sierpnia 2017, 20:35
Czytając waszą dyskusję aż przypomniał mi się Testoviron :D

Co Wy tacy spięci? Weekend jest a Wy się szarpiecie o kolesia za którego Wy złamanego grosza nie musicie dawać :) Na luz troszeczkę! Jeszcze nawet nie ma go w składzie a co niektórzy już go skreślają. Skład i tak jest moim zdaniem o niebo lepszy w porównaniu do poprzedniego sezonu (a właściwie 5 ostatnich)

Pozdro
4
blackburn
12 sierpnia 2017, 20:38
Chora dyskusja nastała na temat który nie mamy wpływu, możemy pluć na chorwata tak jak i na Boriniego który nie powinien założyć koszulki Milanu, musimy przełknąć łyk goryczy i liczyć na powrót.
0
Vegeta
Vegeta
12 sierpnia 2017, 20:41
Na szczęście to tylko plotki i nic nie jest jeszcze przesądzone.
0
Mirabelli
Mirabelli
12 sierpnia 2017, 20:58
magneto

Ja ciebie nie ogarniam, serio, rozumiem nie lubić piłkarza, ale życzyć mu wszystkiego najgorszego, przepraszam, on coś ci zrobił? Nie wiem, matkę ci zabił czy jak że tak go nie znosisz? Do tego co ty ciągle masz do Montelli, jesteś jak nie wiadomo co za Spalettim który nawet w tak dobrej ekipie jak w Romie zawalał, i to niejednokrotnie, a nie jesteś za gościem który z średniaków takich jak Milan obecnie czy Viola dawał europejskie puchary, i to ze znacznie gorszym składem niż Spaletti, więcej wiary w niego i Kalinića, i jeśli mu nie pasuje to trudno, uszanuj to, ale ty zwyczajnie tego nie potrafisz, i musisz wyjść na swoim, ciesz się się że masz świetną redakcję która weszła z tobą w dyskusję i która nawet ci bana nie dała, tylko kulturalnie z tobą rozmawiała

Zielony2009

A ty mnie już od dłuższego czasu wkurzasz, o ile magneto chociaż coś powie czasem z sensem, to u ciebie tylko poprawianie zdań itp, co ty, szeryfem jakimś jesteś, albo nauczycielem Języka Polskiego że tutaj masz czelność każdego poprawiać, do tego tobie nawet żarty z Gallianiego nie pasują, jeśli jesteś aż tak poważną osobą, to przemilcz i zachowaj większość dla siebie, fakt, nie wolno zabierać nikomu głosu, ale zapamiętaj jedno, słowem można zranić tak jak nożem i słowa trzeba odpowiednio mówić aby dojść do konsensusu

Nie chcę żadnych odpowiedzi, to tyle ode mnie:

FORZAMILAN!!!!!
2
ósmy
ósmy
12 sierpnia 2017, 21:48
...pax, pax, pax między krześcijany!
0
Fushnikov
Fushnikov
12 sierpnia 2017, 21:53
Pamiętajcie że nie ma Chinczyków :D
2
ShowOFF
ShowOFF
12 sierpnia 2017, 19:59
Genialny Ruch Fiorentiny , sprzedadza tego goscia ze taka kase , a sciagna mlodszego goscia ktory juz w tym wieku i slabej Genoi strzelil 12 goli za mniejsza kase.Chapeu Bas.
0
Marcin1995
12 sierpnia 2017, 20:11
Nie wiem czy genialnym ruchem można nazwać sprzedaż absolutnie kluczowego zawodnika, ale ok
0
magneto
magneto
12 sierpnia 2017, 20:14
Jakiego kluczowego? Oni mają Babacara i to będzie podstawowy napastnik. Do tego ściągną od biedy tego Simeone z Genui i nikt na tym nie straci. Poza Milanem oczywiście.
0
Marcin1995
12 sierpnia 2017, 20:18
"Jakiego kluczowego", "będzie grał Babacar" rozumiem że to że będzie grał Babacar sprawia że Kalinic nie był kluczowym piłkarzem, śmieszny jesteś
1
ShowOFF
ShowOFF
12 sierpnia 2017, 20:20
Kluczowy :ddd.

Takim mianem to w Fiorentinie zasluzyli sobie Valero czy Bernardeschi , Simeone jest mlodszy i juz lepszy.
0
Vegeta
Vegeta
12 sierpnia 2017, 20:34
Marcinie widzę, że na siłę próbujesz bronić Chorwata. Boriniego da się wybaczyć bo chłop jest przygotowany do sezonu ale na wybór napastnika mieli bardzo dużo czasu i kupno Kalinicia będzie błędem.
0
Marcin1995
12 sierpnia 2017, 21:12
Mam wrażenie że właśnie niektórzy na siłę chcą zrobić z niego ogóra
2
tosiekjakubowicz
12 sierpnia 2017, 21:31
A ja dalej utrzymuje swoje zdanie, ze Kalinič to jest dobra opcja. Jeśli go kupimy i zawiedzie to przyznam racje magneto.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się