SCUDETTO


MERCATO LIVE #49 [21:25]: Jest porozumienia ws. Kalinicia

18 sierpnia 2017, 09:21, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #49 [21:25]: Jest porozumienia ws. Kalinicia

[09:21]: Dziś kolejny dzień negocjacji Milanu z Fiorentiną w sprawie Nikoli Kalinicia. Według La Gazzetta dello Sport, Chorwat może trafić na San Siro na wypożyczenie z obowiązkiem wykupu. Rossoneri zapłaciliby wówczas najpierw 4 mln euro, potem 6 mln euro, a następnie uiścili całą resztę pieniędzy (15 mln euro, łącznie 25 mln euro). Kluby pracują nad wypracowaniem sposobu płatności i Viola nigdzie nie puści swojego napastnika, jeśli nie otrzyma konkretnych gwarancji finansowych. Na stole leży także oferta za Kalinicia ze strony Evertonu, bardzo konkretna, ale piłkarz chce transferu do Milanu i aktualnie nie rozważa propozycji Anglików.

[09:22]: Według Tuttosport, Torino niezmiennie chce pozyskać Gabriela Palettę. Obrońca może jednak wybrać przeprowadzkę do Turcji i przystać na ofertę Fenerbahce Stambuł.

[09:24]: Odwołano zaplanowane na dzisiaj testy medyczne M'Baye Nianga. Milan osiągnął porozumienie ze Spartakiem Moskwa w sprawie 18 mln euro odstępnego za Francuza, ale piłkarz - choć początkowo powiedział Rosjanom "tak" - teraz zaczął się wahać i zamierza jeszcze przemyśleć całą sprawę. Rossoneri chcą sprzedać byłego zawodnika Caen, lecz potrzebna jest do tego również jego zgoda. Klub z Moskwy czeka na decyzję Nianga.

[10:45]: Jak podaje Gianluca Di Marzio, Nikola Kalinić własnie przedstawił władzom Fiorentiny zwolnienie lekarskie i w dalszym ciągu nie zamierza pojawiać się na treningach toskańskiego klubu. Wcześniej podobną praktykę zastosował m.in. Federico Bernardeschi, który czekał na swój transfer z Florencji do Juventusu.

[10:56]Nikola Kalinić poprosił Fiorentinę o 5 dni wolnego z powodu... nerwicy.

[12:11]Martin Guastadisegno, agent Gabriela Paletty, dla LaLazioSiamoNoi.it: "Lazio? Mówimy o wielkim klubie. Obecnie jednak nie ma o nim dyskusji. Nie rozmawiałem z Tare czy Lotito, ale jeśli piłkarz by się podobał - zobaczymy. Na dzisiaj mamy jeszcze rok kontraktu, taka jest sytuacja. Mercato jest otwarte, czekamy".

[13:25]: Jak podaje Sky, na dzisiejszym treningu Milanu obecny jest M'Baye Niang. Francuz wciąż waha się co do transferu do Spartaka Moskwa, a mediolański klub pracuje, by przekonać go do transferu.

[13:51]Diego Costa, potencjalny cel transferowy Milanu, dla ESPN Brasil: "Pokazałem, że chcę grać dla Atletico. Ale jeśli oni i Chelsea nie osiągną porozumienia i Atletico nie dokona wielkiego wysiłku finansowego, nie mogę kontynuować pragnienia gry w klubie, który nie zamierza pokusić się o spore poświęcenie, by spróbować mnie pozyskać. Odrzucona kwota? Nie wiem, ale mój agent powiedział, że Chelsea podjęła decyzję o sumie, do jakiej Atletico nie może się zbliżyć. Wiem, że oferta, jaka przyjdzie do Chelsea, będzie wyższa niż kwota, jaką za mnie zapłacili [38 mln euro - przy. red.], więc dałem im coś zarówno pod względem sportowym, jak i finansowym".

[14:54]: Stacja Sky podaje, że do Milanello zawitał Massimiliano Mirabelli. Możliwe jest spotkanie dyrektora sportowego Milanu z M'Baye Niangiem i rozmowa na temat przyszłości Francuza oraz powodów, dla których piłkarz nie chce przystać na ofertę Spartaka Moskwa.

[16:58]Premium SportM'Baye Niang ostatecznie odrzucił ofertę Spartaka Moskwa i woli raczej zostać we Włoszech. Tym samym nie wypaliły plany Milanu, których był bliski zainkasowania za Francuza 18 mln euro. Obecnie Massimiliano Mirabelli rozmawia w sprawie Francuza z Torino, które jednak oferuje mniejszą sumę odstępnego niż Rosjanie - 12 mln euro. W międzyczasie piłkarz powrócił do treningów w Milanello i niewykluczone, że poleci z drużyną rossonerich na mecz z Crotone.

[19:14]: W dniu dzisiejszym miały miejsce kolejne rozmowy na linii Milan - Fiorentina i - jak podaje Gianluca Di Marzio - miały one pozytywny wydźwięk. Kluby są coraz bliżej porozumienia, które przy odrobinie szczęścia może zostać osiągnięte jeszcze dzisiaj, a miałoby polegać na wypożyczeniu z obowiązkiem wykupu za 25 milionów euro. 

[21:05]: MilanNews: Jest porozumienie z Fiorentiną w sprawie formuły transferu Nikoli Kalinicia. Piłkarz ma trafić do Milanu na roczne wypożyczenie za 5 mln euro z obowiązkiem wykupu za 20 mln, czyli łącznie będzie kosztował 25 mln euro.

[21:15]: Sky Sport: Spartak Moskwa nie rezygnuje z M'Baye Nianga i wciąż ma nadzieję na pozytywne rozstrzygniecie kwestii transferu z Milanu. Po tym jak nie doszły do skutku testy medyczne w Rzymie, Rosjanie są przygotowani by przyjąć Francuza na badania w Moskwie. Rosyjski klub oferuje zawodnikowi 3 mln pensji rocznie. Niang jeszcze się waha i czeka na skonkretyzowanie oferty Torino.  

[21:25]: Gianni Vitali, agent Luki Antonellego i Davide Calabrii wypowiedział się dla MilanNews: "Zainteresowanie Fiorentiny Antonellim? Myślę, że Luca jasno wczoraj odpowiedział na to pytanie. To normalne, że piłkarz tego kalibru przyciąga uwagę różnych klubów, ale jego intencje są jasne. Powiedział, że kocha Milan i chce zostać. Więc zostawmy temat mercato. Luca nie opuściłby Milanu po takim sezonie, jak ostatni, bo bardzo chce sobie powetować niepowodzenia i powalczyć o wyjściowy skład, zwłaszcza w sezonie Mundialu. Calabria też zostaje? Absolutnie tak. To również gracz, o którego pytało wielu. Kontaktowała się ze mną jedna z drużyn Premier League, jedna z Bundesligi, kilka ważnych klubów z Włoch. Na temat Calabrii dyrektor Mirabelli zawsze odpowiadał, że pozostanie gracza nie podlega dyskusji i nie jest na sprzedaż oraz że klub liczy na niego w kolejnych latach. Na dziś dzień Calabria nigdzie się nie rusza".



138 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
AC1899
AC1899
19 sierpnia 2017, 10:39
Nie wiem gdzie o tym pisać, ale mam pewne zastrzeżenie odnośnie Ligi Typerów. To tylko zabawa, wiadomo, ale lubię rywalizację i chociażby jeden punkt jest dla mnie ważny :D
Mianowicie. W meczu rewanżowym z Craiovą podałem swój typ jako 3:0 dla nas. Wynik meczu jak każdy wie, 2:0. Nie dostałem za to żadnego punktu. Administracjo, apeluje jak opozycja do Prezydenta! :D
0
Maximilanista
Maximilanista
19 sierpnia 2017, 10:36
Obiło mi się dziś o uszy, jakoby Milan złożył ofertę 35 milionów za Keitę Balde.
0
expert
expert
19 sierpnia 2017, 10:49
Owszem, ale to już dawno, West Ham z kolei dawało 32 mln euro, a Napoli 30, ale ja w to nie wierzę (źródło football-italia.net).

Balde jest cwany odrzuca wszystko, a Lotito nie odda go za 15 mln euro. Cóż, Juve to jednak klasę pokazało nie robiąc problemów z Bonu.
2
dusiekxd2
dusiekxd2
19 sierpnia 2017, 10:31
Transfery info :

Paris Saint-Germain zgodzi się oddać Juliana Draxlera za 32 miliony funtów (Arsenal). Szkoda, za te pieniazki to jak znalazl by byl do nas... ;c
0
Vol'jin
Vol'jin
19 sierpnia 2017, 10:37
Draxler ma w PSG pensję bodajże około 6 mln. W Anglii spokojnie dostanie 10, we Włoszech niekoniecznie
0
bebok40
bebok40
19 sierpnia 2017, 10:27
Fantasy Seria A czy jest wersja tej gry w języku polskim, proszę o ewentualny link ?
0
blacha11
blacha11
19 sierpnia 2017, 10:13
kalinic to nie jest gosciu klasy swiatowej a ma byc zawodnik klasy swiatowej .brac draxlera jest na sprzedarz
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 sierpnia 2017, 10:15
9mln netto pensji, powodzenia.
0
blacha11
blacha11
19 sierpnia 2017, 19:36
moze by zeszedl z pensji
0
bebok40
bebok40
19 sierpnia 2017, 09:47
Tak, ma Bundesligę ;)
0
Lipido
Lipido
19 sierpnia 2017, 09:43
To prawda że eleven wcisną jeszcze bundesliga w swoich kanałach?
0
dusiekxd2
dusiekxd2
19 sierpnia 2017, 10:16
Tak. Wczoraj ogladalem wlasnie mecz Bayern - Bayer Leverkusen. Niestety w tym tygodniu meczu Milanu nie ma, za to jest Inter xD. Jedyny problem to jakosc ktora jest tylko 720p, jak wlaczam na tv 49" to troche to srednio wyglada, ale lepiej niz jakis randomowy stream i nie przycina. Oczywiscie z satelity jest igla, tylko przez stream na pc tak jest.
1
bebok40
bebok40
19 sierpnia 2017, 09:29
Panie i Panowie ta gra Fantasy seriea jest w polskim jezyku ?
0
Judik666
Judik666
18 sierpnia 2017, 23:22
Podobno Draxler jest do wyjęcia z PSG to by był Pan X FORZA MILAN
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 sierpnia 2017, 22:26
Jeżeli odejście Nianga będzie się liczyć z przyjściem Balde Keity (niby jakieś rozmowy są) To taki ruch jak najbardziej będzie zrozumiały :)
1
Mirabelli
Mirabelli
18 sierpnia 2017, 22:21
Włączyć w transakcje z Belottim i bye bye Niang
1
ShevaMS
ShevaMS
19 sierpnia 2017, 03:06
Ten sule to kawał chłopa jest
0
tober12
tober12
18 sierpnia 2017, 22:03
Tak sobie oglądam Bayern vs Bayer jest już 3-0 i śmiać mi się chce z tych, którzy biorą sparingi na poważnie.
3
_GAHU_
_GAHU_
18 sierpnia 2017, 22:19
Niby tak ale z drugiej strony Bayern w obecnym sezonie mocno sie osłabił.Gołym okiem w tym meczu widać brak Calhanoglu i Cicarito jedynie Belarabi próbuje ciągnąć grę.
0
Gattuso28
18 sierpnia 2017, 22:21

_GAHU_
Bayer chyba bo Bayern to się wzmocnił jeszcze:]
0
expert
expert
19 sierpnia 2017, 10:51
Dokładnie. Niektórzy nie rozumieją, że w okresie przygotowawczym drużyny nie ujawniają 100 procent swojej taktyki, bo są to mecze otwarte dla widowni :)
0
DaYanS9
DaYanS9
18 sierpnia 2017, 21:25
Jest jeszcze jakaś szansa na napastnika z top'u ? :D
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 sierpnia 2017, 21:30
Oczywiście. Cutrone to nie ten kaliber. Niech idzie chłopak na wypożyczenie. A na szpicy będzie Silva, Kalinic i ktoś ciekawy.
1
Abyss
Abyss
18 sierpnia 2017, 21:21
Niang zapuścił u nas korzenie - w tym miesiącu gruchnie 5 lat.
A dobre mecze w wykonaniu M'Baye można policzyć na palcach jednej ręki...

W najlepszym wypadku (a najgorszym dla Milanu) skończy się na wypożyczeniu do Torino, oczywiście bez obowiązku wykupu. Koszmar trwa...
2
tober12
tober12
18 sierpnia 2017, 21:17
Kalinic w Milanie!!! Teraz Balde Keita!
1
Marcin1995
Marcin1995
18 sierpnia 2017, 21:30
Jestem za
1
tober12
tober12
18 sierpnia 2017, 21:45
Keita robi wiatrak chodzi jakby miał motorek w zadku!

1
adrian20102
18 sierpnia 2017, 21:55
I czeka na Juve
0
tober12
tober12
18 sierpnia 2017, 22:12
Juve go juz nie potrzebuje i on już o tym wie. Balde Keita to kozak nie ma powodów by narzekać gdyby przyszedł.
1
patoo_07
patoo_07
18 sierpnia 2017, 22:21
Poza tym, że Keita to mentalnie drugi Niang, tylko o trochę większych umiejętnościach.
0
adrian20102
18 sierpnia 2017, 22:24
Narzekać nie będę . Szkoda tylko ze czekał na Juve skoro Milan się nim interesował :-)
0
tober12
tober12
18 sierpnia 2017, 23:00
Patoo znasz go osobiście, że tak twierdzisz?
0
Marcin1995
Marcin1995
18 sierpnia 2017, 23:04
O co mieć do niego pretensje że woli grać w topowej drużynie europy niż w Milanie który dopiero się odradza, gdybyśmy byli na poziomie Juventusu i wybrał by ich to by można na niego psioczyć za preferencje a tak to moim zdaniem bez sensu, a co do samego zawodnika wielki talent
0
expert
expert
19 sierpnia 2017, 10:53
Nie zgodzę się, w Turynie mają chrapkę na niego i to wielką. Rzekomo wg Di Marzio mówi się o jego roli zmiennika za Higuaina, ewentualnie wskoczy w miejsce Cuadrado, który zostanie wytransferowany do Romy, która ma problemy w zakontraktowaniu Mahreza.

Po prostu oni wykorzystują fakt, że zawodnik chce grać u nich, Lotito się wkurza, bo dostaje większe oferty i będzie musiał przyjąć 15 mln euro od nich, ewentualnie posadzi go na trybunach, ale straci na tym. Lazio to klub do zarabiania pieniędzy nie do osiągania sukcesów w Europie, Lotito dobrze to wie.
0
tober12
tober12
19 sierpnia 2017, 10:56
Podobno Milan oferuję 35mln za Balde.
0
Romek F
Romek F
18 sierpnia 2017, 21:15
E tam . Dajmy mu szanse , w końcu będzie musiał rywalizować o podstawowy skład . Jak jest ambitny to mu to na dobre wyjdzie
0
Bufor85
Bufor85
18 sierpnia 2017, 20:42
Pieprzony Niong. Liczyłem na ten transfer. Ale jeszcze nic straconego, niech idzie do torino, gdziekolwiek byleby odszedł. On nic nie wniesie u nas jestem przekonany.
2
adrian20102
18 sierpnia 2017, 20:56
I po co te nerwy :-) pójdzie to dobrze milan zarobi . Nie odejdzie też dobrze będzie rezerwowym i jeśli ma ambicję moim zdaniem może coś tam jednak wniesie:-)
1
Majsterhxx@gmail.com
[email protected]
18 sierpnia 2017, 21:07
Zdaje Ci sie ze slabszymi druzynami sporo szumu moze zrobic tak jak teraz z crutone ... Na lawke za 18 baniek nikogo w jego wiego wieku nieznajdzimy a ja wierze w niego caly czas
1
Majsterhxx@gmail.com
[email protected]
18 sierpnia 2017, 20:10
Mendy,Cabaye,Capoue wyczytałem wiem ze plotki ale kto najlepiej waszym zdaniem by się przydał ...Cabaye chyba Monto lepszy Mendy chyba wypalony Capoue chyba osobiscie na niego bym postawil?
0
Cervusius
Cervusius
18 sierpnia 2017, 21:12
Stary ja dalej nie wiem na kogo byś postawił, widzę że brak przecinkow tak cię zakrecil że sam se to pytanie zadajesz xD
1
acmti__
acmti__
18 sierpnia 2017, 20:08
18 mln to byłaby niezła sumka za kogoś takiego jak Niang. Nie ma za niego lepszych ofert bo gra jak gra, więc nie powinien wybredzać. Klub jasno dał do zrozumienia, że wolałby się go pozbyć więc niech spyla do Rosji, jak się jest słabym to trzeba grać ze słabymi.
0
tober12
tober12
18 sierpnia 2017, 20:06
Pagni piszę, że już Milan porozumiał się całkowicie z Fiorentina. Dodaję, że na celowniku ponownie jest Balde i jakiś pomocnik ale nie Sanches.
0
Presidente
Moderator Presidente
18 sierpnia 2017, 20:16
Po Di Marzio powtórzyć to nawet my możemy, ale czy ktoś będzie nas cytował? :)
0
Marcin1995
Marcin1995
18 sierpnia 2017, 20:20
Ten Pagni to jakiś bajkopisarz
0
tober12
tober12
18 sierpnia 2017, 20:23
Bajkopisarz czy nie informacja jest na Milannews. Ale Kalinic Keita i jakis pomocnik i kadra kompletna.
1
Marcin1995
Marcin1995
18 sierpnia 2017, 20:24
Tam wrzucają wszystkie newsy związane z Milanem, nawet te od Don balon
0
18 sierpnia 2017, 19:21
Jesli Moskwa to trzeci swiat to nie wiem jak mozna nazwac Neapol.
5
Marcin1995
Marcin1995
18 sierpnia 2017, 19:56
Tak to jest jak się patrzy na stereotypy
0
Chalski
Chalski
18 sierpnia 2017, 20:32
Jeśli pijesz do mojego komentarza to przeczytaj go jeszcze raz, napisałem że Rosja nie licząc Moskwy :)
0
Zielony2009
Zielony2009
18 sierpnia 2017, 20:32
Hehe dobre.

Będę tak pociskał kumpla z Radomia.
3
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
18 sierpnia 2017, 18:27
Oby z Niangiem się nie potoczyło jak z Auba
0
Fushnikov
Fushnikov
18 sierpnia 2017, 18:26
Ja tam cieszę się że zostaje. Idealny do tej układanki. Utalentowany gracz rotacyjny na kilku ofensywnych pozycjach, potrafi dograć piłkę pod bramkę i nie jest samolubny. Grając na 3 fronty może uzupełnić skład przy zmęczonych graczach.
Żartuję oczywiście.
6
Kuba93ACM
Kuba93ACM
18 sierpnia 2017, 19:21
haha dobre :D
1
Cervusius
Cervusius
18 sierpnia 2017, 18:10
Nianga oglądam odkąd jest w Milanie. Jeszcze nigdy nie miałem wrażenia, że w pełni kontroluje piłkę, tzn. jeśli mu coś wychodziło, był to fart, bo przypadało na to X przypadków, gdy piłka mu odskoczyła, po czym zwykle bezsensownie faulował rywala i rozkładał ręce. Z Bayernem udała mu się jedna akcja, bo piłka odskoczyła mu akurat pod nogi. I co najważniejsze, przez tyle lat, kiedy grał w podstawowym składzie i zdążył poznać każdego, nie nauczył się gry zespołowej. Sorry, ale Borini łyka go z miejsca pod tym względem. Do tego dochodzi teraz to psioczenie: przypominam, że on się najpierw zgodził, a teraz mu się wspomniało, że Milan zacznie wygrywać i może marzy mu się mundial w tej jego małej główce. W Spartaku miałby kasę, byłby gwiazdą i miałby kumpli w postaci Pasalica i L. Adriano, kumpli na jego poziomie sportowym.
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2017, 18:11
4
Chalski
Chalski
18 sierpnia 2017, 17:55
Oho bo gość nie chce grać w słabej lidze rosyjskiej, kraju trzeciego świata, to od razu bezmózg, idiota i wgl powinien zostać wysłany na trybuny za karę ...
Ogarnijcie się.
0
Marcin1995
Marcin1995
18 sierpnia 2017, 18:00
Nie dlatego nazwałem to bezmozgiem
0
Gzikuu
Gzikuu
18 sierpnia 2017, 18:07
Od kiedy Rosja to kraj trzeciego świata? Liga też nie jest jakaś słaba, skoro odszedł tam Paredes, Witsel czy niegdyś Hulk. Jest pula drużyn co roku walcząca o mistrza, tak samo jak we Włoszech. Ogarnij się.
2
Eravier
Eravier
18 sierpnia 2017, 18:17
Nie chce grać w słabej lidze rosyjskiej, to nie będzie grał nigdzie. Ogólnie to mi nie przeszkadza jako głęboka rezerwa, bo mało zarabia, ale te 18 mln by mam się przydało.
0
Chalski
Chalski
18 sierpnia 2017, 18:27
Pojedź do Rosji byle nie do Moskwy centrum to zobaczysz trzeci świat :)
A Ci gracze tam poszli bo dostali ogromne kontrakty za petrodolary, kluby z Rosji nie znaczą więcej niż kluby chociażby ze Szkocji czy Ukrainy ...

Eravier
Będzie grał u nas, na lewym skrzydle jest tylko on i Borini, Jack kontuzja :)
0
Vol'jin
Vol'jin
18 sierpnia 2017, 18:36
ja tam nie chce nic mówić, ale w Spartaku na lewej stronie gra Promes który Nianga wciąga i wypluwa nosem
0
blackburn
blackburn
18 sierpnia 2017, 19:36
Rosja to kraj trzeciego świata, poddaje się dość internetu na dziś.
0
Chalski
Chalski
18 sierpnia 2017, 20:30
Chyba nie postawisz Rosji na równi z krajami takimi jak USA, Francja czy Niemcy, nawet Polska lepiej wypada. Dużo miliarderów, mnóstwo biedy i brak klasy średniej. Wiadome nie jest to Somalia ale lipa tam straszna, bo poza Moskwą tam jest straszna bieda :)
0
Orzelek79
Orzelek79
18 sierpnia 2017, 17:52
Duża szkoda.
0
Majkel69
Majkel69
18 sierpnia 2017, 17:22
dobra walić te 6 baniek, pogonić pasożyta - nawet w słabym Milanie minionych lat nie potrafił błyszczeć. Teraz nie ma tu czego szukać
5
Marcin1995
Marcin1995
18 sierpnia 2017, 17:28
Jestem tego samego zdania
0
Marcin1995
Marcin1995
18 sierpnia 2017, 17:18
Wolę już Boriniego niż tego bezmózga
2
Gzikuu
Gzikuu
18 sierpnia 2017, 17:08
On naprawdę nie ma mózgu. Odrzucił 3 miliony rocznie w drużynie z pewnym pierwszym składem i statusem gwiazdy. Pewnie wczoraj dowiedział się co to cyrylica i przeraziły go te "hieroglify"... Szkoda, drugiej takiej oferty za niego już nie będzie.
1
Vol'jin
Vol'jin
18 sierpnia 2017, 17:17
Nie zapominajmy, że w Rosji jest bardzo silny rasizm. To też może mieć wpływ na decyzję. A Kto wie czy to nie Raiola nie zablokowal transfer Nianga do Rosji ;]
0
tober12
tober12
18 sierpnia 2017, 17:02
Tak być nie powinno raz ogrywamy Nianga zaraz odchodzi teraz znów wraca wyrzucić dziada!
0
Maximilanista
Maximilanista
18 sierpnia 2017, 16:07
i dupa z 18 milionów. Niang olał Ruskich...
0
El Mariahi
El Mariahi
18 sierpnia 2017, 15:31
Siema ja osobiście lubię Nianga i myślę że ma duży potencjał aby coś osiągnąć dla mnie niech zostaje i walczy o pierwszy skład.
0
Owiec
Owiec
18 sierpnia 2017, 18:34
Oglądałeś kiedykolwiek go w akcji? Oglądałeś zeszły sezon? Bo chyba nigdy nie widziałeś jak on gra...
0
Rabrams102
Rabrams102
18 sierpnia 2017, 14:53
Na miejscu Milanu bym sie ugadał z Atletico i kupił teraz Coste a za rok bądź pół sprzedał im i wyciągnął od nich jakiegoś ogarniętego grajka w promocyjnej cenie :-)
0
adamos
adamos
18 sierpnia 2017, 15:22
a po co mamy Atletico ogrywać zawodnika? Moglibyśmy zawrzeć deala z nimi, my teraz kupujemy Coste za 50 mln ale w zimę chcemy na wymianę kogoś z tej trojki: Carrasco/Koke/Niguez
0
jarek2572
jarek2572
18 sierpnia 2017, 15:59
Serio? Costa to nie jest zawodnik który musi się ogrywac, tylko potrzebuje rytmu meczowego.
0
Sone7
Sone7
18 sierpnia 2017, 16:14
@jarek
Tak, ale nie o to chodzi. Nam zawodnik na pół roku nie jest potrzebny. Jeśli ktoś ma się zgrywać z zespołem, to napastnik na 3-4 lata. Przyjmowanie Costy na kilka miesięcy to byłoby niewiele więcej jak ukłon w stronę Atletico, gdyż Diego nie ucierpiałby z powodu przerwy w grze. My natomiast już niedługo zostalibyśmy znów z ręka w nocniku.
Napastnikiem może być dobrym, ale nam tu potrzeba kogoś na stałe. Bezdyskusyjnie.
0
adamos
adamos
18 sierpnia 2017, 14:37
Koledzy Niang jest 3 wyborem dla trenera i on ta rolę przyjął, nie powinniśmy na chwilę obecną robić roszad na tej pozycji. Bo potrzeba nam wzmocnić środek pola i jakiś jeszcze 3 napastnik by się przydał, ewentualnie jak odejdzie Paletta i Gomez to i obrońca. Będziemy mieli LM wtedy będzie można kupić top skrzydłowego.A teraz kasa sie przyda na inne pozycje wzmocnić.
3
biedrus
biedrus
18 sierpnia 2017, 15:12
Ciekawy punkt widzenia. Skoro Mbaye chce zostać, to godzi się na rolę rezerwowego, a jako takowy może być przydatny. Niegłupie rozwiązanie. Chce niech idzie, nie chce niech zostanie i daje coś z siebie jako dżoker.
1
MUCHA_loku
MUCHA_loku
18 sierpnia 2017, 16:06
Jestem stanowczo za odejsciem Nianga. Jednak przyznam, ze w Twoim sposobie rozumowania jest sens. Ciezko pozyskac kogos kto pogodzilby sie z taka rola. Jednego juz sciagnelismy, Boriniego.
Mimo wszystko licze na to, ze uda sie wytransferowac Nianga. Chlopak dostal juz wiele szans i zadnej nie wykorzystal. Mozna na nim, o dziwo, przyzwoicie zarobic. Licze na to, ze gracz, ktory zastapilby go nie bylby pozyskany do rotacji, w domysle jako rezerwowy. Mozliwe jeat pozyskanie kogos dobrego.

Jezeli przyjdzie Kalinic to mysle, ze mozemy na razie odpuscic napastbika z topu. Mielibysmy Chorwata, Silve i Cutrone. Zamiast gwiazdy do napady bardziej widzialbym dobrego pomocnika i skrzydlowego.
0
Nereo
Nereo
18 sierpnia 2017, 14:32
Oj, nerwica? Akurat przy wykańczaniu akcji potrzebne są nerwy ze stali ;-)
0
Owiec
Owiec
18 sierpnia 2017, 18:36
Zobaczył że Monto i jego wykańczanie może zagrozić jego pozycji w Milanie :p
0
Quers2
Quers2
18 sierpnia 2017, 14:00
Może i dobrze, że Diego do nas nie przyjdzie? Z tego co wiem to w najlepszej formie fizycznej to on nie jest. Trzeba byłoby trochę czasu, żeby wrócił do formy
0
milan2002
milan2002
18 sierpnia 2017, 13:48
Myślę, że ławka lub trybuny dla Nianga w nadchodzącym meczu powinny przekonać go do transferu.
3
Zielony2009
Zielony2009
18 sierpnia 2017, 14:05
Nie ma opcji, to niewolnictwo. Jak zawodnik nie chce odejść to nie można go wypychać na siłę, a na pewno nie takimi metodami. Niang jak zostanie będzie miał pozycję zmiennika i taką powinien pełnić.
3
patoo_07
patoo_07
18 sierpnia 2017, 15:10
Tylko, że Niang już pokazał w zeszłym sezonie jaki z niego pożytek gdy wchodzi z ławki. Także taki zamiennik nam niepotrzebny.
3
jasiom22
jasiom22
18 sierpnia 2017, 13:47
Dwie bramki Andre Silvy mogły się trochę dołożyć do tej "nerwicy" ;p
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2017, 13:47
2
jasiom22
jasiom22
18 sierpnia 2017, 13:45
"Viola nigdzie nie puści swojego napastnika, jeśli nie otrzyma konkretnych gwarancji finansowych"

...gadanie, Viola nie ma kasy.. więc żeby spłacić Simeone muszą dostać 18 mln do ręki... a Milan pewnie chce rozbijać na raty, żeby mieć jeszcze budżet... na dalsze transfery...
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2017, 13:58
0
MK92
MK92
18 sierpnia 2017, 13:23
Zrezygnowałbym z tego polowania na Kalinicia i po prostu przekwalifikowałbym Montolivo na napastnika ;)
12
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2017, 13:01
Nerwica? No nieźle. Sam bym na to nie wpadł kombinując zwolnienie lekarskie^^ Co to się ostatnio...

Co do Nianga to ehhh chyba trzeba zacząć słać modlitwy do wszystkich Bogów z kilkudziesięciu/kilkuset(?) (sam nie wiem ile się już tego narobiło) religii na Świecie. może do któregoś nasza prośba trafi?

4
Rossonero1899
Rossonero1899
18 sierpnia 2017, 14:01
Zależy czy wyznajesz wiarę w Siedmiu, czy w Pana Światła, jeśli w tego drugiego to jest szansa na wskrzeszenie mózgu M'baye by ten zgodził się na trasfer. Chyba, że wierzysz w Boga o Wielu Twarzach to wtedy możemy wrzucić Nianga do wora, wysłać do Moskwy, zgaranąć 18 baniek, a za francuza przebrać Montolivo i nikt sie nie zorientuje :)
7
MUCHA_loku
MUCHA_loku
18 sierpnia 2017, 14:05
A moze zabrac Go za mur...i zostawic ? :-D
4
Rossonero1899
Rossonero1899
18 sierpnia 2017, 14:09
Nie bo wróci jako biały wędrowiec i strzeli nam bramkę w LE
2
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2017, 14:19
haha wiecie panowie wszystko jedno, byleby za granicami Mediolanu wylądował;) hmm no chyba, że Inter się na niego skusi xd
1
Rossonero1899
Rossonero1899
18 sierpnia 2017, 14:31
A Inter już reprezentuje inną opcję - marsz wstydu po San Siro podczas derbów
1
JanekACM22
JanekACM22
18 sierpnia 2017, 12:58
Hehe L4:-D
1
adamos
adamos
18 sierpnia 2017, 12:57
Jak taki nerwowy to nie wiem czy warto kupowac Kalinica... atmosfera to bardzo ważna rzecz.....
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2017, 12:58
1
expert
expert
18 sierpnia 2017, 12:55
Kalinić na pewno trafi do Milanu. Akcja ze zwolnieniem lekarskim - tradycyjna zagrywka piłkarzy przed transferem :)
1
savicevic88
savicevic88
18 sierpnia 2017, 12:37
Dziwna sytuacja. Mam nadzieje, że ta nerwica jest tylko chorobą wymyśloną a nie stanem faktycznym. Ten sezon to jakiś wysyp dziwnych zdarzeń. Dembele, Coutinho, Kalinić. Nie rokuje to dobrze na przyszłość.
1
Chalski
Chalski
18 sierpnia 2017, 12:41
Byleby to nie spotkało nas niebawem, powiedzmy że taki A. Silva będzie mieć sezon życia i strzeli z 30 bramek to znajdzie się jakiś klub co da mu kilkukrotnie większy kontrakt :) to tylko przykład, to może tyczyć się każdego naszego zawodnika.
Gigio przykład :)
1
Rocker
Rocker
18 sierpnia 2017, 12:41
Jak inne cwaniaki/myśliciele/półmózgi zobaczą, że tak można i to działa to w przyszłym roku będzie plaga takich zachowań. Kluby powinny natychmiast znaleźć receptę na ten chory proceder.
5
savicevic88
savicevic88
18 sierpnia 2017, 12:45
W tych czasach piłkarze nie mają szacunku do barw. Kiedyś takie zachowanie skończyło by się linczem w szatni. Nie wiem czy w naszej obecnej kadrze są takie rodzynki (Donnarummy nie wliczam bo już różki pokazał)
3
Chalski
Chalski
18 sierpnia 2017, 12:46
W takich sytuacjach przydałyby się twarde stanowiska klubów. Wysłać do rezerw, obciąć tygodniówkę, ogarną się :)
1
Marcin1995
Marcin1995
18 sierpnia 2017, 12:49
Podpisują kontrakty po to żeby się z nich wywiazywac ja bym ich nie puścił i pokazał im miejsce w szeregu
1
expert
expert
18 sierpnia 2017, 12:56
Ja cierpię na nerwicę i da się z tym żyć :) Ale piłkarze niestety muszą mieć silne nerwy, bo ich kariery mogą się zakończyć jak w przypadku Adriano z Interu.

T
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 sierpnia 2017, 12:57
Recepta prosta, warunki nie satysfakcjonują klubu to odrzuca ofertę. Gość kombinuje to na trybuny, prędzej czy później z podkulonym ogonem poprosi o wpuszczenie na trening i będzie zasuwać.
4
savicevic88
savicevic88
18 sierpnia 2017, 13:28
Najważniejsze to się nie ugiąć. Dasz palca będą chcieli całą rękę. Raiola i Mendes mają najprawdopodobniej "pod sobą" grono najlepszych piłkarzy albo takich którzy się rozwiną na graczy z topu i to oni pociągają za sznurki podczas okienka transferowego. Chociaż czytałem gdzieś kiedyś, że Mendes liczy się że zdaniem zawodników których otacza opieką. Raiola niekoniecznie. Każdy kij ma dwa końce. Chcesz mieć skład który będzie konkurencyjny z innymi ekipami to musisz patrzeć w ich stronę ale liczyć się także z tym, że przyjdzie taki moment jaki nastał teraz w Borussii, Liverpoolu czy Fiorentine. Trochę zboczyłem z kursu ale chciałem się z Wami podzielić swoją opinią ;)
0
MK92
MK92
18 sierpnia 2017, 13:34
To taka moda na olewanie własnych zobowiązań wobec zespołu, żeby wymusić transfer w to lato zapanowała ... Coś a'la "islamski terroryzm", albo "fake news" ;)
0
Tutkovic
Tutkovic
18 sierpnia 2017, 12:22
Ja już od dawna powtarzałem. Zaufajmy piłkarzom ,których już mamy. Kupmy pomocnika wysokiej klasy a nie Kalinicia. Nie mówie ,że Chorwat jest zły ale czy jest nam tak koniecznie potrzebny? Podejrzewam ,że teraz wszystkim zwolennikom Kalinicia Silva wczoraj pokazal ,że nie potrzeba zmiennika dla Portugalczyka. Jak dla Mnie trio Silva- Borini-Cutrone da nam wiele bramek w tym sezonie i będzie trzonem w ataku na dobych kilka lat. Borini czy Kalinic może nie utrzymać takiej formy przez 5 lat a nasze młode wilki mogą tylko grać jeszcze lepiej. Odpuśćmy sobie Kalinicia kasa za Nianga i mamy na klauzule Roberto z Barcy . Trzeba pomyslec . Z drugiej strony rozumiem strategie pary FM żeby osłabiać rywali a wzmacniać Milan tylko czy ona zaprocentuje na dłuższą mete ?
0
Chalski
Chalski
18 sierpnia 2017, 12:37
Na dzień dzisiejszy mamy tylko dwóch środkowych napastniików których średnia wieku to 20 lat, przyda się im doświadczony kolega :)
Jeśli mielibyśmy wychodzić z dwoma napastnikami to na dziś nie mamy nikogo na ławce :)
0
18 sierpnia 2017, 11:39
Nerwice buahhaha.
0
camlab73
camlab73
18 sierpnia 2017, 11:16
Z Kalinicia się robi drugi Calhanoglu. To nawet nie tyle jest idiotyczne zachowanie i złe dla Fiorentiny, co też nie na rękę nam... Chłop kolejne dni (wcześniej wyjechał do Jugosławii) w okresie przygotowawczym nie trenuje i nie przygotowuje się do sezonu. Chcieliśmy gościa na już mogącego wskoczyć do składu, a trzeba będzie mu dać kilka tygodni żeby fizycznie nie odstawał...
0
zbylon
zbylon
18 sierpnia 2017, 11:24
A co jest nie tak z Calhanoglu?
1
Vol'jin
Vol'jin
18 sierpnia 2017, 11:36
@Zbylon

Hakan chcąc wymusić transfer z HSV do Leverkusen też machał papierkiem od psychiatry, że grać w HSV nie może
0
Ròżowa landrynka
Ròżowa landrynka
18 sierpnia 2017, 11:38
Co to sie dzieje Kalinic jezdzi do Jugoslawii, a Niang do ZSRR juz nie chce
3
Marcin1995
Marcin1995
18 sierpnia 2017, 11:57
Kalinic nie chce żebyśmy przepłacali
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
18 sierpnia 2017, 11:13
Również mi się to nie podoba, trzeba znaleźć jakiś sposób żeby to ukrócić, kluby powinny szybko reagować i nakładać surowe kary.

BVB ładnie na początku załatwiła sprawę z Dembele, do rezerw, kara finansowa i już, pokopie z młodymi taki gwiazdorek kilka tygodni to się zaraz uspokoi i będzie całował po rękach pracodawcę z którym sam, dobrowolnie związał się kontraktem na określony czas.
6
biedrus
biedrus
18 sierpnia 2017, 11:09
Jedyne co mnie przeraża to takie praktyki Kalinica, Bernardeschiego czy Demebele. Masz kontrakt człowieku to go respektuj, a nie baw się w jakieś strajki. Niang nie chce odchodzić i nie można go do tego zmusić. Klub nie chce sprzedać zawodnika i zawodnik nie może strajkować, bo ma kontrakt. Kessie się wybije i za rok zacznie strajk, bo będzie chciał iść do RM czy MC
4
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się