SCUDETTO


Montella zostaje na stanowisku, ale musi wygrać z Genoą

20 października 2017, 10:37, Presidente Aktualności
Montella zostaje na stanowisku, ale musi wygrać z Genoą

Czarne chmury zbierają się nad Vincenzo Montellą. Po trzech kolejnych porażkach w lidze wczoraj zespół miał przełamać złą serię i odnieść kolejne zwycięstwo w europejskich pucharach. Tak się jednak nie stało, a piłkarze bo bezbarwnej grze zostali wygwizdani przez 20-tysięczną publikę. Sam trener znajduje się pod coraz większym obstrzałem. Włoskie media zwracają uwagę przede wszystkim na zachowanie oraz wypowiedź Massimiliano Mirabellego, który przed meczem powiedział "Czas przeznaczony Montelli? Każdy z nas ma czas, nie tylko Montella, ja też. [...] Zagrożenie Montelli? To ryzyko naszej pracy i słusznie, że istnieje.", a podczas meczu opuścił swoje miejsce na trybunach i postanowił być bliżej ławki rezerwowych. Według Corriere della Sera, może to świadczyć o tym, że w klubie narastają wątpliwości wobec pracy Vincenzo Montelli. Tuttosport dodaje, iż posada trenera wisi na włosku, a wczorajszy remis nie pomógł uspokoić atmosfery w klubie, który boryka się z kryzysem. Mimo to Vincenzo Montella zostaje na swoim stanowisku, choć media są zgodne - musi wygrać w niedzielę z Genoą.



51 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bufor85
Bufor85
20 października 2017, 19:42
Ciekawe czy przy remisie to samo obowiązuje, co po porażce? Montella wali wszystko. Wystawia chłopaków ustawieniem, które jest beznadziejne. Myślałem, że od tego sezonu z pomocą 10 nowych zawodników wprowadzi jakąś świeżość, jakość a tu nic. Zastanawia mnie tylko to czy zmiana trenera przyniesie jakąkolwiek lepszą zmianę czy raczej jesteśmy tak zaczarowani, że wisi nad nami jakieś przekleństwo.
0
magneto
magneto
20 października 2017, 15:37
Jeszcze ostatnia szansa? Ile można to oglądać? W takim razie niech Genua nas zleje i skończą się te męczarnie.
1
Gattuso28
Gattuso28
20 października 2017, 15:40
Niestety racja.Tyle kasy na transfery a zapomnieli o trenerze.Ale co ja tam się będę powtarzał.
0
magneto
magneto
20 października 2017, 15:49
A wiesz co w tym wszystkim jest najzabawniejsze? Że gdy po sezonie pisałem, żeby pożegnać Montellę a nie jeszcze przedłużać z nim kontrakt to leciały mega hejty. Najgorsze jest to, że Montella jest słabym trenerem i nie nadaje się na lepsze kluby. Nie oszukujmy się, awans do LE był bardzo ale to bardzo szczęśliwy. I dzięki temu, że inter do tej LE nie chciał awansować to my awansowaliśmy. Idąc dalej. Montella nie miał w tym udziału bo gdy jak nigdy nie było tak dalej nie ma. Poszczególni zawodnicy ten awans nam dali. Najpierw Suso a gdy on wypadł to Deulofeu.
2
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
20 października 2017, 16:15
magneto Nie leciały hejty tylko krytyka. No i ty owszem mówiłes, ale nie podawałes żadnych argumentów ani kontr-argumentów na między innymi moje argumenty. A tak poza tym ciągle jest pytanie: KTO za Montelle? Rino? xD
0
magneto
magneto
20 października 2017, 16:23
SuperSnajper Zazwyczaj jak coś mówię to mam racje. Może to i mało skromne ale tak już mam. Po co mam podawać argumenty za zwolnieniem Montelli. Nikt chyba ślepy nie jest i widzi co się dzieje. Wystarczy jedno proste stwierdzenie. Ten człowiek nie nadaje się na trenowanie większego klubu niż Sampdoria. Klubu, który ma się utrzymać a może coś więcej się uda. Niestety po kwotach jakie zostały wydane na transfery w Milanie tak być nie może. Nie wiem jak tępym trzeba być, żeby przekładać dobro drużyny nad własne interesy. Przecież jego wypowiedzi kupy się nie trzymają.
0
Gerada
Gerada
20 października 2017, 18:42
Nie wnikając w to jakim trenerem jest Montella to nie rozumiem czemu kogokolwiek dziwi, że Montella dostaje ostatnią szansę... Nie twierdzę, że powinien zostać, natomiast oprócz Sampdorii i ewentualnie AEK (gdzie mógł zostawić Biglie czy Romagnoliego, zeby sobie odpoczęli, a wystawić młodszych chłopaków, bo już ma powiedzmy wynik) wygrał wszystkie mecze, które wygrać miał. Przegrał te, które przegrać "mógł"... Z punktu widzenia logicznego nawet nie powinien być specjalnie zagrożony. Jeśli za coś można Montellę zwolnić to za styl, za decyzje personalne - ok. Ale wtedy nie jest to zwolnienie za ten czy tamten wynik, a po prostu za ogólne wrażenie, że tak powiem artystyczne. I z TAKIM zwolnieniem na pewno nie polemizowałbym za dużo. Natomiast za jedną wyraźną wpadkę w 15 meczach o stawkę (podkreślam, ze chodzi o wyniki, a nie styl!) nikt racjonalny trenera nie zwalnia...
0
Mirabelli
Mirabelli
20 października 2017, 20:48
magneto- Zazwyczaj? Proszę cię, trochę skromności, do chińczyków się pomyliłeś wręcz z kretesem, do Boriniego się pomyliłeś, jeśli pomylisz się co do Kalinića to trudno będzie mówić tobie że masz rację, do Montelli zobaczymy, po zwolnieniu przyznam ci rację, ale na ten moment wstrzymam się z tym
0
Fushnikov
Fushnikov
20 października 2017, 14:00
To co finger cross za Genoe?? Ale kto w zastępstwie???
0
Cervusius
Cervusius
20 października 2017, 13:59
Kim w ogóle jest ten Montella żeby go tak trzymać. [cenzura] się z nim jak z jakimś Ancelottim albo innym trenerem, który miałby już na koncie sukces z tą drużyną lub był co najmniej medialny.
Poprzedni sezon ratował mu Suso i Deulofeu, Superpuchar to był przecież jeden mecz, który wygraliśmy szcześliwie po karnych. Psim swędem weszliśmy do LE, za co trzeba podziękować systemowi rozgrywek i Lazio.
A wcześniej? Że niby Fiorentina i ćwierćfinał Pucharu UEFA. Z perspektywy czasu myślę, że to nie tyle jego zasługa, co samograj jednego z lepszych pokoleń Violi: Gonzalo Rodriguez, Jovetic, Cuadrado, Valero, Mati Fernandez, Ljajic, Romulo, Toni, Aquilani. Nawet dzisiaj ta ekipa klepałaby np. Inter.
Milan Montellę przerósł. Jest tu już drugi rok, a zamiast jakiejś myśli strategicznej mamy publiczną krytykę ze strony Bonaventury. Nie mam wątpliwości, że z Genuą nasi zagrają przeciw Montelli. A szkoda. Bo LM nam odjedzie.

Przekleństwo = ostrzeżenie
Susanoo
Edytowano dnia: 20 października 2017, 15:16
4
GreekNight
GreekNight
20 października 2017, 19:12
oj uwazaj, uzyles slowa ze slownika polskiego, miejmy nadzieje ze sie to nastepnym razem nie powtorzy
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
20 października 2017, 13:50
Byl taki mecz, bodajże z Bologna, jakiś miesiac temu. Wtedy pierwszy raz skrytykowakem trenera. W tamtym meczu otworzyly mi sie oczy i przestałem go bronić. On jest slabym trenerem, a z kazdym kolejnym to potwierdza.
0
milan2002
milan2002
20 października 2017, 13:40
Moim zdaniem Montella powinien odejść już po meczu z Romą. Strata punktów z Gonoą to już będzie absolutny dramat do którego nie może dojść.
2
Fifa2121
Fifa2121
20 października 2017, 13:29
Jest dostępny bardzo dobry trener i nazywa się Laurent Blanc, bardzo bym go chciał na ławce Milanu
4
Seca
Seca
20 października 2017, 13:23
Najgorsze co moze sie stac to wygraja ze slaba Genoa np 2-1 po slabym meczu ale jednak wygrana. I co wtedy? Zwolnic Montelle czy miec nadzieje ze bedzie lepiej? Pozniej wygraja lub remis z Chievo ale przyjdzie porazka z Juve. Boje sie takiego obrotu sprawy. Wtedy strata do czolowki bedzie jeszcze wieksza. Bardzo lubie Montelle, lubilem go rowniez jako pilkarza ale chyba taki Milan to za wysokie progi.
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
20 października 2017, 13:52
Lepiej żeby przegrali 1 mecz niż caly sezon. Jesli porazka zwolni montelle, to Milan niech przegra z Genoa.
2
hyrus13
hyrus13
20 października 2017, 14:15
Myślę, że nawet jeśli dojdzie do sytuacji, którą opisałeś, to sytuacja trenera zbytnio się nie poprawi. Dopiero kilka 3-4 wygrane mecze, mogą sprawić, że jego zwolnienie się oddali. Chociaż myślę, że gdyby był ktoś uznany i chciał pracować w Milanie to VM już dawno by siedział na bezrobociu.
0
przemek.kili
przemek.kili
20 października 2017, 13:06
Teraz i ja po raz pierwszy mam wątpliwości co do Montelli... Jednak dał bym mu ten miesiąc do końca.
0
krisss811
krisss811
20 października 2017, 12:50
myślę że z trenera już nic nie będzie i jego zwolnienie to tylko kwestia czasu. po za tym nie wierzę w nagłą odmianę sposobu gry i rychłą zwyżkę formy co by skutkowało serią zwycięstw i a przede wszystkim piękną dla oka grą.
1
adamos
adamos
20 października 2017, 12:21
Wywalimy Monte tylko kto nas przejmie? Gattuso? Czy jacyś byli trenerzy merd, których nikt nie chce a za to uwielbiani są przez duet FM? Innych realnych opcji nie ma na chwile obecną...
1
PanX
PanX
20 października 2017, 12:44
Najpewniej będzie to Sousa. Nie jest to powalająca kandydatura, ale gorzej być już chyba nie może. Mam jednak nadzieję, że zarząd nas mile zaskoczy i zatrudni kogoś poważnego.
0
adamos
adamos
20 października 2017, 12:50
PanX Problem jest z tym trenerem takim, że jak prowadził Fiołki to oni mieli gorszy regres w tym czasie gry, niż my z drewnianym składem... Więcej nie wiem czy w Naszym bagnie by sie odnalazł i coś ożywił...
0
PanX
PanX
20 października 2017, 13:00
Nie ma różnicy czy przegramy pod wodzą Montelli czy Sousy, ale ten drugi ma jeszcze szansę nas zaskoczyć. Tak jak pisałem wyżej, liczę na kogoś lepszego.
0
adrian20102
adrian20102
20 października 2017, 13:06
Może przyjdzie taki zidane i odmieni wszystko co złe
0
matten
matten
20 października 2017, 17:07
Moim zdaniem FiM mogą nas zaskoczyć tak samo jak z transferem A. Silvy. Uważam, że trener Montella jest już na wylocie, a teraz trwają poszukiwania następcy. Może się tak zdarzyć, że będzie nim ktoś, o kim w ogóle nie mówiło się w mediach, np. jakiś doświadczony trener, który poszedł dorobić do emerytury w Chinach. W tym kontekście do głowy przychodzą mi od razu Fabio Capello, Sven Goran Eriksson czy Marcello Lippi. Szanowni panowie znają realia Serie A, mają doświadczenie w pracy z "dużymi nazwiskami" i w moim mniemaniu mogliby osiągnąć cel wyznaczony na ten sezon. Jeśli mielibyśmy zmienić Montellę na Gattuso, to nie ma to najmniejszego sensu.
1
adrian20102
adrian20102
20 października 2017, 17:26
Matten dobra teoria a Capello to chyba najlepszy trener z tych co wymieniłeś
0
edzio123
edzio123
20 października 2017, 11:53
Pewnie zremisujemy albo wygramy fuksem po fatalnej grze i będziemy czytać dalej o ostatnich szansach. Nie wspominając o świetnych wypowiedziach pomeczowych.
0
Diavo
Diavo
20 października 2017, 11:43
Osobiście będę na meczu w Niedzelne popołudnie i tak jak wspomniał Mk92 to będzie paradoks, bo chce obejrzeć Milan dominujący, Milan zdobywający 3 pkt, ale z drugiej strony nie chce oglądać błędnych ustawień Montelli, aczkolwiek osobiście uważam, że trzeba dać trenerowi jeszcze trochę czasu :)
0
magneto
magneto
20 października 2017, 17:41
Najlepiej do końca sezonu, żebyśmy skończyli na 10 miejscu.
0
MK92
MK92
20 października 2017, 11:35
To taki paradoks, ale chyba lepiej dla nas będzie, jeśli w niedzielę przegramy z Genoą...
0
Marcin1995
Marcin1995
20 października 2017, 11:53
No tak tylko zobacz jak punktują pozostałe ekipy każda następna porażka nas w zasadzie dobija
0
MK92
MK92
20 października 2017, 12:05
Mam tego świadomość, ale w tej chwili nie ma specjalnie nadziei na poprawę gry, więc z Montellą tych punktów jeszcze więcej zgubimy. Także taka porażka z Genoą może doprowadzić do zmiany trenera, który być może uratuje nam sezon.
0
Marcin1995
Marcin1995
20 października 2017, 12:21
Racji też ciężko ci odmówić, najlepiej by było gdyby Milan wygrał w katastrofalnym stylu i Montella poleciał
0
Adi.Milan
Adi.Milan
20 października 2017, 11:34
Przypomnieć wam wszystkim trzeba jak tu pisaliscie wszyscy ze tylko 3:5:2!!!!
0
MK92
MK92
20 października 2017, 11:37
Tak, ja chyba też po porażce z Lazio pisałem o spróbowaniu tej formacji. To świadczy o tym, że wszyscy się mylimy. Ale co innego błądzić, a co innego w tym błędzie trwać, tak jak to w tej chwili Montella uparcie czyni...
10
PanX
PanX
20 października 2017, 12:47
Nie wszyscy.
0
Dohtor
Dohtor
20 października 2017, 11:18
No to trzeba liczyć na Genoe? Nie jestem zwolennikiem rychłych zmian na ławce, ale tak jak pisałem to już kilkukrotnie. Trener to musi być żyć na ławce trenerskiej. Musi rozgrywać swój mecz w głowie. A nie ciepłe kluchy stać i drapać się po głowie.
1
Kamil199044
Kamil199044
20 października 2017, 11:12
Za nie długo Montela będzie miał ultimatum remis z chievo niska przegrana juve a potem remis z sasuolo albo będziemy się zastanawiać nad nowym trenerem.Smiech na sali już dawno powinno go nie być
4
KakaForEver
KakaForEver
20 października 2017, 10:58
Wobec ogromnej niechęci F&M do zmiany trenera mam wrażenie, że serio jedyną alternatywą pozostaje Rino, przynajmniej do końca sezonu. Mówiąc szczerze myślałem, że zostawią Montellę przynajmniej do końca sezonu (z braku laku), ale swoimi decyzjami nasz treneiro chyba chce pomóc szefostwu w podjęciu tej jednej decyzji. Pytanie, czy wobec tego Gattuso byłby dużo gorszy. Patrząc na tę taktyczną bezradność wczoraj (i nie tylko) i totalny brak motywacji chyba niekoniecznie. Kiedy latem mówił, że marzy mu się ta posada to chyba nikt nie sądził, że tak szybko będzie o tym mowa. Zresztą skoro już o lecie...prawdopodobnie największym błędem F&M było przedłużenie kontraktu Vincenzo do 2019 roku. Ciężko powiedzieć, co to miało na celu.
Edytowano dnia: 20 października 2017, 10:59
0
Lancaloht
Lancaloht
20 października 2017, 11:01
Z Gattuso nie mieli by łatwo... czy by ich czegoś nauczył trudno powiedzieć, ale chociaz by biegali po boisku z większym zaangażowaniem , bo jak nie to z liścia od trenera
1
patoo_07
patoo_07
20 października 2017, 11:04
Gattuso w obecnej sytuacji by nas tylko pogrążył. Prowadził już kilka klubów i wszystkie grały padaczkę. Wątpię żeby miał taki warsztat, aby ogarnąć ten zlepek piłkarzy i zrobić z nich drużynę z automatyzmami przy wykonywaniu określonych schematów. Tutaj potrzeba fachowca, którego aktualnie na rynku trenerów nie ma. Jedyny wolny jest Ancelotti i daj Bóg żeby zmienił zdanie i jednak chciał do nas zawitać.
8
mrkojiro
mrkojiro
20 października 2017, 11:07
Gattuso oprócz charakteru nie ma tak naprawdę żadnego argumentu by przejąć Milan. Montella jest trenerem zdecydowanie lepszym a sobie nie radzi... Już mieliśmy świeżych ex-milanistów, którzy nie podołali. Tak samo byłoby z Rino...
2
KakaForEver
KakaForEver
20 października 2017, 11:10
Odrobina motywacji od Rino na pewno by nie zaszkodziła, to na pewno, natomiast nie wykluczam, że oba scenariusze się niejako połączą- Gennaro do końca sezonu, a potem ,,ktoś doświadczony", choćby Carlo po urlopie.
0
KakaForEver
KakaForEver
20 października 2017, 11:12
Przy czym nie mówię, że jestem jakimś zwolennikiem Gattuso jako trenera- po prostu wydaje się to być prawdopodobne jako rozwiązanie tymczasowe
0
Dohtor
Dohtor
20 października 2017, 11:20
Jedyne co Rino mógłby nauczyć to chyba tylko gryźć murawę. W sumie zawsze to coś...
1
Lancaloht
Lancaloht
20 października 2017, 10:51
Ten mecz pokaże czy piłkarze chcą mieć za trenera Montellę ... fragmentami wczorajszy mecz wyglądał właśnie tak jakby nasi piłkarze strajkowali na boisku, gra w chodzonego, bez zaangażowania aż to dziwnie wyglądało. Pod koniec rzucili się do walki, bo jednak w naturze sportowca jest chęć wygrywania.
2
20 października 2017, 10:48
Żałosne ultimatum , wygrana z jednym z outsiderów Serie A u siebie i to pewnie jeszcze w kiepskim stylu to żaden wyznacznik.
5
Wolly
Wolly
20 października 2017, 10:45
Ciekawe kto przejmie drużynę. Gattuso czy jakiś inny trener.
0
Wioku93
Wioku93
20 października 2017, 10:42
Nigdy nie życzę porażki mojemu Milanowi. Ale porażka w niedziele może przekreślić karierę trenerska Montelli. Wiec pytanie czy ta porażka nie będzie zbawienna dla losu Milanu?
2
dzieciak2891
dzieciak2891
20 października 2017, 10:52
Patrzac na gre w ostatnich meczach, prawdopodobnie przegramy z Genoa, Montella Bum Bum wyleci a z nim to durne ustawienie 3-5-2
1
milan78
milan78
20 października 2017, 11:14
Czytasz w moich myślach.Jezeli to ma byc powazny projekt to brac L.Blanca.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się