SCUDETTO


Wielka niemoc w meczach z czołówką. Milan - Juventus 0:2

28 października 2017, 16:59, Leonardo 22 Główne newsy
Wielka niemoc w meczach z czołówką. Milan - Juventus 0:2

AC Milan przegrał 0-2 na San Siro z Juventusem Turyn w spotkaniu 10. kolejki Serie A TIM. Pierwszy kwadrans to optyczna przewaga ze strony gospodarzy, Milan wyglądał dobrze i wydawało się że kontroluje wydarzenia boiskowe. W 3 minucie spotkania Ricardo Rodriguez wykonywał rzut wolny spod prawej linii końcowej i jego strzał musiał piąstkować Gigi Buffon. W 13 minucie również z "martwej piłki" strzelał Pjanic, ale piłka posłana przez Bośniaka została wyblokowana przez mur złożony z zawodników w czerwono - czarnych trykotach. W 18 minucie Dybala postraszył mocnym strzałem zza pola karnego i od tej pory Bianconeri zaczęli się zdecydowanie lepiej prezentować. Bardzo szybko, bo w 23 minucie postawili kropkę nad "i" bramką Higuaina. W kombinacyjnej akcji ze swoim rodakiem Dybalą rozmontowali defensywę Milanu i szybki strzał "Pipity" zaskoczył Donnarummę i wylądował w siatce. W dalszych fragmentach meczu mecz stał się wyrównany, ale też bardzo szarpany, często musiał reagować arbiter, ale liczne faule były zazwyczaj taktyczne przez co żaden z zespołów nie mógł złapać właściwego rytmu. W 45 minucie Kalinić dostał niespodziewane, szybkie podanie od Calhanoglu i znalazł się kilka  metrów przed Buffonem, niestety Chorwat w tej stuprocentowej sytuacji trafił jedynie w poprzeczkę! Oby był to bodziec do lepszej postawy zespołu po przerwie. Minutę po tej sytuacji sędzia Valeri zakończył pierwszą połowę.

 

W 55 minucie Suso zmylił defensorów Starej Damy dogrywając piłkę do Kalinica prawą nogą, strzał Chorwata został jednak znów zablokowany, tym razem przez Chielliniego. W 61 minucie Montella ratował się podwójną zmianą, z placu gry zeszli Biglia i Abate, a pojawili się na nim Locatelli i Antonelli. W 63 minucie Juventus po raz kolejny zadał cios, tym razem w mniej spodziewanym momencie. Argentyńczyk znów wszystko zrobił w mgnieniu oka, w tej sytuacji napastnik Juve huknął w krótki róg, a piłka zanim wpadła do bramki odbiła się jeszcze od słupka, ciężko w tej sytuacji dopatrywać się winy młodego bramkarza Milanu. Rossoneri wydawali się po tej akcji zrezygnowani. Do końca meczu ataki Milanu wyglądały tak samo, były wolne, przewidywalne i banalnie proste do rozpracowania dla drużyny gości z Turynu. Rossoneri po raz kolejny przegrywają spotkanie z drużyną z czołówki włoskiej ligi, sytuacja w tabeli stała się jeszcze bardziej nieciekawa.

 

 

MILAN (3-4-2-1): G. Donnarumma - Zapata, Romagnoli, Rodriguez - Abate(61' Locatelli), Kessie, Biglia(61' Antonelli), Borini - Suso, Calhanoglu(77' A. Silva) - Kalinic.

JUVENTUS (4-2-3-1): Buffon - Lichsteiner(65' Barzagli), Rugani, Chiellini, Asamoah(71' Alex Sandro) - Pjanic, Khedira(81' Matuidi) - Cuadrado, Dybala, Mandzukic - Higuain.

 

Bramki: 23' Higuain, 63' Higuain

Żółte kartki: 32' Kessie, 90+1' Zapata

Arbiter główny: Paolo Valeri

Miejsce: San Siro (Mediolan)

Transmisja: Eleven

Frekwencja: 78 328




528 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
KOZIO
KOZIO
31 października 2017, 21:26
0-2 dla romy i Faraon 2 bramki , pierwsza to majstersztyk uderzenie, masakra szkoda że Faraon już nie dla nas gra, lubiłem go.
0
czandler22
czandler22
31 października 2017, 18:34
12 - tyle razy piłka była podawana do tyłu do Dollarummy w przeciągu pierwszych 10 minutach meczu.
Panie Montella, chyba nie znam drużyny, która więcej gra bramkarzem. Rozumiem, że to pewne założenia taktyczne. Ale jak dla mnie nieskuteczne!! Większość tych zagrań kończy się długą Dollarummy lub podaniem do obrońcy i ten wali długą. Plus za każdym razem myślałem, że zawału dostane przed obawą, że Juve zabierze piłkę pod naszym polem karnym. Każda drużyna nas na maksa presuje gdy gramy do bramkarza i kończy się to wybiciem i/lub stratą.
Czy naprawdę musimy tak ryzykować i tak grać, krew mnie zalewa..
Edytowano dnia: 31 października 2017, 18:34
0
Marosso
Marosso
1 listopada 2017, 09:24
Masz racje też już nie mogę oglądać tego grania do tyłu i spowolnienia co drugiej akcji . Tak jak napisałeś kończy się to długą piłą lub stratą. Jednak najgorsze jest to że my tak robimy od 6-7 lat i śmiem twierdzić że jeszcze wcześniej trochę przesadzaliśmy z takim graniem .
0
carzynsky
carzynsky
30 października 2017, 16:16
Czuje jakas taka bezsilnosc... Potrzeba zmian
0
BartekWydziu
BartekWydziu
29 października 2017, 18:53
No to już jutro 13 pkt do Interu,,,, Dobrze, że nie mogłem oglądać meczu. Myślę, że już pora zakończyć tą farsę, czas Montelli już nadszedł.
0
ósmy
ósmy
29 października 2017, 15:06
0
Diavo
Diavo
29 października 2017, 13:31
Czym się różnimy od Juventusu? Tym, że u nas jak nie gra Suso to nie gra nikt, w Juve jak nie wychodzi Dybali jest Higuain albo Mandzukic, Khedira i wielu innych. .
1
budii1906
budii1906
29 października 2017, 18:29
Czym się różnimy od Juventusu???,to jest niebo a ziemia. Może Milan za 2 ,3 lata będzie można porównać do Juve. Napoli też jest po za naszym zasięgiem, tak jak zresztą Lazio, te drużyny( Napoli,Lazio,Inter czy Roma) od kilku lat były dobrze prowadzone i przyszedł taki sezon że w końcu widać efekty. My na nie musimy jeszcze poczekać. Pamiętam jak w zeszłym roku został przebudowany Inter grali fatalnie teraz klika drobnych roszad w składzie i proszę efekty są jak na razie 4 miejsce bez porażki a wzeszłym sezonie mieli ich aż 14 .My jesteśmy teraz w podobnej sytuacji całkowicie przebudowana drużyna :klika udanych transferów a kilka nie udanych transferów, w przyszłym roku pozbędziemy się nie wypałów a dokupimy kliku mam nadzieje klasowych zawodników i będziemy walczyć o Scudetto ten rok trzeba spisać na próby i błędy fajnie,chodź bardzo w wierzyłem w walke o czołowe lokaty. Mam nadzieje ze skończymy sezon na miejscu 5-7 bo o 4 miejsce będzie mega ciężko ale Wiarę mam i 3mać będę kciuki o L.M.
0
per93milan
per93milan
30 października 2017, 11:32
I te zespoły mają odpowiednich trenerów.
0
per93milan
per93milan
30 października 2017, 15:21
budi Kilka udanych transferów,proszę wymień te udane.
0
Diavo
Diavo
29 października 2017, 13:29
Lazio gromi Benevento do przerwy 3-0 CImmobile bramka :)
0
Zako
Zako
29 października 2017, 13:04
Kurde jak pojawił się temat Immobile w Milanie to pomyślałem, ze na pewno będzie lepszy niz Kalinic, a wiele osób tutaj stawialo ich na równi, powołujac sie na jego sezony poza Italią, szkoda, ciekawe na ilu w tym sezonie stanie licznik.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
30 października 2017, 01:34
Ja. Chciałem latem Immo u nas, to się smiali ze mnie xD no to ten sie smieje, kto się smieje ostatn Panowiei xD
0
budii1906
budii1906
29 października 2017, 12:04
Sorry to jest moje zdanie ale według mnie Montella sie pogubił trochę w zestawianiu taktyk. Widać teraz zę na chwilę obecną nie które transfery nie wypaliły pod jego taktyki. Za dużo też miesza nie widać trzonu Taktyki pewnego schematu.Jak do końca rundy będziemy tak punktować remis,porażka,zwycięstwo to zmiana jest nie nieunikniona.
0
Robinowski
Robinowski
29 października 2017, 13:14
Wielokrotnie było pisane że Montella dobiera zawodników pod taktykę a nie odwrotnie. Efektem tego jest brak optymalnego zestawienia, jakościowi zawodnicy robiący różnicę nie grają na swoich pozycjach a więc nie ma wartości dodanej. Nie jest wykorzystywany potecjał zawodników co odzwierciedla sytuacja w tabeli.
1
Nefez
Nefez
29 października 2017, 11:23
Było widać poprawę gry, ale Juve w pierwszej połowie oddało pole żebyśmy pomyśleli, że coś możemy i potem w drugiej nas dobili :P
0
acmti__
acmti__
29 października 2017, 00:53
Nie widać kierunku w którym zamierzamy
1
leszek733
leszek733
29 października 2017, 10:41
Bardzo dobrze widać:-) utrzymujemy poziom ubiegłych sezonów i gramy radosny futbol bez taktyki i pomysłu. Tak wczoraj patrzyłem i od kilku meczu to widać, że najbardziej to się chce starym zawodnikom, a zimowych to Borini pokazuje charakter. Ogólnie jednak kolejny mecz tak słaby że zasnąć można.
0
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
29 października 2017, 00:15
Wyszedłem dzisiaj na miasto w towarzystwie dwóch kibiców Barcy, którzy cały czas mnie cisnęli, że Milan polegnie.Ja jak koń z klapkami na oczach starałem się przeciwstawiać jakieś argumenty ,że się zepniemy na ten mecz. Niestety Nasi dali nie po raz ostatni ciała. Gra była do bani i jak nawet komentator wspomniał, co zresztą podzielam, nawet SPAL mocniej się postawił.

Krew się z oczu leje ...
Do [cenzura ]:
Montella - za brak wpływu na grę i mobilizacje, której nie widać.
Biglia - wg. mnie najgorszy transfer , strata za stratą, przereklamowany.
Zapata - dobry na ławkę nic po za tym.
Calhanoglu - niemiłosiernie zwalnia grę, czasami aż się prosi żeby zagrał szybciej... to [cenzura ] kołowrotek 180 stopni.
Romagnoli - aż sam się dziwię że to piszę, w tamtym sezonie najlepszy obrońca, w tym cień cienia. Przy pierwszej bramce powinien na dupie jechać, obrona Juve w takich sytuacjach klei się jak mucha do gówna.

Na plus postawa Boriniego, który mimo że nie ma umiejętności odpowiadających takiemu klubowi, na boisku jest zadziorny i widać ,że się stara.

Cała reszta przeciętnie ...

Ostrzeżenie za wulgaryzm

SS
Edytowano dnia: 29 października 2017, 06:24
1
expert
expert
29 października 2017, 01:03
Najgorszy z transferów to na razie Bonucci, nie ukrywajmy...
2
sumik83
sumik83
28 października 2017, 23:58
Ja to mam takie oto wrażenie że w Rzymie jakiś czas temu miała miejsca taką oto rozmowa z nie jakim Biglią: - Wiesz co Biglia mamy z chłopakami pomysł. - Ano jaki ? - pyta Biglia. - A taki że w Mediolanie budują dobrą ekipe i chcą cienkupić podobno. To zrobimy tak: my cie sprzedamy a ty tam sobie odejdziesz, bedziesz zarabiał grube miliony a grał bedziesz padakę co by chińczyki nie myśleli że zdobeda scudetto. Swoje zarobisz tonco ci szkodzi? Fajne nie ? - No fajne. Bardzo fajne. Tak zróbmy. No i tak.zrobili a Biglia po prostu konsekwentnie realizuje plan.
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
28 października 2017, 23:54
Piłkarzy nie obwiniam. Bo to trener wystawia sklad. Ani jeden piłkarz nie jest winny. To trener robił transfery, to trener za wszystko odpowiada. Ja za piłkarzami stoję murem. A to, że wiele transferów to niewypaly, to już nie wina pilkarzy. Biglia, Kessie, KAlinic, Silva nie sa winni. Są za slabi na Milan i maja fatalnego trenera.
Najbardziej szkoda tego Silvy, bo ma chlopak talent. Kessie raczej kariery nie zrobi.
Conti na szczescie nie bierze udziału w tym kabarecie.
A Biglia chyba stracił szanse na grę w LM, bo Lazio ma spore szanse;) sie chlopak załatwił na starość. Ale skad miał wiedzieć, że będzie slabizna w slabym Milanie u slabego trenera.
Edytowano dnia: 29 października 2017, 00:00
0
jasiom22
jasiom22
28 października 2017, 23:36
Marzy mi się taki skład, choinka: G.Donnarumma - Calabria,Bonucci,Musacchio,Rodriguez - Kessie,Locatelli,Bonaventura - Suso,Hakan - A.Silva. W bardziej radykalnej wersji, 4-3-1-2, z Cutrone za Kessiego, i z Suso na prawej pomocy (w trójce) cofnięty!
1
luca8282
luca8282
28 października 2017, 23:25
dodam też tutaj ten koment , żeby się z Wami podzielić - generalnie strasznie jest mi przykro i nie umiem patrzeć na tą naszą grę, moim zdaniem jest o wiele gorzej niż rok temu; nie ma stylu, ta taktyka gra na Kalinica to jest amatorka (Chielini to go nosem wciągał); Kaliinić może wysoki ale fizycznie to herlak, dodatkowo ta nasza dokładność podań, dlaczego jak już 3 z tyłu to nie z 2-oma napastnikami :(

Wyróżniający dzisiaj wg mnie

+ Kessie (wiem robi takie babole, że aż mam ciary ale bez niego wogule moglibyśmy nie wychodzić na boisko tylko puścić walkowera - ma żelazne płuca, jedyny który jak dostanie piłkę, to potrafi chociaż parę metrów pociągnąć do przodu, dzisiaj pomimo tych podań :/ zasługuje na duży plus

+ Borini - waleczny jak Gattuso ale do tego jeszcze bardzo szybki podobnie jak z Kessim bez niego moglibyśmy od razu wywiesić białą flagę

+ Zapata - jak na obrońce wg mnie najlepiej wyglądał z 3 obrońców - zastąpił w 100% Musacchio bardzo dużo się napracował dzisiaj, dużo piłek wyprowadził do przodu.

Najsłabsi dzisiaj
- Bigilia - nie obserwowałem jego gry jak grał w Lazio ale miał nam zorganizować całą grę w środku pola, a moim zdaniem na razie no i pokazał to dzisiaj jest o wiele słabszy od Montolivo. Ricardo był słaby w ofensywie zgodzę się z tym ale w defensywie praktycznie zawsze grał po profesorsku.

- Locca - kurcze coś z nim jest nie tak, może irytacja brakiem gry, parę razy odpuścił tak rażąco, że chciałem w niego cisnąć czymś, spacerkiem sobie potruchtał (wyszedł przecież z ławki powinien mieć siły) odprowadził wzrokiem przeciwników jak sobie środkiem hasają a normalnie powinien ich wyciąć równo z trawą -bardzo słaba forma Locci :(
Edytowano dnia: 28 października 2017, 23:27
0
Fullest Jester
Fullest Jester
28 października 2017, 23:07
Jakby Włochy były normalnym krajem to piłkarze by dostali w*** od kibiców za takie wyniki.
Edytowano dnia: 28 października 2017, 23:09
0
Kaczor_92
Kaczor_92
30 października 2017, 18:44
Jak dla ciebie to jest „normalny” to nie pozdrawiam xD
0
Mateusz1899
Mateusz1899
28 października 2017, 22:51
To było do przewidzenia że przegramy z Juventusem. Juve musiałoby mieć naprawdę gorszy dzień, bo nic nie wskazywało na to że tak grający Milan może zrobić niespodziankę... 15 punktów straty do lidera po 10 spotkaniach 16 punktów zdobytych przez Milan po spotkaniach ostatnie 5 meczów to 4 zdobyte punkty ktoś jeszcze broni Montelli ? To jest beznadziejny trener i z nim nawet miejsca w pierwszej 10 nie osiągniemy w tym sezonie ! Potrzebujemy fachowca z prawdziwego zdarzenia, który poukłada tych zawodników na boisku, który pokaże im jak mają grać... Póki co gra Milanu jest do bólu przewidywalna... Coś czuję że Milan przegrałby nawet mecz z Legią, bądź stracił punkty z Czerwoną latarnią - Benevento
1
Seca
Seca
28 października 2017, 22:07
Hajto to rowniez pseudo trener, wiec jego wypowiedzi nie mozna traktowac powaznie. Mocny w gebie jak wiekszosc pilkarzy ktorzy skonczyli kariere. Wystarczy zobaczyc co osiagnelo jego pokolenie, MS 2002 pokazaly jaki to z niego byl stoper, w S04 tez gral ale popelnial czesto bledy jak junior, jedynie mocne uderzenie plus dalekie wrzuty z autu. Nie potrafie sluchac tego goscia bo on zjadl wszystkie rozumy ale co pokazal jako trener? Kto go dzis chce?
1
Dohtor
Dohtor
28 października 2017, 22:05
To spuszczanie się nad Silvą jest trochę na wyrost. Trzeba zacząć od tego że pomimo transferów linia pomocy nie istnieje. Przypomina mi tu troche taką mieszanke Nocerino/Poli + Stulej Muntari. Drużyna nie ma charakteru a o pomyśle na gre nie wspomnę. I te straty w środku pola - dramat. Jak już bierzemy się za "rozgrywanie" wymienimy pare podań i laga na Kalinicia. Nie wspomne już o grze bez piłki bo ona w tym klubie również nie istnieje... Szkoda bo wydawało mi się że będziemy walczyć a tutaj znów się rozczarowałem. Juventus grając na luziku nas bije. Higuain dostaje dwie piłki i uderza z połowy nogi i mamy 0:2. Brakuje kogoś z jajami. A nasz trener zachowuje sie jak LadyBoy.
1
Seca
Seca
28 października 2017, 22:03
Ufff mam nadzieje ze to juz koniec Montelli, no chyba ze obudza sie w grudniu i go zwolnia. Wtedy to juz nie bedzie szans nawet na LE a i zaden dobry trener juz nie przyjdzie. Bedziemy poza pucharami wiec i w nastenym sezonie nikt dobry nie przyjdzie. Kolejny raz powtarzam, Milan nie ma ani stylu ani nie widac reki trenera. Milan nie potrafi zagrac kilku powtarzalnym, wyuczonych zagran a to juz jest powod brakow w taktyce meczowej.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
28 października 2017, 21:37
Przegralismy wystawieniem Kalinicia a nie Silvy j biglii a nie Locatelliego. Jak sie gra z takim przeciwnikiem jak juventus to trzeba wykorzystać nawet pół okazji tak jak to robią inne zespoly np. SPAL a tu Kalinic ma naprawde świetne sytuacje raz drugi trzeci i NIC biglia jest koszmarny wole Locatelliego ktory ma 19 lat i wyglada w oczach kazdego lepiej niz Biglie ktory jest stary j wyglada jak jodlowiec
0
MK92
MK92
28 października 2017, 21:35
Juventus bez większego wysiłku zrobił swoje... Widać było wyraźnie różnicę klas obu zespołów. Gdy Milan próbował coś stworzyć, to w większości przypadków kończyło się na biciu głową w mur. Z kolei Juventus potrzebował tylko uważnej gry defensywnej i dwóch zgrabnych akcji ofensywnych. Czwarte miejsce w lidze to zdecydowanie za wysokie progi dla nas...
0
Robinowski
Robinowski
29 października 2017, 14:41
4 miejsce nie jest realne. Czołówka jest silna, zgrana i punktuje regularnie. Martwi mnie to że trener nie robi postępów i za chwilę piąte czy szóste miejsce będzie poza zasięgiem. W LE na obecnym poziomie zakończymy przygodę w pierwszej lub drugiej rundzie fazy pucharowej bo na tyle obecnie nas stać.
0
arnibank
arnibank
28 października 2017, 21:31
Montella to jest sabotażysta on jest zakochany w Romie i mam wrażenie że jemu nie zależy żeby Milan miał jakiekolwiek efekty ma to gdzieś. Póki bierze kasę z Milanu to jest a jak go zwolnią to też nie będzie płakał bo dostanie 1,5 mln euro. On wogóle się nie poświęca dla tej drużyny. Przecież granie 3 obrońcami powoduje że w każdym meczu ale to w każdym tracimy bramkę. Jakie zmiany dzisiaj zrobił? Biglia może i jest dobrym piłkarzem ale sam przyznał że ma problem z mięśniami ale i tak wyszedł w 1 składzie. Potem go zmienił ale na kogo Locatelli??? a dlaczego nie Montolivo? Locatelli po raz kolejny pokazał że nie potrafi grać do przodu ani odpowiedzialności wziąść na siebie. Zamiast wprowadzić od 60 minuty Andre Silve to on zmienia kogo? obrońcę. Cholera nie jestem trenerem ale przecież to są podstawy. 3-4-2-1? u siebie ze słabym bardzo słabym Juventusem trzeba zagrać odważniej z 2 napastnikami.
Edytowano dnia: 28 października 2017, 21:33
0
arosinski1995
arosinski1995
28 października 2017, 21:26
Powiem tak:jestem kibicem Milanu od dziecka,ale od ponad dziesięciu lat nie widziałem dobrego milanu.Hajto zreszką powiedział,że liga włoska to dno już liga Niemiecka,Angielska i Francuzka (z tych które widziałem,bo hiszpańską mało się interesuje ze względu na sędziowanie pod pewne zespoły) to te inne ligi da się oglądać a, serie A to teraz dno.My jakbyśmy z Legią Warszawa grali byśmy problemy mieli.
0
Zielony2009
28 października 2017, 21:30
Nie mierz całej ligi miarą Milanu. Obrażasz pozostałe zespoły.
0
tomhardy22
tomhardy22
28 października 2017, 21:40
Sam jestes chyba dnem skoro sluchasz kryminalisty i mordercy w dodatku melepety zwanym Hajto.Serie A to 3 liga na swiecie.A mecze to chyba ogladasz na Livescorze , zenada....Nieporadnosc Milanu nie wiaze sie z sila ligi.Skoncz komentowac bo to pokazuje twoja infantylnosc.
1
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
29 października 2017, 06:16
arosinski1995 - patrząc na komentarz to dalej jesteś dzieckiem, bo piszesz same głupoty a opinie opierasz na zdaniu "pajaca" który się nie zna a wypowiada. Tomhardy22 - możesz napisać coś więcej o mordercy Hajto? Skąd takie określenie i o co chodzi?
0
SuperSnajper
SuperSnajper
29 października 2017, 07:39
Super Snajper Hajto potrącił śmiertelnie kobietę na pasach i nie poszedł siedzieć.
0
tomhardy22
tomhardy22
29 października 2017, 09:32
Supersnajper Dokładnie tak jak kolega powiedział , Hajto potrącił staruszkę w Łodzi , nie jestem pewien czy był pijany ale to jest do sprawdzenia.
0
Zielony2009
28 października 2017, 21:22
Liczba świętych krów maleje. Najpierw ulubioną był Montella, którego bez żadnego powodu obdarzono zaufaniem i czasem przez kibiców. Pisano, że wierzymy w niego "bo tak". Potem przeniesiono się na piłkarzy. Dzisiaj mam nadzieję ostatecznie upadł mit Biglii najlepszego registy w lidze i Kalinica, w którym w sumie nie wiem dlaczego pokładano jakiekolwiek nadzieje. Ja podałbym jeszcze Cutrone "2nd Belotti", który poprzez krótkie występy nie zdążył jeszcze wszystkich przekonać jakim przeciętniakiem jest. Wielkie pochwały zbiera też Borini, który braki techniczne nadrabia bieganiem. Jeśli jednak to co pokazuje to szczyt jego umiejętności to ja wolę czekać aż przebudzi się Hakan czy Kessie.
1
Gerada
Gerada
28 października 2017, 21:18
Koszmarny mecz do zapomnienia w wykonaniu Biglii.
Kalinić dziś pracował na boisku i w kwestii pressingu wyglądał dobrze ALE w każdej sytuacji jakkolwiek bramkowej był "za"... Za wolny, za mało precyzyjny, za mało wydajny. Zdecydowanie najgorszy mecz Chorwata w barwach Milanu.
Silva w trakcie swojego krótkiego udziału dał się głównie zapamiętać bezmyślnym faulem kiedy wychodziliśmy wyższym pressingiem - ale Jego gry nie zamierzam oceniać, grał za krótko i w okresie kiedy było po zabawie...
Kessie to dla mnie wciąż to samo: chłopak z talentem, ale bez psychiki do utrzymania stałego poziomu nawet nie przez kilka meczów ale przez kilka... minut. Dziś to samo.

Mam wrażenie, ze Romagnoli zdecydowanie za łatwo pozwolił Higuainowi zdobyć pierwszą bramkę...
Edytowano dnia: 28 października 2017, 21:20
0
tomas76
tomas76
28 października 2017, 21:10
Carlo wracaj!
2
roby
roby
28 października 2017, 21:07
jak dobrze pamietam zaden trener zwykly nie spraawdzil sie w Milanie,tylko nazwisko trenera nas uratuje....wielki klub wielki trener...hahah
0
Vol'jin
Vol'jin
28 października 2017, 21:27
Bo Sacchi, Capello, mieli nazwisko na obejmowanie Milanu i nie obejmowali zespołu nie mając doświadczenia praktycznie. Czy przychodzący do Milanu Ancelotti oddający frajersko Scudetto podczas pracy w Juventusie na rzecz Lazio :) :)
0
dzieciak2891
dzieciak2891
28 października 2017, 21:07
Brak mi slow,
0
Fushnikov
Fushnikov
28 października 2017, 21:04
Juventus grał lipę a mimo to aż chce się ich oglądać. Milan wygrywa w Weronie i oczy krwawią. Mecze Milanu są chyba jeszcze gorsze niż w poprzednim sezonie. Kiedy doczekamy się ładnego meczu w ich wykonaniu??
0
Mateusz1899
Mateusz1899
28 października 2017, 21:20
Jak się zmieni trener Z Montellą tak to będzie wyglądać
0
tober12
tober12
28 października 2017, 21:02
Powiem tak, czekanie na nagłą zmianę gry nie ma sensu. Ci piłkarze nie potrafią celnie podać piłki. Dwóch pomocników na których opiera się gra Kessie i Biglia podają do rywali, wybaczcie ale co może za to Montella może to złe przygotowanie zespołu pod względem fizycznym i mentalnym. Nie da się wymienić 11 zawodników zresztą jak widać bo już to zrobiliśmy tu trzeba wymienić jednego trenera. Grazie Montella czekam na dobrego trenera.
0
Enter10
Enter10
28 października 2017, 20:48
Takie życie , raz sie przegrywa, raz sie przegrywa. Powtorze po raz kolejny, nie widze juz Montelli na stanowisku trenera. Mozna przegrac nawet 4:0 ale nie w takim stylu
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
28 października 2017, 20:43
Milej niedzieli Panowie xD
1
Lipido
Lipido
28 października 2017, 20:42
Z Borinim ( powinien iść w ślady Poliego i wybrać Bologne) i Kaliniciem tak to będzie wyglądało. Za co gra Borini w pierwszym składzie to chyba nawet sztab szkoleniowy się głowi. Oczywiście Silva musi odpoczywać. Brakuje nam napastnika. A wymiana Kallinicia za Bacce to chyba najgłupszy pomysł jaki zrodził się glowie łysego Fassone.
0
Aidan
Aidan
28 października 2017, 20:40
Serie B coraz bliżej
0
tomhardy22
tomhardy22
28 października 2017, 20:38
Bacca gol z Atletico.
1
zbylon
zbylon
28 października 2017, 20:31
Z Empoli można odejść, ale Empoli z Ciebie nie wyjdzie.
2
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
28 października 2017, 20:31
Było wiele wad i błędów, ale najbardziej zabolało mnie podawanie pod nogi przeciwników przez Biglie i Kessiego
1
caumont
caumont
28 października 2017, 20:29
mam nadzieje ze bedziemy przegrywac kazdy kolejny mecz az w koncu bedzie trzeba zwolnic Montelle bo zaprowadzi nas do serie B
2
nicram84
nicram84
28 października 2017, 20:23
Dobra teraz jakiś remi 0-0 z AEK apotem kolejne baty z Sassuolo i Napoli.
5
Muniek739
Muniek739
28 października 2017, 20:16
Proszę o stosowanie się do podstawowych zasad ortografii i stawianie znaków interpunkcyjnych, bo dramatycznie to się czyta.
Edytowano dnia: 28 października 2017, 20:26
1
Yabaye
Yabaye
28 października 2017, 20:22
Dajcie mu bana. Za gwałt na regulaminie, interpunkcji i języku polskim. Proszę.
6
Vol'jin
Vol'jin
28 października 2017, 20:24
+ obrażanie drużyny. Przydałby mu się odpoczynek ;] Ciekawe czy dalej nie widzi róznicy pomiędzy Macedonią a Mołdawią
0
WK823
WK823
28 października 2017, 20:16
Kibicuje Milanowi od 1992r.Serce boli gdy widze co się z nami stało.Pamiętam tak piekne czasy Van Bastena Maldiniego Baresiego Tasottiego Donadoniego Bobana Savicevicia Masaro Simone Baggio Albertini czy później Szewa Inzaghi Rui Costa Cafu Nesta Pirlo Kaka Gatusso Pato Ibra.Co my teraz mamy obraz nędzy i rozpaczy typu Borini Bigli itd.Czy my kiedys wrócimy na ten poziom gdzie byliśmy w latach 88-95 i 2003-2007
6
tober12
tober12
28 października 2017, 20:51
Nie ma co żyć wspomnieniami od 5 lat jesteśmy ligowym średniakiem i została tylko wielka nazwa to tyle. Ból serca ogromny dla nas kibiców.
1
Szulaj22
Szulaj22
28 października 2017, 20:16
10 miejsce daje jakies eliminacje? :)
2
marcinmaly82
marcinmaly82
28 października 2017, 20:21
Tak,na casting na nowego trenera
6
Maxiu
Maxiu
28 października 2017, 20:22
Puchar Tymbarku
6
marcinmaly82
marcinmaly82
28 października 2017, 20:22
Tak, na casting na nowego trenera.
0
AC Kamil
AC Kamil
28 października 2017, 20:23
Z tego co kojarzę można trafić do LE poprzez Ranking Respect Fair Play UEFA, Milan nie powinien mieć z tym problemu bo rozdaje punkty jak Święty Mikołaj prezenty.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
28 października 2017, 21:06
Mamy szansę się zakwalifikować do pucharu Berlusconiego.
2
tomas76
tomas76
28 października 2017, 20:11
po tym meczu jest mi GORZKO.... więc już otwieram 0.5 żołądkowej gorzej... dobranoc
1
WK823
WK823
28 października 2017, 20:17
Ty po meczu ja już w przerwie tylko tyle ze z Mietą:)
1
gorylmagila
gorylmagila
28 października 2017, 22:07
Ja zamiast spotkania to byłem na tyci koncercie a teraz po zapoznaniu się z wynikiem zacząłem pić ...
0
konrad1604
konrad1604
28 października 2017, 20:11
Niestety, przykro to mówić ale Milanu w ustawieniu 3-4-2-1 po prostu nie da się oglądać.. Jedyna opcja żeby coś zagrać do przodu to albo rzucenie piłki do Boriniego albo długa do Kalinicia który z całym szacunkiem Ibrą nigdy nie będzie, albo krótkie podanie w gąszcz obrońców... I można się mega czepiać Kessie czy Bigli ale po prostu tutaj kurde przy tej "wizji" Montelli nie ma jak grać.. Nie jestem nigdy zwolennikiem zwalniania trenera tym bardziej na początku sezonu i to po tak ogromnych zmianach w drużynie, natomiast już gra 4-3-3 w zeszłym sezonie bez inwestycji 150 mln na nowych graczy wyglądała lepiej :/ Coś trzeba zmienić i jak najszybciej albo zmiana taktyki i zaczyna my coś grać albo trenera który weźmie to za "jaja: jak spaletti w Interze np.
1
nicram84
nicram84
28 października 2017, 20:14
Dokładnie Inter kupił 3-4 nazwiska ale za to trenera mają klasowego i zaraz widać różnicę. Może w każdym meczu nie grają rewelacyjnie ale punktują skutecznie. A milan zero gry i zero punktów. W tym sezonie tylko Puchar Intertoto
0
nicram84
nicram84
28 października 2017, 20:11
Jeżeli po tym meczu nie wyleci nasz taktyk to już nie wiem kiedy. Gorzej tego zespołu nie da się ustawić. Każdy szanujący się klub w Serie A i innej lidze po takiej grze już dawno wywalił by trenera. Pytanie tylko kto w zamian ? Mazzzari Sosa? Rumak? który z wielkich przejmie tą lipę
0
adi_avanti
adi_avanti
28 października 2017, 20:09
Obstawiłem wynik 0:2 więc w sumie trudno czuć rozczarowanie. Kolejny raz widać jaką różnicę robi prawdziwy napastnik. Każdy lepszy klub ma snajpera, który ciągnie drużynę i punktuje. Ciężko słuchać komentatorów z Eleven Sports ale trudno się z nimi nie zgodzić niemal w każdym aspekcie, w którym wyśmiewają nasz cyrk :)
0
Vol'jin
Vol'jin
28 października 2017, 20:08
Po cichu liczę, że te plotki o rzekomych kontaktach z Jorge Jesusem były prawdziwe. Ewentualnie Hiddink :)
1
FanatykACM
FanatykACM
28 października 2017, 20:07
No cóż cudów tu ze strony Milanu się nie spodziewałem .Początek dobry a potem nic xdMam nadzieje ze Montelle wyleją wkońcu na zbity pysk.Z Sassuolo się pewnie odbijemy a potem z napoli pewnie baty ..
0
Yabaye
Yabaye
28 października 2017, 20:09
Sassuolo zagra z nami jak Sampa i znowu dostaniemy w czajnik.
3
Vol'jin
Vol'jin
28 października 2017, 20:11
Berardi nie zagra więc mamy handicap ;]
0
Yabaye
Yabaye
28 października 2017, 20:22
Wróci Bonucci, zatem Sassuolo też ma swój handicap
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się