SCUDETTO


Milan - Torino: przewidywane składy wg LGdS

24 listopada 2017, 18:21, cinassek Aktualności
Milan - Torino: przewidywane składy wg LGdS

AC MILAN (3-4-2-1): G. Donnarumma - Zapata, Bonucci, Romagnoli - Borini, Kessie, Biglia, Rodriguez - Suso, Bonaventura - Kalinić

TORINO FC (4-3-3): Sirigu - De Silvestri, N'Koulou, Lyanko, Ansaldi - Baselli, Rincon, Obi - Iago Falque, Belotti, Ljajić



44 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lopezito84
lopezito84
25 listopada 2017, 20:30
Berlusconi już dawno wystawił by inny skład.
0
lopezito84
lopezito84
25 listopada 2017, 20:30
... i znowu to samo Kalinić z przodu Co za debil z tego Montelli cały czas bije głową w mur. Do Jacka nic nie mam ale na razie jest bez formy więc myślę, że Borini od początku był by lepszym rozwiązaniem a Bonaventura tak od 70 min
Obraza trenera, ostrzeżenie.
g88
Edytowano dnia: 25 listopada 2017, 23:41
0
Bufor85
Bufor85
25 listopada 2017, 16:01
No przecież Kalinić nie może być poszkodowany. To Montella go chciał ściągnąć z jego niegdysiejszej Fiorentiny. Zapłacono za niego ponad 10 baniek więc teraz nie wystawianie go byłoby głupotą ze strony Montelli.
0
patoo_07
patoo_07
25 listopada 2017, 12:43
Na moje to sam Montella może zagrać w ataku, byle były 3 punkty. A tak poważnie, to liczę na Silvę po bardzo dobrym występie w czwartek. Być może będzie na fali i pokaże w końcu na co go stać w Serie A.
0
MCP2001
MCP2001
25 listopada 2017, 11:22
Ja do Montelli nie miałbym kompletnie nic gdyby nie nie grał trójką z tyłu nie na siłę nie wystawiał Kalinicia w ataku.
0
matten
matten
25 listopada 2017, 09:07
Mam nadzieję, że mecz z Torino będzie początkiem zwycięskiej passy. Mamy teraz serię meczów ze średniakami i słabiakami, trzeba to wykorzystać i gonić czołówkę.
2
Kapi0704
Kapi0704
25 listopada 2017, 07:31
Panowie pamiętajcie że to tylko przewidywane składy :D może wyjść zupełnie inna jedenastka ;)
0
Lipido
Lipido
25 listopada 2017, 08:53
Racja nie ma co stroszyć piór. Wiaderka z pomyjami zostawicie na oficial.
1
lopezito84
lopezito84
25 listopada 2017, 20:29
...Oby
0
Jago
Jago
25 listopada 2017, 00:45
Montella out
0
MK92
MK92
24 listopada 2017, 23:19
Cutrone i Silva zaliczają świetne zawody, a w następnym meczu Montella prawdopodobnie postawi na Kalinicia... Komentarz jest zbędny...
4
lopezito84
lopezito84
25 listopada 2017, 04:23
Przecież Silva obecnie wygląda najgorzej z waszych napastników ,a LE nawet nie licz dopóki nie zaczniecie grać z normalnymi rywalami . U nas w LE dobrze grały takie tuzy jak livaja .Co do kalinicia to już pisałem że transfer niepotrzebny bo bacca z pewnością nie jest gorszym napastnikiem .Fajnie u was z talentami Dolar,Loca ,a teraz jeszcze Cutrone .
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 listopada 2017, 11:16
Przychodzi kibic drużyny, która dostawała w LE cięgi od takich tuzów jak Hapoel Beer Sheva czy Sparta Praga i skończyła grupę na ostatnim miejscu i mówi nam, żeby Silvie bramek nie liczyć bo nawet nie graliśmy z normalnymi rywalami :D
Edytowano dnia: 25 listopada 2017, 11:26
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 listopada 2017, 11:43
Beer Sheva to z Atletico w LM nie zdobywała pkt przypadkiem ? Zresztą mniejsza o to co było w poprzednim sezonie z amatorem FDB chyba to dla ciebie jasne że graliście z amatorami w fazie grupowej. Bez spiny to moje spostrzeżenia
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 listopada 2017, 13:18
Nie twierdzę, że gramy z potęgami, ale na takich słabych zespołach nie zawsze łatwo robić punkty, więc cieszy, że chociaż tam nie zawodzimy. Cokolwiek co poprawia morale jest ok.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 listopada 2017, 13:48
O widzisz już normalnie gadasz ,Silva ma papiery by stać się dobrym napastnikiem ale póki co brakuje mu czegoś .Umiejętności techniczne ma na najwyższym poziomie ,a reszta zależy od niego.obecnie imponuje mi cutrone i borini bo obaj niby nie mają najwyższych umiejętności ale grają z sercem .Największe błędy moim zdaniem to sprzedaż kuco i oddanie baccy za wcale nie lepszego kalinicia. Ogólnie to nie wiem czy kibice Milanu i Interu wiedzą ale kosy nasze kluby nie mają ,a naszym wrogiem jest Juventus .Chyba tylko w Polsce taka moda
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 listopada 2017, 23:48
Ja tam osobiście Interu nie tyle nie lubię co życzę im by co sezon byli za nami, ale to raczej normalne u kibica, bardziej mnie drażni większość kibiców Interu, przynajmniej tych w Polsce bo prezentują poziom ameby, co nie znaczy, że normalnych nie ma. Juventusu nie lubię ale wolałbym żeby Napoli zrobiło mistrza nie Inter bo po prostu grają najlepszą piłkę we Włoszech i moim zdaniem to jest gra na top3 w tej chwili w Europie. Tylko Man City i PSG moim zdaniem są mocniejsze, i zdziwię się jeśli któraś z tych ekip nie zagra w finale LM.
Edytowano dnia: 25 listopada 2017, 23:50
0
Mateusz1899
Mateusz1899
24 listopada 2017, 22:19
Montella do zwolnienia ! Jak ja nie trawię tego trenera.... Jak można wystawiać pupilka Kalinicia w każdym meczu Serie A? Gość nawet z uciętą nogą by grał w pierwszym składzie kosztem Silvy... Niestety, jak Montella zostanie trenerem Milanu dalej, to skończy się nie tylko tym, że nie zagramy w przyszłym sezonie ani w LM ani w LE, ale skończy się to sprzedażą kogoś z dwójki Donnarumma -Suso, a także odejściem Andre Silvy który nie będzie godził się na siedzenie na ławce.....
0
Ronladinho86
Ronladinho86
24 listopada 2017, 21:51
Musaccio gra bardzo dobrze w obronie po co on trzyma Bonucciego skoro on wali każdy mecz
0
PaoloACM
PaoloACM
24 listopada 2017, 21:47
Nie wiem jak wy ale ja widze pelne potwierdzenie slow Shevchenki przed rozpoczeciem sezonu. Milan w oknie transferowym zadzialal bardzo intuicyjnie, byl pewien plan ale kiedy pojawila sie okazja (w tym wypadku Bonucci) plan wzial w leb. Mysle ze na obrone szykowana byla para stoperow Mussachio - Romagnoli a za kase z Bonuca i Kalinicia mial przyjsc jakis wielki napastnik. Niestety (?) pojawila sie okazja sprowadzic swiatowej klasy stopera za calkiem niewygorowana cene i zapanowal chaos. Dodatkowo Cutrone wystrzelil z forma i do zalozen naszych sternikow wkradly sie watpliwosci. Nie mozna bylo cofnac transferu Mussachio, kolejny stoper? A co z napastnikiem? Kupmy Bonuca i napastnika za pol ceny (Kalinic), Cutrone daje rade wiec atak (wlacznie z Silva) w razie czego mamy obsadzony i zmieniamy ustawienie na 3 stoperow. Montella ogarniesz? Ogarne... Ot cala historia. Teraz mamy 3 stoperow z aspiracjami do 1 skladu i zaden nie zgodzi sie na bycie rezerwowym plus Zapata. Po kilku wtopach okazalo sie ze nie zmiescimy 3 stoperow i Suso na boisku bo Hiszpan radzi sobie swietnie wylacznie na prawym skrzydle wiec zaczely sie kombinacje. W teorii mamy 3-4-2-1 a w praktyce 3-4-3. Nie byloby to najglupsze ustawienie gdyby na snajperze gral Obamejang. A tak zostalismy z Kaliniciem, ktory nie ogarnia tego burdelu a Silva z Cutrone wykluczaja sie nawzajem (jako czlonkowie druzyny, nie grajac razem w jednym skladzie) bo miejsce jest tylko dla jednego. Jestem prawie pewny ze nasz plan zakladal 4-4-2 lub 4-3-3 przed sezonem. Tego nie da sie ogarnac bez pozbycia sie jednego z elementow: albo rezygnujemy z jednego stopera i dajemy drugiego napastnika w 4-4-2 (bo zaden z naszych obecnych w tej chwili sam nie da rady) lub pomocnika w 4-3-3 (wymagana zwyzka formy u Kessiego) albo sprzedajemy Suso i mozemy sie bawic w 3-5-2. Ewentualnie mozemy pozbyc sie Cutrone i zostac z tym 3-4-3 ale jak pisalem wyzej nasi napastnicy nie ogarniaja systemu w pojedynke. Tak czy inaczej jestesmy w dupie bo Montella chce zrobic dobrze wszystkim na raz i udowodnic ze umie zagrac na tym rogu obfitosci. Po raz pierwszy w Milanie od wielu lat mamy klopot bogactwa i jak na ironie to nas w tej chwili niszczy. Ktos tu musi wlozyc spodnie i posprzatac ten balagan czy to pozbywajac sie jednego z ogniw druzyny czy znajdujac nowego trenera ktory odwazy sie taka decyzje podjac. Inaczej skonczymy sezon na 1/4 finalu LE (przy duzym szczesciu w losowaniu) i na 6-7 miejscu w Serie A. Optymalne ustawienie to w tej chiwli to: Donnaruma; Calabria - Bonucci - Romagnoli - RR; Suso - Biglia - Hakan - Bonaventura; Silva - Kalinic/Cutrone. Milanie obudz sie!!!!!
6
TwojaStara
TwojaStara
24 listopada 2017, 22:35
Brawo. Widać, że ktoś na tej stronie jednak myśli. Zgadzam się z prawie całą rozprawką oprócz optymalnego składu i sprzedaży Cutrone.
0
PaoloACM
PaoloACM
25 listopada 2017, 00:17
Cutrone ma to cos, wie gdzie trzeba byc i kiedy. Przypomina mi Inzaghiego tylko ma potencjal zeby byc jeszcze lepszy. Nie jestem za jego sprzedaza. Po prostu to jedna z opcji. Osobiscie podoba mi sie wizja 352 ale zespol chyba nie do konca to ustawienie czuje zwlaszcza w obronie. A moze to tylko Kessie zawodzi? Strzasnie cieniuje nasz czolg. Trzeba pamietac ze ma 20 lat ale potrzebujemy zeby zaliczal mniej strat/niecelnych podan, jego przebojowosci w ataku z poczatku sezonu i pomocy w destrukcji. Jednak poki co nie zanosi sie na jakas poprawe z jego strony dlatego jestem za 4-4-2. Najlepiej wykorzystamy Bonaventure i przede wszystkim Suso i mozemy liczyc na duet napastnikow. Poszczegolne nazwiska w danych formacjach nie sa az tak wazne, jedynie na powrot Contiego czekam bo wiem ze zmiazdzy prawa flanke. Para stoperow jest mi obojetna byleby robili robote. Ale o czym my mowimy. Montella nie ma jaj zeby zaprowadzic tu porzadek. Na wielki Milan przyjdzie nam jeszcze poczekac
1
camlab73
camlab73
25 listopada 2017, 00:20
Zgadzam się z Tobą w pełnej rozciągłości, jedyną dyskusyjną sprawą jest to, czy faktycznie początkowo był w ogóle plan na granie 4-3-3. Zostaliśmy z Bonaventurą i Suso jako skrzydłowymi, przychodził Borini który nie to napastnik, ni to obrońca, ni pomocnik, a do tego Nianga pakowali w pudło do Rosji. Fakt że były plany na zakontraktowanie Balde który na skrzydle sprawdziłby się świetnie (ale z drugiej strony sporo też grał jako środkowy napastnik więc może był szykowany jako zmiennik napastnika), ale to w sumie mało... Mając 2-3 skrzydłowych nie mogliśmy grać 4-3-3, to po prostu nie miało sensu w kontekście długiego sezonu. Wszystko inne to natomiast prawda, wymuszone Bonuccim 3-5-2 (czy tam inne warianty gry z trójką obrońców), gdzie Montella nie ogarnia tej taktyki i kombinuje na wszelkie możliwe sposoby żeby coś z tego sklecić.
0
Vol'jin
25 listopada 2017, 12:20
Tak przypomnę, że Morata wybrał Chelsea, nas wyśmiał. Za Belottiego nie chcieliśmy dać 100 mln euro a z Aubameyangiem problemem był Zorc i wymagania BVB a raczej ich terminowy deadline. + jakby Gabończyk chciał tak bardzo do Milanu to by mógł wymusić na Zorcu jak i na pensji mógł zejść
0
Adamek189
Adamek189
24 listopada 2017, 21:25
Kalinić gra bo to Montella nalegał najbardziej na jego transfer. Teraz daje mu milion szans i czeka aż odpali. Niestety drużyna na tym cierpi..........
0
Czpien
Czpien
24 listopada 2017, 21:22
Nadal jestesmy ciency i bedziemy dalej z Nutella:)!!!!
0
theRossonerro
theRossonerro
24 listopada 2017, 20:45
Klinić w wyjściowym no ja sie zabije.... GRA DWÓCH MŁODZIKÓW, którzy strzelają po 2 bramki w meczu LE a Montella wystawia Kalinicia ?! To jest przykre.... niestety trener... TYLKO I WYŁĄCZNIE TRENER powoduje że gramy aż tak słabo
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
24 listopada 2017, 21:07
Przeciez to bylo wiadome od poczatku wczorajszego meczu...
0
Galant2002
Galant2002
24 listopada 2017, 19:17
W tej druzynie jest potencjał tylko trzeba go wydobyć. Nie rozumiem pewnych rzeczy u Montelli. Silva i Cutrone zagrali świetny mecz, co prawda nie z tuzami żadnymi ale zawsze to coś. No i co z tego? Monto zagrał kapitalne zawody w Neapolu. No i co z tego? Kalinic kaleczy wszystko do czego się dotknie. No i co z tego? Kwestie gra delikatnie mówiąc mizernie od dłuższego czasu. No i co z tego? Taktyka 3 obrońcami się nie za bardzo sprawdza. No i co z tego? JAK JA SIĘ PYTAM ma być wydobyty potencjał z zespołu kiedy zawodnik który zagra dobry mecz i złapie formę jest usadzany na ławie a drewno gra cały czas? Ustawienie które fajnie wygląda TYLKO na tle Austrii jest kontynuowane a jedyne zmiany polegają na grze dwoma lub jednym napastnikiem a w pomocy jak był piachi zgrzytanie zębów tak jest nadal. Zwykłe, klasyczne 442 aż się prosi. Biglia się pokazał, Montolivo tez jakby złapał formę, dać ich dwoch na środek. Suso z Jackiem na bokach i młoda para napastników którzy fajnie z sobą współpracują, do tego czworeczka z tyłu jaka podałem wcześniej i jedenastka jak się patrzy. Ale nie, przecież musi grać 3 stoperów, to nic ze tylko dwóch trzyma jako taki poziom, Kessie tez musi grać cały czas, to nic ze mu nie idzie od dłuższego czasu. Nie wspominam o chorwacie nawet. Montella OTWÓRZ OCZY W KOŃCU!!!
4
Zielony2009
Zielony2009
24 listopada 2017, 19:43
Kiedy Biglia niby się pokazał? Po za tym ich 2 w środku to głupota, bo mają identyczną charakterystykę i się razem gubią. A tą współpracę Cutrone z Silvą było wczoraj widać w 2 połowie jak jeden drugiemu nie podawał.
0
ACstach
ACstach
24 listopada 2017, 19:45
Zielony2009 Niby razem nie graliby tego co trzeba ale od Kessiego nie zagrałby żaden gorzej nawet obok siebie niż obecnie prezentuje się Franciszek.
0
Zielony2009
Zielony2009
24 listopada 2017, 21:26
Kessiemu przynajmniej zdarzy się przejść parę metrów z piłką albo włączyć do akcji wbiegając na skrzydło czy w pole karne czego ani Biglia ani Monto nie zrobią. Taki środek zabija nasz potencjał ofensywn
0
mrkojiro
mrkojiro
24 listopada 2017, 19:16
Żeby tylko to się tak nie skończyło, że Silva podziękuje za grę w Milanie już latem, zwyczajnie niezadowolony z czasu, jaki spędza na boisku.
1
Galant2002
Galant2002
24 listopada 2017, 18:51
Donnarumma; Rodriguez, Romagnoli, Bonucci, Borini; Bonaventura, Montolivo, Biblia, Suso; André Silva, Cutrone. 442 i najsilniejszy skład jaki jest w tej chwili:)
2
AC1899
AC1899
24 listopada 2017, 19:13
Montolivo i Biglia w jednym składzie? To nie ma sensu.
1
Galant2002
Galant2002
24 listopada 2017, 19:22
Dlaczego nie ma? Wiadomo nie od dziś ze jest dobry w odbiorze czego u Biglii nie widać, Biglia nieźle rozgrywa. Moim zdaniem nie ma nic do stracenia
1
AC1899
AC1899
24 listopada 2017, 21:18
Biglia rozgrywa tak jak Montolivo, a do tego ma słabszy odbiór. Na obecną chwilę Monto jest lepszym zawodnikiem. Tutaj potrzeba naprawdę kreatywnego pomocnika typu Fabregas.
0
Galant2002
Galant2002
24 listopada 2017, 18:43
:D
Edytowano dnia: 24 listopada 2017, 18:44
1
patrykas
patrykas
24 listopada 2017, 18:29
Jezuu kalinic? no nie moge.
0
PanX
PanX
24 listopada 2017, 18:37
On ma pewne zadania do wykonania. Zrozum.
5
ACstach
ACstach
24 listopada 2017, 19:06
PanX Co do jednego zadania jestem pewnie - ma wyjść na boisko w pierwszym składzie.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
24 listopada 2017, 18:29
I te wypowiedzi Vincenzo... "Andre uczy się Serie A...". JAK? Na treningach ktoś mu opowiada?
1
ACstach
ACstach
24 listopada 2017, 18:32
Montella wie, że w grach komputerowych czy na konsolach jest włoska liga i tam Andre może zdobywać niezbędne doświadczenie.
3
ACstach
ACstach
24 listopada 2017, 18:26
Pewnie znowu tak się stanie, że Silva w Serie A dalej ogrywać się będzie na ławce.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się