SCUDETTO


Trzy rywalizacje o wyjściowy skład na Cagliari

19 stycznia 2018, 13:30, cinassek Aktualności
Trzy rywalizacje o wyjściowy skład na Cagliari

Według portalu MilanNews, na dwa dni przed spotkaniem z Cagliari walka toczy się przede wszystkim o trzy miejsca w wyjściowym składzie rossonerich. W środku pomocy mogą wystąpić Lucas Biglia bądź Riccardo Montolivo - zdecydowanym faworytem jest Argentyńczyk. Rywalizacji nie brakuje również na prawej obronie, gdzie konkurują Ignazio Abate Davide Calabria. Na tę chwilę wydaje się, że szansę otrzyma bardziej doświadczony z Włochów. Rywalizacja zamyka się na pozycji napastnika. Trener Gennaro Gattuso ma do dyspozycji trzech piłkarzy: Patricka CutroneAndre Silvę oraz Nikolę Kalinicia. Tym razem wychowanek Milanu raczej zasiądzie na ławce rezerwowych, a do ostatnich chwil konkurencja ma potrwać pomiędzy Portugalczykiem a Chorwatem. Obecnie bliższy wyjściowej jedenastki wydaje się być były piłkarz Fiorentiny.



41 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Ròżowa landrynka
Ròżowa landrynka
19 stycznia 2018, 21:46
Kalinic na tym zdjęciu przypomina mi Milka :)
1
BadMad
BadMad
20 stycznia 2018, 19:00
On jest trochę podobny do Milika;) Fizycznie oczywiście,bo Milik ze złamanym kolanem jest lepszy . I bardzo chciałbym żeby Nikola udowodnił że się myle;)
0
dejtfid1899
dejtfid1899
19 stycznia 2018, 19:53
Montolivo, Calabria, Silva - inaczej tego nie widzę.
Edytowano dnia: 19 stycznia 2018, 19:53
1
acDZiku82
acDZiku82
19 stycznia 2018, 19:09
Co do bigli to przyszloscia to on nie jest nawet z terazniejszoscia sobie slabo radzi ale dogra ten sezon i moze polowe nastepnego i sprzedac go trzeba. Abate pewnie odejdzie wkrotce jak reszta senatorow. Dawide sam nie wiem co myslec mlody ale czy w przyszlosci ktos go nie przebije reki za to niedam. I Silva utalentowany skuteczny (glownie w reprezentacji a u nas w pucharach) mam nadzieje ze zaskoczy w lidze zanim ktos zechce go sprzedac lub sam postanowi zmienic otoczenie. FORZA MILAN
1
AlphaOmega
AlphaOmega
19 stycznia 2018, 18:47
Milan zawsze słynął z tego, że posiadał w swoich szeregach wybornego strzelca. Kogoś, kto potrafi zdobyć bramkę z niczego. Ongiś rywali rossonerich straszyli Van Basten, Weah, Szewczenko, Inzaghi czy nawet Ibrahimović, a teraz siła ofensywna drużyny opierana jest na Kaliniciu, który swego czasu odbił się od Blackburn Rovers. Chorwat superstrzelcem nie był i nigdy nie będzie.
Edytowano dnia: 19 stycznia 2018, 18:47
2
grocho
grocho
19 stycznia 2018, 18:41
Oby Silva zagrał zamiast tego drewnika Kalinicia
2
Gattuso28
Gattuso28
19 stycznia 2018, 17:57
Kaleka na bank w podstawie.
0
Gerada
Gerada
19 stycznia 2018, 17:56
Z punktu widzenia kibica to chyba najbardziej oczywista powinna być sprawa w defensywie. Abate - o ile magicznie nie odsykał motoryki przez te dwa tygodnie - po prostu nie ma dawnych atutów, a w zasadzie jednego atutu. Raczej nie jest w stanie przeskoczyć Davide w żadnym elemencie piłkarskiego rzemiosła... W środku - pewnie Biglia. Jeśli faktycznie odzyskuje formę to Monto bardziej będzie przydatny na trudnych rywali, gdzie będziemy więcej musieli odbierać niż rozgrywać. Wydaje mi się, że ta dwójka pasuje po prostu zadaniowo do meczów i Argentyńczyk może się bardziej przydać z Cagliari. W napadzie chętnie zobaczyłbym Silvę i szczerze mówiąc chyba zgadzam się z tym, że Cutrone akurat powinien zacząć na ławce to spotkanie. Patrick jest jakby najłatwiejszy do rozszyfrowania jeśli chodzi o naszych "snajperów", a to może być gdzie jednak Rino może troszkę jeszcze "poszukać" odpowiedzi.
0
carlos198325
carlos198325
19 stycznia 2018, 16:45
Kalinic nadaje się do tarcia chrzanu a nie do pierwszego składu w końcu dajcie szansę Silvie chłopak musi grać żeby coś pokazać a nie siedzieć na ławie
5
Nesta_13
Nesta_13
19 stycznia 2018, 16:24
Kalinic kosztem Silvy oraz Abate kosztem Calabrii to jakieś wielkie nieporozumienie. Młodsi są szybsi, zwrotniejsi i przynoszą więcej pożytku niż Ignazio, którego bardzo cenię oraz Kalinic, którego wcale nie cenię.
8
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
19 stycznia 2018, 16:58
Abate można lubieć, owszem, sam Go lubię ale sportowo od 2-3 lat jest dramatycznie słaby i , co gorsza, z roku na rok coraz słabszy. Powinien być zmiennikiem Calabrii.
0
Tutkovic
Tutkovic
19 stycznia 2018, 16:09
Powinien grać Biglia , Calabria i Silva bo to przyszłość Milanu. Po co dawać minuty piłkarzom którzy za 5 lat będą oglądać mecze w telewizji.
0
matten
matten
19 stycznia 2018, 16:15
Skąd wiesz, że Silva to przyszłość Milanu? Sądząc po dotychczasowych występach wygląda na to, że Portugalczyk nie jest stworzony do gry w lidze włoskiej.
1
carlos198325
carlos198325
19 stycznia 2018, 16:46
zacznijmy od tego że Silva prawie w ogóle nie gra to co miał pokazać
1
Owiec
Owiec
19 stycznia 2018, 16:47
Ty zdajesz sobie sprawę że Biglia jest o rok mlodszy od Montolivo? "Przyszłość Milanu (...) po co dawać minuty piłkarzom którzy za 5 lat będą oglądać mecze w telewizji"
0
Tutkovic
Tutkovic
20 stycznia 2018, 10:45
Matten trzeba to sprawdzić dać mu pograć z 15 meczy i zdecydować albo out albo zostaje. Moim zdaniem jego eksplozja formy jest kwestią czasu. Owiec zgadzam się ale Biglia i Montolivo to dwa różne typy . Biglia ofensywnie lepiej w defensywie tragedia . Montolivo odwrotnie. Podobnie jak w przypadku silvy trzeba sie przekonać czy Biglia jest godny barw Milanu. Bo jak narazie to Mnie osobiście nie przekonuje.
0
Umberto
Umberto
19 stycznia 2018, 15:38
Cutrone na dzien dzisiejszy to idealny zamiennik na ostatnie 20 minut. Obecnie za dużo nie wnosi grając od pierwszych minut. Co do Kalinicia i Silvy obaj zawodzą, ale z dwojga złego już wolałbym młodego, w każdej chwili może ruszyć i strzelać bramkę średnio co 70 minut. Mam nadzieję że to ostatni sezon Abate, czas sievpozegnac
0
adamos
adamos
19 stycznia 2018, 15:51
stara gwardia musi być, bo kto to DNA słynne będzie przekazywać :-)
0
adamos
adamos
19 stycznia 2018, 15:36
Problemem naszej drużyny jest to, że jak jesteśmy pod polem karnym przeciwka nagle popadamy w panikę, nikt nikogo nie widzi, boją się nasi zawodnicy zagrać na jeden kontakt skonstruować jakąś kombinacyjną akcje. Pod bramką mamy tylko dwa schematy podać do Suso bo ten albo wrzuci na długi słupek albo spróbuje uderzyć, podać na skrzydło by ktoś tylko wrzucił w pole i dalej niech się dzieje co chce. Kolejny mankament to zero piłek na wybieg i prostopadłych podań. Rino musi popracować nad schematami w ataku i wyzbyć się tego lęku. Mamy naprawdę zawodników dobrych technicznie a pod polem karym przeciwnika wyglądają jak dzieci we mgle. Już wolałbym aby nasi się bawili pod polem karnym przeciwnika w brasilianę niż to zagubienie.
0
Umberto
Umberto
19 stycznia 2018, 15:50
Mi brakuje właśnie tych prostopadłych piłek. Kto wie może jeszcze z Pati dało się coś wyciągnąć. Chłopak potrafił zebrać się i wystawić dobrze.
0
patoo_07
19 stycznia 2018, 15:02
Dajcie temu Silvie zagrać, jak Cutrone ma siedzieć. Co ten biedny chłopak mam zrobić, jak albo nie wchodzi w ogóle, albo na maks 20 minut gdzie bronimy się całym zespołem. Smutne to, że pewnie będziemy oglądać "doświadczonego Kalinica". Szkoda tylko, że to doświadczenie nic nie daje..
2
Gerada
Gerada
19 stycznia 2018, 17:47
Nic osobistego, ale razi mnie notoryczne zakrzywianie faktów żeby wybielić Silvę: 12 meczów w Serie A z czego CZTERY (trzy jeśli bierzemy pod uwagę również czas doliczony) rozegrał w zakresie mniejszym niż 20 minut. Z owych czterech spotkań tylko w JEDNYM broniliśmy wyniku... chociaż i wtedy nie do końca bo było 4:1 i to była dobra okazja żeby sobie jeszcze postrzelać... Osobiście też chętnie zobaczyłbym Portugalczyka od pierwszej minuty na Cagliari... Ale nie ma sensu popierać Jego talentu zmyślonymi "faktami"...
0
DarthImpaler
DarthImpaler
19 stycznia 2018, 20:44
Gerada ja juz wole Silve niż tego drewniaka Kalninica co ma super staty jak tylko gra. Przypomne jego staty z ostatniego meczu. Wszedł na boisko w 76 min do 97 minuty udalo mu sie stracic pilke 7 razy 5 razy faulowac (z czego raz jak bonucci strzelal swoja druga bramke) a za jeden dostal zolta kartke. I mial uwaga 0 podan celnych do kolegow.
0
Gerada
Gerada
20 stycznia 2018, 00:51
@ Darthimpaler Wszystko fajnie... tylko ja napisałem, ze liczę na to, ze zagra Portugalczyk, więc nie bardzo rozumiem czemu mnie przekonujesz do tego że jest lepszym wyborem od Kalinica? Jedynie stwierdziłem, że nie uważam, ze trzeba promować Silvę na siłę błędnymi danymi... Niech sam zacznie strzelać bo okazje dostaje i wtedy wszyscy będą szczęśliwi. I żeby oddać sprawiedliwość - Kalinića statystyki też śledzę. Prosty przykład: Mimo iż uważam, ze Silva wygląda mizernie w walce o powietrzne piłki to statystyki mówią, ze i tak wygrywa główki częściej od Chorwata, który podobno jest specjalistą od pojedynków powietrznych... A ostatni występ Nikoli był fatalny nawet bez patrzenia w liczby...
0
Pasia99r
Pasia99r
19 stycznia 2018, 14:55
Komentarz poniżej poziomu. //g88
Edytowano dnia: 19 stycznia 2018, 23:12
3
Owiec
Owiec
19 stycznia 2018, 16:44
Nawet gdybym się potknął to bym nie sięgnął poziomu twojego komentarza...żeby to zrobić to trzeba by chyba pod ziemię się zapaść
3
DarthImpaler
DarthImpaler
19 stycznia 2018, 20:46
Ta a żeby dosięgnąć poziomu "tego patałacha" to chyba trzeba by było się do Chin z Polski dokopać.
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
19 stycznia 2018, 14:50
Bardziej niz atak razi mnie Abate.. Z calym szacunkiem do niego, bo go lubie.. Ale niestety gosc sie juz skonczyl.. Naprawde wole Calabrie, a za miesiac do rywalizacji wroci juz Conti ;) z przodu dalbym szanse Silvie, niech pokaze na co go wreszcie stac. Tym bardziej teraz z czysta glowa po tygodniowym urlopie. Wierze w niego bardzo, tak samo jak w Cutrone. Kalinic musi byc zmiennikiem, on nie daje tego blysku, ktorego potrzebujemy.. Jest po prostu solidny i nic wiecej..
1
Fifi22100
Fifi22100
19 stycznia 2018, 14:43
Silva jak narazie nie odnajduje sie w lidze,ale co z tego? Czy Kalinic sie nadaje? Nie,No właśnie. Mam dość oglądania tego człowieka w koszulce tego klubu. Nie mogłem patrzeć na Bacce,który miał pretensje do całego świata,ale przez naszą wspaniała 7 to juz mam mdłości. Silva moze ske niesamowicie rozwinąć,pokazał w Porto i w kadrze ze ma naprawdę spory potencjał,a gra nie rokujący na przyszłość drewniany Kalinic. I niech mi nikt nie mowi o jego wspaniałej grze tyłem do bramki. Świetnie to gra nasz Robert a Kalinic raz wygra pojedynek a 5 razy przegra. Do tego jest najzwyczajniej w świecie i w każdym meczu gramy jednego mniej bo go nie ma na boisku. To tylko i wyłącznie moja opinia i nikt zgadzać sie z nia nie musi.
0
Gerada
Gerada
19 stycznia 2018, 17:38
Z Lewandowskim porównania nie wytrzymałby praktycznie żaden klasyczny napastnik na świecie, więc to że blednie przy nim Kalinić jakąś wielką ujmą nie jest ;) Co do tego, ze gramy w dziesięciu - długimi fragmentami prawda, natomiast równie długimi fragmentami kiedy na boisku jest Silva gramy w dziesięciu na dwunastu rywali... Andre ma potencjał, ale obecnie podejmuje masakrycznie gorsze wybory niż Chorwat. Kalinić gra źle, a Silva... jeszcze gorzej. Osobiście chciałbym żeby się okazało, ze ostatnie 2 tygodnie Portugalczyk przepracował na tyle dobrze żeby z Cagliari wyjść na boisko i pokazać, że idzie ku lepszemu jeśli chodzi o Niego.
1
Fifi22100
Fifi22100
19 stycznia 2018, 20:59
Ależ oczywiście masz racje w stu procentach,ze nie jest to żadna ujma,chodziło mi jedynie właśnie o okazanie ludziom jak świetnie gra sie tyłem do bramki,bo u obrońców Nikoli bardzo często występuje ten argument,a jest on w tym przeciętny. Nasz napastnik jest strasznie przeciętny w każdym aspekcie piłkarskiego rzemiosła. A wracając do Andre to tak,nie jest to jak narazie udany ruch ale on w przeciwieństwie do Kalinica ma duzo,duzo większy potenacjal i sadze ze z każdym meczem czułby sie pewniej,a tak to co chwile siada na ławce i tak naprawdę nie ma nawet kiedy w pełni pokazać swojego potencjału. Na ten moment obu naszych napastników rozgrywa bardzo słaby sezon,ale uważam ze ze względu ma potneacjl powinien grać Silva. Po prostu Kalinic nic zespołowi nie daje a perspektyw na przyszłość tez nie widać.
0
adamos
adamos
19 stycznia 2018, 14:16
Jedynym rozwiązaniem jest to, że jak Silva dostanie szanse wejścia musi strzelić gola, innej opcji aby usadzić Kalinića na ławie nie ma. Wszystko w nogach Silvy i to od niego zależy wyłącznie.
0
am8ull
am8ull
19 stycznia 2018, 14:09
Jak zagra Abate to obstawiam przynajmniej jedną zawaloną bramkę po akcji lewą stroną :)
2
papizdr
papizdr
19 stycznia 2018, 14:02
40mln za napastnika, który siedzi na ławce co mecz? Po co w ogóle był kupowany widać, że chłopak jest smutny cała sytuacja równie dobrze mógł zostać w Portugalii i dalej robić furore. Nie przyszedł tutaj żeby cały sezon być rezerwowym. Zakładam, że ciężko haruje na to by grać w pierwszym składzie, ale oczywiście doświadczenie Kalinicia w lidze Włoskiej jest bardziej brane pod uwagę niż talent Andre Silvy.
0
Gerada
Gerada
19 stycznia 2018, 17:32
Pytanie: Skąd założenie, że to właśnie postawa na treningach nie decyduje o tym, że jednak Silva nie wychodzi w wyjściowym składzie...? Bo mi osobiście wierzyć się nie chce że pracuje więcej i lepiej od Cutrone czy Nikoli. Nie jestem przeciwko Andre Silvie, natomiast patrząc na sposób boiskowego zachowania to Kalinić i Cutrone mają jakieś 1000% zaangażowania Portugalczyka, więc śmiem twierdzić, że podobnie może być na treningach. Umiejętności i talent to już inny temat...
2
DarthImpaler
DarthImpaler
19 stycznia 2018, 20:52
"patrząc na sposób boiskowego zachowania to Kalinić..." ma 1000% wiecej zaangażowania niż Silva podczas meczów?Ty sobie kpisz chyba? (Cutrone wicięłem bo on ma milion razy większe zaangażowanie niż Kalinic i Silva razem)
0
Gerada
Gerada
20 stycznia 2018, 00:45
@ Darthimpaler Zaryzykuję stwierdzenie, że każdy w naszej drużynie odstaje na plus zaangażowaniem na boisku od Silvy. Podkreślam jeszcze raz: NIE umiejętnościami, nie potencjałem... Andre zdecydowanie najgorzej interpretuje słowo 'pressing' i wygląda na prawdę marnie kiedy rywal ma piłkę... 'As' atutowy Portugalczyka to mega irytujące psucie udanego pressingu głupimi faulami. W co drugim meczu Milan wykonuje na prawde udane podejście praktycznie cała drużyną... Portugalczyk biegnie do gracza z piłką... Ten panikuje oddaje piłkę innemu... Już ich mamy... Andre wpada kompletnie bez pomyślenia na rywala, który dawno nie ma piłki i Go... przewraca... Zamiast rywale wybić piłkę na oślep grają ze stojącej piłki... I to nie są spóźnione wejścia w walce o piłkę tylko naiwne i bezmyślne zachowania z punktu widzenia taktycznego... Dla mnie jak widziałem Silvę 3-4 raz robiącego to właśnie zachowanie to zrozumiałem czemu trenerzy mogą mniej przychylnie na Niego patrzeć... Zachowuje się jak osobny organizm, a nie część układanki... Wierzę w Silvę i Jego potencjał, ale nie mam klapek na oczach i widzę, gdzie ma mankamenty. Zaangażowanie to jeden z nich...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 stycznia 2018, 13:49
Zabawne, przed sezonem twierdziłem, że zmiana Carlosa na Kalinicia będzie in plus o ile będzie bilans na zero, a niestety dopłaciliśmy. Teraz na widok jego nazwiska w składzie mam mdłości, owszem ma pewne zalety ale powinien być zmiennikiem, Silva musi zacząć grać i z Cutrone się rozwijać.
Edytowano dnia: 19 stycznia 2018, 13:50
3
Zako
Zako
19 stycznia 2018, 14:00
Ja równiez byłem za tą zmiana tylko w przypadku , gdy wyjdziemy na 0, a jego cena była mocno zawyzona, jednakze oczekiwalem od niego mimo wszystko duzo więcej, znał juz ligę... ale z drugiej strony kto nie zawiódł
0
matten
matten
19 stycznia 2018, 16:18
Bacca, sądząc po jego późniejszych wypowiedziach, był skonfliktowany z trenerem Montellą, więc tak czy siak trzeba się go było pozbyć, bo psułby atmosferę. Ja również żałuję, że nie udało się pozyskać lepszego napastnika niż Kalinić, ale nie tęsknię za Kolumbijczykiem.
0
Zuber
Zuber
19 stycznia 2018, 13:45
Abate to nie wiem z jakiego kapelusza gra, przecież ten gościu stracił z wiekiem prędkość i nie ma już żadnych zalet.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się