SCUDETTO


Kolejny darmowy transfer w fazie realizacji. Milan rozmawia z Sungiem-Yongiem Ki

12 marca 2018, 15:17, cinassek Aktualności
Kolejny darmowy transfer w fazie realizacji. Milan rozmawia z Sungiem-Yongiem Ki

Portal MilanNews podaje, że można potwierdzić negocjacje pomiędzy rossonerimi a Sungiem-Yongiem Ki. 29-letni pomocnik Swansea i etatowy reprezentant Korei Południowej ma jeszcze tylko niespełna cztery miesiące ważnego kontraktu ze swoim obecnym klubem, zatem może zameldować się latem w Milanello na zasadzie wolnego transferu. Jeśli rozmowy dobiegłyby do pomyślnego końca, piłkarz ten stanowiłby trzecie darmowe wzmocnienie ekipy Il Diavolo po nadchodzących transferach Pepe Reiny oraz Ivana Strinicia.

Według wspomnianego serwisu, Koreańczyk w żadnym wypadku nie będzie jednak stanowił jedynej nowej twarzy w drugiej linii Milanu. Rossoneri w dalszym ciągu poszukują piłkarza, który przyjąłby rolę alternatywy dla Francka Kessiego.



98 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
tommyb1
tommyb1
27 marca 2018, 21:33
Zobaczcie sobie fotki jego żony :)
0
adamos
adamos
13 marca 2018, 08:33
widzę, że znowu łapiemy zawodników za free...
0
Robinowski
Robinowski
12 marca 2018, 22:29
Wygląda to trochę jak transfer z powodów marketingowych, wzmocnieniem podstawowego składu nie będzie, na solidnego zamiennika za słaby. Jeśli kogoś wartościowego nie sprzedamy to nie będzie pieniędzy na prawdziwe wzmocnienia.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
12 marca 2018, 22:02
Dobry fryzjer i będzie wyglądał jak Son. Wystarczy podmienić.
Edytowano dnia: 12 marca 2018, 22:03
1
Owiec
Owiec
12 marca 2018, 22:38
Na większości Azjatów też to zadziała, więc nawet nie trzeba się trudzić :D
1
Hulk
Hulk
12 marca 2018, 21:51
Pisanie cokolwiek pozytywnego o tym transferze jest szukaniem na siłę pozytywów, których niestety nie ma. On nawet nie jest średniakiem. Trzeba to przyznać i nie owijać w bawełnę. Gość jest najzwyczajniej słaby i Swansea to szczyt jego możliwości patrząc na wiek i na to gdzie obecnie gra.
5
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
12 marca 2018, 20:38
Mam nadzieję, że krótki kontrakt, co by go nie rozleniwiać i niezbyt wysoka pensja. Gość będzie latem za darmo, a regularnie gra w lidze angielskiej - solidny zmiennik Kessiego, bo jak ma wejść Locatelli, to aż gul skacze.
0
nokoments
nokoments
12 marca 2018, 19:49
W temacie Swansea to szkoda, że Sanches nałapał w tym sezonie tyle kontuzji, bo byłem ciekaw jak się spisze w PL, a ciężko złapać formę jak co miesiąc ma się nowy uraz.
0
Spori
Spori
12 marca 2018, 19:41
Propozycja jego wytransferowania do nas to już jest dno dna. Jak nie ma pieniędzy ani nie mają na oku perspektywicznego grajka to niech wraca do nas Bertolacci z wypożyczenia.
3
dejtfid1899
dejtfid1899
12 marca 2018, 19:22
Mało nam drewna obecnie w drużynie? Patrząc na nasz środek pola to Locatelli i Mauri nic nie wnoszą, obaj powinni zostać wypożyczeni, Loca to już obowiązkowo, może jeszcze coś z niego być. Ośmieszylibyśmy się ściągając takich graczy jak Soung Young Ki czyli kolesia który nawet nie łapałby się na ławę w Interze, Romie czy Lazio, a My mamy z nimi konkurować w walce o CL.. śmiech na sali. Już bym wolał żeby Milan sprzedał Gigio za dobrą kasę i ściągnął porządnych zawodników, Reina za darmo do I składu na sezon-dwa, a za te 65-70 mln które może udałoby się wyrwać od PSG za Gigio moglibyśmy kupić kogoś na lewe skrzydło np Depay oraz kreatywnego pomocnika do środka, plus jeszcze ktoś kto dałby bodźca motywacyjnego Bonaventurze, który ostatnio bardzo spuścił z tonu, lub mógłby grać jako zmiennik dla Kessiego.
Edytowano dnia: 12 marca 2018, 19:23
0
acmti__
acmti__
12 marca 2018, 17:55
Szkoda że sprowadzamy takich zawodników, ale widocznie musimy. Oby tylko dali im odpowiednie kontakty, tak żeby za jakiś czas nie było problemu by ich przegnać.
0
ósmy
ósmy
12 marca 2018, 17:23
Sung Yong Ki, można w papierach łatwo przerobić na Son Heung Min. Kierunek taki sam, więc może by się udało?
0
Milanboy
Milanboy
12 marca 2018, 17:11
Szczerze? Niech Milan próbuje z Gomesem, no co jak co, ale gościa w Valenci niegdyś oglądałem i reprze, i on potrafi grać, problemem jest jego psychika, ale jak znamy Gattusso, on potrafi dojść do piłkarza, patrz Calhanoglu
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 17:22
Jest ryzyko nie powiem, że nie ale myśle, że Rino by gościa naprostował.
3
AC Kamil
AC Kamil
12 marca 2018, 17:08
Z takimi uzupełnieniami linii pomocy drużyna do przodu nie pójdzie. O ile jeszcze w destrukcji formacja działa poprawnie to niestety nie wiele się zmieniło jeśli chodzi o kreowanie gry do przodu w środku pola. Mecz z Arsenalem obnażył środkową linię Milanu, a pomysłem na poprawę ma być darmowy zawodnik Swansea ? Zarząd powinien pomyśleć o graczu, który realnie zagrozi Bonaventurze i Kessiemu w walce o miejsce w składzie. Wczoraj Milan w meczu z Genoą przez ostatnie pół godziny bił głową w mur, Bonaventura i Kessie nie wiele wnosili do gry, a na ławce nie ma nikogo kto mógłby rozruszać grę w środku pola. Wszystkie akcje Milanu to wrzutki Suso z bocznej strefy. Czy ktoś wierzy, że Ki ze Swansea wejdzie z ławki i w takim meczu wniesie jakość w poczynania ofensywne ? Proszę, nie rozśmieszajcie mnie. Tutaj jest potrzebne konkretne wzmocnienie, a nie kolejny gościu dla którego Milan będzie życiową szansą na kontrakt marzeń. Jak nie ma pieniędzy to lepiej oszczędzać na przyszłość, a nie zapychać budżet, później nie ma jak się pozbyć takich zawodników. On nie przyjdzie tutaj na jeden sezon, dostanie kontrakt na 3 lata i będzie spełniał marzenie o byciu w Milanie.
4
12 marca 2018, 17:01
Kessie, Biglia, Montolivo, Ki Sung, Locatelli, Mauri - żaden nie potrafi podawać do przodu i kreować gry. Po co sciągamy tylu piłkarzy o TEJ SAMEJ charakterystyce? Brakuje cofniętego rozgrywającego coś ala Fabregas, Kross czy Pjanić, to robimy tartak z pomocy gdzie nikt nie wie co to drybling i prostopadłe podanie.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 17:08
Tej ostatniej trojki tak naprawde nie powinno byc w Milanie bo sa za slabi.No chyba ze cel to walka o LE.Nawet w takim Napoli na lawie siedzi Zielinski,Diawara i Rog , z czym do ludzi...
3
12 marca 2018, 16:42
Jak jeszcze rozumiem Reine(ktorego i tak nie chce) to ten koreanski ogor to kpina , Milan po roku szybko powrocil do Milanu z schylku kariery Gallianiego.Taki ogoras idealnie pasuje do Benevento , w sumie juz Sandro z Benevento jest lepszy niz ten skosnooki xDDD
4
bryan80
bryan80
12 marca 2018, 16:36
Borini też statystykami nie powalał a u nas jest przyzwoitym wyrobnikiem. Nawet Barca nie jest złożona z samych wirtuozów
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 16:38
Aktualnie nasza pomoc to dno i metr mułu. Kreatywny piłkarz potrafiący posłać otwierające podanie potrzebny na wczoraj. A tymczasem bierzemy 29 latka który średnio notuje 2 asysty na sezon. Jaka tu logika?
0
pepe82
pepe82
12 marca 2018, 16:44
Tak ale ten zawodnik , nie przychodzi byc naszym playmakerem . Jezeli przyjdzie to jak jest napisane za prowizje jedynie . Co nie koniecznie jest takie tragiczne , skoro grajek jest ograny w najlepszej lidze swiata. Kante w Chelsea tez nie ma za duzo liczb a robi swietna robote . Nasz trener , tez nie byl wirtuozem a na boisku robil swietna robote .
2
patoo_07
patoo_07
12 marca 2018, 16:56
Porównanie Kima Sunga Junga z Kante i Gattuso... Nie dam rady. Jak można pomyśleć w ogóle o czymś takim?!
2
patoo_07
patoo_07
12 marca 2018, 16:59
Jest , gosciu porownal zoltka do Kante , teraz czekac na porownanie Strinicia do Marcelo i Marcano do Godina.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 17:25
Może chłopa trzyma jeszcze, dziś pierwszy dzień po weekendzie .
2
HIM1998
12 marca 2018, 16:28
Czytam te wszystkie komentarze o logice i rozsądku i się zastanawiam czy racjonalnym jest podważnie decyzji osoby, która ma wiedzę o niebo większą od przeciętnego komentatora na tej stronie, a swoich działań nie opiera na statystykach z internetu, tylko prawdopodobnie na rzetelnej obserwacji i dochodzę do wniosku, że nie. W szczególności, że te osoby nawet nie dały szansy piłkarzowi się zaprezentować tylko od razu skreślają go na straty. Dlatego apeluję o nie używanie pojęć takich jak "rozsądek" czy "logika " w swoich wypocinach, bo one tam kompletnie nie pasują.
14
Sakuragi
Sakuragi
12 marca 2018, 17:41
Ludzie nie ogarniaja też, że to zapewne bardziej transfer marketingowy mający otworzyć nas na rynek koreański :)
2
suchyMCS
suchyMCS
12 marca 2018, 16:27
ależ prezent od Prezydenta!
0
januchsztum2
januchsztum2
12 marca 2018, 16:27
Poza tematem Eleven przedłużyło prawa do pokazywania Serie A na kolejne trzy lata. Święcicki i Kapica w akcji.
0
camlab73
camlab73
12 marca 2018, 16:23
Milan po prostu zarzuca sieć na followersów na Instagramie z Korei- tak jak ostatnio Lechia Gdańsk w Indonezji ;)
1
12 marca 2018, 16:23
Reina, Strinić, Ki? To jakaś ukryta kamera czy jak? Cała trójka to piłkarze na poziom Udinese/Torino a nie do klubu chcącego walczyć o 4 miejsce i start w LM.
0
Rocker
Rocker
12 marca 2018, 17:06
Czy mi się tylko wydawało czy Reina wczoraj bronił bramki Napoli, które aktualnie zajmuje drugie miejsce w tabeli?
3
Rocker
Rocker
12 marca 2018, 21:36
Tak broni w Napoli tylko do końca obecnego sezonu. Później pakuje walize gdzie indziej bo Napoli stwierdziło że taki leszczyk im nie potrzebny i nie będą kontraktu przedłużać.
0
kurdep5
kurdep5
12 marca 2018, 16:04
A panowie myślicie ze Immobile jest do wyciągniecia po sezonie ? ;-) A z Korei tylko Son :-P
Edytowano dnia: 12 marca 2018, 16:05
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 marca 2018, 16:11
Jest, tyle że Lolito krzyknie za niego ponad 100mln.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 marca 2018, 16:00
Ja tam bym przekonał pensją Torreire i wpłacił śmieszną klauzulę albo spróbował ściągnąć Barellę. Możemy uzupełnienia na ławkę brać na bramkę (Reina) czy lewą obronę (Strinic) ale pomoc to wymaga solidnego wzmocnienia a nie uzupełnienia ławki.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 16:04
Pełna zgodność. Do pomocy trzeba porządnych graczy jak już. Wiadomo na jakies gwiazdy nas poprostu nie stać, ale można poszukać i postarać się o solidnych grajków po dobrej cenie. Jak już mają takiego " kasztana" ściągać to lepiej zaryzykować i wziąść Gomesa z Barcy :v Oni go tam za czapkę gruszek oddadzą.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 marca 2018, 16:06
Czytałem jakiś wywiad z Gomesem gdzie on twierdzi, że presji nke wytrzymuje a tu ciśnienie jest również wysokie. Z drugiej strony Gattuso potrafi "odzyskać" piłkarza więc czemu nie. Myślę, że 100% ewentualnych funduszy na mercato powinno iść w ŚP i skrzydłowego.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 16:13
Nie wiem po co wgl. Barca ściągała takiego zawodnika. Gość ma świetne warunki fizyczne i technike też niezła, ale nie od dziś wiadomo, że w barcelonie graja techniczni wirtuozi. Mają tam niezłą beke z niego, ale tak jak mówisz jeżeli Rino wpoiłby mu, że jest na prawde dobrym pomocnikiem to nie wiem czy chłop nie posadziłby czasem Francka na łąwce. Transfer przy dobrych negocjacjach to 15- 18 mln pewnie.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2018, 16:20
i odkup przez Barcelonę bo tak wyglądają wszelkie negocjacje z Barceloną xD Chyba że płacisz klauzulę
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 marca 2018, 16:22
Ja tam bym wolał, żeby posadził Biglie na ławce ;) Franck niech się rozwija.

Vol'jin - nie ma takiej opcji żeby dostali za niego nawet 1/4 klauzuli. Raczej nie powinni mu robić problemu z odejściem bo tam u kibiców nie ma życia jak u nas Kalinic.
Edytowano dnia: 12 marca 2018, 16:25
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 16:27
Chłopie, oni Ci go jeszcze w papier urodzinowy owiną. Niema chętnych na niego... dlatego tutaj upatruje szanse dla nas. W Milanie panuje totalnie inna koncepcja gry, wgl w całej Serie A a ten gość ma warunki, żeby tutaj grać na wysokim poziomie.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 16:42
Ja też jestem za tym, żeby Kessie grał , ale tutaj trzeba tak ustawić zespół żeby Suso miał w pomocy gościa z którym będzie mógł coś pograć. Wiec grając 3 w pomocy raczej będzie o to cięzko.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 marca 2018, 16:50
Inna sprawa, że oni zapłacili w sumie chyba coś koło 35mln plus zmienne więc niechętnie będą schodzić z ceny żeby jak najwięcej odzyskać.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 17:31
W lecie byli chętni na niego. Ponoć nawet Valencia oferowałą 30 mln żeby go sprowadzić z powrotem, ale sie nie dogadali chyba. Teraz to już jest apogeum w sumie, jego wartość poleciała strasznie, więc myśle, że można spróbować go wyciągnąc z FCB.
1
Hulk
Hulk
12 marca 2018, 21:59
Gomes to mógłby być strzał w 10. Jak grał w Valencii to wyglądał bardzo dobrze. Jemu ewidentnie potrzebna jest zmiana otoczenia i "czysta" głowa bo czytałem, że barcelona stała się dla niego piekłem. Barcelona spokojnie pójdzie na wypożyczenie więc warto spróbować. No i Torreira, tego to bym chciał za wszelką cenę. A klauzulę ma śmiesznie nisko bo 30 mln chyba. Jeżeli tych dwóch udałoby się wyciągnąć to tego Ki czy jak mu tam już osobiście przeboleję.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 22:34
Gomes wypożyczenie z opcja wykupu za jakąś rozsądną cenę + Torreira/Barella i powinno być lepiej w pomocy. Myśle, że jak Jaci i Kessie czuliby oddech na plecach to momentalnie by się wzieli w garść.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 marca 2018, 00:11
Torreira ma z tego co wiem klauzulę 25mln ważną od lata. Będzie walka o niego na pewno bo ta kwota jest śmieszna jak na jego umiejętności.
Edytowano dnia: 13 marca 2018, 00:14
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
12 marca 2018, 15:57
drugi raz o nim słysze, pierwszy usłyszałem 2 dni temu.
0
krisss811
krisss811
12 marca 2018, 15:49
Wydaje mi się że ten transfer to tylko cel marketingowy a nie sportowy. Jeśli Milan ma zarobić jakiekolwiek pieniądze dzięki temu że ten gość jest w kadrze to bez kwoty odstępnego może przychodzić, nie widzę problemu.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 marca 2018, 15:54
Oczywiście, że o marketing chodzi.
1
Milanboy
Milanboy
12 marca 2018, 15:45
Eleven przedłużyło Serie A o kolejne trzy lata, czyli znowu męka z Kapicą.....
1
PrzemLi
PrzemLi
12 marca 2018, 16:06
Akurat to jest świetna wiadomość eleven ma 4 kanały. a gdyby taki polsat wykupił to byśmy mieli 2 mecze na weekend.
8
milan78
milan78
12 marca 2018, 16:09
Zgadzam się.Komentatorów w wiekszości to oni mają tragicznych.Chociaż jedna perełka moim zdaniem tam się zaplatała.Mam na mysli Ćwiakałę
1
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2018, 16:12
Polsat też ma 4 kanały sportowe można powiedzieć. Tylko oni mają taka biede programową ;]
0
camlab73
camlab73
12 marca 2018, 16:21
Kapica to tam jeszcze pół biedy, ale uszy i oczy mi więdną jak słyszę i oglądam Święcickiego. Nie wiem... aż taki mamy deficyt komentatorów w kraju że taki gość musi pracować w telewizji?
0
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2018, 16:30
Nie wiemy chyba jak ci komentarzorzy są zatrudnieni w Eleven. w Eurosporcie to naprawdę nieliczni mają tam pracę na "pełen etat" Druga spraw to taka, że niektórzy też chyba odpuścili komentowanie (Iwanow, Wójcik, Borek - ten tylko mecze kadry) Smokowski i Twarowski ruszają ze swoim projektem. z tych "lepszych" to został tylko Pełka i więcej nie pamiętam
0
zbychoski
zbychoski
12 marca 2018, 16:56
A propos tych komentatorów z eleven - czy tylko ja słyszę, jak błędnie wymawiają nazwisko Hakana "[czaKanoglu]"? Na kursie u Szpakowskiegi byli, czy jak?
0
Milanboy
Milanboy
12 marca 2018, 17:06
Nie no, w Eleven są tacy komentatorzy na dobrym poziomie jak Duman czy Ćwiąki, nawet Guziak jest spoko komentatorem, i ten z Eurosportu(szczerze mówiąc w Eurosporcie znajdzie się naprawdę parę świetnych komentatorów) camlab73- A ten to już w ogóle jest marazmem komentatorstwa, jeszcze te jego zachwyty nad Dybalą jakby był Leo Messim, choć Dybala nigdy nie będzie mega piłkarzem, taki Robben
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 17:41
Dybala nigdy nie będzie mega piłkarzem ? hmmm... tylko, że on już jest mega piłkarzem.
0
Fushnikov
Fushnikov
12 marca 2018, 18:37
Czepiacie się tych komentatorów z eleven. Odkąd Milan gra w gazie to się nie naśmiewają bo nie mają powodów. Chyba każdy przyzna że Milan grał tragicznie to i na taki komentarz zasługiwał. Bo niby co mieli pisać?? Szkoda tylko że Pan Czachowski tak mało Milanu komentuje bo te jego mhykanie jest świetne :)
1
Fushnikov
Fushnikov
12 marca 2018, 15:44
Nawet na ławkę się nie nadaje. Wolę powrót Hondy
3
Nesta_13
Nesta_13
12 marca 2018, 15:41
Spokojnie, transfer na uzupełnienie ławki. Popieram ten ruch. Nie ma co porównywać do zawodnikow podobnego poziomu sprowadzanych kiedyś, bo oni stanowili o sile pierwszej jedenastki. To jest zwykły piłkarz na ławkę. Cos jak kiedys Vogel.
Edytowano dnia: 12 marca 2018, 15:53
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
12 marca 2018, 15:55
tylko że na naszej ławce ma kto siedzieć.
1
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2018, 15:41
Patrze sobie na squawke i Ki ma cyferki zbliżone do Montolivo niż do Francka czy Biglii ^^
0
Marcin1995
Marcin1995
12 marca 2018, 15:40
Nam potrzeba 3 pomocników, jeden może być zmiennikiem Kessiego, 2 pozostałych powinno z miejsca walczyć o miejsce w składzie z Biglia i Jackiem w Locatelliego w ogóle nie wierzę
0
FanatykACM
FanatykACM
12 marca 2018, 15:39
Po co Milanowi takie transfery ,oni za niedługo odejdą na emeryturę ..
0
matten
matten
12 marca 2018, 15:36
Nie znam człowieka, ale jakiś Azjata się przyda żeby tamtejsi fani mieli się z kim utożsamiać :P
0
hyrus13
hyrus13
12 marca 2018, 15:38
Chińczycy z Koreańczykami to się tak średnio lubią :)
0
Panicz
Panicz
12 marca 2018, 15:35
Konto założone dzisiaj i na dzień dobry łamiesz regulamin. Dostajesz ostrzeżenie, zapraszam do komentowania po przeczytaniu regulaminu. g88
Edytowano dnia: 12 marca 2018, 15:48
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
12 marca 2018, 15:41
Ale to jest przecież uzupełnienie kadry, solidny zawodnik, alternatywa dla Mauriego;) Takie kwiatki już tu poszly w zwiazku z tą bombą transferową. Można wracać do Ligi Mistrzów Na poważnie jak takie coś ma przychodzić to już niech wchodzą młodzi z Primavery do pierwszego składu albo inni młodzi Włosi z serie B.
0
pepe82
pepe82
12 marca 2018, 15:33
Ten transfer to ma byc uzupelnienie kadry , Mysle calkiem dobry ruch to bedzie. W moje opini kadra , ktora posiadamy jest dosc solidna tylko krotka .
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
12 marca 2018, 15:35
Uzypełnienie kadry, hehe Jest pierwszy:) Kto nastepny?
1
pepe82
pepe82
12 marca 2018, 15:42
Jakich , transferow Ty sie spodziewasz ? myslisz ,ze znowu bedzie £200 baniek do wydania . Koles jest ograny w PL , przy naszej waskiej lawce bedzie stanowil dobra alternatywe .
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 15:47
Chociażby takich, że nawet jak ktoś przychodzi za darmo to musi prezentować pewien poziom. Myśle, że mecz z Arsenalem pokazał gdzie znajduje się nasza 2 linia. Mamy w niej Kessiego ( w zasadzie potencjał na świetnego defensywnego pomocnika, ale kreatywność zerowa ) Biglie ( wiekowy, doświadczony, dobry w odbiorze, kreatywność 0 ) i Jacka ( totalnie bez formy ).
0
pepe82
pepe82
12 marca 2018, 15:53
Tak wlasnie wmysle ,ze nasz gra bedzie sie wlasnie opierac na tej trojce . A on bedzie tylko zmiennikiem . Cizko , bedzie o sprowadzenie duzych nazwisk . Oczywiscie kazdy by je chcial ale tez trzeba patrzec realnie na sprawe . O wielkie nazwiska , narazie bedzie trudno .
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 15:59
To może być mega kiepsko, bo nie mamy pomocnika który potrafi dobrze podać. Jeśli mają takie "wynalazki" przychodzić to ratuje nas tylko ściągniecie skrzydłowego do 1 składu , przesunięcie Hakana do pomocy i liczenie, że powróci do formy z Leverkusen.
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
12 marca 2018, 15:31
Był nowy Milan... i się skończył. Suso po tym transferze zadzwoni do agenta i powie zabieraj mnie stąd jak najdalej. I mam nadzieję że tak zrobi bo szkoda jego talentu marnować na grę z takim "miszczami" w jednej drużynie. Przypominają mi się najbardziej ponure czasy...
0
Nesta_13
Nesta_13
12 marca 2018, 15:38
Sory za komentarz ad pesonam, ale ty jesteś gościu z innej planety. Kupujemy dobrego rezerwowego za Mauriego. To nie jest zawodnik do pierwszego składu, nawet nie do rotacji tylko po prostu na ławkę jak kilku piłkarzy się najwyczajniej w świecie zmęczy. Ty natomiast zamiast przyjac to normalnie lub chociaż się z tym nie zgodzić i normalnie to uzasadnić to pleciesz takie głupoty i farmazony że osobie o zdrowych zmysłach ciężko jest się do tego odnieść. Każdy ma swoje zdanie ale ty wyraźnie przekraczasz granicę.
6
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 15:42
Wiesz, że tym transferem zamieniasz zawodnika w wieku lat 21 który nic nie gra, na zawodnika w wieku lat 29 który też nic nie gra ? Gdzie tu logika ?
4
Nesta_13
Nesta_13
12 marca 2018, 16:34
Błagam Cie, przecież każdy zdaje sobie sprawę z tego że mamy najmłodszy skład w całej Lidze. Doświadczeni zawodnicy również się przydadzą. Mauri nigdy nie odpali, a ten Koreańczyk będzie dobrym uzupełnieniem ławki.
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
12 marca 2018, 17:40
dobrym uzupełnieniem ławki... leżę:)))
0
Owiec
Owiec
12 marca 2018, 18:16
Skoro leżysz to może znajdziesz swoje komantarze które sięgają dna :v
3
Arva
Moderator Arva
12 marca 2018, 19:53
0
sphere14
sphere14
12 marca 2018, 15:31
tak słabego transferu to by nawet Galliani nie wymyślił....jeśli to prawda to ręce opadają. to już lepiej zostawić Mauriego tyle samo pożytku będzie a chociaż młodszy. Zwykły szrot wystarczy spojrzeć na statystyki z ostatnich x sezonów
Edytowano dnia: 12 marca 2018, 15:31
4
cinassek
cinassek
12 marca 2018, 15:26
Jak dla mnie to on przychodzi w miejsce takiego asa jak Jose Mauri, więc Leo Messim drugiej linii nie będzie
3
Dryzu1899
Dryzu1899
12 marca 2018, 15:30
No dobre panie, ale to trochę nielogiczne działanie, bo hierarchia ma się tak: Kessie - nikt - Mauri. Nie powinniśmy raczej znaleźć najpierw wartościowego zmiennika dla Francka a nie szukać zastępstwa za Mauriego?
2
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
12 marca 2018, 15:34
Dryzu Na tej stronie nawet dla największego kretynizmu znajdzie się wytlumaczenie. Alternatywa za Mauriego. Z krzesła spadłem;)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 15:39
zmiennik dla Kessiego ? Widzieliście wgl. co on gra ostatnio ? To jest pomocnik! a ma problem z podaniem na odległość 5 metrów. Gramy tą 3 w pomocy chyba tylko po to żeby On mógł sobie pobiegać do przodu. Wczoraj przeszliśmy na 4 4 2 gdzie grał w jednej linii z Biglia i tam powinno być jego miejsce.
1
januchsztum2
januchsztum2
12 marca 2018, 15:40
Popieram transfer Reiny, nie mam nic przeciwko transferami Strinica, ale to?, co? jak? kurde po co? Rozumiem FFP i tak dalej. Dodatkowo nie oglądam zbyt często Swansea, dobra kurtyna nie ma nic co broni tego transferu
0
Marcin1995
Marcin1995
12 marca 2018, 15:24
Myślałem że on idzie na zmiennika Kessiego a oni chcą jeszcze następnego rezeewowego, to już przegięcie od razu weźmy całą 11 rezerwowych
2
januchsztum2
januchsztum2
12 marca 2018, 15:24
Piłkarz Hull w tle dobrze oddaje nastrój po przeczytaniu tego newsa
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 marca 2018, 15:24
No to jak zaczynamy znów szrot ściągać to daleko nie zajedziemy.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
12 marca 2018, 15:23
Sung-Yong Ki? Łat-De Fak?
4
patoo_07
patoo_07
12 marca 2018, 15:22
Kto to w ogóle jest? Dramat.
2
M@sło
M@sło
12 marca 2018, 15:21
Widział ktoś jak w tym sezonie szła mu gra dla Łabędzi i może się wypowiedzieć o tym zawodniku?
0
kurdep5
kurdep5
12 marca 2018, 15:52
Ostatnio troche lepiej z West Hamem mial nawet gola i asyste. Niestety widzialem go z 2 razy w meczach z "top6" i tam nie istnial.
0
kurdep5
kurdep5
12 marca 2018, 16:34
Raczej przeciętny zawodnik, nigdy niczym sie nie wyróżniał. W dodatku już 29 letni. W tym sezonie nawet w Swansea już nie gra w każdym meczu. Statystykami też nie grzeszy. 160 spotkań na poziomie BPL i 10 asyst. Czyli średnio notuje 1 asyste raz na 16 meczy. Nie wiem jaki jest cel tego transferu ale naszej ubogiej kreatywności to on nie podniesie.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2018, 15:19
Czyli Vogel bis
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się