SCUDETTO


Z kontrowersjami, ale bez cudu: Arsenal - Milan 3:1

15 marca 2018, 20:13, Leonardo 22 Główne newsy
Z kontrowersjami, ale bez cudu: Arsenal - Milan 3:1

AC Milan przegrał 3:1 z Arsenalem w wjazdowym spotkaniu rewanżów 1/8 finału Ligi Europy. Podopieczni Gennaro Gattuso tym samym zakończyli przygodę z europejskimi pucharami w seznie 2017/2018.

Goście już w pierwszej minucie mieli doskonałą okazję, Borini z prawej strony podał po ziemi do Silvy a ten z pierwszej piłki uderzył z całą mocą w boczną siatkę myląc się nieznacznie. W 25 minucie Welbeck miał dobrą okazję, ale jego strzał zatrzymał Gigio. W 35 minucie Milan wyszedł na prowadzenie za sprawą kapitalnego gola Hakana Calhanoglu! Turek z okolic 30 metra uderzył nie do obrony, mocno i precyzyjnie w długi róg. Arsenal odpowiedział szybkimi atakami i bombardowaniem bramki Donnarummy, w 37 minucie Ramsey sprawdzał młodego Włocha z 16 metrów, a chwilę później Wilshere również miał szansę trafić, ale w bramce dwoił się i troił wychowanek AC Milan. W 39 minucie rzut karny po faulu Rodrigueza wykorzystał Welbeck. Gigio nie wyczuł intencji strzelca i od razu rzucił się w przeciwną stronę. Na boisku zrobiło się nerwowo i sędzia musiał reagować rozdając kilka żółtych kartek. Po upływie dwóch doliczonych minut pierwsza część gry dobiegła końca.

Drugą połowę Arsenal zaczął od intensywnych ataków na bramkę rywali. Kanonierzy wyraźnie przejęli inicjatywę, ale nie stworzyli klarownych sytuacji. W 54 minucie Suso oddał strzał z lewej nogi z 20 metrów, ale piłka o dobry metr minęła lewy słupek bramki. W 60 minucie Andre Silva pięknie dośrodkował do Cutrone, a ten próbował strzelać nożycami, ale niezbyt dobrze trafił w piłkę i ten strzał również nie był celny. W 68 minucie wprowadzony Kalinić ładnie główkował z 10 metrów ale Ospina nie miał problemów ze złapaniem piłki w "koszyczek". Kilka minut później ogromny błąd przytrafił się Donnarummie, przy obronie strzału Xhaki piłka odbiła się od ręki młodego bramkarza tak niefortunnie że wtoczyła się do bramki po drugiej stronie. Arsenal wyszedł na prowadzenie i mecz wyraźnie zwolnił. Tempo siadło i sytuacji również zaczęło być mniej. Warto podkreślić kapitalny doping prowadzony przez sympatyków AC Milan przez pełne 90 minut spotkania.W 86 minucie padła trzecia bramka dla Kanonierów, Wilshere z lewej strony dośrodkował na głowę Ramsey'a, ten oddał strzał ale pięknie obronił go Donnarumma! Niestety z dobitką Welbecka nie miał już szans dać sobie rady i Anglik ustalił wynik spotkania. Arsenal zwycięstwem przypieczętował pewny awans eliminując Rossonerich w dwumeczu rezultatem 5:1.

 

ARSENAL FC (4-2-3-1): Ospina - Bellerin, Mustafi, Koscielny(11' Chambers), Monreal - Ramsey, Xhaka - Mychitarian(69' Elneny), Ozil(79' Kolasiniac), Wilshere - Welbeck.

ławka: Cech, Chambers, Elneny, Iwobi, Kolasiniac, Maitland-Niles, Nketiah

AC MILAN (4-4-2): G. Donnarumma - Borini, Bonucci, Romagnoli, Rodriguez - Suso, Kessie(77' Locatelli), Montolivo, Calhanoglu(70' Bonaventura) - Cutrone(67' Kalinić), A. Silva.

ławka: Storari, Zapata, Musacchio, Kalinic, Biglia, Bonaventura, Locatelli

 

Bramki: 35' Calhanoglu, 39' Welbeck (RK), 71' Xhaka, 86' Welbeck

Żółte kartki: 39' Rodriguez, 41' Romagnoli, 42' Borini, 45+2' Monreal, 61' Suso

Arbiter główny: Jonas Eriksson

Miejsce: Emirates Stadium (Londyn)


*** SKRÓT MECZU ***




767 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
StrachNaWroble
StrachNaWroble
17 marca 2018, 00:49
Za kim jesteście w LM ? Ja za Juventusem, niech w końcu wygrają.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 marca 2018, 10:32
Oni raczej Realu nie przejdą. Tu nie ma za bardzo komu bo wygra City albo Barcelona.
1
StrachNaWroble
StrachNaWroble
17 marca 2018, 20:43
Też tak uważam, ale fajnie by było gdyby Stara Dama wygrała.
0
Zirytowany
Zirytowany
16 marca 2018, 23:09
Ten mecz powinien być dla UEFY wzorcowym przykładem, że VAR jest potrzebny, to co wczoraj robili sędziowie to czysta patologia. Zastanawia mnie n-ty raz po kiego uja stoi sędzia obok bramki ? robi za stracha na wróble? Co do samego dwumeczu, Arsenal lepszy jakościowo, ale w rewanżu wszysko mogło inaczej się potoczyć po bramce Hakana...
1
Rossoner1996
Rossoner1996
16 marca 2018, 19:01
Dindu Nuffin w XI kolejki Ligi Europy. Śmiech na sali xD
1
carlos198325
carlos198325
16 marca 2018, 18:29
Niestety ale trzeba przyznać że Arsenal w dwumeczu był od nas lepszy i to praktycznie pod każdym względem oczywiście chwała zawodnikom za to że podjęli walkę i chcieli uzyskać dobry wynik,na temat sędziów szkoda strzępić język bo to jest porażka UEFA powinna się zastanowić dwa razy zanim wystawią obsadę sędziowską,Bardzo wielki szacunek dla kibiców Milanu pokazali klasę nie zależnie od rezultatu oni wygrali ten mecz po prostu mistrzowskie zachowanie FORZA MILAN
1
Fushnikov
Fushnikov
16 marca 2018, 15:49
Jeżeli sędziowie nie poniosą żadnych konsekwencji a pewnie nie poiosą to ufea po raz kolejny pokaże że jest porażką i kłodą futbolu. Poziom B klasy jest wyższy i arbitraż powinien zawiesić tych "idiotów" w żółtych koszulkach. BTW. Dostałem się na kurs podoficerski!!!!!! ULALALALALA!!!!!
1
kawalerowicz
kawalerowicz
16 marca 2018, 11:10
Wulgarne obrażanie zawodników, również innych drużyn nie będzie tu tolerowane. Ostrzeżenie. g88
Edytowano dnia: 16 marca 2018, 11:31
1
AC1899
AC1899
16 marca 2018, 10:19
Opis meczu trochę słaby. Kto nie oglądał, pomyśli, że to był normalny mecz i przegraliśmy go zasłużenie. Zero wzmianki o nurkowaniu Welbecka, zero o niepodykyktowaniu karnego dla nas, a właśnie w tych 5 minutach rozstrzygnęły się losy dmumeczu. Zamiast 0:2, zrobiło się 1:1.
4
StrachNaWroble
StrachNaWroble
16 marca 2018, 14:10
Niepodyktowaniu dwóch karnych. Jeden za rękę w polu karnym Arsenalu, a drugi za kontakt z Silvą.
0
AC1899
AC1899
16 marca 2018, 14:35
Faulu na Silvie nie było.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 marca 2018, 14:50
AC1899 oczywiście, że nie było, ale jak na standardy sędziego w tym meczu to tam był brutalny faul na 3 mecze dyskwalifikacji ;)
1
Pele
Pele
16 marca 2018, 15:58
Gdyby od "karnego" dla Arsenalu gwizdał konsekwentnie, to powinien gwizdnąć DWA karne dla Milanu, ręka i faul na Silvie.
1
milanista1988
milanista1988
16 marca 2018, 08:48
Nie spodziewałem się cudów, kiedy trafiliśmy w losowaniu na Arsenal. Ale z drugiej strony, sporo się dowiedzieliśmy po tym dwumeczu. W pojedynku z silną, występującą regularnie w europejskich pucharach drużyną byliśmy słabsi. Wbrew pozorom niewiele (karny i błąd Donnarumy - tego nie wliczam do różnicy), ale jednak słabsi. Dla zarządu i trenera to ważna informacja. Teraz pozostaje skupić się na każdym kolejnym meczu w lidze, żeby osiągnąć możliwie najwyższą lokatę. No i puchar - tu mamy bardzo realne szanse na trofeum.
2
BSCMECENAS
BSCMECENAS
16 marca 2018, 08:38
No cóż trudno ale chłopaki zagrały mimo wszystko świetny mecz, walczyli, trochę sędzia spartolil bo mecz mógłby się inaczej potoczyć. Moje wnioski, środek pola, Montolivo który zagrał przyzwoicie, dobrze rozrzucal piłki, brak nam takiego typowego rozgrywającego jak Pirlo za czasów Ancelotteiego. Biglia raczej nie przejmie tej roli. Brawo dla Gattusso który wystawił 2 napastników, Silva dobry mecz, Cutrone troszkę chyba forma w dół ale jak zwykle walczyl jak lew. Kalinic to już brak słów. Linia pomocy i obrona za bardzo się cofa zamiast pressowac i przecinac podania, chyba Jeszce tak nie potrafimy grać jak np Lazio Inzaghiego. Ale wszystko przed nami Gattusso pokazuje że się rozwija i potrafi zmienić formację a wychodzi mu to dobrze. Ma potencjal by stać się jeszce lepszym trenerem. Napewno transfery na jego życzenie pomogły by mu w lepszej realizacji taktyki no ale zobaczymy co będzie. Dziękujemy chlopakom za walkę. Forza Milan!!!
0
Goonerson
Goonerson
16 marca 2018, 08:14
Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się takiego wyniku w dwumeczu. Myślałem, że poprzeczkę zawiesicie znacznie wyżej, a wręcz obawiałem się, że Arsenal w kryzysie będzie miał ciężko awansować z Milanem. Boisko zweryfikowało. Co do wczorajszego meczu, oczywiście piękny strzał Waszego Turka, przyznam, że wtedy zacząłem się obawiać, że Arsenal znowu sfrajerzy, jak to ma w zwyczaju. Potem ten karny... Cóż, generalnie uważam, że Arsenal ten mecz wygrał zasłużenie, bo był lepszy. Ale nigdy się nie dowiemy co by było, gdyby nie ten karny z kapelusza. Oczywiście decyzja sędziego skandaliczna, Welbeck wymusił, symulował. Wszyscy chyba nie cierpimy symulantów i aktorzenia i każdy kibic Arsenalu też wolałby strzelić bramkę uczciwie. No ale to nie wina Arsenalu, że sędzia jest ślepy, a gol na 1:1 był niezwykle potrzebny w tamtej sytuacji, więc mimo wszystko, cieszyłem się z karnego i z bramki. Później już było ciężko Wam wrócić do gry, chociaż na pewno piłkarze Milanu walczyli. Koniec końców 5:1 w dwumeczu to nie przypadek, przeszła drużyna na ten moment lepsza. Niech ten mój Arsenal w końcu coś wygra w Europie, nawet tą LE, chociaż nie będzie o to łatwo, bo gra też i Atletico... :) Mnie pozostaje życzyć Wam zajęcia jak najwyższego miejsca w lidze i obyście mieli LM w przyszłym sezonie, bo brakuje tam Milanu. No i tego samego oczekuję od Arsenalu, niech wygra LE i trafi do LM. A może za rok znowu się spotkamy, w tych lepszych rozgrywkach :)
0
Tarbok
Tarbok
16 marca 2018, 08:34
Mała poprawka - 5:1 to właśnie jest przypadek, bo bez bzdurnego gwizdania mogłoby być zupełnie inaczej i na 45 minut przed ostatnim gwizdkiem byłoby 2:2, a Milan nie musiałby ryzykować goniąc wynik. Nikt nie uważa, że Milan powinien wygrać, ale gdyby nie błędy sędziowskie to byłyby emocje i teraz nie pisałbyś, że oczekiwałeś więcej od Milanu.
2
Goonerson
Goonerson
16 marca 2018, 08:54
Pisząc, że to nie przypadek, miałem na myśli to, że jest to rezultat który oddaje to co się działo w dwumeczu, czyli różnicę klas na obecną chwilę. Wiadomo, że gdyby nie karny, wynik mógłby być inny, ale ja nie zamierzam twierdzić, że ten niesłuszny karny wypaczył wynik dwumeczu, bo Arsenal przeszedł zasłużenie, a Milan na dobrą sprawę przegrał sprawę słabym meczem u siebie. Skąd wiesz Tarbok co by się stało, gdyby nie ten karny? Milan byłby w grze? Tak, byłby. Miałby większe szanse na dobry wynik? Tak, miałby. Ale nie możesz mieć pojęcia, czy byłoby 2:2, bo skąd możesz wiedzieć czy Milan strzeliłby drugą bramkę w ogóle, gdyby nie karny. Nikt tego nie wie i się nie dowiemy. I nie zmienia to wiele w kwestii tego, że oczekiwałbym czegoś więcej po Milanie. Przede wszystkim oczekiwałem czegoś więcej na San Siro, spodziewałem się, że cały mecz będzie wyglądał tak jak graliście tam na początku i że Arsenal zaraz dostanie szybkie 2, 3:0 i pozamiatane. A jednak było zupełnie inaczej.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 marca 2018, 09:23
Obiektywnie to oczywiście w dwumeczu byliście lepsi, ale tego się można było spodziewać. My zawaliliśmy na SS gdzie zagraliśmy najgorszy mecz w tym roku i sytuacja była zła. Szkoda, że Welbeck zamiast wzorem Hakana, którego ewidentnie Ospina faulował, grać jak mężczyzna wolał iść w ślady Bryanta i powalczyć o Oscara. Tu nie chodzi o to czy sędzia wypatrzył wynik czy nie, jeśli wygrywać to fair. Nie mielibyśmy problemu przegrać 3-1 po ładnym widowisku ale po takim czymś pozostaje niesmak. Bo sędzia odebrał nam chęci do gry i szansę na walkę do końca i fajne widowisko. Bo po takim czymś nasi byli widocznie podłamani a babol Gigiego to już był gwóźdź do trumny, ale najlepszym się zdarza. Nam zostaje finał pucharu Włoch i walka o 4 miejsce w lidze. Wam życzymy powodzenia i żeby Welbeck wydoroślał ;)

P.s. za takie zachowanie to powinny być surowe kary, ze 2 mecze absencji albo kara równa tygodniówce chociaż. Bo dostanie 10tys kary to nawet tego nie poczuje...
Edytowano dnia: 16 marca 2018, 09:32
3
Galant2002
Galant2002
16 marca 2018, 06:54
Czasem mam wrażenie ze UEFA specjalnie nie wprowadza VAR żeby mieć kontrolę nad meczami.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 marca 2018, 14:12
Poczytaj o mafii bukmacherskiej w Azji to dopiero poczujesz dlaczego UEFA nie lubi VARu.
0
Sakuragi
Sakuragi
16 marca 2018, 06:40
Dobrze, że nie brałem się wczoraj za pisanie i tylko narzeczona musiała mnie słuchać :P
1
Pele
Pele
16 marca 2018, 01:34
Mam wrażenie, że na przestrzeni lat piłkarze zrobili skok jakościowy, a sędziowie się cofnęli. Dawniej nie było tak wielu wtop w tak ważnych meczach.
2
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
16 marca 2018, 00:32
Nie wiem czemu ale jak przed gwizdkiem zobaczyłem tego z chorągiewką co coś mielił non stop w gębie to zacząłem myśleć czy coś z tymi sędziami jest nie tak. Jak widać intuicja mnie nie zawiodła.
0
Eravier
Eravier
16 marca 2018, 00:17
Drobna uwaga co do samego artykułu. Kartkę w 39 minucie dostał Gigio, nie Rodriguez.
0
arosinski1995
arosinski1995
16 marca 2018, 00:07
Za co kochać piłkę i od czego jest ten var? Nic tylko ci sędziowie
0
arosinski1995
arosinski1995
16 marca 2018, 00:02
Sedzia tym nieslusznym karnym skonczył mecz,bo pózniej to się nasi już załamali. Sędzia kalosz!
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 marca 2018, 00:02
Przedstawiam statystyki dzisiejszego meczu:
5 banów, 45 usuniętych komentarzy, 1 sędzia kalosz (w sumie to dwóch).

Mała prośba na przyszłość. Jesteśmy kibicami i rozumiemy nerwy związane z tym co zrobił sędzia ale też nie przesadzajmy bo niektóre komentarze były tak skrajnie wulgarne albo rasistowskie, że nie można było na nie przymknąć oka. I tak wulgarne komentarze są usuwane więc szkoda waszego czasu na ich pisanie i naszego na ich usuwanie czy edycję i rozdawanie ostrzeżeń. Dyskutujmy więcej rzeczowo a mniej emocjami. Choć wiem, że dziś bylo to trudne bo żona się czuła jak u szewca.
Edytowano dnia: 16 marca 2018, 00:09
11
acmti__
acmti__
16 marca 2018, 00:07
Zgadzam się, sam posłałem klika mało przyjemnych słów, ale widziałem, że niektórzy zrobili sobie tutaj jakieś zoo. Nerwy nerwami, ale jak ktoś pisze coś skrajnie idiotycznego, niezwiązanego nawet z daną sytuacją to "jechać z nim". Mniej spamu
0
jasiom22
jasiom22
15 marca 2018, 23:56
Tragic refereeing by Jonas Eriksson.
0
siara8888
siara8888
15 marca 2018, 23:53
potrzebny nam jest boczny obronca lewy srodkowy pomocnik skrzydlowy i drugi napastnik do andre silvy bo cutrone i kalinic to nie ta polka
0
viviek89
viviek89
16 marca 2018, 00:02
Jeszcze ze dwoch sedziow by sie przydalo
2
adi_avanti
adi_avanti
15 marca 2018, 23:48
Ktoś wie czemu sędziowie nie grali w koszulkach Arsenalu? Przecież to skandal, cały czas się myliło kto jest kto. Poza tym świetny mecz naszego Milanu. Naprawdę przeżywałem dzisiaj wielkie emocje, trochę jak za dawnych lat. Choć klasa poszczególnych piłkarzy nieporównywalna na korzyść Arsenalu. Ale silną wolą i determinacją mogliśmy nawiązać walkę. Niestety najniebezpieczniejszym zawodnikiem Kanonierów był tym razem jonas eriksson.
3
viviek89
viviek89
15 marca 2018, 23:50
Pewnie usłyszeli "drukujemy mecz" i zabrali z przyzwyczajenia tylko trykoty Barcelony ;)
3
tommyb1
tommyb1
16 marca 2018, 13:52
Siedziemu się pomyliły dyscypliny. Myślał, że to siatkówka i że inny kolor jego koszulki to tak jak libero w siatkówce (a, że był on libero Arsenalu świadczy scena jak pił wodę z jednej butelki z którymś z nich)
2
camlab73
camlab73
15 marca 2018, 23:42
Jakość jakością i 3 bramki Arsenalu swoją drogą, ale gdyby sędzia nie odwalił takiej padliny to przy 1-0 i nakręconym Milanie mogła spokojnie paść bramka na 2-0. I później w kilku kontrowersyjnych sytuacjach w których powinny być karne (ręka i później faul na Silvie) wynik 2-1. Nie ma co płakać nad jakością drużyny, bo do momentu w którym Sony Ericsson ze swoim asystentem nie zaczął się ośmieszać to Milan grał jak równy z równym z drużyną- co by nie było składaną za większe pieniądze i w dodatku grającą ze sobą od wielu lat.
4
acmti__
acmti__
15 marca 2018, 23:41
Moim zdaniem ten mecz pokazał chłopakom, że się da. Na San Siro byliśmy przestraszeni, czekaliśmy na to co się wydarzy i nie zrobiliśmy nic w kierunku awansu. Dzisiaj pokazaliśmy, że potrafimy grać w piłkę, jeden mecz doświadczenia, odciążenie psychiczne i Milan pokazuje, że jest drużyną i potrafi grać z Arsenalem, stwarzać sytuacje, strzelać bramki. Owszem Arsenal ma piłkarzy z doświadczeniem, wyszkolonych technicznie na poziome Europejskim i to zaprocentowało. Mają po prostu luz. My nie za bardzo wiemy co robić w konkretnych sytuacjach. Ważne jest to, że w końcu widać drużynę. Pisałem przed meczem, że nie licze na awans, ale na solidny mecz w naszym wykonaniu i jestem usatysfakcjonowany. Co do sytuacji Wlebecka ciężko jest cokolwiek napisać. Kryminał - to jest dobre określenie. Tam nie było żadnej kontrowersji to było urojenie Panów w żółtych koszulkach. Nie twierdzę, że byśmy awansowali, ale jestem pewien, że ten mecz byłby przyjemny dla oka. Widziałem, że dzisiaj mamy dzień, że potrafimy coś zdziałać. Nie chcę wiedzieć co czują zawodnicy. Strzelasz bramkę, masz nadzieję, jesteś w pełnym gazie, zmotywowany i wszystko to za kilka minut odbiera Ci jedna decyzja goscia, który może wszystko jak się okazuje. VAR, VAr i jeszcze raz VAR. Wszystko ma swoje minusy, ale największym minusem są decyzje, które odbierają nam piękno futbolu. Śmiem twierdzić, że nie tylko nam jako kibicom Milanu. Wiem, że sa normalni kibice Arsenalu, którzy nie chcieliby żeby ten mecz wyglądał tak jak wyglądał. Sport ma byc sprawiedliwy, bo inaczej rywalizacja traci sens, nie ma smaku. Jestem dumny z Milanu, z pracy która w końcu widać.
1
tommyb1
tommyb1
15 marca 2018, 23:51
UEFA podjęła decyzję i VARu nie będzie w europejskich rozgrywkach. Jak myślisz dlaczego? ;)
0
acmti__
acmti__
15 marca 2018, 23:57
Daj spokój jak grać w piłkę. Marciniak nie gwiżdże 100% wapna. Wczoraj Barcelona - Chelsea, przecież ten koles nie miał prawa go tknąć skoro jest metr za nim w systuacji sam na sam. Dzisiaj te cuda na kiju na Emirates. Przecież to są wypaczone wyniki spotkań. To jest chore i masz racje, az się nie chce wierzyć, że to są ludzkie pomyłki.
1
viviek89
viviek89
16 marca 2018, 00:08
Bo nie sa
1
viviek89
viviek89
16 marca 2018, 00:29
Poczytaj o tym jakie wały idą na bukmacherce w Azji to dowiesz się dlaczego piłka musi być naznaczona "błędami ludzkimi". http://www.polskatimes.pl/artykul/763657,bukmacherska-mafia-zabija-sport,id,t.html
1
Eravier
Eravier
15 marca 2018, 23:40
Tak trochę na na rozluźnienie atmosfery, po emocjonującym wieczorze: fani Arsenalu myśleli, że to ich kibice śpiewali cały czas "oooospina".
5
marunio
marunio
15 marca 2018, 23:37
oprocz tego, ze poziom sedziowania byl karygodny, to nasuwa mi sie pare przemyslen. podobno to liga wloska znana jest z obrony, czy to nasz atak jest az tak beznadziejny? milan moze mial wiecej okazji strzeleckich(tak mi sie wydaje), ale byly to sytuacje, ktore byly wyszarpywane, ledwo do nich dochodzili i mysle ze stad ta nieskutecznosc, ale patrzac w 2 strone, gdy arsenal podchodzil pod nasze pole karne, omijal wszystkie taktyki obronne i ratowac nas musialy umiejetnosci indywidualne. czy liga wloska sobie sama strzela w stope takim stylem gry? nasz atak byl w wiekszosci przypadkow smieszny, polegal wiecej na bledach obroncow niz zorganizowanym ataku. inna sprawa jest to, ze wszystko idzie wolno, gdy chociaz troche przyspieszymy wszystko wyglada o wiele lepiej, ale i tak na koniec ktos zawsze zwolni, brakuje nam tych 2 ostatnich podan, nie wiem czy to wina slabych graczy, braku doswiadczenia czy czegos innego. gattuso musi poprawic sam sposob podawania, czasami klepa w 3/4 boiska wyglada dobrze, jednak nie ma szans na takie cos pod bramka rywala, jak mozna zaobserwowac, wiekszosc niebezpiecznych sytuacji arsenalu, nastepowaly po podaniach na dobieg, popatrzcie jak wygladaja sytuacje kiedy milan atakuje, arsenal bronil sie conajmniej 8 graczami, gdyz wszyscy zdazyli sie cofnac, broni sie srednio 4-5. troche udalo sie zalatac te wielka dziure pomiedzy pomoca a obrona widoczna w ostatnim meczu ligi europy oraz wieksze zaangazowanie. czy my naprawde nie mamy nikogo, kto moglby dyrygowac gra, ze dochodzi do tego, ze bonucci musi wychodzic aby powstala jakas bardziej zorganizowana akcja, czy montolivo!!! musi przerzucac przez boisko dla uspokojenia? wmiare dobrze pokazal sie silva, mam nadzieje, ze to on bedzie czesciej wychodzic czy to w podstawowej 11 czy jako zmiennik. napewno potrzebujemy poprawic gre kombinacyjna(ktora i tak zostala poprawiona, w porownaniu do tego co bylo za montelli), nie lubie jak psioczycie na kallinica ale on naprawde powinien odejsc i w jego miejsce sprowadzic, moze nie jakas gwiazde ale kogos kto moglby pouczyc mlodych i dac pewien spokoj, do tego jakis pomocnik, ktory moglby pokreowac troche gre + paru zmiennikow, gdyz widac jaka bieda i zmeczenie nastalo, ze trzeba grac borinim(ktory mimo wszystko dobrze zagral) czy lacotellim
0
Majki85
Majki85
15 marca 2018, 23:33
Donnarumma - nieźle wybronił ze dwa uderzenia z dystansu, ale to co zrobił przy strzale Xhaki, to był dramat. Nie możemy już patrzeć na faceta przez pryzmat wieku. Gość zarabia jak dorosły facet i to zarabia grube miliony, więc niech też odpowiada za swoje błędy jak mężczyzna i niech przyjmuje na klatę uzasadnioną krytykę. Jak chce być głaskany po główce, to niech spuści z 5 baniek, zwolni Raiole i pokaże, że naprawdę zależy mu na Milanie. Dla mnie Donnarumma od zeszłego lata jest obojętny. Jak pozyskamy w jego miejsce Reine, a do ataku sprowadzimy na wymianę Cavaniego, to zobaczycie wszyscy że Milan będzie zdecydowanie groźniejszy. Młody zaś jedyne co, to zdobędzie mistrzostwo Francji, spokornieje i będzie chciał wrócić do Włoch lub do innej ligi. Tylko kto będzie chciał gościa nie potrafiącego grać nogami, puszczającego babole i w dodatku zarabiającego netto ok. 10 mln euro? Borini - solidnie i nie mogę mu nic zarzucić, bo to nie jest obrońca. Mógłby być bardziej precyzyjny jeśli chodzi o dośrodkowania. Bonucci&Romagnoli - nieźle i bez większych błędów. Do nich podobnie jak do Boriniego nie można mieć pretensji. Rodriguez - w sytuacji z Wellbeckiem miałem ogromne pretensje do Szwajcara za to co zrobił. Później jednak po obejrzeniu powtórki całą złość przelałem na arbitra, który stoi za bramką i na głównego, który podjął decyzję o karnym. Riccardo tu nic nie zawinił. Fakt, ruch ręką zrobił, ale teatr odwalił tu Wellbeck, a całą szopkę zrobili sędziowie. Suso - próbował brać ciężar gry na swoje barki, ale był mało precyzyjny. Trudno, nie zawsze musi wszystko wychodzić. On i tak daje nam wiele dobrego. Kessie - widać brak doświadczenia w europejskich pucharach. W tym dwumeczu oglądaliśmy zupełnie innego Francka niż w Serie A. Szczególnie przy tak doświadczonej i dobrej technicznie pomocy Arsenalu. Ten mecz zaprocentuje w przyszłości i z Kessiego będzie pożytek również na europejskiej scenie. Tego jestem pewien. Calhanoglu - w kooońcu doczekałem się strzału takiego, na jaki czekałem od początku sezonu. Pięknie odchodząca piłka i gol dający nadzieję na odrobienie strat. Oprócz tej bramki Hakan miał udział w kilku ofensywnych akcjach i był aktywny. Niezły mecz Turka i gratulacje za gola! Cutrone - chaotyczny, ale jak zwykle oddający serce. Szkoda, że nie trafił czysto w piłkę po wrzutce Silvy. Byłby to efektowny gol, dający nadzieję na awans (wtedy było jeszcze 1:1). Silva - zirytował mnie na samym początku tą sytuacją, która zmarnował, a później kilkoma ofsajdami, jednak to był naprawdę niezły mecz Portugalczyka. Był aktywny, dobrze się zastawiał. Nawet raz fajnie podryblował na skrzydle. Oddał strzał głową i z "pomocą" Mustafiego mógł pokonać Ospine. Trzeba przyznać, że obiecująco wyglądała jego współpraca z Cutrone. Kalinic - oczywiście pierwsza akcja i od razu spartaczona okazja. Być może piłka leciała ciut za wysoko, ale Chorwat mógł się chyba lepiej spisać. Oprócz tej sytuacji bramkowej w zasadzie Kalinica nie widziałem. On różnicy nie robi, jak nie dostaje piłek. Taki typ... Szkoda jednak, ze jak juz otrzymuje podania, to je na potęgę marnuje. Jack&Locatelli - zbyt krótko grali, żeby oceniać. Sędziowie - nota 1!! Cała ekipa!! Oby ktoś ich rozliczył za te wielbłądy. Kibice - nota 10!! Pokazali się Europie z najlepszej możliwej strony. Reasumując... Szkoda, ze tak szybko trafilismy na taką ekipę jak Arsenal, bo mogłaby ta przygoda w LE potrwać nieco dłużej, ale trudno stało się. The Gunners są w kryzysie, ale są mimo wszystko jeszcze w tej chwili na nieco większym poziomie od nas. U naszych zawodników zabrakło chyba doświadczenia i zimnej krwi - to jest ta różnica (no i pomoc...). Myślę, że jak trafilibyśmy tak jak np. Lazio, to gralibyśmy dalej. Wierzę, że doświadczenie z tegorocznej LE zaprocentuje w przyszłości. Nie wiem czy dostaniemy się do LM czy do LE. Wierzę, że zagramy w Champions League, ale jak zagramy ponownie w tych mniej prestiżowych rozgrywkach, to nic się nie stanie, bo dzisiejszy mecz pokazał, że z obecną kadrą nie mielibyśmy czego szukać w Lidze Mistrzów. Brakuje nam po prostu ławki i kogoś kto pociągnie grę w pomocy oraz klasowego egzekutora. Piłkarzom Milanu należy podziękować za walkę, bo wstydu nam nie zrobili (mimo, że w dwumeczu było 1:5). Teraz musimy się skupić na Serie A (będzie więcej okazji do zregenerowania) oraz zawalczyć z Juve w finale, bo tam absolutnie upatruję szansę w zdobyciu pucharu. Powodzenia Rino! Rób to co robisz, bo idzie Ci naprawdę świetnie! Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na długo.
2
Arva
Moderator Arva
16 marca 2018, 08:04
Zapomniałeś o naszym ex-kapitanie :D.
1
Majki85
Majki85
16 marca 2018, 10:33
Faktycznie. Dzięki :) Występ Naszego ex- Il Capitano oceniam na przeciętny. Po sezonie najchętniej pożegnałbym się z nim i Locatellim (ten ostatni na wypożyczenie), a dla Bigli sprowadził trochę lepszego konkurenta do gry w pierwszym składzie.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
15 marca 2018, 23:30
1
MK92
MK92
16 marca 2018, 01:30
To jest ten sławny prezes PAOK Saloniki ;)
0
Lipido
Lipido
15 marca 2018, 23:27
A moja refleksja jest taka, że ta drużyna się dociera. Wielu nowych zawodników nie stworzy zespołu w kilka miesięcy. Cały sezon "odzyskujemy'' piłkarzy. Automatyzm w grze zobaczymy w następnym sezonie. Do tego to jeszcze młoda drużyna. Gdyby nie to co wyprawiał sędzia kto wie jak potoczyły by się losy tego spotkania.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 marca 2018, 23:29
Tutaj się zgodzę. Myśle, że nawet Rino jeszcze pracuje nad finalnym ustawieniem jakim będziemy grać.
1
Katan
Katan
15 marca 2018, 23:34
Mam nadzieję, że będzie tak jak mówisz bo chce bardzo zobaczyć te automatyzmy w przyszłym sezonie oraz zespół, który się dotarł i gra płynną i fajną dla oka piłkę;) Jednak co do tego: ,,Gdyby nie to co wyprawiał sędzia kto wie jak potoczyły by się losy tego spotkania''- to moim zdaniem nawet gdyby tego karnego nie podyktował to i tak byśmy nie awansowali. Co by nie mówić Arsenal był w tym dwumeczu zespołem lepszym i co najważniejszy zespołem bardziej doświadczonym :) Jednak na pewno nie można się gniewać na postawę zespołu z pewnością ten mecz mimo, że przegrany przydał im się i zaowocuje to w przyszłości :) pozdrawiam :)
0
HIM1998
HIM1998
15 marca 2018, 23:27
Oj co by to było gdyby sędziowie dzisiaj podejmowali właściwe decyzję. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, każdy kontakt z LE daje chłopakom bezcenne doświadczenie, które mam nadzieję, że w przyszłości wykorzystają, nie wspominając już o złości piłkarskiej, aż współczuję Chievo... Ogólnie rzecz biorąc, nie była to zła gra zespołu, z resztą jak nie powiedział nikt nigdy "nie od razu Mediolan zbudowano". Chociaż lepiej by tu pasował mój ulubiony aforyzm Mourinho "za rok wrócimy silniejsi ".
1
15 marca 2018, 23:26
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/29249911_1447347112055050_3973519131679916032_n.jpg?_nc_eui2=v1%3AAeGOPfDwPqsFOhAZqk3Ejcu42c807DwO5Ry2_Klxjf3NSkhH3gu1n5yovHtrWy6qVhzsb-KE_rWszsWUSopBADnQvWMlGH0liq_x2Sy06jTqtg&oh=ad54799800341a6fd33fa5105bede49b&oe=5B4499FB
3
adrian1992
adrian1992
15 marca 2018, 23:20
Nie potrafimy jeszcze grać pod presją piłkarze muszą wykonać skok jakościowy żeby dojrzeć
0
grayman88
grayman88
15 marca 2018, 23:20
Po bramce turka uwierzyłem że uda się....ten karny...masakra
2
adrian1992
adrian1992
15 marca 2018, 23:20
Nie potrafimy jeszcze grać pod presją piłkarze muszą wykonać skok jakościowy żeby dojrzeć
0
skorek95
skorek95
15 marca 2018, 23:20
Szacun dla kibiców milanu, stworzyli mega atmosferę.
3
januchsztum2
januchsztum2
15 marca 2018, 23:18
Taka refleksja mi się nasuwa. Jeśli Donnarumma ma coś w tej głowie to powie temu knurowi agentowi słuchaj nie jestem jeszcze gotowy na wielki klub, jeśli tego nie rozumiesz to spadaj. Wiem że to moje pobożne życzenie, bo bardziej prawdopodobne jest to że wyjdzie knur i powie że Gigio jest warty 100 milionów, a dzisiejszy błąd to winna zarządu, gdyż znęcali się psychicznie nad Gigio próbując sprowdzić Reinę
0
patrykas
patrykas
15 marca 2018, 23:19
Ale on juz jest w wielkim klubie :D
3
januchsztum2
januchsztum2
15 marca 2018, 23:21
Historycznie tak, piłkarsko jeszcze nie. Tak jak Donnarumma może być wielkim bramkarzem, na dziś takim nie jest
0
patrykas
patrykas
15 marca 2018, 23:23
Wiem wiem. Tylko się drocze :)
0
Rossoner1996
Rossoner1996
15 marca 2018, 23:26
"a dzisiejszy błąd to winna zarządu, gdyż znęcali się psychicznie nad Gigio próbując sprowdzić Reinę" - Większej głupoty jeszcze nie czytałem. Co ty masz w głowie? To jest żart czy co?
2
januchsztum2
januchsztum2
15 marca 2018, 23:27
Domyślam się. Jakoś nie mam ochoty na żarty, gdybyśmy dzisiaj przegrali w "normalnych" okolicznościach jakoś łatwiej byłoby się pogodzić
0
januchsztum2
januchsztum2
15 marca 2018, 23:28
Rossoner1996 przeczytaj jeszcze raz co napisałem
2
grzechu84
grzechu84
15 marca 2018, 23:16
Swoją drogą, trzeba dodać, że gole straciliśmy frajerskie. Ten karny...i Gigi. Zupełnie inaczej, też dla mentalności, wyglądałby np remis. Oby się pozbierali.
1
viviek89
viviek89
15 marca 2018, 23:14
"39 minucie rzut karny po faulu Rodrigueza wykorzystał Welbeck"? I tyle, nie wierze ze tak to napisales...
3
Rossoner1996
Rossoner1996
15 marca 2018, 23:16
A co więcej pisać? Przecież taka jest prawda. Przynajmniej panowie w żółtych koszulkach tak twierdzą xd
0
Rossoner1996
Rossoner1996
15 marca 2018, 23:16
A co więcej pisać? Przecież taka jest prawda. Przynajmniej panowie w żółtych koszulkach tak twierdzą xd
0
viviek89
viviek89
15 marca 2018, 23:17
A Ty nie miales miec bana zartownisiu?
0
Poney
Poney
15 marca 2018, 23:18
Nasi redaktorzy są profesjonalistami, mimo wszystko
0
viviek89
viviek89
15 marca 2018, 23:20
Sedziowie podobno tez. Ale chociaz po kontrowerysjnej decyzji sedziego czy cos co kolwiek... Nosz to az w oczy razi...
3
Kaka#22
Kaka#22
15 marca 2018, 23:23
Nawet na oficjalnych social media Milanu pisali ze kontrowersyjny karny
0
Katan
Katan
15 marca 2018, 23:14
No cóż na pewno nie ma wstydu, byliśmy gorsi ale walczyliśmy. Jednak po tym meczu jedno trzeba powiedzieć Gattuso też musi jeszcze wiele się nauczyć. Choć jestem mu dozgonnie wdzięczny za to co zrobił do tej pory dla Milanu ile wlał pozytywnej energii zarówno w kibiców oraz zawodników, że przypomniał im co znaczy koszulka Milanu, że pokazał im jak grać w obronie to jednak do ofensywy nie wniósł za wiele. Nie chce mówić, że Gattuso jest do zwolnienia bo chciałbym aby został na następny sezon to jednak musi kogoś zatrudnić do sztabu kto będzie odpowiadał za formację ofensywną bo nie ma tam żadnego ruchu do piłki, zero wymiany pozycjami, nie pokazują się do podań, nie potrafią nic zrobić co mogłoby zaskoczyć piłkarzy drużyny przeciwnej. Jedyne co nam wychodzi na poziomie to dośrodkowania oraz sporadyczne strzały z dystansu. W każdym razie w tym zakresie mamy wiele do poprawy i jeżeli tego nie poprawimy to jeszcze długi czas minie nim coś osiągniemy :) Pozdrawiam :)
0
adrian1992
adrian1992
15 marca 2018, 23:13
Witam wszystkich !!! Dopiero co się zarejestrowałem. Jestem kibicem Milanu od jakiś 15 lat pamiętam najlepsze czasy naszych zawodników porównując dzisiejszą grę jesteśmy lata świetlne za naszymi najlepszymi latami widać jakieś światełko w tunelu ale jeszcze minie trochę czasu zanim wrócimy dzisiejszy mecz pokazal nam w jakim jesteśmy miejscu i o jakie cele możemy się bić arsenal nas zjadł w tym dwumeczu ale wszystko wszystkim można wyciągnąć parę pozytywów chociaż czasy do których kiedyś wszystkich zdążył przyzwyczaić milan szybko nie wrócą
1
Yabaye
Yabaye
15 marca 2018, 23:13
Jestem z naszych chłopców dumny. Ale teraz kwestia najważniejsza: nie można zatracić tego doświadczenia i kapitału. Trzeba dostać się do Europy.
2
roby
roby
15 marca 2018, 23:10
Panowie my dopiero kilka meczy zaczęliśmy grać dobrze jesteśmy w budowie drużyny...jestem zadowolony że po tylu latach zaczynamy grać walczyć itd
0
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
15 marca 2018, 23:09
Z chłopaków jestem dumny. Bardzo. Mam tylko jedno pytanie: Kalinić coś na rybach złowił? bo wszedł na boisko , podał do Ospiny i chyba skoczył powędkować???
1
Robinowski
Robinowski
15 marca 2018, 23:52
Złowił bilet do Chin.
1
grzechu84
grzechu84
15 marca 2018, 23:08
Taki wynik obstawiałem, tylko że w drugą stronę.. No cóż Milan zagrał swoje - na Arsenal nie starczyło. Widać jednak moim zdaniem potencjał tej drużyny. Bardzo bym nam życzył, aby Milan zajął to upragnione 4 miejsce w lidze. Może to pozwoli wzmocnić zespół graczami, którzy mogą w takich meczach jak ten wziąć ciężar gry na siebie i rozjuszać resztę. Brakowało mi tu takiego Kaki, albo Rui Costy czy Bobana. I w ataku van Bastena czy Shevy. Ci, których mamy grają już w tym momencie na swoim poziomie i mam poczucie, że wiele więcej z siebie już nie wycisną. Brawa dla zespołu i liczę na jeszcze większe wspieranie się wzajemne na boisku w drodze po kolejne zwycięstwa w Serie A. Forza Milan!:)
1
Rossoner1996
Rossoner1996
15 marca 2018, 23:08
Na uspokojenie: https://www.youtube.com/watch?v=SNLsmh_otYs

PS

Dzięki, że nie dostałem bana. Jesteście najlepsi
Edytowano dnia: 15 marca 2018, 23:09
0
patrykas
patrykas
15 marca 2018, 23:06
Ja jak przypomnę sobie jak Inter zaprezentował się w poprzedniej edycji LE a jak Milan teraz to uśmiech na twarzy :) Odpadamy z lepszym Arsenalem to raz, zdobyliśmy jakże bardzo ważne doświadczenie a dla tak młodego i rozwijającego się zespołu jest to po prostu niezbędne to dwa, po trzecie mamy serie A i finał pucharu Włoch przed sobą więc jest o co grać a odpoczynek też się przyda. Niech Lazio godnie zaprezentuje dalej Włochów a my lecimy dalej.. Forza Milan :)
1
Lipido
Lipido
15 marca 2018, 23:05
Według mnie tacy piłkarze jak Borini i Kallinic nie powinni grać w żadnym spotkaniu. Coraz bardziej przekonuje mnie Bonaventura, że jest kiepskim grajkiem. To jak chodził Rodriguez po lewej stronie to jest gra a po drugiej stronie co.. dno .
0
Anonim
Moderator Anonim
15 marca 2018, 23:07
Borini dzisiaj klasa światowa, chłop dzisiaj był świetny. Nie wiem jak w ogóle można go za dzisiaj krytykować.
17
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
15 marca 2018, 23:08
Koleś powaliło Cie z Borinim. Najpierw obejrzyj mecz potem komentuj.
7
BadMad
BadMad
15 marca 2018, 23:11
No...klasa swiatowa to raczej gruba przesada:-)) ale w sumie pozytywnie tak jak pislaem przed meczem zdeterminowany bardzo i nie spalil sie jakos wiec ten akurat wystep dla mnie na plus
0
patrykas
patrykas
15 marca 2018, 23:12
Dokładnie.. Borini bardzo dobry mecz ku mojemu zaskoczeniu. Zwracam honor bo krytykowałem go, że nie nadaję się na Milan ale jednak dał rade i gra przyzwoicie. :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 marca 2018, 23:14
Borini dziś dobrze ogarniał, jakby Silva trafił te patelnie w 2 minucie to nawet z asystą by skończył. Niema się co chłopa czepiać.
1
Lipido
Lipido
15 marca 2018, 23:18
Każdy swoją miarą mierzy. Co w nim uderza , braki i to duże. I ta prostolinijność. To mi się nie podoba.
0
comicowy
comicowy
15 marca 2018, 23:04
Teraz wszystkie siły na podniesienie tych chłopców na duchu. Pamiętajcie, oni w większości mają po 20 kilka lat. Takie decyzje, jak te sędziego w dzisiejszym meczu, z pewnością zostaną w głowach. Trzeba to wykorzystać do sportowej złości, aniżeli do podłamania się i spadku morale.
Edytowano dnia: 15 marca 2018, 23:06
5
domin125
domin125
15 marca 2018, 23:04
Dobra dostaliśmy nie pierwszy i nie ostatni raz:D Sztab niech wyciągnie wnioski, Gigio niech ciężko trenuje bo sorry ale nie jest wg mnie nawet w Top 5 a zarobki ma Top 5 jeśli chodzi o bramkarzy. Z Chievo jazda, jakies 2,3:0 by się przydało żeby poprawić morale. Do niedzieli. Forza Milan!
3
grzechu84
grzechu84
15 marca 2018, 23:13
Donnarumma jest chwalony, bo jego gra jest dobra w odniesieniu do wieku. Ale jest przynajmniej trochę lepszych bramkarzy od niego. Nie zmienia to jednak faktu, że może być z niego, jak mówią, następca Buffona.
0
domin125
domin125
15 marca 2018, 23:27
Niech Go chwalą dalej...
0
Gerada
Gerada
15 marca 2018, 23:04
To co zrobili dziś sędziowie to jest KRYMINAŁ. Ocenianie graczy Milanu w dzisiejszym meczu mija się z celem, gdybyśmy chcieli szukać negatywnych stron, bo na wszystkim rzutują decyzje arbitrów. Naszym należy tylko bić brawo za zaangażowanie.

Moim zdaniem – i nie piszę tego dlatego, że emocje biorą górę – Wellbeck powinien dostać minimum 10-12 meczów zawieszenia w europejskich pucharach. Wiem, ze Arsenalu to nie zaboli bo jak tylko Lacazete będzie zdrowy to Wellbeck nie powącha murawy ale nawet taki beton jak UEFA musi chociaż minimalnie działać w takich okolicznościach, a taka kara indywidualna byłaby takim minimum w moim odczuciu.

Kiedy kończyła się przerwa miałem nadzieję, że Rino od 46 minuty od razu zdejmie Suso, Kessiego i Calhanoglou. Piłkarze pokazali, ze są poważni i dają serducho dla Milanu w pierwszej połowie, po przerwie nie było o co walczyć bo sędziowie nie pozwoliliby skrzywdzić angielskiego zespołu. Braliśmy udział w innej dyscyplinie sportowej niż ta, w której wygraną odnosi się za zdobywane prawidłowo gole.

Do poszczególnych decyzji sędziego nie odnoszę się bo w każdym zdaniu musiałbym używać niecenzuralnych słów chyba. Natomiast niedawno zastanawiałem się nad złożeniem podania do miejscowej drukarni na dobrze płatne stanowisko, jak jednak popatrzyłem dziś jak parszywy charakter trzeba mieć do drukowania to po prostu wiem, ze bym się do tej branży nie nadawał.

FORZA MILAN!
Edytowano dnia: 15 marca 2018, 23:05
9
domin125
domin125
15 marca 2018, 23:08
Zawiesić dożywotnie tego Welbecka. Jak Cutrone nabrał wszystkich w meczu z Lazio to cacy, jak Gattuso mówi głośna na konferencji że Hakan powinien nabrać sędziego to też cacy. Jak przeciwnik ma jakąkolwiek korzyść - zawiesić, połamać nogi, zabić, a sędziów wywiezć na taczkach.
0
Gerada
Gerada
15 marca 2018, 23:15
patrykas - jaka jest różnica między skokiem z krawężnika i z wieżowca dla przeciętnego człowieka? Bo mniej więcej takie wydarzenia stawiasz za przykład jako "to samo". Na resztę Twojego komentarza odpowiem jeśli zaczniesz porównywać chociaż minimalnie zbliżone rzeczy.
1
Gerada
Gerada
15 marca 2018, 23:17
Nie wiem czemu odpowiedź powyżej wyświetlała mi się jako autor "patrykas", a teraz grzechu84 - jeśli źle skierowałem przepraszam. Myślę, że widać do kogo odpowiedź jest kierowana.
0
epl
epl
15 marca 2018, 23:33
grzechu84 Rożnica jest taka, że bramkarz rzucił się w nogi Calhanoglu i ten nie musiał nic udawać. Tu sytuacja jest taka, że Wellbeck zanurkował bez żadnego kontaktu. Później jeszcze brak 2 karnych dla Milanu. Nie wiem co ty chcesz udowodnić ale raczej nie bardzo ci wychodzi. Symulowania nie ciepię w żadnym wykonaniu.
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się