SCUDETTO


Bez bramek w hicie Serie A. Milan - Napoli 0:0

15 kwietnia 2018, 14:04, Leonardo 22 Główne newsy
Bez bramek w hicie Serie A. Milan - Napoli 0:0

AC Milan zremisował 0-0 w domowym spotkaniu 32. kolejki Serie A z Napoli. Mecz od początku jest niezwykle żywiołowy, ciekawy i toczony w niezwykle wysokim tempie. Pierwszy kwadrans należał do gospodarzy, którzy zepchnęli Azzurrich do głębokiej defensywy. W 3 minucie Bonaventura oddał piękny strzał z dystansu, ale Reina ładną paradą wybił ją na corner. Oglądaliśmy też wiele dośrodkowań w stronę Kalinica, Chorwat przepychał się z Kulibalim, Albiolem oraz często z samym Reiną, ale jego próby były nieskuteczne. Raz po wrzutce Kessiego piłka spadła mu centralnie na głowę, ale były napastnik Violi nie spodziewał się tego przez co ledwo zdążył zareagować i nie skierował futbolówki do siatki. W dalszych fragmentach Napoli powoli doszło do głosu, dobrą okazję miał Mertens, ale Donnarumma wybił jego strzał z 10 metrów na bok. W 41 minucie Musacchio wpakował piłkę do siatki po dobitce atomowego strzału Calhanoglu, niestety Argentyńczyk był na ewidentnym spalonym. Do pierwszej połowy została doliczona jedna minuta po której Pan arbiter główny tego meczu Luca Banti zaprosił graczy obu drużyn do szatni.

W drugiej połowie tempo nieco siadło. Piłkarze Sarriego przejęli inicjatywę i częściej zagrażali bramce. Nie były to jednak huraganowe ataki, ani bardzo klarowne sytuacje. Defensywa złożona z Zapaty i Musacchio dobrze się ustawiała i nie popełniała błędów. Problem był w pomocy gdzie brakowało kreatywności i siły. Częste straty piłki i błędy w rozgrywaniu zaliczali Bonaventura i Calhanoglu. Po godzinie gry szkoleniowiec gości zdecydował się posłać do boju dwóch reprezentantów Polski - Milika i Zielińskiego, ale obraz gry zbytnio się nie zmienił. W 85 minucie po rzucie rożnym i zgraniu piłki przez Locatellego szanse miał Andre Silva, ale główka Portugalczyka poszybowała minimalnie ponad bramką! W ostatnich minutach Rossoneri się obudzili i zaczęli dochodzić znów do głosu. Akcje jednak były szarpane, nieskładne i przewidywalne. W 92 minucie Donnarumma fenomenalnie uratował zespół przed utratą gola cudowną interwencją po strzale Milika! Coś nieprawdopodobnego co zrobił w tej sytuacji młody bramkarz Milanu rozgrywający 100 mecz na najwyższym poziomie we Włoszech. Ostatecznie mecz zakończył się podziałem punktów i ani jedna ze stron nie może być zadowolona.

 

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Calabria, Zapata, Musacchio, Rodriguez - Kessie, Biglia, Bonaventura(80' Locatelli) - Suso, Kalinic(70' A. Silva), Calhanoglu.

SSC NAPOLI (4-3-3): Reina - Maggio, Albiol, Koulibaly, Hysaj - Allan(87' Rog), Jorginho, Hamsik(66' Zieliński) - Callejon, Mertens(66' Milik), Insigne.

 

Arbiter główny: Luca Banti

Żółte kartki: 55' Zapata, 64' Hysaj, 90' Koulibaly

Miejsce: San Siro

Frekwencja: 65 783


*** SKRÓT MECZU ***




265 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Dohtor
Dohtor
17 kwietnia 2018, 14:13
Z tego co widzę na próżno szukać jutrzejszego meczu w TV :/
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 kwietnia 2018, 14:54
Eleven Sports 4
0
Dawid B.
Dawid B.
16 kwietnia 2018, 14:18
czy ktoś wie o co chodziło w spięciu Biglia Sarri? o co tam poszło?
0
ósmy
16 kwietnia 2018, 15:23
W tym przypadku Sarri był niejako rozjemcą. Spięcie nastąpiło pomiędzy Biglią a Insigne, gdzie to ten ostatni miał ponoć splunąć pod nogi Argentyńczyka.
0
milanistamarco
milanistamarco
16 kwietnia 2018, 16:34
Dokładnie. W zasadzie chodziło o spięcie Biglia-Insigne. Po ostatnim gwizdku, przed wejściem do tunelu, doszło do kłótni o jeden z nieodgwizdanych fauli. Biglia się zagotował, Doskoczyło kilku rozjemców: Andre Silva i chyba Calabria, a następnie Koulibaly. Sarri myślał, że kroi się coś poważniejszego i chciał wyjaśnić sytuację (ostatecznie obaj panowie objęli się i w pomieszczeniach klubowych wszystko sobie wytłumaczyli). Kamery zarejestrowały tylko kłótnię Biglii z Sarrim i nagłośniły to w pierwszej kolejności. Następnie ruszyła lawina komentarzy i domysłów, od splunięcia Insigne po szturchnięcie/kopnięcie Włocha przez Argentyńczyka. Ciekawostką jest też zaproponowanie przez Biglię "solówki" :-)
1
milanistamarco
milanistamarco
16 kwietnia 2018, 16:35
https://twitter.com/AndreaPelagatti/status/985536692781240320
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 kwietnia 2018, 17:33
Z tego co wiem to Biglia rzucił do Sarriego "palisz babskie fajki" no i się szkoleniowiec Napoli zagotował. Potwierdzone info
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2018, 17:33
1
milanistamarco
milanistamarco
16 kwietnia 2018, 18:05
@grzesiekpl88 - wszystko jednak zaczęło się jeszcze na boisku po jednym ze wspomnianych fauli. Doszło do wymiany zdań i Insigne puścił jakąś wiązankę do Biglii i ten już wtedy zaproponował spotkanie w tunelu. Zaraz po ostatnim gwizdku pobiegł za Włochem. Kolejną ciekawostką jest rzekomy, żartobliwy komentarz Gattuso, coś w stylu: "Byłem już z chłopakami, teraz jestem trenerem i pewnych rzeczy nie przystoi mi już robić".
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 kwietnia 2018, 19:48
Ziomek ale wiesz, że ja żartowałem? :D
1
milanistamarco
milanistamarco
16 kwietnia 2018, 19:55
Noo, raczej się domyśliłem, ale ludzie różne rzeczy czytają i łykają. Peace :-)
1
mrkojiro
mrkojiro
16 kwietnia 2018, 06:05
Dużo osób mówi o tym, że niepotrzebny napastnik, bo pomoc mamy tragiczną. Może i pomoc jest tragiczna, ale z tego co pamiętam, to nasi napastnicy zmarnowali przez kilka ostatnich miesięcy sporo setek, głównie Kalinic. Gdyby ze 2-3 razy trafili wtedy, kiedy powinni, dzisiaj mielibyśmy może te 4 punkty więcej i niewielką stratę do TOP4. Skrzydła mamy w porządku, z tym że Suso nie ma wsparcia za plecami. Biglia natomiast gra za bardzo do tyłu. Potrzebujemy ofensywnego pomocnika, prawego pomocnika oraz napastnika. Być może skrzydłowy też by się przydał, żeby Hakan mógł zastąpić Jacka, ale z drugiej strony mamy przecież Boriniego, który od biedy sobie radzi.
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2018, 06:06
2
Dariusz_W
Dariusz_W
16 kwietnia 2018, 05:45
Gdyby Milik skierował to w drugi róg, Gigio byłby bez szans. Nie tylko Kaliniciowi zabrakło zimnej krwi przy setce. Nawiasem mówiąc, po takim początku sezonu (gdzie chciało mi się wyć z rozpaczy), top6 to jest jednak pewien sukces. Na chwilę obecną Napoli jest silniejszą ekipą (przynajmniej na papierze) i remis oraz punkt to nie jest zły rezultat.
0
MK92
MK92
15 kwietnia 2018, 23:45
Remis w pełni odzwierciedlił przebieg spotkania, gdzie obie ekipy pozbawiły się nawzajem resztek złudzeń dotyczących awansu do następnej edycji Ligi Mistrzów czy też zdobycia scudetto. Milanowi od dłuższego czasu ewidentnie brakuje "zębów" w ataku oraz większej kreatywności w pomocy i na skrzydłach, i dziś znów było widać te braki. Pochwały należą się jednak dla naszej defensywy. Rezerwowa para Musacchio-Zapata wzorowo zdała swój egzamin, natomiast Donnarumma miał bezpośredni wpływ na zdobycie tego punktu przez Milan. Ogółem ani nie jestem rozczarowany, ani zachwycony po tym spotkaniu.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2018, 23:50
5
Yabaye
Yabaye
16 kwietnia 2018, 00:07
Z tego co widzę to już trzecia kolejka, gdzie Milan pozbawia się resztek złudzeń.
1
Dariusz_W
Dariusz_W
16 kwietnia 2018, 05:47
Ciekaw jestem, w której to kolejce Milan pozbawił się resztek złudzeń odnośnie scudetto. Uwielbiam, gdy ludzie nakręcają się na wysokie oczekiwania, a potem jęczą z bólu po upadku na poziom rzeczywistości.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 kwietnia 2018, 07:45
Dariusz_W - tam chodziło odpowiednio o awans do LM Milanu a Scudetto dla Napoli...
5
jasiom22
jasiom22
15 kwietnia 2018, 22:40
Ja nie do końca rozumiem to nakręcanie się ze brakuje skrzydłowych, przecież na ławce siedział Borini i Gattuso nawet go nie użył, a powinien był (Cutrone na skrzydle też nie jest wcale zły). Ale przede wszystkim Hakan i Suso nie są słabi, to jedni z najlepszych zawodników w tym zespole- techincznie nie odstają od czołówki z LM, tyle tylko że grają zbyt indywidualnie - i trener im na to pozwala (ja bym im dał zakaz walenia z poza pola karnego na dobry początek i bonusy większe za asysty niz za bramki, ile można?), do tego Gattuso każe im wracać żeby pomagać obronie... Milan broni się w 10.. czy nawet 11, więc nie dziwne że tracimy mało bramek.. tyle tylko ze nie ma do kogo grać z przodu... szczególnie ze system jest na tyle popaprany że jest samotnego napasnika asekurują dopiero pomocnicy Kessie-Jack, bo skrzydłowi siedzą tylko na skrzydłach i grają sami.. praktycznie, drybling i strata x9999, raz na 15 prób coś wpadnie Suso. Ale ile razy dzisiaj Calabria, czy inni rozkładali ręce.. ze nie ma do kogo grać... jedyny Locatelli w końcówce próbował na raz dwa coś rozegrać.. tutaj jest za dużo indywidialnośc.. w mojej surowej ocene wywalił bym jednego z "kreatywnego trio" na rzecz destruktywnego pomocnika drugiego, bo Kessie tej roli nie spełnia, a powinno być conajmniej dwóch, jak nie trzech pomocników którzy potrafią odebrać piłkę i się z nią chwilę utrzymać "holding Midfielderów" jak kiedyś Seedorf, Ambro czy Gattuso.. mało kto chciał się do nic zbliżyć. Dziś jest sam Biglia, i niby.. Kessie który tak naprawdę nadaje się do biegania i robienia chaosu. co czasem działa... ale jednak robi dziury. Dla mnie ta druzyna Gattuso dalej nie jest drużyną, Rino zrobił super robotę żeby doprowadzić ich kondycje do standardu druzyny z czołówki, ale narazie ten zespoł nie jest zgrany. No a druga kwestia to jest napastnik... aktualnie nie ma zadnego, ewentualnie jest nim Cutrone.. ale primo jest osamotniony, kryty.. a segundo żaden z trójki nie ma zauwania kolegów.. Suso czy Hakan wolą walić w trybuny niż podawać do Kalinica, i się im szczerze nie dziwię... Silva też trochę już mogłby się ogarnąć, bo trochę choć mało, ale trochę szans dostaje i niewiele z tego jest.... ale to też nie jest problem że brakuje jakościowych napastników tylko trzeba tych co są ogarnąć, albo sysytem poprawić, nie dziwne że 4-4-2 lepiej wyglądało niż 4-3-3. W mojej ocenie aktualny Milan najlepiej pasuje do 4-3-1-2... dwóch napastników, nawet kosztem Suso... ewentualnie Suso mogłby mieć rolę wolnego.. ale zdecydowanie brakuje zawodników do strzelania.. osamotnionym Kalinicem który nic nie trafia... czy Silvą... wielu bramek nie będzie... i tu pomocnincy nie są za słabi, tylko ciągle nie ma zgrania i równowagi...
2
Arva
Moderator Arva
15 kwietnia 2018, 22:55
Przecież jeśli w miejsce Jacka wsadzimy kolejnego klocka do odbierania piłek to kompletnie zabijemy drugą linię (nie żeby teraz była jakoś bardzo kreatywna). W tym sezonie wystarczająco się naoglądałem Bonucciego rzucającego piłki przez całe boisko na Kalinicia, bo w pomocy nikt nie chce wziąć na siebie gry, wystarczy mi na najbliższe kilka lat.
0
Tutkovic
Tutkovic
15 kwietnia 2018, 23:06
To że się wszyscy wracają do obrony to akurat nasz atut i włoski styl gry. Trzeba tylko jakoś środek rozruszać.
0
jasiom22
jasiom22
15 kwietnia 2018, 23:39
@Arva - chodzi raczej o zabicie przewagi przeciwnika w pomocy, żeby taki Hakan, Suso czy Jack (zepchnięty z braku laku do środka) byli zwolnieni z wracania zbyt głęboko, i mogli rozgrywać.. mieć więcej miejsca wykreaowanego przez takich (Seedorf, Ambro, Gattuso podobych walczaków) ...dokładnie o tym pisze brakuje pomocnika który potrafi się utrzymać przy piłce (Seedorf akurat nie był defensywny, ale był na tyle kompletnym zawodnikiem że w destrukcji i utrzymaniu się był swietny), def.pomocnika który tez potrafi podać do przodu... z resztą defensywna Gattuso też gra zbyt głęboko, ile razy widzieliśy zabawy przy naszej liniii i własnie rozgrywanie przez Bonucciego... który nie miał innego pomysłu niż walić na "wysokiego" osamotnionego Kalinicia, tez o tym własnie mówię... pomocnicy i napastnicy powinni pilnować bardziej swoich stref, niż dac się spychać nawet słabyszm druzynom.. na własne zyczenie... dla mnie to trochę wygląda tak jakby to Bonucci był rozgrywającym, Biglia był od asekuracji obrońcow.., potem wielka dziura i biegający wszędzie (a bardziej z przodu Jack i Kessie), tą wielką dziurę w pomocy powinno się własnie załatać. No i przede wszystkim Gattuso powinien zmuscić Suso, Hakana i resztę do większej ilości podań... i nie tylko na skrzydła trójkami, przecinających podań (ala Pirlo) praktycznie nie ma... czy w ogóle gry piłką w środku.
0
muamba_kabumba
16 kwietnia 2018, 00:17
Po co nam więcej def.pom jak w zdecydowanej większości meczy ligowych to my prowadzimy grę? Co prawda nieudolnie ale jednak . Na jedno polskrzydlo można Hakana przesunac a na drugie trzeba sprowadzić dobrego pomocnika.
0
Tutkovic
Tutkovic
15 kwietnia 2018, 20:46
Meczu nie oglądałem ale zauważam pewne pozytywy. Od pewnego momentu tracimy bardzo mało bramek co tylko potwierdza, że obronę mamy niezłą. Ten fakt daje nam możliwość skupienia się tylko na pomocy ( uważam, że Cutrone + Silva dadzą radę). Potrzeba nawet nie jakiś super technicznie mocnych skrzydłowych tylko sprinterów ( tacy są do kupienia w okolicach 5-8mln euro) , którzy jako zmiennicy daliby drugą jakość. Grubsze kwoty są potrzebne na zastąpienie środka bo jak dla Mnie ani Kessie ani Biglia ani Jack mnie nie przekonuje. Kluczem na mercato jest kupienie jakiegoś defensywnego pomocnika grającego spokojnie i do przodu + środkowego. (Piłkarze pokroju Krychowiaka za czasów w Sevilii).
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 kwietnia 2018, 22:06
Biglia czy Monto z braku laku z tyłu dadzą radę, a nam brakuje kogoś kreatywnego jak choćby Ozil który nas załatwił w Londynie.
1
Tutkovic
Tutkovic
15 kwietnia 2018, 23:03
Grzesiek teoretycznie dają rade. Z drugiej strony na początku sezonu Biglia z tyłu prezentował się fatalnie. Jak nic potrzebny jest ktoś kto jako defensywny wprowadzi spokój u stoperów a oni będą mieli takiego pewniaka do pomocy w rozegraniu. Jak Bonucci nie ma komu to albo RR, który robi kółeczko i odgrywa do Donnarumy albo laga i tracimy piłkę. Może się jeszcze ogarną. Bo to może być kwestia jakiegoś treningu żeby środek grał na jeden kontakt albo ustawienia środka w taki trójkąt defensywny i 2 środkowi z przodu. Nie wiem nie jestem trenerem tylko moje spostrzeżenia :) Alle co do Ozila się zgadzamy w 100% :)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 kwietnia 2018, 19:39
Tu nie ma co pisać o tym kiedy utopiliśmy LM bo to było dawno temu w 1 rundzie, Gattuso dał nam nadzieję ale cudu nie zdziała. Trzeba grać swoje, do końca mamy łatwy terminarz w porównaniu z resztą czołówki. Utrzymać 6 miejsce, a może się komuś wyżej od nas zdarzyć zadyszka i powalczymy o np 5 miejsce. Rozpatrywać nasze szanse na LM nawet matematyczne to będziemy mogli jak będzie -1 lub -2 w ostatniej kolejce do top 4 gdzie remis Lazio z Interem by nam dawał LM. Póki co jest przepaść w postaci -7 i powinniśmy się skupić na utrzymaniu w top 7.
4
patoo_07
patoo_07
15 kwietnia 2018, 17:34
Dobry wynik, z którego bym się cieszył w przypadku wygranej z Sassuolo. Na chwilę obecną, mimo że wynik dobry, to radości nie daje. Mimo wszystko wciąż przegraliśmy tylko jeden mecz, a graliśmy już ze wszystkimi drużynami z pierwszej 5 i Sampdorią, która długo była w TOP 6. Nikt mi nie powie, że przegraliśmy Ligę Mistrzów przez remis w derbach i remis z Sassuolo. Ligę Mistrzów przegraliśmy dzięki 25 punktom Mistera Montelli. Gattuso pod względem punktowym wykonuje świetną robotę, a z tego jest rozliczany. Dograjmy sezon do końca, zapewne zakwalifikujemy się do LE i wierzmy w Puchar Włoch. Jesteśmy w stanie to wygrać i myślę, że kwalifikacja do Ligi Europejskiej oraz dołożenie do gabloty trofeum, będzie całkiem dobrym wynikiem jak na pierwszy sezon po całkowitej przebudowie składu. W przyszłym sezonie walczymy już o Ligę Mistrzów!
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2018, 17:36
9
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 kwietnia 2018, 19:33
Montella zdobył 20pkt ;) gdyby zrobil 25 to byśmy mieli -2 do Lm...
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2018, 19:41
1
Dariusz_W
Dariusz_W
16 kwietnia 2018, 06:19
Grzesiekpl88 - w każdym razie jasne jest, że to kiepska postawa i wynik z rundy jesiennej sprawił, że klub awansuje co najwyżej do LE, nie Gattuso i jego remis z Sassuolo. Inna sprawa, że po fantastycznym początku rundy wiosennej zespół złapał zadyszkę i robi się nerwowo.
2
Vol'jin
15 kwietnia 2018, 17:08
To samo od lat brak ruchu do piłki i potem dziwota, że nie ma kogo grać. I naśmieszniejsze, że największe pretensje są do Biglii który gra całkiem inaczej niż w Lazio zamiast do półskrzydłowych. Jakoś też nie przypominam by Jorginho tak się ekspanował do przodu kiedy to robili Hamsik z Allanem po drugiej stronie
5
tober12
tober12
15 kwietnia 2018, 17:07
Jednak runda rewanżowa jest udana, zbieramy te punkty. Szkoda puerwszej części ale to musiało zaiskrzy. Brakuje mi tylko walki teraz bo z meczu na mecz jest mniej zaangażowania. Może Rino im daje wycisk że mocy brakuje.
1
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
15 kwietnia 2018, 17:12
Walka jest tylko, Napoli gra inaczej piłkę niż np takie Sassuolo i nam kibicom wydaje się, że piłkarze biegają mniej, są mniej zadziorni itp.
1
tober12
tober12
15 kwietnia 2018, 17:26
Wiadomo, że Napoli to rywal wymagający. Jednak po 15 minutach było w nas widać ikre potem z czasem wszystko się stabilizowalo na korzyść Napoli. Gattuso wstrząsnął drużyną, ale brakuje nam ławki. Ogólnie nie mamy jakiegoś super sprintera żeby podciągnąć na gazie piłkę tego mi Brakuje.
0
camlab73
camlab73
15 kwietnia 2018, 17:05
Zagraliśmy dziś jak Inter 80% sezonu- dennie, bez pomysłu, dużo kopaniny i chaosu, ale jednak jakieś punkty są dzięki dużej ilości szczęścia i kilku świetnym interwencjom bramkarza. LM przegrana już w derbach i z Sassuolo więc nie ma co płakać, 1 punkt z Napoli które było zdecydowanie lepsze plus remis Fiorentiny to dobre wyniki- biorąc pod uwagę to że Viola powinna dziś wygrać ze Spal i spadlibyśmy na 7 miejsce w tabeli.
5
tober12
tober12
15 kwietnia 2018, 17:08
Właśnie .. Powinna ale nie wygrała, spadlibyśmy ale nie spadliśmy,
0
camlab73
camlab73
15 kwietnia 2018, 17:11
No oświeć mnie jeszcze jakąś swoją mądrością tober12 XD
0
ósmy
15 kwietnia 2018, 17:11
Donnaruma musiał wziąć sobie do serca Twoje posty, które obrazowały, że chłopak ustawia się w bramce niczym trampkarz Izolatora Boguchwała. Z pewnością go to zmotywowało do pokazania pazura.
0
camlab73
camlab73
15 kwietnia 2018, 17:17
Faktycznie masz rację, muszę edytować ten pochlebny komentarz bo jeszcze przeczyta i popadnie w samozachwyt, a mecz z Torino sam się nie wygra :/
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
15 kwietnia 2018, 17:05
Średnia gra ale wynik dobry. Niektórym to się w głowach poprzewracało od tych kilku dobrych wyników.
1
Gattuso28
Gattuso28
15 kwietnia 2018, 17:01
Zagraliśmy słabo,ale Napoli też jakiejś petardy nie zagrało.Remis jak najbardziej sprawiedliwy.
1
muamba_kabumba
15 kwietnia 2018, 17:00
Trener przede wszystkim musi mieć wizje przy budowie takiego zespołu. Czy Rino ma wizje gry ? Każdy możę sobie odpowiedzieć, zdania napewno będą podzielone.
1
lopezito84
lopezito84
15 kwietnia 2018, 17:07
Nie ma wizji taktycznej i nie potrafi ustawić zespołu w zasadzie ma tylko charakter i charyzmę ale to zdecydowanie za mało na taki zespół. Tacy młodzi piłkarze powinni mieć trenera który potrafi ich poukładać, zgrać, poprowadzić a nie tak jak Gattuzo krzyczeć i irytować się z całym szacunkiem dla niego ale powinien przyjść ktoś inny
1
FanatykACM
FanatykACM
15 kwietnia 2018, 17:00
Ajj a było blisko straty gola ale fenomenalna interwencja Gigio. Mecz w pierwszej połowie słaby ale w drugiej połowie się działo . Niewidoczny w ogóle Suso,a raczej dobrze blokowany i kryty. Cenny punkt FORZA MILAN
0
ForzaMercato
ForzaMercato
16 kwietnia 2018, 14:49
Cenny punkt? Do czego niby on nam się przyda?
0
FanatykACM
FanatykACM
16 kwietnia 2018, 15:46
Lepiej mieć ten punkt niż jego brak
0
KOZIO
KOZIO
15 kwietnia 2018, 17:00
Dobry mecz, choc widac było w drugiej połowie brak sił, punkt z Napoli to i tak dobry rezultat, mam nadzieję na wyskok formy naszych w reszcie meczy i będzie dobrze.
0
Gatz
Gatz
15 kwietnia 2018, 17:00
żeby tak u nas zamiast Kessiego grał Zielu to by było pięknie, a tak nasz atak jest bezpłciowy. Jakoś dociągnąć to 6 miejsce do końca sezonu, a potem zmiany, zmiany, zmiany
2
Andre
Andre
15 kwietnia 2018, 17:00
Gigio uratował nam dzisiaj tyłek. Poza tym, niestety widać wyraźną zadyszkę Milanu od czasu przegranego meczu z Juve. Chyba nawet sami zawodnicy Milanu definitywnie stracili już wiarę w zajęcie 4ego miejsca na koniec sezonu...
1
Diavo
Diavo
15 kwietnia 2018, 16:59
Remis z Napoli ok, dlatego Milik nie będzie jak Lewandowski hehe. Szkoda meczu z sassualo ale jeszcze 21 pkt do zdobycia, Locatelli dal fajna zmianę, powinien zagrać cały mecz z Torino, a Jack na ławke. Forza Milan!
6
Andre
Andre
15 kwietnia 2018, 17:04
Locatelli dał fajną zmianę? Przecież on kompletnie nic nie wniósł do gry. Nie tylko tracił w głupi sposób piłkę, ale miał problemy nawet z prostym jej przyjęciem. Z nim w składzie Milan wygląda jakby grał w dziesięciu...
1
Marcinek
Marcinek
15 kwietnia 2018, 17:08
Andre Manu pokazał przez chwile więcej kreatywności i woli walki niż Jack. I przy obecnej formie Jacka tez uwazam ze Loca od poczatku to byłny dobry pomysl.
1
ForzaMercato
ForzaMercato
16 kwietnia 2018, 15:01
Locatelli drewno jakich mało, mam wrażenie, że chłopak jest forsowany tylko dlatego, że to nasz wychowanek i każdy ma w pamięci bramkę z Juventusem. Wola walki to nie wszystko, tym bardziej z takim przeciwnikiem jak Torino gdzie to my będziemy musieli prowadzić grę.
0
mufi
mufi
15 kwietnia 2018, 16:59
może za Gigio dają po tym meczu ze 100 bań ? :)
0
januchsztum2
januchsztum2
15 kwietnia 2018, 16:59
Nie zasłużyliśmy na ten punkt, który tak naprawdę nic nam nie daje
1
FanatykACM
FanatykACM
15 kwietnia 2018, 17:03
Może nic nam nie daje ale lepszy remis niż porażka
0
Marcin1995
Marcin1995
15 kwietnia 2018, 16:58
Jesteśmy frajerami, rywale się wykładają i dają nadzieje a my swoje, normalnie aż mi się wszystkiego odechciało
1
camlab73
camlab73
15 kwietnia 2018, 17:01
A co Ty myślałeś, że Milan pojedzie z Napoli? XD Ciesz się że cudem remis się udał, bo powinno być lekko z 0-2
0
Marcin1995
Marcin1995
15 kwietnia 2018, 17:03
To Napoli to nie jest wcale nic specjalnego, ale jak my w drugiej połowie nie umieliśmy piłki na 5 metrów podać, no to rzeczywiście jest się czym jarać
0
tober12
tober12
15 kwietnia 2018, 17:05
Camlab jaki avatar takie wpisy. Krytyk pełna gęba. Skoro nie wierzysz i z góry wiesz, że Gowno ugramy to polecam wejść na strone Juve. Nie pozdrawiam.
0
muamba_kabumba
15 kwietnia 2018, 17:06
No właśnie o to chodzi, że sama wizja i dynamika akcji Napoli , że nas nie pogrzebała to cud. U nas w grze do przodu to jest totalny freestyle.. kwestia tylko jak bardzo nas pressują, bo im bardziej tym większą kopanine zaczynamy grać.
0
camlab73
camlab73
15 kwietnia 2018, 17:08
tober jak zwykle ośmiesza się do kwadratu- pisze że camlab to krytyk pełną gębą bo napisał żeby cieszyć się z remisu, a jego komentarz niżej to "Zero gry niestety. Wszystko za wolno i bez pomysłu. Nawet już woli walki im brakuje. Jack fatalny na ławce nikogo i Kalinic tyle minut...". Nie da się jego wypocin komentować inaczej niż pięknym, wymownym "XD"
1
tober12
tober12
15 kwietnia 2018, 16:57
Zero gry niestety. Wszystko za wolno i bez pomysłu. Nawet już woli walki im brakuje. Jack fatalny na ławce nikogo i Kalinic tyle minut...
3
Tutkovic
Tutkovic
15 kwietnia 2018, 16:57
Już tylko 7 pkt do LM :) Idziemy jak czołg po swoje!
1
ACstach
ACstach
15 kwietnia 2018, 16:56
Biją sie a CI puszczaja reklamy!
1
Olli666
Olli666
15 kwietnia 2018, 16:57
O co poszło?
0
ACstach
ACstach
15 kwietnia 2018, 17:01
Właśnie nie wiem ale ostre przepychanki były przy ławkach.
0
muamba_kabumba
15 kwietnia 2018, 16:56
Może kiedyś ktoś nada tej drużynie jakikolwiek styl gry ^^
1
Vol'jin
15 kwietnia 2018, 16:55
ale Musacchio ma szczęście
1
Kuszu
Kuszu
15 kwietnia 2018, 16:54
Donek ratuję, uff Milik znowu by trafił !
1
ACstach
ACstach
15 kwietnia 2018, 16:54
Gigio o kurna co to za internwencja byla:O:O:O
2
Orzelek79
Orzelek79
15 kwietnia 2018, 16:54
Jak Gigio to obronił!!!!!!!!
1
Abyss
Abyss
15 kwietnia 2018, 16:52
Silva sam a obok 5-6 przeciwników. Takie wrzutki pozbawione są jakiegokolwiek sensu...
2
Vol'jin
15 kwietnia 2018, 16:49
Viola straciła punkty, pewnie to samo zrobi Sampa i status quo co do LE będzie zachowany
1
Wilk87
Wilk87
15 kwietnia 2018, 16:53
Znowu będzie wyścig ślimaków.
3
Puszek
Puszek
15 kwietnia 2018, 16:48
nasz rożne są całkowicie losowe :)
0
Qiub
Qiub
15 kwietnia 2018, 16:44
Ale ten mecz wieje nudą...
1
nicram84
nicram84
15 kwietnia 2018, 16:44
Biglia pierwsze podanie do przodu i podał do .... Reiny.
1
muamba_kabumba
15 kwietnia 2018, 16:44
Ale oni mają zapalniki w głowach... byle kopać do przodu
0
Wilk87
Wilk87
15 kwietnia 2018, 16:43
Zwróciliście uwagę jak piłkarze Napoli schodzili z boisku przy zmianie?? Biegiem. A nasi piechotką, pomalutku. Oni nawet nie chcą atakować by wygrać.
1
januchsztum2
januchsztum2
15 kwietnia 2018, 16:43
Calabria też zapomniał jak się wrzuca od kilku spotkań
0
Acio
Acio
15 kwietnia 2018, 16:43
Masakryja co się dzieje...Chyba trzeba liczyć tylko na remis...
0
15 kwietnia 2018, 16:42
A wy chcecie kupować napastnika latem?! Tu trzeba pilnie dwóch kreatywnych pomocników + skrzydłowego do rotacji.

Z płodną drugą linią to Cutrone/Silva dadzą sobie radę, ale z taką kupą, jaką dziś widać w "pomocy", to i topowy napastnik miałby problemy.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2018, 16:42
7
jasiom22
jasiom22
15 kwietnia 2018, 16:51
Ja chce defensywnego utrzymującego się przy piłce pomocnika z prawdziwego zdarzenia. Takiego co podaje do przodu.. ;-p wtedy Hakan, Suso czy jak jak wróci do formy mogą rozgrywać.
0
nicram84
nicram84
15 kwietnia 2018, 16:41
Bożeeeeeeeeeeeee Kessie on ma kalarepę nie mózg. Kopie dla kopania zero pomysłu
3
marastorun
marastorun
15 kwietnia 2018, 16:40
Bonawentura tez od kolumny spotkań słabo do zmiany
0
muamba_kabumba
15 kwietnia 2018, 16:40
Środek pola do remontu latem , nawet się nie wyglupiac z jakimś napastnikiem .
3
jasiom22
jasiom22
15 kwietnia 2018, 16:43
Dokładnie. Nie rozumiem jak można oczekiwać nowego napastnika kosztem np. dwóch kreatywnych pomocników? Czasy Berlusconiego i "attacare" to już chyba minęły xD
0
s2c2urinho
s2c2urinho
15 kwietnia 2018, 16:40
Boze jaki ten bonaventura jest slaby... pierwszy w letnim oknie do odstrzalu ...wyprzedza nawet Kalinica pod tym wzgledem...
2
Meloon
Meloon
15 kwietnia 2018, 17:54
XDDDDDDDDDDDDD
0
Marcinek
Marcinek
15 kwietnia 2018, 16:39
Srodek pola kaleczy :(
1
jasiom22
jasiom22
15 kwietnia 2018, 16:39
Błagam Borini za Bonaventura..
2
muamba_kabumba
15 kwietnia 2018, 16:38
Ależ kopaninka...
0
Zirytowany
15 kwietnia 2018, 16:38
Bonaventura to sie potyka o własne nogi...
4
Orzelek79
Orzelek79
15 kwietnia 2018, 16:38
Nie mamy już siły, wygląda to bardzo źle.
0
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się