SCUDETTO


Znowu podział punktów. Torino - Milan 1:1

18 kwietnia 2018, 19:52, cinassek Aktualności
Znowu podział punktów. Torino - Milan 1:1

Nie udało się Milanowi przełamać ostatniej passy bez zwycięstwa, która wzrosła do pięciu kolejnych meczów. Tym razem rossoneri podzielili się punktami na wyjeździe z Torino. W stolicy Piemontu padł wynik 1:1, choć do przerwy to mediolańczycy prowadzili po ładnym golu Giacomo Bonaventury.

Emocje w pierwszej połowie rozpoczęły się bardzo szybko. Już w 2. minucie fatalny błąd popełnił Franck Kessie, który stracił piłkę na rzecz Cristiana Ansaldiego. Włoch wykorzystał sytuację i wpadł w pole karne, a po chwili został powalony przez Iworyjczyka. Sędzia Fabio Maresca nie miał wątpliwości i wskazał na "wapno". Do stałego fragmentu gry podszedł Andrea Belotti, ale na szczęście Milanu strzelił bardzo mocno w poprzeczkę i futbolówka opuściła "szesnastkę" gości.

Zanim upłynęło pierwsze 10 minut, mediolańczycy już prowadzi. Suso sprytnie wypuścił Kessiego, strzał pomocnika obronił Salavtore Sirigu, ale za moment piłka trafiła tuż przed pole karne pod nogi Giacomo Bonaventury, a ten fantastycznym strzałem z powietrza przełamał swą niemoc i trafił do siatki.

Po tym intensywnym kwadransie, tempo spotkania zdecydowanie opadło. Inicjatywę posiadał Milan, który spokojnie kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń, ale nie przekładało się to na okazje podbramkowe. W ostatnim kwadransie Torino szukało szczęścia za sprawą główki Andrei Belottiego, przy której koncentrację zachował Gianluigi Donnarumma, a także po mocnym, ale bardzo niecelnym uderzeniu Iago Falque. Rossoneri stworzyli sobie okazję dzięki próbie głową Nikoli Kalinicia, lecz i Chorwat nie znalazł drogi do siatki. Wynik do przerwy brzmiał 0:1.

W drugiej połowie bardzo długo nie działo się nic godnego uwagi. Odmieniło się to dopiero w 69. minucie, kiedy strzał sprzed pola karnego oddał Simone Edera, a golkiper rossonerich poradził sobie z nim z wielkim trudem. Po chwili turyńczycy egzekwowali rzut rożny. Adem Ljajić dośrodkował mocno w okolice piąte metra, a bramkarza gości uprzedził Lorenzo De Silvestri, pakując piłkę do siatki głową.

W kolejny fragmentach spotkania brakowało raczej elektryzujących starć w obu polach karnych. Ze strony Milanu próbował Patrick Cutrone, ale piłkę odbił Salvatore Sirigu. Gianluigi Donnarumma poradził sobie natomiast z dość groźnym uderzeniem Adema Ljajicia już z pola karnego. Gospodarze kończyli jeszcze spotkanie w dziesiątkę po drugiej żółtej i czerwonej kartce dla strzelca bramki, De Silvestriego, ale nic to już nie zmieniło, choć w 6. minucie doliczonego czasu gry słupek po strzale wolejem obił jeszcze Iganzio Abate. Mediolańczycy zainkasowali w Turynie jeden punkt.

Torino FC - AC Milan 1:1 (0:1)

Bramki: De Silvestri 70' - Bonaventura 9'

TORINO FC (3-4-2-1): Sirigu - N'Koulou, Burdisso, Moretti - De Silvestri, Rincon (57' Obi [85' Acquah]), Baselli, Ansaldi - Ljajić, Falque (64' Edera) - Belotti

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Abate, Bonucci, Zapata, Rodriguez - Kessie, Biglia (67' Locatelli), Bonaventura - Suso (77' A. Silva), Kalinić (74' Cutrone), Borini

Żółte kartki: De Silvestri 25', 90+3', Rincon 42', Baselli 71' - Bonaventura 45', Cutrone 79', Locatelli 88'

Czerwona kartka: De Silvestri 90+3' (za dwie żółte)


*** SKRÓT MECZU ***


 



363 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
skatej
skatej
19 kwietnia 2018, 19:27
Mam 2 bilety na mecz z Benevento (możliwa zmiana danych na biletach). Czy ktoś się wybiera i chciałby odkupić poniżej ceny nominalnej? [email protected]
0
Diavolino
Diavolino
19 kwietnia 2018, 09:32
Niestety potwierdza się po raz kolejny brak ławki rezerwowych. Ci co wchodzą nie potrafią dać tyle co gracze z podstawowej 11stki. Pomijając wybory na szpicy reszta składu jest w miarę klarowna. I Trzyma całkiem solidny poziom ligowy (troszkę za mały jak na Ligę Europy aby tam coś więcej zawojować nie wspominając o LM). Do puki nie będzie zmienników walczących o pierwszą 11 nie odstających od reszty dalej będziemy tkwić w okolicach 5-6 miejsca. Kolejna sprawa Suso, kolejny bezbarwny mecz, ale oczywiście nie tylko jego. Mimo to powtórzę po raz kolejny jest to zawodnik który wyróżnia się na tle reszty składu, ale faktycznie nie jest to tak wybitny zawodnik jak go kibice widzą. Jest to zawodnik solidny z dobra techniką ale to wszystko. Jak pokazało Leicester City w sezonie 2015/2016 czy RB Leipzig w 2016/2017. Nie mając wielkich gwiazd ale 20 zawodników trzymających równy poziom można swobodnie bić się o podium w lidze i to bardzo skutecznie. Gwiazda za setki milionów nie zbawi naszego składu nam potrzeba co najmniej 4 wzmocnienia w poszczególnych formacjach. Ps. Oczywiście potrzeba kogoś kto to wszystko ułoży, czy Rino da radę … oczywiście życzę mu tego ale zadanie przed nim bardzo trudne, bo wątpię aby zmienili trenera.
5
budii1906
budii1906
19 kwietnia 2018, 10:50
Bardzo dobry merytoryczny komentarz do rzeczywistości, teraz musimy eis planować aby już nie tarcic głupio punktów aby Atalanta nas nie wyprzedziła. Wzmocnienia są niezbędne 2x PS 1x NS i 1jeden wszechstronny ofensywny pomocnik bardziej skrzydłowy aby była jakaś alternatywa do taktyki.Trzymam kciuki za Gennaro G.- Ja wolę tak pisać przyzwyczajenia jak był piłkarzem wtedy nikt nie mówił Rino :) szkoda ze nie ma syna który by tak grał jak On :)
1
ósmy
19 kwietnia 2018, 11:23
@budii1906 Przecież Gattuso jakimś wielkim i wybitym piłkarzem nie był. Zwykły przecinak, który braki techniczne nadrabiał zadziornością i walecznością. Tej rzeczywiście nikt mu odmówić nie mógł. Inna sprawa, że w dzisiejszym Milanie to byłby taki drugi Kucka. Gattuso po prostu miał szczęście do wyśmienitych trenerów i miał szczęście, że obok siebie miał Kakę, Seedorfa, Pirlo czy tam Van Bommela.
3
MK92
MK92
19 kwietnia 2018, 09:00
Mecz nudny, z toprną grą z naszej strony. Właściwie od kilku spotkań Milanu można pisać to samo. Suso drugi rok z rzędu zalicza słabiutką rundę wiosenną. Niech ten sezon już dobiegnie końca. Od wiosny 2015 roku każda wiosna Milanu to są męczarnie dla kibiców. Nie inaczej jest i teraz.
0
BSCMECENAS
BSCMECENAS
19 kwietnia 2018, 08:46
Ogolnie slaby mecz toporna gra. Kalinic, Borini, Zapata i Bonaventura i wszystko jasne. Reszta też bez błysku, Suso chyba chce odejść bo już mu się nie chce.
2
Michlan
Michlan
20 kwietnia 2018, 02:14
Co do Suso to podejrzewam,że może być zmęczony sezonem,podobnie jest w przypadku Kessiego,który gra najwięcej i widać, że jest wyczerpany
0
Dariusz_W
Dariusz_W
19 kwietnia 2018, 06:12
A Atalanta wygrała i robi się jeszcze bardziej nerwowo :(
0
Misiak
Misiak
19 kwietnia 2018, 05:01
Suso juz sie nie chce grac, awansu do LM i tak nie bedzie. Belotti fajnie sie zachował nie strzelając swojemu przyszemu klubowi :)
0
Michlan
Michlan
19 kwietnia 2018, 14:21
Weź nawet nie strasz tym, że Milan wyda 40+mln na Belottiego latem, gdzie te pieniądze trzeba w pierwszej kolejności wydać na pomoc i kogoś uniwersalnego do rotacji na skrzydła.
1
jasiom22
jasiom22
19 kwietnia 2018, 02:24
Szkoda tego wyniku.... Niby gralismy z Juve i Interem, ale i tak bilans ostatnich pięciu spotkań Milan ma gorszy niż siedemnaste w Serie A - SPAL. :-/ czy inne trzynaste Sassuolo... BASTA z tym Kalinicem, Milan musi strzelać.. i aktualnie nie ma wyjscia innego niż Cutrone w pierwszym składzie... i Silva z ławki. Czy nawet 4-4-2 z obydwoma. Hakan ma kontuzje, Jacka na lewą, do środka Biglia-Kessie, albo Locatelli i jazda...
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2018, 02:25
1
AdrianoGalliani
18 kwietnia 2018, 23:51
A co tam u słychać u Carletto? Może by chciał przejąć klub od nowego sezonu?
0
camlab73
camlab73
19 kwietnia 2018, 00:06
Ryzykować reputację i pakować się na stare lata w taką minę? Klub, który cienko przędzie, być może będzie miał problemy z FFP, nie wiadomo jak z budżetem na wzmocnienia, a wobec którego są ogromne oczekiwania i presja? ;)
0
Zako
Zako
19 kwietnia 2018, 00:12
Carlo ostatnio nie powiodło się w Bayernie - bardzo stabilnym i dobrze prowadzonym klubie + widać było u niego wypalenie, nie ma chyba powodu tak jak kolega wyzej napisał pakować się w bajzel i psuć sobie reputacji, na którą sobie zapracował.
0
Zielony2009
Zielony2009
19 kwietnia 2018, 00:19
Bayern nie grał gorzej za Carlo niż za Guardioli. Zresztą pomijając magiczny sezon Heynckesa Bawarczycy nie są krezusami w LM, a ligę zazwyczaj mają z góry wygraną więc trudno ocenić. Niemniej to Carlo przełamał Real co nie udawało się najlepszym od 15 lat, miał fajny epizod w Chelsea no i wiadomo z nami. Ancelotti to ścisły top i szkoda by było żeby zepsuł sobie piękną kartę męcząc się teraz u nas. Jesteśmy raczej przyczółkiem dla trenerskich amatorów dla których jesteśmy odskocznią do lepszego świata i fajną wzmianką w CV.
1
AC Kamil
18 kwietnia 2018, 23:45
Wraca stabilizacja, szkoda tylko, że na tak niskim poziomie. Suso jest bezużyteczny na boisku kiedy nie daje nic w ofensywie, bo grę w obronie już od dawno omija szerokim łukiem. Jego spacery pod nasze pole karne doprowadzają mnie do szału, szczególnie kiedy to on po raz dziesiąty traci piłkę w bezmyślny sposób, a koledzy muszą pracować w obronie żeby mógł po chwili kolejny raz ją stracić. Na Kalinicia już patrzeć się nie da, nie jestem w stanie pojąć dlaczego Gattuso na siłę chce udowodnić, że z tego kawałka drewna może być jeszcze elegancki mebel, a nie tylko wiór. To już jest chyba jakaś wewnętrzna potrzeba Rino, który chce udowodnić całemu światu, że z Kalinicia też zrobi gracza na przyzwoitym poziomie w Milanie. Jeszcze jedno, dopóki będziemy mieli w pierwszym składzie takich zawodników jak Abate czy Borini, których można pochwalić jedynie za lekkoatletyczne zdolności to daleko nie zajedziemy. Można to naprawić latem, należy wzmocnić drużynę trzema dobrymi zawodnikami do pierwszego składu, a trzy najgorsze ogniwa przesunąć na ławkę rezerwowych, wtedy można będzie mówić o jakiejkolwiek rywalizacji, w tym momencie taki Suso wie, że nie ważne jaką kaszane będzie odstawiać i tak zagra, bo nie ma nikogo kto mógłby wejść w jego miejsce.
Edytowano dnia: 18 kwietnia 2018, 23:51
2
camlab73
camlab73
18 kwietnia 2018, 23:37
Czyżby efekt przemęczenia? ;) Gattuso wziął się tak ostro za trenowanie, że mógł trochę przegiąć pałkę i mamy efekt jaki mamy ;)
0
Meloon
Meloon
19 kwietnia 2018, 08:15
No pewnie, to kwestia treningów Gattuso, wyłącznie, to że Milan zagrał w tym sezonie więcej meczów nie którakolwiek drużyna Serie A, przy tak krótkiej ławce, nie ma nic do rzeczy. Suso ma 400 minut więcej od Ronaldo, ale co tam.
1
camlab73
camlab73
19 kwietnia 2018, 09:17
W sumie miałem to jakoś rzeczowo skomentować, ale widzę że to Meloon który się już podpalił- to nawet nie będę zaczynał rozmowy bo wiadomo jak się skończy ;(
0
Pikolo1899
Pikolo1899
18 kwietnia 2018, 23:35
Dajmy odpocząć Suso,Jackowi i zagrajmy dwójką z przodu z Hakanem na 10.Ciekawe jakby to wyszło.
0
comicowy
comicowy
18 kwietnia 2018, 23:27
Tak jak wspominałem. Obronę mamy naprawdę solidną. Niestety bolączką jest ofensywa. Nie mamy pomysłu jak dostać się pod pole karne, a wszystkie wrzutki są nieprecyzyjne. Suso słabo, Jack słabo - a gol dziś i tak go nie uratuje, bo oprócz tego niczego nie pokazał. Reszta pomocników do rozegrania się nie nadaje, a na ławce nie ma nikogo, kto by mógł coś wymyślić. Co do obrony. Okej, popełniają błędy i tracą czasami bezsensowne bramki, ale wielkie drużyny przebić się nie potrafią. Juve przez 75 minut biło głową w mur. Gdybyśmy byli lepsi w ofensywie i zdobyli już 60 goli to bilans bramkowy nie byłby taki straszny. No i to potem przekłada się na głupie remisy, bo nie potrafimy strzelić gola.
1
radson1406
radson1406
18 kwietnia 2018, 23:17
Dzis sporo zlych wyborow Gattuso,ktore co wiecej byly dla mnie niezbyt logiczne.Fajnie,ze mielismy moment pozytywnych emocji za poczatkow Rino ale teraz powoli zeszlismy na ziemie i chyba trzeba przyznac iz w obecnej chwili to 6-7 miejsce jest wyznacznikiem naszych mozliwosci.
0
Zako
Zako
18 kwietnia 2018, 23:14
I jeszcze dla zwolenników Gattuso, doskonale was rozumiem , ze cięzko się mimo wszystko wyrażać o nim nieprzychylnie , bo chyba 90% z nas czuje do niego duzą sympatię, to nasza legenda, ale chciałbym trochę wyjaśnić podejście sceptyków przedłużenia kontraktu z nim. Po prostu w dzisiejszym futbolu nie ma czasu na eksperymentowanie , Gattuso moze i kiedys będzie swietnym trenerem, nie wiem, nie przekreślam go, ale po prostu nie może uczyć się tego na druzynie aspirujacej do Lm ( z całym szacunkiem , ale nawet nie ma co porównywać jego doświadczeń w poprzednich klubach jako trener). Nie mozemy znowu się pomylić, siedzi na nas UEFA , jezeli dadzą nam mozliwosć na transfery to pewnie będzie to ostatnia szansa i naprawdę powierzamy to w ręce niewiadomej? Nikt by nam Gennaro nie podebrał a to nie jest człowiek, który by sie ofochał na Milan , powinnismy chociaz poszukać kogoś sprawdzonego, a właściwie robić to juz od rozstania z Montella. Co jeśli okaze sie ze jesien będzie wyglądała tak jak ostatnie mecze, Milan znowu odpali na wiosne i do LM zabraknie punktow straconych jesienia, bo Gattuso to ukladal? I dostanie kolejna szansę? Po prostu nie powinnismy podejmowac takiej niepewnej decyzji mając tyle do stracenia
1
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
18 kwietnia 2018, 23:08
Suso tragedia, mam nadzieję, że chłopak się poprawi bo jest nam potrzebny. Obyśmy pożegnali Abate po sezonie, prawa strona nie istnieje gdy nie ma tam Calabrii.
0
kowi
kowi
18 kwietnia 2018, 23:02
trzeba chyba jednak anulować pakiet eleven bo nie da sie ogladac naszego ukochanego klubu najpierw z sassuolo a teraz z toro no to az krew zalewa oczy bez komentarza ........
0
milanek76
milanek76
18 kwietnia 2018, 22:57
Rino też zmiany mógł zrobić wcześniej
0
Zako
Zako
18 kwietnia 2018, 22:57
No i niestety spełnia się scenariusz Interu Pioliego, przy odrobinie szczęscia moze nam uda się zająć 6 miejsce. Oni tez po utracie szans na LM przestali grać. Przykre jest to , ze wychodzi na to, ze dopóki nasi uwierzyli i walczyli to pojawiło się swiatełko w tunelu , byli zmotywowani, a teraz znów się posypało, a przeciez trzeba jeszcze miejsce w LM utrzymać? To pokazuje, ze samą wolą walki daleko sie nie zajedzie i tym powinny się wyrózniac słabsze i średnie kluby, a skoro aspirujemy do tych najlepszych to trzeba coś zmienić. Jesteśmy totalnie bezzębni.
3
MK92
MK92
18 kwietnia 2018, 23:23
Zgadzam się, ale podobnie było i u nas 2 lata temu. Mihajlović pięknie wszedł w rok 2016, a potem od marca było tylko gorzej, a po zatrudnieniu Brocchiego zaczął się istny dramat, z jedynym pozytywnym akcentem w finale Pucharu Włoch.
1
Zako
Zako
18 kwietnia 2018, 23:30
Tak , też pamiętam ten okres, po wygranej w derbach zapaliła się iskra nadziei. Dla mnie niepojęte jest to, ze ludzie sie zmienili a błędy te same - Inzaghi, Brocchi, Seedorf - już tylu ex piłkarzy sie nie sprawdziło a brniemy w to dalej.
1
Majki85
Majki85
18 kwietnia 2018, 22:56
Remis to sprawiedliwy rezultat. Abate zawalił krycie i De Silvestri zdołał wpakować piłkę do bramki. Niestety... Na plus dzisiaj Borini, Biglia, dwójka stoperów oraz Donnarumma i nieźle także Rodriguez. Reszta, w szczególności Suso, poniżej oczekiwań. LM nam odleciała. Mam nadzieję, że zakwalifikujemy się w ogóle do europejskich pucharów. Oby to się rozstrzygnęło po najbliższych 3 kolejkach, bo boję się że w 37 z Atalantą oraz w 38 z Fiorentiną mogłoby dojść do jakichś nieprzyjemności.
3
Marosso
Marosso
18 kwietnia 2018, 23:20
Tak całkiem serio to zazdroszczę Ci że po takim dnie potrafisz tak analitycznie spojrzeć na mecz . Ja albo zbyt nerwowym człowiekiem jestem albo przesadzam ....
0
Marcin1995
Marcin1995
18 kwietnia 2018, 22:56
Kolejny blady występ naszej drużyny
1
Lomaxini
Lomaxini
18 kwietnia 2018, 22:55
z Benevento też pewnie będzie remisik.
0
arosinski1995
arosinski1995
19 kwietnia 2018, 07:43
Tak pamiętny gol bramkarza w końcówce na 2:2
0
tmqTV
tmqTV
18 kwietnia 2018, 22:55
Chyba najgorszy mecz Suso w tym sezonie. Straciłem rachubę w liczeniu strat piłek przez niego w pierwszej połowie.
3
tober12
tober12
18 kwietnia 2018, 22:55
Super kontuzja Hakana pewnie Bigli. Więc pewnie Borinho Kalinka do końca sezonu. Trener sam przegrywa mecze wystawiając te kukly.
2
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
18 kwietnia 2018, 23:06
Borini nie zagrał tak źle, nie oceniaj po nazwiskach.
2
Lipido
Lipido
18 kwietnia 2018, 23:24
Jako statysta wyśmienity ... Ale nie ma co narzekać bo był tani . Szkoda słów
2
tober12
tober12
18 kwietnia 2018, 23:49
Pff Borini nie zagrał zle. A jak zagrał? Tacy zawodnicy nie powinni mieć miesjca w Milanie z takimi nie wrócimy na należyty tron.
1
Majkel69
Majkel69
18 kwietnia 2018, 22:54
2 punkty przewagi nad Atalantą a 3 nad Fiorą i Sampą... robi się gorąco. Trzeba roznieść Benevento żeby podbudować morale a potem wygrać spokojnie kolejne 2 mecze bo rywale do zjedzenia (Bologna już o nic nie walczy, Hellas może walczyć o życie z nami jeszcze, ale ambicja to jedno, ale musimy go zgasić skillem). Jak z tych 3 kolejek wyjdziemy z kompletem zwycięstw to już ostatnie kolejki na czilku. Ale jakbyśmy w ze 2 meczach punkty zgubili... łoj ale by mogło paskudnie się to zemścić... a końcówka byłaby nerwowa niesamowicie i niepotrzebnie
0
Marosso
Marosso
18 kwietnia 2018, 22:51
Po tym meczu naprawdę może w każdym kibicu coś pęknąć. Głównie staram się być wyrozumiały ale o jakich 2,3 wzmocnieniach my mówimy przecież tutaj trzeba 4 innych pomocników. My jesteśmy tak przewidywalni w ataku pozycyjnym że bez żadnej przesady można porównywać to do naszej ekstraklasy. I znowu to ich zachowawacze granie i znowu żadnego zawodnika który czymś zaskoczy a jak już zagrają ładnie z pierwszej piłki to zawsze ktoś ostatnie podanie prześpi lub zagra niedokładnie. No ja pierdo.. oficjalnie mam na nowo depresje Milanisty
5
muamba_kabumba
18 kwietnia 2018, 23:18
Możemy ściągnąć i 8 pomocników , styl gry trzeba sobie wypracować.. rozgrywanie piłki chociażby jak np. Napoli. Sarri też spektakularnych transferów nie zrobił, a na gre Napoli warto czasem popatrzeć. Pytanie, czy u nas nie mamy wykonawców do takiej gry ? Myśle, że może nam 1 pomocnika brakuje w miejsce Kessiego bo on się raczej do takowej gry nie nadaje , reszta natomiast na spokojnie by taka piłke grać mogła. Więc gdzie leży problem ? Jakoś nikt się nie zastanawia nad tym , że od czasów Ibry ( Allegriego, choć to raczej dobry taktyk a nie człowiek z wizją gry) w zasadzie nie było u nas szkoleniowca który wdrożyłby w drużyne choć zalążek stylu. Gattuso niema się co czepiać bo jako strażak spisuje się bardzo dobrze, natomiast pretensje można mieć do zarządu za to , że tak pochopnie podejmują decyzje... to nie monopoly tylko klub z aspiracjami na powrót do czołówki europejskiej.
1
Marosso
Marosso
18 kwietnia 2018, 23:55
Patrzę jak gra Napoli i kto według Ciebie z naszych pomocników wskakuje tam do składu ? Gattuso przez ten okres odmienił Milan ale pewnego poziomu z tym materiałem nie przeskoczy. I nie sądzę że jakikolwiek trener nauczy rozgrywać lub zrobić coś nieszablonowego z piłką taką linie pomocy plus ewentualnie jak napisałeś jeden nowy nabytek. Natomiast każdy ma swój pogląd na piłkę i jakbym miał wybierać to zaryzykowałbym Gattuso i 3 kreatywnych pomocników
0
patoo_07
patoo_07
18 kwietnia 2018, 22:51
Dzisiaj nawet nie chcę mi się na Kalinica wylewać wiadra pomyj, bo na tle reszty nie wyróżnił się żadnym złym zagraniem. Cała drużyna zagrała jak jeden wielki Kalinic z Suso na czele. Tak jak w ostatnich meczach usprawiedliwiałem jego słabszą grę tym, że był bardzo dobrze pilnowany i wyłączony z gry, tak dzisiaj miał mnóstwo miejsca, a w najprostszych sytuacjach podawał pod nogi graczy Torino. Poza Gigio i Biglią, który w moich oczach dzisiaj grał bardzo dobrze, każdy zasługuje na 1, a Abate za swoje krycie to -1. Jak mu Gattuso mówił, że kryje się od bramki, to mógł przypomnieć, że od swojej, nie od przeciwnika.
1
patrykas
18 kwietnia 2018, 22:50
Powiem tak. Gramy beznadziejnie.. Irytujące strasznie jest to wszystko.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 kwietnia 2018, 22:49
Przeczuwam brak europejskich pucharów w następnym sezonie.
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
19 kwietnia 2018, 06:14
Dla mnie brak LM jest brakiem europejskich pucharów
1
Carlo88
Carlo88
18 kwietnia 2018, 22:49
Po przerwie wyłączyłem mecz jak widziałem jaką kiszkę gra Torino i na spokojnie zająłem się projektem do roboty. Patrzę na streama w 85 minucie a tam 1-1 i jeśli mam być szczery to dawno nie widziałem żeby Milan grał taką kichę. To, że chłopakom brakuje siły to jedno, ale druga strona medalu wygląda tak, że potrzebujemy kilku wartościowych graczy którzy na TERAZ zrobią w drużynie różnice. Potrzebujemy piłkarzy pokroju Vidala, Baileya czy Goretzki, a nie koreańskich drwali (jakkolwiek śmiesznie by to brzmiało)
0
Abyss
Abyss
18 kwietnia 2018, 22:48
Koniec. Kolejny remis, tracimy punkty seriami... Wypuściliśmy dzisiaj zwycięstwo. Bardzo słaba druga połowa, w której oddaliśmy inicjatywę gospodarzom. Później zabrakło pomysłu nie odwrócenie losów spotkania, właściwie nie stworzyliśmy sytuacji bramkowej. Z przebiegu całego meczu, remis jest jak najbardziej sprawiedliwy.
1
Fushnikov
Fushnikov
18 kwietnia 2018, 22:47
Masakra. Atalanta 2pkt. Co raz bliżej :)
0
Trzesuaf
Trzesuaf
18 kwietnia 2018, 22:47
Po co było to przedłużanie umowy Gattuso, po 33 kolejkach można powiedzieć, że nic nie pokazał. Montella też by może taką serie wykonał gdyby mu pozwolono dalej pracować. Dno i tyle, żal tego oglądać. Bez ładu, jak wygrana to szczęśliwie. Dobry trener i napastnik są potrzebni.
1
Yabaye
Yabaye
18 kwietnia 2018, 22:46
Szczerze? Powoli zaczynam żałować, że Milik w weekend nie trafił. My zostaniemy w LE, a tak chociaż Napoli mogłoby jeszcze powalczyć o Scudetto.
1
Dohtor
Dohtor
18 kwietnia 2018, 22:47
Z tym "My zostaniemy w LE" to proponuje się wstrzymać. Jeszcze mecze z Violą i Atalantą :)
8
BadMad
BadMad
18 kwietnia 2018, 23:36
Rywale w dwóch ostatnich kolejkach jawią się bardzo zlowrogo..
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 kwietnia 2018, 22:46
Liczyliśmy na takie seryjne remisy drużyn z czołówki i zadyszkę a tymczasem to my ją złapaliśmy 2 raz w tym sezonie... no cóż, trzeba do końca walczyć o utrzymanie się w strefie LE i latem wzmocnienia, wzmocnienia i jeszcze raz wzmocnienia.
1
tober12
tober12
18 kwietnia 2018, 22:49
Co wzmocnienia... jak Gattuso to kołek pod względem taktyki. Szczerze jak na niego patrze to mi go szkoda bo cierpi chłop bo kocha Milan, ale widać że brakuje zmysłu taktycznego
0
skoropian
skoropian
18 kwietnia 2018, 22:46
Masakra. Krew z oczu płynie jak się ogląda taką męczarnię. Od przełożonych derbów zaczęła się tragedia ACM.
2
FanatykACM
FanatykACM
18 kwietnia 2018, 22:45
Czwarty remis z rzędu ...zremisowaliśmy wygrany mecz xd
1
Andre
Andre
18 kwietnia 2018, 22:45
Rzygam juz tymi remisami. Trzeba jednak uczciwie przyznać, że dzisiaj nie zasłużyliśmy na nic więcej.
3
Dohtor
Dohtor
18 kwietnia 2018, 22:45
Coś się popsuło i nie było mnie słychać. Klasycznie: https://www.youtube.com/watch?v=Chhp-DTf-oQ
0
Boro
Boro
18 kwietnia 2018, 22:44
Nie mozna bylo patrzeć na naszą gre jak jakies downy, zero walki,zęba. Nasza gra ofensywna to jakaś kpina.
1
patoo_07
patoo_07
18 kwietnia 2018, 22:44
No i fajnie. 4 mecze bez porażki, forma stabilna, jedziemy dalej. Brawa dla Lazio za grę do końca, głupi ma jednak szczęście...
0
BadMad
BadMad
18 kwietnia 2018, 23:40
Dobre;)
0
siara8888
siara8888
18 kwietnia 2018, 22:44
jestesmy tak samo slabi jak bylismy za inzaghiego seedorfa i tej calej reszty....
0
stary_boss
stary_boss
18 kwietnia 2018, 22:44
dno i wodorosty stary Milan powrócił żenada
6
Owiec
Owiec
18 kwietnia 2018, 22:44
Ajjj Abate się włączył Mexes
0
ACstach
ACstach
18 kwietnia 2018, 22:42
jap...... słupek
0
Maxiu
Maxiu
18 kwietnia 2018, 22:42
Niedawno cieszyłem się że z lewej strony 5 samych zwycięstw. Teraz 5 spotkań bez zwycięstwa
1
Maxiu
Maxiu
18 kwietnia 2018, 22:42
Niedawno cieszyłem się że z lewej strony 5 samych zwycięstw. Teraz 5 spotkań bez zwycięstwa
0
Adi.Milan
Adi.Milan
18 kwietnia 2018, 22:42
Ja nie wiem gościu od stycznia z rzedu 9 razy nie przegrał a milan głównie zarząd już mu pomnik wystawił i dał 3 letni kontrakt. czar prysł i teraz mamy serię ze nie możemy wygrać co może się skończyć tragicznie .... najśmieszniejsze jest to jak sie rządzi tym klubem zamiast z tym kontraktem poczekać na koniec sezonu zobaczyć efekt końcowy to oni po 9 kolejkach powiedzieli "Gattuso nie musi już nam nic udowadniać" jezu jakby co najmniej zrobił ten awans do ligi mistrzów
2
Abyss
Abyss
18 kwietnia 2018, 22:42
Nieprzygotowane rozegranie rzutu wolnego. Masakra... jak można tak zepsuć...
0
nicram84
nicram84
18 kwietnia 2018, 22:41
w 95min Silva
0
Jago
Jago
18 kwietnia 2018, 22:40
Dzizys kraj oczy bolą jak się to ogląda
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się