SCUDETTO


Mirabelli: "Winni jesteśmy wszyscy"

21 kwietnia 2018, 23:55, FossaDeiLeoni Aktualności
Mirabelli:

MASSIMILIANO MIRABELLI: "Musimy przeprosić kibiców za tę porażkę. Z całym szacunkiem do Benevento, ale to nie miało prawa się stać. Zmęczenie i brak koncentracji są widoczne. Słowa Gattuso? Winni są wszyscy, nie możemy obwiniać tylko jednej osoby. Czasami to nie jest kwestia formy. Są mecze, których nie wygrasz, jeśli nie pokażesz duszy i serca. Nie możemy się załamać. Znam możliwości tych piłkarzy. Wstyd nam za tę porażkę, ale nie wolno nam się poddawać. Kiedy zmienia się wielu piłkarzy, dzieją się różne rzeczy. Widzieliśmy, że nie damy rady zniwelować całej różnicy w składzie w jedno okienko. Na to potrzeba czasu. Zdecydowaliśmy się na wiele zmian i zainwestowanie w kilku młodych zawodników, aby utrzymać odpowiedni cykl. Popełniliśmy kilka błędów, ale nie możemy stracić wiary w ten klub. Mercato? Już wiemy, w jakie pozycje musimy inwestować. Interwencje na pewno będą. Bernard? Nie będę wymieniał konkretnych nazwisk. Śledzimy rynek na całym świecie".



29 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
radson1406
radson1406
22 kwietnia 2018, 12:32
Po wczorajszym meczu nie mam watpliwosci iz nalezy pozbyc sie zarowno darmozjada Kalinica jak i Andre Silvy.Obaj sa winni samym sobie iz nie potrafia prosto w pilke trafic.Nie zgadzam sie ze nie warto wydac duzych pieniedzy na Belottiego.W polu karnym wciaga on nosem Chorwata I Portugalca a co wiecej gwarantuje on walke z rywalem na pelnej dlugosci meczu bez odstawienia nogi.Problem jednak w tym ze nam sa potrzebne tez posilki w pomocy,ktora ma tylko 4 zawodnikow bedacych w stanie rywalizowac o miejsce w skladzie.Nie uda nam sie skusic klasowych grajkow LE wiec czas znowu na szukanie okazji lub jednego zawodnika mogacego pociagnac razem z Calhanoglu gre tej ekipy do przodu. Jesli Gattuso naprawde chce pozostac w Milanie na dluzej musi zdac sobie sprawe iz wystawianie Borini zamiast Suso w skladzie jest sygnalem dla calej druxyny ze lekcewazymy rywala I ogramy go bez wysilku.
2
22 kwietnia 2018, 12:38
Juve potrafiło wygrywać ligę z marnymi napastnikami (Quagliarella, Matri, Boriello), dlatego przy klasowej i kreatywnej drugiej linii jestem pewien, że zarówno napastnicy strzelą więcej, jak i nie będzie na nich takiej presji.
2
adamos
adamos
23 kwietnia 2018, 08:28
W meczu z nami Belotti grał gorzej niż Kalinić i Silva razem wzięci.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 kwietnia 2018, 10:44
Trzeba się walnąć w pierś, sprzedać do Chin największą pomyłkę transferową, Suso niestety pewnie odejdzie i nie mamy skrzydeł. Byłem zwolennikiem ściągnięcia Papu Gomeza bo gość teraz by nam robił robotę. Verdi raczej do Napoli na ławkę nie pójdzie więc warto w jego kierunku popatrzeć.
1
muamba_kabumba
22 kwietnia 2018, 12:33
Na dobry początek , to niech siądą przy stole i ustalą jaką formacją bedą chcieli występować w następnym sezonie. Bo znając panujący bajzel, Mirabelli ściągnie skrzydłowych a Rino przejdzie na 4 3 1 2 i znów będzie cyrk. Mniejsza już o to czy na stanowisku trenera jest odpowiednia osoba czy nie bo wiadomo, że każdy ma na ten temat swoje zdanie, ale powinna być jasność : gramy takim ustawieniem, ten zawodnik będzie grał na tej pozycji natomiast na tą czy inna potrzebuje nowego zawodnika o takiej czy innej charakterystyce. Kto zostaje, kto ma zostać wypożyczony , komu należy podziekować. Podstawa to zrobić porządek w klubie .
1
maciekpl
maciekpl
22 kwietnia 2018, 10:34
"Zdecydowaliśmy się na wiele zmian i zainwestowanie w kilku młodych zawodników, aby utrzymać odpowiedni cykl. Popełniliśmy kilka błędów, ale nie możemy stracić wiary w ten klub." Czyżby w końcu otwarcie i uczciwie ocenił transfer z Fiorentiny?
0
Zirytowany
Zirytowany
22 kwietnia 2018, 09:40
Moim zdaniem dobrym gestem zarządu byłby zwrot pieniędzy za bilety kibicom którzy mieli okazje oglądać ten blamaż.
1
grayman88
grayman88
22 kwietnia 2018, 09:18
Sami znawcy i ludzie z kompetencjami....przez 3 miesiace bez porazki całowalibyście rino po dupie...teraz coś sie zacieło i juz od najgorszych i wycieracie sobie gębę drużyną dyrektorami i rino. Pamietam glosowanie po letnim mercato....80% chyba oceniło transfery 9/10....jedyny nieudany transfer w lecie to kalinić, dyrektorzy wykonali dobrą pracę.rino wykonuje dobrą pracę. Czasem się zdarzają gorsze okresy i to dużo lepszym. Kto na jesień wierzył ze taki real moze wygrać trzecią lige mistrzow z rzedu?... nawet jak sie niedostaniemy do ligi europy w tym roku...co to za strata? Ani prestiż ani pieniadze. Druzyna sie skupi tylko na serie a. Mniejsze przemeczenie, mniej kontuzji. Odejdzie pewnie suso i donnaruma i uefa ze swoim FP moze nas cmoknac w pompke
7
muamba_kabumba
22 kwietnia 2018, 09:56
Bardzo możliwe, że odejdą właśnie Suso , Gigio i Kalina .. tylko żeby im ( F&M) coś nie odwaliło i nie wydali 60 mln na Belottiego ( max 45 ) .. bo za kase z tych transferów trzeba rewolte w pomocy zrobić.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 kwietnia 2018, 11:03
Może i LE to nie są wielkie pieniądze od UEFY, ale przez transmisje zwiększa się ekspozycja sponsorów (prędzej znajdziesz sponsorów grając w Europie niż tylko we Włoszech), a klub zarabia także na biletach. No i doświadczenie w potyczkach z rywalami spoza Włoch.
2
grayman88
grayman88
22 kwietnia 2018, 12:27
Muamba....patrzac na dzisiejsze ceny i fakt ze mowimy o młodym wciąż (włoskim) napastniku z tej samej ligi! kwota 60ml (max) nie.bedzie dla mnie zaskoczeniem. Winston...o nasze mozliwosci sponsorskie nie martwie sie odkad kupili nas chinczycy. Liga europy nam nie pomoze w sprowadzaniu lepszych piłkarzy. Bilety z ligi europy...noo. coś za coś. Ja bym wolał zeby odpuscili sobie lige europy i skupili sie tylko na lidze. Ale to ja...
0
grayman88
grayman88
22 kwietnia 2018, 12:34
Patrząc na to, ile wydaliśmy na Silvę (którego nazywają jednosezonowcem) to nie uważam, że Belotti jest jakimś większym objawieniem. Miał jeden dobry sezon, którego nie umie potwierdzić. Belotti za ok. 30mln jak Silva? Ok, ale żądania typu 60-70mln to kpina. Przypominam też, że Belotti blokuje Cutrone, ponieważ są podobnymi typami napastników (sępy pola karnego z marną techniką) i raczej nie będą grali obok siebie w jednym składzie.
2
muamba_kabumba
22 kwietnia 2018, 12:37
Śmieszne jest to, że Chelsea ponoć chce za Bathuaia ok 60 mln .. a Cairo odrzuca potencjalne oferty o identycznej wartości za Belottiego .. gdzie moim zdaniem Michy jest po prostu lepszym napastnikiem ( na pewno lepszym technicznie, warunki fizyczne podobne).
1
grayman88
grayman88
22 kwietnia 2018, 18:28
Winston...dlatego napisałem. Mowimy o włskim 24latku z tej samej ligi, skoro silva z (słabszej) portugali kosztował 40ml cairo ma prawo żądać 50/60ml...jezeli odejdzie suso mysle ze rino przestawi taktyke na 4_4_2 albo 4_3_1_2. Oprocz belottiego dokupic jakiegos napastnika na 4tego do składu i mozna grac.
0
Tutkovic
Tutkovic
23 kwietnia 2018, 08:13
My się skupmy na pomocnikach i szukaniu jakiś szans bo napastnik to najmniejszy problem. Bo jak wydamy 60-80 baniek na napastnika to czeka nas Bonucci laga i znowu nerwówka co mecz. Nam potrzeba 4-5 dobrych pomocników po 10-20 mln z 3 młodych i 2 takich 30 lat ogranych w lm/le. Grayman ja nawet jestem gotów sprzedać Bonucciego kosztem kreatywnego pomocnika. Wielu się nie zgodzi ze Mną ale Musacchio i Romagnoli na spokojnie daliby rade. I na lewą stronę obrony jakiegoś młodego kupić . Bo RR czasem gra piach.
0
Semper Fideli
22 kwietnia 2018, 08:41
Przecież większość transferów to pomysły tej parodia trenera Montelli
0
kirek7
kirek7
22 kwietnia 2018, 08:03
Teraz może zauważą że brakuje nam klasowych piłkarzy odpowiedzialnych za kreacje gry. Wczoraj naszym najlepszym rozgrywający moim zdaniem był Bonucci. A na dodatek brak zamienników na skrzydła bo Borini to drewno a Cutrone na skrzydle to też pomyłka
2
gorylmagila
gorylmagila
22 kwietnia 2018, 22:29
Brak klasowego rozgrywającego ciągnie się od xxx lat. Więc to nic nowego.
0
matten
matten
22 kwietnia 2018, 07:34
Ja winię przede wszystkim zarząd, bo nie wyciąga wniosków z przeszłości i znowu stawia na trenera bez doświadczenia, który jest wielką niewiadomą. Wcale się nie zdziwię jeśli ten mecz przeleje czarę goryczy i niektórzy zawodnicy zaczną się powoli rozglądać za innymi klubami, nie chcąc się poniżaj przy okazji takich starć na szczycie jak wczorajsze spotkanie z Benevento :)
4
hyrus13
hyrus13
22 kwietnia 2018, 09:04
Zatrudnienie Rino wynikało głównie z tego, że żaden topowy trener by wtedy do Milanu nie przyszedł. Później poprawiła się gra, wyniki i scementowała się drużyna. Dlatego mu dali nową umowę.
0
camlab73
camlab73
22 kwietnia 2018, 01:13
Mi się wydaje, że winny takiemu stanu rzeczy jesteś głównie Ty, panie Mirabelli ;) Tak to jest, jak dyrektorem sportowym zostaje skaut z Southampton na polecenie bezwłosego kolegi z dawnych lat. Kompletnie nieprzemyślane okno transferowe, przespana zima i masa błędów przy podejmowaniu różnych decyzji. Aż się boję co się stanie tego lata ;)
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 kwietnia 2018, 01:17
Spokojnie... jeszcze 3 okienka po 200 baniek i czegoś się nauczy.
0
muamba_kabumba
22 kwietnia 2018, 10:07
Idąc dalej za schematem, za 8/9 lat trenerem Milanu będzie Zapata xD
1
Lipido
Lipido
22 kwietnia 2018, 20:34
A po Zapacie na wiosnę Borini
0
22KAD
22KAD
22 kwietnia 2018, 00:23
Po co były te śmieszne transfery takie jak Kalinic 25 milionów Biglia 25 milionów Borini 6 milionów to są straty Kalinic to parodia piłkarza jeden mecz dobry z Udinese w październiku tak to kompletna porażka. Biglia dobry styczeń miał teraz znów schodzi na psy jak jesienią . Symbol przeciętności środka pola przyjmij strac lub przyjmij podaj do tylu. Zamiast tych 2 transferow mogli by kupić gościa za 50 milionów do środka i na pewno by to inaczej wyglądało. Jednego nie rozumiem dlaczego tacy jak my zwykli pasjonaci piłki nożnej potrafimy juz od początku powiedzieć "nie kalinic jest niepotrzebny będzie rozczarowaniem" a oni go kupują z zadowolendem i spodziewają się niewiadomo czego. Coś czuje ze to okienko będzie takie beznadziejne... kalina zostanie nie przyjdzie nikt konkretny Suso odejdzie i znów nic
2
matten
matten
22 kwietnia 2018, 07:40
Łatwo oceniać po fakcie, ale zgadzam się, nie wszystkie transfery były przemyślane. O ile Boriniego nie ma się co czepiać (kosztował grosze i wywiązuje się z roli zapchajdziury), o tyle wzmocnienia w napadzie (Kalinić, Silva), to bardzo źle ulokowane pieniądze. Zabrakło konkretnych nazwisk do środka pola i napastnika z prawdziwego zdarzenia. Co gorsza, obawiam się, że mając na karku sankcje od UEFY ciężko będzie wypełnić te braki w lecie...
2
hyrus13
hyrus13
22 kwietnia 2018, 09:07
Bardzo się cieszyłem z transferu Silvy, a tu porażka na całej linii. Jemu to by się przydało wypożyczenie, tylko czy była gwiazda Porto zgodzi się grać w Genoi? O NK już wszyscy wszystko napisali. Montella się uparł i mamy super strzelca. Było zostawic Bakkę i kilka bramek więcej na pewno byśmy mieli.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 kwietnia 2018, 10:39
Trzeba jeszcze brać pod uwagę takie czynniki jak negocjacje z klubami, wola zawodnika itd. To nie FM gdzie leży Ci oferta na stole dajesz kupuj i masz Belottiego. Kupili takich zawodników, którzy byli w zasięgu, szkoda że Bonucci nie przyszedł szybciej bo moze trafiłby się ktoś bardziej konkretny do środka pola. Co do Biglii to się absolutnie nie zgodzę, jego wpływ na drużynę widać najlepiej jak schodzi z boiska i się gubimy. On daje nam spokój w 2 linii tylko że brakuje kogoś kreatywnego żeby stwarzał okazje.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 kwietnia 2018, 00:01
Ty w szczególności!
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się