SCUDETTO


Mirabelli: "Nie jestem tu, by trzymać się stołka. Pracuję zawsze dla dobra klubu"

25 kwietnia 2018, 17:17, Ginevra Aktualności
Mirabelli:

Telewizja Sky Sport 24 poprosiła Massimiliano Mirabellego o komentarz do ostatnich doniesień prasowych, jakoby pozycja dyrektora sportowego Milanu była zagrożona: "Nie jestem tutaj po to, aby trzymać się stołka. Nigdy tego nie robiłem. Jeśli ktoś chce, może przyjść i objąć stanowisko, w razie takiej propozycji ze strony klubu. To nie problem. Kto mnie zna, ten wie bardzo dobrze, że pracuję wyłącznie dla dobra klubu. Wiedziałem wcześniej, że mam wielu nieprzyjaciół, którzy przy pierwszej okazji się ujawnią. Drużyna? Każdy nowy cykl ma swój czas. My obraliśmy określoną strategię, która zakładała rewolucję w pierwszym roku. Staraliśmy się stworzyć podstawy drużyny na przyszłość. Mamy wielu młodych, zdolnych graczy i młodego, zdolnego trenera, którzy razem mogą zbudować coś ważnego. Jesteśmy dumni z tego, że postawiliśmy na Rino. Krytyka? Potrzebujemy równowagi, aby doprowadzić nasz statek do portu. Mamy świadomość, że nasza drużyna jest młoda, ale będziemy się starali osiągnąć coś ważnego. Robimy wszystko, aby uczyć się na własnych błędach i wyciągać wnioski także z takich porażek, jak ta z Benevento, które mogą nawet zburzyć cały plan. Ogólnie chciałbym, aby ocen dokonywano w sposób bardziej wyważony, biorąc pod uwagę całokształt, a to czasami nie ma miejsca".   



53 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
26 kwietnia 2018, 09:01
Szkoda że nie wspomniał że jesteśmy konkurencyjni i posiadamy DNA , wtedy już jego wypowiedź była by w pełni przesiąknięta politycznym bełkotem.
3
Meloon
Meloon
26 kwietnia 2018, 09:47
Na szczęście Ty go wyręczyłeś i napisałeś w pełni przęsiąknięty bełkotem komentarz. Świat znowu w równowadze.
4
Meloon
Meloon
26 kwietnia 2018, 10:07
Arbuz Żeby ci żyłka nie pękła bo dzieciaku gotujesz się bardziej w sobie niż ziemniaki na największym ogniu , widać że silnie oddzialuja w tobie kompleksy życiowe i pozowanie na kozaka w sieci.Teraz już wiem że będę pisał więcej prowokujących komentarzy specjalnie dla twojej osoby , żeby móc się pośmiać jak wszystko traktujesz na poważnie xDD
3
Susanoo
Moderator Susanoo
26 kwietnia 2018, 11:59
Można powiedzieć, że przygadal kocioł garnkowi. ;)
1
adamos
adamos
27 kwietnia 2018, 08:07
Meloon nie siej hejtu, nie wypowiadasz się merytorycznie a tylko pleciesz "bełkot"
0
adamos
adamos
26 kwietnia 2018, 08:21
Już sie nie chce czytać tych pierduł, że mamy młoda drużyne, że potrzebujemy równowagę i trzeba doprowadzić drużynę do pewnego poziomu. Ajax dwa lata temu tez przeszedł rewolucję kadrowa miał najmłodszy skład i dotarł do finału LE. Rino to żaden trener, jeśli masz młodych rozwijasz ich umiejętności tak jak Klopp czy Tuchel. Ale Rino to generał co tylko bieganie i siła, zero treningów technicznych i taktycznych. Niektóre drużyny przez cały tydzień szlifują np. ustawianie sie w obronie i praca linii obrońców u Nas tylko bieganie i jeszcze raz bieganie. Co za zawodników Mirabelli sprowadził??? Hakan co ponad pół roku nie grał, RR co miał brak formy, Borini mistrz techniki, Silve dzieciak spoza Serie A, drewno Kalinić, Conti co łapię kontuzję za kontuzją. jeden plus Bonucci. Mirabel musi odejść, Rino też bo jak on zrobi kampanię transferowa to kadra będzie gorsza niż kto kolwiek będzie przypuszczał. Ściągnie zawodników z Benevento Cagliari itp.
1
Meloon
Meloon
26 kwietnia 2018, 08:33
A osoby posiadające mózg nie chcą już czytać pierdół, które z siebie regularnie wypluwasz. Dodaj do swoich wypowiedzi agresję i groźby i będziemy mieli tutaj swojego własnego milaniste21 ze strony konkurencji. Każdy Twój komentarz bije się o miano najgłupszego komentarza tygodnia z Twoim innym komentarzem. Ty wiesz jak wyglądają treningi Rino, Ty wiesz jakich zawodników sprowadzi, a już widzę jak we wrześniu miałeś takie same zdanie o zawodnikach jak teraz. Rzygać się chce jak się czyta Twoje wypociny.
6
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 kwietnia 2018, 08:52
Ma prawo wyrażać swoje zdanie tak jak ty. Dla innych to twoje komentarze to wypociny. To nie Korea Północna że trzeba wychwalać władze.
1
muamba_kabumba
26 kwietnia 2018, 08:57
Rino niech zostanie , ale jako asystent.
1
Meloon
Meloon
26 kwietnia 2018, 09:45
A ja mam prawo wyrażać zdanie, że osoby posiadające mózg nie chcą czytać jego zdania. W czym problem?
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 kwietnia 2018, 10:13
@adamos - a wiesz o tym, że taka polityka zwalniania każdego po 2-3 niewypałach transferowych i trenera po słabszej serii kończy się tym, że mielibyśmy co sezon 2 nowych trenerów i dyrektora sportowego ? Conte w Chelsea zrobił mistrza a teraz nie wejda pewnie do LM to co do zwolnienia? Inter miał słabszą serię to Spaletti do zwolnienia? Ja nie twierdzę, że Gattuso to mistrz trenerki i jeśli trafi się okazja na trenera klasy światowej to trzeba brać ale realia są takie, że #RinoOut poskutkuje tym, że przywitamy kogoś pokroju Giampaolo, który wychwalany tutaj jako drugi Sarri złapał taki kryzys w Sampie, że zbierali po 5-0. Jak masz zawodników to nawet wtedy jeszcze początkujący Enrique z Barcą robił wyniki. Zidane mial przygotowanie jako asystent i jak wskoczył na 1 trenera to 3 razy wygrał LM. Gattuso ma jakieś tam doświadczenie plus jako zawodnik mógł podglądać świetnych trenerów więc dajmy mu kolejny sezon bo i tak zostanie i wtedy ewt go zwalniajmy za słabe wyniki. Bo z obecnego sezonu to trener z topu nie mając ławki dojechałby do połowy sezonu a później zjazd.
1
Jacek 81
Jacek 81
26 kwietnia 2018, 11:07
Grzesiek - problem w tym, że Rino praktycznie nigdzie nie osiągnął sukcesu. Zgadzam się w pełni z Adamosem, prawda jest taka, że wydaliśmy 200mln a efekty z niewielkie i to nikt nie zaprzeczy. Nie zgadzam się jedynie co do Bonucciego - wiem, że to była fantastyczna okazja, jest świetny zawodnik, ale my go nie potrzebowaliśmy na to chwilę, mieliśmy już Hiszpana, pieniądze wydane na Bonucci trzeba było wydać na wzmocnienia w ofensywie. Pytanie jest inne czy w to okienko będziemy mieli jakiś specjalny/większy hajs czy nie. Jeśli nie to nie powinniśmy robić rewolucji a ewolucje, czyli dokupić 3-5 grajków do zespołu co już był a resztę kasy zostawić na kolejne okienko, żeby dokonać kolejnych korekt, wzmocnień. Nie byłoby też takiego problemu z FFP. Takie mercato jakie my zrobiliśmy to mogą robić szejkowie, którzy co sezon są wstanie wydawać 200-300mln
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 kwietnia 2018, 15:38
Jacek - zgoda, z tym że z klubami, które prowadził ciężko o sukces ;) każdy by chciał cudów ale popatrzmy na Inter, który 2 lata temu też masa wzmocnień i dopiero w tym sezonie po korektach ich gra zaczęła się kleić.

Ja myślę, że chcąc solidnie wzmocnić skład sprzedaż Gigio, również z racji jego agenta, jest raczej nieunikniona. Bramkarza zastąpić nie jest stosunkowo trudno a może to nam zabezpieczyć środki na solidne wzmocnienie pomocy.
Edytowano dnia: 26 kwietnia 2018, 15:41
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 kwietnia 2018, 15:39
Meloon - gwiazdo z jutuba- kto Ci dał prawo wypowiadać się w imieniu wszystkich posiadających mózg? Nie udało Ci się zgromadzić publiczności na swoim kanale to masz nadzieję, że tu zdobędziesz słuchaczy. Samozwańczy liderze- szczerze - wolę jeden komentarz takich użytkowników jak adamos lub zielony2009 niż 10 wypocin, które pojawiają się pod twoim nickiem, a które nie wnoszą nic nowego do jakiegokolwiek tematu oprócz twojego notorycznego bełkotu jak to wierzysz w zarząd, w trenera i ten projekt.
1
Meloon
Meloon
26 kwietnia 2018, 18:34
@karmazynowy XD
0
Tutkovic
Tutkovic
26 kwietnia 2018, 19:14
Grzesiek co do sprzedaży Donnarumy zgadzamy się nie pierwszy raz. Lecz co do trenera dałbym wiele za Wengera lub jakiegoś niemieckiego szkoleniowca. Nie mówie że Gattuso jest do zwolnienia ale gdyby była okazja ja bym go wymienił. Nam jest potrzebny bardzo ceniony trener, który by sprowadził razem ze Sobą cały sztab od trenerów przygotowania fizycznego poprzez dietetyków lekarzy itd. Każdy który przychodzi i pracuje z tym co zastaje dla Mnie nie ma sensu. Wole kilka lat czekać kosztem tego że za kilka lat będziemy mieć gwiazde pokroju Salaha.
1
comicowy
comicowy
25 kwietnia 2018, 23:28
Ja nie rozumiem o co można mieć pretensję do Mirabellego. Podczas mercato wszyscy koncertowo ocenialiśmy jego pracę, a teraz mamy go zwalniać, bo boisko zweryfikowało to, że Kalinić i Silva nie strzelają bramek? Kalinić był solidnym ligowym napastnikiem, a Silva namaszczony przez Ronaldo. Wydawało się, że lepsze to niż wydanie nieracjonalnych pieniędzy na Belottiego. Kontrakt Cutrone. Powiedzmy sobie szczerze, czym my możemy przekonać zawodnika? Wystarczy, że zgłosi się odrobinę lepsza marka, a zawodnik nie będzie się dwa razy zastanawiał. Nieważne czy to wychowanek czy nie. Musimy pokazywać, że zależy nam na graczach. Co do kontraktu Gattuso. Kto przewidział, że po meczu z Juve zejdzie z nas ciśnienie? Podczas serii od grudnia do kwietnia wszyscy gloryfikowali Rino, a teraz ciśnienie, bo po co dali mu nowy kontrakt. Ryzykowne decyzje są związane z tym zawodem. Na początku obwinialiście o transfer Bonucciego, po czasie wszystko zmieniło się o 180 stopni. Teraz już o dobrych rzeczach się nie pamięta i trzeba psioczyć, bo nie wychodzi i szukamy kozła ofiarnego. Zaufania.
4
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 kwietnia 2018, 23:32
Normalna rzecz. Wydane ponad 200 baniek a zero efektu (sezon zakończony na tym samym miejscu). Ktoś musi za to beknąć. Chińczyk biedny ale nie głupi.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
26 kwietnia 2018, 00:01
Za 200 baniek za moich czasów... to by u nas biegał Messi w koszulce Milanu. A Mendes sam by nam chciał jeszcze dodatkowo wcisnąć Ronaldo, za to, co by z nich zostało.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 kwietnia 2018, 00:09
Fanatyk a masz świadomość, że kluby przed nami nie stoją w miejscu i żeby ich kadrowo dogonić potrzeba było drugie tyle? Juventus, Napoli i Roma nas kadrowo zjadają, Inter ma lepszą ławkę a Lazio bardzo zgraną i poukładaną drużynę. Jeśli doinwestujemy w lecie z głową to wtedy realnie powalczymy o top 4.
3
Meloon
Meloon
26 kwietnia 2018, 08:27
Fanatyk, człowieku co to jest 200 baniek w momencie gdy drużyny powyżej nas mają lepsze kadry i regularnie się wzmacniają?
0
adamos
adamos
26 kwietnia 2018, 08:30
kto koncertowo oceniał? Kalinić to był średniak co strzelał góra 10 bramek w sezonie, Silva dzieciak spoza Serie A i do wiekow jest tak w Serie A trafiasz do Serie A i zaraz trafiasz na wypożyczenie do jakiegoś Empoli. Kto gloryfikowął rino po miernych rezultatach z ogorkami, ktorym strzelaliśmy na 1-0 w ostatniej minucie fartem? Ja od wielu miesięcy powtarzam fartem wygraliśmy z Lazio i roma bo te zespoły były w dołku, to że Inter nam nie strzelil dwoch goli z jednego metra to jest cud boski... Na farcie długo nie pojedziesz taka prawda a Rino wykorzystał farta swojego. Rino out
0
comicowy
comicowy
26 kwietnia 2018, 11:20
No czyli lepiej było wydać 200 milionów na jednego grajka, a na pozostałych miejscach biegałby Poli czy jeszcze inny Mesbah. Skoro wytrzymaliście 5 lat biedy i upokorzenia, to teraz trzeba jeszcze trochę przecierpieć. Nie od razu Mediolan zbudowali. :))
0
Tutkovic
Tutkovic
25 kwietnia 2018, 22:47
Czasy sie zmieniają, piłkarze się zmieniają ale podczas migawki LM przed meczem pierwszy piłkarz jakiego widac to Seedorf w koszulce Milanu :) Forza Milan zostało mi jeszcze jakieś 50 lat czekania na LM :) Doczekam się ?
1
Michał92
26 kwietnia 2018, 09:27
Tez zawsze na to zwracam uwage, ehh :( . Forza Milan , doczekamy się w końcu !
1
25 kwietnia 2018, 22:23
Tak w ogóle ile ten amator pobiera pieniążków z klubowej kasy za "wykonywaną pracę" ?
0
Meloon
Meloon
25 kwietnia 2018, 22:34
szacun, że z takim IQ potrafisz składać literki w słowa
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 kwietnia 2018, 22:42
Przez blisko rok jeździł za własne pieniądze jako skaut pracując dla nas nie mając pewności zatrudnienia a Ty śmiesz mu zaglądać do portfela, słabe to.
8
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 kwietnia 2018, 22:47
Musiał się przypucować. Jak nie ta robota to raczej nic ciekawego na niego nie czeka.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 kwietnia 2018, 13:20
I wyjeździł 6 miejsce w Serie A bo wyżej Milan zbudowany przez tego amatora nie podskoczy. Ciekawe czemu niektórzy patrzą i gloryfikują takie a nie inne działania zupełnie przy tym pomijając marne efekty tych działań.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 kwietnia 2018, 15:45
Brak krytyki albo neutralna opinia to nie gloryfikacja. To, że go nie krytykuję na każdym kroku nie oznacza, że uważam go za niewiadomo kogo. Zrobił wiele błędów ale też parę dobrych ruchów więc ogólnie bym dał takie 6/10
1
Wilk87
Wilk87
25 kwietnia 2018, 19:38
Ja tam do niego mam tylko pretensje o za szybkie podpisanie kontraktu z Gattuso oraz podpisywanie co rusz nowych kontraktów z Cutrone. Mercato było fantastyczne i szczerze nie wiem o co się można czepiać. W lecie to wszyscy byli tutaj w siódmym niebie. RR - świetny w Bundeslidze i za taką kasę, istna promocja. Contim i Kessiem to też się wszyscy zachwycali, Musacchio - jeden z najlepszych w Hiszpanii, gdyby nie kontuzje, to by grał w Realu lub Barcelonie, Hakanowi też nikt nie szczędził komplementów, przy Silvie mówiono, że na przyszłość. Jedyne wątpliwości były przy Biglii, (że za drogi i długi kontrakt) oraz przy Kaliniciu (ale, że Montella go chce, to jakoś będzie). Powiedzmy sobie szczerze, że każdy oceniał mercato w sierpniu na 9 na 10, więc ja nie mam do chłopa wielu zastrzeżeń.
5
matten
matten
25 kwietnia 2018, 19:52
Większość oceniała okienko bardzo pozytywnie, ale czas trochę zweryfikował te sądy. Ja czepiam się przede wszystkim transferów do ataku i pomocy. Pomimo wydania 65 mln nasz napad prezentuje się bardzo mizernie i gdyby nie "darmowy" Cutrone bilans strzelonych bramek byłby jeszcze gorszy. Można było dołożyć 20 mln i spróbować ściągnąć Aubameyanga, który podobno wyrażał chęć powrotu. Pomoc jaka jest, każdy widzi... od lat brakuje nam kreatywnego zawodnika i letnia kampania transferowa niewiele tu poprawiła. Nie czepiam się Kessiego, bo widać, że chłop jest zajechany. Nie czepiam się Biglii, bo to jednak półka wyżej, niż Montolivo, ale sam niewiele zdziała. Sam jestem ciekaw czy podczas nadchodzącego mercato uda się uzupełnić te braki, zapewne wiele będzie zależało od sankcji UEFA.
2
Wilk87
Wilk87
25 kwietnia 2018, 19:59
Ja nie mialem czasu zeby ogladac cala Serie A mniej wiecej od 4 lat, wiec w czasie mercato bazowalem glownie na opiniach kibicow. O Biglii byla mowa, ze w koncu bedziemy miec rozgrywajacego. Kalinicia chcial Montella, wiec Mirabelli poprostu zaufal trenerowi, ktory sezon wczesniej poradzil sobie calkiem dobrze ze zlepkiem druzyny. Mial podstawy by mu zaufac. Silva, jak pisalem, melodia przyszlosci.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 kwietnia 2018, 21:10
Miała przyjść "armata" do ataku. Nakręcali kibiców do końca okienka. Pamiętam gadkę zarządu "przyjście Kalinicia nie wyklucza przyjścia topowego napastnika". Jednak wykluczyło. Nikt mi nie wmówi że nie można było sprowadzić prawdziwego napastnika tylko dlatego że nie graliśmy w LM. Pensje widać mogliśmy dawać potężne (bracia D i Bonucci). Także brak siły ofensywnej to błąd zarządu i nikogo więcej.
2
Vol'jin
Vol'jin
25 kwietnia 2018, 21:23
Gdzie 7mln a 12mln dla napastnika....
0
Khaoz
Khaoz
25 kwietnia 2018, 22:02
Jasne, że mercato ocenialiśmy dobrze. Sam też byłem zadowolony z transferów. Nie ze wszystkich oczywiście, ale jednak zadowolony. Fakt faktem, że złapałem się na tym, że za wiele sobie obiecywałem. Można powiedzieć, że taka rola kibica...i tylko kibica. Sedno tkwi w tym, że my jako kibice możemy uważać, że ściągani zawodnicy są dobry, świetni czy rewelacyjni. Do trenera i zarządu należy sprawdzić czy z tych zawodników da się stworzyć drużynę, będą potrafili ze sobą grać, są zabezpieczeni na wypadek kontuzji...itp...itd. Po prostu czy są w stanie zrealizować cele które są przed chłopakami stawiane. Jako kibice nie widzimy szatni i wiele mentalnych czy ukrytych wad zawodników. Więc jeżeli coś nie zagrało, wina oczywiście leży po stronie zarządu. Powinni też przewidzieć, że zawodnicy będą potrzebowali czasu na aklimatyzację itp...a jeżeli wiedzieli, że sezon prawdopodobnie będzie na 6-7 miejsce, można się pokusić o stwierdzenie, że nas oszukali. Ale akurat wierzę, że popełnili zwykłe błędy. Wolę jednak ludzi którzy pasują do Milanu, czyli ludzi konkretnych, potrafiących powiedzieć, dałem d... i coś z tym zrobię. Dlatego uważam, że Mira nie powinien ponosić zbytnich konsekwencji. Myślę, że kiedy się siedzi w klubie to dostrzega się to co się źle zrobiło, a chęci na poprawę ewidentnie są. Przyjdzie nowy dyrektor i znowu będzie podobna śpiewka jak rok temu. Nowe pomysły, nowi zawodnicy, polityka transferowa...
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 kwietnia 2018, 22:07
Tylko że tucznik Mirabelli jest takim samym fachowcem na swoim stanowisku jak Gattuso. Obaj się uczą tego fachu. Jeżeli chińczyk ma hajs i cierpliwość to niech ich trzyma. Ja prosty człowiek będę tylko patrzył na wyniki..
1
karp_fso
25 kwietnia 2018, 19:23
Zobaczymy - niemniej w ostatnim okienku zabrakło transferów do pomocy, porządnego napastnika (gdyby nie Cutro to byłaby bida) i rezerwowych skrzydłowych. Inna sprawa, że zespół budowano pod 3-5-2 dla Nutelli :v Niby niezłe transfery pod kątem nazwisk, ale jeśli chodzi o poszczególne pozycje to nieprzemyślane. Zobaczymy jaki będzie wynik na finale sezonu. Wymieniliśmy prawie cały skład, mieliśmy w trakcie sezonu zmianę trenera - więc brak progresu w kwestii europejskich pucharów będzie można wybaczyć. Ale jeśli wypadniemy za burtę LE... no to wtedy ktoś powinien za to beknąć.
0
Meloon
Meloon
25 kwietnia 2018, 18:46
Ludzie, Milan nie ma pieniędzy, żeby w jeden rok zacząć walczyć o Scudetto. Mało który klub właściwie ma. Dzisiaj w piłce 200 baniek na już to nic, kontrakty zawodników i trenerów to też nieprawdopodobne pieniądze. A który trener z wielkim nazwiskiem wepcha się w to cholerne ryzyko? Uważam, że projekt nie jest skreślony i ze mimo wszystko dostał bardzo dobry fundament. Dajmy Gattuso okres przygotowawczy, bo póki zawodnicy mieli siłę to Milan grał świetnie. Teraz wychodzi fatalne przygotowanie fizyczne drużyny oraz króciutka ławka, wręcz zerowa. Nie przechodźmy ze skrajności w skrajność. Może Gattuso idealnym trenerem nie jest, ale nie mówcie, że te trzy miesiące to był efekt wyłącznie nowej miotły.
10
matten
matten
25 kwietnia 2018, 19:41
Jasne, że to nie tylko efekt nowej miotły. Gattuso poprawił przygotowanie fizyczne i "wzmocnił" zespół pod względem mentalnym. Pytanie czy odpowiednie przygotowanie fizyczne i mentalne pozwoli wywalczyć w przyszłym sezonie Ligę Mistrzów. Moim zdaniem nie.
0
Marcin1995
Marcin1995
25 kwietnia 2018, 18:33
Ja bym go wyrzucił
2
przemek.kili
przemek.kili
25 kwietnia 2018, 18:24
Powinien zostać na następny sezon. Nie można zweryfikować po jednym sezonie jego pracy. Transfery w większości były dobre (Silva i Kalinic to było wielkie ryzyko i może za to będzie musiał beknąć).
0
grzyweek7
grzyweek7
25 kwietnia 2018, 17:29
Ogólnie to zapewnie pogłoski o jakbym odejściu Pana Mirabellego jest związana z jego fatalnymi kontaktami z Mino.
1
camlab73
camlab73
25 kwietnia 2018, 17:28
W tym problem, Milan nie ma czasu na uczenie się na własnych błędach. Tutaj potrzeba konkretnej osoby z doświadczeniem, która wie jak dążyć do celu nie popełniając tych błędów.
Edytowano dnia: 25 kwietnia 2018, 17:29
4
DarthImpaler
DarthImpaler
25 kwietnia 2018, 19:43
Znajdź mi klub który z takiego bagna w jakim był Milan po 5 ostatnich latach wyszedł od razu w pierwszym sezonie. Jest nowy właściciel w połowie sezonu nowy trener, nutella nie przygotował w ogóle zespołu kondycyjnie to były te błędy które przekreśliły nasze szanse na walkę o miejsca 1-4
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 kwietnia 2018, 22:54
DarthImpaler Dalej płacz o Montelle. Z nim lekko byśmy mieli LE. Teraz drżymy o eliminacje. Nie zmienia to faktu że Montella i Gattuso powinni być maksymalnie asystentami.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
26 kwietnia 2018, 14:59
FaNaTyK ty myślisz co piszesz?? Nie płaczę i tylko pisze jak to widzę zmiana trenera wg mnie nastąpiła 2-3 mecze za późno. Z nutella lekko mielibyśmy LE??? Z takimi wynikami jak za jego trenerowania to byśmy o utrzymanie z Benevento walczyli.
0
Vol'jin
Vol'jin
26 kwietnia 2018, 16:06
Toć za chwilę Montella w Sevilli z 4-5 miejsca kiedy obejmował klub ma dużą szansę wylecieć na 8-9 miejsce
1
matten
matten
25 kwietnia 2018, 17:28
Tłumaczenia jak za pana Gallianiego, a fakt jest taki, że wydano 200 mln, a klub jest w tym samym miejscu, w którym był w zeszłym sezonie.
1
Tarbok
Tarbok
26 kwietnia 2018, 09:20
Bzdura. W tabeli może tak, ale na żadnej innej płaszczyźnie nie.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 kwietnia 2018, 17:28
Weź tego drugiego i wracam na śnieżnobiałym jednorożcu.
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 kwietnia 2018, 19:31
Z tarczą z herbem w kształcie rybki :p
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się