SCUDETTO


Nie będzie zmiany ustawienia. Na prawym skrzydle zagra Cutrone, na szpicy Kalinić

19 maja 2018, 08:15, cinassek Aktualności
Nie będzie zmiany ustawienia. Na prawym skrzydle zagra Cutrone, na szpicy Kalinić

Włoskie media, m.in. Sky Sport La Gazzetta dello Sport, informują, że pomimo problemów kadrowych na prawym skrzydle, trener Gennaro Gattuso nie zmieni ustawienia i Milan rozpocznie mecz z Fiorentiną w formacji 4-3-3. W bocznym sektorze boiska zagra nominalny środkowy napastnik, Patrick Cutrone. Spowodowane jest to kontuzją Suso oraz zawieszeniem Fabio Boriniego za nadmiar żółtych kartek. W takim wypadku miejsce na szpicy ataku ponownie zajmie Nikola Kalinić.



84 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grocho
grocho
20 maja 2018, 09:11
I jak zwykle Kalinić cały mecz a Silva ani minuty
0
ACstach
ACstach
19 maja 2018, 17:44
Prawda jest taka, że ani Kalinic ani Silva nie zasługują obecnie prawdopodobnie na grę w wyjściowym składzie, ale kadra jest jaka jest. Stawianie cały czas na Kalinicia może być frustrujące, ja też się na to wkurzam. Nie wiemy jednak jak to wygląda od środka, prawdopodobnie Portugalczyk nas opuści latem z takich czy innych powodów, Nikola chyba w sumie też. Ja już się gubię w tym wszystkim. Nie ogrywanie Silvy byłoby głupotą gdyby klub wiązał z nim nadzieje na kolejne lata. Dodatkowo z jakichś powodów Gattuso woli Chorwata więc i ten gra. Zaznaczę jeszcze raz, ani jeden ani drugi nic nie pokazali w tym sezonie. Ta cała sytuacja musi mieć głębsze dno, bo przesłanek czysto sportowych w ciągłym wystawianiu Kalinicia daleko szukać...
Edytowano dnia: 19 maja 2018, 17:45
1
Vol'jin
Vol'jin
19 maja 2018, 14:21
jak jest temat chorwata i "następcy" Ronaldo bo tak guru powiedział to trzeba mieć przygotowany popcorn
3
grzyweek7
grzyweek7
19 maja 2018, 14:06
Lepszy Kalinic bez nogi niż Silva, większość użytkowników twierdzi że są na podobnym poziomie, obecnie mają rację ani Portugalczyk nie zachwyca ani Chorwat, tylko że Chorwat mimo to dostaje szansę, nawet po tragicznym meczu, a z Silva jest odwrotnie on jak nie zagra wybitnie ląduje na ławce i zapewne to boli co po niektórych (łącznie ze mną bo uważam że Kalinic to drewno a, Portugalczyk jakby dostał kilka meczy z rzędu to by wypalił ale tak się nie stanie), patrząc jeszcze na aspekt wieku to pomimo dużej różnicy i podobnego poziomu wystawianie Kalinicia jest bezsensowne, jeśli naprawdę zarząd uważał przy zakupie Silvy że jest to przyszłość to popatrzmy Silva ostatnie 4 mecze nie zagrał ani minuty, a jak cofniemy się jeszcze to grywał po 20 minut i to też jest dziwne. W tym momencie gramy prawdopodobnie 4-3-3 bez ani jednego skrzydłowego i Gatusso wystawia na skrzydło Cutrone, który widać że nim nie jest i będzie się tylko męczył, a na szpicy Kalinicia, jeśli któryś ze skrzydłowych wypadnie to kto zajmie jego miejsce? Ale jest jeszcze inne pytanie mamy teraz okrojony skład jeśli jutro Silva znowu przesiedzi cały mecz na ławce to będzie znak że ostatni jego mecz w Milanie był 5 tygodni temu i już go nie zobaczymy, z całym szacunkiem do Nikoli ale jeśli mamy budować zespół i sprzedać jednego z nich to głupotą jest sprzedaż Portugalczyka, i zostanie z Chorwatem.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 maja 2018, 14:14
Nasi to wgl. z tą budową zespołu odpłynęli .. niby młody skład spoko fajnie, tylko niema kto tych chłopaków poprowadzić. Wrzucamy w połowie ( mniej, wiecej ) Rino na trenera i ten stwierdza, że w zespole brak doświadczenia .. no jak ma nie być brak jak zespół miał być budowany przyszłościowo na młodych graczach .. wzmocnionych o doświadczenie takich zawodników jak Bonucci,Biglia czy nawet Jack ( teraz jeszcze Reina przyjdzie ) . Tak to wygląda jakby plany budowy zespołu w milanello zmieniały się średnio co miesiąc ^^
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 maja 2018, 14:15
* w połowie sezonu.. zapomniałem dopisać.
0
RafSta1992
RafSta1992
19 maja 2018, 13:47
Juz mam dosyc tych waszych komentarzy na temat Kalinica . wiekszosc z was ekspertow z fify dawno by go sprzedali . Od pol roku TRENER wstawia na niego bo nie ma w kim wybierac . poczekajmy do nastepnego sezonu i zobaczmy jak sie potoczy jego los . A tak pod kazdym newsem czytam o nim 40 komentarzy i kazdy ten sam
0
Adi.Milan
Adi.Milan
19 maja 2018, 13:49
bo to kpina że on gra. Przy każdym naszym zawodniku wygląda najgorzej więc nie mów że nie ma w czym wybierać
1
karp_fso
karp_fso
19 maja 2018, 10:49
Szkoda, że Borini nie może grać bo już wolałbym skrzydła Hakan - Borini z Cutrone na szpicy niż Chorwackie drzewo.
1
Lancaloht
Lancaloht
19 maja 2018, 12:13
"Szkoda ,że Borini nie może gra"...aż się łezka zakręciła w oku.... chociaż te słowa fantastycznie określają dzisiejszy Milan, siłę i potencjał
7
19 maja 2018, 10:46
Gattuso jest po prostu zazdrosny że nie jest tak przystojny jak Andre Silva i go nie wystawia specjalnie , już wiecie dlaczego nie gra.
11
Zirytowany
Zirytowany
19 maja 2018, 10:39
Nie potrafię sobie wyobrazić że ktoś może być gorszy od Kalinica... a tu wychodzi że nasz Andrzej nie wypalił.
0
patoo_07
patoo_07
19 maja 2018, 10:27
Czarno to widzę. Bardzo czarno.
0
Orzelek79
Orzelek79
19 maja 2018, 12:54
Ja nawet czerwono- czarno, Forza Milan!
1
Wilk87
Wilk87
19 maja 2018, 10:26
Mój ulubiony argument na to, że Silva nie gra "nie przykłada się do treningów". Widocznie gdyby Neymar u nas przykładał się do nich jak Silva, to też dla wielu wszystko byłoby OK. Nie ważne, ze Neymar by strzelił 8 bramek na 10 meczy, a Kalinic 2 w tym jednego samobója. Kalinic zasługuje na gre, bo pokazuje to na treningach.
Edytowano dnia: 19 maja 2018, 10:41
8
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 maja 2018, 10:27
Tylko, że Silva nie strzelił 8 bramek w 10 meczach :v
8
MrCalabria
MrCalabria
19 maja 2018, 10:37
Bo nie ma kiedy ich strzelić, jeżeli nie gra w ogóle, bądź gra ostatnie minuty.
6
karp_fso
karp_fso
19 maja 2018, 10:48
Tylko, że jak dostaje ostatnie minuty to i tak przechodzi obok meczu.
9
MrCalabria
MrCalabria
19 maja 2018, 10:54
Z całym szacunkiem, a co według ciebie ma robić? Ostatnie minuty meczu, cała drużyna jest cofnieta i zmęczona, przez co w ogóle nie dostaje piłek. Poza tym grając ogony i tak dał radę zapewnić nam 6 punktów strzelając gole w końcówkach, zaś Kalinic prócz meczu z Udinese nie pokazał kompletnie nic.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 maja 2018, 11:08
@up - odpowiedź jest prosta, ma zapier..... :) Pressing zaczyna się od napastnika więc powinien walczyć jak oszalały i pomagać drużynie w obronie jeśli nie atakujemy. Tak robił na początku Cutrone i wywalczył sobie podstawowy skład.
5
Wilk87
Wilk87
19 maja 2018, 11:14
Z tego co pamiętam, to grając ostatki dał nam dwie wygrane. Potem zagrał nieźle z Juve, nieźle z Arsenalem i koniec. grzesiek - dokładnie, ma się starać. Nikt nie podważa gry Cutrone w pierwszym składzie. Kalinic w meczach wcale nie stara się więcej niż Silva, a gra, nawet ostatnio po 90 minut. No, ale taki jest Gattuso, jeśli ktoś gra słabo to daje mu szanse za szansą na przełamanie się.
3
MrCalabria
MrCalabria
19 maja 2018, 11:23
@grzesiekpl88 Zgadzam się niewątpliwie, że Cutrone jest mega walczakiem i swoją postawą zasługuje na pierwszy skład. Ale my rozmawiamy na temat Kalinic-Silva, i czemu ten pierwszy gra kosztem drugiego. Dlaczego Gattuso nie wystawi Cutrone na szpicy, a dobrego technicznie i szybkiego Silvy na bok? Przecież Cutrone grał już na boku i widzieliśmy jak się tam męczy.
3
karp_fso
karp_fso
19 maja 2018, 11:25
Cutrone jak grał ogony to jakoś potrafił wywalczyć sobie miejsce. Nie pamiętam aby Silva zagrał więcej niż 3 dobre mecze w Milanie - generalnie na ten moment to jest ten sam poziom co Kalinić.
3
Wilk87
Wilk87
19 maja 2018, 12:05
krap_fso - Jak SIlva grał ogony, to wygrał nam z Genoa, potem wygrał nam z Chievo. Z Juve i Arsenalem też zagrał ok. Potem była jego osobista tragedia i w sumie beznadziejny występ z Benevento. I tyle, więc w sumie nie rozumiem czemu Silva został tak odstawiony, kiedy Kalinic w niczym w tamtym okresie się nie wyróżniał i niczego nie pokazał w meczach, żeby to mu należał się pierwszy skład (nawet kosztem Cutrone).
2
Gerada
Gerada
19 maja 2018, 12:26
Moje ulubione argumenty: "by strzelił", "by zagrał lepiej", etc... Neymar i Silva to póki co jak Tolkien i średnio zdolny i mocno przeciętny uczeń czwartej klasy podstawówki na konkursie literackim... Silva i Kalinić mają bliźniaczo podobny wkład w grę Milanu w tym sezonie. Gdybać możemy na temat Mastoura, który nie zagrał ani razu, ale co to za gdybanie, że "grałby super" o piłkarzu, który w samych włoskich rozgrywkach zagrał ponad 1000 minut i właśnie kompletnie nie grał super... Co do tego, że Kalinić się nie stara więcej niż Silva - Nikola w meczach porusza się lepiej bez piłki i na prawdę regularnie jest faulowany, kiedy trzeba piłkę zastawić, to są dwa elementy, które świadczą o pracowitości, nie czysto piłkarskich walorach. Co niby świadczy o większej pracowitości w meczach Silvy?
1
AC1899
AC1899
19 maja 2018, 12:28
W sumie, to jeżeli Silva jest takim talentem, to jak określić Kownackiego? Messi, bój się!
0
Wilk87
Wilk87
19 maja 2018, 12:41
Gerada - rzeczywiście, Kalinic jest faulowany, szczególnie w ostatnim meczu, nie jest to ironia. Można mówić, że te faule to nie są po jakieś tam walce jego, tylko większość jest taka, że poczuje jakiś tam dotyk i się przewraca, po 90% takich faulów to mógłby smiało biec dalej, no ale faul to faul. Z tym zastawianiem się, to się już nie zgodzę za bardzo, bo często też Kalinic piłkę tracił i było to spowodowane słabym przyjęciem piłki. Silva znowu dużo lepiej przyjmuje piłkę i co mi się rzuciło w jego ostatnich występach, potrafił zagrać z pierwszej piłki, co powoduje, że nie musi się zastawiać i chronić piłki, bo ją zagrał od razu do partnera i jej nie ma przy sobie.
0
Gerada
Gerada
19 maja 2018, 12:47
@ Wilk87 - ja wspominam o większej pracowitości, bo tego dotyczył wcześniej zarzut w dyskusji. Nie umiejętności czysto technicznych. Poza tym brnąć w to dalej. Skoro naciągamy fakty mówiąc, że Silva nam wygrał dwa mecze, a z Juve i Arsenalem zagrał ok, to po tych wydarzeniach Kalinić uratował nam mecz z Sassuolo również wchodząc z ławki, a w innych spotkaniach zagrał ok, więc nie ma z kolei powodu, żeby jego odstawić... Prawda jest taka, że wybieramy między graczami na tak zbliżonym obecnie poziomie, że jeśli jeden wypada lepiej na treningach i w dodatku ma coś, czego - oprócz kondycji - najbardziej brakuje obecnemu Milanowi , czyli doświadczenie, to mnie absolutnie nie szokuje, że gra ten starszy...
0
Vol'jin
Vol'jin
19 maja 2018, 13:54
to niezłe z Juve Silvy było najgorszym graczem wg LGDS
1
Adi.Milan
Adi.Milan
19 maja 2018, 13:58
Kownacki talent wiekszy od silvy XDDD hit! w dorosłej kadrze Polski grał jeden mecz i to towarzyski w Polskiej lidze miał życiowy rekord-9 bramek w sezonie. Silva mial w portugalskiej ktora bije polska lige na kolana 16 goli w kadrze mistrza europy gra regularnie i jest drugim najlepszym ich strzelcem zaraz po Ronaldo. ma 22 lata i nie osiagnal tego co on ani Kalinic ani Kownacki(hahha)
0
BSCMECENAS
BSCMECENAS
19 maja 2018, 15:21
Duża rolę odgrywa tu siła charakteru, wydaje mi że Silva jest honorowy, jak w każdej pracy jeśli jesteś niedoceniany to ja zmieniasz albo próbujesz coś na siłę udowodnić choć czasem nie warto bo Twój szef to idiota. Kalinic na obiad dostaje kurczaka a Silva ochlapy więc z czego ma się cieszyć? Gattusso ewidentnie nie lubi Silvy bądź nie jest fanem jego talentu, widzi napewno sprawę trochę inaczej i nie jest sprawiedliwy w swoich wyborach.
0
Gerada
Gerada
19 maja 2018, 15:38
@ BSCMECENAS - Silva jest honorowy bo olewając treningi chce coś udowodnić, a Gattuso to idiota bo nie stawia na tego, który olewa treningi...? Porażająca logika. Co do jedzenia kurczaka i ochłapów - Jak jeden treningami zamawia kurczaka, a drugi treningami zamawia ochłapy to nie ma bata, że kelner obydwu przyniesie to samo... I zapewniam, że nie dlatego, że tego co zamówił kurczaka lubi bardziej...
1
BSCMECENAS
BSCMECENAS
19 maja 2018, 15:53
@Gerada zacznijmy od poczatku żebyś dobrze zrozumial mój przekaz bo może Ci to zająć trochę czasu, Silva się starał jak dostawał końcówki i nie narzekał ale widząc że taki stan rzeczy trwa bez końca, mimo dobrej gry i starania się na treninagach wybiera Kalinicia więc chłopak się podlamal i nie dziwie mu się wcale. Kurczak=90 minut Kalinicia, ochlapy=15 minut Silvy bądź ławka. Widoczne Silva woli odejsc i pojsc tam gdzie będzie doceniany bo to walka z wiatrakami, Gattusso raczej kieruje się swoją ustalona koncepcją i filozofia gry a Silva do niej nie pasuje, ale nie oznacza to że jest słaby. Może Cię poraża ta logika ale faktom nie zaprzeczysz.
1
AC1899
AC1899
19 maja 2018, 15:54
Adi.Milan - Miał miał miał. Miał to nawet Klose zajebiste sezony i co to znaczy? Na dzisiaj nic. Jakbyś nie zrozumiał, Silva jak dostawał szansę, nie wykorzystywał jej. Kowanacki jak dostawał szansę, gryzł trawę, walczył i wykorzystał swoje szanse, bo teraz gra więcej w Sampdorii. Liczy się to co teraz, a nie to co rok temu czy 10 lat temu.
0
Gerada
Gerada
19 maja 2018, 18:00
BSCMECENAS - jeśli informacja jest sensowna i logiczna to zapewniam Cię, że bardzo szybko potrafię zrozumieć. jedynym, który u nas wchodząc na końcówki na prawdę się starał był Cutrone i mimo iż Gattuso w każdym wywiadzie podkreśla, ze to zawodnik wciąż zbyt toporny technicznie do regularnej gry, to młody Włoch minuty dostaje regularnie. Bo zwyczajnie swoją postawą nie daje trenerowi wyboru. O Andre nawet przez moment w tym sezonie nie można było tak pomyśleć. Jedyne z czym mogę się zgodzić to z faktem, że Silva może nie pasować do taktyki Gattuso... tylko, że piłkarz powinien się starać dostosować do drużyny, a myślę, że to między innymi Rino zarzucił niedawno Portugalczykowi mówiąc, że nie słucha podpowiedzi i uwag. Jeśli Kalinić prawidłowo wykonuje pewne elementy, a trener powie: Patrz Nikola zrobił tak i tak, też tak spróbuj, a młody się puknie w czoło i powie "nie, bo on jest słaby" to młody jest sam sobie winien i grac nie powinien. To czy czuje się niedoceniany to kwestia subiektywna. Bo póki co w Milanie sam jest winien swojej pozycji w zespole, a przynajmniej na to wskazują wszystkie informacje, które docierają do ogółu. I żeby ukrócić tę wymianę od razu pytanie, które wciąż pozostaje bez odpowiedzi ilekroć zadaję je wyznawcom Silvy: Z czym taki dobry ten Andre jest/był w tym sezonie, że akurat on zasługuje na niekończące się szanse i wybaczanie mu wszystkiego?
0
BSCMECENAS
BSCMECENAS
19 maja 2018, 18:49
@Gerada-Cutrone nawet nie porównywalem bo mimo że młody dawał najwięcej ale jeśli brać pod uwagę Kalinicia i Silve to dla mnie Silva zjada Nikole na śniadanie a żeby znaleźć pozycje zawodnikowi jak Silva to już rola trenera czyli Gattusso, idąc Twoja logika Mussachio też pewnie nie pracuje na treningach itd i dlatego nie dostaje szans, czy jest słabszy od Romagnolego czy Zapaty tak? nie sadze? Pewnie masz rację Gatusso rzucił do Silvy zobacz łamaga Kalinic jak trenuje zobacz, na to Silva odpowiedział- mój Boże dlaczego on wciąż gra? A na koniec Twojej wypowiedzi chyba pomyliłeś nazwiska bo tam powinno być chyba Kalinic co nie?
1
Gerada
Gerada
19 maja 2018, 20:16
@ BSCMECENAS - moje ostatnie pytanie było z wyprzedzeniem do wypowiedzi, której mi właśnie udzieliłeś... Wytłumacz mi proszę Ciebie czym takim Silva zjada Kalinića na śniadanie? 2 bramkami w 1000 minut? Wzorowym przyjmowaniem piłki w niegroźnych sytuacjach? Odgrywaniem z pierwszej 30 metrów od bramki rywala? Nie wiem czy pominąłem jakiekolwiek z osiągnięć Portugalczyka w tym sezonie, ale jeśli tak to przypomnij mi, z czym jest taki świetny...? Idąc moją logiką Musacchio nie dostaje szans bo jest stała dwójka stoperów dająca oczekiwane efekty. Mylisz się też, że rolą trenera jest znaleźć wszystkim pozycje, jeśli gracze nie chcą się dostosować do planów taktycznych, wyjątkiem może być sytuacja, kiedy gracz jest absolutnie topowym ogniwem zespołu, wtedy w skrajnych przypadkach nawet taktykę można dostosować pod danego gracza. Jeśli Silva nauczyłby się od Kalinića zachowania bez piłki to MEGA by na tym skorzystał. Sęk w tym, że piłkarz, który chce się rozwijać nawet od słabego potrafi się czegoś nauczyć, jeśli w danym elemencie mu mocno ustępuje...
0
Wilk87
Wilk87
19 maja 2018, 21:15
Gerada - Silva nie jest lepszy w grze bez piłki, ale wiesz dlaczego?? Bo mu ją partnerzy podają, Kaliniciowi czasem nie podają. Pamiętam mecz kiedy w drugiej połowie ani razu nie dostał piłki, ani razu. Z Juventusem chyba też ani razu piłki nie powąchał. To chłop musi grac bez piłki, jak mu jej nie podają. W czym w takim razie Kalinic biję na głowę Silvę?? W padaniu na ziemie, jak tylko poczuję dotyk rywala. Tak, w tym jest lepszy. Gdyby grał w football, ale amerykański, to by był gwiazdą, zdobywałby jardy jak się patrzy. W grze głową tez jest gorszy od Silvy, co by nie mówić, to Kalinic zamiast wybić piłkę głową, to ją wbił do swojej bramki. Nikt nie mówi, że Silvie należy się pierwszy skład i jest lepszy od Kalinicia, ale w niczym nieustępuje Kaliniciowi i, żeby być fair, wypadałoby dawać tyle samo minut i szans. Tym bardziej, że jakoś efektów w postaci punktów, kiedy Kalinic jest na murawie, nie widzę.
1
BSCMECENAS
BSCMECENAS
19 maja 2018, 21:47
@Gerada, zobacz ile szans i meczy dostał Kalinic a ile Silva, wchodząc jako joker dwa razy przesadził o losach spotkania, na boisku widać elegancję, dokładne podania i technikę. A czym zasłużył Kalinic na grę w 11? Swoją pracowitościa? Bo innych atutów choćbym chciał to nie znajdę, zastawic się nie potrafi, słaba technika, marnuje setki, strzela rzeczywiście ale do własnej bramki!!! Jeśli Gattusso znajduje pozycje dla Hakana, Boriniego czy Cutrone więc niby czemu Silvie nie może znaleźć? Silva jest innym typem napastnika i nie może grać jak Kalinic, lepiej niech się od niego nie uczy bo nic się nie nauczy. Zasługuje tak samo na swoje szanse na grę jak Kalinic ponieważ Chorwat nie udowodnił swojej wartości i nie przekonuje mimo wielu minut spędzonych na boisku, gra prawdopodobnie tylko że względów "taktycznych". Uczyć powinieneś się od mistrza a nie byle kogo.
0
Gerada
Gerada
19 maja 2018, 23:35
@BSCMECENAS Skończmy z tym, że przesądził o losach spotkania jako jakiś wyznacznik. Nie liczmy bramek, bo w tej statystyce na włoskiej ziemi Andre nie ma szans i koloryzowanie jego dwóch trafień jako zbawienia brzmi absurdalnie. Kalinić również trafiał i również zdobywał Milanowi punkty. Odstawmy bramki, bo ta statystyka pogrąża obydwu (bardziej Silvę) i nie ma znaczenia w tej dyskusji. Widać elegancję – więc pól-serio niech idzie na wybieg, w końcu to Mediolan. Powiedz mi, czy COKOLWIEK z tej elegancji wyszło pożytecznego? Jak pisałem – przyjęcia piłki piękne, ale w niegroźnych sytuacjach; podania z klepki – super, ale daleko od bramki rywala i nie stwarzające zagrożenia. Kalinić dla odmiany: 5 goli i 3 asysty w lidze (Silva grał nie całe dwa razy mniej ale liczby ma 2/0). Żeby komuś znaleźć pozycję to gracz musi się umieć do tej pozycji przystosować – już to omówiliśmy. Borini i Cutrone mają taką mentalność, że jakby trener im nakazał to by ćwiczyli chwytanie piłki na zajęciach, a Hakan to najbardziej kreatywny gracz w calutkiej naszej kadrze. Silva jest innym typem napastnika – jasne, ale bez piłki porusza się fatalnie i jak nie od Kalinića to od kogoś innego musi się tego zacząć uczyć. Uczyć powinieneś się od kogoś, kto Cię może czegoś nauczyć chociażby był najsłabszy w Twojej drużynie. I żeby na koniec już tak nie tylko subiektywnie napisać o tym jak bardzo Silva NIE wciąga nosem Kalinića, garść dodatkowych statystyk: Średnia ocena w jednym z najbardziej cenionych portali statystycznych (wyznaczana przez konkretne efekty, a nie subiektywną ocenę eksperta) AS: 6,36 – NK 6,57, Oddane strzały: AS 34 (gol raz na 17 strzałów) – NK 47 (gol raz na 9,4 strzału), Dryblingi: AS 11 nieudanych 10 udanych (poniżej 50% skuteczności) – NK 3 nieudane 6 udanych (66% skuteczności) Straty piłki po złym przyjęciu: AS 31 – NK 35 (niemal remis przy prawie dwukrotnej liczbie minut Chorwata), Piłka odebrana przez rywala (nie liczymy prób dryblingu) AS 22 – NK 23 (ponownie przypominam Kalinić prawie dwa razy więcej minut). Pojedynki powietrzne: AS 24 wygrane / 34 przegrane (41%) - NK 47 wygranych 57 przegranych (45%); krótkie podania: AS 221 dokładnych 65 niedokładnych (77% celności) NK 275 dokładnych 68 niedokładnych (80%); Kluczowe podania: AS 17 – NK 36; Złapany na spalonego: AS 6 – NK 18, Faulowany: AS 17 razy – NK 42 razy, Faulował rywala: AS: 18 razy – NK 42. Paradoksalnie pierwsze statystyki, w których lepiej wygląda Silva to statystyki wyłącznie defensywne: AS: 5 odebranych piłek na 10 prób – NK 6 odebranych piłek na 14 prób; Przechwyty: AS 4 – NK 3; i wreszcie jedyna statystyka, gdzie Portugalczyk wyraźniej góruje nad Chorwatem: zablokowane podania: AS 9 – NK 3. To tyle. Nie dobierałem statystyk pod Kalinića, przedstawiłem praktycznie wszystkie…
0
carr
carr
19 maja 2018, 10:18
To już lepiej by dać Cutrone na szpicy, a Kalinica na cofniętym napastniku aby odgrywał/przytrzymywał itp. Ustawienie w typie 4-2-3-1, jako 3-1 dać: Hakan - Kalinic (lekko wysunięty) - Jack a w napadzie Cutrone. Cutrone na skrzydle i tak nie będzie wrzutek robił jak Suso.
0
Siwus
Siwus
19 maja 2018, 10:32
Ostatecznie pomysł z Cutrone może być czymś w rodzaju Mandżukicia vs Real. Silny skrzydłowy który ma przewagę wzrostu nad bocznym obrońcą i zamyka wrzutki
0
dejtfid1899
dejtfid1899
19 maja 2018, 14:20
Siwus taktyk Rino dopóki nie przeczyta twojego komentarza to nie będzie wiedział co Cutrone ma tam robić :D
0
AC1899
AC1899
19 maja 2018, 10:14
#SilvaMiszcz
3
matten
matten
19 maja 2018, 10:15
#ZastrzecNumer
5
Jacek 81
Jacek 81
19 maja 2018, 10:04
Heh te teoria spiskowa na temat Silvy. Myślicie, że jakby był lepszy od reszty to by nie grał? Przecież Genaro musi mieć świadomość, że jego posada wisi na włosku. Czy nie którzy wierzą w to co piszą? Ze niby GG ma jakiś uraz do Silvy. Ryzykowalby swoją posada i na niego nie stawial jakby był lepszy od pozostałej dwójki? Uważacie, że GG jest sabotazysta bądź masochista ? Przecież tu chodzi o jego karierę, przecież on w żadnym innym klubie praktycznie się nie sprawdzil. Milan to jest jedna z jego ostatnich szans na karierę jako trener
6
epl
epl
19 maja 2018, 10:15
Gattuso ma najwyraźniej jakaś swoją wizję futbolu w której "gryzienie trawy" to 90% sukcesu. Niestety wizja ta się nie sprawdza. Była dobra na jakieś 3 miesiące (nawet zaczęliśmy wierzyć w LM), ale teraz jest powrót do "normalności" i teraz znowu walczymy o utrzymanie LE.
2
tober12
tober12
19 maja 2018, 10:02
Element zaskoczenia :D
0
Orzelek79
Orzelek79
19 maja 2018, 13:01
Ponownie Donnarummy.
0
matten
matten
19 maja 2018, 10:00
Niby dobrze, że nie będzie zmiany ustawienia, ale z drugiej strony jakoś nie widzę Cutrone na skrzydle... tak czy siak trzeba zawalczyć o trzy punkty, aby potem nie tracić sił w eliminacjach.
0
Yabaye
Yabaye
19 maja 2018, 10:02
Już grał na skrzydle i był beznadziejny. Mam nadzieję że fragmentami meczu spróbujemy przesunąć się na dwóch w ataku.
1
epl
epl
19 maja 2018, 09:40
Klasyka :( Już mi się nawet nie chce "strzępić języka". Życzę tylko "wiecznym rezerwowym" (bo to nie tylko Silva) aby trafili do klubu w którym jakość sportowa decyduje o składzie wyjściowym.
5
Yabaye
Yabaye
19 maja 2018, 10:01
Zakładam zatem, że regularnie pojawiasz się na treningach w Milanello i masz kontakt ze środowiskiem klubu, że masz informacje o niechęci do Silvy? Bo ja siedząc w Polsce obawiam się, że chłopak się od Milanu po prostu odbił. Casus Gourcuffa.
6
epl
epl
19 maja 2018, 10:10
Widzę grę W MECZACH. W każdym normalnym klubie Kalinic byłby TRZECIM wyborem na swoją pozycję. Widzę styl gry i wyniki. Po przyjściu Gattuso Milan zaczął grać nieźle. Ale na samym zaangażowaniu długo się nie pojedzie. Trener nie jest w stanie (i nawet nie próbuje) niczym zaskoczyć przeciwników. Skład i "taktykę" można obstawiać w ciemno biorąc pod uwagę tylko tabelę kontuzji.
2
matten
matten
19 maja 2018, 10:15
Trener Montella losował skład i ustawienie przed każdy spotkaniem = źle. Trener Gattuso stawia na podobną jedenastkę i gra jednym systemem = źle. Niektórym chyba nie da się dogodzić :D
1
epl
epl
19 maja 2018, 10:21
O tym co jest dobre a co złe w piłce decydują przede wszystkim wyniki. A pomysłu Gattuso na zespół wystarczyło na ok. 3 miesiące.
0
Siwus
Siwus
19 maja 2018, 10:30
Jadą po Gattuso, że trzyma się stałej 11 gdzie połowa uważa Sarriego za geniusza który mając niezłych rezerwowych zajechał swoich głównych zawodników i przegrał mistrzostwo
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 maja 2018, 11:42
Popatrz na gre Napoli a Milanu .. jeżeli porównać warsztat Sarriego i Rino .. to Maurizio może jutro Nobla odbierać xD Natomiast to, że nie rotował składem to jest niezaprzeczalny fakt. Tyle, że nam nie trzeba na te chwile trenera który będzie się bił o majstra z Juve, tylko wypracuje styl z drużyna i rozwinie "młodych" zawodników .
0
Banny
Banny
19 maja 2018, 12:16
muamba A Ty myślisz, że Napoli przy Sarrim od razu zaczęło tak grać??
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 maja 2018, 13:13
Jasne, że nie .. ale chyba mniejszą niewiadomą na ławce trenerskiej byłby Sarri który z poprzednimi zespołami dobrze bądz bardzo dobrze sobie radził niż zaczynający karierę trenerską Rino ? Nie wiem, już prościej chyba nie umiem wyjaśnić, że od kilku lat cierpimy na brak szkoleniowca który ma już jakiś bagaż doświadczeń i warsztat trenerski .
0
jasiom22
jasiom22
19 maja 2018, 09:33
To jest paranoja. Młodego utalentowanego zawodnika to trener musi zmotywowac i dac mu szanse, albo kilka... z racji wieku... To co zaczãł Montella a dokancza Gattuso w kwestii Andre Silvy to jest esencja marnowania talentu mlodego zawodnika... "Za malo sie strara" "gwiazdorzy" ktos napisze, jednak koniec koncow to nieudolnosc trenera Ze nie potrafi wyciagnac z zawodnika tego co najlepsze... Niestety, Gattuso mial swoj efekt zaskoczenia, tak jak wczesniej w gorszej wersji mial i Montella... Jednak niedociagniecia wylaza z czasem, i widac je dosyc wyraznie, Montella sie nie zmieni, Gattuso ma jeszcze czas ale to co mamy teraz to jest defensywna gra Gattuso i coraz wiecej niezrozumialych decyzji, gdzie golym okiem widac ze taki Silva lepiej by sie spisal niz Kalinic, czy nawet na prawym skrzydle tez mozna by go spokojnie sprobowac, zostawiajac Cutrone na srodku,,, Kalinic i Borini, podobnie jak nie dawanie szans (nawet jak kilka zmarnowal Silvie) - zdecydowanie oslabia ten zespol. Szkoda. Wierze, byc moze naiwnie, ze Rino sie poprawi w tej kwestii na nie zmarnuje talentu 40mln zeby Kalinic sobie strzelal samoboje na 0-4 w ramach dobrej zmiany" w finale coppa. Eh... Silva musi grac!!! Napewno powinien w wyborze stac wyzej niz kalinic borini.
2
Arva
Moderator Arva
19 maja 2018, 09:37
Jasne, bo Wy wszyscy wiecie lepiej, niż Gattuso czy Montella którzy codziennie widzą zawodnika na treningach. No litości.
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 maja 2018, 09:42
No Montella to już pokazał jak on wie ^^ . No litości . #ZapatasilniejszyTEAM
0
epl
epl
19 maja 2018, 09:44
Widzimy skuteczność w meczach. To w pełni wystarcza. Niestety pod koniec sezonu widzimy też powrót do "jakości" prezentowanej w pierwszym półroczu.
2
Arva
Moderator Arva
19 maja 2018, 10:28
@muamba Mam rozumieć że przez całe swoje życie nie popełniłeś żadnego błędu? Żadnej pomyłki? ;) @epl Ja tylko przypomnę że jutro gramy 57 mecz w tym sezonie. Na prawdę dziwi Cię nasi zawodnicy oddychają rękawami? :)
4
Siwus
Siwus
19 maja 2018, 10:28
Nie bronię Chorwata ale na tej stronie wszyscy bronią Silvy jakby wiedzieli co tam w Mediolanie się dzieje. Wydaje mi się, że to nie przypadek, że u drugiego trenera siedzi na ławie i coś musi być na rzeczy
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 maja 2018, 10:55
Ja się odniosłem jedynie to Montelli, a to , że teraz zawodnicy ( za kadencji Rino ) oddychają rękawami to jest fakt i z tym się spierał nie będę.. Oczywiście, że popełniłem błędy.. ale wytłumacz mi jak gość który mówi otwarcie w wywiadach, że chce grać ofensywny futbol , a później ściągą do ataku Nikole Kalinicia który ewentualnie pasuje pod zgrywanie długich piłek .. wygląda w oczach kibiców ? Ile on różnych 11 wystawił bo już zapomniałem ? .. Chłop urządził sobie z Milanu własny poligon doświadczalny dla umiejętności trenerskich , a Ty mi tutaj o błędach mówisz ? .. przecież ten "trener" w Sevilli trzymał przez większość czasu na ławce najlepszego napastnika ( i swoją drogą właśnie on wpuszczony z ławki uratował samolocikowi tyłek z ManU) .. i odziwo wiedzieli o tym wszyscy tylko nie On.
0
Arva
Moderator Arva
19 maja 2018, 12:30
Ok, zrobił sobie u nas poligon doświadczalny. Ja tylko przypomnę, że rok wcześniej Samolocik zrobił LE ze składem na poziomie Boloni, czy innego Udine. Myślę że transfer Kalinicia podyktowany był tym że (sic!) przez transfer Bonucciego zabrakło hajsu na lepszego napastnika. A napastnika bardzo potrzebowaliśmy ze względu na fakt, że Monti miał kosę z Baccą, i było pewne, ze Kolumbijczyk odejdzie. Do tego weź pod uwagę fakt, że w momencie kontraktowania Kalinicia bardzo prawdopodobne było że będziemy grać 3-5-2, więc napastnik potrafiący przyjąć i przytrzymać piłkę był potrzebny, Nikt się nie spodziewał że Chorwat złapie tak wielką zniżkę formy.
2
jasiom22
jasiom22
19 maja 2018, 13:12
@Siwus - ja widzę trochę inne wpisy.. że Silva gwiazdorzy, nie trenuje na całego, i jest przepłacony i słaby. (w domyśle trenerzy Montella i Gattuso wiedzą lepiej) - To wszystko dla mnie są kompletne farmazony w większosci wkreowane przez media, a opinni i pomysłów tyle ile ludzi, Montella to trener w najlepszym wypadku przeciętny, albo słaby jak kto woli, dla mnie skończony - nie sugerował bym się nim i jego Kalinicem. Gattuso to trener zdecydowanie niedoświadczony, który robi dużo dobrego ale się zaciął w poswięcaniu wszystkiego (pomocy i ataku) defensywie - widac tego dosyc marne efekty w ważnych spotkaniach, Wracając do napastników biorąc pod uwagę wiek i to co osiąga zespół na boisku wielokrotnie każdy sam mogł ocenić ile dają Kalinić i Silva, obaj dalją zespołowi niewiele (porównywalnie niewiele), tyle tylko że jeden jest stary i kompletnie wypalony... każdy to widzi jak marnuje co może, a drugi jest młody i mało gra (z niewyjasnionych do konca przyczyn), w dodatku ten młodszy ma niesamowitą techinke (którą wciąga nosem sukcesy Kalinica, czy nawet zaangazownie Cutrone jak dla mnie) Ktoś napisał o błędach, owszem każdy może je popełniać to normalne, ale powielanie błędów to jest coś czego kompletnie nie trawię... Montella tu był idealnym przykładem, co mecz te same rzeczy nawalały za co płacili wszyscy, Gattuso miałem nadzieje ze tak nie będzie robił, i poczętek był bardzo obiecujący, zauwazał swoje błędy był szczery na konferencjach - to już było niebo a ziemia, jednak długo wsytrzymywałem się z oceną jego pracy, ale teraz, słabe wyniki z Kalinicem i Borinim z ławki co mecz - zmiany na pałe ala Milik z Zielińskim w Napoli (tylko przepaść w jakosci) to się zwyczajnie nie mogło udać - w wyniki tylko dobitniej to pokazały, dobitnie pokazał to finał coppa. gdzie poraz kolejny zamiast dać szanse Silvie...(który rzeczywiscie miałby o co powalczyc) Rino dał Kaliniciowi marnowac szanse, w finale dołozył jeszcze samoboja. Dalej wierze ze Rino ogarnie swoje błędy i przede wszystkim nie skresli Silvy... w ramach jakiejs pozy "twardego trenera"...żeby Borini więcej biegał. Rino to co miał z nich wykrzesać kondycyjnie, juz wykrzesał.. teraz potrzeba kreatywnosci, techniki i gry ofensywnej.. ale tu już Rino się niestety mniej sprawdza, daje biegaczy Cutrone i Boriniego, zamiast techniki i więcej wolności z przodu. Na szczęscieHaka odżył trochę, bo Jack i Suso też ze scisniętym gardłem to piszę, pod Rino grają gorzej w ofensywie.
0
Siwus
Siwus
19 maja 2018, 16:45
Akurat z Jackiem bym się kłócił bo może jakoś spektakularnie nie gra bo gra w środku ale za Rino statystyki ma życiowe 7 goli i 3 asysty za Gattuso a wcześniej asysta z Interem i gol w kwalifikacjach do LE.
1
Wolly
Wolly
19 maja 2018, 09:30
Może Kalinic się w koncu odblokuje. Jego ostatnia szansa żeby uratować nam wyjazd do USA. Zresztą zna swój były team, więc coś tam może mu się udać.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 maja 2018, 09:28
Wrzucić za Hakana na LS Pablo Borinialdo i niezłe rąbanie by zafundowali kibicom ^^
0
Wolly
Wolly
19 maja 2018, 09:30
Borini nie może grać. Zbyt dużo żółtych kartek.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 maja 2018, 09:31
Wiem, wiem .. to takie przemyślenia tylko .
0
19 maja 2018, 09:20
Niesamowita ofensywa , z takim atakiem ciężko będzie chociaż o jeden celny strzał.
0
Dusiek
Dusiek
19 maja 2018, 09:15
Dajcie pograc temu Silvie. Kalinic juz pokazal co potrafi.
0
Owiec
Owiec
19 maja 2018, 09:05
Dlaczego do cholery jasnej ma grać ten nieszczęsny Kalinić? Co się musi stać żeby on w końcu usiadł na ławie i z niej nie wstawał?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 maja 2018, 09:14
Może Silva zamiast strzelać fochy musi się zabrać za trenowanie? Gattuso już powiedział między wierszami w wywiadzie, że Silva najwyraźniej za szybko poczuł się gwiazdą i trenuje na pół gwizdka jak się nie łapie do 11tki. A to, że gra Kalinic a nie on tylko źle o nim świadczy.
14
hyrus13
hyrus13
19 maja 2018, 09:23
Czyli mamy sprawę wyjaśnioną. Tak się spodziewałem, że na treningu coś nie gra. Zaraz będzie: ale to Kalinicia odesłał na trybuny za postawę na treningu. Widocznie NK czymś go doprowadził do furii, ale szybko się opamiętał.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 maja 2018, 09:30
Musiał czymś podpaść, tak na logike.. nie można być tak głupim, żeby taki tartak bez powodu wystawiać. Coś tam musiało być na rzeczy.
1
Owiec
Owiec
19 maja 2018, 09:47
Może macie rację panowie, dzięki za odpowiedź :)
0
Wilk87
Wilk87
19 maja 2018, 10:18
Wszystko wskazuje na to, ze dowiemy sie prawdy jak Silva odejdzie. Poza tym, nie wiem na jakiej podstawie ludzie mysla ze strzela fochy czy gwiazdorzy. Ja jakos nigdy nie przeczytalem zeby narzekal. Tak naprawde, to zostal odstawiony na boczny tor po smierci dziadka. Zeby kalinic jeszcze prezentowal jakis poziom, to bym rozumial, ale on w niczym nie jest lepszy od Silvy w meczach
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 maja 2018, 11:07
Wilk a czytałeś wywiad z Gattuso, który się odniósł do Silvy?

"Mało minut Andre Silvy? Wszyscy wiecie, co sądzę na jego temat. Ma talent i technikę, ale w tej chwili musi się jeszcze bardzo poprawić. Kiedy dostaje się szansę, trzeba ją wykorzystać. Musi zrobić o wiele więcej. Jego talent nie podlega dyskusji, ale musi bardziej się postarać. Czasami piłkarze muszę też pozwolić sobie pomóc. Problem jest wtedy, kiedy się zamykasz i nie potrafisz pokazać na co cię stać, albo trenujesz w pewnie sposób, bo myślisz o tym, że grasz za mało. W takim momencie, jeśli zależy ci na grze i na rozwoju, powinieneś właśnie pokazać to w trakcie treningów. Nie można myśleć o tym, czy gra się mało, tylko pokazać na boisku, że powinno być inaczej, zarówno podczas meczu, jak i na treningu".
Edytowano dnia: 19 maja 2018, 11:12
5
Wilk87
Wilk87
19 maja 2018, 12:07
grzesiek - wiem właśnie i tego nie rozumiem, bo była to pierwsza krytyka Silvy ze strony Gattuso, że ten nie przykłada się do treningów. Zawsze mówił w innym tonie, że ten profesjonalnie podchodzi do treningów gdzie ciężko na nich pracuje.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się