SCUDETTO


Morata dał Milanowi zielone światło do rozmów o transferze

19 lipca 2018, 11:33, cinassek Aktualności
Morata dał Milanowi zielone światło do rozmów o transferze

Po roku spędzonym w Chelsea, Alvaro Morata chce wrócić do Włoch. La Gazzetta dello Sport przedstawia, że piłkarz spotkał się w poniedziałek na kolacji w Londynie z dyrektorami Milanu, Marco Fassone i Massimiliano Mirabellim. Podczas spotkania Hiszpan dał zielone światło na rozpoczęcie rozmów transferowych. Na przeszkodzie z pewnością będą stały jednak wymagania finansowe. Rok temu The Blues wyłożyli na 25-latka aż 66 mln euro, a pensja byłego gracza Realu Madryt również nie należy do niskich. Cała sprawa może pójść do przodu jednak dopiero w przyszłym tygodniu. Póki co Milan musi poznać werdykt TAS w sprawie wykluczenia z europejskich pucharów oraz dokonać wyboru prezesa podczas zgromadzenia udziałowców klubu.



43 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
roby
roby
20 lipca 2018, 09:02
Nie kumam tego...jakiś przeciętniak z bramki Alisson sprzedany za 70 baniek?to tylko chyba my nie potrafimy sprzedawać....
0
Eravier
Eravier
19 lipca 2018, 21:05
Jeśli kwota odstępnego i pensja nie będą zaporowe, to jak najbardziej. Prawdopodobnie jeden z najlepszych kąsków na rynku, na jaki możemy się skusić. Wiadomo, że to nie Ronaldo, czy nawet nie Higuain, ale podniesie jakość w ataku, a nikogo lepszego raczej się nie uda wyciągnąć.
0
Paul Singer
Paul Singer
19 lipca 2018, 17:35
Patrzac na to ile kosztowal Lacazette, ile kosztuje Higuain czy inni czolowi napastnicy na swiecie, to nie chce go w Milanie. Moim zdaniem to talent z podobnym potencjalem co Silva, tyle ze Morata w swoim wieku powinien byc u szczytu formy, a on ciagle szuka miejsca gdzie moglby wkoncu pokazac swoje umiejetnosci. Jesli mamy dac na niego te 60 mln to juz wole zdecydowanie naszego Andrzejka.
2
tobiasz
tobiasz
19 lipca 2018, 17:32
Wydaje mi się, że Morata powędruje do Dortmundu lub Napoli, a łączenie z nami jest wynikiem spotkania Fassobellich z Eliottem w Londynie. Morata wydaje mi się nierealnym celem. Hiszpan zarabia bodajże około 9mln eur, czyli więcej niż Higuain zarabiał w Juve(7,5mln). Nie do końca rozumiem jak Milan w obecnej sytuacji może sobie pozwolić na kupno Hiszpana. Musielibyśmy sprzedać dwóch piłkarzy z puli Bonucci, Suso, Donnarumma, Andre Silva. Każdy minimum 40mln. Niestety prawdopodobnie przyjdzie Zaza i kto wie czy czasem nie wyjdziemy na nim lepiej niż na Moracie zważywszy na duży koszt transferu Hiszpana. Nie możemy sobie pozwolić na następny wielki wydatek tak jak przy Andre Silvie.
0
19 lipca 2018, 17:58
Dortmundu nie stac na Morate , przeciez na tanszego Batshuayiego budzet nie pozwolil...Mowisz ze Milan na niego nie stac(pewnie tak jest) , a wyjezdzasz z jakims Dortmundem...
1
tobiasz
tobiasz
19 lipca 2018, 18:25
Ibra Dortmund ma ustabilizowaną sytuacje finansową. Uwierz mi, że ich stać na Morate. To że nie wydawali wcześniej dużych pieniedzy nie znaczy, że teraz tego nie zrobią, ponieważ rynek się zmienił. Po drugie to nie jest jakiś Dortmund. Od kilku sezonów jest to znacznie lepsza drużyna od Milanu grająca w pucharach. Morata może być strzałem w dziesiątke dla BVB.
0
tobiasz
tobiasz
19 lipca 2018, 18:53
Oczywiscie ze to jest jakis Dortmund ,zespol notujacy coroczny regres i wyprzedaz pilkarzy, z ligi coraz gorszej , ktora finansowo byc moze wkrotce zostanie pokonana przez Ligue 1 i nikt tu ich nie porownuje do Milanu , bo nasi rywale to aktualnie Fiorentina,Atalanta,Sampdoria czy Torino.
0
tobiasz
tobiasz
19 lipca 2018, 19:16
ibracadabra Serie A dopiero w poprzednim roku pokazała się lepiej od Niemieckich zespołów, ale to dzięki niesamowitej drodze Romy do półfinału ligi mistrzów. BVB może i jest w słabej dyspozycji, może i nie potrafi utrzymać swoich piłkarzy w klubie, ale oni od lat przeważają nad nami, więc moim zdaniem zasługują na szacunek. Milan nie jest w lepszej sytuacji od drużyny z Dortmundu, więc jeśli arogancko podchodzisz do BVB to w pewnym sensie wydajesz pewną opinie o Milanie. Musimy zejść na ziemie, Milan przez pare najbliższych lat nie zbliży się do najlepszych drużyn. Możemy nas porównywać właśnie do BVB, Leipzeig itp.
0
Boateng93
Boateng93
19 lipca 2018, 16:22
Nie pieniędzy, a za gruby hajs ma przyjść jeden z najbardziej przereklamowanych napastników świata. Ja wiem, że tutaj Morata ma swoich fanów. Rok temu pisali, że w Chelsea udowodni jakim jest napastnikiem. No to udowodnił...
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 lipca 2018, 19:04
Pewnie że udowodnił. Pierwszy rok w nowej, bardzo ciężkiej lidze wyszedł mu znakomicie. 15 bramek i 6 asyst to jest świetny wynik. W taktyce Conte nie pasował. Morata ma 25 lat. Jeszcze pokaże na co go stać. Mam nadzieję że w Milanie.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 lipca 2018, 19:04
Pewnie że udowodnił. Pierwszy rok w nowej, bardzo ciężkiej lidze wyszedł mu znakomicie. 15 bramek i 6 asyst to jest świetny wynik. W taktyce Conte nie pasował. Morata ma 25 lat. Jeszcze pokaże na co go stać. Mam nadzieję że w Milanie.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 lipca 2018, 19:05
Kurka wodna czego mi się pojawiły 2 komentarze ? Jak można to zlikwidujcie ten dubel plus ten :)
0
Morata1993
Morata1993
19 lipca 2018, 16:14
Już się spakowałem, a tak serio... Nareszcie!!!
0
Cesash
Cesash
19 lipca 2018, 16:03
Hajs się nie będzie zgadzał. Nie przyjdzie.
0
milan2002
milan2002
19 lipca 2018, 15:29
W zasadzie to w tym okienku transferowym miałem nadzieję na Depay-a. Niestety później wybuchła afera z UEFĄ i póki co wszystko szlag trafił. Nie wierzą, żeby Milan w obecnej sytuacji wydał 50mln na Morate czy też innego napastnika. No chyba, że w grę wejdzie sprzedaż Silvy, ewentualnie wymiana z dopłatą.
Edytowano dnia: 19 lipca 2018, 15:29
3
gorylmagila
gorylmagila
19 lipca 2018, 15:23
Może tak zainteresowaliby się kimś z pomocy a nie tylko atak i atak ... A dobre piłki to będzie zagrywał Gatusso z ławki rezerwowych
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 lipca 2018, 15:18
Jeżeli ściągną Morate, to niema sensu trzymać Silvy .. lepiej chyba będzie go sprzedać za ok 30 mln .. dołożyć i sprowadzić jakiegoś pomocnika lub Depaya na skrzydło.
0
matten
matten
19 lipca 2018, 15:01
Mnie najbardziej przekonuje Immobile, ale Moratą czy Higuainem też nie pogardzę :) Który z nich nie przyjdzie na pewno podniesie nasza siłę ofensywną, a ta w ostatnich latach była bardzo mizerna.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 lipca 2018, 14:48
Zdecydowanie wolałbym Morate niż Higuaina. W Chelsea strzelił 15 bramek i miał 6 asyst. Strzelał bramkę co 180 minut. To nie są złe wyniki jak na pierwszy sezon w Anglii. Myślę że w Milanie by odpalił. Dla porównania Higuain strzelał co 170 minut. I jest o 5 lat starszy. Wybrałbym Morate, ale zapewne żaden z nich nie przyjdzie :D
Edytowano dnia: 19 lipca 2018, 14:51
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 lipca 2018, 13:42
Mam dziwne wrażenie, że będzie wymiana Gigio ( + brat oczywiście ^^) - Morata .. choć osobiście raczej bym się skłaniał przy opcji Higuaina .. choć w naszym przypadku to obaj podnieśliby poziom napadu.
0
Orzelek79
Orzelek79
19 lipca 2018, 13:39
Zdecydowanie nie chcę go w Milanie. Koszt całkowity jest dla nas nie do ,,przeskoczenia" mało tego , nie jest gwarantem 20-30 bramek w sezonie.
2
Fushnikov
Fushnikov
19 lipca 2018, 13:23
Dawać Dr Bruyne. Zagrał parę kiepskich spotkań na mundialu to może jego wartość spadnie do 150kk.
2
kamilus
kamilus
19 lipca 2018, 13:37
Za Coutinho, który na Mundialu niczym oprócz bramki się nie wyróżnił, PSG ponoć złożyli ofertę w wysokości 270 mln euro. Patrząc tą miarą to De Bruyne kosztowałby ok. 350 mln. :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 lipca 2018, 13:47
Nie wyróżniła to się brazylijska wszechgwiazda Neymar .. natomiast Coutinho ciągnął ten wózek praktycznie w pojedynkę ( jeśli chodzi o gre ofensywną ) .
5
karp_fso
karp_fso
19 lipca 2018, 12:29
Oby to była plotka.
1
ANDREW1985
ANDREW1985
19 lipca 2018, 12:26
Nieeee(((
0
kamilus
kamilus
19 lipca 2018, 12:26
Moim zdaniem kolejność napastników do Milanu powinna być następująca:
Higuain > Immobile > Falcao > Bacca > Morata.

Tak, nie ma tu błędu, wolę już oglądać Bakkę niż kupować Moratę za 55+ mln...
Edytowano dnia: 19 lipca 2018, 12:26
5
Yabaye
Yabaye
19 lipca 2018, 12:35
Żaden Bacca. Jasno się określił, że nie chce w Milanie być. Dlaczego część kibiców z uporem mianiaka stara się te zgniłe jabłko umieszczać w jakichkolwiek rankingach?
6
AdamoX
AdamoX
19 lipca 2018, 12:50
Bo bacca odszedł przez głupotę Montelli tak to by został.
2
Yabaye
Yabaye
19 lipca 2018, 13:26
Gdyby tak było, albo gdyby się Bacce sufit na łeb nie zawalił, to Kolumbijczyk po zwolnieniu Montelli powiedziałby, że chce tu wrócić. A ten szedł w zaparte. Papatki, bez żalu.
2
adamos
adamos
19 lipca 2018, 13:27
Igła najprawdopodobniej do Chelsea, na Ciro Nas nie stać, Falcao jego przeszkodą jest pensja powyżej 10 mln, Bakka nie chce u Nas grać i przybliżyliśmy się do Moraty, chociaż on oczekuje pensji 9 mln...
0
Orzelek79
Orzelek79
19 lipca 2018, 13:45
Z Baccą zdecydowanie się zgadzam.
0
ksieciunio
ksieciunio
19 lipca 2018, 12:24
Za wszelką cenę przeprosić się z Baccą. Niech Gattuso zaprosi go do domu, niech postawią mu pod San Siro pomnik - whatever. Zawodnik który umie strzelać gole, zna Serie A, można w oparciu o niego i Cutrone stworzyć atak a pieniądze jakie klub chce wydać na Moratę zapłacić - tu widzę każdy się zgadza - jakiemuś normalnemu pomocnikowi.
9
zbylon
zbylon
19 lipca 2018, 14:43
Atak wszechczasów: Bacca - Cutrone. Drżyj Juventusie :)
0
Inzaghi126
Inzaghi126
19 lipca 2018, 12:21
Uważam że i morata i higuain byłby dobrym transferem na napastnika. Nie porównuję tego 1 do zazy czy kalinica ponieważ on ma duże umiejętności ale ma problemy z głową. Mam na myśli że się blokuje w połowie sezonu.Mimo że sam bym wolał higuiana to gattuso by odblokował morate przynajmniej taką bym miał nadzieję...
Edytowano dnia: 19 lipca 2018, 12:27
1
Kasa ACM
Kasa ACM
19 lipca 2018, 12:15
Wiem, że to still better opcja niż Kalinić czy Zaza, ale jak sobie myślę jaką cenę rzuci Chelsea i jaką pensję pewnie zechce Morata, to jakoś wydaje mi się, że cena/jakość, to Morata nie jest jakoś dobrym rozwiązaniem. Już lepiej chyba cisnąć na siłę AS9 i tak jak każdy pisze pod prawie każdym newsem - albo kreatywny pomocnik, albo ktoś do poważnej konkurencji dla Suso/Hakana na skrzydło.
0
adamos
adamos
19 lipca 2018, 12:13
Lazio i Torino ma chorych prezesów, którzy nam będą krzyczeć za Ciro i Belottiego 80+ mln. Kolejna grupa do odrzucenia sa napastnicy co chcą grać w LM wyłącznie. A z realnych zawodników, którzy by chcieli dołączyć do średniaka z pensją do 7 mln to nie są topowe nazwiska niestety... Patrzmy realnie na nasze obecne możliwości.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 lipca 2018, 11:50
Oby Eliott ukrócił takie pomysły jak Morata czy Zaza.
1
victor89ck
victor89ck
19 lipca 2018, 11:46
wypożyczenie na 2 lata za 10 mln i opcja wykupu za 45 będzie ok tak jak James do Bayernu
1
GiveMeReason
GiveMeReason
19 lipca 2018, 11:41
Kalinic 2.0 Prezesi , trenerzy , dzialacze sie zmieniaja ale nadal sciagamy drewniakow zamiast kupic konkretnego pomocnika ktorego nie ma od odejscia senatorow
4
Pele
Pele
19 lipca 2018, 12:05
Dokładnie. Roma Coric, Cristante, na upartego Pastore, sąsiad Nainggolan, Juventus Can, Napoli RUIZ. Kupienie solidnego pomocnika z dryblingiem i podaniem to mus przed tym sezonem!
0
Pele
Pele
19 lipca 2018, 12:07
A pamiętacie, jakie na Seedorfa szły hejty:)?
3
Eravier
Eravier
19 lipca 2018, 21:01
@Pele Szły hejty, bo na tle reszty drużyny grał zazwyczaj słabo, oczywiście jeśli mowa o końcówce jego kariery zawodniczej. Chociaż nawet wtedy miewał rewelacyjne spotkania. Podobnie było z Pirlo - po prostu Milan był wtedy w innym miejscu i wymagania kibiców były wyższe.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się