SCUDETTO


Higuain: "Kiedy jesteś wewnątrz Milanu, masz gęsią skórkę. Wpływ Leonardo na mój transfer był bardzo duży"

3 sierpnia 2018, 21:14, cinassek Aktualności
Higuain:

Oto wypowiedzi Gonzalo Higuaina z konferencji prasowej, na której został zaprezentowany jako piłkarz Milanu:

Początek nowej przygody? Chciałbym podziękować Milanowi za ich wielki wysiłek, aby mnie sprowadzić. Bardzo mnie zmotywował projekt, który mają na myśli. To wspaniałe wyzwanie i mam nadzieję odpłacić się za okazane zaufanie. Dołączam do drużyny z niesamowitą historią i kiedy powiedziano mi, że mam się stać częścią odradzającego się Milanu, był to dla mnie powód do dumy i zaakceptowałem ten transfer. Mam nadzieję wiele osiągnąć dla tego klubu i jego kibiców, którzy zasługują na wielki Milan”.

Leonardo, Juve i Allegri? Leonardo znałem już wcześniej. Jego wpływ na mój transfer był bardzo duży. Jego słowa mnie przekonały. Jestem bardzo wdzięczny jemu i klubowi. Idea powrotu Milanu na szczyt bardzo mi się podoba. Juventusowi mogę tylko podziękować. To były wspaniałe dwa lata. Z Allegrim mieliśmy różne zdania, ale nie to skłoniło mnie do transferu. Przybyłem tu ze względu na zaufanie, które okazał mi Milan”.

Oczekiwania? Mam wielkie zaufanie do drużyny, już w zeszłym sezonie podobała mi się jej gra. Zawsze grałem w drużynach, które mierzyły w zwycięstwo, Milan także zawsze mierzył w zwycięstwo i wyzwaniem jest doprowadzenie drużyny znów do tego miejsca. Cieszę się bardzo, że tu jestem”.

Koszulka z numerem 9? Nosiłem już koszulki, które miały wielką wagę.  To powód do dumy. To piękne wzywanie w mojej karierze. Muszę udowodnić, że inwestycja we mnie była słuszna. Jeśli drużyna wierzy, że zajdzie daleko, to zajdzie daleko. Milan musi wierzyć w siebie”.

Chelsea? Jedynym, który mnie tam chciał, był Sarri. Tu chcieli mnie wszyscy. Motywacja i przekonanie, które tutaj zobaczyłem,  były kluczowe. Znam wielu nowych kolegów. Jesteśmy wielką drużyną i stać nas na wiele”.

Milanello? Zrobiło na mnie wrażenie, choć od 12 lat gram w europejskich zespołach. Jest tam wszystko to, co gracz chce zobaczyć: historia, zieleń dookoła, piłka nożna w czystej postaci. Człowiek dostaje gęsiej skórki. Milanello to coś wyjątkowego”.

Biglia? Gramy razem w reprezentacji od 10 lat, mam do niego wielki szacunek. Przywitał mnie i też jest pewien, że możemy rozegrać świetny sezon”.

Ronaldo? Nie mam żalu, że razem nie zagramy, już z nim grałem. Jest dobrej myśli co do tego nowego wyzwania. Musimy pokazać jakość na boisku i na treningu, aby zaprowadzić Milan jak najdalej”.

Derby z Icardim? Kto wygra? Odpowiedź na to pytanie chyba jest oczywista...”.

Rewanż na Juve? Do Juve mam wiele sympatii,  mam tam przyjaciół,  którzy są mi bliscy. Moje osobiste cele to te, które skłoniły mnie do przenosin. Potrzeba goli, przekonania i woli walki, aby powalczyć o wszystko,  o co tylko można. Musimy wierzyć, że nam się uda”.

Atak? To silna formacja. Ma cechy, które ja lubię i to był jeden z czynników. Cutrone to młody chłopak, który ma szaloną chęć uczenia się i postępu. Będzie między nami piękna i twarda rywalizacja.  Słyszałem ponadto, że to dobry chłopak”.

Bycie gwiazdą Milanu? Nie jestem gwiazdą drużyny. To drużyna jest gwiazdą. Ja muszę jej pomóc się rozwinąć jeszcze bardziej. Meczów nie wygrywa się w pojedynkę, wygrywa cała drużyna. Wygrywa się dzięki kibicom. Ja uważam się za gracza, który chce pomóc w rozwoju drużyny”.

Odejście z Juve? Wygrałem dwa mistrzostwa i dwa Puchary Włoch. Klub zdecydował, że mój czas dobiegł końca i sprawił, że trafiłem do drużyny, w której okazano mi wiele miłości”.

Rozmowa z Gattuso? To pozostaje między nami. Ja nie jestem osobą, która mówi o tym, co się dzieje w szatni. Mogę powiedzieć, że była to rozmowa, która przyczyniła się do mojego przybycia. Wszystko w Milanie mnie ciekawi. Są tu gracze, którzy prezentują cechy bardzo przeze mnie cenione”.

Liga Europy? Mam nadzieję, że zajdziemy, jak najdalej. Może nawet wygramy, byłoby nadzwyczajnie. Milan musi wystartować po zwycięstwo. Mam nadzieję, że nas na to stać.  Byłoby wspaniale”.

Milan topowym klubem? Wymiar Milanu poznajesz, kiedy dołączasz do klubu. Przejście z Juve do Milanu traktuję z entuzjazmem. Kiedy jesteś w Milanie, wszystko staje się jasne. Milanello, siedziba, ludzie. Kiedy jesteś wewnątrz,  masz gęsią skórkę,  bo to drużyna, którą zna cały świat”.

Debiut z Realem? O tym zdecyduje trener. Jeśli będzie to Real, to w porządku. Po to trenuję. To będzie wyłącznie decyzja trenera, ale ja trenuję, by być na to gotowym”.

Van Nistelrooy? Poznałem go, gdy miałem 19 lat i gra z nim bardzo mi pomogła. On jako pierwszy poradził mi, by zachował spokój, gdy bramki nie przychodzą. Napastnikowi może się trafić 5-6 meczów bez gola, ale potem jak się odblokuje, to już idzie. To fantastyczny człowiek. Był dla mnie bardzo ważny”.



41 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Biegan
Biegan
4 sierpnia 2018, 19:39
„Chelsea? Jedynym, który mnie tam chciał, był Sarri. Tu chcieli mnie wszyscy. Motywacja i przekonanie, które tutaj zobaczyłem, były kluczowe. Znam wielu nowych kolegów. Jesteśmy wielką drużyną i stać nas na wiele”. Bardzo fajny fragment:)
0
MK92
MK92
4 sierpnia 2018, 10:55
Wspaniały nabytek. A jeszcze miesiąc temu mówiło się o Zazie ;)
3
Jacek 81
Jacek 81
4 sierpnia 2018, 07:54
Ludzie zrozumcie 90% to co oni mówią ma tylko jeden kierunek, podlizanie się kibicom, nic więcej. Niektórzy tutaj chyba myślą, że każdy kto przyjdzie do Milanu, zobaczy 7 pucharów LM, to upadnie na kolana przed historią Milanu, pokocha nasz klub i będzie dziękował Bogu, że miał szansę u nas zagrać.
Zrozumcie w końcu, że dla piłkarzy to tylko praca, miejsce zarabiania kasy, jak się im nie odpowiada, to ją zmieniają, jak to zrobił Bonus, tak jak każdy z nas by to zrobił.
Higuain nie chciał do nas przyjść, został do tego zmuszony, nie miał wyjścia,widać że nie jest zachwycony ale co ma mówić?? Że jest cudownie?? więc mówi pewnie wyuczony tekst

Co do Bonusa:

Wy oczekujecie, że ktoś po roku gry będzie kochał Milan bezgranicznie, tak to niestety nie działa. Romantyzm w futbolu już dawno się skończył - teraz to czysty biznes.
Co byście wy zrobili na takiej sytuacji, gdyby na rozmowach o pracę obiecali wam jedno, a rzeczywistość była inna?
Trzeba mieć twardy tyłek i jaja, żeby wrócić do Juve i narażać się na gwizdy i jazdę po sobie, mógł wybrać inny klub, a wrócił do Juve, ludzie którzy są tchórzami tak nie robią. Więc skończcie już ten hejt po Bonusie, takie jest życie, zazwyczaj nie jest czarno-białe, pewnie za jakiś czas dowiemy się dokładnie jak to było
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 08:02
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 sierpnia 2018, 08:07
Jedna uwaga.Bonucci nie przyszedł do Milanu dla kasy, tylko żeby połechtać swoje ego.Udowodnić Allegriemu i ''starszyźnie'' Juventusu, że może być lepszym liderem od nich.Jak się pojawił cień szansy na realizację najważniejszego osobistego celu to wszystko zostało odrzucone w najbardziej niegodny gwiazdy sposób na bok dla gry z Ronaldo.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 sierpnia 2018, 08:16
I jeszcze jedno.Błagam nie róbmy z niego twardziela.Facet, który zachowuje się jak Neymar jest wyłącznie słabym chłopaczkiem w krótkich spodenkach.Po tym jak napluł na kibiców 2 wielkich klubów i tradycję Milanu powinien mieć pokazowo zabraną funkcję kapitana reprezentacji Włoch.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 sierpnia 2018, 08:16
I jeszcze jedno.Błagam nie róbmy z niego twardziela.Facet, który zachowuje się jak Neymar jest wyłącznie słabym chłopaczkiem w krótkich spodenkach.Po tym jak napluł na kibiców 2 wielkich klubów i tradycję Milanu powinien mieć pokazowo zabraną funkcję kapitana reprezentacji Włoch.
0
Lipido
Lipido
4 sierpnia 2018, 09:51
Jacek trochę spokojniej. Chciał by dobrze zarabiać, poszedł by Chelsea. Tu w wypowiedzi nie wynika, że przeszedł bo zauroczyła go historia. Każdy chce więcej zarabiać ale miejsce miejscu nie równe. Bonucci dał popis i wraca z podkulonym ogonem. To świadczy tylko o poprzednim wlascielu i zarządzie. Dał opaskę kapitana za nic i mozna było nimi zaglowac jak chce. To obiecali trzeba było sobie wypracować a śmiem twierdzić, że Leo mało w tym kierunku zrobił. Sama obniżka pensji kastruje jego wielki charakter a pensję wypracował sobie nie małą.
1
Jacek 81
Jacek 81
4 sierpnia 2018, 09:56
Marcos podobno, ze chce wrócić do Juve było wiadomo już w grudniu, więc myślę że wtedy o Ronaldo nie było nic nie wiadomo, jego rodzina podobno od pol roku mieszka w Turynie. A przyszedł do Milanu tylko dlatego, ze był w konflikcie z Allegrim i Allegrii postawił ultimatum albo on albo Bonus. Przyszedl do nas bo nie chciał wyjeżdżać z Włoch, a my byliśmy jedynym klubem, który chciał go we Włoszech kupić i był wstanie utrzymać jego kontrakt. Przyszedl do nas nie dlatego, że chciał przejść do Milanu i zostać kapitanem tylko po prostu nie miał innego wyboru i czas to w końcu zrozumieć. Tak samo jest z Higuainem on po prostu nie miał wyboru mógł zostać tylko w Juve gdzie go nie chcieli i siedziałby często na ławce lub odejść do nas, żaden inny klub go nie chciał, na nasze szczęście. Czemu planujesz do Neymara? On niczego nie wymusił więc raczej chybione porównanie.
0
Lancaloht
Lancaloht
4 sierpnia 2018, 11:17
Jacek 81 popieram twoją wypowiedź w stu procentach , zwłaszcza ten fragment mówiący , gdzie piszesz o romantyzmie w piłce czy sporcie... Lipido i Marcos Salinas myśle że to wy powinniście zachować spokój... piłkarz to pracownik, który ma dobrze wykonywać swoją robotę a reszta to tylko dyrdymały kibiców...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 sierpnia 2018, 12:48
Jacek 81 Oczywiście, że chciał wrócić już w grudniu.W szczególności świadczy o tym jego wypowiedź z czerwcowego zgrupowania kadry Włoch.. Te medialne wrzutki, które rozpoczęły się PRZED SAMYM TRANSFEREM jak to jego rodzina przeprowadziła się w grudniu do Turynu są niczym innym jak beznadziejną próbą udobruchania części naiwnych tifosich Juventusu.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 sierpnia 2018, 12:56
Jacek 81 Zamiast łykać jak pelikan to co naiwniakom podsuną pro juve łowcy tanich sensacji z Włoch radzę dogłębniej prześledzić cały ciąg informacji medialnych i zdarzeń dot. Bonucciego, a zrozumiesz jak bardzo mylisz się odnośnie jego oceny. Na koniec proste pytanie-Skoro głównym powodem odejścia z Juventusu był konflikt z Allegrim to dlaczego podczas tegorocznego finału CI Mandżukic zachował się tak jak zachował w stosunku do Leosia?
0
Lipido
Lipido
4 sierpnia 2018, 13:39
Ja się zgadzam z tym że piłkarz to pracownik ma wykonywać swoją pracę itp. Ale jednak kluby mają swoje uroki. Idąc waszą myślą i sprowadzając ja tylko do pieniędzy to Chiny miały by najlepszą ligę na świecie. Manchester City i PSG seryjnie wygrywały by LM. Serie A pod względem płac była by daleko w tyle. A w lidze angielskiej biegali by wszyscy np. W Stock City lub w innym Birimingham. Kibice nie mając w pamięci dokonań przez Milan nie marzyli o powrocie na szczyt, korporacje nie wykładaly by wielkich pieniędzy na klub. Zgadzam sie z wami, że oczywiście w obecnych czasach pieniądz rządzi w piłce. Ale w piłce pieniądze generują ludzie swoimi umiejętnościami i mentalnością. Muszą wiedzieć, że są wielcy i grają w wielkim klubie. A odpowiedni ludzie muszą im to wpoić by odnosić sukcesy sportowe i finansowe. Więc trochę uroku i romantyzmu jest potrzebne w biznesie nawet w XXI w. A wracając do Bonucciego wydaje mi się przerośnięte ego sprawilo, że jest w sytuacji jakiej jest. Do tego finansowo stracił. No i w końcu mamy napastnika z prawdziwego zdarzenia! Nawet żeby był to najemnik lub nie.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 sierpnia 2018, 07:27
Argentyńczyk nawet jak nie pokocha nowych barw to i tak jest to deal wygrany, gdyż z wiekiem Higuain stał się typem dobrego pracownika, który nie wywinie podobnego numeru, co pan ''osobiste cele i ambicje ponad wszystko'' Bonucci.Będzie ''gryzł trawę'' do końca kontraktu, a dodatkowo wychowa następce.Za to Bonucci gdyby tylko Juve znowu odniosło klęskę w CL może narobić sporego syfu i prysnąć z Włoch.Ogólnie jeżeli Stara Dama jeszcze ze 2-3 będzie kontynuować tą samobójczą pogoń za wygraną CL to podzielą los Milanu po 2007 roku(kominy płacowe dla podstarzałych gwiazd i załamanie balansu poprzez masowe odejścia z poważnego futbolu starych liderów lub dokładniej ''senatorów'').
1
Lipido
Lipido
4 sierpnia 2018, 10:41
O tym samym pomyślałem, kiedy przeczytałem plotkę o CR7 w Juve: "oho, jak im nie pyknie plan, to będą mieli sytuację jak Milan po 2007 roku"
0
Orzelek79
Orzelek79
4 sierpnia 2018, 06:09
Sporo kurtuazji w jego słowach, w sumie co mógł powiedzieć .Nie spodziewał się że to okienko transferowe także jemu przyniesie spore zmiany, liczę że pokaże to co w Turynie i Neapolu. W sumie odnoszę wrażenie że to My zyskaliśmy na tym łączonym transferze więcej niż Juve. Czas pokaże.
2
Adamek189
Adamek189
4 sierpnia 2018, 03:21
Tak Gonzalo.............. Masz za zadanie wywalczyć z Milanem Top 3 lub 4 od biedy i kacić w LM talie Manchestery, Londyny i inne Madryty. Forza Milan!!!
1
jasiom22
jasiom22
4 sierpnia 2018, 01:14
"Nie ufam mu", "rodzina Juve" - ludzie! Na wstrzymanje... proponuje oceniać Igłe na podstawie tego co bedzie prezentował na boisku w barwach Milanu... To nie jest ani Bonucci, ani Ibra, tylko ułozony gość... Ktory widzi ze jest tu w Milanie potrzebny i tyle. Profesjonalny napastnik. W Realu siedzial 6/7 lat, w Napoli trzy... Został sprzedany bo Juve dało bodajrze 90mln... Nie nazwał bym takiej kariery jakos specjalnie nielojalnej... Juve go wypycha zeby zrownowazyc budzet i tyle, kazdy to wie... Gdyby nie Ronaldo, Higuaina mogłby grac jeszcze długo w Juve, teraz moze nawet zakonczyc kariere w Milanie (wmiare dlugi kontrakt dostal jak na wiek), jezeli nie bedzie mega wtopy ze strony Gattuso, i bedzie LM na koniec sezonu, albo tak jak mowi Igla moze zajdà do konca w tej edycji LE. To samo Caldara, Leonardo robi transfery i na teraz i na za dwa lata.
2
rossoneri12345
rossoneri12345
3 sierpnia 2018, 23:34
Uprzedzam, nie jarajcie się tak Argentyńczykiem. Sam transfer Bonucciego już mi śmierdział, a wszystko co mówił to była zwykła kurtuazja, podlizanie się. Tak samo w przypadku Gonzalo jest to mało szczera wypowiedź. Widać, że gościu jest zagubiony. Cała ta sytuacja go przytłoczyła. Żeby ktoś nie wyjechał z opaską kapitana dla niego. Ja mu nie ufam, Juve to rodzina i każdy zawodnik odchodzący do innego włoskiego klubu mentalnie jest z nimi powiązany, tak samo jak Asamoah w Interze.
0
Dusiek
Dusiek
3 sierpnia 2018, 23:49
To juz nie jest "Projekt Odrodzenie" na pokaz od Chinczykow. Teraz AC MILAN to pieniadze ludzi, ktorzy sie na nich znaja, wiec na zadne foppa juz nie ma miejsca, bo to sie rowna strata kasy. Nikt nie da opaski Kapitanskiej nowo przybylej gwiezdzie, myslac i mydlac ludziom oczy, że to odrodzenie , bo by wynikalo , ze nie ucza sie na bledach innych. Elliot musi umiec zarzadzac czyms takim i nie pozwoli sobie na strate, takze nie bojcie sie tak ;)
0
Dusiek
Dusiek
4 sierpnia 2018, 00:14
Taki Pippo Inzaghi to też "rodzina Juve i był z nimi mentalnie powiązany"? ;)
4
karp_fso
karp_fso
4 sierpnia 2018, 00:22
Higuain to profesjonalista i wypowiedzi wyglądają na profesjonalistę - grał w dwóch topowych klubach (Real i Juventus) i w jednym mocno aspirującym (Napoli). Wydaje mi się, że co by nie było to podejdzie do gry jak zawodowiec, to nie jest 19-letni dzieciak, który nie wie jeszcze jak wygląda piłka. Poza tym ta "rodzina Juve" była taka, że klub go tak naprawdę chciał wypchnąć po przyjściu CR7.
3
lopezito84
lopezito84
4 sierpnia 2018, 00:39
Inzaghi też przyszedł z juve i nie było tak żle :D
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 sierpnia 2018, 02:16
Higuain może sobie na co dzień chodzić w koszulce Juventusu i wypisywać na twitterze wiersze miłosne na ich temat, dopóki będzie strzelał u nas 20+ to mi to będzie latać koło nosa. Nikt od niego nie wymaga miłości do Milanu tylko żeby robił swoją robotę.
5
21Pirlo
21Pirlo
3 sierpnia 2018, 22:28
Musimy mocno zacząć sezon.
0
karp_fso
karp_fso
3 sierpnia 2018, 22:26
"Jedynym, który mnie tam chciał, był Sarri. Tu chcieli mnie wszyscy." - czyli jednak nie tylko kasa zadecydowała o tym transferze.
3
lopezito84
lopezito84
4 sierpnia 2018, 00:43
A co miał powiedzieć? Gdy by nie chodziło o kase to negocjacje nie trwaly by tak długo
0
Cesash
Cesash
4 sierpnia 2018, 07:34
Nie wzięliśmy go z obowiązkiem tylko opcją wykupu. To też miało wpływ na negocjacje.
0
karp_fso
karp_fso
4 sierpnia 2018, 11:04
A wolałbyś iść do klubu gdzie cie zbytnio nikt nie chce poza trenerem, czy do klubu gdzie wszyscy chcą cię ściągnąć? Mógł równie dobrze pogadać tylko "nooo fajny projekt i wgl". Musiał mieć jakiś powód, że wspomniał o tym, że w CFC nikt poza Sarrim go nie chciał.
1
Posmak
Posmak
3 sierpnia 2018, 22:24
Forza Higuaín ! Czekam na pierwszego gola :)
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 sierpnia 2018, 22:06
Dajesz grubasku ! Świetna robota Leonardo. Myślę że duet FM nigdy by takiej operacji nie przeprowadził. Nie ten poziom.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2018, 22:08
10
Jago
Jago
3 sierpnia 2018, 21:57
Gdzie są hejterzy Leonardo?? Co na te transfery Curva Sud?
3
Quers2
Quers2
4 sierpnia 2018, 00:11
Zdanie Curvy Sud nie powinno się liczyć dla nikogo po tym jak pożegnano największą legendę naszego klubu, czyli Maldiniego. Wstyd na cały świat. Oni są od kibicowania, a nie zarządzania i dobrze, że tak jest. Inaczej w zarządzie zamiast kompetentnych ludzi mielibyśmy stowarzyszenie kibiców Milanu.
7
Jago
Jago
4 sierpnia 2018, 06:25
Zgadzam się z Tobą, przypominam sobie tylko jak reagowali na powrót zdrajcy judasza i merdacza
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
3 sierpnia 2018, 21:54
Wydaje się ze to cos więcej niż kurtuazyjne odpowiedzi na pytania. Mam nadzieje ze będzie tym kogo potrzebujemy.
0
savicevic88
3 sierpnia 2018, 21:29
Gęsią skórka to zapewne wina klimatyzacji.
0
ósmy
3 sierpnia 2018, 21:24
cinassek i spółka zrobili ostatnio mega robotę, dzięki i szacun. Pomimo tego, że cinassek to na pewno urodzony kryptofan i ultras Lazio:/ I pali marihuanę i flagi!
25
cinassek
cinassek
3 sierpnia 2018, 21:32
Forza Lazio! . . . Lucas.
13
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 sierpnia 2018, 23:03
Chodziło Ci chyba o to, że wstrzykuje sobie marihuaen.
1
Zirytowany
Zirytowany
3 sierpnia 2018, 21:21
Jego przyjście przypomina mi to kiedy przybywał do nas Zlatan, pamiętamy dobrze co się potem wydarzyło, albo inaczej, które miejsce w lidze zajęliśmy. W końcu po latach posuchy mamy znów topowego napastnika, który zapewni (głęboko w to wierzę) jakość.
3
skazany na bany x2
skazany na bany x2
3 sierpnia 2018, 22:56
tylko że higuain to półka niżej niż zlatan i meczu w pojedynke nie wygra jak on. ale zeby nie bylo, ciesze sie ze przyszedl.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
4 sierpnia 2018, 00:12
@skazany - ale obecny Milan tworzył w zeszłym sezonie sporo sytuacji (zwłaszcza za kadencji Gattuso), tyle że nie było skutecznego egzekutora. Higuain ze zrzuconym "balastem" to najlepsza opcja dla Milanu na ten moment :)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się