SCUDETTO


MERCATO LIVE 5 SIERPNIA: Leonardo pracuje nad uszczupleniem kadry Milanu [21:12]

4 sierpnia 2018, 09:57, Presidente Aktualności
MERCATO LIVE 5 SIERPNIA: Leonardo pracuje nad uszczupleniem kadry Milanu [21:12]

[9:55]: Jak donosi La Stampa, Milan szykuje ofertę za pomocnika Lazio, Sergeja Milinkovicia - Savicia. Leonardo jest gotowy zaproponować 40 milionów euro za wypożyczenie 23-latka z opcją wykupu za kolejne 80 milionów. Dziennikarze będący blisko klubu, jak i mający swoje kontakty w samym funduszu Elliott, już kilka dni temu informowali o zainteresowaniu rossonerich Serbem, ponadto w Rzymie przebywa Mateja Kezman, agent zawodnika.

[10:08]: Dziennikarz hiszpańskiego AS, Manuel Esteban "Manolete", pisze natomiast o zainteresowaniu Milanu innym pomocnikiem, Mateo Kovaciciem. Obecny zawodnik Realu Madryt pragnie wrócić do Włoch, a sam klub wydaje się skłonny wyrazić zgodę na jego odejście. 

[10:16]: Po sprzedaży kilku zawodników z obecnej kadry Milan może zainwestować w pomocnika, który wniesie doświadczenie oraz jakość. Dwa nazwiska, które wymienia Tuttosport, to Adrien Rabiot i Mateo Kovacić. W przypadku pierwszego, pomimo wygasającej za rok umowy, trzeba byłoby zapłacić spore pieniądze, ale klub z Mediolanu stać na przeprowadzenie takiej operacji. Jeśli chodzi o Chorwata, to w ostatnich godzinach ponownie łączy się go z Milanem, lecz nie tylko Leonardo ma na oku byłego gracza Interu.

[11:34]: Portal cittaceleste.it, podaje, że oferta 40 milionów euro za wypożyczenie Sergeja Milinkovicia - Savicia może przybrać postać 20 milionów plus Giacomo Bonaventury.

[12:20]: Leonardo przebywa właśnie w Casa Milan, jak donosi MilanNews, gdzie pracuje nad transferami wychodzącymi.

[14:29]: Według doniesień The Guardian, równiez West Ham United wyraża zainteresowanie zakontraktowaniem pozostającego bez klubu Bernarda.

[16:55]: Z ciekawostek: były piłkarz i trener Milanu, Clarence Seedorf, objął funkcję selekcjonera reprezentacji Kamerunu.

[21:12]: Manuel Baiocchini ze Sky twierdzi, że nie ma żadnych negocjacji pomiędzy Milanem a Lazio w sprawie Milinkovicia - Savicia.



303 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
5 sierpnia 2018, 21:53
Czytam wasze komentarze i myślę, że trochę was ponosi, rozumiem że udało się ściągnąć Higuaina, ale przecież Juventus chciał sie go pozbyć. Gość widocznie lubi grać w klubie gdzie jest traktowany jak największą gwiazda, w juve tego nie miał
0
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 22:53
Jak pisalem twierdze,ze w poniedzialek z Gordonem ustala na kogo sieci zarzuca. Po d... wiatru nie przyjezdza mlody Singer.
1
karp_fso
karp_fso
4 sierpnia 2018, 22:34
Milinkovic-Savić to sci-fi, co zresztą potwierdza Sky. Leonardo siedzi w Casa Milan i kombinuje jak tu opchnąć za dobrą kasę balast. Poza tym na ten moment wcale nie jesteśmy lepsi sportowo od Lazio, ta transakcja może nie mieć sensu dla samego piłkarza z poziomu sportowego. Zaś z poziomu finansowego - cóż, na pewno miał już lepsze oferty.
4
Milanboy
Milanboy
4 sierpnia 2018, 22:39
zapewne myśli o opchnięciu jak i o pomocniku, najrealniejszy jest Kovacić, najlepszy byłby Savić, najczęściej wymieniany w ważnych mediach Rabiot,
2
Presidente
Moderator Presidente
4 sierpnia 2018, 22:44
Sky zaprzecza czemuś, czego nikt nie napisał. No bo czy ktoś pisał o negocjacjach? Nie :)
5
savicevic88
4 sierpnia 2018, 21:23
https://m.fangol.pl/view/253450/felietion-gonzalo-w-podwojnej
1
savicevic88
4 sierpnia 2018, 21:08
Naprawdę dobry mecz Napoli z Liverpoolem. Jestem pod wrażeniem!
3
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 20:39
Ponoć Kalinic znowu jest blisko Atletico, wypożyczenie z obowiązkiem wykupu za 20 mln. Oby!
3
ACstach
ACstach
4 sierpnia 2018, 20:42
Coś pięknego by się stało. Ahh rozmarzyłem się...
0
savicevic88
4 sierpnia 2018, 20:51
Źródełko prosze;)
0
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 20:53
Nie gadaj ,ze ponoc tylko bierz go na taczke i wywiez do madrytu. Ku chwale Wszystkim:D
9
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 21:06
Źródłem miało być Radio Rossonera, ale je przejrzałem i nie udało mi się znaleźć potwierdzenia. :(
0
Presidente
Moderator Presidente
4 sierpnia 2018, 21:24
Radio Rossonera chyba nie napisała o szczegółach, a jedynie, że Kalinić na walizkach. A co do źródła to kamilus, nie znalazłeś, bo to wyszło od ich redaktora Pietro Balzano Proty.
2
utiz83
utiz83
4 sierpnia 2018, 20:15
Leo wyprzedaj niepotrzebnych w składzie graczy i wzmocnij nas tak abyśmy zaskoczyli w tym sezonie wszystkich :) A posypie głowę popiołem i zwrócę honor należny za to mercato Tobie :P Ja wierze jeszcze w jedno wielkie nazwisko w tym okresie transferowym :)
0
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 19:44
Aby Serie A byla zas silna to o mjastra powinni bic sie juve. Milan, inter. a o 4 miejsce roma , lazio, fiora i moze sampa plus udine. wiem,ze Hejt bedzie ale taka prawda
4
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 19:45
zapomnialem plus napoli
1
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 20:23
'Prawda jest jak (_!_), każdy ma swoją'...
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
4 sierpnia 2018, 21:50
By liga była silna i ciekawa o mistrza powinni się bić Milan, Juve, Napoli i Inter, a drużyny pretendujące to Roma, Lazio, Viola, Sampa czy może jeszcze jakaś która w danym sezonie jest w dobrej formie a jest jeszcze kilka marek jak Atalanta, Udine, Genoa czy Torino
0
4 sierpnia 2018, 19:16
Z Ancelottim Napoli wypada poza 4 , jestem przekonany ze z roku na rok ten klub bedzie gorszy,tak mowiac poza tematem.
4
Daniel Maldini
Daniel Maldini
4 sierpnia 2018, 19:58
I dobrze, niech spuści Napoli. Zajmują miejsce w czwórce.
0
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 19:59
napoli jak roma< nie liczac ten sezon wyjatek od reguly> daja du... w LM ze sredniakami tylko miejsce zajmuja
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
4 sierpnia 2018, 20:11
Madman, myślę, że jednak Roma lepiej marketingowo pracuje od Napoli, co przekłada się na finanse klubu i możliwość sprowadzenia lepszych piłkarzy. U nich coś się dzieje, sprowadzają sponsorów, stadion jest wizytówką, a w Neapolu jak w chlewie. Bardzo ciekawi mnie Inter w tym sezonie, bo uważam, że pakę mają bardzo przyzwoitą.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
4 sierpnia 2018, 20:27
Ja uwielbiam Carlo jako człowieka i trenera. I jestem pewien że wszyscy się zdziwicie co zrobi z Napoli :)
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
4 sierpnia 2018, 20:46
Fanatyk Spadnie do Serie B xD?
0
kosz975
kosz975
4 sierpnia 2018, 18:57
SMS przydałby się, jednak lepiej dać te 40mln za wypożyczenie niż 20mln+Jack Rabiot mnie nie przekonuje
0
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 18:59
a mnie Jack nie przekonuje jak i suso
2
kosz975
kosz975
4 sierpnia 2018, 19:01
Jack w ostatnich latach jest jednym z najlepszych graczy w tym zespole, ciągnie nas za uszy. Lepiej dołożyć te 20mln ale go zachować nawet na tą ławkę- zawsze się przyda
3
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 19:04
Ja nie o tym. Ale jak tak patzrysz odp. Z suso jestesmy niewolnikami jednego systemu bo on ma jedna pozycje i basta. Jack ciagnie ok ale kto mial ciagnac? i kto mial byc lepszy? Ja nie mowie,ze zaraz ich opylic ale nie przekonuja mnie by od nich sklad ustalac
1
kosz975
kosz975
4 sierpnia 2018, 19:08
Tu się zgodzę- od Suso zależy za dużo. Jest dobry ale i jednobiegunowy, każdy obrońca w Serie A ma już go wyuczonego (co dobrze pokazało ostatnie pół roku)
0
HIM1998
HIM1998
4 sierpnia 2018, 21:30
Jak czytam opinię ludzi, że "Suso I Bonaventura ich nie przekonuje" albo, że "bona jest słaby" to ręce opadają. Nawet nie mam ochoty argumentowac jak bardzo się mylą, bo to zwykła stara czasu. Przeszedł pipita to teraz cały skład jest za słaby, proszę zejdzcie na ziemię :)
4
kosz975
kosz975
4 sierpnia 2018, 23:01
Suso jest świetny, ale nie możemy opierać na nim gry w takim stopniu w jakim jest to robione. Ja osobiście Bonaventure i Suso zostawiłbym w pierwszym składzie spokojnie, ale jakieś wzmocnienie i tak by się przydało
0
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 18:50
Ja tam jestem zdania,ze Gordon w poniedzialek po d.. wiatru nie bedzie. Tylko ustala cos z Leo konkretny atak po kogos
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
4 sierpnia 2018, 18:26
Owszem SmS jest wart tych pieniędzy, to jeden z najlepszych pomocników w lidze jeżeli chcemy walczyć o top3 to musimy inwestować w takich zawodników i nie żałować kasy rynek jest jaki jest niestety.
5
PanX
PanX
4 sierpnia 2018, 18:08
Rabiot i SMS byliby konkretnym wzmocnieniem pomocy, więc chętnie zobaczyłbym nawet i obu w naszych szeregach. Jednak szanse na ściągnięcie, któregokolwiek są małe, szczególnie jeśli mielibyśmy wyjść "na zero" w tym okienku. Jakiś czas temu pojawiły się głosy o zainteresowaniu Paredesem z naszej strony. Piłkarz zdolny, grał już w Serie A, więc jego transfer nie byłby głupim pomysłem. Osobiście chętnie zobaczyłbym u nas innego zawodnika, który niedawno grał na włoskich boiskach, Rafinhe. Nie słychać, żeby Inter o niego nadal zabiegał, a pod koniec sezonu był ich najlepszym pomocnikiem. Osobiście chciałem, żeby do nas zawitał w zimowym okienku, ale nasza kadra była w tamtym czasie "konkurencyjna" i nie kupiliśmy nikogo... Zawodnik uniwersalny ze świetną techniką i przeglądem pola. Obecnie w meczach poprzedzających rozgrywki ligowe zbiera dobre noty i coraz głośniej mówi się o jego pozostaniu w ekipie z Katalonii. Jednak temat jego transferu nadal jest sprawą otwartą i jeśli pojawiłaby się konkretna oferta, to ludzie z Barcy na pewno, by się nad nią zastanowil. Sam zawodnik dobrze wspomina pobyt we Włoszech, a ewentualne przenosiny wiązałyby się dla niego z większą szansą na grę. Do tego kibice Interu chcieliby jego powrotu, więc doszedłby kolejny smaczek ;). Co do Jacka, to mam nadzieję, że zostanie z nami. Nie możemy a nowo wymieniać składu, który ponownie musiałby się zgrywać przez pierwsze ligowe mecze. Jeśli chcemy gdziekolwiek dojść, to musimy wzmacniać zespół zastępując zawodników nieprzydatnych, tymi którzy mogą coś wnieść do zespołu. Bonaventura może nam dać jeszcze wiele, bo nie da się grać na trzech frontach cały czas taką samą linią pomocy.
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 18:15
0
savicevic88
4 sierpnia 2018, 17:56
Transfer Modricia do Interu nie wydaje się już tak nieprawdopodobny jak wydawało się do tej pory.
0
ACstach
ACstach
4 sierpnia 2018, 18:38
Byłaby niezła jazda.
0
savicevic88
4 sierpnia 2018, 18:41
No powiem Ci szczerze, że jestem w lekkim szoku. Może dlatego nie parli tak na Rafinhe.
0
Presidente
Moderator Presidente
4 sierpnia 2018, 18:48
150mln? Bez kozery powiem pincet :)
1
Milanboy
Milanboy
4 sierpnia 2018, 19:00
Za 60 odda, albo 40 z jakimiś zmiennymi
0
ACstach
ACstach
4 sierpnia 2018, 19:07
Ale to 150 mln to jest kwota wynagrodzenia i to pewnie brutto, przez 4 lata. Nie wiem ile dokładnie to by wyszło netto za sezon we Włoszech.
0
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 19:20
Ponoć jest dżentelmeńska umowa między Modriciem a Perezem, że ten drugi pozwoli mu odejść za 40-50 mln. Sam Chorwat w nowym klubie miałby zarabiać 15-20 mln netto rocznie, co akurat się zgadza z prognozowanymi 150 mln.
2
Olli666
Olli666
4 sierpnia 2018, 21:50
Jeśli inter ściągnie modricia to moim zdaniem przyćmi cały transfer Ronaldo oraz będzie się bardzo liczył w walce o mistrzostwo. Osobiście liczę ze nie kupi go inter, lecz coś musi być na rzeczy gdyż odpuścili rafinie i cudaka.
0
Alex1974
Alex1974
4 sierpnia 2018, 17:52
SMSA chciałbym w Juve jakby z Pogba wyszło, ale kaman... dobry piłkarz, ale 120 baniek? Naprawdę nie wierzę że Leonardo by się tak sfrajerzyl. Za Pogba nie wiem czy bym tyle dał, a jak już to z ciężkim sercem jednak akcesoria, a facet nie tylko lepszy, ale i coś osiągnął. Mistrzostwo świata, ligę europejska wygrał, finał LM, mistrzostwa Włoch itd. Nie mowie juz o wartodci marketingowej ktora dzis jest niestety bardzo waznaA a SMS? LM zna tylko z telewizji... Ma naprawdę fajny talent i niezły skillset, ale to szaleństwo trzeba w końcu skończyć.chlop miał Na razie dwa bardzo dobre sezony i nic nie wygrał. Chyba że liczyć puchar myszki miki zwany Superpucharem włoch. Nawet 80 baniek za niego to przesada moim zdaniem. Dla mnie to trochę taki Dembele z Barcy pod tym względem. Naprawdę duży talent, ale jednak przehajpowany. Rynek oszalal
1
ACstach
ACstach
4 sierpnia 2018, 17:59
Oczywiście, że to gruba przesada jeśli ktoś by za niego tyle wyłożył. Można za 120 mln kupić na prawdę nawet przy obecnym rynku, który stanął na głowie, 2-3 bardzo dobrych zawodników podnoszących z miejsca poziom drużyny.
0
Marosso
Marosso
4 sierpnia 2018, 18:03
My na tej pozycji nie mamy dobrego zawodnika od 9 lat a SMS na dzień dzisiejszy jest bardzo dobry . Może ceny wariują ale tak jak pisałem my musimy odbić się od dna a właśnie ta pozycja moim zdaniem jest kluczowa dla Milanu. Wybacz ale porównywanie Pogby i Smsa jest trochę irracjonalne biorąc choćby pod uwagę w jakich klubach walczą o te tytuły które wymieniłeś...
1
BadMad
BadMad
4 sierpnia 2018, 18:30
Jak bardzo irracjonalne jest porównywanie (na chwile obecną oczywiscie) Lazio do MU? LM i LE to wiadomo,ale klasa sportowa dla mnie znak równości w tej chwili.
0
Arva
Moderator Arva
4 sierpnia 2018, 18:43
Za 120 mln to Kovacicia można wyciągnąć.
0
savicevic88
4 sierpnia 2018, 18:47
Arva jeśli byłaby opcja za 120 mln mieć wybór (:D) to chyba SMS ;)
0
Marosso
Marosso
4 sierpnia 2018, 18:56
BadMad napisałem klub może powinnienem napisac drużyn. Kolega wymienił tyutuly : mistrzostwo świata , triumf w LE, finał LM, mistrzostwo Włoch. Serio słowo irracjonalne jest dla Ciebie nie na miejscu i nie czaisz co miałem na myśli?
0
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 19:22
Nie wiadomo też, czy te 120 mln to byłaby ostateczna suma, bo to raczej jest kwota, którą Lotito by zaakceptował. A przecież są jeszcze negocjacje. :)
1
Carlo88
Carlo88
4 sierpnia 2018, 17:50
Nie patrzmy archetypowo na ceny piłkarzy. Rynek się zmienił, świat oszalał. Hiszpania staje się coraz mniej atrakcyjna dla piłkarzy oraz inwestorów, głównie ze względu na podatki. W Anglii panuje spory przesyt, ciężko przechodząc do Chelsea, Arsenalu czy Tottenhamu liczyć na coroczne trofea czy nawet gwarancję LM, angielskie kluby średnio sobie radzą w pucharach głównie ze względu na niesamowicie ciężki i napięty terminarz ligowy. We Francji liczy się tylko PSG, konkurencja jest praktycznie zerowa. W takim przypadku Włochy stają się niezwykle atrakcyjne zarówno dla inwestorów jak i piłkarzy. Transfer Ronaldo do Juventusu może zapoczątkować renesans Włoskiej piłki. Nie ryzykowalbym więc stwierdzeniem, że Sergej jest nieosiągalny dla Milanu, czy Modric dla Interu. Obecnie wszystko jest prawdopodobne, we Włoszech jest przyszłość. Jeśli uda nam się w tym sezonie awansować do LM, wydaje mi się, że powrót do lat świetności Milanu będzie osiągalny bardzo szybko. Przed Elliottem drżą największe konsorcja na świecie, jakiekolwiek plany mają wobec nas, na pewno my jako kibice na tym zyskamy. Jeśli chcą zainwestować ponad 100 baniek na Sergeja to znaczy, że im się to opłaci, a my powinniśmy się tylko cieszyć. Osobiście liczę na ten transfer, tak samo jak na transfer Modricia do Interu. Niech Serie A przeżywa swój renesans jak najdłużej! Forza Milan!
6
BadMad
BadMad
4 sierpnia 2018, 18:40
"W takim przypadku Włochy stają się niezwykle atrakcyjne zarówno dla inwestorów jak i piłkarzy" poważnie kolego tak sądzisz ?;) ZAWSZEpriorytetem będzie kasa. Ta póki co płynie szerokim strumieniem do lig które wymieniłeś, czynniki stricte sportowe mają drugoplanowe znaczenie,oczywiście chcialbym by sprawdziło się to co piszesz hehe;)
0
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 19:26
Owszem, pieniądze mają bardzo duże znaczenie, ale dla większości piłkarzy raczej nie ma różnicy, czy rocznie będą zarabiać np. 3 mln czy 4 mln, bo tego 'brakującego' miliona i tak nie zauważą (nikt 'normalny' i tak nie wyda tyle w ciągu roku). A to, co np. widzisz za oknem każdego dnia, ma już ogromne znaczenie, dlatego sporo grajków 'odbiło się' od Wysp, np. przez nieciekawą pogodę albo słabe jedzenie. Owszem, są tacy, którzy patrzą tylko na pieniądze, ale oni zapewne w ciągu paru lat i tak trafią do Chin czy MLS.
2
Mieszko
Mieszko
4 sierpnia 2018, 21:29
Kamilos poważnie nie zauwazylbys 1 mio?!
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
4 sierpnia 2018, 17:36
Panowie o czym my mowimy, kiedys dobry gosc kosztowal 6, 7 mln euro a całe mercato wloskie mozna bylo zamknąc w kwocie 60 mln euro... masakra co soe z tym swiatem podziało.
2
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 17:41
pamietam transfery na poziomie 40 baniek euro to byl szok na cala europe swiat. A dzis za byle kopacza 40 chca. A wartosc pieniądza taka sama praktycznie
3
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 18:22
Kaka kosztował nas chyba z 8mln ;)
4
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 18:24
@Madman - "wartość pieniądza taka sama praktycznie"?! Chyba sobie jaja robisz :D zerknij na inflację w ostatnich ok.15 latach
1
MK92
MK92
4 sierpnia 2018, 18:50
Rui Costa pewnie by nas kosztował tyle, co Milinković-Savić, przeliczając wartość pieniędzy z 2001 roku na 2018 rok.
1
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 20:24
'Kurrrrła kiedyś to było, nie to co teraz!' ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 sierpnia 2018, 17:03
Ja tam szanse na SMSa oceniam na 5-10%. Za 120mln można kupić 2 bardzo dobrych pomocników (Rabiot+Eriksen/Forsberg itp), choć oczywiście nie moja kasa. Moim zdaniem to on 120mln wart nie jest, na tyle to się wycenia najlepszych w europie w tej chwili na tej pozycji.
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 17:06
3
Catzone
Catzone
4 sierpnia 2018, 17:16
Eriksen jest warty i wyceniany na około 150 mln funtów,więc nie wiem skąd wziąłeś takie liczby.
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 sierpnia 2018, 17:50
Przyjąłem za niego 90-100mln. Ale zapomniałem, że to BPL :D
1
BadMad
BadMad
4 sierpnia 2018, 18:44
Szaleństwo. Za ta cenę moznaby wyrwać Peszkina z Lechii.
1
Tutkovic
Tutkovic
4 sierpnia 2018, 19:57
Ceny są kosmiczne dlatego że jest niedobór dobrych graczy na tej pozycji niestety :/
0
pepe82
pepe82
4 sierpnia 2018, 16:33
Rabiot moim zdaniem jest najlepsza opcja .
0
Wilk87
Wilk87
4 sierpnia 2018, 16:16
Leonardo, jak już Kalinic jest w USA, to może popytaj czy tam go nie chcą. Albo go tam zostaw najnormalniej
8
boguc69
boguc69
4 sierpnia 2018, 15:51
jeśli nie możemy od ręki klepnąć całego transferu Higuaina, to na SMS-a nas po prostu nie stać i nie wiem po co kombinować przy takim transferze. a jeśli jakimś cudem nas stać - to dlaczego nie próbowaliśmy ściągnąć Ronaldo? bo co, bo kalekić nie oddałby mu numeru???
0
Milanboy
Milanboy
4 sierpnia 2018, 15:55
Jaki problem przy igle był? Dobry deal, ba, wygrana z Chelsea w tej kwestii, także tego
0
boguc69
boguc69
4 sierpnia 2018, 15:58
chodzi o to, że musimy kombinować z FFP jak wściekli i nie stać nas na wtopę za 120mln
1
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 16:00
Chlopie stac a FFP to dwie rozne sprawy. Wiec prosze pomyslec i wtedy napisac:) Ronaldo ? Jak jest napalony na LM a my jej nie mamy. Wez siebie naprawde nie pograzaj
7
ACstach
ACstach
4 sierpnia 2018, 16:04
Moim zdaniem wynegocjowaliśmy po prostu taką formułę transferu gdyż była na to sposobność żeby w tym okienku wydać mniej na Higuaina i mieć teraz jeszcze większe pole manewru.
1
boguc69
boguc69
4 sierpnia 2018, 16:07
no właśnie - nie mamy, bo zaczęło się od jakichś cyrków właścicielskich z panem, który nas wybzykał zwodząc nas przez rok, potem znowu jakieś wariacje. gdyby nie tegoroczny cyrk, to nie mielibyśmy nawet LE - właśnie przez FFP. a za 120 baniek to moglibyśmy mieć całą linię pomocy, np Vidal - Rabiot i choćby pierwszy z brzegu Malcom. topienie 120 baniek w kolesiu, którego na cały sezon może położyć przypadkowa kontuzja (patrz Conti) to trochę chora idea. pomyślałem i napisałem :)
0
Vol'jin
Vol'jin
4 sierpnia 2018, 17:04
to najlepiej nikogo nie kupować bo może nabawić się kontuzji ...
4
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 19:28
Dokładnie, przecież Juventus mocno się sfrajerzył kupując CR7, bo jak dostanie kontuzji, to mają 100 mln wywalonych w błoto! Aż dziwnie, że nikt się z nich nie śmieje... :(
0
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 15:24
ja tam Jacka oseniam srednio dobrze nie plakalbym
0
BadMad
BadMad
4 sierpnia 2018, 16:08
O:-) podobny nick i podobny pogląd ;) Pjona.
0
pepe82
pepe82
4 sierpnia 2018, 16:36
Jak dla mnie Jack moglby bys solidnym zmiennikiem . Juz sie nie rozwinie , a to nie jest wielka gwiazda dajaca asysty I bramki co mecz .
0
roby
roby
4 sierpnia 2018, 14:59
Pytanie czy Bona może dać jeszcze coś więcej?bo już lata leca
0
Yabaye
Yabaye
4 sierpnia 2018, 15:07
Bez przesady, to nie FIFA. Potrzeba pewnej stabilizacji, a Jack to teraz nasze podium do opaski kapitana.
1
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 15:16
Lata jak lata, ale skoro na 29 lat (bez kilkunastu dni) życia rozegrał raptem tylko 4 sezony na poziomie Serie A, to czy naprawdę jest aż tak klasowym i jakościowym graczem, by zatrzymywać go za wszelką cenę? Szczególnie gdyby okazało się, że takim ruchem 'opłacamy' połowę kwoty wypożyczenia Sergeja i 'zwalniamy' z płac 2 mln netto rocznie?
3
Fiebool
Fiebool
4 sierpnia 2018, 15:34
Jack do opaski ? Nikt inny nie zasługuje na opaske tak jak Alessio Romagnoli , to jest kapitan na lata.
2
BadMad
BadMad
4 sierpnia 2018, 16:06
Jack w ekipie z np 2007 roku pogralby ogony. Oczywiście w firmie jest dla nas cenny i szacun za to co zrobił w tym nedznym okresie - ale pany nie oszukujmy się to nie jest gracz który nas poprowadzi tam gdzie nasze miejsce;)
0
patoo_07
patoo_07
4 sierpnia 2018, 14:51
Trzeba brać tego Bernarda, bo się jeszcze rozmyśli.
0
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 15:10
Ponoć w poniedziałek/wtorek jego agent ma być w Mediolanie.
0
AC1899
AC1899
4 sierpnia 2018, 14:43
Gabriel - out. Antonelli - out. Mauri - out. Locatelli - wypożyczyć. Montolivo - out. Kalinić - out. Bacca - out. Kogoś pominąłem? Nie liczę A. Donnarummy.
5
Grucha
Grucha
4 sierpnia 2018, 15:20
Tak boriniego
6
AC1899
AC1899
4 sierpnia 2018, 16:28
Borini mogący zagrać na prawej stronie obrony oraz na obu skrzydłach, a także w razie konieczności w ataku? Borini który zawsze się stara i mimo, że mu często nie wychodzi, coś tam ustrzeli albo zaliczy jakąś asystę? Nie, dziękuję. Borini zostaje.
3
ACstach
ACstach
4 sierpnia 2018, 14:06
Leonardo ślepy na pewno nie jest i widzi, że musimy, podkreślam MUSIMY ogarnąć jeszcze zawodników do pomocy. Pora przestać kopać się po czole na boisku i liczyć na błysk Suso czy Hakana ze skrzydeł, zacząć grać piłkę miłą dla oka a zarazem skuteczną. Do tego potrzeba jednak właśnie porządnych wykonawców.
20
MariuszR06
MariuszR06
4 sierpnia 2018, 14:47
Święte słowa. Popieram.
1
MariuszR06
MariuszR06
4 sierpnia 2018, 14:48
Święte słowa. Popieram.
0
Fassone
Fassone
4 sierpnia 2018, 15:17
Święte słowa. Popieram.
1
Cervusius
Cervusius
4 sierpnia 2018, 15:47
Święte słowa. Popieram.
1
ACstach
ACstach
4 sierpnia 2018, 16:03
xD xD
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
4 sierpnia 2018, 16:06
Heretyckie brednie. Popieram.
4
Sakuragi
Sakuragi
4 sierpnia 2018, 16:22
Święte słowa. Popieram.
1
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 16:43
Popieram święte. Słowa.
1
timmur
timmur
4 sierpnia 2018, 14:02
Co niektórzy są tu naprawde żenujący. Jack przeciętny? No to Kessie grający po drugiej stronie jaki był? Że wytrzymały, nabity a 80 % strzałów trybuny. Jack miał złe mecze, ale to drugi strzelec milanu w ubiegłym sezonie a nie jest przecież napastnikiem. SMS pokazał jak jeszcze mu wiele brakuje podczas MŚ
4
savicevic88
4 sierpnia 2018, 14:07
Kiedy grasz wśród lepszych stajesz się lepszy. Sezon nie był udany ale wiem, że to stać go na więcej. Jack jest niedoceniany przez niektórych tutaj.
13
Daniel Maldini
Daniel Maldini
4 sierpnia 2018, 14:08
Ok, ale dyskutujemy o Bonaventurze przez pryzmat jego rozliczenia za SMSa. Messi też miał słaby turniej - o czymś to świadczy?
1
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 14:26
Kessie też był raczej przeciętny, tego nikt nie neguje. Tylko że on ma 21 lat i dopiero dwa sezony w Serie A (w których pokazał naprawdę spory potencjał), podczas gdy drugi na 28 lat (za kilka tygodni 29) na karku, w Serie A zagrał tylko 4 lata. Chyba coś o tym świadczy? Zresztą teraz, gdy mamy Hakana grającego jako lewy napastnik, Jack automatycznie spada na lewe półskrzydło. Przypomni mi ktoś, kiedy ostatnio miał on dobre chociaż 3 mecze z rzędu na tej pozycji? Ja takowych nie pamiętam. Ba, wszystkie te 'dobre' sezony u nas miał wtedy, gdy grał na lewym ataku...
4
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 14:48
Bo Bonaventura to lewo skrzydlowy .
1
AC1899
AC1899
4 sierpnia 2018, 14:50
Według mnie rozliczanie Kessiego z ataków ofensywnych to niezbyt dobry pomysł. Mając na swojej stronie Suso i ofensywnie grającego Calabria, nie może on za często się podłączać do przodu, bo wtedy na prawej stronie zostaje jedna, wielka dziura. Z lewej strony natomiast jest Jack i Hakan. Turek pracuje w obronie bardzo dobrze jak na skrzydłowego, ale Bonaventura w obronie jest słaby. Między innymi to blokuje niejako wejścia ofensywne Rodrigueza. Szwajcar niestety musi częściej zostawać z tyłu i zabezpieczać tyły. Niestety, bo w ofensywie jest świetny. Zwłaszcza patrząc na jego precyzyjne dogrania w pole karne przeciwnika. Bonaventura może nieco więcej daje w ofensywie od Kessiego, ale w grze defensywnej Franck bije na głowę Włocha.
2
savicevic88
4 sierpnia 2018, 13:47
http://fangol.pl/view/253448/transfer-ktorego-nie-bylo ;D
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 13:49
11
Zirytowany
Zirytowany
4 sierpnia 2018, 13:45
Donnaruma młodszy, starszy, Mauri, Locatelli, Bacca, Kalinic, Borini. W ich miejsce Bernard, Kovacic.
0
Gzikuu
Gzikuu
4 sierpnia 2018, 13:54
Serio wolisz Montolivo niż Locatelliego na zmiennika dla Biglii? :D
7
Zirytowany
Zirytowany
4 sierpnia 2018, 13:57
Montolivo nie wymieniłem bo była wzmianka że się z nim pożegnamy :)
0
Rogal#62
Rogal#62
4 sierpnia 2018, 13:57
Locatelli powinien zostać. Potrzebujemy wychowanków a jako zmiennik Biglii jest bardziej niż odpowiedni. Poza tym robi dobrą chemię w grupie.
3
Rogal#62
Rogal#62
4 sierpnia 2018, 13:58
Locatelli powinien zostać. Potrzebujemy wychowanków a jako zmiennik Biglii jest bardziej niż odpowiedni. Poza tym robi dobrą chemię w grupie.
1
Rogal#62
Rogal#62
4 sierpnia 2018, 13:58
Locatelli powinien zostać. Potrzebujemy wychowanków a jako zmiennik Biglii jest bardziej niż odpowiedni. Poza tym robi dobrą chemię w grupie.
1
ACstach
ACstach
4 sierpnia 2018, 14:12
Gigio raczej zostanie, nikt z topu nie wyłoży grubych dziesiątek milionów za niego obecnie, a do tego nie da mu z miejsca pierwszego składu, 6 mln pensji i nie kupi jego brata i nie da mu 1 mln. To jest dla mnie temat zamknięty, no ale nic już nie powinno nas zdziwić. Do tego Gruby chyba ma jakiś knebel nagle bo już nie śpiewa o tym jak to Donnarumma jest warty najmniej 100 melonów.
1
haes
haes
4 sierpnia 2018, 14:19
Rogal, a co sądzisz o Locatellim? Powinien zostać? Czy fakt bycia wychowankiem o charakterystyce odpowiedniej na zmiennika Biglii Cię do tego przekonuje? A z innych zalet - co sądzisz o jego wpływie na grupę? Chętnie bym usłyszał ^_^
0
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 14:30
Locatelli nie powinien zostać - on potrzebuje ogrania, a u nas ma bardzo małe szanse na częstszą grę. Tak naprawdę lepiej już zostawić Montolivo na ten ostatni rok (bo za 11 miesięcy kończy mu się umowa) i wpuszczać na boisko raz na miesiąc, niż zrywać z nim kontrakt i płacić odszkodowanie (bez zerwania umowy nie ma co liczyć na jego odejście, ma za dużą pensję). A Locatellego albo wypożyczyć, albo sprzedać z opcją odkupu za rok czy dwa.
5
Daniel Maldini
Daniel Maldini
4 sierpnia 2018, 13:42
Bonaventura jest powtarzalny, przez co przewidywalny na boisku. Zostawmy sentymenty. Wiele dał Milanowi, jako średniakowi ligi. Koniecznie potrzeba sprowadzić lepszego zawodnika.
1
Wilk87
Wilk87
4 sierpnia 2018, 13:48
Jeśli uda się sprowadzić kogoś lepszego, to Bonaventura jako zmiennik byłby idealny, ale on na to nie pójdzie.
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
4 sierpnia 2018, 13:54
Dokładnie, dlatego nawet nie śmiałem tego proponować. Jego wiek pozwoliłby mu się sprawdzić w klubach pokroju Sampdorii, czy nawet Lazio - która jest za słaba finansowo, aby karmić topowych piłkarzy.
0
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 14:35
Powtarzalność w niczym nie przeszkadza, liczy się forma, bo np. taki Robben też jest 'one trick pony', ale ze swoją szybkością nie ma problemów z ogrywaniem przeciwników. Jack natomiast grał dobrze tylko jako lewoskrzydłowy, a po przesunięciu tam Hakana został zepchnięty głębiej, do drugiej linii, gdzie już się nie odnalazł.
1
lopezito84
lopezito84
4 sierpnia 2018, 13:40
Szczerzy powiedziawszy Bonaventura byłby dobry jako.zmiennik w pomocy. Krew mnie zalewala kiedy wiedziałem jak traci piłki po swoich nieudanych dryblingach ponad to te jego wolne to tragedia. Reasumując taka wymiana była by na pewno bardzo korzystna dla Milanu
4
MilanL€PIK
MilanL€PIK
4 sierpnia 2018, 13:43
Zgadzam się tym bardziej że Bonaventura, piłkarsko wyższego Poziomu już raczej nie osiągnie.
1
Wilk87
Wilk87
4 sierpnia 2018, 13:49
Popieram, mnie bardziej irytowały jego próby strzałów z dystansu.
1
patoo_07
patoo_07
4 sierpnia 2018, 13:39
Gdyby każdy z naszych pomocników miał tak słaby sezon jak Jack i strzelił 8 bramek, to pewnie gralibyśmy w LM.
6
lopezito84
lopezito84
5 sierpnia 2018, 22:30
A gdyby każdy z pomocników miał tyle samo strat co on to mogli byśmy nie wejśe do LE
0
AC Kamil
AC Kamil
4 sierpnia 2018, 13:35
Tylko czekać, aż jakaś amerykańska firma podpisze dużą umowę sponsorską z Milanem i będzie przesyłać pieniądze od Elliotta by wszystko się spinało w FFP tak jak robi to PSG.
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 13:36
2
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
4 sierpnia 2018, 13:09
Bonaventura tamten sezon miał słaby momentami nawet tragiczny, szczególnie drugą połowę, gdzie gdyby nie Kalinic byłby najgorszym graczem na boisku.
2
Milanboy
Milanboy
4 sierpnia 2018, 13:37
Czy ja wiem, tragiczny to miał Loca,Silva,Kalekić ,a Jack miał średni
2
DarthImpaler
DarthImpaler
4 sierpnia 2018, 15:26
Kalekić dobre "u made my day"
0
szfarceneger
szfarceneger
4 sierpnia 2018, 13:02
Pomoc Sergej-Rabiot-Kessie robiłaby wrażenie. Tak jak niżej pisał kamilus, oddanie Jacka ma sens, bo po przyjściu Sergeja i Bernarda mamy dobrze obsadzone lewe skrzydło i lewą połówkę. Rabiot, jeśli faktycznie nie przedłuży umowy z PSG, też wygląda realnie. Po pozbyciu się szrotu jedynym problemem w pomocy byłby zmiennik dla Kessie - ten młody Malijczyk z RB Salzburg, z którym byliśmy już łączeni, nie byłby drogi, bo za rok wygasa mu umowa. Patrząc jednak na to realistycznie, bo środki na mercato nie są nieograniczone a i do końca okienka zostało tylko 2 tygodnie, będę zadowolony jeśli przyjdzie jeden z dwójki Rabiot-Kovacić, a zachwycony jeśli przyjdzie Milinković-Savić.
2
patoo_07
patoo_07
4 sierpnia 2018, 13:13
A z ławki będzie wchodził Mauri? Musimy mieć dobrych zmienników, a na takiego Jack się nadaje.
0
szfarceneger
szfarceneger
4 sierpnia 2018, 13:36
Pozwolę sobie zacytować komentarz kamilusa, do którego nawiązywałem wyżej: "Zakładając, że pozyskalibyśmy Bernarda i SMSa, a oddali Jacka, to i tak byśmy mieli 'głębię' - na lewej połówce będą mogli grać SMS, Hakan i Halilović (a nawet Montolivo, jeśli nie odejdzie), a na lewym skrzydle Hakan, Bernard, Halilovic i Borini." Dodam jeszcze, że zakładając ten megaoptymistyczny scenariusz, na lewej połówce może grać też Rabiot.
0
Zirytowany
Zirytowany
4 sierpnia 2018, 13:49
Schodzimy na ziemie kolego, żadnych szans na Serieja czy Rabiota.
0
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 15:11
To samo mówiono kibicom Juventusu około miesiąc temu...
0
Semper Fideli
Semper Fideli
4 sierpnia 2018, 12:59
Tak czytam że Bonaventura miał słaby ostatni sezon, serio ? Strzelił 8 bramek dorzucił 4 asysty, fakt mógłby coś więcej mieć tych asyst ALE pamietajcie że nasi napastnicy tez nie grzeszyli skutecznością ! Jack ma 28/29 lat czyli jest w najlepszym wieku dla piłkarza, w Serie A ponad 200 meczy 38 bramek/32 asysty dla porównania Nainggolan ma 286/35/27. Wg mnie sprzedaż Jacka w tym momencie to byłby duży błąd gdzie potrzebujemy, dobrej ławki i doświadczenia w szatni i na boisku!
11
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 13:04
Po pierwsze, statystyki nie grają. Oglądając mecze Milanu było wyraźnie widać, że Jack, podstawowy łącznik między drugą linią a napadem, nie spełniał swojego zadania - nie wychodziły mu dryblingi, podania, a najczęściej nawet strzały. Wręcz było widać frustrację w jego grze. A skoro wciąż jest coś wart (15-20 mln) i gra na pozycji, na którą miałby przyjść nowy zawodnik, to logicznym wydaje się próba włączenia go w wymianę.
2
AdamoX
AdamoX
4 sierpnia 2018, 13:13
Od statystykie nie grają?!?!? Czyli Kalinic dobrze sie zastawiajac był dobrym zawodnikiem bo bramki i tak sie nie liczą?
4
Semper Fideli
Semper Fideli
4 sierpnia 2018, 13:13
Czysto teoretycznie, zostajemy Kamilu z SMS na lewym srodku i Hakanem na skrzydle, i na ławce z takimi tuzami jak Borini i Berto ? Co chcemy osiągnac po raz kolejny LE ? Kontuzje, kartki. LM mozemy zdobyc mocną 11 ale wg mnie ławka nie moze byc tak tragiczna jak przez ostatnie lata
1
Orzelek79
Orzelek79
4 sierpnia 2018, 13:38
Wymiana za Jacka to żaden progres , nawet jak SMS utrzyma formę ale dochodzą kartki i kontuzje a te kilka meczów bez niego w składzie i naszą aktualną ławką rezerwowych stracimy cały dorobek wcześniej wypracowany . Wolę dwóch teoretycznie słabszych ale równych graczy , tym bardziej że jeszcze jest LE i do rozegrania sporo gier.
1
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 14:20
Przecież po wymianie Jacka na SMS mercato się nie kończy, tutaj jest mowa tylko o jednej transakcji z Lazio, na której oszczędzamy ~20 mln (na tyle jest wyceniany Bonaventura). Już są informacje, że poniedziałek/wtorek w Mediolanie ma być agent Bernarda, by podpisać umowę, a dodatkowo Leo w Paryżu sonduje możliwość wypożyczenia Draxlera. Poza tym jest też kwestia bardziej ogólna - ilość czy jakość. Przed ostatnim sezonem postawiliśmy na tę pierwszą opcję i nie wiem, czy tak dobrze na tym wyszliśmy...
0
rossoneri12345
rossoneri12345
4 sierpnia 2018, 12:58
Juventus ponoć dawał 80 mln euro, wątpię, że stać nas na wydanie 120 mln euro za jednego zawodnika. Pamiętajcie, że rok temu poszło prawie 200 mln na "inwestycje", a na razie nikogo nie sprzedaliśmy za dobre pieniądze. Jesteśmy tak pod kreską że to głowa mała. Musimy zacząć uszczuplanie kadry naszej, bo UEFA znów się przyczepi.
0
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 13:02
Nie jesteśmy aż tak mocno pod kreską - zmiana właściciela wyczyściła długi klubu, zaś obecnie jesteśmy ok. 20 mln na minusie pod kątem FFP. Przy sprzedaży dwóch graczy z listy Andre Silva, Bacca, Kalinic, to bez problemu stać nas na Sergeja.
1
rossoneri12345
rossoneri12345
4 sierpnia 2018, 15:58
Tylko dlaczego Lotito sprzedałbym nam SMS-a, skoro pół Europy go chce. On sam nie chce negocjować z Juve to tym bardziej z nami :(
0
rossoneri12345
rossoneri12345
4 sierpnia 2018, 16:15
kamilus To, że przejął nas ELIOT nie znaczy, że długi Milanu zostały "wyczyszczone". Totalna bzdura.
0
Milanboy
Milanboy
4 sierpnia 2018, 12:58
Leonardo widzę pięknie pracuje, a Curva Sud po raz kolejny pokazała swoją impotencję umysłową
3
Toxer
Toxer
4 sierpnia 2018, 13:02
Dziwisz się, że byli negatywnie nastawieni na Leonardo przez to, że odszedł z Milanu do Interu?
1
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 13:06
Curva Sud żyją w swoim świecie, wystarczy przypomnieć pożegnanie Maldiniego...
4
Milanboy
Milanboy
4 sierpnia 2018, 13:35
Dziwię się. bo żadna grupa tak się nie zachowuje
0
Rafalzki
Rafalzki
4 sierpnia 2018, 12:54
Won łapy od Black Jacka, wielkie nie dla takiej wymiany!!!
2
Mi(L)anista
Mi(L)anista
4 sierpnia 2018, 13:00
Ty tak poważnie? Jeżeli chcesz by Milan pozostał średniakiem to ok bo Jack to średniak ale jeżeli chcesz by Milan powrócił na top to takich średniakow trzeba się pozbywać
2
Fassone
Fassone
4 sierpnia 2018, 12:52
Ten to zgotował dopiero mercato, Mirabelek stając na czubkach palców by nie osiągnął takiego poziomu, klasa.
1
tober12
tober12
4 sierpnia 2018, 12:45
Nie może być Jack musi zostać przedwczoraj dotarła do mnie koszulka numer "5" Bonaventura, wybralem Jacka bo bardzo go lubię i jego nigdy bym nie podejrzewał o odejście oby to plotki.
0
AdamoX
AdamoX
4 sierpnia 2018, 13:15
Tez uwielbiam Jacka i raczej jest za ważnym zawodnikiem.u Gattuso by odszedł
0
Cesash
Cesash
4 sierpnia 2018, 12:40
120 balonów na SMS? Rabiot? Kovacic? MILAN?! Gdyby to była prawda to oznaczało by to, że ktoś nas na poważnie zaczął traktować.
6
AdamoX
AdamoX
4 sierpnia 2018, 12:57
Wiesz, sam fakt, że Higuain przeszedł do nas też coś znaczy dla innych zawodników, których Milan kusi. Było nie było - Gonzalo jest dobrym argumentem za "powagą projektu" i to tym lepiej dla nas :)
2
rossoneri12345
rossoneri12345
4 sierpnia 2018, 13:01
SMS-em interesuje się pół Europy, transfer Higuaina go nie przekona, ani "ambitny projekt". On bardziej został wypchnięty przez byłego pracodawcę niż przez nas zakupiony. Powinniśmy mierzyć w tańsze opcje, może Nzonzi?
0
Vol'jin
Vol'jin
4 sierpnia 2018, 13:07
N'zonzi i gra do przodu xD xD
3
radson1406
radson1406
4 sierpnia 2018, 12:40
Bonaventura to jeden z obecnych liderow Milanu jednak jesli jego zawarcie w transakcji mialoby przekonac pana Lotito to jestem na tak.W koncu Milinkovic Savic jest duzo mlodszy i latwiej bedzie znalezc nastepce na jego miejsce niz kupic kogos klasy Serba.Ja dodatkowo zaoferowalbym klubowi z Rzymu kogos z grona Bakka,Kalinic i Montolivo jako osobny deal.
1
Orzelek79
Orzelek79
4 sierpnia 2018, 12:38
Czytałem że zdumieniem tego newsa i komentarze pod nim. Z tej trójki najbardziej realnym transferem jest Kovacic ( chodzi o całkowity koszt i FFP). Jak wielu pisało też nie jestem za oddaniem Jacka a co do walki o scudetto po ewentualnym transferze to proszę zejść na ziemie.
4
Cesash
Cesash
4 sierpnia 2018, 12:42
Nie no jakie scudetto. Gdyby top 3 było to miidzio.
1
Orzelek79
Orzelek79
4 sierpnia 2018, 12:44
Przeczytałem wszystkie komentarze i takie też były.
0
IMMORTAL
IMMORTAL
4 sierpnia 2018, 12:31
Gdzieś na TT czytałem że będziemy chcieli rozłożyć płatność na 2-3 lata i włączyć Boriniego w transakcję xD
0
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:38
Lazio miało pytać o dostępność Boriniego na rynku transferowym, więc nic dziwnego, że i taki pomysł przyszedł do głowy Leonardo. A dla poprawy humoru, to czytałem też, że możemy zaproponować Lazio karty Boriniego i Jacka oraz 50 mln za Sergeja. :)
2
skazany na bany x2
skazany na bany x2
4 sierpnia 2018, 12:28
nie wierze że wybulimy tyle za savica. dla mnie to jakies sci-fi.
2
Presidente
Moderator Presidente
4 sierpnia 2018, 12:25
Jak mamy 120mln, nawet jeśli mówimy o wypożyczeniach, to już lepiej jakbyśmy to rozłożyli na 2/3 graczy. Proponowałbym Kovacic, a na skrzydełko Bailey.
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 12:26
1
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:31
120 mln zostałoby rozłożone na 2 sezony (ten drugi miałby być już po awansie do LM), do tego 1/6 tej kwoty to miałaby być karta Jacka. Samą gotówką w tym sezonie wydalibyśmy tylko 20-25 mln.
0
savicevic88
4 sierpnia 2018, 12:34
Wg Cittaceleste Amerykanie chcą wyłożyć jeszcze 100ml na mercato. Bailey jest z Jamajki i nie ma paszportu. Mamy miejsce na gracza spoza UE?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
4 sierpnia 2018, 12:44
Savic, raczej nie wykorzystaliśmy msc więc moglibyśmy kogos sciagnac bez paszportu. Z tym że ktoś taki jak Bailey automatycznie wystawia Suso na sprzedaż
0
plone
plone
4 sierpnia 2018, 12:23
zdecydowanie bardziej przemawia do mnie Kovacic niz SMS
1
Semper Fideli
Semper Fideli
4 sierpnia 2018, 12:29
Serio ? czemu, przeanalizować np statystyki Mateo to nie miał jeszcze nawet bardzo dobrego sezonu. Na MS tez za wiele nie pograł i nie pokazał. Choć nie twierdze ze to słaby piłkarz, bo bardzo bym chciał aby do nas trafił
1
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:20
Tak naprawdę to, co przemawia za transferem Sergeja, to wola samego Leonardo - w okolicy stycznia/lutego komentując w TV jakiś mecz LM miał powiedzieć, że będąc DS w jakimś klubie pierwszym graczem, którego by pozyskał, byłby właśnie Serb. Na dodatek wydatek na piłkarza można ładnie opakować ideą wypożyczenia z opcją wykupu (sposób idealny dla obu stron, Lazio za rok i tak sprzedałoby go za minimum 60-70 mln), dzięki czemu miałby niezbyt duży wpływ na FPP. I jeszcze jedna kwestia odnośnie Rabiota - ponoć Leonardo kontaktował się w ubiegłym tygodniu z zarządem PSG w jego sprawie. Miał usłyszeć odpowiedź, że wolą klubu jest przedłużenie z nim kontraktu (kończy się za rok), ale jeśli gracz odmówi, to Leonardo ma być pierwszą osobą spoza grona zainteresowanych, którzy się tego dowiedzą - i wtedy kwota 30-35 mln powinna wystarczyć.
7
maciekpl
maciekpl
4 sierpnia 2018, 12:16
SMSa chciałbym chyba najbardziej z wymienionej trójki Ale absolutnie nie kosztem GB!!! Wtedy wolę Kovacica. Rabiot mi nie pasuje. Zdaje się, że Leo widzi potrzebę zakupu kreatywnego pomocnika. Ciekawe czy uda się kogoś mocnego sprowadzić. Wtedy moja wiara w top4 by wzrosła.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
4 sierpnia 2018, 12:25
Jakbyśmy zatrudnili Bernarda to nie płakałbym za Jackiem. Swoje zrobił ale ani z Niego dobry skrzydłowy, ani pomocnik. Bywa często niewidoczny całe spotkania, nie jest piłkarzem na którego można liczyć. Owszem zalicza fajne występy ale zdecydowanie za rzadko. Odnosiłem wrażenie, że zagubił się przy Suso i Hakanie. Odejście Jacka niezbyt osłabiłoby drużynę, a przyjście SMS wzmocniłoby ją na prawdę solidnie.
1
IMMORTAL
IMMORTAL
4 sierpnia 2018, 12:30
Miał w poprzednim sezonie gorszy okres, ale jednak Jack jest jakościowym zawodnikiem i lepiej dla nas pozbyć się Boriniego, Berto czy Montolivo a takiego Jacka mieć na ławce, wtedy przynajmniej mielibyśmy pewność że jak wejdzie to nie obniży poziomu co przy obecnych rezerwowych nie jest takie pewne
0
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:33
Tak naprawdę nie wiemy, jaką jakość prezentuje Jack - przed przyjściem do Milanu nie błyszczał, u nas miał 2 fajne sezony i 3 mocno przeciętny. Kto wie, może właśnie dwa pierwsze lata u nas grał 'ponad stan', a teraz będzie już tylko gorzej? Młodszy też nie będzie.
0
ksieciunio
ksieciunio
4 sierpnia 2018, 12:38
Pomysly z pozbyciem sie Jacka przypominaja troche zeszloroczne mercato kiedy to pozbywano sie pilkarzy pozytecznych dla druzyny (Lapa, Kuco) tylko po to by sprowadzic w ich miejsce drogi schrott. Nie tedy droga!
1
ksieciunio
ksieciunio
4 sierpnia 2018, 12:46
O ile nie odmówię pożytku z Kucki to z tym Lapadulą sobie jaja robisz. Gościowi się udały całe dwa mecze z drużynami ocierającymi się o spadek z ligi a resztę kopał się po czole. Co z tego, że walczył jak umiejętności miał na poziomie Rasiaka.
0
ksieciunio
ksieciunio
4 sierpnia 2018, 13:29
Misterio: Lapa strzelil cztery razy wiecej goli niz supertalent z Portugalii i byl od niego cztery razy tanszy. Wniosek nasuwa sie sam.
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się