SCUDETTO


MERCATO LIVE 10 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

10 sierpnia 2018, 08:36, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 10 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

[08:36]Andre Silva odchodzi na wypożyczenie z Milanu do Sevilli - informuje La Gazzetta dello Sport. Wbrew doniesieniom Marki z wczorajszego wieczora, nie będzie to transfer definitywny. Portugalczyk trafi do Andaluzji na zasadzie rocznego wypożyczenia z opcją wykupu za 38 mln euro. By zrealizować transakcję, potrzebna jest już tylko oficjalna zgoda Milanu, która powinna nadejść lada chwila.

[08:40]: Według La Gazzetta dello Sport, Milan wypożyczy Tiemoue Bakayoko za 5 mln euro, zaś opcja wykupu będzie opiewała na 30 mln euro. Sam piłkarz prawdopodobnie postanowi przystać na niższą pensję, aby trafić na San Siro.

[08:43]: Mercato wkracza w coraz bardziej decydującą fazę. Jak podsumowują włoskie media, mnóstwo piłkarzy jest na wylocie z Milanu i wszyscy wkrótce znajdą prawdopodobnie nowe kluby - na różnych zasadach, transferów definitywnych bądź wypożyczeń. I tak w gronie tym można wymienić: GabrielaAlessandro PlizzariegoStefana SimiciaLucę AntonellegoRiccardo MontolivoManuela LocatellegoJose MauriegoAndre Silvę Carlosa Baccę.

[09:00]: Wkrótce spodziewane jest wznowienie rozmów na linii Milan - Sassuolo ws. Manuela Locatellego. Pomocnik ma odejść na Mapei Stadium na zasadzie transferu definitywnego, ale rossoneri chcą sobie zagwarantować możliwość odkupu piłkarza za określoną kwotę i to właśnie ten aspekt muszą ustalić z neroverdimi.

[09:03]Radio Rossonera uważa, że drugiej linii Milanu nie wzmocni wyłącznie Tiemoue Bakayoko. Leonardo i Paolo Maldini starają się stworzyć przestrzeń do zatrudnienia kolejnego pomocnika i w tym celu zamierzają pożegnać się z Riccardo MontolivoManuelem Locatellim oraz Jose Maurim.

[09:36]: Według La Gazzetta dello Sport, Milan chce zawrzeć w umowie Manuela Locatellego z Sassuolo prawo odkupu w przeciągu dwóch lat - do połowy 2020 roku.

[09:38]: Zdaniem Corriere della Sera, Milan wysłucha oferty Romy za Suso wyłącznie, jeśli propozycja będzie wyższa niż 40 mln euro. Agent Hiszpana, Alessandro Lucci, spotkał się wczoraj z dyrektorem sportowym rzymian, Monchim.

[09:46]La Repubblica twierdzi, że podczas rozmów Milanu z Sassuolo, poruszony został także temat Domenico Berardiego.

[10:30]: Wydaje się, że przenosiny Andre Silvy do Sevilli są o krok. Koszulka Portugalczyka z numerem "69" jest już niedostępna do kupienia w klubowym sklepie.

[10:56]: Włoskie media w kwestii Suso wypowiadają się raczej zgodnie: Roma spogląda w kierunku Hiszpana, ale ewentualny transfer wydaje się bardzo skomplikowany do realizacji w przeciągu najbliższego tygodnia i trudno oczekiwać, że dojdzie do skutku.

[11:09]: Również La Gazzetta dello Sport uważa, że w negocjacje dotyczące Carlosa Bakki, Villarreal może włączyć Samu Castillejo. Póki co brak jednak jakichkolwiek konkretów.

[11:21]: Gianluca Di Marzio podaje, że gotowy jest już transfer Luki Antonellego do Empoli. Lewy obrońca podpisze z beniaminkiem 3-letni kontrakt. Oficjalnie potwierdzenie tej operacji spodziewane jest w najbliższych godzinach.

[12:20]: Sportmediaset podaje, że Milan jest poważnie zainteresowany sprowadzeniem Juliana Draxlera z PSG. W Niemczech pojawiły się głosy, że piłkarz ma już umówione testy medyczne w Mediolanie, ale włoski portal tonuje nastroje dodając, że Milan nie osiągnął jeszcze porozumienia z paryżanami, a Leonardo dopiero wstępnie rozmawiał z piłkarzem, który poprosił o czas do namysłu. Sportmediaset lansuje też hipotezę ewentualnej wymiany Rodriguez-Draxler, choć Szwajcar raczej chce pozostać w Milanello. 

[12:44]: Sky informuje, że w Casa Milan trwa spotkanie pomiędzy Leonardo i Maldinim a Suso i jego agentem, Alessandro Luccim. Przedstawiciel Hiszpana był wczoraj na rozmowach z dyrektorem sportowym Romy, Monchim.

[13:10] Jak podaje Gianluca Di Marzio także Luca Antonelli pojawił się wraz ze swoim agentem w Casa Milan. Pozostały do uzgodnienia ostatnie detale przed przenosinami obrońcy do Empoli. 

[13:50]: Gianluca Di Marzio z telewizji Sky podaje, że Milan bada możliwość pozyskania Quincy'ego Promesa ze Spartaka Moskwa. Rossoneri skontaktowali się z agentem skrzydłowego ekipy ze stolicy Rosji. Sam zawodnik chętnie dołączyłby do Milanu. Na razie nie ma negocjacji z ekipą Spartaka, ale mówi się, że Rosjanie wyceniają reprezentanta Holandii na 25 milionów euro i zaakceptują formułę płatnego wypożyczenia z opcją wykupu po sezonie.

[14:20] Suso oraz jego agent, Alessandro Lucci opuścili już Casa Milan, nie udzielając żadnej wypowiedzi. 

[14:25]: Jak informuje Gianluca Di Marzio, kolejny zawodnika Primavery opuszcza Milan: obrońca Alex Campeol przenosi się do Sampdorii. Tymczasem Andres Llamas odchodzi do trzecioligowego Pistoiese, a nie Sudtirol, jak wcześniej podawano. 

[14:54]: Maurizio Sarri, trener Chelsea, na konferencji prasowej: "Możliwe, że Bakayoko odejdzie na wypożyczenie".

[15:40]: Leonardo na konferencji Reiny i Strinicia: "Suso? Nie rozmawialiśmy o żadnych ofertach. To było zwykłe spotkanie nowego zarządu z piłkarzem. Mamy w planach porozmawiać ze wszystkimi zawodnikami. Nie ma powodów, aby sądzić, że Hiszpan nie zostanie w Milanie. Jest dla nas bardzo ważny".

[15:46]: Sky: "Luca Antonelli opuścił właśnie Milanello i kieruje się obecnie do Empoli gdzie dziś przejdzie testy medyczne przed transferem do nowego klubu". 

[16:03]: Podczas prezentacji Ivana Strinicia i Pepe Reiny, Leonardo potwierdził rozmowy ws. Tiemoue Bakayoko oraz wykluczył odejście Suso. Dyrektor zdradził ponadto, że z klubu faktycznie może odejść Andre Silva. Wkrótce zamieścimy pełne tłumaczenie słów Brazylijczyka.

[16:17]: Leonardo o Sergeju Milinkoviciu-Saviciu: "To trudne. Niestety dzisiaj nie mieści się w naszych parametrach. Marzy o nim pół Europy. Jest nowoczesny i świetny pod względem mentalnym oraz poruszania się. Niestety w tym momencie nie jest to możliwe".

[16:21]: Leonardo wykluczył, jakoby Milan w jakikolwiek sposób kontaktował się z Julianem Draxlerem.

[17:13]: AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował, że do Sampdorii Genua na zasadzie transferu definitywnego przenosi się Alex Campeol.

[17:16]: Jak podaje MilanNews, kiedy Paolo Maldini i Leonardo opuszczali ośrodek Milanello grupa zebranych fanów wznosiła okrzyki, aby sprowadzić do Milanu pomocnika Lazio, Sergeja Milinkovicia - Savicia. Na zachowanie kibiców Leonardo odpowiedział jedynie uśmiechem...

[17:25]: W kontekście przyszłości Suso włoskie media piszą o dwóch scenariuszach. Pierwszy zakłada możliwy transfer do Romy, choć z uwagi na czas do zakończenia mercato i związaną z tym trudność w znalezieniu następcy, wydaje się to mało realne. Natomiast drugi przewiduje pozostanie Hiszpana na San Siro z możliwym przedłużeniem kontraktu i - prawdopodobnie - kolejną podwyżką.

[17:30]: Luca Antonelli opuścił już Milanello, donosi SkySport. Przed wyjazdem pożegnał się z kolegami z drużyny oraz pracownikami ośrodka. Nowym klubem Włocha będzie Empoli.

[17:38]: Według La Repubbliki Lazio przekazało Sergejowi Milinkoviciowi-Saviciowi, że jeśli do niedzieli nie wpłynie zadowalająca oferta to Serb zostanie w klubie na sezon 2018/2019. 

[18:11]: US Pistoiese w oficjalnym komunikacie poinformowało o pozyskaniu dwóch piłkarzy Primavery Milanu - Andresa Llamasa oraz Riccardo Forte na zasadzie wypożyczenia na okres jednego roku.

[18:53]: Na temat wielu konkretnych nazwisk, na konferencji prasowej wypowiedział się dyrektor sportowy Milanu, Leonardo. Zachęcamy do przeczytania: KLIK!

[18:55]: Stacja Sky podaje, że Riccardo Montolivo opuścił ośrodek Milanello. Sytuacja włoskiego pomocnika, który nie znajduje się w planach Milanu na nowy sezon, jest szczególna. Może to oznaczać rychłe pożegnanie się 33-latka z klubem.

[20:12]: Andre Silva przenosi się do Sevilli, ogłasza Sky Sport. Do sfinalizowania transakcji brakuje już tylko zaliczenia testów medycznych przez Portugalczyka.

[20:35]: Doniesienia Sky potwierdza hiszpański AS. Przy okazji włoska stacja informuje, iż napastnik przed chwilą opuścił Milanello.

[20:38]: Gianluca Di Marzio: Andre Silva w najbliższych godzinach przejdzie testy medyczne przed wypożyczeniem do Sevilli.

[20:50]: W kwestii formuły transferu Andre Silvy cześć mediów mówi o rocznym wypożyczeniu, płatnym 5 mln euro, z opcją wykupu za 30 mln. Inni podają natomiast, że chodzi wyłącznie o roczne płatne wypożyczenie. 

[22:30]: Martin Martinović, agent Stefana Simicia dla Tuttomercatoweb: "Byłem wczoraj w Mediolanie razem z ojcem Stefana, Radoją Simiciem i było to pozytywne spotkanie. Usłyszeliśmy ważne słowa na temat chłopaka. On uwielbia grać w Milanie, a klub chce go zatrzymać w kadrze. Klub jest zadowolony, a dla niego ważne jest pozostanie w Milanello. Jest reprezentantem kraju. Jesteśmy pewni, że dostanie swoją szansę. Jest wiele meczów, terminarz jest napięty. Stefan nie może się doczekać, by pokazać się w barwach Milanu".



448 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jankes22
Jankes22
10 sierpnia 2018, 12:52
Jeżeli sprzedamy Suso to na skrzydło przyjdzie Castillejo a do pomocy SMS. Róbcie screeny.
3
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2018, 13:02
Zrobione.
0
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2018, 12:52
No jak sprzedadzą Suso, jeszcze do bezpośredniego rywala w lidze, to będzie hit nad hitami.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 sierpnia 2018, 12:51
Myślę, że sprzedaż Suso to byłby jasny sygnał , że odchodzimy od gry skrzydłowymi .. bo jaki to ma sens .. żeby nadal grać ze skrzydłowymi potrzebowalibyśmy kupić 2 dobrych zawodników na obie flanki ...
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2018, 13:50
Pokaż mi zespół topowy ktory nie gra teraz skrzydłami ?Chyba tylko Lazio z topowych lig spośród zespołów o coś walczących .Poza tym jeśli już chce się grać dwójka napastników to jeden musi być dywersyjny względem drugiego , nie da się wygrywać wystawiajac 2 typowe 9tki , to samobójstwo , Atletico za plecami Costy ma Griezmanna , Włosi jak grali dwójką to był to Cassano i Balotelli czy Eder z Pelle na Euro , gdzie jeden różnił się znacznie od drugiego , nawet w Milanie Zlatan najczęściej z przodu grał właśnie z Cassano czy Robinho .Taki Higuian razem z Cutrone to krok do średniowiecza gdzie wystawiało się dwie 9 i bach laga do przodu.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2018, 13:50
Pokaż mi zespół topowy ktory nie gra teraz skrzydłami ?Chyba tylko Lazio z topowych lig spośród zespołów o coś walczących .Poza tym jeśli już chce się grać dwójka napastników to jeden musi być dywersyjny względem drugiego , nie da się wygrywać wystawiajac 2 typowe 9tki , to samobójstwo , Atletico za plecami Costy ma Griezmanna , Włosi jak grali dwójką to był to Cassano i Balotelli czy Eder z Pelle na Euro , gdzie jeden różnił się znacznie od drugiego , nawet w Milanie Zlatan najczęściej z przodu grał właśnie z Cassano czy Robinho .Taki Higuian razem z Cutrone to krok do średniowiecza gdzie wystawiało się dwie 9 i bach laga do przodu.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 sierpnia 2018, 14:00
Jak najbardziej się zgadzam , że obok Higuaina powinien grać ktoś " mobilny" .. taki typowy cofnięty napastnik .. ja np. widziałbym w takiej roli Depaya .. tylko czy uda sie takowego zawodnika pozyskać . W dzisiejszych czasach rolę, skrzydłowych przejęli boczni obrońcy .. na skrzydłach coraz częściej graja ofensywni pomocnicy którzy schodząc do środka do rozegrania zostawiają cały " korytarz" bocznemu obrońcy.... tu nie chodzi o to, że ja jestem jakimś mega zwolennikiem gry bez skrzydeł .. poprostu mówię, że sprzedaż Suso może zwiastować zmianę ustawienia.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 sierpnia 2018, 14:16
Okej ja rozumiem cię , jednak podkreślam że to idiotyzm , taka decyzja i jeszcze nagle przed startem sezonu , Gattuso już na jesień wczesna będzie pewnie szukał pracy.
0
MisiuACM
MisiuACM
10 sierpnia 2018, 12:46
No panowie Leonardo & Maldini, został leciutko ponad tydzień na transfery. Liczę, że nie śpicie.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
10 sierpnia 2018, 12:46
Wymiana Bacci z rozsądną dopłatą za tego Castillejo to byłby dobry transfer. Do tego Bakajoko i jeszcze jakiś pomocnik do rotacji i naprawdę będzie to mega okienko, a myślałem że tego z przed roku nie przebijemy przez następne 2-3 lata. Do tego mam nadzieję na rozsądne wypożyczenia młodych jak Plizzarii i że nie oddamy za bezcen Mauriego, Gabriela czy Antonelliego, a weźmiemy jakieś pieniądze. No i nie płaczcie za tym Silvą bo chłopak poza fryzurą na żel i numerem 69 nic wielkiego nie pokazał. Mam nadzieję że albo go sprzedamy i nie stracimy albo przynajmniej odpali i będzie z niego pożytek jak ewentualnie wróci.
2
AL METTE
AL METTE
10 sierpnia 2018, 12:45
ANDRE SILVA JEST CIENKI JAK SIKI PAJĄKA I BASTA
0
Madman
Madman
10 sierpnia 2018, 12:38
Wleciec z koszykiem do realu na zakupy. Tam w tym roku kazdy wlatuje jak do marketu :D
0
ksieciunio
ksieciunio
10 sierpnia 2018, 12:33
Kolejny szrot gotowy bycia opchnietym. Brawo zarzad
0
Paul Singer
Paul Singer
10 sierpnia 2018, 12:28
Po co mamy sprzedawac Suso? Za 40 mln kupimy lepszego zawodnika? Nie sadze. Mowcie co chcecie ale to nasz najlepszy, i jedyny kreatywny zawodnik. W tym sezonie mial swietne liczby, a gdyby nie kalectwo naszych napastnikow to mialby ze 20 asyst. A to ze jest przewidywalny nie czyni go slabym zawodnikiem. Robi to co potrafi dobrze, a obroncy i tak sie nabieraja. Jesli go sprzedamy to tracimy cala kreatywnosc i dobra kooperacje z Kessiem, ktory idealnie pasuje na prawa strone do wspolpracy z Suso. Jeden mega waleczny, drugi niezwykle kreatywny. Skrzydlowego musimy sciagnac tak czy inaczej, chociazby do rotacji czy do gry na lewej stronie.
5
kawalerowicz
kawalerowicz
10 sierpnia 2018, 12:32
Jak sprzedamy Suso to kaplica. Roben tez jest przewidywalna a x lat kręcił wszystkimi jak ogórkami. Suso ma duży potencjał musi mieć tylko lepszych graczy obok siebie.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 sierpnia 2018, 12:33
Jak zaczniemy wreszcie prezentować jakiś atak pozycyjny i wymienność pozycji .. to i Suso będzie dużo lepszy, bo nie będzie musiał w 90 % akcji , dryblingiem wdzierać się w pole karne, żeby stworzyć napastnikowi jakąkolwiek sytuacje.
6
10 sierpnia 2018, 12:27
Pozbycie się Rodrigueza tydzień przed końcem okna , ale to było by idiotyczne
1
Jogin
Jogin
10 sierpnia 2018, 12:22
Zamiast się cieszyć, że Panowie Maldini i Leonardo mają plan, to ludzie tutaj tak marudzą, a już totalna błazenadą jest pisanie, że Gattuso jest winny formy Silvy. Ludzie skoro taki człowiek, jak Leonardo nie widzi w gościu potencjału na ten sezon to tak musi być i widocznie Silva jednak nie jest takim geniuszem, bo gdyby był genialny to grał by więcej na MŚ, tak samo w danych mu szansach łupałby bramkę za bramką.
5
Madman
Madman
10 sierpnia 2018, 12:20
MAmy 10 sierpnia gdzie ta bomba ja sie pytam?:)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2018, 12:20
Do wieczora daleko :p
4
Lipido
Lipido
10 sierpnia 2018, 12:22
Przelewy wypłat powoli dochodzą, spokojnie ;)
2
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2018, 12:27
Suso w Romie :D
1
El Diablo
El Diablo
10 sierpnia 2018, 12:11
I co, zostaniemy z dwoma napastnikami: Cutrone i Higuain?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2018, 12:20
Bacca, Tsadjout
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 12:21
jeszcze jest Bakka
0
Madman
Madman
10 sierpnia 2018, 12:21
Nie boj sie przymiarku robia pod nie jakiego Madmana slyszalem;)
2
El Diablo
El Diablo
10 sierpnia 2018, 12:26
Bacca też cały czas przymierzany do odejścia, a poza tym z niewolnika nie ma pracownika. Nie jest powiedziane, iż Tsadjout odpali tak jak Cutrone. Może rzeczywiście mają jakiś tajny plan ;)
0
El Diablo
El Diablo
10 sierpnia 2018, 12:26
....
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2018, 12:30
0
Zuber
Zuber
10 sierpnia 2018, 12:09
Suso oddać za 45 mln, Bailey jest do wyciągnięcia za 50 mln, brać z pocałowaniem dłoni.
2
Olli666
Olli666
10 sierpnia 2018, 12:15
bailey był by petardą ale mało realny transfer bardziej liczę ze wymienią się z villareal bacca - Castillejo.
0
Madman
Madman
10 sierpnia 2018, 12:20
jak malo realny? masz kase kupujesz i wio:)
1
Milanista 95
Milanista 95
10 sierpnia 2018, 12:41
Dokładnie też o nim myślałem mega gość. Może zrobić szumu na boku
1
Ronladinho86
Ronladinho86
10 sierpnia 2018, 11:58
Dziwię się że tak tanio sprzedają A. Silve, united wycenia martiala na 80 mln, chociaż piłkarz gra mało, tak samo z suso 70 mln i można gadać
0
FanatykACM
FanatykACM
10 sierpnia 2018, 11:53
Szkoda mi Silvy ale to jest wina Milanu i trenera bo jakby dostawał więcej szans gry to by teraz nie było mowy o żadnym transferze (a nie dziwie się piłkarzowi że chcę odejść)
0
AdamoX
AdamoX
10 sierpnia 2018, 11:57
7 meczow od 1 minuty to nie szansa?
5
Gzikuu
Gzikuu
10 sierpnia 2018, 11:58
Skąd wiesz, że jakby dostawał więcej szans to by wystrzelił? Na boisku wcale mało nie przebywał, a gol z Genoą i Chievo, to trochę mało.
0
FanatykACM
FanatykACM
10 sierpnia 2018, 12:03
Za mało grał jakby grał tyle co Kalinić to by wystrzelił a zobaczycie jak przejdzie do tej Sevilli to tam się pokaże z lepszej strony i potem Milan bd sobie w brodę pluł.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2018, 12:03
tak jak z Gourcuffem? tak jak z Merkelem będziemy w brodę pluć?
2
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2018, 12:04
tak jak z Gourcuffem? tak jak z Merkelem będziemy w brodę pluć?
0
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2018, 12:17
To jest jakaś zaraźliwa choroba i połowę fanów Milanu dopadła epidemia grypy pt. "Biedny i pokrzywdzony Silva przez trenerów" "Brak szansy" itd. xDD Ci sami trenerzy ochoczo stawiali na wielu młodych piłkarzy, ale akurat się na tego biednego Andrzeja uwzięli. Diagnoza jest jednoznacza - to choroba, którą trzeba leczyć. W ramach leczenia proponuje skasować FM z komputera albo udać się na szkolenie do Milanello by poznać różnicę między fikcją, a rzeczywistością. Pozdrawiam.
4
Rakusz
Rakusz
10 sierpnia 2018, 12:17
Nie dostawał szans, bo widocznie na nie nie zasłużył. To trener widzi piłkarza codziennie w treningu, mini-gierkach etc. etc. I to trener wie kogo wystawić, komu dać szansę, a kogo posadzić na ławce, czy trybunie. Kibic widzi tylko mały ułamek tego wszystkiego. A kibic w kapciach przed telewizorem jeszcze mniej
0
fallen
fallen
10 sierpnia 2018, 12:25
Przeciez chlop rozzegral ponad 2000 minut... za mało ?
0
fallen
fallen
10 sierpnia 2018, 12:25
Przeciez chlop rozegral ponad 2000 minut... za mało ?
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
10 sierpnia 2018, 11:53
Powodzenia Antek.
1
milan2002
milan2002
10 sierpnia 2018, 11:47
Jeżeli Silva zostanie wypożyczony z opcją wykupu za powiedzmy 35mln to jeszcze zrozumiem. Natomiast wczoraj zbulwersowała mnie ta wiadomość o definitywnej sprzedaży za 20. Jeżeli Gattuso planuje grać jednym napastnikiem to Andre miałby spore problemy, aby grać. Tak będzie lepiej dla niego.
0
Krauser
Krauser
10 sierpnia 2018, 11:37
Psycho fani Silvy spokojnie, ten wasz ogór wróci za rok. Bo nie ma opcji żeby Sevilla wykupiła go za 38mln. A wtedy okaże się że"nowy Ronaldo" jest prześladowany/nękany/dyskryminowany nie tylko przez Gennaro Gattuso ale także przez trenera Sevilli.
9
skazany na bany x2
skazany na bany x2
10 sierpnia 2018, 11:46
jesli zagra dobry sezon, to kto inny go kupi. nie ma paniki.
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 11:36
spoko antek, montolivo, loca, mauri, Silva out, tylko póki co nikogo na horyzoncie nie mamy a na 3 frontach gramy a kadra się uszczupli i to nieźle. Berto dostanie kontuzji i nikogo na zmianę w pomocy. Nie podoba mi się to...
0
AC1899
AC1899
10 sierpnia 2018, 11:35
Szybko lecą ze szrotem. Oby tak dalej. Chociaż "szrot" przy Antonellim to nadużycie.
1
Max82
Max82
10 sierpnia 2018, 11:29
głupie posunięcie ze strony klubu AS powinien zostać i ogrywać się przy boku Higuana..chłopak ma talent tylko Rino nie potrafi z niego skorzystać wolał stawiać na drewniaka po 30stce niż inwestować w młodego chłopaka
1
Kuba93ACM
Kuba93ACM
10 sierpnia 2018, 11:37
Bo wolą inwestować w Cutrone,młody i w dodatku wychowanek który zjada AS na śniadanie :)
2
Boro
Boro
10 sierpnia 2018, 11:26
Silva stał ofiarą finansowego fair play, jeśli przyjść ma Bakayoko. Czy to dobra decyzja to się się przekonamy.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2018, 11:34
Serio ktoś ktoś uważa, że aby WYPOŻYCZYĆ Bakayoko trzeba pozbyć się Silvy?Najwyraźniej niektórzy żyją w alternatywnej rzeczywistości.Jak już bierzemy pod uwagę kryterium ffp to takie transakcje są robieniem miejsca pod zawodnika typu SMS'a, a nie wypożyczenia...
1
Tutkovic
Tutkovic
10 sierpnia 2018, 11:46
Ludzie nie siejcie takich fermentów. Robią sprzątanie bo trzeba wzmonić pomoc i to jest bardzo dobre posunięcie. Jak uda się ściągnąć SMS to będzie wspaniale. Ale równie ogromnym wzmocnieniem będzie dla nas jeden środkowy pomocnik i jeden skrzydłowy np. Martial+ Ceballos / Lozano+Ceballos. Jak zyskamy takich klasowych pomocników to nawet Tsadjout walnie 15 bramek :)
0
Boro
Boro
10 sierpnia 2018, 12:00
Mówisz że ja sieje farment chłopaku a dalej za przeproszeniem pieprzysz o SMS, skoro wiele razy Leonardo powiedział że nie ma możliwości na taki transfer, zresztą każdy logicznie myślący gość wie że aktualnie nie możemy pozwolić sobie na takie wydatki. Do środka pola przyjdzie Bakayoko opcja wykupu ma wynosić ok. 30 mln, każdy przeprowadzany transfer wykonujemy w stosunku 1:1, ewentualny kolejne wzmocnienie to nie bd wydatek rzędu 100mln, chłopie to Ty nie śmiej fermentu.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2018, 12:36
Boro Leonardo zrobił to samo co w przypadku pytania o Higuaina.Zresztą sam stosunek do pytania o SMS'a zarówno Brazilijczyka jak i Maldiniego wskazuje na prowadzone negocjacje z Lolito.Milan nie może w tym roku wydawać ogromnych kwot, ale może wypożyczać piłkarzy i płacić formą płatności w kilkuletnich transzach.Poza tym jak ktoś myśli, iż takie zakupy jak np. Higuain będą bilansowane transferami wychodzącymi jest naiwny.1-3 transfery tak zostaną zbilansowane, reszta pójdzie z pieniędzy za LM czy też np. umowy sponsorskie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2018, 12:41
Boro Poza tym Milan nie podpisał żadnego porozumienia odnośnie okienka na 0, więc choćby z uwagi na ten fakt pisanie bzdur o wykonywaniu transferów 1:1 nie ma sensu.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2018, 12:48
Na ten moment jedynie co Milan tyczy się wobec FPP to bilans w okienku do -100 mln w teorii jest pole do popisu by takiego SMS'a na warunkach wypożyczenia + rozbicie kupna na kolejne 2 lata jest możliwe
0
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2018, 12:48
Na ten moment jedynie co Milan tyczy się wobec FPP to bilans w okienku do -100 mln w teorii jest pole do popisu by takiego SMS'a na warunkach wypożyczenia + rozbicie kupna na kolejne 2 lata jest możliwe
0
Boro
Boro
10 sierpnia 2018, 13:25
Klub nie może wydawać więcej niż zarobił (ogółem nie tylko na transferach). Płacenie w ratach tez zobowiązuje nas na przyszłe lata. Z Higuainem sytuacja była inna bo Juve coś od nas chciało a i wiadome było że Gonzalo odejdzie. Zawodnik typu SMS to wydatek około 120mln, szansa że wszystko by zagrało będzie w wypadku awansu do LM a i wtedy pewnie bd trzeba kogoś sprzedać za przyzwoite pieniadze. I tetaz pytanie czy Lazio zgodzi się z nami dogadywać na kilkuletnie raty zamiast sprzedać go za gotówkę do innego klubu.
0
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2018, 11:05
Milan zdecydowanie powinien przedłuzyc kontrakt Plizzariego, i wypozyczyc go do klubu w serie A lub do ścisłej czołowki serie B. Plizzari powinien byc szykowany na nastepce Gigio... Gigio predzej czy pozniej nas opusci... Niz zostanie numerem jeden na lata - nie widze tego... A gdyby Gattuso powinela sie noga i nie byloby LM pod koniec tego sezonu to juz na bank Riola by sie uruchomił..

Mozliwosc odkupienia Locatellego w przeciagu dwoch sezonow, brzmi całkiem rozsádnie. Za rowno on jak i Andre Silva powinni zostac na radarze Gattuso i spòłki...
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2018, 11:10
9
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2018, 10:57
Ponowię pytanie wczoraj, bo widzę, żę temat wypożyczenia Silvy do klubu z Włoch też się przewijał który klub " za darmo" będzie we Włoszech ogrywał Silvę? Zejdźcie na ziemię. Genoa będzie stawiać na Piątka(plus wykupili do ogrania młodzika z Juve na którym mogą zarobić) i jakoś nie widzę jak Preziosi wykłada 20 mln i opcję odkupu ... Sampdoria podobna sytuacja finansowa Atalanta ma Barrowa A raczej Silvia chciałby klubu, który we Włoszech mógłby walczyć o LE, a nie o utrzymanie
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2018, 11:12
Jak nie we Włoszech to w Anglii lub Niemczech, ale jeśli wiążą z nim przyszłość powinni trzymać go z daleka od La Liga, które nie jest nie jest dobrym miejscem dla rozwoju ofensywnych talentów z przeznaczeniem do gry w solidnej defensywnie lidze.
0
roby
roby
10 sierpnia 2018, 10:54
Marzy mi się Niemiec,mam wrażenie że by wypalił u nas...Reus ,Muller,Gundogan
0
ACMForever
ACMForever
10 sierpnia 2018, 11:40
Nie licząc króciutkiego epizodu Merkela, ostatnim Niemcem, który u nas grał był Bierhoff, a to było prawie dekady temu. Skąd to przeczucie?
0
zbychoski
zbychoski
10 sierpnia 2018, 12:32
Niemcem równie dobrze mógłby być Hakan(urodzony w Mainz), czy Boateng - oboje wybrali inne reprezentacje, ale paszport niemiecki też mają :) Tym nie mniej - rzeczywiście ostatnim Niemcem, który odgrywał jakąkolwiek rolę w drużynie, był Bierhoff :)
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2018, 10:53
Chcą usiąść z Romą do rozmów, czy wydaje się że Leo,Maldini i Gatusso nie uważają że jest nie do zastąpienia. Bez dobrych skrzydłowych nie ma co grać 4-3-3 więc może zmiana ustawienia. Widac L&M&G mają jakiś plan B w razie jego odejścia. Za pamiętnych lat w pomocy grali Pirlo, Seedorf, Rino, Kaka, Flamini więc nie było skrzydłowych, bo ustawieniem było inne,teraz mamy piłkarzy do 4-2-3-1 za to na 4-3-3 już nie. Wydaje się że skoro zezwalają na sprzedzarz Suso za dobrą kwotę to muszą mieć kogoś na oku albo faktycznie zmiana ustawienia.
1
Cactus
Cactus
10 sierpnia 2018, 10:51
Patrząc na lament związany z prawdopodobnym odejściem Silvy trzeba zwrócić też uwagę na bardzo istotny, a chyba pomijany tutaj aspekt, czyli wolę samego gracza. Portugalczyk wie, że nie wygra z Higuainem i wie też, że startuje do nowego sezonu z gorszej pozycji niż Cutrone, który w minionych rozgrywkach zaprezentował się o niebo lepiej od niego. Mając świadomość tego, że jest na ten moment numerem 3 i że szanse na grę ma niewielkie, Silva po prostu woli spróbować gdzie indziej. W Sevilli będzie miał czystą kartę i nie będzie miał za rywala piłkarza takiej klasy co Higuain, więc z jego punktu widzenia pewnie jest to kusząca opcja.
10
Rakusz
Rakusz
10 sierpnia 2018, 11:12
Ale tu większość (nie tylko tu) traktuje piłkarzy jak worek ziemniaków. Wchodzisz do warzywniaka i kupujesz. Jak Ci smakują to zostawiasz, jak nie to albo odsprzedajesz, albo wyrzucasz. Ziemniak nic do gadania nie ma.
2
Max82
Max82
10 sierpnia 2018, 11:34
gramy w LE i mógł zostać ogrywać się przy boku Higuana A to że miał gorszy start to dlatego bo miał mniej minut A i tak swoje strzelił
0
Cactus
Cactus
10 sierpnia 2018, 11:39
@Max82 Spójrz z punktu widzenia piłkarza. Domyślam się, że Silva woli powalczyć o pierwszy skład w Sevilii z czystą kartą niż "ogrywać" się łapiąc pojedyncze minuty na boisku, gdzie absolutnym pewniakiem jest Higuain.
1
roby
roby
10 sierpnia 2018, 10:49
Wątpię żeby toporny Bacca coś strzelił,zważywszy że już by tylko grał ogórki meczów i wątpię żeby chciał być 2-3 napastnikiem
0
Rysiu
Rysiu
10 sierpnia 2018, 10:45
No i dobrze niech puszcza Silve, zostanie Bakka. On da na pewno więcej goli, niż Portugalczyk w tym sezonie, nawet jako rezerwowy. A w razie jak Cutrone nie będzie się rozwijał to Bakka zajmie jego miejsce.
0
Majki85
Majki85
10 sierpnia 2018, 10:37
Mam pytanie do kolegów, którzy tak chętnie wypychają Suso z klubu. Kogo widzielibyście więc na jego miejsce? W zasadzie mi na myśl przychodzi jedno nazwisko - Cristian Pavon. Ale czy jego transfer jest realny i czy faktycznie Argentyńczyk dobrze zaprezentowałby się w swoim pierwszym sezonie w Europie? Może macie jakieś inne propozycje, które są zarówno możliwe do zrealizowania przez duet L&M oraz mam na myśli zawodników, którzy faktycznie dadzą nam więcej na prawym skrzydle od Suso.
5
Marcin1995
Marcin1995
10 sierpnia 2018, 10:39
Za te śmieszne 40 mln nie ma zawodnika który zastąpi Suso jeden do jednego, to będzie strzał w kolano tuż przed startem rozgrywek
4
Gol
Gol
10 sierpnia 2018, 10:40
Pavon to żart, na mundialu grał koszmarnie, nie wiem jak tylko on może Ci przychodzić do głowy mi pierwszy do głowy przyszedł Keita Balde, a od biedy Draxler z PSG jest pewnie do wyjęcia za podobne pieniądze.
1
Rysiu
Rysiu
10 sierpnia 2018, 10:42
Choćby Lozano. A szczerze to wydaje mi się że Berardi = Suso. Nie stylem gry, cz techniką ale ma inne zalety których nie ma Hiszpan.
2
Rysiu
Rysiu
10 sierpnia 2018, 10:44
Neres z Ajaxu,Oyarzabal z Sociedad .
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 sierpnia 2018, 10:45
Memphis Depay .. i przejście na 4 3 1 2 .. w ataku Depay - Higuain .. i sprawa rozwiązana.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2018, 10:46
Rysiu Berardi=Suso ? Czyś Ty oszalał?
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2018, 10:47
Przejście na 4-3-1-2 hue hue , futbol idzie do przodu , nikt już nie gra tym archaicznym systemem .
1
Marcin1995
Marcin1995
10 sierpnia 2018, 10:49
Oyarzabal ma klauzulę 50 mln taniej nie puszczą, Ajax za Neresa odrzucał już 50, Depay kosztuje co najmniej 60 mln, Suso musi zostać i tyle jak go sprzedamy to będzie dramat
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 sierpnia 2018, 10:50
Być może .. jest jeszcze opcja wymiany ( pewnie z dopłatą z naszej strony ) Bacca - Castillejo .
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 sierpnia 2018, 10:52
Tak .. Fekir już był dogadany za 70 mln z LFC .. gdzie gość już któryś sezon gra na kozak poziomie .. a Depay po 1 sezonie świetnym w lidze francuskiej 60 mln ? XD ... spokojnie gość jest do wyjęcia za 40 mln .. i to OL na nim sporo zarobi , bo z UTD go za 15 wykupili.
0
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2018, 10:54
Pato :-p
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
10 sierpnia 2018, 10:56
Panowie, osobiście uważam, że skoro w ogóle siadają do negocjacji o Suseła, to mają coś w zanadrzu. Pachnie mi Depayem :D A swoją drogą, to mam ciche marzenie, że negocjacje Interu z Modrić'em to przykrywka i jako fan Rossoneri zrobi pstryczka w nos kuzynom i przejdzie do nas :D
0
Rysiu
Rysiu
10 sierpnia 2018, 10:57
Grzesiekpl88 Berardi może grać na kilku pozycjach w ataku, lepiej gra słabszą nogą, jest silniejszy fizycznie, lepiej się czuje w polu karnym. Na minus technika, szybkość, drybling. Są to zupełnie inni gracze. Jednak nie wiesz tego czy u nas Berardi będzie gorzej funkcjonował niż Suso. Mi się wydaje że lepiej bo nie ma klapek na oczach i nie jest schematyczny. Po za tym nie miał jeszcze okazji grać w dużym klubie a to może go rozwinąć.
0
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2018, 10:59
...a tak po za tym, to chyba nikt specjalnie nie wypycha Suso, problemem raczej jest klauzula... Suso jest zdecydowanie najlepszym zawodnikiem w tej kadrze, i gdyby odszedł (w dodatku teraz) to byłby wielki cios... Nie wierze ze mogłby odejsc, ale tez warto miec zabezpieczenie.. Kogos w kolejce na jego miejsce... Depay byłby spoko.
1
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2018, 11:03
Nie ma żadnej klauzuli , wygasła.Jesli już to on chce odejść albo chcą się go pozbyć.A z tego co wiem to w Romie on żadnym priorytetem nie jest , taka opcja C,D .
1
Majki85
Majki85
10 sierpnia 2018, 11:05
Gol, Na mundialu to i Messi zagrał fatalnie, więc zbytnio formą z mistrzostw bym się nie sugerował. Ponadto widzę, że większość ludzi podaje tutaj albo wynalazki ze słabiutkiej Eredivisie, które niekoniecznie muszą się sprawdzić w Serie A. Albo chłopaka, który zagrał jak do tej pory jeden dobry sezon w La Liga i to chyba też niekoniecznie na pozycji prawoskrzydłowego, albo przykłady zawodników, którzy mogliby kosztować mimo wszystko więcej niż 40 mln (Draxler, Depay). Chyba tylko Keita Balde, który zna ligę byłby realnym i w miarę pewnym transferem za faktycznie podobne pieniądze jakie moglibyśmy otrzymać za Suso. Porównania z Berardim nawet nie będę komentował. Jeszcze przez myśl przechodzi mi Leon Bailey z Leverkusen, ale pozostaje pytanie czy Niemcy odsprzedaliby go za ok. 40 mln i czy podobnie jak przykłady z Holandii, czy młodzian z Hiszpanii sprawdziłby się on w taktycznej i bardziej fizycznej lidze.
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
10 sierpnia 2018, 11:05
Będziemy grać 4-3-2-1 zobaczycie, Hakan-Bonaventura z Higuainem
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2018, 11:13
No właśnie Rysiu. Na minus szybkość, drybling i technika. Sam potwierdziłeś, że jest od Suso gorszy. No i sfera mentalna, Berardi często się gotuje i łapie głupie kartki w takim Sassuolo, co będzie w Milanie gdzie presja nieporównywalnie większa?
1
Gol
Gol
10 sierpnia 2018, 11:37
Majki85 - A po czym Ty oceniasz jego grę ? Po jego występach w ogórkowej lidze Argentyńskiej ? Miał szanse na mundialu przeciwko poważnym przeciwnikom, to grał na alibi, a piłkę wrzucał w pole karne jak De Sciglio za jego "najlepszych" lat w Milanie. Nie wiem czy Ciebie też oczarował tym jednym zagraniem przeciwko Haiti tuż przed mundialem, ale mówiąc szczerzę nie widzę jego na ławce rezerwowych, a co dopiero w podstawowej 11 zastępując Suso. Ale to Twoja opinia i jak najbardziej masz do niej prawo. PS. - Messi wcale źle nie zagrał na mundialu, starał się chyba za 5. Źle to zagrał Lewandowski ale jemu trzeba wybaczyć bo on nie został wyszkolony do minięcia 5 zawodników i strzelenia gola.
0
Majki85
Majki85
10 sierpnia 2018, 11:51
Gol, Nie widziałem meczu z Haiti i nie widziałem też tego zagrania o którym mówisz. Nazwisko Pavona utknęło mi jednak w pamięci, bo wiem, że świetnie sobie radził w ubiegłorocznych rozgrywkach w lidze argentyńskiej. Lidze, którą uważam za silniejszą od chociażby holenderskiej i w której jest na pewno więcej piłkarskich talentów. Dla przykładu przypomnę tylko wczorajszy pojedynek reprezentanta kraju Oranje - Feyeenordu z białoruskim Dynamem. Uważam, że taki Suso w Holandii miałby takie statystyki, że wszyscy tu obecni sikaliby po majtach, żeby go mieć w Milanie. Teraz jednak nie doceniają tego, co Hiszpan daje naszej drużynie.
0
Rysiu
Rysiu
10 sierpnia 2018, 12:33
A może z ligi rosyjskiej Lens lub Promes? Kosztów większych niż 40 mln by nie było raczej. Liga dość silna, gracze ograni.
0
Gol
Gol
10 sierpnia 2018, 13:59
Majki - Ja absolutnie nie zgadzam się z tym że liga argentyńska jest mocniejsza od ligi holenderskiej. Wiem że dużo osób co drugi "talent" z ligi holenderskiej stawia na piedestale i płacze że my ściągamy tylko jakiś Bakayoków, a tutaj nam ucieka wspaniale zapowiadający się Esmeraldo z PSV który w poprzedniej kampanii strzelił 3 gole w tym 2 z karnego i miał prawie asystę przy samobóju, a Roma dała za niego jakieś drobne i powstają konsternacje dlaczego Milan się nim nie zainteresował, ale to kompletnie nie zmienia faktu że Pavon na mundialu wypadł po prostu cienko i było widać że to nie jest ten poziom co reszta zawodników grająca w Europie. Milan potrzebuje na już zawodnika który będzie grał co najmniej na podobnym poziomie co Suso, a Pavon to jest znowu bawienie się w nianię dla może zawodnika który kiedyś zbliży się do poziomu który obecnie prezentuje Hiszpan ale to nic pewnego.
0
22KAD
22KAD
10 sierpnia 2018, 10:36
Pewnie Silva odpali w Sevilli
1
Lancaloht
Lancaloht
10 sierpnia 2018, 10:35
Silva niech idzie , tam gdzie będzie mógł się rozwinąć. W Milanie , przy obecnej myśli szkoleniowej, to mu nie grozi...
2
tober12
tober12
10 sierpnia 2018, 10:34
Jakieś jaja oddajemy Silve oferty za Suso będą wysłuchiwac a zostaje dalej Montolivo Mauri Abate itd.
0
tober12
tober12
10 sierpnia 2018, 10:34
Jakieś jaja oddajemy Silve oferty za Suso będą wysłuchiwac a zostaje dalej Montolivo Mauri Abate itd.
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
10 sierpnia 2018, 10:34
Modlę się, żeby nie wykupili Silvy... Ja wierzę w chłopaka i jestem pewien, że gdyby miał szanse od Rino,, to by wystrzelił z formą tak jak Hakan.
1
hyrus13
hyrus13
10 sierpnia 2018, 10:47
O tak, odleciałby w kosmos. Znowu gadanie, że nie dostawał szansy. Bo się uwzięli na niego, najpierw Montella później Rino. Gość był tak zagubiony, że nawet najwierniejsi fani Silvy zauważyli, że nic z tego nie będzie. Z resztą na Musacchio też się wszyscy uwzięli, teraz jeszcze Leonardo dołączył do tego grona, bo po co mu Caldara jak mamy MM.
2
Kac_Jawa
Kac_Jawa
10 sierpnia 2018, 10:50
@Hyrus13 Nie chcę nic mówić, ale Hakana też połowa społeczności AC Milan wysyłała do ... SPAL :D
1
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2018, 10:52
Dokładnie... na szczescie orginalne 38 to duza kwota dla kazdego, a wg.Marci Sevilla chciala dac 20mln teraz... Villareal chce Bacce za 8... Choc mieli opcje za 15 chyba.... Wiec chyba skorzystanie z opcji nam nie grozi, jest nadzieja ze wroci... Ciekawi mnie najbardziej na jakiej podstawie Gattuso widzial go nizej w hierarchii niz Kalinica... A.Silva kojarzy mi sie z Pato... Bardzo brakuje mi takich młodych technicznych zawodnikow w naszym Milanie.
1
hyrus13
hyrus13
10 sierpnia 2018, 11:13
@Kac_Jawa z Hakanem była trochę inna sytuacja, bo każdy wiedział, że Turek miał sporą przerwę. A Silva dostając szanse ich nie wykorzystywał. Uważasz, że Cutrone miał siedzieć na ławce i czekać aż Silva zacznie strzelać? Cutrone dostał szansę i ją wykorzystał, Andrzejek niestety nie.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2018, 10:25
Nie dla Berardiego, a jak bedzie 40+ melonów za Suso to jak najbardziej, jest dobry ale ma tylko jeden zwód w repertuarze i gra tak samo cały czas.
1
Marcin1995
Marcin1995
10 sierpnia 2018, 10:32
Kogo byś sprowadził w zamian za Suso?
2
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2018, 10:44
Chcą usiąść z Romą do rozmów, czyli wydaje się że Leo,Maldini i Gatusso nie uważają że jest nie do zastąpienia.
Bez dobrych skrzydłowych nie ma co grać 4-3-3 więc może zmiana ustawienia.
Widac L&M&G mają jakiś plan B w razie jego odejścia
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2018, 10:44
0
Marcin1995
Marcin1995
10 sierpnia 2018, 10:16
Jak Berardi zastąpi Suso to uciekam z kraju
0
MR. X
MR. X
10 sierpnia 2018, 10:21
Nikt Cię na siłę nie trzyma
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 10:23
trzymamy za słowo
0
Marcin1995
Marcin1995
10 sierpnia 2018, 10:24
Narazie się nie wybieram ale z takim wspomnieniem chyba nie będę mógł tutaj żyć
1
Rakusz
Rakusz
10 sierpnia 2018, 10:34
Ze Zgierza też bym uciekał. Nawet bez Suso ;)
1
kupczyk1981
kupczyk1981
10 sierpnia 2018, 10:06
Jesli Roma wyłoży ponad 40mln za Suso to płakał nie będę.Dla mnie suseł to przecietny grajek.Na 20 dośrodkowań wychodzi mu jedno.Fakt strzelił parę ważnych bramek,ale nic więcej.
6
Gzikuu
Gzikuu
10 sierpnia 2018, 10:17
Amen. Dodałbym jeszcze, że jest baaaaardzo schematyczny, przez co gra całej drużyny staje się przewidywalna. Chociaż bardziej mi przykro, że nawet ktoś taki jest dla nas od 3 lat kluczową postacią...
1
hyrus13
hyrus13
10 sierpnia 2018, 10:30
A ja bym dodał, że w zeszłym roku zawiódł w większości spotkań z czołowymi drużynami ligi. W spotkaniach z Arsenalem też nie istniał. Jemu jest potrzebny naprawdę poważny konkurent, przy którym przeskoczy obecny poziom w innym wypadku topowym piłkarzem nie będzie.
1
grayman88
grayman88
10 sierpnia 2018, 10:03
Mam dylemat z Manuelem...powinien zostać do rotacji dla bigli. A z drugie życzę mu jak najlepiej a wiec i regularnej gry
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 sierpnia 2018, 10:00
Teoretycznie sprzedając Suso odchodzimy od 4 3 3 .. tylko , że sprzedajemy/ wypożyczamy także Silve .. więc jak tu przejść chociażby na 4 3 1 2 .. skoro odpada nam jeden z napastników .. trochę mało to logiczne .. no ale trzeba wierzyć, że Leonardo & Maldini mają łeb na karku.
0
Rafalzki
Rafalzki
10 sierpnia 2018, 10:02
jeszcze 8 dni mercato zostało, myślę, że Panowie L&M chcą opchnąć szrot w liczbie 5-6 graczy robiąc miejsce na 2-3 wartościowych.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 sierpnia 2018, 10:03
No Suso to ja bym szrotem nie nazwał .. chyba, że rzeczywiście zbierają na kogoś konkretnego do pomocy np.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2018, 10:15
Myśle że będzie 4-2-3-1 w takim razie. Te naszej 4-3-3 i tak nigdy nam nie wychodiło tak jak powinno
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2018, 09:59
Jak w lidze Hiszpańskiej nie nastrzela bramek to już mu nic nie pomoże. Carlos zostanie na 3 i będzie można zainwestować w pomoc. O wykup byłbym spokojny, nawet jak wypali to wątpię żeby Sevilla wyłożyła 38 baniek. Ja tam ufam parze LM, oni wiedzą co robią.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2018, 10:04
Dokładnie. Nawet jak go nie wykupią, to po dobrym sezonie prędzej go uda się sprzedać gdzieś za porządny pieniądz... lub zwyczajnie zostawić, bo jednak może się przydać. Transakcja jest zwyczajnie bardzo dobra. Jedyny minus, to że gdy nie wypali, no ale tutaj trzeba podziękować F&M za taką transakcje podyktowaną dobrym słowem CR7.
0
Zako
Zako
10 sierpnia 2018, 10:37
Sęk w tym, ze ten ruch wcale nie wspomaga naszego mercato, a wcale nie wiadomo, czy po dobrym sezonie w lidze hiszpańskiej odnajdzie sie we włoskiej - kazdy wie, jak ta liga jest specyficzna.
0
Rafalzki
Rafalzki
10 sierpnia 2018, 09:57
Co do Suso to gość pokazuje jaki mizerny jest Milan w ostatnich latach, nic osobiście do Hiszpana nie mam ale fakt jest taki, że polegaliśmy dwa sezony na zawodniku który ma nieźle ułożony strzał, potrafi grać tylko na skrzydle i na dodatek jak na skrzydłowego to lekko mówiąc najszybszy nie jest. Więc jeśli w jego miejsce ma przyjść jakiś wartościowy skrzydłowy lepszy od niego to nie mam nic przeciwko.
2
Mateusz1982
Mateusz1982
10 sierpnia 2018, 09:52
Ta, a potem będziemy chcieli odkupić jak Abumeyanga za 80 baniek.
0
Rafalzki
Rafalzki
10 sierpnia 2018, 10:00
nic nie będziemy musieli bo to nie jest taka transakcja jak Kalinic w Milanie, my musieliśmy za Zombie zapłacić 25 milionów, a Silva ma opcję wykupu, czyli nawet jak Sevilla bedzie chciała go wykupić to Milan wcale nie musi się za rok na to zgodzić.
0
Toxer
Toxer
10 sierpnia 2018, 10:05
Myślałem, że to działa tak jak klauzula. Opcja wykupu -38mln, tyle dadzą i nie mamy nic do gadania
0
Wilk87
Wilk87
10 sierpnia 2018, 10:31
To po co w ogóle wpisywać kwote w opcji wykupu, skoro i tak mamy prawo się nie zgodzić? To nie jest obowiązek wykupu za tyle a tyle, to jest dla nich możliwość wykupu za określoną kwote. My wtedy nie mamy nic do gadania, bo taki był zapisz w umowie, wykup za 38 mln.
1
GreyWay
GreyWay
10 sierpnia 2018, 09:52
Nie no, Suso nie może odejść. W końcu ma napastnika który wykorzysta większość jego piłek posyłanych w pole karne
0
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2018, 09:49
Jak poleci jeszcze Suso, to będzie ciekawie. Nie wiem, czy to nie za późno takie rewolucje robić tydzień przed ligą.
0
Marcin1995
Marcin1995
10 sierpnia 2018, 09:45
Z tym Pato to.z jednej strony bym chciał bo gościa strasznie lubię z drugiej po prostu w niego nie wierzę
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 09:45
tak naprawdę po okresie przygotowawczym to Silva jest Naszym numerem 2, Patryka bym wypożyczył do jakiejś Parmy albo Empoli czy Genoi aby się ogrywał. Zostawiłbym bym do Igły, Andrzeja i jako nr 3 , którego nie sprzedamy Bakkę (tylko ciekawe czy nie będzie fochował się z roli). Z kolei jak mamy wiązać z Andrzejem przyszłość to tylko dać go na wypożyczenie do Serie A.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 sierpnia 2018, 10:01
"tak naprawdę po okresie przygotowawczym to Silva jest Naszym numerem 2" Gość trenuje 10 dni z zespołem, zagrał 30 minut z Barceloną i już jest numerem 2 :D Ale rzeźnia.
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 sierpnia 2018, 10:17
Jeszcze pewnie z 10 dni i byłby numerem 1 :D A tutaj taka Sevilla się wtrąciła :(
1
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 10:23
FaNaTyK 2.0 Lepiej się spisywał niż Cutrone. Lepiej się ustawiał i mu piłka nie odkasuje jak Patrykowi. Lepiej jego gra wyglądała od Patryka. Zresztą jak popatrzysz na treningi Milanu co są na yt to też zasuwa i dłużej trzyma piłkę przy nodze i lepiej operuje piłką...
0
Meloon
Meloon
10 sierpnia 2018, 09:44
Naprawdę czasem czytając komentarze tutaj można się zastanowić jak to możliwe, że ludziom z IQ niższym od mopa udaje się składać literki w słowa
6
Marcin1995
Marcin1995
10 sierpnia 2018, 09:42
Nie no wypożyczenie z opcja to dramat nie ma kasy na następcę i nie ma napastnika, jak Borini ma być 3 napastnikiem to ja dziękuję
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się