SCUDETTO


MERCATO LIVE 13 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

13 sierpnia 2018, 08:26, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 13 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

[08:25]: W mediolańskiej klinice La Madonnina rozpoczęły się testy medyczne Tiemoue Bakayoko. Po załatwianiu wszelkich formalność, Francuz jeszcze dzisiaj powinien zostać oficjalnie piłkarzem Milanu. Transfer z Chelsea zawrze się w wypożyczeniu (najprawdopodobniej za 5 mln euro) z opcją wykupu (najprawdopodobniej za 35 mln euro).

[08:29]: Jeden z głównych dziennikarzy MilanNews, Pietro Mazzara, informuje, że do Cortina d'Ampezzo, gdzie znajduje się willa Claudio Lotito, włodarza Lazio, od jakiegoś czasu przybywają przedstawiciele funduszu Elliott. Powód? Jeden: Sergej Milinković-Savić. Amerykański fundusz postanowił zainwestować fortunę w sprowadzenie Serba na San Siro i pochyla się nad żmudnymi rozmowami ze sternikiem rzymian, aby dopiąć swego. Włodarz klubu ze stolicy Włoch nie zamierza jednak przystawać na włączanie w transakcję jakichkolwiek innych piłkarzy, aby Milan zbił cenę za serbską gwiazdę. Według Mazzary, Lotito żąda za Milinkovicia-Savicia 40 mln euro w kwestii wypożyczenia oraz kolejnych 80 mln euro w przypadku aktywowania opcji wykupu, co łącznie uczyniłoby operację wartą 120 mln euro. Czy Elliott zdecyduje się na taki krok?

[08:46]TUTAJ można zobaczyć przyjazd Tiemoue Bakayoko do mediolańskiej kliniki na testy medyczne.

[08:49]La Gazzetta dello Sport potwierdza wczorajsze doniesienia, że Villarreal póki co mówi "nie" ofercie Milanu za Samu Castillejo: 18 mln euro + Carlos Bacca.

[09:53]: Zdaniem Tuttosport, Quincy Promes ze Spartaka Moskwa stanowi dla Milanu alternatywę na skrzydło w przypadku, gdyby nie udało się dogadać z Villarrealem w sprawie Samu Castillejo.

[10:15]Tuttosport: Choć ściągnięcie Sergeja Milinkovicia-Savicia wydaje się niemożliwe, to Milan chce spróbować. W sprawę osobiście zaangażowali się przedstawiciele Elliotta, którzy negocjują z Claudio Lotito. Włodarz Lazio wykluczył włączenie w transakcję takich piłkarzy jak Riccardo MontolivoGiacomo Bonaventura czy Fabio Borini. Szef Orłów nie zamknął jednak drzwi przed formułą wypożyczenia z opcją wykupu. By ją jednak zrealizować, rossoneri musieliby się zgodzić na zapłacenie 40+80 mln euro, co łącznie daje sumę 120 mln euro. Turyński dziennik dodaje, że przy takim wydatku pomóc w kwestiach Finansowego Fair Play mogłyby sprzedaże Gianluigiego Donnarummy bądź Suso, ale piłkarze ci nie opuszczą San Siro tego lata, gdyż nawet nie ma za nich konkretnych ofert.

[10:19]La Gazzetta dello Sport: Sporting CP ma już porozumienie z Milanem w kwestii wypożyczenia z opcją wykupu Carlosa Bakki. Portugalczycy czekają jednak teraz na decyzję samego piłkarza, który preferuje powrót do Villarrealu. W Portugalii i Hiszpanii transfery można przeprowadzać do końca sierpnia, zatem w tym przypadku nie obowiązuje piątkowy deadline.

[10:47]: Corriere della Sera uważa, że tylko "nieprzyzwoita" oferta może przekonać Claudio Lotito do sprzedania Milanowi Sergeja Milinkovicia-Savicia.

[11:04]Tiemoue Bakayoko w dalszym ciągu przechodzi testy medyczne. Corriere dello Sport potwierdza, że koszty transferu dotyczą wypożyczenia płatnego 5 mln euro oraz opcji wykupu opiewającej na 35 mln euro. Jeśli Francuz wyląduje więc w Milanie na stałe, to rossoneri będą musieli zapłacić za niego Chelsea łącznie 40 mln euro.

[11:16]: Jeszcze dziś Manuel Locatelli ma przejść testy medyczne i przejść podpisać kontrakt z Sassuolo. La Gazzetta dello Sport podaje, że rossoneri zarobią łącznie 12 mln euro + kolejne 2 mln euro w bonusach.

[11:37]: Genoa naciska na transfer Andrei Bertolacciego - podają zgodnie włoskie media. Wydaje się, że po wpłynięciu odpowiedniej oferty, Milan nie zamierza stawiać wielkiego oporu w kwestii pożegnania z pomocnikiem.

[11:39]: SkyTiemoue Bakayoko zagra w Milanie z numerem "14". Numer ten jest obecnie wolny.

[12:17]: Rozpoczęły się testy medyczne Manuela Locatellego w Sassuolo. Wychowanek Milanu żegna się zatem ze swoim macierzystym klubem, w barwach którego w pierwszej drużynie zadebiutował wiosną 2016 roku.

[12:35]Sky: Villarreal chce za Samu Castillejo 25 mln euro, bez włączania w transakcję Carlosa Bakki.

[12:40]Tuttosport pisze, że obecnie nie ma żadnej konkretnej oferty za Riccardo Montolivo. Wstępnego wysondowania tematu dokonała tylko Bologna.

[13:06]: Zakończyły się już testy medyczne Tiemoue Bakayoko - informuje MilanNews. Za kilka godzin piłkarz pojawi się w Casa Milan, gdzie złoży podpis pod kontraktem. Jutro Francuz - już jako pełnoprawny gracz rossonerich - przejdzie serię testów fizycznych.

[13:12]TUTAJ można obejrzeć moment opuszczenia kliniki La Madonnina przez Tiemoue Bakayoko. Poniżej natomiast zdjęcie autorstwa fotografa m.in. MilanNews, Daniele Mascolo.

[13:40]: Informacja od Antonio Vitiello, redaktora naczelnego MilanNews: w Casa Milan pojawił się Giorgio Perinetti, dyrektor generalny Genoi. Bardzo możliwe, że odbędzie on rozmowę na temat Andrei Bertolacciego.

[13:53]: Według Alfredo Pedulli, rozmowa w Casa Milan dotyczy Gianluki Lapaduli. Liguryjczycy chcą uzyskać zgodę rossonerich na wypożyczenie napastnika do Frosinone. Rok temu piłkarz odszedł z Milanu do Genoi na zasadzie wypożyczenia (2 mln euro) z obowiązkiem wykupu (11 mln euro).

[14:20]: Giorgio Perinetti, dyrektor generalny Genoi, opuszczając Casa Milan: "Bertolacci? Żadnych negocjacji".

[15:03]Tiemoue Bakayoko już w Casa Milan - donosi portal MilanNews. Lada chwila możemy zatem spodziewać się informacji, że Francuz oficjalnie został graczem rossonerich.

[16:00]: Do końca letniego okna transferowego we Włoszech pozostało równe 100 godzin. Tegoroczne mercato zamyka się w piątek, 17 sierpnia o godzinie 20:00.

[16:06]: Telewizyjny dziennik La7 twierdzi, że Milan zaoferował Lazio 40 mln euro za płatne wypożyczenie oraz 55 mln euro jako prawo wykupu Sergeja Milinkovicia-Savicia, dorzucając przy tym karty dwóch obecnych zawodników rossonerich.

[16:48]: Manuel Locatelli jest już oficjalnie piłkarzem Sassuolo - WIĘCEJ.

[17:23]Sergej Milinković-Savić spędza dzień wolny na tej samej włoskiej wyspie co kapitan Milanu, Alessio Romagnoli - na Palmaroli. To pozwala dziennikarzom z Półwyspu Apenińskiego snuć mediom kolejne domysły na temat ewentualnego transferu Serba na San Siro.

[18:27]La Gazzetta dello Sport: Wszystko zmierza ku rozwiązaniu obowiązującego jeszcze przez rok kontraktu Gabriela z Milanem. Brazylijskim bramkarzem zainteresowana jest drugoligowa Perugia, którą prowadzi Alessandro Nesta.

[18:37]: MilanNews podaje, że Siena i Olbia Calcio są zainteresowane pozyskaniem Alessandro Guarnone, młodym bramkarzem Milanu.

[18:48]: Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Gabriel rozwiąże jutro swój kontrakt z Milanem.

[19:23]Tiemoue Bakayoko niezmiennie znajduje się w Casa Milan. Wkrótce powinno nastąpić oficjalnie potwierdzenie transferu Francuza na San Siro.

[20:08]Tiemoue Bakayoko opuścił Casa Milan po spędzeniu w siedzibie klubu ponad pięciu godzin. Potwierdzenie transferu pomocnika powinno stanowić kwestię najbliższych kilkudziesięciu minut.

[21:52]Sky podaje, że prawdopodobnie także dziś wieczorem trwają rozmowy na linii Milan - Villarreal w sprawie transferów Samu Castillejo Carlosa Bakki. Rossoneri chcieliby się pozbyć Kolumbijczyka z listy płac. Alternatywę dla Catillejo stanowi Quincy Promes ze Spartaka Moskwa i choć wspomniana telewizja dodaje, że Holender być może nawet bardziej odpowiada włodarzom mediolańczyków, to jednak póki co wygrywa determinacja w dojściu do porozumienia z Hiszpanami ze względu na Baccę. Po odejściu snajpera z Ameryki Południowej, funkcję trzeciego napastnika w klubie - po Gonzalo Higuainie i Patricku Cutrone - mógłby sprawować Fabio Borini.

[22:43]: Wydaje się, że na oficjalne potwierdzenie transferu Tiemoue Bakayoko do Milanu, będziemy musieli poczekać do jutra.

[23:10]: Gianluca Di Marzio informuje: Leonardo osiągnął porozumienie z Villarrealem w sprawie transferu Samu Castillejo. 23-letni skrzydłowy trafi do Milanu na zasadzie wypożyczenia (3 mln euro) z obowiązkiem wykupu (15 mln euro). W ramach rozliczenia, do hiszpańskiego klubu na zasadzie transferu definitywnego odchodzi Carlos Bacca.

[23:21]: Peppe Di Stefano ze Sky dodaje, że jutro dograne zostaną ostatnie szczegóły tego transferu, po czym Samu Castillejo przybędzie do Mediolanu. Według dziennikarzy Hiszpan został wyceniony na 25 mln euro, zatem - dokonując prostego rachunku - Carlos Bacca kosztował raptem 7 mln euro.

[23:28]: Gianluca Di Marzio: "My nic nie wiemy o trwającej operacji pomiędzy Milanem a Lazio. Jedynym klubem, który może konkretnie wystartować po Milinkovicia-Savicia, jest Real Madryt, nawet jeśli jeszcze tego nie uczył. Wszystko może się zmienić, ale teraz wydaje nam się, że jest właśnie w ten sposób".



607 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grayman88
grayman88
14 sierpnia 2018, 11:11
Środkowy rozgrywający...dawać tego SMSaaaa!!!!
0
budii1906
budii1906
14 sierpnia 2018, 08:24
Jestem ciekawy tego Castillejo, zastanawiam się tylko po co płacić za zawodnika jak można było mieć Bernarda za darmo - i wtedy sprzedać Bacce. Szkoda że po wypożyczeniu Silvy zostaliśmy z dwoma napastnikami.
0
Arva
Moderator Arva
14 sierpnia 2018, 08:32
Bo Bernard chciał taką pensję, jaką dostał w Evertonie - 6 mln euro/sezon. Jak wytłumaczysz takiemu Suso czy Hakanowi, że przychodzi chłopak który jeszcze nic nie pokazał i dostaje 3x większą pensję?
1
Pato-ForzaMilan
Pato-ForzaMilan
14 sierpnia 2018, 08:09
No i ściągnięcie Pato na trzeciego napastnika
0
roby
roby
14 sierpnia 2018, 07:54
Co Wy się podniecacie tym Bacca...dobre i te kilka baniek...32 lata na karku,a że strzelił kilka bramek...ok ale w słabym zespole a duże go przerastają...ilu takich było że w małym klubiku walą bramy bo wszyscy grają na tego jednego a przechodzi do większego i już nie potrafi .A po 3 nie chce grać ,więc z niewolnika......i wolę Boroniego co każdy po nim jedzie niż oślizgłego ociężałego Bacce...tyle w temacie
0
kayser
kayser
14 sierpnia 2018, 07:34
Castillejo wg transfermarkt jest warty 15 mln, Czyli Bacca poszedł za darmo ;)
0
victor89ck
victor89ck
14 sierpnia 2018, 07:44
Powiedz Chelsea, że Kepa, którego kupili za 80 mln był wart wg transfermarkt 20 mln, albo ManU kiedy za Freda "wartego" 32 mln zapłacili 59 mln. Transfermarkt to nie wyznacznik cen rynkowych, a jedynie poglądowe zestawienie na podstawie osiąganych wyników itp.
0
victor89ck
victor89ck
14 sierpnia 2018, 07:33
Samu Castillejo - meczów z nim nie oglądałem, ale po filmikach i jego profilu zapowiada się dobry zmiennik. Potrafi grac na obu skrzydłach, jest młody i ostatni sezon miał formę wzrostową. Solidny zmiennik, jak dla nas idealny, bo właśnie takiego kogoś brakowało u nas w kadrze. Ciekawe czy to już koniec zakupów, czy przybędzie jeszcze pan X? :D Jeśli nie SMS to na siłę nie ma co szukać, w styczniu kolejne okienko, może dobrą postawą zespołu zachęcimy takiego Rabiota (mimo, że połową stopy jest już w Juve)
0
tommyb1
tommyb1
14 sierpnia 2018, 07:45
Jedni pisza ze jest w Juve, jedni że w Barcy. A dla mnie niech idzie gdzie chce. Do nas ewentualnie za darmo. Szkoda kasy na mr Focha. Ale grubo się sfrajerowalismy moim zdaniem z tym oddadaniem Bakki i wzięciem tego Castillejo. Oby Hiszpan nas zaskoczył jednak.
0
victor89ck
victor89ck
14 sierpnia 2018, 07:53
O zainteresowaniu Barcy też coś obiło się o uszy, zobaczymy w styczniu jak będzie za darmo do wzięcia. Szanse mamy nikłe. Kibice Villarealu z kolei piszą, że się sfrajerzyli tym transferem. Nam na pewno ktoś na zastępstwo skrzydeł jest bardziej potrzebny niż Bacca, więc oceniam transfer na plus, a jak będzie zobaczymy za rok.
0
matten
matten
14 sierpnia 2018, 07:27
Nie kojarzę tego Castillejo, ale statystyki ma średnie. Na plus młody wiek, ogranie w pucharach i uniwersalność (z tego co widzę może grać zarówno po lewej, jak i po prawej stronie). Zobaczymy co z tego będzie. Powodzenia.
0
patoo_07
patoo_07
14 sierpnia 2018, 07:24
Jeszcze tylko pomocnik, bo Bakayoko nic nie zmieni w pomocy poza zwiększeniem zasobu ludzkiego swoją osobą.
0
Palysek
Palysek
14 sierpnia 2018, 07:01
Dobry transfer !!! przyda się zmiennik dla Suso ale i tak potrzebujemy jakiegoś kocura w drugiej linii
0
kawalerowicz
kawalerowicz
14 sierpnia 2018, 06:59
No i fajnie mam nadzieje, że Samu okaże się solidny. Villarreal też dobrze na tym wyszedł, Bacca za 7mln w przeliczeniu, niech nie płaczą.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
14 sierpnia 2018, 06:56
Taaak oczywiście Fassone zrobił lepsze mercato, wywalili tyle kasy - pożyczonej, że mało brakło a na dwa lata wywalili by nas z LE.. super dajcie mi złotą kartę kredytową to też Wam zrobię transferki, a co tam że za rok ogłosimy bankructwo.. Czy waszym zdaniem Leonardo to Jezus? I mnoży pieniądze jak ryby i wino? Wbijcie sobie w koncu do tych głów, że skoro udokumentowane przychody klubu sa na poziomie 450 - 500 mln euro, a wydatki sa na identyczną kwotę, to ściągnięcie 10 zawodników mając nad głową FFP które wymusza od Milanu "wyjście na zero" jest niemożliwe.. Leonardo i tak dokonał największego transferu który przycmiewa Ronaldo i jest to Il Capitano Maldini i za to mu bardzo dziękuję.
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
14 sierpnia 2018, 06:56
Jeżeli nie kupimy playmakera na poziomie to znowu będzie tartak, męki i rozczarowanie.
5
kawalerowicz
kawalerowicz
14 sierpnia 2018, 07:00
Zgadzam się, jeden porządny środkowy i już będę zadowolony z okienka, które pozornie miało być kiepskie.
1
Qiub
Qiub
14 sierpnia 2018, 06:49
Hiszpanie na reddicie piszą, że Castillejo to kozak i generalnie głosy są takie, że Villareal się sfrajerzył tym transferem.
0
maciekpl
maciekpl
14 sierpnia 2018, 06:25
Mnie również nie powala mercato i nie wiem czym niektórzy się tak cieszą i na jakiej podstawie żywią tak optymistyczne nadzieje. Po pierwsze mamy praktycznie gołą jedenastkę. Po drugie zapowiada się, że kolejny sezon zagramy bez kreatywności w pomocy. W związku z tym podejrzewam, że dopóki sił wystarczy to będzie w miarę ale jak wyeksplatujemy naszą żelazną jedenastkę będziemy bici przez dół tabeli. Zakup Higuaina i Caldary. To Juve chciało Bonuca, to Bonuc chciał do Juve, to Juve musiało sprzedać Igłę...my nic nie musieliśmy. Można było wynegocjować lepsze warunki tej transakcji. Pozbycie się Bacci za 7 mln... spadłem z krzesła. Opcja wykupu za 15 mln, proponowali 12mln, a wydali 7mln. Pokażcie mi innego napadziora, który strzela 15 bramek w poważnej lidze a kosztuje takie grosze. Podsumowując, mam nadzieję, że się bardzo mylę, ale będzie to kolejny sezon rozczarowań, z "happy endem" w postaci kwalifikacji do Ligi Europy...
0
mrkojiro
mrkojiro
14 sierpnia 2018, 06:51
Ocenimy mercato jak to już się skończy. Zakup Higuaina i Caldary jest ruchem podobnym do tego jak przyjście do nas Bonucciego - wykorzystaliśmy sytuację i dobrze na tym wychodzimy. Z tym, że teraz obsadzamy dodatkowo pozycję, na której nie działo się nic od lat. Pozbycie się Bacci za tą kasę faktycznie wygląda na mega promocję z naszej strony, ale tym razem to my mamy nóż na gardle: dni uciekają a my musimy pozbyć się piłkarza. Przy okazji wyciągamy skrzydłowego na obie strony, więc znowu na tym zyskujemy. Z drugiej strony gdyby Castellijo kosztował 14 i Bacca 11 to nikt by nie płakał, a wychodzi na to samo. Myślę, że Leonardo pracuje nad transferem pomocnika, którego mocno potrzebujemy. Jeśli uda nam się takiego (kreatywnego) zakontraktować, to wcale nie zostajemy z gołą 11. Zobacz, przypuśćmy że kontraktujemy klasowego pomocnika nikogo przy tym nie żegnając. W pomocy nagle mamy Jacka, Biglię, Kessie, Bakayoko + pana X. Jest jeszcze Hakan, który może grać też na 10 jak i na skrzydle. Do tego przód mamy obsadzony, skrzydła już też. Z lewej może grać Castellijo lub Hakan lub Borini lub nawet Jack, z prawej Suso/Castellijo/Borini. Potrzebujemy wyłącznie klasowego ofensywnie usposobionego kreatywnego pomocnika i w zasadzie mamy komplet. Daj dokończyć mercato, wtedy zobaczymy.
0
kawalerowicz
kawalerowicz
14 sierpnia 2018, 07:09
Trochę masz racji, najbardziej co do Bacci, 7 mln im wyszło za niego. Myślę, że przy Gattuso mógłby lepiej grać niż za Montelli ale sam wolał Hiszpanię. Grunt, że na 90% przyjdzie Samu. Co do Higuaina chciała go chociażby Chelsea więc dobry ruch, zna ligę włoską od podszewki. Caldara- młody perspektywiczny. Bonucci niech tam spada, nic wielkiego nie grał. Patrząc jeszcze przez pryzmat FFP uważam, że okienko jest i tak znośne, wyobrażałem to sobie o wiele gorzej. Zawsze jest jakieś ale lecz sądzę, że jest okej. Mam przeczucie, że te transfery okażą się konkretne, a nie jak rok temu. Jeszcze może coś się zadzieje w zimowym.
0
maciekpl
maciekpl
14 sierpnia 2018, 07:11
Nie no sorry ale nie odbieram transferów Bakayoko czy Castellijo jako choć odrobinę zbliżających nas do Juve, Interu, Napoli czy nawet Romy. Dodatkowo bardzo źle odbieram sprzedaż Locatellego bez prawa odkupu. Na prawdę mam nadzieję, że wyjdę na ignoranta i czarnowidza, ale moja wiara w poprawę jest bardzo mała.
0
matten
matten
14 sierpnia 2018, 07:42
Moim zdaniem warto wstrzymać się z oceną do końca okienka transferowego. Przypuszczam, że Leonardo szykuje jeszcze jakiś "duży" transfer do pomocy, bo bez tego faktycznie może być krucho. Ja niezmiernie cieszę się z transferu Higuaina, bo od czasu Ibrahimovica nie mieliśmy w składzie klasowego napastnika; uważam, że ten ruch bardzo pomoże nam w walce o top 4. Na plus oceniam również systematyczne pozbywanie się przeciętniaków, których w szerokiej kadrze było aż nadto. Brak klauzuli odkupu przy transferze Locatellego również mi się nie podoba. Sprzedaż Bakki to dobre rozwiązanie, bo Kolumbijczyk nie chciał u nas grać ("z niewolnika nie ma pracownika"), poza tym inkasował za duże pieniądze jak na rolę, którą pełniłby w zespole (rezerwowy). Moja największa obawa to trener; uważam że należało dokonać roszady na tym stanowisku, bo Gattuso to niewiadoma.
1
radson1406
radson1406
14 sierpnia 2018, 02:28
Mnie jedynie przeraza wizja Boriniego jako naszego trzeciego napastnika.
0
#3#6
#3#6
14 sierpnia 2018, 01:30
Moim zdaniem, aktualne mercato w wykonaniu Leonardo nie ma nawet najmniejszego podjazdu do Mirabellego, już pomijając transparentność. F&M wyrobili się z transferami dużo szybciej i nie dali z siebie robić takich frajerów jak Leonardo i wszystko było czarno na białym. Teraz wracamy do galliani style. 0 rozmysłu tylko znajomosci, 8mln za Bacce, rofl. To ze kupili Higuaina za taka kasę to żadne osiągniecie, zwłaszcza ze juve musiało się go pozbyć, a nawet im na rękę promocja włoskiej ligi, a wymiana najlepszego obrońcy na niewiadomy talent to strzał w kolano uważam. Castiejo Bakayoko, co dalej? Inter ściąga kozaków na każda pozycje a my unknown’ow po niekorzystnych warunkach. Cofnę gadkę jak faktycznie pojawi się Savic. Bakayoko może nie tragedia ale 40mln dużo jak za b2b ze słabym sezonem w dobrej lidze.
3
Sneakysu
Sneakysu
14 sierpnia 2018, 01:48
A co mieli Bonusa na siłę trzymać? Zrobił dobry deal bo przyszedł w końcu rasowy napastnik którego tak bardzo potrzebowaliśmy od dłuższego czasu, oraz utalentowany młody obrońca który już pokazał na co go stać w lidze włoskiej, także nie wiem czemu określasz go niewiadomym talentem. Do tego Bakayoko, który średnio poradził sobie w Premier League ale za to był kozakiem gdy grał w Monaco, a wiadomo, że Włoska liga póki co jest słabsza od angielskiej, także jestem pewien że Bakayoko z Monaco powróci do Nas, zwłaszcza jak Gattuso go przyciśnie, także nie wiem jak możesz porównywać w ogóle transfery Fasone a Leonardo, bo z zeszłego mercato to kto dobry nam został? A ile mln zostało wydane?
1
#3#6
#3#6
14 sierpnia 2018, 01:58
Z samej podstawy - Hakan, RR, Conti (którego uważałem za najlepszy transfer - pech - kontuzja), Kessie Na ławę Borini Zrobili 10 transferów, chyba ze liczyć MMusiacchio to 11 i masz zawodników 6. Do tego Bonucci który odszedł wiec 7, teoretycznie Caldarra jest tu dzięki nim. Bez bonucciego nie byłoby caldarry i pewnie higuaina. Do tego Silva który niewiadoma. Jedyny niewypał to kalinic i Ew silva. Nawet brat Donnarumma był dobrym dealem z pozycji ekonomicznej. Zapłacili 6mln żeby nie stracić 40. Leonardo w analogicznej sytuacji puściłby Gigio za 3mln i wypożyczenie llorisa Karuisa
1
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2018, 02:18
Ktoś chyba zapomniał, że Fassone z Mirabbelim pracowali nad transferami nie od 1 lipca 2017 a praktycznie pod koniec roku 2016 roku Fassone zaczął pracować w Milanie. Jakby Leonardo dostałby tyle czasu, ba nawet początek mercato to kto wie czy by tutaj nie doszło do drugiej rewolucji kadrowej
3
Jacek 81
Jacek 81
14 sierpnia 2018, 05:26
Fakty są takie, ze okienko nie robi szału i tyle, plus do tego Wszyscy na wypożyczalniach, a za nie będzie w końcu trzeba zapłacić.
0
Zako
Zako
14 sierpnia 2018, 06:48
Cìężko chwalić Mirabellego i Fassone - co z tego , że tylu w 1 skladzie , skoro patrzac na tabelę skończylismy w tym samym miejscu co poprzednio. Ponadto, mogli rzucać sobie kasą bez zobowiązań.
1
#3#6
#3#6
14 sierpnia 2018, 10:11
Uważam ze trzeba być szaleńcem żeby oczekiwać od nowo złożonej kadry podium. W sumie sam nik byłem haha. Dużo kasy tez nie wydali w tym kilka mocnych deali typu Kessie w 3 ratach
0
Preziosi
Preziosi
14 sierpnia 2018, 01:12
róbcie screeny , castillejo -> silva 2.0
0
nokoments
nokoments
14 sierpnia 2018, 00:38
Mocno nie doceniacie Castillejo koledzy, gościu raczej nie będzie tylko zmiennikiem dla Suso, ale i realną konkurencją - jest dużo lepszy od Deulofeu za którym tu wielu w zeszłym roku płakało i w przeciwieństwie do Promesa jest już zweryfikowany przez silną ligę.

Drybling i wrzuty ma na poziomie zbliżonym do Suso, ale jest od niego szybszy. Suso za to lepiej strzela z daleka. Do tego Castillejo regularnie grywał na obu skrzydłach.

Wreszcie jak Suso będzie grał w meczu piach to będzie kim postraszyć, gościem który w zeszłym sezonie wypracował 15 goli w La Liga - w kontekście całego sezonu to ogromny skok jakościowy dla naszego zespołu.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2018, 00:40
0
Catzone
Catzone
14 sierpnia 2018, 01:29
Pokuszę się o stwierdzenie,że z daleka ma lepsze strzały. Mniej widzi i mniej podaje.
0
Catzone
Catzone
14 sierpnia 2018, 00:18
Śmieję się jak ktoś się powołuję na Di Marzio: Zawsze podaje na końcu sprawy,detale typu "Kiedy testy medyczne danego gracza". SMS mało realny,ale powoływanie się na niego jest śmieszne. Wczoraj pisał,że Villareal odrzucił ofertę 18+Bacca a dzisiaj,że idą na taki deal i jutro testy medyczne. Taki prosty przykładzik.
1
Dudinho
Dudinho
14 sierpnia 2018, 00:15
Mi to wygląda na zagrywkę ala "stary milan" i Galliani. Wszystko po cichu, wiedzą że mają mało czasu a rozgłos w mediach nie pomaga. Wyciszą sprawę że niby nie ma gadki a tak naprawdę dopną transfer. Tak samo jak dzisiaj z Castillejo. Nie było ogłoszenia Bakayoko bo Leonardo latał pewnie i załatwiał wszytko.
2
14 sierpnia 2018, 00:12
Teraz jeszcze Promes i Ziyech/Rabiot , heh rozmarzylem sie , watpie ze nawet kreatywny pomocnik przyjdzie...
0
Zimer9009
Zimer9009
14 sierpnia 2018, 00:11
Dla Wszystkich, którzy dziwią się dlaczego Bacca poszedł za tak mała sumę odstępnego: - Ac Milan go nie chce - Bacca nie chce grać w Ac Milan - Nikt inny go nie chce za gotówkę - Villarreal nie ma na niego parcia - za niecały miesiąc kończy 32 lata Moim zdaniem cieszmy się, że udało sie go wypchnąć w tej konfiguracji.
4
Gol
Gol
14 sierpnia 2018, 00:28
Myślę że kluby z Anglii spokojnie dałyby za Bacce to 15 mln z pocałowaniem ręki, tylko niestety ale Carlos pewnie chciał iść tylko do Villarrealu. Mówiąc w tym momencie serio to jest chyba jedyny tej klasy napastnik dostępny jeszcze na rynku którego można dostać za czapkę gruszek i naprawdę wątpię żeby nie było chętnych. Przypominam że za takiego Lapadule dostaliśmy od Genoi 11 mln euro.
1
Frugusia2014
Frugusia2014
14 sierpnia 2018, 00:11
Jaki Promes? Lepszy? Bije Samiego o glowe? Pod jakim względem? Rating w fifce, video nanaczy youtube czy statystyki w ogorkowej lidze? Jak mozna porównywać nie oglądając nawet regularnie kogos gry. Zupełnie bezsensu. A pewnie zaden nawet nie ogladal 2 jego spotkań w poprzednim sezonie. Jesli przyjdzie na pewno sie przyda, młody jeszcze jest i ma świetną technikę i szybkość.
1
Gol
Gol
14 sierpnia 2018, 00:15
Przede wszystim Quincy ma niesamowity gaz, bardzo silny strzal i jest obunozny co ma duze znaczenie w przeciwienstwie do Hiszpana , widzialem jego mecze w kadrze Holandii i kilka w Lidze Mistrzow.
0
Gol
Gol
14 sierpnia 2018, 00:08
Mówiąc szczerzę od początku wiedziałem że skończy się na Castillejo, bo mieliśmy w składzie Bacce którego chciał Villarreal, a my i tak potrzebowaliśmy zmiennika dla Suso.

Ale cena troszeczkę mnie zdziwiła, rozumiem że Castillejo to 23 latek, a Bacca to 31 (wkrótce 32) letni wyjadacz, ale 7 mln za Kolumbijczyka to kpina.

Pisałem już o jego statystykach, pisałem że tak naprawdę ani u nas, ani w Hiszpanii nie zawiódł, a tutaj Milan wedle doniesień medialnych powiedział twarde - "Nic z tego koleś, nie kupicie Carlosa za 8 mln Euro" - po czym wkręcił go w wymianę za 7 mln.

Powiedzcie mi czy znacie innego 31 latka który w trzy sezony strzelił 52 bramki i zanotował 16 asyst którego obecnego klub puściłby do nas za takie grosze ?

Ok, Carlos swoje zarabiał i trzeba się go było pozbyć bo nie chciał być trzecim napastnikiem, ale... naprawdę... 7 mln ?

Natomiast jeżeli chodzi o SMS-a to wiadome jest dla mnie że go nie kupimy i byłbym bardzo zaskoczony jeżeli udałoby się go pozyskać, bardziej chyba nawet niż w 2010 kiedy ostatniego dnia Mercato kupiliśmy Zlatana i Robinho.
Operacja z tych fantastycznych, pewnie niczego nie mająca wspólnego z rzeczywistością i tylko sztucznie napompowana przez media.

Skończcie z tym Pato bo coraz bardziej się obawiam że może to okazać się prawdą, a to jeszcze większy absurd niż ten z Baccą.
Rozumiem sentyment, ale ludzie zrozumcie że najpewniej ten trzeci napastnik będzie nam potrzebny, to nie jest trzeci bramkarz że raz na jakiś czas dla jaj zagra sobie w Pucharze Włoch i finito, bo jeżeli tak miałoby to wyglądać to jasne #WelcomeHomePato itd., nawet z punktu marketingowego wyszlibyśmy sporo na plus na takiej akcji, ale w poprzednim sezonie było trzech napastników i każdy z nich grał dość sporo, w tym raczej inaczej nie będzie, dodatkowo Cutrone nie jest jeszcze pewniaczkiem, bo do tej pory rozegrał tylko jeden sezon w poważnej piłce.

Wyobraźcie sobie scenariusz, Higuain łapie kontuzję, Cutrone ma zjazd formy i na mecz z Juventusem wychodzimy z Pato na szpicy który kopie się po czole od 2013 roku, po czym w 2 minucie standardowo łapie uraz mięśniowy i na ataku zastępuje go Fabio Borini.

Naprawdę to może i brzmi śmiesznie, ale jest chyba bardziej realne niż transfer Milinkovicia-Savicia do Milanu.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2018, 00:10
2
Boateng93
Boateng93
14 sierpnia 2018, 00:26
Obawiam się, że skończy się na tym, że nawet Pato jako trzeci napastnik nie przyjdzie, a przyjdą mecze gdzie tam trzeba będzie Boriniego wystawiać...
0
Andre
Andre
14 sierpnia 2018, 00:05
Wszystko to wygląda obiecująco, ale ja póki co, wciąż czekam na jakąś petardę transferową w postaci klasowego, kreatywnego środkowego pomocnika. Liczę, że Leonardo z Maldinim sprawią nam jeszcze jakąś miłą niespodziankę przed końcem tego mercato ;)
0
Anonim
Moderator Anonim
14 sierpnia 2018, 00:03
Bardzo nie podoba mi się to sprzedawanie naszych zawodników za bezcen
5
comicowy
comicowy
14 sierpnia 2018, 00:14
No niestety. Sytuacja kadrowa u nas jest tragiczna. Jeżeli my musimy pozbyć się zawodników, to wiadomym jest, że kluby będą oferowały mniej niż chcemy, bo koniec końców i tak musimy przyjąć ofertę.
0
rossoner111
rossoner111
13 sierpnia 2018, 23:59
uuu widzę walko o 5 miejsce będzie ostra. Umówmy się póki co Leo&Maldini na 3+. Wymiana Bonucciego na Caldare żaden wyczyn, sprzedaż szrotu za pół darmo również, Reina i Strinic nie za ich kadencji, bakayoko zagadka, Igła duży plus, Castillejo na ławkę ok, ale my mamy walczyć o LM nie 5 miejsce..... Panowie panowie duża burza mały deszcz. Czekam wkoncu na jakiś sukces duetu L&M. Bo wszystko powyżej jest po prostu średnim wyczynem. I za boga jak oni wycenili tego grajka na 25 mln....
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2018, 00:03
3
Boro
Boro
14 sierpnia 2018, 00:11
95 rocznik, 91 meczy rozegranych w Villarreal, daj mu szansę tym bardziej że to gość sprowadzany jako zmiennik. Caldara prawdopodobnie przyszlosc (i to nie odległa) reprezentacji Włoch, 3/4 kibiców Juve uważa jego sprzedaż za mega błąd ale dla Cb to żaden wyczyn. Gonzalo Higuain ponad sto goli w trzech ostatnich sezonach Serie a. Do tego oczyszczamy kadrę ze szrotu. Moim zdadniem wszystko idzie w odpowiednim kierunku, no ale nadal mamy optymistow co liczą na SMSavicia w tym okienku...
4
jasiom22
jasiom22
13 sierpnia 2018, 23:56
Pewnie w Villarealu zgodzili się na tanie wypożyczenie w zamian za potężne zejscie z wartości Bacci. Ogólnie chyba dobry deal. FFP pod kontrolą, zmiennik dla Suso jest.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 sierpnia 2018, 23:55
Klasycznie , chłopak jeszcze w Milanie piłki nie dotknął a już zmieszany z błotem ^^ moim zdaniem to bardzo dobry zmiennik dla Suso .. a kto wie, może i konkurencja .. trochę nas uskrzydlił Leonardo w tym okienku .. ale trochę chłodnej głowy to by się przydało.
9
rossoner111
rossoner111
13 sierpnia 2018, 23:55
....
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2018, 00:00
0
Morata1993
Morata1993
13 sierpnia 2018, 23:55
Di Marzio ostatnimi czasy dużo wpadek więc to nie jest wyrocznia.
1
tober12
tober12
13 sierpnia 2018, 23:50
Super gdyby jutro udało się dopiac Bakayoko i Samu. Mielibyśmy jeszcze 3 dni na jakis transfer. Drugi plus zagra w niedziele zamiast Boriniego xd
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2018, 23:52
1
BartekWydziu
BartekWydziu
13 sierpnia 2018, 23:48
Może w końcu zejdziecie na ziemię z tymi smsami.
0
Boateng93
Boateng93
13 sierpnia 2018, 23:48
Chyba, że przyjdzie ten SMS i będzie grał przed dwoma środkowymi pomocnikami wtedy zrozumiem ten ruch ze sprowadzaniem rezerwowego dla Suso. Wtedy: Gigi/Reina - Conti/Calabria Caldara/Musacchio Romek/Zapata RR/Strinić - Bakayoko/Kessie Biglia/? - Hakan/Bona SMS/Halilović Suso/Samu - Higuain/Cutrone. Wtedy rzeczywiście zbudowany by kadrę gdzie byłoby po dwóch niezłych zawodników na każdą pozycję. A nie jak na ten sezon rywalizacja tylko w obronie, a w pomocy zero zmienników.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 sierpnia 2018, 00:18
Bakayoko to nawet bardziej by z Biglia porywalizował ewentualnie bo to DP .. na box to box to nie wiem czy on się sprawdzi.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 sierpnia 2018, 23:46
No to plotki związane z SMSem chyba pozamiatane .. niemniej miejmy nadzieje, że kogoś do pomocy jeszcze sprowadzą .
0
mariodasilva33
mariodasilva33
13 sierpnia 2018, 23:44
Samu jest dość chaotycznym zawodnikiem. Dysponuje duża szybkością i tylko lewa noga , niby dobrze ze w końcu będzie konkurencja na prawym skrzydle ale powiem szczerze , ze czekam mimo wszystko na światowej klasy pomocnika , racjonalne wydaje się ściągnięcie Rabiota koło czwartku ale gdzieś tam z tylu głowy tli się nadzieja na Sergieja. Nasze lewe skrzydło tez nie powala jakością ale nie da się wszystkiego wymienić w ciagu miesiąca i to z okrojonym budżetem . Jestem dobrej myśli ale na chwile obecna dalej nie damy rady wskoczyć do Top 4 . Pozostaje czekać do końca mercato i być dobrej myśli
0
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2018, 23:47
Zarówno Rabiot jak i Sergej wydają się bardzo mało prawdopodobni. Szkoda, że obecnie na rynku nie ma chyba w ogóle innych tak dobrych pomocników na lewą połówkę, którzy by byli do wzięcia za ok. 40-50 mln. Na myśl przychodzi mi tylko Tielemans, ale czy udźwignąłby on kierowanie grą Milanu?
0
13 sierpnia 2018, 23:41
Promes duzo lepsza opcja i oby to nie byl ostatni transfer.
0
Marcin1995
Marcin1995
13 sierpnia 2018, 23:41
Poproszę jeszcze konkretnego pomocnika i będę bardzo zadowolony z tego okienka
0
karp_fso
karp_fso
13 sierpnia 2018, 23:40
Jest okej. Że za taką kasę? Fakt, 3-4 lata temu za 25 milionów sprowadzało się może nie topowego gracza, ale bardzo dobrego. Dziś ceny skoczyły i 25 milionów to tak jakbyśmy te 3-4 lata temu zapłacili 10-12 ;) Na ławkę powinien być okej, martwię się tylko tym, że Castillejo delikatnie mówiąc nie jest bykiem i taki suchoklates może się odbić od twardych obrońców w Serie A. Zobaczymy.
0
Boateng93
Boateng93
13 sierpnia 2018, 23:39
Nawet oglądając jego kompilacje na YT nic tam ciekawego nie ma. I z nich wynika, że on w Villarrealu grał cały czas tylko na prawej stronie. Drogi rezerwowy dla Suso gdy bardziej potrzeba kogoś na lewego skrzydło. No chyba, że przyjdzie jeszcze ofensywny pomocnik i Bonaventura z Hakanem będą tam mogli rywalizować o miejsce.
0
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2018, 23:43
Na lewe skrzydło mamy Hakana, Jacka i Boriniego, bo jeśli kupimy pomocnika na lewą połówkę, to nie ma szans, by Hakan siedział na ławce.
0
Lomaxini
Lomaxini
13 sierpnia 2018, 23:48
kamilus Hakan miał być podobno przesuwany do środka a jaki skrzydłowy z Boriniego to każdy wie.
0
Boateng93
Boateng93
13 sierpnia 2018, 23:51
Jak nie sprowadzą pomocnika do pierwszego składu to czy to będzie system 4-3-3 czy 4-2-3-1 zarówno Hakan jak i Bonaventura będą potrzebni do pierwszego składu.
0
milan2002
13 sierpnia 2018, 23:38
Hm… Czy przypadkiem transfer Castillejo nie oznacza, że Suso odejdzie? No chyba, że sprowadzili go jako zmiennika.
0
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2018, 23:40
Właśnie ma być zmiennikiem, by Suso nie musiał ciągle grać. A gdyby nie grał, to byśmy nie musieli tam widzieć Boriniego, którego uważa się bardziej za lewoskrzydłowego (w ubiegłym sezonie najwięcej bramek zdobył właśnie z tamtej pozycji).
0
Milanello94
Milanello94
13 sierpnia 2018, 23:38
Jutro przywitamy Pato jako trzeciego napastnika lub w czwartek :-) oczywiście za Bacce
0
per93milan
per93milan
13 sierpnia 2018, 23:37
i tak na koniec mercato sms i rabiot w pakiecie :D
0
Owiec
Owiec
13 sierpnia 2018, 23:34
Mam wrażenie, że te wszystkie wypożyczenia z opcją wykupu, za rok nas udupią z FFP :v
0
Marcin1995
Marcin1995
13 sierpnia 2018, 23:40
Mamy do uiszczenia 86 mln, sprzedajemy Silve za 30, Loce za 10 i Dollara za 50 i wszystko gra
0
Bandon
Bandon
13 sierpnia 2018, 23:40
Jak będziemy mieć LM to lekko sobie z tym poradzimy, ale jeśli nie, to będziemy pewnie łatali to odejściami. Mam wrażenie, że Leonardo i Paolo grają va banque.
0
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2018, 23:44
Nawet jak nie będzie LM, sprzedaż Gigio i Suso powinna dać nam ok. 80 mln.
0
Boateng93
Boateng93
13 sierpnia 2018, 23:32
Według ludzi oglądających La Ligę to bardzo chimeryczny zawodnik z przebłyskami, który większość sezonu jest bez formy. Czyli taki trochę drugi Suso, bo nie oszukujmy się Hiszpan też większość meczów gra słabo, ale potrafi mu ta piłka na nogę siąść i odmienić losy meczu.
2
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2018, 23:44
Jakieś źródło wpisów tych 'ludzi'?
0
Boateng93
Boateng93
13 sierpnia 2018, 23:54
Tłiter.
0
Kaka821
Kaka821
13 sierpnia 2018, 23:30
Dla Mnie jest On jakos tak malo dynamiczny ale oczywiscie nie skreslam go i zobacze co pokaze po ewentualnym transferze do nas
0
Ostawyski
Ostawyski
13 sierpnia 2018, 23:32
Jest zdecydowanie szybko od suso
0
Marcin1995
Marcin1995
13 sierpnia 2018, 23:29
Możemy już skończyć marzyć o Savicu, GDM poinformował że nie toczą się żadne negocjacje
0
Anonim
Moderator Anonim
13 sierpnia 2018, 23:36
Gianluca to jeszcze żadna pewność. Szczególnie, że negocjacje miały się odbywać także poprzez Eliotta, co potwierdził MilanNews
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2018, 23:39
0
Marcin1995
Marcin1995
13 sierpnia 2018, 23:38
Wolę takie podejście, jak coś z tego będzie to się potem będę podniecał
1
Anonim
Moderator Anonim
13 sierpnia 2018, 23:40
To akurat dobre podejście :D
3
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2018, 23:42
A czy czasem ten sławetny Gianluca Di Marzio nie mówił o tym, że negocjujemy z Benzemą, po czym sam gracz i jego agent wszystko zdementowali?
5
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2018, 23:26
Ponoć zarząd wolał Promesa, ale on był po prostu droższy (a my chyba świnkę skarbonkę rozbijemy na pomocnika) - 25 mln vs 18 mln, do tego odchodzi Bacca, dzięki czemu uwalniamy kolejne 7 mln brutto rocznie z pensji.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 sierpnia 2018, 02:39
A to Samu będzie grać za darmo? Pewnie dostanie 2-2,5mln więc zaoszczędzimy 2-3mln brutto. A Bakayoko też mało pewnie zarabiać nie będzie.
0
Adam1983
Adam1983
13 sierpnia 2018, 23:24
Nie oszukujmy się liga hiszpańska jest mocniejsza oglądałem kilka meczów Villareal i ten chłopak ma duże pojęcie więc wydaje mi się że będzie to duże wzmocnienie Jeśli chodzi o Bakayoko transfer oglaszą jutro spokojnie jeszcze kogoś do środka i upieram się z tym 3 napastnikiem bo dużo meczy do rozegrania a nie daj Boże kontuzja Higuaina i Borini nie da rady
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 sierpnia 2018, 23:40
Nie jest mocniejsza
1
MR. X
MR. X
13 sierpnia 2018, 23:23
Ho ho, no to mamy niusa :). Jeszcze Savic i porobimy z radości w gacie ;)
0
1  2  3  4  5    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się