SCUDETTO


Media zgodne: zwyciężył wariant z Borinim na skrzydle i Bonaventurą w pomocy

25 sierpnia 2018, 11:11, cinassek Aktualności
Media zgodne: zwyciężył wariant z Borinim na skrzydle i Bonaventurą w pomocy

Włoskie media zgodnie twierdzą, że przy doborze wyjściowego składu Milanu na wieczorny mecz z Napoli, zwyciężył ostatecznie wariant z Giacomo Bonaventurą w pomocy i Fabio Borinim na lewym skrzydle. Tym samym na ławce rezerwowych zasiądzie nowy pomocnik rossonerich, Tiemoue Bakayoko. Jedyną nową twarzą w szeregach Il Diavolo, jaką ujrzymy na San Paolo od samego początku, będzie Gonzalo Higuain.

Prawdopodobny skład Milanu na mecz z Napoli:

(4-3-3): G. Donnarumma - Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez - Kessie, Biglia, Bonaventura - Suso, Higuain, Borini



114 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Madman
Madman
25 sierpnia 2018, 19:29
Gato jak będzie tak wielbić borinirgo to 4 kolejki i out. Wtedy może ktoś z głową bedzie
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2018, 19:29
0
acmti__
acmti__
25 sierpnia 2018, 18:53
Z całym szacunkiem, ale z takim rywalem trzeba ryzykować, zwłaszcza że ławka w tym sezonie nie jest najgorsza. Borini niestety jest tylko solidny, ale każdy wie na ile go stać.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 sierpnia 2018, 18:50
To że nie podoba mi się ewentualny występ od 1min Boriniego nie znaczy że nie szanuję go jako piłkarza czy człowieka, bardziej oceniam ewentualny wybór Rino który tą decyzją w moim odczuciu postąpił by strachliwie wybierając mniejsze zło, oczekiwał bym więcej odwagi z odrobiną szaleństwa zamiast trzymanie się swojej strefy komfortu czyli tego co lubimy bo znamy.
2
Wolly
Wolly
25 sierpnia 2018, 18:46
Mam nadzieję ze Borini zagra ponad przeciętnie. Bo widać ze trenwr boi sie zaryzkowac z nowymi nabytkami. No ale to on wybiera.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
25 sierpnia 2018, 18:33
Dramat.
0
MK92
MK92
25 sierpnia 2018, 17:25
Gattuso ewidentnie boi się w takim meczu zaryzykować z nowymi wariantami personalnymi. Czy ma rację? Przekonamy się około 22:30.
1
Zirytowany
Zirytowany
25 sierpnia 2018, 16:53
Umarł król (Kalinic) niech żyje król (Borini).
6
Lipido
Lipido
25 sierpnia 2018, 16:36
Zaczynamy z bardzo mocnym przeciwnikiem a Gattuso wpycha na siłę przeciętnego Boriniego. Każdy nawet dobry pomocnik wkręca go w ziemię a w ofensywie to lepiej nie komentować. Znowu skończy się na bieganiu. Może Bolta zatrudnić? Ten też by dawał z siebie 101 procent.
0
Pinokio
Pinokio
25 sierpnia 2018, 16:27
Obawiam się, że będzie powtórka z meczu przeciwko Lazio (4-1). Wtedy również Borini zagrał na skrzydle i każdy wie jak to się skończyło. Ten człowiek nigdy nie powinien znaleźć się w Milanie a ludzie dalej go bronią :D Niektórzy ty piszą, ze w odróżnieniu od innych biega...takie teksty mnie rozśmieszają najbardziej. Cała lewa strona w tym meczu będzie niestety wyłączona.
2
Boro
Boro
25 sierpnia 2018, 17:51
Idź kupon obstaw
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2018, 18:04
Żeby doszło do takiego nokautu musiałaby słabo zagrać cała linia, a nie jeden zawodnik.Poza tym Borini bywa użyteczny, ale na wahadle lub jako zmiennik Suso-byleby grał z dala od lw, więc nie ma co przesadzać.
1
Zako
Zako
25 sierpnia 2018, 16:00
Sęk w tym, ze taki Borini nawet znajac i ogarniająć juz ligę nie ma więcej do zaprezentowania niz nawet taki Castillejo , bo po prostu tylko biega, nie stać go na zaden niekonwencjonalny ruch, czy jakis błysk. To już lepiej dać chyba szansę Laxaltowi tam, przeciez grał na wahadle, ae wedlug niektórych to, ze mamy sie bronic z Napoli jest argumentem. Zaskoczony jestem tym ruchem , zwlaszcza, ze ostatnio niby stracił w oczach Rino.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
25 sierpnia 2018, 15:52
Zamiast Boriniego Castilejjo i ok
0
Boateng93
Boateng93
25 sierpnia 2018, 15:56
Nie, zamiast Boriniego Bonaventura na skrzydle, a w pomocy Bakayoko.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
25 sierpnia 2018, 16:00
Właśnie problem z Bakayoko jest taki, że grając nim mamy wtedy tylko 3 piłkarzy z profilem ofensywnym w składzie. Zdecydowanie wolałbym Castilejjo.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2018, 17:59
Samu jest mini wersją Suso, więc prędzej zobaczymy tam Laxalta niż Hiszpana.
1
Boateng93
Boateng93
25 sierpnia 2018, 15:44
Insigne w Napoli zdrowy? Z Lazio schodził z grymasem bólu. Jak zdrowy to się trochę obawiam jego pojedynków z Calabrią.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 sierpnia 2018, 15:28
Widzę tu sami jasnowidze, którzy już wiedzą że przegramy przez fatalną grę Pablito :D numery w totka podacie? Dajmy mu najpierw zagrać mecz a wtedy jeśli zasłuży złą grą to można go hejtować.
9
Zielony2009
Zielony2009
25 sierpnia 2018, 15:30
Już zasłużył, nie ma co mu dawać entej szansy. Nie odpali nagle w wieku 27 lat, sorry.
8
kamilus
kamilus
25 sierpnia 2018, 16:18
Jakby odpalił, to stałby się gwiazdą ligi, a tego chyba nikt o zdrowych zmysłach od niego nie oczekuje. Na dzisiejszy mecz wystarczy, że zagra przyzwoicie i nie popełni żadnego poważniejszego błędu z tyłu, a z przodu pomoże innym w zdobywaniu bramek lub sam takową strzeli (co potrafi, pokazując to w ubiegłym sezonie).
5
kamilus
kamilus
26 sierpnia 2018, 11:12
I co? "Klątwa Boriniego w pierwszym składzie" trwa, Grzesiu ;)
0
Zielony2009
Zielony2009
25 sierpnia 2018, 15:24
Widać, na pierwszy rzut oka, że mieliśmy sute okienko i że mamy fachowca na ławce. Teoretycznie Igła daje wartość dodatnią, więc w tym sezonie nie powinno być gorzej niż rok temu.

A i skoro tak wam się podoba Borini to pewnie tęsknicie też za Pasalicem, który władował 4 bramki albo LOcatellim, bo wcisnął z Juve.

Shkendija Tevovo, Ludogorets, SPAL, Hellas Werona - tak to te potęgi, którym ładował Borini. Opieranie zespołu na nim albo czynienie z niego uzupełnienia składu/pierwszego rezerwowego to ruch na poziomie Championship czy Genui chociaż wątpię czym tam grałby tyle co u nas. Ale wiadomo Rino lubi walczaków, dobrze że nie ściągnął Kucki.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2018, 15:30
2
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
25 sierpnia 2018, 15:44
Moim zdaniem miejsce na koniec sezonu jednak w dużej mierze zależeć będzie od tego czy nasi konkurenci będą grać słabiej niż w zeszłym sezonie. Jeśli Inter, Roma, Napoli i Lazio( tzn. przynajmniej 2 z tych drużyn) nie zanotują jakiegoś dużego regresu to będzie nam bardzo ciężko ich przeskoczyć. De facto nasz wyjściowy skład wzmocniliśmy tylko jednym zawodnikiem a panowie Laxalt, Bakayoko czy Castillejo przecież nie są jakimiś wirtuozami futbolu. Dziś jeśli gdzieś można zakładać porażki w sezonie to właśnie Neapol jest takim miejscem. Spodziewam się, że mecz będzie głównie grany na naszej połowie z kontratakami po naszej stronie. Nie wierzę, że Kessie z Biglią nagle zaczną panować w drugiej linii mając Hamsika, Allana i Zielińskiego na przeciw. Jedynie czym możemy wygrać ten mecz to wydaję się ostrą a nawet brutalną grą bo technicznie jesteśmy daleko za Napoli.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
25 sierpnia 2018, 16:01
Andre Silva strzelił Austrii Wiedeń, HNK Rijece, Shkendiji, Genoi i Chievo, a jest całkiem spore grono jego zwolenników. ;) Słowa: "Opieranie zespołu na nim albo czynienie z niego uzupełnienia składu/pierwszego rezerwowego to ruch na poziomie Championship czy Genui chociaż wątpię czym tam grałby tyle co u nas." w takim razie pasują też do Silvy.
3
Zielony2009
Zielony2009
25 sierpnia 2018, 16:50
Susanoo I dlatego Silvy z nami już nie ma, a tymczasem Borini wybiegnie w pierwszym składzie na San Paolo. Ponadto za Portugalczykiem przemawia młody wiek i jakieś tam umiejętności, których ani Monti ani Rino nie potrafili wydobyć.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
25 sierpnia 2018, 17:33
Na razie są to tylko przewidywania. Jeżeli wybiegnie w pierwszym składzie to tylko ze względu na zawieszenie Hakana i to, że Bakayoko, Laxalt i Castillejo są według Rino zbyt krótko w Milanie. Szkoda, że za Silvą nie przemawiały nigdy liczby. :( Oprócz Gattuso i Montelli tych jego umiejętności nie wydobył też Santos w reprezentacji. W sumie tylko u Santo w słabej defensywnie lidze portugalskiej cokolwiek strzelał, a i tak tam szału nie było.
0
Zielony2009
Zielony2009
25 sierpnia 2018, 17:41
Mam gdzieś Silvę, nie sprawdził się i nie ma go już z nami, dziękuję. Nie mam pojęcia dlaczego przywołujesz go w dyskusji o Borinim. To, że Silva był cienki to znaczy, że Borini też może? Problemem jest, że przy kilku transferach ciągle musi grać Pablo.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
25 sierpnia 2018, 17:59
Po prostu to analogiczna sytuacja, a teraz jest wielki hejt na Boriniego, a zupełnie co innego było w przypadku Silvy. Milan zrobił transfery, ale bardzo późno, dlatego teraz bliżej składu jest Borini. Za miesiąc Borini będzie pełnił rolę głębokiego rezerwowego, to tylko kwestia czasu aż reszta zawodników się zgra. Podobnie jest z Caldarą, który jest chwalony przez Gattuso, ale gra Musacchio z racji, że jest po prostu bardziej odpowiedni do gry na ten moment.
1
Zielony2009
Zielony2009
25 sierpnia 2018, 18:04
Nie będzie tak, za Rino Borini będzie grał tyle co rok temu, chyba że kibice go wyklną lub strzeli ze dwa swojaki.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
25 sierpnia 2018, 18:06
Milan bardzo wzmocnił ławkę rezerwowych od tego czasu, więc jeżeli nie będzie jakichś większych kontuzji to zbyt często nie będziemy widzieli Boriniego.
0
Orzelek79
Orzelek79
25 sierpnia 2018, 19:05
Zielony skąd wiesz ile razy będzie grać Borini. Jestem przekonany że to jedna z niewielu szans jak nie ostatnia na pierwszy skład w tym sezonie.
0
elszyc22
elszyc22
25 sierpnia 2018, 15:22
Rozumiem ze pierwszy mecz sezonu i ze nowych powoli trzeba wprowadzac to jednak jest to mecz z Napoli, gdyby to byl mecz z jakims Chievo czy Cagliari to moze i bym zaakceptowal ten wariant.
0
kamilus
kamilus
25 sierpnia 2018, 16:20
Właśnie chodzi o to, że to mecz z poważnym rywalem, więc potrzebujemy kogoś, kto daje większą pewność 'stabilnej' formy i w tym przypadku Borini, który jest już z nami ponad rok i mniej więcej wiemy, czego się od niego spodziewać, jest pewniejszy niż np. Castillejo czy Bakayoko, którzy przychodzą z innych lig i w naszych barwach nie zagrali jeszcze ani jednego oficjalnego meczu.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 sierpnia 2018, 15:09
Ręce opadają... jedyny plus jest taki że Borini... nie wejdzie z ławki. Jak by się nie starał, jaką formę by nie miał i jak by nie był wspaniały na treningach to gość pewnego poziomu nigdy nie przeskoczy, jego obecność w podstawie jest niepokojąca.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2018, 14:38
Zupełnie nie rozumiem jak można przeciwko obronie Napoli wystawiać Boriniego na lewym skrzydle kosztem np. Laxalta.Jeśli według Rino Bakayoko ma wyraźne braki to już lepiej byłoby gdyby w pomocy wystąpił Bertolacci, ale nie powinno się wystawiać przeciwko takiemu klubowi jak Napoli zawodnika, który w barwach Milanu nie zagrał ani jednego przyzwoitego spotkania na tej pozycji.I żeby nie było nieporozumień-facet potrafił zagrać dobre spotkanie nawet na prawej obronie, jednak usilne wystawianie go tam, gdzie radzi sobie najgorzej tylko z powodu zgrania czyli znajomości schematów jest paranoją...
1
Nesta_13
25 sierpnia 2018, 15:27
Czy tak ciężko zrozumieć, że nowe nabytki nie są gotowe zagrać od razu na inaugurację ? Przecież tak było od zawsze ... Nawet Sneijder jak przyszedł do Interu. Daj im się zaaklimatyzować.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2018, 16:26
Tak ciężko zrozumieć, że nawet w przypadku kiedy nowi nie są gotowi nie trzeba wystawiać Boriniego na lewym skrzydle w tak kluczowym spotkaniu?Rino ma 3 inne warianty personalne z 4-3-3 od tego z Fabio na lw.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
25 sierpnia 2018, 17:20
Milan szykuje Ci kontrakt trenerski? Widzisz piłkarzy codziennie na treningach? To są jaja, co niektórzy wypisują.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2018, 17:53
Daniel Maldini Zobaczymy co napiszesz po kolejnym słabym lub tragicznym występie Boriniego na lw.Ogółem nie trzeba być obeznanym z tajnikami trenerki, aby odnotowywać takie proste obserwacje, które widzi też Gattuso.Szkoda tylko, że zamiast korekty następuje przyznanie się do błędu po m.in. kompromitacji z Benevento czy też głupiej stracie punktów z Sassuolo, kiedy to Rino przesunął RR'a na stopera i poszedł w absolutny hazard(zmiana ustawienia na 1-3-3-4) przez co Milan stracił zarówno bramkę jak i cenne 2 punkty.
0
mufi
mufi
25 sierpnia 2018, 13:58
bzdury !
1
Boro
Boro
25 sierpnia 2018, 13:53
Pamiętam jak w zeszłym sezonie Borini był mocno hejtowany a jest chyba jednym z wygranych zeszłego sezonu. Strzelił kilka goli, latał dziury na różnych pozycjach i zawsze dawał z siebie tyle ile ma i potrafi.
9
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
25 sierpnia 2018, 16:15
Zawsze mnie zdumiewa jak ktoś w taki sposób ocenia Boriniego. Strzelił kilka goli fakt, łatał dziury fakt ale tylko w sensie takim, że jak nie było kogo wystawić to wychodził Borini i jak grał w obronie to zawsze gola zawalał więc ciężko to uznać za pozytyw. Tyle ile strzelił tyle też zawalił, nie okazał się wzmocnieniem jakiejkolwiek pozycji na której grał.Jak był na boisku zawsze próbował dawać z siebie wszystko ale w sumie nic Milanowi to nie dawało.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
25 sierpnia 2018, 16:22
Tak teraz patrzę Borini strzelił 2 gole w lidze. Zdecydowanie więcej zawalił niż strzelił jeśli chodzi o ligę. Tak tylko chciałem sprostować.
0
Boro
Boro
25 sierpnia 2018, 17:07
A mnie zdumiewa tak olbrzymia krytyka pod jego adresem, jakoś wyjątkowo stał się ikoną frustracji kibiców, którzy nie mają i nie mieli pojęcia jaki okres przechodził Milan. Niezależnie co robił zawsze był tym najgorszym, ja jednak doskonale pamiętam mecze gdzie cały zespół włącznie z tymi gwiazdami które miały nam dać LM, grał beznadziejne a ten smieszny Borini to jedyny zawodnik który nieodstawiał nogi i biegał do końca. Dodam, że owszem nie jest to zawodnik na miarę Milanu który chcemy oglądać, ale aktualnie prawdopodobnie dostanie szansę i wiem że bedzie gryzl trawę, co z tego wyjdzie zobaczymy za kilka godzin.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
25 sierpnia 2018, 13:52
i na cholere ten borini ? gattuso jedzie ugrać remis.
0
kamilus
kamilus
25 sierpnia 2018, 16:21
Remis z Napoli w meczu wyjazdowym brałbym w ciemno. Nie zapominajmy, z kim gramy, i o tym, jaką mamy kadrę...
1
Pinokio
Pinokio
25 sierpnia 2018, 16:32
No właśnie jaką ? Każdy Ci napisze, że jesteśmy na papierze lepsi. Wystawienie Boriniego to strzał w kolano.
0
kamilus
kamilus
25 sierpnia 2018, 19:19
'Na papierze' mamy lepszą kadrę niż Napoli? Serio znajdziesz kogoś, kto tak stwierdzi?
0
Trzesuaf
Trzesuaf
25 sierpnia 2018, 13:48
Borini to jest cudowna bo uniwersalna i bardzo stabilna, ale rezerwa! Po co go na siłę pchać do pierwszego składu, no ale może odpalił? Jedyna albo jedyne pozycje na których grał dobrze to było prawe wahadło i prawa pomoc, nie lewa. Gattuso jest dziwny najpierw chce Boriniego wywalać z klubu, a miesiąc później go pcha do pierwszego składu na pierwsze spotkanie w sezonie, które będzie miało ogromny wpływ na kilka pierwszych kolejek.
1
Gatz
Gatz
25 sierpnia 2018, 13:47
Borini walnie dziś hattricka i się skończy psioczenie! A tak serio pażyjom uwidzim, narzekanie przed pierwszym gwizdkiem nie ma sensu, obyśmy nie mieli powodów do narzekania po końcowym!
4
savicevic88
savicevic88
25 sierpnia 2018, 13:33
Ptak z przetrąconym skrzydłem latać nie będzie.
0
Foxigar
Foxigar
25 sierpnia 2018, 13:32
Laxalt? Bakayoko? Castillejo? Nie, wielki Fabio który jest na każdej pozycji przeciętny
0
25 sierpnia 2018, 13:30
Mam szczerą nadzieję, że jeżeli zagra to zamknie wam buzie swoją grą. Wstyd mi gdy widzę tak parszywy hejt od innych kibiców. To jest po prostu żałosne co idzie wyczytać. Idźcie się ludzie leczyć, bo taka nienawiść, do Bogu ducha winnego człowieka, powinna być leczona, a przynajmniej banowana i wyplewiona ze stron dla fanów. Nie pozdrawiam.
19
Rev
Rev
25 sierpnia 2018, 14:13
dokładnie, kibice to chyba paradoksalnie największy minus kibicowania, a z własnego doświadczenia dodam, że jestem sędzią i to co kibice robią i mówią na meczach po jakichś wioskach... nawet wyżej, to trzoda i buractwo
1
marunio
marunio
25 sierpnia 2018, 15:08
Ale ludzie nie hejtujom boriniego a decyzje gattuso, to wszyscy teraz biorą go na sztandary i bezrefleksyjnie bronią, osoby które maja problem z wystawieniem boriniego, nie maja problemu z zawodnikiem per se, ale tym, ze wystawienie go implikuje mocne faworyzowanie aspektów defensywnych, zamiast wykorzystanie problemów napoli w obronie. Doszło do tego, ze przy każdym komentarzu, w którym jest słowo borini od razu ktoś wypisuje ścianę tekstu i tym jaki on pożądny i ratował nam pare punktów, mimo, ze do rozmowy to się ma nijako
0
Nesta_13
25 sierpnia 2018, 13:30
Wstrzymajcie się z ocenami, skoro ani Milan, ani Borini nie rozegrali żadnego meczu w tym sezonie. Też nie jestem zachwycony tym wyborem, ale poczekajmy.
4
tober12
tober12
25 sierpnia 2018, 13:26
Trochę dziwne, że mamy Castilejjo, Bonaventure czy Laxalta a wychodzi najsłabsze ogniwo jeszcze z Napoli.
1
Presidente
Moderator Presidente
25 sierpnia 2018, 13:26
Musacchio dałby więcej na skrzydle aniżeli Borini
8
Preziosi
Preziosi
25 sierpnia 2018, 13:37
To może Dolara na atak xD
0
Majster95669
Majster95669
25 sierpnia 2018, 13:20
Jak dla mnie spoko opcja.. skoro na start ligi po pierwszym meczu chcemy mieć 0 pkt to czemu nie...
0
Posmak
25 sierpnia 2018, 13:14
Japier.... Czekam na oficjalne składy bo tak nie może być.
To już wolę Caldare na skrzydle zamiast tego asa...
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2018, 13:15
1
Gattuso28
Gattuso28
25 sierpnia 2018, 12:42
Brawo Rino...
1
Robinowski
Robinowski
25 sierpnia 2018, 12:40
Poczekajmy na oficjalne składy.
0
milan2002
milan2002
25 sierpnia 2018, 12:38
Borini na skrzydle... Po to sprowadziliśmy w tym okienku tylu graczy?
0
jasiom22
jasiom22
25 sierpnia 2018, 13:11
żeby Borini jeszcze więcej biegał, czując presje... że i tak nie straci miejsca w składzie, nawet jakby Milan sciagnął Messiego. :-p
0
Orzelek79
Orzelek79
25 sierpnia 2018, 12:32
Mimo że Borini w poprzednim sezonie pokazał się z dobrej strony a nowe nabytki jeszcze potrzebują czasu na aklimatyzację , fala hejtu mnie przeraża. Gramy z Napoli które będzie atakowało a Borini jest lepszy w destrukcji niż w ataku.
2
Marcin1995
Marcin1995
25 sierpnia 2018, 12:36
Myślę że tu chodzi o to że po tych wszystkich pozytywnych zmianach w lecie i niezłych transferach, znowu wychodzimy Borinim w składzie, dopóki tacy zawodnicy będą ważną częścią drużyny dopóty będziemy drużyną przeciętną
8
Orzelek79
Orzelek79
25 sierpnia 2018, 13:37
Borini na pewno nie będzie pierwszym wyborem i to nie tylko jak wróci Hakan.
2
Chalski
Chalski
25 sierpnia 2018, 12:28
Taka decyzja może być podyktowana tym że nowe nabytki potrzebują wprowadzenia do Ligii a także do drużyny, na pewno z czasem Borini będzie coraz mniej wykorzystywany, ale granie obecnie zupełna niewiadoma tzn Bakayoko w takim meczu to zbyt duże ryzyko. Dobrze że mamy teraz mocną ławkę i ból głowy o to kto w lepszej dyspozycji.
4
Marcin1995
Marcin1995
25 sierpnia 2018, 12:32
Widać że Borini to ulubieniec Gattuso, za 3 tygodnie odpadnie wam argument że nowi potrzebują czasu
0
milan2002
milan2002
25 sierpnia 2018, 12:44
Higuain to też nowy nabytek. Moim zdaniem od pierwszej minuty powinien wybiec Laxalt.
2
Robinowski
Robinowski
25 sierpnia 2018, 12:51
Oby nie potrzebowali całego sezonu.
1
Chalski
Chalski
25 sierpnia 2018, 13:51
Jasne za 3 tygodnie nie będzie wytlumaczenia. No chyba że takie że okażą się niewypalami
0
tommyb1
tommyb1
25 sierpnia 2018, 12:28
a pamiętam jeszcze z 2 tygodnie temu artykuł "Borini stracił w oczach Gattuso". Cóż... nie ma nas na treningach i wszystkiego nie wiemy. Czy z Fabio czy z kimkolwiek innym w składzie będę tak samo kibicował
0
carlos198325
carlos198325
25 sierpnia 2018, 12:24
Kupujemy nowych zawodników dających nowe możliwości i pole manewru,dobrze wyszkolonych technicznie,szybkich a Gattuso będzie grał starym składem.Z nowych nabytków trzeba korzystać a nie sadzać na ławkę.Mam nadzieję że Gattuso zmieni tok myślenia bo zmarnuje potencjał który mają nowi zawodnicy tak jak zrobił to w przypadku Silvy.
1
Chalski
Chalski
25 sierpnia 2018, 12:29
Dopiero dołączyli i nie wiadomo co będą sobą reprezentować. Po Borinim wiemy czego się spodziewać a po nich nie.
0
Marcin1995
Marcin1995
25 sierpnia 2018, 12:30
No właśnie wiemy czego się spodziewać, dlatego tak to wszystkich denerwuje
3
Majster95669
Majster95669
25 sierpnia 2018, 13:24
Chalski Bakayoko nawet nie ograny wciąga nosem Boriniego...
1
carlos198325
carlos198325
25 sierpnia 2018, 17:00
Chalski wez się ogarnij albo bierz przez pół to co bierzesz lub zmień dilera bo to co wypisujesz jest żenujące
0
Marcin1995
Marcin1995
25 sierpnia 2018, 12:18
Z Borinim w składzie mój optymizm zanika
0
patoo_07
patoo_07
25 sierpnia 2018, 12:14
Przeciętności ciąg dalszy.
2
comicowy
comicowy
25 sierpnia 2018, 12:07
Nowe nabytki trenują niespełna dwa tygodnie. Mecz z Napoli to nie jest spotkanie na eksperymenty. Odłóżcie Football Managera i dajcie trenerom spokojnie pracować. W dodatku to żadna oficjalna informacja. Krytykować lub chwalić będzie można po meczu.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2018, 12:08
22
MariuszR06
MariuszR06
25 sierpnia 2018, 14:30
Cieszy mnie chlodne, a zarazem sensowne podejście do tematu Twoje, a także niektórych poniżej. To nie gra ps czy pc, że od razu wszystko trybi i nowi z marszu grają z pozostałymi jakby trenowali conajmniej rok czasu. Pozdrawiam i emocji życzę. Tych pozytywnych oczywiście.
0
Preziosi
Preziosi
25 sierpnia 2018, 12:03
co do osób które bronią gattuso , rok temu takie same gadki byly z montella. Conte witamy w listopadzie.
0
jasiom22
jasiom22
25 sierpnia 2018, 13:25
Gattuso musi rozegrać cały sezon - nawet jezeli miałby potwierdzić obawy wielu i nie dać rady top4. Conte z grą trzema obrońcami nie pasuje do Milanu. Sarri pasowałby by bardziej, ale temu podoba się w Chelsea.
0
25 sierpnia 2018, 12:02
Gardze Borinim tak samo jak Bonerą i Matrim , tamci kopacze też grali mimo że nikt nie wiedział dlaczego , mam nadzieję że coś stanie na przeszkodzie i ten żenujący "piłkarz" nie zagra już w Milanie.
0
Chalski
Chalski
25 sierpnia 2018, 12:06
Żal mi Cię człowieku
14
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 sierpnia 2018, 15:25
Kolego Hudson - jeszcze jeden tak żałosny komentarz i coś stanie na przeszkodzie żebyś tu dalej pisał takie głupoty. I nie chodzi tu o to, że Ci Borini nie pasuje a to co napisałeś później.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2018, 15:26
0
szfarceneger
szfarceneger
25 sierpnia 2018, 12:00
Borini musi być w genialnej formie, że wygryzł ze składu Bakayoko, który rzekomo bardzo dobrze wyglądał na treningach. A tak całkiem poważnie, to pewnie będzie najgorszy na boisku, a 90% naszych akcji będzie szło prawym skrzydłem.
3
Preziosi
Preziosi
25 sierpnia 2018, 11:57
castillejo laxalt bakayoko , po co byly te transfery jak i tak będziemy grali cały czas tym samym składem co rok temu (za wyjatkiem higuaina) a ta trójka to co najwyzej skończy jak silva zwaszcza wieszcze taka przygode castillejo
0
Ronladinho86
Ronladinho86
25 sierpnia 2018, 11:55
czyli przegrana, po co oni kupowali skrzydłowych skoro Gattuso ma Boriniego!!!!!!
0
hyrus13
hyrus13
25 sierpnia 2018, 11:54
Cholera nie wiedziałem, że tylu kibiców z Polski regularnie obserwuje treningi Milanu. Od razu mi się przypomina jak przez pół sezonu były lamenty, że Silva jest najlepszy, a grzeje ławę i zły Gattuso nie daje mu szans. Panowie, Rino gra o swoją przyszłość (nie oszukujmy się, ale nikt sobie nie pozwoli na powtórkę z zeszłego sezonu) i nie sądzę, żeby się kierował jakimiś osobistymi sympatiami czy coś w tym rodzaju. Widocznie uznał, że taki wariant będzie najlepszy i koniec tematu. Zamiast wylewać żale lepiej nakupcie piwek na wieczór i kibicujecie Boriniemu i całej drużynie, bo jedziemy ma tym samym wózku :D
22
Preziosi
Preziosi
25 sierpnia 2018, 11:54
mam nadzieje ze borini zostanie opchniety do jakiegos lazio w zimie albo bedzie zmiana trenera , bo to jest jakas parodia gosc nadaje sie co najwyzej do fiorentiny i to na lawke.
2
MariuszR06
MariuszR06
25 sierpnia 2018, 11:49
Będzie zgranie, będzie Bakayoko i inne nowe nabytki. Spokojnie. Nie wierzę, żeby Bakayoko zostal tylko rezerwowym. Osobiście sam bym postawił na zgrany kolektyw, a w drugiej połowie wprowadził np. Bakayoko. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Miłego oglądania meczu. W końcu.
2
Carlo88
Carlo88
25 sierpnia 2018, 11:44
Borini w pierwszym składzie mając Laxalta, Castillejo czy możliwość wystawienia Jacka na skrzydle... nie rozumiem chyba tutaj czegoś :/
1
tobiasz
tobiasz
25 sierpnia 2018, 11:37
oho zaczyna się, jeszcze nie było pierwszego gwizdka, a już wszyscy mądrzejsi od trenerów. Tak, grajmy Bakayoko na skrzydle, tak trzymać panowie.
4
Paul Singer
Paul Singer
25 sierpnia 2018, 11:38
W razie gry Bakayoko, na skrzydle gralby Jack.
1
tobiasz
tobiasz
25 sierpnia 2018, 11:43
i co z Bakayoko w środku zrobimy bez odpowiedniego przygotowania i zgrania. Przecież Napoli będzie miało autostrade do naszej bramki, Allan zakręci naszą pomocą i pograne. Trochę szacunku do trenera, siedzisz jeden z drugim na fotelu, nie macie pojęcia o piłce to chociaż zaufajcie Gattuso. jeszcze się sezon nie rozpoczął, a już banda bachorów zaczyna spamować "brawo Gattuso".
6
Paul Singer
Paul Singer
25 sierpnia 2018, 12:23
Popatrz na moj ponizszy post, z borinim nie da sie wygrac trudnego meczu. Gdyby przyszedl Messi i nie byl zgrany to tez mialby siedziec tylko dlatego, ze borini jest tu dluzej? Bakayoko to jakas stabilnosc w srodku a Borini to zwykla dziura w skladzie. Zaczynamy 10 vs 11
3
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się