SCUDETTO


Dwa gole Silvy w meczu z Realem. Portugalczyk liderem klasyfikacji strzelców La Liga [WIDEO]

26 września 2018, 23:56, cinassek Aktualności
Dwa gole Silvy w meczu z Realem. Portugalczyk liderem klasyfikacji strzelców La Liga [WIDEO]

Wypożyczony na obecny sezon z Milanu do Sevilli napastnik Andre Silva został bohaterem swojej nowej drużyny w meczu z Realem Madryt. Andaluzyjczycy rozbili "Królewskich" 3:0 prowadząc takim wynikiem już do przerwy, a Portugalczyk spędził na boisku pełne 90 minut i zdobył dwie pierwsze bramki w tym spotkaniu. Niespełna 23-letni gracz ogółem ma na swoim koncie już 6 goli w La Liga (oprócz tych z Realem, także 3 z Rayo Vallecano i 1 z Levante) i obecnie prowadzi samodzielnie w klasyfikacji strzelców ligi hiszpańskiej.

Według informacji podawanych przez media przy okazji przenosin Silvy z Milanu do Sevilli, Hiszpanie zapłacili 5 mln euro za wypożyczenie i mają opcję wykupu piłkarza latem 2019 roku za kolejne 30 mln euro.

Gol na 1:0:

Gol na 2:0:



66 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
carlos198325
carlos198325
27 września 2018, 17:28
Tylko i wyłącznie wina Gattuso mam nadzieję że pluje sobie w brodę,brak umiejętności był po stronie trenera a nie Silvy taka prawda.
2
FanatykACM
27 września 2018, 16:28
Sevilla nie odpuści i pewnie go wykupi .
1
lopezito84
27 września 2018, 15:02
Jeszcze nie powiedziane że nie wróci nie mamy obowiązku go sprzedawać może na sezon jeszcze go zatrzymamy.
0
kupczyk1981
kupczyk1981
27 września 2018, 13:58
Kolego Zielony sam bym tego lepiej nie ujął
1
Zielony2009
Zielony2009
27 września 2018, 12:52
Macie rację, że Milan dobrze zrobił pozbywając się Silvy, ale to tylko świadczy o naszej słabości. Gdybyśmy mieli trenera, który potrafi wykrzesać z niego potencjał i gdybyśmy potrafili sprawnie wprowadzać nowych zawodników to nie trzeba było go oddawać. I naprawdę skończcie z tym, że Silva nie pasuje do Serie A...
9
27 września 2018, 13:21
Silva nie pasuje do Serie A
4
adamos
adamos
27 września 2018, 14:08
Lord Kalinić który walił fochy i się opierdzielał na treningach był podstawą podstawy a Silva siedział na ławie. A w końcówkach meczy jak wchodził i był 2 napastnikiem strzelał. W USA pokazywał się z bardzo dobrej strony. Ale Rina nie zrozumiesz...
1
Mateusz1899
27 września 2018, 16:20
adamos Kalinić w Atletico pokazuje swój "kunszt"
0
Dariusz_W
Dariusz_W
27 września 2018, 21:41
Silva bardziej pasowałby do Serie A, gdyby miał więcej czasu na boiskach, ale Montella, a potem Gattuso, wolał promować Kalekicia, który zawodził regularnie.
0
adamos
adamos
27 września 2018, 10:38
Póki co to widzę, że Patryk i Silva doskonale się spisują w grze z 2 napastników. Może faktycznie Berlu miał racje i trzeba grać 2 z przodu i w systemie 4-4-2? W zeszłym sezonie to ustawienie ratowało Nas w końcówce meczów, jak i dało zwycięstwo nad Romą w tym sezonie... Igła tez idealnie pasuje jako fałszywa 9.
2
MK92
MK92
27 września 2018, 10:30
Fajnie, że Silva strzela. Wielu już było takich, co się w Milanie nie odnalazło, a potem pokazali swoją dużą wartość. Tyle że kiedyś to często wynikało z przesytu w kadrze Rossonerich, a dziś z nijakości, zwłaszcza drugiej linii, która napastnikom kreuje wyjątkowo mało dogodnych sytuacji bramkowych. Coraz bardziej jestem przekonany, że musimy sprowadzić ze dwóch pomocników z górnej półki i trenera z doświadczeniem budowania drużyny (najlepiej Conte), bo inaczej do tej Ligi Mistrzów nigdy się nie dostaniemy, a to jest podstawa do dalszej odbudowy dawnej chwały Milanu.
4
Dryzu1899
Dryzu1899
27 września 2018, 10:50
Ale dlaczego akurat Conte? Znany jest z grania 3ką w obronie oraz tego, że po 2 sezonach zaczyna zawodzić i toczyć pianę o transfery, psując tym szatnię. Według mnie perukarz nie za bardzo pasuje do Milanu, choć nie wątpię też że i wyniki na krajowym podwórku byłyby lepsze. Na jego betonowe 3-5-2 też nie za bardzo mamy piłkarzy - tylko 4 stoperów, tylko 2 napastników i tylko 2 wahadłowych.
0
MK92
MK92
27 września 2018, 11:05
Co jak co, ale Conte wydaje mi się jednak być bardziej elastyczny niż Gattuso, który trzyma się tego 4-3-3 i zapchajdziury Borioniego jakby dostąpił jakiegoś objawienia w tej sprawie ;) Na pewno Antek ma też w swojej głowie nieporównywalnie więcej pomysłów taktycznych niż nasz Rino. Też obawiałbym się trochę tej jego konfliktowej natury, ale to według mnie sprawa drugorzędna. W naszej sytuacji tego typu wybrzydzanie nie powinno mieć raczej miejsca. Potrzebujemy kogoś, kto umie budować drużynę i szybko odnosi sukces (w naszym przypadku powrót do Ligi Mistrzów), a Conte potwierdził takie umiejętności i w Juve, i w reprezentacji Włoch, i w Chelsea. Pod tym względem to jeden z najlepszych fachowców na świecie. Jeszcze daję kredyt zaufania dla Gattuso, ale mam poważne wątpliwości, co do jego warsztatu trenerskiego, choć go uwielbiam za te wszystkie lata.
4
szfarceneger
szfarceneger
27 września 2018, 13:04
@Dryzu1899: Jeśli Conte miałby odbudować Milan tak jak odbudował Juve, to dla mnie po 2 latach pracy może narzekać i psuć szatnię ile tylko chce. Jeśli chodzi o ustawienie, to myślę że raczej dostosowałby je do obecnych piłkarzy, a 3-5-2 ewentualnie zacząłby wprowadzać przed nowym sezonem kiedy dostałby nowych piłkarzy.
3
adamos
adamos
27 września 2018, 13:55
Ja myślę, że Conte jest na tyle ogarniętym trenerem, że dostosuje taktykę do posiadanych piłkarzy. Kadrę Włoch jak prowadził, grał systemem 4-1-4-1. Z kolei w Chelsea często grał ustawieniem 3-4-2-1 i to ustawienie by się u nas sprawdziło. Wahadła RR/Laxalt, Calabria/Conti/Abate a za Igłą Hakan i Suso. Środek Jack, Biglia i w obwodzie za nich mamy Kessie i Bakayoko. Ale myślę, że korzystałby z systemu 4-1-4-1 szczególnie, że nim gramy w fazie defensywnej...
2
Vol'jin
27 września 2018, 14:51
Ja myślę, że Conte jest na tyle ogarniętym trenerem, że dostosuje taktykę do posiadanych piłkarzy nie nie jest ogarniętym. w Juve/Chelsea próbował 4-3-3 i tak przechodził na 3 stopeów
0
adamos
adamos
27 września 2018, 15:50
@Vol'jin Bo miał do tego zawodników, bo Chelsea miała aż 6 środkowych obrońców a tylko 2 wahadłowych. Kadra Włoch tylu nie miała środkowych i musiał grać 4ką w obronie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 września 2018, 16:23
Powtarzam po raz enty- żadnego Conte.Leonardo musiałby całkowicie wysprzątać kadrę, a patrząc przez pryzmat tego, kto w tym okienku przyszedł do drugiej linii szanse na taki obrót spraw są minimalne.W przeciwnym razie po po min. pół roku nie tylko będzie zjazd sportowy, ale także wszystkie włoskie bulwarówki będą pieczołowicie relacjonować pyskówki perukarza z zarządem czy też niechcianymi piłkarzami.Skończy się mocno medialnym odejściem w atmosferze ostrego konfliktu.
0
adamos
adamos
27 września 2018, 10:26
A może właśnie chłopak się odblokował i po sezonie do Nas wróci... Zobaczymy... Im wiecej strzela tym więcej atutów do podbicia ceny za niego... Jeśli ni będzie chciał do Nas wrócić...
Edytowano dnia: 27 września 2018, 10:27
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 września 2018, 10:29
Jak się odblokował, to Sevilla go nie puści. Mają alternatywę na granie z jednym napastnikiem, jak i dwoma - SIlva może zagrać z Ben Yedderem w ataku.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 września 2018, 10:33
Sevilla ma prawo wykupu, ale jeśli z niego skorzystają to Milan ma gówno do gadania. 30 baniek dostajemy przelewem i nie mamy jak tego zablokować. Nie ma "podbijania ceny" ani "rozmyślania się"
3
adamos
adamos
27 września 2018, 13:58
@WinstonSmith No właśnie ma prawo a nie obowiązek. I może być tak jak z Bakką, że ze względu na FFP, Sevilla będzie chciała rozłożenia na raty albo coś zniżyć cenę a my powiemy nie i wróci.
0
krisss811
krisss811
27 września 2018, 10:14
A może Silva i u nas by strzelał z taką średnią, gdybyśmy tylko mieli pomocników tak kreatywnych jak w innych klubach. A może i Cutrone miałby kilkanaście bramek strzelonych więcej i Higuain nie byłby potrzebny gdybyśmy wydawali pieniądze na kreatywnych pomocników, albo na trenera potrafiącego swoim graczom zaszczepić jakąś taktykę.
0
biedrus
biedrus
27 września 2018, 09:09
Tu nie ma co filozofować, bycie napastnikiem w Serie A a w La Liga to zupełnie inne światy. Najlepszy przykład to CR7, wiem, że liga jest dla niego nowa, ale na razie nie błyszczy.
2
Gieno
27 września 2018, 09:06
Zawsze powtarzałem ze to kawał napastnika,i gdyby dostał od trenera pewne zaufanie,to teraz byśmy mieli zabójczy duet sillva-igła
2
Nevi
Nevi
27 września 2018, 10:09
TAkie duetu by nie bylo bo pieniążki z Silvy pojda na wykup Argentynczyka...
2
acmti__
acmti__
27 września 2018, 08:50
Uwielbiam logikę typu, kurła szkoda że on tak dobrze gra, lepiej żeby gówno grał i wrócił do nas, po co nam kasa za zawodnika, który ewidentnie u nas sobie nie radził.
8
27 września 2018, 08:46
Doszukujecie się niektórzy jak zwykle zbyt wielu teorii spiskowych czy drobnostek. Wytłumaczenie, że jeden gracz gra w jednym miejscu źle a w drugim dobrze jest często bardzo proste : psychika i dopasowanie się. Silva zwyczajnie u nas nie pasował i tyle. Mamy szanse zarobić trochę na nim, więc niech strzela ile wlezie. Jak ktoś pamięta historie Kluiverta czy Vieiry, to rozumie te tematy. Doszukiwanie się teorii, że trener się na niego uwziął jest żałosne. Teraz coraz więcej ludzi będzie pisać to samo o Caldarze...
10
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 września 2018, 08:45
Mimo, iż Courtois w tym meczu jak i ogólnie w ostatnim grał bardzo mizernie, a bramki to typowe dobicie piłki z kontrataku czyli nic specjalnego pod względem umiejętności strzeleckich 2 gole przeciwko Realowi są bardzo dobrym osiągnięciem.
0
Nevi
Nevi
27 września 2018, 10:38
Jakoś Inzaghiemu nikt nie wypomina strzelania "goli na dobicie", nie? ;)
2
mrkojiro
mrkojiro
27 września 2018, 08:25
Silva jest dobrym napastnikiem ale Milan zrobił dobrze, że się go pozbył. Po prostu czasami tak jest, że piłkarzowi w danym środowisku nie idzie i koniec. Milan nie miał pożytku z Silvy, ani Silva z Milanu. Niech mu się wiedzie. Po prostu z Milanem było mu nie po drodze i tyle. Gdyby został to dalej grałby słabo, takie jest moje zdanie.
7
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
27 września 2018, 08:43
Gdyby miał bliski o siebie klasowych piłkarzy w środku pola to by też tak strzelał. Z Borinimi nawet Ronaldo by nie pograł
0
biedrus
biedrus
27 września 2018, 09:04
Jk W Serie A to nawet CR7 nie strzela
0
biedrus
biedrus
27 września 2018, 10:06
Nie no w ogóle nie strzela Ronaldo w Serie A - trzy bramki to w końcu totalne nic :D do tego ma asysty.
1
roby
roby
27 września 2018, 08:20
Powiem tak...hahaha...wierzyłem w tego chłopaka bo w kaleka ani troche
0
27 września 2018, 08:16
Haha, jak ja to kocham. Nagle większość kibiców nie potrafi docenić, że chłopak strzelił najlepszemu zespołowi na Świecie dwie bramki i zaczynają szukać dziury w całym - a to ma tam im kto podać; a to w Hiszpanii strzela się łatwiej; sratatata. Życzę mu jak najlepiej, ale nie cierpię ludzi plujących jadem. Nagle każdy zawodnik, który uciekł z Milanu jest lepszym zawodnikiem, a u Nas grał zwykłą kupę. Przykład - Bonucci, Bacca i właśnie Silva. U nas nie ma progresu, tylko regres.
1
adamos
adamos
27 września 2018, 10:24
Bakka akurat dobrze rozpoczął przygodę z Naszym zespołem i był prawdziwym egzekutorem w polu karnym, tylko później był konflikt na linii z samolocikiem...
0
adamos
adamos
27 września 2018, 10:29
No tak, ale to już nie chodzi tylko o to, że ktoś u nas gra słabo tylko o decyzje całego, naszego klubu. Wszystkie decyzje są zawsze złe... XD
0
patoo_07
27 września 2018, 08:12
Żałuję, że z nami nie został bo bardzo go polubiłem, no ale grał u nas jak grał i bic nie poradzimy. Niech strzela jak najwięcej, życzę mu tego!
1
Huczaj
Huczaj
27 września 2018, 07:59
Silva był za słaby na SerieA i tyle...aha jeszcze mu plaży brakowało i lubił się lansować. Byle skasować te 35 baniek i kupić za to pomocnika.
0
27 września 2018, 07:56
Ok silva szczelil chwali mu sie to, ale panowie wszystkie pilki mial wylozone przez pomocnikow tylko musial uderzac. Silva fajnie w milanie sie ustawial tylko kto mu mial zagra kessi drewno [cenzura] albo jack tym bardziej hakan ktory jeszcze nie mam pojecia czemu nie grzeje lawy??????????????

Ostrzeżenie za przekleństwo
Susanoo
Edytowano dnia: 27 września 2018, 09:38
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 września 2018, 08:10
Ale Hakana to Ty szanuj...
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
27 września 2018, 08:44
Muamba Hakan w poważnym klubie to murawy by nawet nie powąchał
1
Milanboy
Milanboy
27 września 2018, 07:45
No trudno, u nas nie wyszło z powodu ligi oraz trenera i tyle, co poradzisz
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
27 września 2018, 07:11
Uparcie na niego nie chcieli stawiać. Jak miał dwa mecze z golem pod rząd to w trzecim usiadł na ławkę z powodu śmierci dziadka... Do składu od 1' już chyba nie wrócił. Może ktoś to wytłumaczyć? Na szczęście Hakan, którego niektórzy już odsyłali do SPAL został i w zeszłym sezonie nas ratował.
2
Yabaye
Yabaye
27 września 2018, 06:45
Oto ile daje obecność kreatywnych pomocników za plecami + w Hiszpanii gra się łatwiej.
3
kamilus
27 września 2018, 07:47
Dokładnie, wystarczy rzucić okiem na załączone filmiki - przecież obie bramki to 'zwykłe' strzały z bliskiej odległości, gdzie w podobnej sytuacji na podwórku pewnie większość z nas by tak strzeliła. Jedynie różnica powstaje w tym, z kim gra Silva - u nas miał topornych drwali dookoła siebie a tam takich graczy, którzy np. wiedzą co to gra z kontry i potrafią tak grać (u nas gra z kontry praktycznie nie istnieje, a Sevilla ma to wyćwiczone na naprawdę wysokim poziomie).
1
AC1899
AC1899
27 września 2018, 05:54
A ja tam wolę zawodników którzy w Serie A biegają, walczą i strzelają chociaż te 10 bramek w sezonie, niż takich którzy drepczą, wiecznie kiwają i strzelają 2 bramki w sezonie.
Edytowano dnia: 27 września 2018, 05:54
2
szfarceneger
szfarceneger
27 września 2018, 12:55
Oglądałem drugą połowę wczorajszego meczu i Silva biegał, walczył i strzelał jak nikt inny. Pod koniec meczu pokazali jego heat mapę i Andrzej był po prostu wszędzie.
0
AC1899
AC1899
27 września 2018, 14:06
To zupełnie tak jak w Milanie.
0
Boateng93
Boateng93
27 września 2018, 04:06
Po prostu Silva to jest napastnik stworzony do ligi hiszpańskiej, a nie włoskiej. Tak jak taki Ciro Immobile do włoskiej, a nie hiszpańskiej.
2
szfarceneger
szfarceneger
27 września 2018, 01:26
Szkoda tej klauzuli, bo jeśli Andrzej utrzyma formę, albo chociaż dobije do 20 bramek w lidze, to Sevilla będzie mogła ładnie na nim zarobić jeszcze w tym samym okienku, w którym go od nas wykupią. Mogli wcisnąć w umowę jakiś zapis, że jak Silva strzeli określoną ilość bramek, to kwota wykupu wzrasta o określoną kwotę.
0
kamilus
27 września 2018, 07:49
Sevilla i tak na 99% nie wykupi Silvy - do tej pory ich najdroższy transfer to Muriel, który przyszedł za niecałe 22 mln. Czy teraz mieliby wydać ponad 50% więcej? Przypuszczam, że wątpię.
0
Gol
Gol
27 września 2018, 10:24
Kamilus - Jeżeli Sevilla nie jest do końca upośledzona to zrobi wszystko żeby zgromadzić wymaganą kwotę, a potem Silve odsprzeda za jej dwukrotność, oczywiście jeżeli Portugalczyk utrzyma wysoką formę.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
27 września 2018, 11:44
@kamilus dyrektor Sevili wypowiadał się, że pieniądze nie stanowią problemu jak piłkarz gra dobrze
0
szfarceneger
szfarceneger
27 września 2018, 13:10
Tak jak pisze Gol i GiveMeReason. Jedyną nadzieją, oczywiście jeżeli Andrzej utrzyma formę, jest jego chęć powrotu do Milanu. Co mogłoby go przekonać? Liga Mistrzów przy jednoczesnym braku awansu Sevilli, może nowy trener - wyżej przewinął się wątek Conte, który lubi grać ustawieniem 3-5-2, w którym aktualnie dobrze radzi sobie Andrzej. No i pewnie nowy kontrakt.
0
karp_fso
karp_fso
27 września 2018, 00:54
No i fajnie dobrze dla niego, to nie znaczy, że w Serie A by strzelał :v Niektórzy jakoś nie są w stanie zrozumieć, że w nie wszyscy piłkarze we wszystkich ligach/zespołach odpalają. Takich piłkarzy jest mnóstwo, także nie mam ani trochę żalu, że Silva odszedł. Także tonowałbym nastroje i krzyczenie "jak mogliśmy oddać Silve".
16
szfarceneger
szfarceneger
27 września 2018, 08:18
Masz absolutną racje, ale dobija mnie to, że Milan w każdym aspekcie podejmuje tylko złe decyzje, dlaczego nigdy tutaj nie ma nic pozytywnego? Taktyka, zmiany w meczu i nawet sprzedaż zawodników. To smutne.
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
27 września 2018, 00:50
Silva po powrocie na Półwysep Iberyjski królem strzelców, a Ronaldo po przenosinach na Apeniński ma problemy. Prawie jak memy o ekstraklasie, a to nasza kochana Serie A :v
9
Max82
Max82
27 września 2018, 00:22
Brawo dla tego Pana ;)
2
Mateusz1982
Mateusz1982
27 września 2018, 00:16
E tam, ogórkom zawsze łatwo się strzela.
6
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
27 września 2018, 00:05
Ciężki przypadek :P to że strzela tam nie oznacza, że strzelałby tak samo w drugim sezonie w Milanie. Jest cień szansy, że się jeszcze raz będziemy mogli o tym przekonać jeśli Sevilli zabraknie środków lub z niego zrezygnują. Patrząc jednak na to co dzieje się do tej pory to za bardzo się na to nie zanosi i Andrzej zapewne ucieknie z Włoch do Hiszpanii na dobre tak jak zrobił to Bacca.
5
Maximilanista
Maximilanista
27 września 2018, 00:02
"Slaby. Tylko z ogorkami strzela. Sprzedac za kilka baniek." - copyright by Polak Znawca Wszystkiego, A Futbolu To Juz Na Pewno.
5
siara8888
siara8888
27 września 2018, 00:01
od poczatku mowilem ze miedzy nim a cutrone jest przepasc....tylko kazdy sie spuszcza ze cutrone to wychowanek ale ze nie potrafi grac w pilke....
2
Arcadias
Moderator Arcadias
27 września 2018, 01:00
Pisanie o tym, że między Cutrone a Andre Silvą jest przepaść, jest bardzo płytkim podejściem do całej sytuacji. Nikt nigdy nie zaprzeczał, że Andre Silva jest utalentowanym zawodnikiem z ogromnym potencjałem. Jednak mimo to faktem pozostaje, że w Serie A zwyczajnie nie potrafił się odnaleźć. Wdawał się w niepotrzebne dryblingi, ustępował zawodnikom fizycznym i zwyczajnie nie był w stanie znaleźć dla siebie miejsca. Zaczął strzelać w Hiszpanii? Świetnie, możemy się tylko cieszyć i życzyć mu wszystkiego najlepszego. Milan tak czy siak na tym skorzysta. Jeśli Palanganas nie będą mieli funduszy na zakup Portugalczyka, to ten wróci do nas i będziemy mieli o wiele bardziej ogranego i oszlifowanego zawodnika. Wtedy pozostanie przekonać go do projektu, co zależeć będzie od zajętego miejsca i perspektywy europejskich pucharów. A jeżeli klub z La Liga będzie miał odpowiednie środki to na konto naszego klubu wpłyną naprawdę dobre środki finansowe, z kolei sam Silva nie będzie musiał grać w klubie, w którym, nie ukrywajmy, nie czuł się dobrze. Pewien zacny jegomość rzekł niegdyś: "Z niewolnika nie ma pracownika". Tak więc głupotą byłoby więzić portugalskiego jastrzębia, jeżeli najlepiej lata mu się pod niebem Andaluzji.
9
Gieno
27 września 2018, 09:13
Kolego zgadzam się z Tobą w 100%.Też zawsze powtarzałem ze Silva nakrywa cutrone czapką.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się