SCUDETTO


Lucas Paquetá od stycznia w Milanie! [AKTUALIZACJA]

10 października 2018, 09:05, cinassek Aktualności
Lucas Paquetá od stycznia w Milanie! [AKTUALIZACJA]

Brazylijskie Globoesporte informuje, że AC Milan osiągnął pełne porozumienie z Flamengo w sprawie transferu Lucasa Paquety. 21-letni pomocnik ma trafić na San Siro w styczniowym oknie transferowym za kwotę rzędu 35 mln euro plus bonusy. Rossoneri walczyli o podpis Brazylijczyka z Paris Saint-Germain, ale ostatecznie wygrali tę walkę. Kluczową rolę odegrał dyrektor sportowy mediolańczyków, Leonardo, ale swój wkład miał także Ricardo Kaka, który porozmawiał z piłkarzem i przekonał go do przenosin na San Siro.

Transfer ma zostać sfinalizowany już w przyszłym tygodniu. W tym celu przedstawiciele Milanu udadzą się do Rio de Janeiro.

W obecnym sezonie ligi brazylijskiej, Paqueta rozegrał we Flamengo 24 mecze, w których zdobył 9 bramek i zanotował 2 asysty. Przed miesiącem pomocnik zadebiutował w pierwszej reprezentacji Brazylii.

[AKTUALIZACJA]: Powyższe doniesienia potwierdza także brazylijska telewizja w programie Hora 1, powołując się na informacje z Flamengo.

[AKTUALIZACJA 2]: Jak donosi na Twitterze dziennikarz brazylijskiego Globo Esporte, Cahê Mota, Lucas Paquetá jest właśnie w trakcie testów medycznych w jednej z klinik w Rio de Janeiro. Na miejscu obecni są przedstawiciele Milanu. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, nic nie stanie na przeszkodzie, aby gracz podpisał kontrakt z Milanem.

[AKTUALIZACJA 3]: Kolejne potwierdzenie płynie od Sky SportLucas Paquetá jest bardzo blisko Milanu. Rossoneri - zdaniem dziennikarzy Sky - mają zapłacić 30 mln euro plus bonusy. Piłkarz dołączy w styczniu.  

[AKTUALIZACJA 4]: Również Gianluca Di Marzio potwierdza doniesienia w sprawie transferu Lucasa Paquety. Milan i Flamengo doszły do porozumienia w sprawie transferu zawodnika, wycenionego na około 35 mln euro plus premie. Brazylijczyk miał w kontrakcie klauzulę w wysokości 50 mln euro, ale Leonardo wykorzystał dobre relacje z Flamengo oraz agentem zawodnika, pokonując konkurencję m.in. PSG, które było już w trakcie zaawansowanych negocjacji.

[AKTUALIZACJA 5]: MilanNews donosi, że kontrakt Lucasa Paquety w Milanie będzie obowiązywał przez pięć lat, a sam piłkarz dostanie 1,5-1,7 mln euro rocznej pensji.

[AKTUALIZACJA 6]: MilanNews: 2 grudnia obecny klub Paquety, Flamengo gra swój ostatni mecz ligowy, potem piłkarz będzie mógł przenieść się do Mediolanu w oczekiwaniu na oficjalne otwarcie zimowego okienka transferowego (3-18 stycznia). Z 35 mln, które zapłaci Milan, 70% kwoty trafi do Flamengo, a pozostał 30% do podziału między zawodnika oraz agencję, która go reprezentuje, na czele z Eduardo Uramem



237 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bandon
Bandon
14 października 2018, 11:02
Jackson si !!!
1
RubroNegro
RubroNegro
12 października 2018, 19:33
chcecie wiedzieć więcej na temat Paquety i innych talentów z Flamengo, to zapraszam na flamengo.pl, jedyny polski serwis o Rubro-Negro.
4
hvast87
hvast87
16 października 2018, 16:12
Nie rozumiem dlaczego moderacja zezwala na ten spam
0
Cleaver
Cleaver
12 października 2018, 09:07
Oby tylko grał ;]
2
marastorun
marastorun
11 października 2018, 21:02
Sorki za błędy :)
0
marastorun
marastorun
11 października 2018, 21:01
Chłopak ma to czego potrzebujesz ta drużyna jest niezły naprawdę nieżyt należy mu zyczyc dużo zdrowia zimnej głowy i wiele sukcesów w AC Milan , w końcu ktoś kogo można porównać do KAKI :)
1
mpt1899
mpt1899
11 października 2018, 20:12
Do redakcji. Moze by tak stworzyc dzial z ciekawostkami i plotkami dotyczacymi ACM. Dzieje sie bardzo wiele wokol naszego klubu a wiele plotek sie potwierdza. Mozna by bylo to odswiezac co tydzien.
1
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
11 października 2018, 20:15
Jak lubisz żyć plotkami to idź na pudelka ;) Tutaj na stronie tylko info ze sporą dozą prawdopodobieństwa :)
0
mpt1899
mpt1899
11 października 2018, 20:24
Ja nie lubie zyc plotkami. Podalem tu wiele info z ktorych bylem wysmiany a pozniej sie okazalo cos innego. Teraz nie wiadomo co jest plotka a co nie. Jezeli cos tu wrzucam to nie z Daily Star czy Przyjaciolki tylko z w miare wiarygodnych zrodel a ze czsem nawet Di Marzio sie myli to juz nie moja ani twoja wina.
0
mpt1899
mpt1899
11 października 2018, 20:03
Podobno Zenit powiedzial nam €30 za Paredesa. Ronaldo (Brazylijczyk) powiedzial, ze Paqueta gra stopami jak Neymar a porusza sie jak Tevez. Chyba rzeczywiscie juz czas zobaczyc go w jakims meczu. W Anglii placz dziennikarzy, ze wszystkie 6 top klubow go chcialo a on wybral jakis tam Milan. Zeby ten transfer tylko doczedl do skutku. Jak to juz ktos pisal, jak nie wypali to trudno ale niech cala Europa widzi, ze z ACM trzeba sie znowu powoli liczyc. Romagnoli bardzo sie podoba Murinho bo potrafi rozgrywac i ma, uwaga, 91.4% celnych podan. Mowi, ze to szokujace jak na stopera, zwlaszcza w serie A. Forza Milan!!!
Edytowano dnia: 11 października 2018, 20:17
6
WeahYeah
WeahYeah
11 października 2018, 23:32
Do tych niecelnych doliczają asystę z Empoli po której był karny?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 października 2018, 01:15
Niedawno pisały gazety, że Paredesem zainteresowani są ( oprócz Milanu ) Inter, Juve i Real .. więc może być ciężko, niemniej u nas jak i u kuzynów zza miedzy miałby raczej pewny skład.
1
mpt1899
mpt1899
11 października 2018, 18:51
Paqueta podobno na raty. €5m teraz, €15m styczen 2019, €10 lipiec 2019, €5 styczen 2020. Mam nadzieje, ze nikt go nam nie sprzatnie.
0
adamos
adamos
11 października 2018, 14:29
z FB: "Leonardo: "Paquetà? Nie mam zbyt wiele do powiedzenia. Mamy wstępne porozumienie z Flamengo, ale mercato rozpoczyna się w styczniu, więc do oficjalnego potwierdzenia jeszcze trochę brakuje. Teraz myślimy o lidze i pucharach. Jaki to zawodnik? W tej chwili to gracz Flamengo i ma jeszcze mecze do rozegrania w lidze brazylijskiej. Musimy zaczekać do 3 stycznia"
0
11 października 2018, 14:19
Dopoki nie potwierdza oficjalnie to nic nie jest pewnego , nie wiem jaki problem maja z tym zeby oglosic transfer teraz , a nie w zimie , przeciez i tak zostanie do tego czasu w Flamengo i miec spokoj .Czuje ze bedzie Malcom 2.0 i skonczy gdzie indziej tak jak kolega z wowczas Bordeaux , ktory juz lecial do Rzymu na podpis.
1
11 października 2018, 13:56
Źródła powiązane z Flamengo informują, że nic jeszcze nie zostało dopięte i że oficjalne potwierdzenie to kwestia minimum 2 tygodni. Żeby nie wyszło teraz tak, że PSG dołoży z 15 baniek plus z 2 bańki do kontraktu i po zawodniku.
2
Dziuni1994
Dziuni1994
11 października 2018, 12:42
Za długo kibicuje Milanowi by wiedzieć że Paqueta nie jest jeszcze nasz.
10
Zirytowany
Zirytowany
11 października 2018, 12:41
Szacun dla typa że zgodził się na takie zarobki by grać u nas, PSG zapewne oferowało dwa jak nie trzy razy większe wynagrodzenie.
0
Misiek94
Misiek94
11 października 2018, 12:32
L.P. do rywalizacji z Bonaventurą już jest, teraz oczekuję L.P. z Petersburga do rywalizacji z Biglią :) Choć moim osobistym nierealnym marzeniem jest Ruben Neves.
3
jasiom22
jasiom22
12 października 2018, 12:40
Tak, Neves bylby fajny.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
11 października 2018, 11:16
Flamengo gra w sobotę o 22:00 trzeba będzie zobaczyć jak gra w całym meczu, bo te filmiki z Youtube o niczym nie swiadczą.
3
jasiom22
jasiom22
11 października 2018, 11:19
Polecam obejrzeć go w akcji i najlepiej śledzić jego ruchy boiskowe w porównaniu do Jacka. Zobaczycie sporo podobnych zachowań (ale z lepszą dynamiką i techniką u Lucasa) :)
1
adamos
adamos
11 października 2018, 11:55
wystarczy też pooglądać skróty meczów Flamengo i obserwować zawodnika z 11tką. Ja już wszystkie przejrzałem i wcale się nie zdziwię jak weźmie koszulkę z nr 22.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 października 2018, 12:08
Nr. 22 ma Musacchio , jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
2
dragantomek@gmail.com
[email protected]
11 października 2018, 12:47
To pasuje żeby ktoś linka podrzucił, tez bym chętnie zobaczył go w akcji. A po 2 jak kolega wyżej napisał ze jeszcze nie jest nasz oficjalnie i wszystko się może jeszcze zdazyc
0
radson1406
radson1406
11 października 2018, 13:30
Moze do stycznia uda sie znalesc nowy klub dla Boriniego i wtedy moze Lucas wciaz bedzie gral z 11 na plecach.
1
adamos
adamos
11 października 2018, 13:31
@muamba_kabumba Może mu odstąpi. Kessie też oddał "19" Judaszowi...
1
rossoneri12345
rossoneri12345
11 października 2018, 10:13
Założę się, że 90% użytkowników na tej stronie w ogóle nie słyszała o tym zawodniku, włącznie ze mną. Dlatego prosiłbym kogoś obiektywnego o opinię na jego temat, ale żeby to nie była wiedza zaczerpnięta z filmików na youtubie. Ja kompletnie nie wiem kim on jest i co jest warty. Pieniądze spore, "fejm" znacznie mniejszy niż w przypadku transferu Neymara. Oby wypalił.
0
adamos
adamos
11 października 2018, 10:53
Pisałem wcześniej, że sporadycznie śledzę ligę brazylijską. Poszukaj mojego komentarza niżej - pisałem jak gra Paqueta :)
1
adamos
adamos
11 października 2018, 11:15
"Ze względu na swoją technikę często jest porównywany w swojej ojczyźnie do Neymara, a ze względu na pozycję na boisku do byłego zawodnika Milanu, Ricardo Kaki." Jak to z transferami bywa albo wypali albo i nie. Jednakże nie wydaje mi się aby takie np. PSG, Liverpool. Man Utd. i inne kluby, tak mocno się interesowały zawodnikiem, który nie wypali. Leo użył swoich wpływów i ma smykałkę do zawodników z Brazylii. Szczególną rolę tez odegrał Kaka, a nie wydaje mi się aby ten zawodnik chciał Nam chłam wcisnąć albo szrot, lecz wielki talent i może stwierdził, że ten zawodnik będzie lepszy od niego i warto w niego zainwestować i podesłać przyjaciołom z Mediolanu.
2
adamos
adamos
11 października 2018, 11:24
Nawet w grze Fifa, czy Pesie nie znajdziesz lepszego młodego zawodnika z Brazylii z takimi statami i overalem, który przewyższa nawet naszych pomocników nawet Suso (w Pesie Igła ma overall 88, Suso 83 a Paqueta 86). Wiem, że to gry i należy przymykać oko na to, ale w wielu wypadkach a nawet 99% przewidywalność talentu się potwierdza i przekłada na rzeczywistość.
1
rossoneri12345
rossoneri12345
11 października 2018, 13:01
Hehe dobre z tą FIFĄ, to teraz sprawdź statystyki Gabriela Barbosy rok temu i dwa lata temu, będziesz miał wtedy pewność, że FIFA nie przewiduje tych "99 procent" :)
1
adamos
adamos
11 października 2018, 13:33
@rossoneri12345 Barbosa łapie się to de tego 1% ;-)
0
rossoneri12345
rossoneri12345
11 października 2018, 13:58
Bojan Krkić, Adnan Januzaj, Lucas Piazon - to były talenty w FIFA :) Kolejny dowód dla Ciebie :) Można by też wymienić Gio dos Santosa, Gerarda Deulofeu, Ibrahim Afellay, Martin Odegaard, Cristian Tello, Memphis Depay, też jestem fanem FIFA :) Nie przekonasz mnie. Pozdrawiam.
1
adamos
adamos
12 października 2018, 09:30
@rossoneri12345 Ale też sporo można wymienić nazwisk gdzie się to sprawdziło, dlatego mówię należy to traktować z przymrużeniem oka, ale fakt faktem, że w nowych wersjach nie ma lepszego młodego Brazola ;-) Chcę i marzę by wypalił i stał się drugim Kaką czy Neymarem, to by było coś...
0
patoo_07
patoo_07
12 października 2018, 09:44
Oj ten Deulofeu z overallem 90 po 2 sezonach w Fifie 16. To były czasy :D
0
victor89ck
victor89ck
11 października 2018, 08:35
Transfer ciekawy, ale nie liczy się czy wypali czy nie, ten transfer jest bardziej znakiem, zapowiedzią że coś się zmienia w Milanie. To będzie nasz pierwszy transfer po 11 latach od czasów Pato, kiedy to ściągamy młodego, utalentowanego gracza z Ameryki pokonując przy tym czołowe europejskie kluby. Brakowało tego w tych ostatnich latach, pozostaje się cieszyć a Lucasa ocenimy za parę miesiecy
9
Zimer9009
Zimer9009
11 października 2018, 08:31
Ja jestem stosunkowo optymistycznie nastawiony do tego transferu. Ok: Brazylijczyk, 35 mln, kompilacje YT- wszyscy w głowie mamy Gabigola z Interu. Dodatkowo słaba na pierwszy rzut oka fizyczność moze nie napawać optymizmem. Ale zauważmy, że nie przychodzi do nas lis pola karnego, który nie poradzi sobie w fizycznej lidze jak np A. Silva i będzie odbijał się od obrońców, a pomocnik z fajnym przyspieszeniem, umiejętnościami dryblingu i całkiem niezłym uderzeniem z dystansu. Jeżeli tylko będzie miał poukładane w głowie to może to wypalić. W odróżnieniu też od uwczesnego Interu mamy trenera, który z pewnością od strony motywacji i trzymania szatni w ryzach jest bardzo dobry, a sam Paqueta miejmy nadzieje nie dostanie łatki Boga futbolu od momentu wylądowania na lotnisku. Drwali mamy, aż nadto w składzie więc przyda się jeden „skilowy” grajek ;)
Edytowano dnia: 11 października 2018, 08:32
3
patoo_07
patoo_07
11 października 2018, 09:50
Castillejo też wygląda jak szczur po tyfusie, a sobię radzi póki co. Jak ktoś jest sprytny to i ze słabymi warunkami sobie poradzi ;) Zobaczymy co to z niego wyrośnie. Oby pokornie pracował i nie odbiła mu palma od samego przyjazdu do Europy.
2
patoo_07
patoo_07
11 października 2018, 11:01
Jaka słaba fizyczność? Lucas Paqueta: 180cm i 72kg. Giacomo Bonaventura: 180cm i 75kg. Może przestańcie go oceniać po fotkach i YouTubowych kompilacjach, co? :P
2
bobsonek
bobsonek
11 października 2018, 07:58
Cześć, przepraszam za offtop, ale potrzebuję pomocy. Chciałbym się wybrać na mecz z Betisem, ale potrzebuję informacji jak to najlepiej zorganizować. Czy ktoś mógłbym mi pomóc ale nakierować na miejsce gdzie szukać pomocy?
0
marass21
marass21
11 października 2018, 10:56
A czego potrzebujesz? Ja lecę z synem Ryanairem: sa tanie loty do Bergamo w czwartek z Katowic i Gdańska. Na bookingu ograniasz nocleg i na oficjalnej stronie bilety na mecz. Nic skomplikowanego.
0
bobsonek
bobsonek
11 października 2018, 11:10
Bilety lotnicze ogarnę, ja akurat albo z Krakowa albo z Katowic. Tylko nie wiem jak to z biletami na mecz, bo widzę że teraz jest sprzedaż dla posiadaczy kart Cuore Rossonero (nie posiadam) i pytanie czy muszę to wyrabiać teraz, czy poczekać na otwartą sprzedaż za tydzień? Kupować bilety lotnicze w ciemno zanim kupię bilet na mecz, czy jest ryzyko że mogę nie dostać na taki mecz już biletu? Na miejscu już nocleg i dojazd ogarnę na luzie.
0
Dariusz_W
Dariusz_W
11 października 2018, 05:30
Jeśli Milan wygrał rywalizację o zawodnika z szychami z PSG, to jest to znaczna poprawa od czasów, kiedy Gallianiemu zgarniano sprzed nosa już ponoć dograny transfer.
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
11 października 2018, 06:25
No ale to przecież nic. My potrzebujemy doświadczonego i sprawdzonego w serie a grajka:)
3
pirus9
pirus9
11 października 2018, 03:58
Kibicuje Milanowi od prawie trzydziestu lat.Bardzo rzadko pisze komentarze.Ale nie wytrzymałem ponownie czytając niektórych komentarzy odnośnie komentarzu transferu Paquety.To czy ten zawodnik się sprawdzi u nas to jest sprawą drugorzędną.35 mln dla Eliota to jest splunięcie.Wygranie z potęgami finansowymi typu PSG o podpis tego utalentowanego młokosa to jest sygnał do reszty piłkarskiego świata że Milan się odradza na poważnie.Można to porównać do przyjścia Kaki ale wówczas Milan był potęgą piłkarską i każdy by chciał wówczas u nas grać.
13
Tutkovic
Tutkovic
10 października 2018, 23:57
To co kogo jeszcze widzicie u nas? Realnie waszym zdaniem ? Ibracadabra jednak?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 października 2018, 01:11
Messi oczywiście.
3
nokoments
nokoments
11 października 2018, 01:14
Wg mnie przydałby się też jakiś doświadczony stoper na poziomie, jak niegdyś Yepes, czy jeszcze wcześniej Stam. Bo Musacchio pewnego poziomu raczej nie przeskoczy, a Zapata jest dobrym duszkiem w szatni, ale Romek czy Caldara dużo się od niego nie nauczą.
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
11 października 2018, 06:26
nokoments hehe dobre ????
1
adamos
adamos
11 października 2018, 08:31
realnie to przyjdzie pomocnik jeszcze ;-) no i ten Zlatan zagadką... Jak to sam zawodnik powiedział "Zlatana cały świat potrzebuje..."
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 października 2018, 08:59
Ostatnio jak media wrzuciły transfer Ibry na tapetę było krótkie ucięcie i cisza.Teraz co rusz ktoś z kręgów Milanu wspomina postać Bośniaka, więc coś jest na rzeczy.
0
jasiom22
jasiom22
12 października 2018, 12:47
Ja bym brał Rubena Nevesa, William Carvalho tez by sie nadawał.. Paredes? Czemu nie? Konieczny def.pom , a skoro ma sie pojawic Paqueta, to mega chcialbym kogos w ataku "pod niego" czyli brazylijczyka albo jakiegos Andre Silve-podobnego i przejscie na 4-3-1-2 :-p
0
mpt1899
mpt1899
10 października 2018, 21:53
Onet pisze, ze zona Leonardo pracuje dla Sky Sport Italia. Interesujaca informacja. Brytyjskie media pisza o wojnie pomiedzy Man Utd a Chelsea o Romagnioliego. Niedawno sprzatnelismy Igle sprzed nosa Chelsea, teraz Paquete United a oni tacy pewni, ze Milan im sprzeda Romka. Angole sa tacy zalosni.
1
jasiom22
jasiom22
10 października 2018, 22:07
Angole wszędzie wpychają swoje imperialistyczne myślenie :P Oni żyją w ułudzie "rządzenia Europą i połową świata". Może niech najpierw dogonią Serie A w rankingu, bo Italia im odjeżdża w zestawieniu UEFY xD ps. Włosi nie palą się do wyjazdu z rodzimej ligi, więc tym bardziej bawią mnie takie ploty z wysp.
12
ósmy
ósmy
10 października 2018, 22:15
Manchester United interesuje się szeroko co najmniej kilkoma fajnymi środkowymi obrońcami, którzy mogliby ewentualnie zasilić ich szeregi podczas najbliższego okienka. Dlatego pojawia się tam co najmniej kilka ciekawych nazwisk łącznie z Romkiem. Poza Romagnolim ostatnio mocno sondują Skriniara i Nathana Ake z Bornemouth. Chelsea mam nadzieję skupi się na Ruganim.
1
AC1899
AC1899
11 października 2018, 10:15
Anglia jest w rankingu przed Włochami.
0
AC1899
AC1899
11 października 2018, 11:07
@AC1899 - łap https://www.calciomercato.com/en/news/serie-a-overtakes-premier-league-in-uefa-rankings-33502
0
AC1899
AC1899
11 października 2018, 18:53
WinstonSmith - łap https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method5/crank2019.html
0
MilanHomer
MilanHomer
12 października 2018, 12:55
WinstonSmith Angole rządzili największym imperium w historii świata. Minęło dopiero 79 lat jak zaczęto je im wyrywać z rąk. Mają prawo mieć jeszcze we wspomnieniach tamten obraz:)
0
Zako
Zako
10 października 2018, 20:40
Panowie jak coś to nie uzywajcie argumentów o tym, ze Real czy Barca tez tyle wydaja/wydawali na Brazylijczyków - ich sytuacja ekonomiczna pozwala im na takie ryzyko bo 35mln dzisiaj to dla nich jak splunąć, nawet pomimo skąpstwa Realu ostatnie, które jesli tak dalej będzie wyglądac pewnie skonczy sie w to lato :D.
0
savicevic88
savicevic88
10 października 2018, 20:35
Leonardo byle "szczocha" z Brazylii nie ściągnie. Ja się cieszę z opcji tego transferu. Kwota jak na nasze realia nie jest kosmiczna. Jeśli wszedłby w buty Kaki nawet połowicznie byłoby fantastycznie.
9
Semper Fideli
Semper Fideli
10 października 2018, 20:31
Jestem przekonany że nas nie zbawi ale może dodac nam polotu i trochę więcej nieobliczalnosci.. Milan zawsze miał w składzie Brazylijczykow którzy zazwyczaj się się sprawdzali. Transfer na mega plus, czuję że w niedalekiej przyszłości będzie dobrym piłkarzem i naszym wzmocnieniem! Teraz do tego James z Bayernu i walczymy o LM
2
przemek.kili
przemek.kili
11 października 2018, 09:00
Znowu James?! Hehe 3 lata to słyszę i rzygam tym ;)
0
MK92
MK92
10 października 2018, 20:30
Jestem umiarkowanym optymistą w sprawie Paquety, bo mimo tych licznych pochwał w jego kierunku mam też w pamięci nieudane przygody w Europie brazylijskich talentów, poprzedzone właśnie takim zachwytem w mediach. W każdym razie ufam Leonardo, ponieważ on zna się na tych sprawach, jak mało kto.
0
przemek.kili
przemek.kili
11 października 2018, 11:18
A masz w pamięci UDANE przygody w Europie brazylijskich talentów? Bo widzę tzw. negatywny "cherry-picking". Ja tam się cieszę, bo mam dobre przeczucia co do Paquety. To jest walczak, który nawet po byciu sfaulowanym próbuje stać na nogach i dalej grać, nie czekając na gwizdek sędziego. W Serie A takie coś procentuje.
1
MK92
MK92
11 października 2018, 17:20
Tak, w Brazylii Paqueta imponuje nie tylko znakomitą techniką użytkową i sztuczkami, ale również świetną grą w wysokim pressingu. Mam nadzieję, że pokaże te atuty na włoskim podwórku. Wtedy będziemy mieli z niego mnóstwo pociechy.
1
BadMad
BadMad
11 października 2018, 18:44
Winston-czyli wypisz wymaluj Neymar %-)
0
ósmy
ósmy
10 października 2018, 20:18
Dużo za dużo. Fiorentina wykupiła Batistutę z Boca Junior za troszkę ponad 2 mln. dollars.
Edytowano dnia: 10 października 2018, 20:19
0
BadMad
BadMad
10 października 2018, 22:05
A Milan wykupił Kakę za 8-12mln i co z tego? Inne czasy, inny rynek.
7
ósmy
ósmy
10 października 2018, 22:17
...heh
0
Carlo88
Carlo88
10 października 2018, 20:09
Po przeczytaniu newsa byłem raczej sceptycznie nastawiony do tego transferu. Nie mam zaufania do "gwiazdeczek" z ligi brazylijskiej, szczególnie biorąc pod uwagę ich mentalność. Na video wygląda świetnie, ale na dobrą sprawę filmik promocyjny można zmontować każdemu kto umie prowadzić piłkę przy nodze. Statystyki też nie rozkładają na łopatki - jak na ofensywnego pomocnika 2 asysty to niewiele. Aż z czystej ciekawości sprawdziłem karierę Kaki; przed przyjściem do Milanu wykręcał bardzo podobne statystki. I co najważniejsze - europejski rynek jest przepełniony brazylijczykami, którzy w największych europejskich klubach odgrywają znaczące role. Każdy z nich wyszedł z brazylijskiej ligi. Jeśli więc Paqueta się faktycznie tam wyróżnia, jeśli chciały go europejskie giganty to chyba nie ma co okazywać sceptycyzmu. Oby był naszym drugim Kaką, oby dał nam wielu powodów do radości swoją grą! Forza Milan!
2
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
10 października 2018, 19:24
Pierwszy raz słysze o nim. Mam zupełnie neutralny stosunek do transferu (chyba jako jedyny na stronie...)
4
Wilk87
Wilk87
10 października 2018, 20:08
Wierz mi, nie jedyny. Ja widzę, że większość jest zachwycona, że przychodzi grajek z ligi brazylijskiej (nikt nie pisze, że to jakaś liga ogórkowa, jak portugalska, w której grał Silva)
0
Zako
Zako
10 października 2018, 22:38
Szczerze mówiąc ja tez pierwszy raz usłyszałem do nim dopiero w lato , tez wlasnie pod kątem transferu i były plotki o Milanie.
0
nadgnity
nadgnity
11 października 2018, 01:29
Liga ogórkowa, która wydała pięciokrotnych mistrzów świata. Tak tylko mówię.
0
mpt1899
mpt1899
10 października 2018, 19:21
A ja nie wiem dlaczego niektorzy mysla, ze za duzo na nas. Mnie sie wydaje, ze mamy wiecej kasy niz wielu mysli. Problemem jest FFP ale nie takie rzeczy juz widzielismy. Nie mamy dlugow. A w zarzadzie mamy wkoncu ludzi, ktorzy wiedza co robia. Leonardo to nie jakis swiezak. Przychodzi Gazidis i Gandini. Wielu tez zapomnialo o naszym prezesie Scaronim. On jest wielkim MIlanista i napewno nie zrobi czegos na szkode ACM. To jak sie cieszy po kazdym golu mowi samo za siebie a do tego sam Singer powoli podskakuje z krzesla. Widocznie pieniadze sa. Takie mamy czasy, grajek swiatowej klasy kosztuje, z nazwiskiem tez a perelka czaszmi jeszcze wiecej a do sukcesu potrzebujemy wszystkich 3 typow pilkarzy. Ja jestem zaskoczony, ze zeszli z €50m na €35m + bonusy. Wole go miec teraz i wyprobowac niz za rok mowic "A moglismy go miec". Ryzyko jest ale napewno dla Elliotta to ryzyko wliczone. Ja tam sie ciesze i czekam na oficjalke a czy wypali to zobaczymy. Silva to bylo ogromne ryzyko ze wzgledu na sytuacje finasowa Milanu a i tak odzyskamy prawie wszystko a moze i zarobimy. Forza Milan.
Edytowano dnia: 10 października 2018, 19:35
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 października 2018, 19:28
Pieniądze są, ale żeby zbilansować potencjalne straty będzie trzeba sprzedawać piłkarzy o czym sam Leonardo w kontekście Dollara czy Suso wspominał.Z tego też powodu priorytetem powinny być Włochy, gdyż takich piłkarzy łatwiej wypchnąć, a dopiero po powrocie do LM powinno bawić się w ściąganie gwiazdeczek pokroju Paquety.
0
mpt1899
mpt1899
10 października 2018, 19:40
Zgadzam sie Salinas i dlatego uwzam, ze zarzad wie co robi i wlicza ten wydatek w bilans. Jezeli chca wrocic do topu to nie wierze w sprzedaz Suso ale nie takie cuda juz widziwlismy.
0
Adamken
Adamken
10 października 2018, 19:09
Jak zobaczyłem dzisiaj tego newsa w pracy to aż gęba sama zaczęła się cieszyć :) Ja nie wiem skąd te negatywne nastawienie u niektórych odnośnie tego transferu. Chłopak ma niesamowite umiejętności, jeden z największych talentów w Brazylii, a tutaj narzekanie, że za dużo kasy, że kot w worku itp. Pewnie jakby poszedł do jakiegoś innego klubu w Europie (a nie daj Boże do jakiegoś z Serie A, szczególnie Interu bądź Juve) to byłoby narzekanie, że nie walczyliśmy o niego do końca... Gościem chciały sprowadzić do siebie naprawdę mocne firmy jak PSG, Liverpool czy Manchester United, przewijało się też coś o zainteresowaniu Barcelony, a on (o ile te wszystkie informacje są prawdziwe) ma trafić do nas. Gdzie my nie gramy w LM, a nawet w lidze w obecnym sezonie jak na razie idzie nam tak sobie, żeby nie mówić słabo. Więc jeżeli Paqueta faktycznie trafi do nas zimą to czapki z głów przed Leonardo!
11
MilanL€PIK
MilanL€PIK
10 października 2018, 19:02
Dla mnie, to jest nie do pojęcia jak ludzie mogą spinać o taki transfer! „Ryzykujemy, kot w worku, itp.” Młody zawodnik o którego inne wielkie kluby w europie się starały + za nie wielkie pieniądze w porównaniu jakie są aktualnie ceny na rynku! I kolejny raz się przekonuje jaka jest typowa mentalność Polaka... Nigdy z niczego zadowolony! Obojętnie co się wydaży i tak było, jest, będzie źle. Jak na mój gust bardzo dobry transfer, widać, że wchodzimy na właściwe tory. Pozdrawiam :)
5
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
10 października 2018, 19:04
Popieram !!
0
Pan A.
Pan A.
10 października 2018, 20:10
To, że ktoś nie "skacze z radości", tylko na spokojnie ocenia ew transfer tego młodego chłopaka, nie oznacza, że się nie cieszy. Serio, to się nie wyklucza. Również pozdrawiam :)
0
Football_plboy6
Football_plboy6
10 października 2018, 18:54
Nie napalajcie cie się, weźcie zobaczcie czy któryś z klubów czy ktoś z otoczenia zawodnika to potwierdził? Nie więc ma spokojnie
0
konkix2
konkix2
10 października 2018, 19:03
Nie no, tylko Di Marzio i MilanNews, którzy są w 100% pewni.
0
Football_plboy6
Football_plboy6
11 października 2018, 09:32
Co jak co ale dziennikarz i gazeta, bardzo wiarygodne
0
michalszycha
michalszycha
10 października 2018, 18:40
Ja nie wiem po co te spiny typu, że kupują kota w worku bo nie grał w Europie, że to nowy KAKA, że za dużo pieniędzy i jeszcze inne dziwne teksty. Po pierwsze zarząd kupuję nie za wasze pieniądze, po drugie jeśli się na niego decydują to wierzą w jego umiejętności. Po trzecie jeśli ten zakup wypali to będziemy mieć z niego mega pociechę. Więc dajmy mu szansę i nie pokaże, że jest wart nie tylko tych pieniędzy ale i noszenia koszulki Milanu.
5
Football_plboy6
Football_plboy6
11 października 2018, 03:16
Trochę się mylisz z tym "nie za wasze pieniądze". Jest tu kilkanaście osób (przynajmniej), które jeżdżą na mecze do Mediolanu, są osoby, które kupują pamiątki, koszulki itd. z oficjalnego sklepu (jak ja), więc te nasze ciężko zarobione pieniądze składają się na budżet klubu, z którego ten pokrywa koszta zakupu m.in. piłkarzy. Nie mierz wszystkich swoją miarą niedokładania do Milanu ;)
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
10 października 2018, 18:25
Oceńmy po sezonie. Wszelkie dywagacje typu "kolejny Kaka", "talent top3" itd. nie mają teraz sensu, bo liga brazylijska w ostatnich latach już nie dostarcza Europie tylu gwiazd co kiedyś to raz, dwa - ceny szybują w górę nawet za gości, którzy mieli po prostu jeden dobry sezon, a trzy - liga włoska pokazała wiele razy, że nie każdy do niej pasuje. Niech chłop gra swoje, przebije się do wyjściowej jedenastki i udowodni, że w końcu Milan będzie miał kogoś z pomysłem z przodu. Może nawet nie strzelać goli, ale żeby chociaż rozruszał grę z przodu i grał co mecz. To już będzie dużo.
7
Dariusz_W
Dariusz_W
11 października 2018, 05:37
Nie dostarcza także z tego faktu, że przez ostatnie paręnaście lat mocno się wzbogaciła i wielu chłopakom nie pali się aż tak, by lecieć do Europy. Swoją drogą PSG też raczej nie polowałoby na średniaka bez perspektyw, to nie Pogoń Szczecin, by najważniejsze było, że Brazylijczyk.
0
Boro
Boro
10 października 2018, 18:22
A ja się jaram tym transferem i ufam obecenmu zarządowi. To będzie hitowy transfer w serie a:)
5
Rossoner1996
Rossoner1996
10 października 2018, 18:22
Dawno nie było Brazylijczyka u nas. Mam nadzieję, że się sprawdzi.
0
szfarceneger
szfarceneger
10 października 2018, 18:21
Wiadomo że ryzyko, bo młody i niedoświadczony w Europie, a w grę wchodzą wielkie pieniądze. Ale na przykładzie SMS'a przekonaliśmy się ile kosztuje ograny w lidze zawodnik w dobrym wieku na wysokim poziomie. 35 mln ociera się już o nasz klubowy rekord, ale w dzisiejszych czasach to nie jest jakaś ogromna kwota. Nie rozumiem tego zmartwienia o klubowe finanse. Skoro klub uznał, że go stać, to nie ma o czym dyskutować. Za Wasze przecież go nie kupują.
2
Rosso come il fuoco
Rosso come il fuoco
10 października 2018, 18:19
Jestem pod wrażeniem!
0
Milanista1980
Milanista1980
10 października 2018, 18:14
TU ZASOBY FINANSOWE NIE MAJĄ NIC DO RZECZY ZA BARELLE BYŁA BY PODOBNA KWOTA A RYZYKO WCALE NIE MNIEJSZE
0
Gattuso28
Gattuso28
10 października 2018, 18:08
Czyli prawie cały grudzień będzie mógł trenować z zespołem?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 października 2018, 18:28
Tak, jedynie nie będzie mógł brać udziału w żadnym oficjalnym meczu do rozpoczęcia okienka, gdyż jego kontrakt nie będzie jeszcze złożony w Lega.
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
10 października 2018, 19:03
Moze ida mu sie wszczepić nasze DNA za ten czas ;-)
0
Milanista1980
Milanista1980
10 października 2018, 18:01
A poza tym to dlaczego są wywlekane przykłady Barbosy czy Gersona a pomijane przykłady KAKI| czy NEYMARA kiedy przybywali do Europy bez żadnego doświadczenia???

Może i jest wielkim ryzykiem ten chłopak ale KAKA też nim był jak przychodził(Tego chłopaka bronią umiejętności) a czy da rade w Europie to się okarze KTO NIE RYZYKUJE TEN NIE MA!!!
Edytowano dnia: 10 października 2018, 18:09
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 października 2018, 18:02
Najpierw porównaj sobie zasoby finansowe Barcelony z Milanem, a potem dyskutuj o takich sprawach, ok?
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
10 października 2018, 18:04
To pewnie fani doświadczonych i sprawdzonych w serie a grajków :)))
0
mpt1899
mpt1899
10 października 2018, 19:32
A skad wiesz , ze zasoby ACM sa mniejsze niz Barcy bo to, ze nie mozemy wydawac przez FFP i Barca miala wieksze przychody wcale nie oznacza, ze ACM ma mniejsze zasoby finansowe. Widzac co Elliott robi z FFP na glowie to az strach sie bac co by robili bez ograniczen. Jeszcze nie znaja werdyktu o restrykcjach (podobno:) ) a chca kupic SMS za €100+ za gotowke.
0
mpt1899
mpt1899
11 października 2018, 03:19
No i co z tych twoich "zasobów" Barcelony, skoro Barca też chciała Paqueta, a wylądował w Milanie? :P Poza tym: co dają "zasoby finansowe" w kontekście trafienia w brazylijski brylant, który się sprawdzi w Europie? Bogatszy klub ma większe szanse na ustrzelenie wschodzącej gwiazdy czy jak?
0
Zako
Zako
10 października 2018, 17:52
Straszne ryzko, 35mln za gościa, który nie powąchał europejskiej piłki i gra w brazylijskiem, gdzie gra jest rozrywką i wszystko toczy się wolniej. Wystarczy spojrzeć jak czasem po prostu "trickuja" w miejscu, bo maja na to czas. Oczywiscie jestem strasznie ciekawy co pokaze, ale mimo wszystko patrząc na to, ze pewnie zaraz będziemy mieć jakąs ugodę z UEFĄ, to te 35mln powinnismy chyba jednak zbierać na kogoś pewniejszego, kto z miejsca podniósłby poziom. No ikwestia tego jak Rino będzie go wprowadzał.
2
patoo_07
patoo_07
10 października 2018, 18:01
Za 35 mln nie doataniemy nikogo kto z miejsca podniesie poziom.
0
Zako
Zako
10 października 2018, 18:06
Napisałem zbierać 35mln, nie wydać 1:1.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 października 2018, 17:46
Za taką kwotę zabawa w rosyjską ruletkę jest głupotą.Leonardo powinien skupić na młodych talentach, a nie jak na obecne możliwości transferowe drogich, lokalnych gwiazdach, które jeszcze nie postawiły nogi na europejskim boisku.
0
Milanista1980
Milanista1980
10 października 2018, 17:51
heh a pamiętasz kim Był KAKA jak do nas przychodził i za jaką kwote?? tylko nie pisz że był gwiazdą europejskich boisk(bou NAS się dopiero nią stał) jednym słowem kto nie ryzykuje ten nie ma
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 października 2018, 17:57
Milanista1980 3/4 niewypały za takie sumy i Dollar lub Suso robi papa, tak więc ostrożnie z tymi porównaniami.Na obecną chwilę Milan powinien powielać schemat Juve czyli skupować wschodzące gwiazdy z włoskich boisk.Jak już sytuacja finansowa będzie klarowniejsza(LM etc.) to można pozwolić sobie na takie zabawy, ale na chwilę obecną jest to głupota.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 października 2018, 03:23
To leć im to powiedzieć, bo widocznie ani Leonardo, ani jego szefowie, rekiny finansjery z Elliotta na to nie wpadli! Może jak im dasz kilka porad co do inwestowania w piłkarzy to dadzą ci posadkę doradcy? :P (Boże... Czy wy serio myślicie, że nikt tego Paqueta dogłębnie nie sprawdził zanim zdecydowano się ruszyć do negocjacji? Czy serio myślicie, że Elliott dał 35+ baniek za gracza na podstawie klipów z YT, że tak panikujecie?)
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
10 października 2018, 17:36
No i to mi się podoba! W końcu Milan jest znowu Milanem. A tu dziennikarze straszyli bufonem. Nie nie dziennikarzyny Milan to już nie posmiewisko żeby tego pana sprowadzać. To znowu "mój" MILAN, co buduje zespół prawdziwych Milanistów, a nie zlepek emerytów, egoistów celebrytów i bufonów. Albo prawie wszystkiego w jednym jak w przypadku Ibry. Pięknie. Powodzenia młody w nowym Wielkim Milanie.
1
Milanista1980
Milanista1980
10 października 2018, 17:36
a dlaczego nie na miejscu?? wydaje mi się że to są prawie analogiczne przypadki

ktoś kto jest Gwiazdą na Sardyni czy w Parmie nie koniecznie musi to potwierdzić w Mediolanie i Mauri niech tu będzie przykładem
Edytowano dnia: 10 października 2018, 17:43
0
Milanista1980
Milanista1980
10 października 2018, 17:25
Krauser ostatnio aktywny: 51 minut temu10 października 2018, 16:26
Jak dla mnie to czysta głupota, wydawać taką kasę na kota w worku, made in Brazil. Już lepiej ściągnęli by Nicolo Barelle z Cagliari, za tą samą kwotę. Ale jak widać Elliott , chce koniecznie powtórzyć ten sam błąd co Suning i ściągnąć Brazola, "bo oni tak dobrze się kojarzą".


A JAK DLA MNIE TO JUŻ JEDNEGO BARELLE W SKŁADZIE MAMY NAZYWA SIĘ MAURI I RÓWNMIEŻ PREZENTOWAŁ SIĘ W PARMIE PRZED TRANSFEREM DO NAS REWELACYJNIE MŁODY OGRANY W SERIE A BYŁ ALE NIESTETY OGRANIE W SERIE A NIE GWARANTUJE UMIEJĘTNOSCI PORADZENIA SE W MILANIE

A co do Tego młodego to albo wejdzie z buta w Serie A (jak kiedyś KAKA) albo przepadnie
Edytowano dnia: 10 października 2018, 17:34
0
Vol'jin
Vol'jin
10 października 2018, 17:29
a granie w Serie A Brazylii gwarantuje ten poziom? Widać po Barbosie czy po Gersonie ... zresztą co to za porównanie Mauriego do Barelli... Barella gra już 2-3 sezon w lidze, Mauri miał jeden
2
Marcin1995
Marcin1995
10 października 2018, 17:33
Porównanie Barelli z Maurim jest absolutnie nie na miejscu
2
landik
landik
10 października 2018, 17:38
Dajcie przykłady Gersona czy też Gabriela a czemu nie Jesusa, Alisona czy też niedawny transfer Barcelony Arthura.
1
landik
landik
10 października 2018, 17:38
Dajcie przykłady Gersona czy też Gabriela a czemu nie Jesusa, Alisona czy też niedawny transfer Barcelony Arthura.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 października 2018, 17:40
Barella gra 3 sezon na poziomie Serie A regularnie Mauri do nas przyychodził to był świeżo po jednym sezonie i poniekąd sytuacja finansowo-kadrowa Parmy pozwoliła mu wejść do składu wówczas widzisz różnicę czy nie? ps. Capslocka byś wyłączył
1
Marcin1995
Marcin1995
10 października 2018, 17:54
Barella to talent czystej wody, co do Mauriego to wyróżnił się bramka z Juve w wieku 19 lat poza tym nic wielkiego nie pokazał, na Barelle patrzy się z przyjemnością, jeżeli już porównujemy to zdecydowanie bliżej mu do Verattiego
1
Krauser
Krauser
10 października 2018, 18:35
Arthur jak na razie nie pokazuje nic w Barcelonie, więc wstrzymałbym z podawaniem jego nazwiska jako przykładu świetnego transferu :)
0
Nowy_7
Nowy_7
10 października 2018, 17:07
Jestem mega ciekawy na jakie ustawienie /na jakie zmiany w ustawieniu zdecyduje się Gattuso po tym transferze
0
Gzikuu
Gzikuu
10 października 2018, 17:09
Na żadne, bo a) zanim Paqueta się zaaklimatyzuje i będzie wartością dodatnią, to minie trochę czasu b) jego pozycja wskazuje, że będzie zmiennikiem/alternatywą dla Jacka. Gattuso na pewno nie będzie zmieniał taktyki ze względu na prospect z Brazylii. ;)
7
matten
matten
10 października 2018, 17:32
c) Gattuso nie będzie już trenerem Milanu ;)
2
matten
matten
10 października 2018, 17:32
Paqueta grywa na lewym półskrzydle, więc pewnie w domyśle ma wygryźć Jacka.
0
matten
matten
10 października 2018, 17:35
No tak - matten musi wpaść i popsioczyć na Gattuso, bo nie byłby sobą :P
1
Nowy_7
Nowy_7
10 października 2018, 18:12
Jak dla mnie to jak widzę, dusilby się na pozycji bonaventury. Po jego charakterystyce uważam że powinien grać wyżej
0
Nowy_7
Nowy_7
10 października 2018, 20:46
Tylko jak zerkniesz na jego mecze, to on ładnie się cofa i pomaga w defensywie, a potem wchodzi w wolne tzw. "półprzestrzenie" - to jest właśnie wręcz opis mezzali. Jack robi tak samo, że uzupełnia wolne miejsca pomiędzy Higuainem a Hakanem w fazie ofensywnej. Polecam ci przejrzeć mecze Milanu - zobaczysz podobieństwa.
0
likz0o
likz0o
10 października 2018, 16:58
Fajnie jakby udało się w lecie jeszcze Chiese ściągnąć.
4
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się