SCUDETTO


Oceny pomeczowe według MilanNews

31 października 2018, 22:44, cinassek Aktualności
Oceny pomeczowe według MilanNews

G. Donnarumma 7 - Musacchio 6.5, Romagnoli 7, Rodriguez 6.5 - Suso 7, Kessie 6.5, Bakayoko 5.5, Calhanoglu 5 (Castillejo BN), Laxalt 5.5 (Abate 6) - Higuain 6, Cutrone 6. Trener Gattuso 6.5.



37 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Abyss
Abyss
3 listopada 2018, 09:52
Moje noty:

Donnarumma 7
Musacchio 6; Romagnoli 7; Rodriguez 6
Suso 7; Kessie 6,5; Bakayoko 5; Calhanoglu 5,5; Laxalt 5
Cutrone 5,5; Higuain 6
* Abate 6; Castillejo b.o.
Edytowano dnia: 3 listopada 2018, 09:52
0
grzyweek7
grzyweek7
1 listopada 2018, 10:33
Bakayoko jak narazie gra tak jakby grał przeciwko Milanowi, z 5 bramek w tym sezonie można zapisać na jego konto, wczoraj podobnie plus to piękne podanie do Gigio no dramat, a szkoda bo wczoraj do pewnego momentu grał dobrze, jednak za często odcina mu mózg...
0
Fushnikov
Fushnikov
1 listopada 2018, 08:02
Bakayoko hahaha. Salvador Dali to oceniał??? Przecież to jego gol.
0
sheva7acm
sheva7acm
1 listopada 2018, 07:57
Gonnaruma 5 Bakakkoo 1 Gatusso 1 Hakan 1 1 to za to ze byli !!!
0
Fushnikov
Fushnikov
1 listopada 2018, 08:02
Dlaczego Hakan 11??
0
1 listopada 2018, 06:19
Najgorsze noty dałbym Gattuso i Laxaltowi. Turka bym nawet nie sklasyfikował, tylko sie go pozbył czym prędzej.
0
Marosso
Marosso
1 listopada 2018, 01:37
Bakayoko do 30 minuty bardzo doby naprawde kibicowałem mu bo widziałem Bakayoko z Monaco natomiast pózniej przeciętny niestety jak cała drużyna dlatego nie mam zamiaru go jechać....
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
31 października 2018, 23:59
GD 6, FK 6.5, MM 6, AR 6, RR 7, BakaY 5.5, Hak 5.5, Lax 5.5, Suso 7.5, GH 6, PC 6, IA 6, Rino 7
0
AC1899
AC1899
31 października 2018, 23:43
Gigio 6,5 - RR 7 - Capitano 7 - Musa 6 - Kessie 6 - Bakayoko 5,5 Hakan 4,5 - Laxalt 5,5 - Suso 7 - Igła 6,5 - Cutrone 5,5 -Abate 6.
0
Valpolicella1
Valpolicella1
31 października 2018, 23:15
potrzebujemy w zimie 4 rzeczy , konkurenta dla bonaventury (juz jest paqueta) , konkurenta a zarazem ucznia dla bigli i tutaj bym sugerował tonaliego , doswiadczonego obronce jak thiago silva i 3 napastnika na lawe (imbrahimovic z nie za wysoka pensja bylby spoko) w lecie natomiast szukałbym topowego lewego skrzydłowego na poziomie suso i kogos tez na bardzo wysokim poziomie na prawa obrone bo calabria mnie nie przekonuje. ps bakayoko to porazka gosc co najwyzej powinien kopac w zespole walczacym o utrzymanie w ligue 1
Edytowano dnia: 31 października 2018, 23:18
1
Trzesuaf
Trzesuaf
31 października 2018, 23:33
A ja myślę, że potrzebujemy dobrego lewo skrzydłowego taki Ronaldo może być, no i prawo skrzydłowy tez by się przydał, niech będzie Messi i to starczy, po co wymyślać więcej.
0
Mieszko
Mieszko
1 listopada 2018, 00:28
Bakajoko dzisiaj trochę lepiej niż dotychczas, może gdy grają 4 w pomocy lepiej się odnajduje.nie zmienia to faktu że musi dawać z siebie jeszcze więcej jeśli za rok chce jadać pizze na Piazza di Doumo!
0
Mieszko
Mieszko
1 listopada 2018, 06:23
Trzesuaf I po co ironizujesz? Gościu ma racji a do tego propozycje które dał spokojnie Milan jest w stanie zrobić, bo przy budżecie naszych Żydków to drobne. Inna sprawa że nie zgadzam się ze napastnikiem na byc nosacz bo gnoju w szatni nam nie potrzeba. No chyba że ktoś jest naiwny i wierzy że on zgodzi się siedzieć grzecznie na ławce. Jeżeli tak to odszczekam to.
0
Milanboy
31 października 2018, 23:12
a co do ocen, ojj zawyżone i to za bardzo, musacchio jak dla mnie z gigio powinno po 5,5 dostać, jeden tworzył nam zagrożenie, drugi jak zwykle gdy rywal pressuje ucieka się do wybić oraz braku rozegrania
0
mpt1899
mpt1899
31 października 2018, 23:09
Donna 7?! Gattuso 6.5?!
0
Milanboy
31 października 2018, 23:06
a co do 3:5:2, ehh, naprawdę żenujące jest to ustawienie, 4:4:2 jest obecnie najlepsze, bo mamy najwięcej miejsca na bokach oraz taki Biglia czy Kessie mają do kogo podać wtedy, a przy 3:5:2 nie dość że Rodriguez nie może normalnie rozegrać piłki , ani laxalt nie może hasać wręcz na lewej flance, to i środek pola jest strasznie zwężony, Bakayoko to łatał tak naprawdę swoimi odbiorami szczerze mówiąc
0
Orzelek79
Orzelek79
31 października 2018, 23:04
Bakayoko na 4 , gość pokazał niezłą gre w pierwszej polowie ale w drugiej.....że powinien być ostatnim wyborem .
Edytowano dnia: 31 października 2018, 23:07
0
Gerada
Gerada
31 października 2018, 23:01
Donnaruma za wysoko - za to, że przez większość pierwszej połowy utrzymał Genoę w grze. Dobra interwencja co najwyżej na 6 powinna Go wyciągnąć. Mimo, ze zawsze kibicuję każdemu, kto wychodzi w naszej koszulce na mecz, to po prostu nie da się patrzeć na grę Bakayoko. Nawet oddając mu to, że miewa odbiory, że fizycznie wygląda solidnie... Po prostu nie przypominam sobie tak wolno myślącego profesjonalnego piłkarza, i to nie tylko w Milanie. To coś więcej niż tykająca bomba, bo bombę czasami da się jakoś zneutralizować, w Jego wypadku kilka poważnych wpadek jest jakby na wyposażeniu startowym. Wiem, ze Rino widzi piłkarzy na co dzień, ale zastanawiam się czy Bertolacci nie powinien jednak na amen posadzić Bakayoko na ławce... A i Frank dziś za wysoka ocena - mam wrażenie, ze Kessie musi mentalnie wejść w mecz jakieś dwa dni wczesniej, a pewnie do ostatniej chwili nie wiedział, ze zagra i dziś był bardzo niechlujny. Nie zmienia to faktu, ze to nasz kluczowy gracz i kiedy tylko zdrowy musi być w podstawce.
1
fett85
fett85
31 października 2018, 23:00
Bakayoko i Calhanoglu to zawodnicy do odstrzału.Aż dziw bierze jak popatrzy się na naszych pomocników w pierwszej 11 i na ławce - jakość mierna. Laxalt i Castillejo to dla mnie zagadki, raz zagrają przyzwoicie, a potem kolejny mecz zupełnie bezbarwnie. Ciężko jest mi ich ocenić w kategorii dobry/zły transfer, Na razie wygląda na to, że może być im ciężko w utrzymaniu się w składzie ACM, Chociaż były zawodnik Genoy wypada nieco lepiej niż Hiszpan.
0
Umberto
31 października 2018, 22:53
RR po raz kolejny najbardziej pewny zawodnik. Na Bekajoko brak słów, lepszy był Locatelli.
3
sebastek888
sebastek888
31 października 2018, 22:53
Castillejo za późno wchodzi na boisko! Dobra zmiana, robi wiatr i szum
0
Anonim
Moderator Anonim
31 października 2018, 22:50
Jak dla mnie Bakayoko grał bardzo dobry mecz, wiadomo że błędy się zdarzają, ale miał kilkanaście ważnych jak i kluczowych odbiorów.
15
Zuber
Zuber
31 października 2018, 22:57
Jestem tego samego zdania, tak na prawdę to jego wybicie mógł wybić RR i byłoby po kłopcie, poza tym takie bramki padają raz na 50 meczów.
0
Doctor_ek
Doctor_ek
31 października 2018, 23:06
I na plus było to, że szarpał coś do przodu...
0
Doctor_ek
Doctor_ek
31 października 2018, 23:08
Bardzo dobry xDD , ciekawe w jakiej skali mierzysz te oceny.Nawet jak zagral lepiej niz w poprzednich meczach to i tak dzisiejszy mecz to jego przecietny wystep.Jesli dla was podanie kilku podan celnych i kilku odbiorow jednoczesnie przy nieporadnym prowadzeniu pilki i wielu taktycznych bledach to jest bardzo dobry mecz , to brak slow.Przypominam to poziom Serie A , a nie Ekstraklasy i jest to Milan a nie Empoli , a smiem watpic ze kibic Empoli nawet , po takim spotkaniu jego pilkarza nie powiedzial by ze zagral BARDZO DOBRY mecz...
0
Zuber
Zuber
31 października 2018, 23:19
Patrząc na to, ze przez 40 minut nie potrafimy czasami wymienić nawet dwóch podań to uwierz, że podanie kilku celnych piłek jest jak skarb. Wymień mi jego błędy, oprócz tego przy bramce, bo po tym jak podał piłke do Gigio to nie jego wina, że ten jak zwykle chciał się zabawić nogami z przeciwnikiem. W większości akcji to on był tym co wybijał piłki czy to głową czy nogą.
1
karp_fso
karp_fso
1 listopada 2018, 10:36
Zgodzę się, że zagrał lepiej, ale to trochę jak z Zapatą - potrafi zagrać dobry mecz, ostatecznie po to, żeby walnąć babola po którym stracimy bramkę. A w piłce nożnej chodzi przede wszystkim o zdobywanie bramek...
0
robert150695
robert150695
31 października 2018, 22:48
Moja ocena, podkreślam moja:
1. Do odstrzału: Bakajako.
2. Laxalt owszem biega, ale tylko biega.
3. RR to najpewnieszy punkt od początku sezonu.
4. Dolar może grać, ale za 2 mln euro rocznie max.
5. Igła, widać klasę tego zawodnika, ale brakuje mu wsparcia z pomocy.
6. Już wiem, czemu Musacchio nie grał w zeszłym sezonie jak Leo był.
7. Suso, Cutrone, Kessie - poza RR i Igłą to jakiś poziom pokazują.
8. Romek zawodzi nie pierwszy raz.
9. No i Hakan, jak się nie odbuduje to patrz punkt 1.
10. Ten mecz pokazał czemu Jacek i Lukas wychodzą zawsze w podstawie, a w zasadzie pokazał to poziom zaprezentowany przez Bakajoko i Hakana.
Zapraszam do dyskusji :)
Edytowano dnia: 31 października 2018, 22:52
0
Quers2
Quers2
31 października 2018, 22:52
Absolutnie nie zgadzam się do oceny Romka. Dzisiejszy samobój to był przypadek, a jedyny poważny błąd, jaki w tym sezonie popełnił to w meczu z Empoli, co niestety kosztowało nas dwa punkty. Jednakże i tak Romagnoli jest naszym najpewniejszym punktem w obronie i co mecz pokazuje swoją klasę. Cieszymy się, że mamy go w drużynie, bo bez niego bylibyśmy o wiele niżej w tabeli
9
robert150695
robert150695
31 października 2018, 22:54
Wg. mnie RR jest zdecydowanie pewniejszy niż Romek. Zaryzykuję nawet i powiem, że jest klasę wyżej. Poza tym cieszyć to moglibyśmy się jakby grał ktoś pokroju Nesty. Teraz co najwyżej możemy akceptować aktualny stan. Quers2 jeżeli Romek co mecz pokazuje swoją klasę to proponuję popatrzeć na liczę straconych goli w tym sezonie. Chyba, że Twój komentarz to była ironia, której nie wyczułem.
Edytowano dnia: 31 października 2018, 23:03
0
Zuber
Zuber
31 października 2018, 22:56
Nie ma jak to porównywać zawodnika z boku obrony do środkowego obrońcy, który układa grę całego bloku.
0
robert150695
robert150695
31 października 2018, 22:59
Zuber, może nie do końca dobrze się wyraziłem. Staram się porównywać nie samych piłkarzy, tylko bardziej to jak się wywiązują z zadań defensywnych. I uważam, że w defensywie najmniej błędów popełnia RR.
0
mpt1899
mpt1899
31 października 2018, 23:07
Mozesz wytlumaczyc czemu Romek zawiodl. Zablokowal strzal Piatka, ten samoboj to nie jego wina, wspomagal kolegow na bokach no i strzelil gola. Pare razy mogl sie lepiej ustawic i mial chyba jedno zle podanie ale "zawiodl" to chyba za mocne slowo zwlaszcza, ze gral "ostatniego" pierwszy raz.
0
Quers2
Quers2
31 października 2018, 23:57
Od kiedy liczba straconych bramek świadczy o dyspozycji jednego zawodnika? Nie gramy od 6 lat w Lidze Mistrzów, ale nie cieszmy się, że mamy tak dobrego zawodnika jak Romagnoli, bo przecież kiedyś grał u nas np. Nesta. Ogólnie to powinniśmy płakać także dlatego, że w pomocy gra Kessie z Bakayoko, bo kiedyś grał Pirlo z Sedorfem. Zejdź na ziemię i spójrz realnie na Milan i pomyśl, jak ważny jest dla nas Romek
0
robert150695
robert150695
1 listopada 2018, 00:18
Jeżeli cieszy cię nasza gra obronna to pozdrawiam. Powtórzę jeszcze raz, tylko trochę inaczej. Będę się cieszył dopiero wtedy jak na ŚO będzie grał piłkarz prezentujący poziom zbliżony do np. Nesty. BYć może Romek za jakiś czas, na pewno nie obecnie. Wtedy będę się cieszył bo LM będziemy mieli pewną. Z obecnego Milanu to może Igła, RR i Suso(nie zawsze), prezentują poziom na LM. Romek takiego poziomu aktualnie nie zapewnia, ale nie wykluczam, że może się to zmienić. Ty zejdź na ziemię. Ja chcę powrotu wielkiego Milanu, a tam Romek raczej by nie grał jako pierwszy obrońca. O to mi chodzi.
0
Milanboy
31 października 2018, 22:48
Jak ja się cieszę że my wygraliśmy to, matko kochana
1
AdamoX
AdamoX
31 października 2018, 22:45
Bez przesady baka za to powinien 1 dostać... Hankan 5.5 coś w sumie gre próbował układać i nic nie zespół
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się