SCUDETTO


Gattuso: "Zmiany? Chciałem zmienić najmniej jak to możliwe. Salvini? To mnie doprowadza do szaleństwa..."

25 listopada 2018, 21:41, cinassek Aktualności
Gattuso:

GENNARO GATTUSO: „Na początku Lazio wprawiło nas w kłopoty, po przerwie niewiele ryzykowaliśmy. Na koniec mogliśmy i przegrać, i wygrać. Może się zdarzyć, że zespół się trochę cofnie. W takich momentach różnica fizyczna, jaką uczynił Acerbi, wprawiła nas w kłopoty, ale dobra. Patrzymy do przodu i mamy nadzieję odzyskać kilku kontuzjowanych. Zmiany? Jak robię zmiany to też popełniam błąd, że robię zmiany. Zdecydujcie się. Chciałem wpuścić Laxalta, ale potem widziałem, że Lazio nie stwarzało nam problemów w końcówce. Chciałem zmienić jak najmniej. Maldini przy zespole? Mogę tylko powiedzieć, że dyrektorzy są blisko mnie w trudnych momentach, tak jak i każdego dnia. Są blisko piłkarzy, dla mnie praca z Paolo i Leo to przyczyna rozwoju. Nie brakuje dyskusji, ale to dla dobra Milanu. Jestem szczęśliwy z tego, co dają mnie i chłopakom. Ibra? Zobaczymy, ja myślę, że w tym momencie musimy się skoncentrować na tym, co musimy robić. Bezużytecznie teraz o tym myśleć. Na tych rzeczach skupiają się Leonardo i Maldini. Ja muszę sprawić, by zespół grał w jak najlepszy sposób. Kontuzje? Nie oczekiwałem pozytywnych wiadomości w ostatnich tygodniach. Szansę dostaną ci, którzy mieli mniej miejsca. Zespół wyciągnął z tego coś ekstra, zauważyłem to w tygodniu. Pięknie było przygotować to spotkanie. Musimy kontynuować w ten sposób. Przy kontuzjowanych nie potrzeba pośpiechu, musimy uniknąć powikłań. Krytyka ze strony Salviniego? [wicepremiera Włoch, kibica Milanu – red.] Nie rozmawiam o polityce, ponieważ niczego nie rozumiem. Salviniemu mówię, aby skupił się na polityce, ponieważ we Włoszech mamy wielkie problemy. Przy wszystkich kłopotach Włoch, Salvini rozmawia o Milanie. To mnie doprowadza do szaleństwa. Mówi te rzeczy już od jakiegoś czasu, najpierw o Higuanie, a dzisiaj o zmianach [Salvini narzekał po meczu, że Gattuso nie przeprowadził żadnej zmiany – red.]. Ja, jako Włoch, mógłbym powiedzieć Salviniemu wiele rzeczy. Mecz? Nie popełniliśmy błędu w trudnych momentach. Teraz jeszcze osiem meczów do zimowego mercato, ale zawsze chcę widzieć to pragnienie gry”.



75 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mpt1899
mpt1899
26 listopada 2018, 11:51
Zmainy powinny byc ale i tak uwazam, ze to byl nasz naliepszy mecz od dawna. Pomimo tego ustawienia, bylo widac, ze Rino mial jakis pomysl na Lazio w tym szalenstwie. Bylo blisko ale taki jest football. My tez tak strzelalismy, nawet pozniej. Jak narazie trzeba wygrac grudzien. Napoli ma Atalante i Inter, Inter ma Rome, Juve i Napoli a Lazio ma Sampe i Atalante. Przy dobrych wiatrach moglibysmy sie zameldowac na 2 miejscu! ForzaMilan!
0
MrowaGDA
MrowaGDA
26 listopada 2018, 09:32
Tak jak sam Gattuso mówi .. robi zmiany źle.. pewnie by wszyscy jego przeciwnicy mówili, że wina tego co wszedł w końcówce bo nie miał czasu wejść dobrze w mecz i został wpuszczony na zdesperowane Lazio, które rzuciło się do ataku. Nie zmienił nikogo więc też jego wina bo zbyt zmęczeni. Zdarza się trudno, walczymy dalej.
1
26 listopada 2018, 12:34
Bzdura. Tu chodziło o kradzież czasu. Każda zmiana to minuta, po tym jak sędzia doliczylby 5 minut (pewnie dlatego tak dużo bo zakładał zmiany) to Gattuso wprowadzając 3 zawodników ukradł by Lazio 3 minuty. W końcówce meczu najważniejszym zawodnikiem Lazio był Gattuso, mimo że poprzednie 90 minut rozegrał perfekcyjnie. Argumenty że zmiany w doliczonym czasie gry mogły w jakikolwiek sposób wpłynąć na przybieg meczu są delikatnie mówiąc nietrafione.
0
26 listopada 2018, 12:35
Oczywiście miało być doliczył. Jeb.. słownik... ;l
0
MrowaGDA
MrowaGDA
26 listopada 2018, 13:04
Nam się łatwo ocenia na spokojnie przed TV. Widocznie on to widział inaczej, że w aktualnym składzie to dociągnąć bo udaje się wszystko wybronić. No nic nie zrobimy, czasu nie cofniemy. On decyduje my się denerwujemy albo cieszymy. Pozdrawiam
0
Gerada
Gerada
26 listopada 2018, 15:33
@ flattuso - sędzia NIGDY nie dolicza więcej czasu bo zakłada, ze będą zmiany... Doliczył pięć minut bo były sprawy związane z VARem. Sędziowie ogólnie mają obowiązek doliczać kolejne sekundy/minuty za zmiany przeprowadzone w doliczonym czasie (zmiana zwykle trwa około minuty a doliczać powinni z pół ale i tak... coś powinni dorzucać). Inna sprawa, że często w Serie A to ignorują...
1
adamos
adamos
26 listopada 2018, 09:29
Przypomina mi się jedno stwierdzenie po Euro.Smuda to jak gramy dziś? Bez zmian...
0
ksieciunio
ksieciunio
26 listopada 2018, 08:53
Większość obecnych tu zwolenników Gattuso nie rozumie chyba jednej podstawowej rzeczy. Piłkarze w Rzymie dali z siebie wszystko. Zostawili na boisku serce i płuca. Naprawdę nie ma się kogo przyczepić. Jednak co z tego, skoro w rozstrzygającym momencie meczu zabrakło im wsparcia z ławki? Co dałyby 1-2 zmiany już chyba powiedziano więc nie będę strzępił języka. Szkoda, że zaślepieni fanboye Rino nie dostrzegają takich oczywistych dla każdego fana futbolu rzeczy. Żaden kumaty trener nie przegra meczu (bo strata 2 punktów w 94 minucie meczu to nic innego jak porażka) mając w doliczonym czasie gry trzy zmiany. I to chyba tyle.
2
adamos
adamos
26 listopada 2018, 09:15
mógł grać Rino zmianami w końcówce aby urywać minuty i wybijać rywala z rytmu no ale cóż...
1
pepe82
pepe82
26 listopada 2018, 09:53
Widzisz ,kazdy robi bledy. Zrobisz 10 rzeczy dobrze jedna zle I to jedna Ci wytkna. Najwazniejsze ,ze Milan gra o top4. Tego nie bylo od wielu sezonow. Mysle ,ze z tym trenerem to osiagnie.
1
pepe82
pepe82
26 listopada 2018, 09:53
Ja się zgadzam, że powinna być zmiana, ale SENSOWNA. Nie jakiś napastnik tylko ktoś do uszczelnienia defensywy. Ewentualnie druga zmiana Samu za Hakana czy Cutrone. Jeżeli jednak plan był wprowadzić Laxalta, to bardzo dobrze, że żadnej zmiany nie było.
0
dziubasACM
dziubasACM
26 listopada 2018, 08:27
Lazio, Lazio i po Lazio. Roma przegrała " dla nas" ale cykam się PArmy, są w gazie
0
adamos
adamos
26 listopada 2018, 11:05
no Parma zaskoczyła chyba wszystkich, 6 miejsce i walczy można powiedzieć tez o LM bo ma tylko 3 pkt straty do Lazio... Jeszcze czekac aż Roma wywali trenera i tez odpali... Więc silna konkurencja...
0
savicevic88
savicevic88
26 listopada 2018, 04:47
Grając z Lazio "garniturem po starszym bracie" remis brałbym w ciemno. Boli ta 94 ' ale coz możemy poradzić.
2
MK92
MK92
26 listopada 2018, 01:00
Dobra, już dajmy spokój z tą zajadłą krytyką Gattuso po tym meczu, bo robi się niedobrze. Może i źle, że nie zrobił tych zmian, ale jakoś ten rozbity kontuzjami Milan polepił, a remis nie jest złym wynikiem. Byle do 2019 roku! Natomiast pan Salvini troszkę arogancko się wypowiada, ale to człowiek ponoć powiązany z mafią kalabryjską, z której to Kalabrii pochodzi zresztą sam Rino ;)
Edytowano dnia: 26 listopada 2018, 01:00
4
DarthImpaler
DarthImpaler
26 listopada 2018, 01:38
W sumie zdanie Salviniego jest tak samo brane pod uwagę przez Gattuso i resztę sztabu i piłkarzy jak komentarze zamieszczane na tej stronie. Ot jakiś facet se coś powiedział do mediów.
4
The Legend
26 listopada 2018, 00:14
Ze zdumieniem obserwuje, jak ogromne plony zbiera degeneracja owczesniej mlodziezy. Takie wartosci jak szacunek czy lojalnosc przeszly juz niestety do lamusa. Tyczy sie to wielu osob tu komentujacych, az czlowiekowi odechciewa sie tego czytac - brak jakichkolwiek spojnosci czy realnego poedjscia do tematu. Wracajac do sedna, czyli do samego meczu, remis przy tylu kontuzjach, na Stadio Olimpico , osobiscie odbieram jako bardzo pozytywny wynik. Ostatnie mecze trzymaja w napieciu do samego konca, niczym najlepsze thrillety :) Przed nami juz tylko teoretycznie latwiejsze mecze, wiec licze conjamniej na 4 miejsce przed zimowa przerwa. Trzytmam kciuki za naszych Diavolo!
13
adamos
adamos
26 listopada 2018, 09:21
Żyjemy historią, chcemy znowu być na topie, chcemy LM i nie zwracamy uwagi, że jesteśmy drużyną która się uczy łącznie z trenerem gry i się dopiero rozwija. Mamy tylko 3 zawodników co liznęli LM. Ale trener w tym sezonie trochę za dużo popełnił błędów widocznych gołym okiem.
2
adamos
adamos
26 listopada 2018, 09:38
Kurde Adamos, jak nic teraz się z Tobą zgadzam
1
25 listopada 2018, 23:35
"niczego nie rozumiem" - to widać
0
DarthImpaler
DarthImpaler
26 listopada 2018, 00:12
i tak się własnie manipuluje wypowiedziami innych ludzi. 3 słowa wyrwane z kontekstu i już robisz z Gattuso debila. "Nie rozmawiam o polityce, ponieważ niczego nie rozumiem" idź się do tvn zatrudnij oni takich potrzebują.
19
cbvirus
cbvirus
26 listopada 2018, 03:39
TVP*
3
Gerada
Gerada
25 listopada 2018, 23:31
Rino akurat już w tej wypowiedzi odpowiedział na to, co wiele osób uważa za pozostawione bez odpowiedzi... Jak robił zmianę w 90 minucie wpuszczając Abate wszyscy byli na "nie"... co z tego, ze zmiana miała nam kupić chwilę, czy wybić z rytmu rywali... Dziś widział, ze drużyna nie pozwala Lazio na zbyt wiele, więc podszedł do tego "my mamy koncentrację, a Oni panikują i wkopują w pole karne na aferę", więc kogo miał wybić z uderzenia zmianami...? Lazio, które mimo, że miało piłkę to nie kreowało nic, czy swoich graczy, którzy jak w transie przeszkadzali Lazio w kreowaniu? I żeby nie było - zrozumiałbym obydwa rozwiązania (zmiana w końcówce na zyskanie czasu oraz brak zmiany) i jak dla mnie logika trenera tutaj broni się znakomicie... Równie dobrze mógł wpuścić Laxalta i Urugwajczyk mógłby w dwie minuty zrobić "podanie" jak w starciu ze Starą Damą... Nowy gracz = jakaś niewiadoma. to trochę jak "lepiej mądrze stać niż głupio biegać". Zmiana dla zmiany to nie definicja zbawienia...
11
mpt1899
mpt1899
25 listopada 2018, 23:42
Odpowiedzial mowiac, ze Lazio nam nie sprawialo problemow w koncowce. To gdzie Rino byl, ze tego nie widzial, poza stadionem? Przeciez my wlasnie tak tracimy wiekszosc bramek. Przeciwnik cisnie i wkopuje pilke w pole karne i czy to blad indywidualny czy druzynowy mozna sie spodziewac straty gola. Cieszmy sie z punktu i liczmy, ze Rino wygra wszystko w grudniu.
2
Gerada
Gerada
25 listopada 2018, 23:46
@ mpt1899 Jak dla mnie jeśli drużyna przetrwała 90 minut "przypadkowych wrzutek" to logika podpowiada, że jest spora szansa, że kolejne też pięć da radę. Na prawdę nie było tak, że Lazio co chwilę miało okazję bramkową i tylko cud nas ratował... Ale zgadza się - ważne to co przed nami, a może być na prawdę dobrze patrząc na kalendarz.
7
25 listopada 2018, 23:00
Przed meczem : "przerżniemy 4:0, będzie kompromitacja, remis w ciemno". Po meczu : " kompromitacja, trzeba było wpuścić napastnika, amator out". Niedobrze mi się robi jakich kibiców ma Milan ostatnio. W okresie 2014-2017 nie było tylu malkontentów i hejterów co teraz. Ludzie widzieli jaka jest rzeczywistość i wspierali swój klub na dobre i złe. Teraz głównie hejt, czepianie się o wszystko i przesadzone oczekiwania. Wsparcia i konstruktywnej krytyki ze świecą szukać. Trudny moment, pół składu w szpitalu, a wielu kibiców zachowuje się jak niedojrzałe dzieciaki z gimnazjum. Maldini, Ibra, Sacchi i inni się mylą, ale jakiś hejter bez kultury się marnuje przed komputerem. Wstyd. P.S. Gattuso powinien zrobić zmianę w 90 minucie, ale nie byle jaką. Obronę w tak ciężkim momencie poukładał w sensowny sposób. Forza Milan! Salvini za dużo jeździ po Milanie ostatnio, stąd reakcja. Kolejny oczekuje nie wiadomo czego. Ludzie zapominają, że to Rino wyciągnął zespół z bagna i wymagają zbyt wiele.
14
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 23:24
Nie.Gattuso zaraz po strzelonej bramce powinien wprowadzić świeżych hiszpańskojęzycznych sprinterów, aby zneutralizować reakcję Lazio na stratę bramki i spróbować dobić rywala jedną z kontr.Tymczasem Milan zrobił najgłupszą z możliwych rzeczy czyli praktycznie całkowicie cofnął się, co przy takich personaliach w defensywie nie mogło skończyć się inaczej niż stratą bramki.
4
mpt1899
mpt1899
25 listopada 2018, 23:31
Ja liczylem na zwyciestwo ale nie powiem z punktu tez jestem zadowolony choc nie uwazam, ze nasza kadra, nawet z urazami jest taka slaba jak wielu uwaza. Dzisiaj zagral tylko jeden nowy zawodnik (Bakayoko) a reszta gra juz ze soba rok i wcale tego nie widac. A oczekiwania. No coz, jestem kibicem ACM. Rozumie wszystkie problemy MIlanu ale nie oczekiwalem, ze po 13 meczach bedziemy mieli 2 punkty przewagi nad ..... Parma. Pomimo tych wszystkich urazow uwazam, ze dzisiaj zagralismy lepiej niz w wielu meczach pierwszym skladem. Trzymam kciuki za Rino ale czasu ma coraz mniej.
0
mpt1899
mpt1899
25 listopada 2018, 23:39
Jak po powrocie kontuzjowanych i poważnych transferach nie będzie podniesienia poziomu, to krytyka będzie zasłużona. Póki co trzeba wierzyć, że do stycznia wyszarpiemy jak najwięcej. Jak na obecną sytuację, to nasza pozycja w tabeli i 1 pkt do 4 miejsca jest dla mnie do przyjęcia. Rok temu było tylko 25 pkt po pierwszej rundzie. I przypominam, że Gattuso przez ten rok jest 3 najlepiej punktującym trenerem Serie A. Po Juve i Napoli, a przed Interem, Roma i Lazio.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 23:43
''Rozumie wszystkie problemy MIlanu ale nie oczekiwalem, ze po 13 meczach bedziemy mieli 2 punkty przewagi nad ..... Parma''- tylko, że ta Parma ma bramkarza w życiowej formie, a jednostki będące w optymalnej dyspozycji mogą doprowadzić przeciętne/solidne zespoły nawet do LM(patrz Di Natale w Udinese).
2
mpt1899
mpt1899
26 listopada 2018, 00:23
To probujesz mi powiedzieć, ze remis czy porazka z Parma bedzie do zaakceptowania bo bramkarz ma sezon zycia. Ty widziales bilans bramkowy Parmy.? 14-17. Strata puntow to bedzie masakra. Zwlaszcza po dzisiejszym meczu, w ktorym pokazali, ze jak sie chce to sie da.
0
mpt1899
mpt1899
26 listopada 2018, 00:44
Darthimpaler, tez. Tu nie chodzi mi o miejsce a o potencjal druzyny. Chyba mi nie powiesz, ze Parma ma podobny potencjal. A jezeli Benovento bylo by na 3 a my na 2 to powinno byc z 10 punktow przewagi i oznaczaloby to, ze reszta ligi stracila kontakt z rzeczywistoscia. Ciekawie by bylo, idziemy na vice ale Benovento depcze nam po pietach.
0
mpt1899
mpt1899
26 listopada 2018, 00:57
Sukces Udinese nie byl tylko dzieki Di Natalie. Oni takze grali solidnie w obronie.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
26 listopada 2018, 01:18
Z tą Parmą to jedna z największych bzdur jakie przeczytałem w ostatnim czasie. Parma gra świetny sezon dlatego są na 6 miejscu co wcale nie ujmuje Milanowi. Zrozumiałbym gdyby to było narzekanie, że Milan jest na 14 miejscu mając 2 pkt przewagi nad Parmą. Głupota aż bije z tej wypowiedzi. "A jezeli Benovento bylo by na 3 a my na 2 to powinno byc z 10 punktow przewagi" o rany, czegoś takiego to się nie spodziewałem. Jeżeli jakiś zespół gra świetny sezon taki jak Parma to nie umniejsza to zespołowi, który jest nad nim z 2 pkt przewagi. Jeżeli uważasz, że Milan powinien mieć nad jakimś zespołem ogromną przewagę, bo to wstyd, że to taki mało znany zespół nie akceptując tego, że po prostu gra dobry sezon to chyba nie rozumiesz idei tego sportu. Nie liczy się to jak nazywa się dany zespół tylko jakie wyniki jest w stanie osiągnąć. To, że dany klub przed sezonem nie jest uznawany za faworyta, a w trakcie sezonu gra po prostu dobrze, nie umniejsza innym zespołom, ale podkreśla to jak wielką robotę odwala ten zespół, a taki komentarz raczej skrajnie umniejsza postrzeganie Twojego zdania.
5
mpt1899
mpt1899
26 listopada 2018, 11:32
Susanoo wcale tak nie uwazam. Bardzo szanuje naszych przeciwnikow i bardzo sie ciesze z powrotu Parmy do serieA. Wiecej silniejszych druzyn, lepiej dla serieA. To sa tylko zalozenia, poniewaz nasz potencjal sportowy jest duzo wiekszy niz Parmy. A, to ze w rzeczywistosci w pilce zdarzaja sie niespodzianki lub jedna druzyna gra sezon zycia to to jest tylko piekno pilki.Ja nie pisze o miejscach w tabeli a o proporcji zdobyczy punktowej do mozliwosci sportowych danej druzyny. Wiem, ze w rzeczywistosci to nie takie proste ale np. to, ze Roma jest za Parma to wynik dobrj gry Parmy czy moze katastrofalnej formy Romy. Takie moje dewagacje. Pozdro
0
artur297
artur297
25 listopada 2018, 22:35
Gennaro jestem z toba!!!
3
Milanboy
Milanboy
25 listopada 2018, 22:26
Rino 1, Salvini 0
2
Vol'jin
Vol'jin
25 listopada 2018, 22:26
ostatnio była jazda za wpuszczenie Laxalta, a teraz nie wszedł to też krzyki widzę xD
9
Jogin
Jogin
25 listopada 2018, 23:33
Ja czekam, aż Gattuso będzie grał z telefonem w ręce i odpali mobilną wersję tej strony, aby mieć tutejszych ekspertów pod ręką.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 listopada 2018, 22:13
Przed meczem pewnie każdy z nas by brał remis w ciemno. Jednak trochę żal, że w doliczonym czasie nie skorzystał ze zmian żeby wybić Lazio z rytmu. Moim zdaniem i tak jak na obecną kadrę wynik dobry, trzymać się blisko top 4 i w zimie wzmocnienia.
13
Yabaye
Yabaye
25 listopada 2018, 22:20
Byłem jednym z tych, co brali remis w ciemno. Ale ten brak jakichkolwiek manewrów pokazuje jak wąską ławkę mamy. Gattuso nadal gra 13-14 piłkarzy, bo tyle tak naprawdę ich ma. Wiadomo, że z pełnym składem zmiany by były. No ale nie dam sobie wmówić, że na końcówkę Laxalt - Samu byłby za cienki. Albo Monto do środka za Hakana, aby wbić kolejny kołek z tyłu. Cokolwiek.
2
Zako
Zako
26 listopada 2018, 16:25
Przy całej mojej sceptyczności do Rino to trzeba wziąć na uwagę, ze kazdy z nas chyba mówiąc przed sezonem o silnych stronach Milanu wymieniał fakt, ze wreszcie dwie strony są groźne. Tymczasem Hakan gra w tym sezonie fatalnie - myśląłem, ze po bardzo dobrej wiośnie się ogarnął i ta feralna jesień to był okres aklimatyzacji. To gracz, którego stać na niekonencjonalne zagrania czy swietną piłkę. Może gdyby grał lepiej pomoc byłaby skupiona całkowicie na destrukcji nie martwiąc się, ze muszą podejmować się zadań, w których nie są najlepsi.
0
Yabaye
Yabaye
25 listopada 2018, 22:10
Jak się ma czuć dzisiaj Laxalt, Samu czy nawet ten młody Halilović. Przez godzinę gry gramy gówno, żaden nie wstaje z ławki. Strzelamy kartofla na pełnym farcie, trzeba albo bronić albo szukać kontr - Laxalt i Samu siedzą nadal. No cyrk.
7
Lipido
Lipido
25 listopada 2018, 22:02
Gattuso ma ważny mecz w pucharze a ora już i tak nie kompletny sklad do ostatniej minuty. Ktoś napisał, że jak by ich dokonał nikt nie miał by mu za złe tego wyniku. To prawda i możliwe, że inaczej spotkanie by się zakończyło.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
25 listopada 2018, 22:08
Gdyby dokonał normalnych zmian to Milan mógłby nie strzelić bramki, a w pewnym momencie i tak stracić co skutkowałoby 4 pkt straty do Lazio. ;) Podziwiam niektórych komentujących, którzy zawsze widzą winę Rino dosłownie wszędzie.
9
mpt1899
mpt1899
25 listopada 2018, 22:27
Susanoo, koledze chyba chodzi o zmiany po golu i wtedy po normalnych zmianach moze by sie udalo oddalic gre i przytrzymac pilke a moze i ukluc na 2-0 z jakiejs kontry co skutkowaloby 2-ma punktami przewagi nad Lazio. W ostatnich 5 minutach Lazio 2 razy rozpoczelo akcje po szybkim wyrzucie z autu. Lazio atakowalo i to byly bardzo dobre momenty, zeby ich wybic z rytmu. Tak czy siak gra wygladala lepiej niz sie spodziewalismy.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
25 listopada 2018, 22:35
Po bramce mogło być podobnie. Milan prowadzi 0:1 dzięki temu, że nie było zmian, więc ich dalszy brak też ma sens. Po wprowadzeniu zmian wszystko może się sypnąć zwłaszcza, że wtedy musisz wprowadzić ofensywnego zawodnika za defensywnego, bo innego nie ma. Rino robi zmiany po 80 minucie prowadząc 0:1 i otwiera się tym samym na ataki Lazio, które były neutralizowane przez defensywną grę co daje im autostradę i ładują nam 2 bramki. Taki rezultat też trzeba brać pod uwagę i to nawet bardziej niż ten, że po zmianach mamy cudowne zepchnięcie Lazio do defensywy.
0
Lipido
Lipido
25 listopada 2018, 22:38
Tak jak napisał mpt. Pod koniec spotkania Lazio napieralo i widać było, że rysuje się lekka przewaga. Nie lepiej było przerwać zmianą wybić trochę z rytmu? Ludzie piszą o detalach a to właśnie są detale. Jeszcze przy tym ostatnim aucie podajze sam podał piłkę zawodnikowi Lazio. Krytykować jest za co i sam daje powody do tej krytyki.
0
Lipido
Lipido
25 listopada 2018, 22:43
Susanoo nie mam zamiaru wchodzić z tobą w konflikt ale na twoje argumenty odpiszę, krótko. Bramkę strzelił nam zawodnik, który wszedł z ławki.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
25 listopada 2018, 22:44
Lipido te zmiany równie dobrze mogły wybić nas z rytmu co było bardziej prawdopodobne. ;) Dodatkowo mając Lazio, które zaczyna coraz bardziej atakować wprowadzasz zawodników ofensywnych (bo tylko takich masz) odsłaniając się lub Montolivo, który ostatnie spotkanie zagrał pół roku temu, a ostatnie dobre miliard lat temu. " Jeszcze przy tym ostatnim aucie podajze sam podał piłkę zawodnikowi Lazio" A co miał zrobić? zabrać piłkę i uciekać przed nim? To zupełnie normalne zachowanie.
0
mpt1899
mpt1899
25 listopada 2018, 22:45
Zgadzam sie Susanoo. O to tez mi chodzi, ze moglo by byc w obie strony ale jednak w tych pieciu minutach te 2 zmiany moglyby troche wszystko uspokoic a tak cisneli , cisneli i wcisneli.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
25 listopada 2018, 22:46
To, że bramkę strzelił zawodnik, który wszedł z ławki to, żaden argument, równie dobrze zawodnik, który wszedłby z naszej ławki mógłby strzelić samobója. ;) Lazio było w zupełnie innej sytuacji niż my więc argument jest po prostu głupi.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
25 listopada 2018, 22:49
mpt1899 tak samo jak mogły uspokoić mogły też wszystko skomplikować. Ty już teraz wiesz, że po braku zmian padła bramka, a Gattuso widział tyle, że brak zmian daje mu prowadzenie 0:1 i dobrze wyglądającą grę w defensywie. Wprowadzenie zmian to było ogromne ryzyko, że wszystko się sypnie, a tak była spora szansa, że dociągniemy te 0:1 do końca spotkania.
Edytowano dnia: 25 listopada 2018, 22:50
0
mpt1899
mpt1899
25 listopada 2018, 23:04
Zgadza sie z tym, ze Rino mowi, ze chcial wpuscic Laxalta jak Lazio stwarzalo nam problemy, czyli wiedzial czym to smierdzi. Obojetnie kto bylby lepszy niz Borini (zwlaszcza w defensywie) i Conti albo Samu za Suso. Bo w ostatnich 5 minutach Suso w defensywie poprostu nie bylo.
0
Lipido
Lipido
25 listopada 2018, 23:29
Laxalt np. za kiepskiego Boriniego, Castilliejo za już pod koniec bezproduktywnego Cutrone lub za Suso. Po to służą zamiany trochę świeżości, której kompletnie zabrakło pod koniec. Mieliśmy oceniać po roku czasu. A w tym sezonie rollercoaster szarpane wygrane, głupie remisy i straty bramek w końcówkach spotkań. Dwa zachowane czyste konta. Nie czuję niechęci do Gattuso ale sądzę, że nie potrafi udźwignąć swojej roli w klubie, który chce walczyć o najwyższe lokaty. Trochę czasu już minęło by przekonać mnie kibica do siebie. A tu przechodzi mecz żadnych zmian co rzadko widywałem i bah strata bramki w 94'. Nie mam urazy do niego staram się oceniać obiektywie jego pracę i wierzyłem. Niechęć to mam np. do Boriniego, który jest u mnie spalony za całokształt w naszym klubie.
1
Zako
Zako
26 listopada 2018, 00:34
Wybacz Susanoo, ale totalnie nie trafiają do mnie twoje argumenty. Czym ryzykowałby Milan wprowadzając w 90min juz totalnie bezproduktywnego Cutrone, który nic nie miał do gry defensywnej za świeżego Castillejo, co chociaz był w stanie biegac i powalczyć o jakąkolwiek piłkę. Z tym chaosem tez sie nie zgodzę, bo Milan w ostatnich kilku minutach to była obrona Częstochowy, więc chaos mogliśmy zamienić max na jeszcze większy - efekt byłby ten sam albo dociągnelibyśmy wygraną. Tu nie chodzi o zmianę gry, a po prostu cwaniactwo - kradziez czasu. Ostentacyjne schodzneie naszych graczy jeszcze bardziej poirytowałoby Laziale. Serio , z braku tych zmian nie da sie wybronić Rino w zaden sposób, a to, ze jakoś to ułozył pomimo braków na ten mecz to inna sprawa.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
26 listopada 2018, 00:56
Laxalt przypomnę w ostatnim spotkaniu podarował podanie Juve, po którym padła bramka. Może i Borini nie jest świetnym zawodnikiem, ale robił to co od niego oczekiwano czyli przeszkadzał przeciwnikom, a wprowadzenie Laxalta mogło pogorszyc naszą sytuację. Czy wprowadzenie Samu miałoby sens? Może, ale w fazie defensywnej daje mniej niż zmęczony Cutrone zwłaszcza biorąc pod uwagę jakim typem zawodnika jest. Moze i nie czujesz niechęci do Gattuso, ale pokazujesz ją w najgłupszy możliwy sposób. Coś stanie się źle - Rino winny. Milan traci punkty, ale nie tylko z winy Gattuso. Obecnie mamy pół składy kontuzjowanego, wcześniej musieliśmy wprowadzać nowy duet na środku obrony i było co było, ale winy Gattuso to nie ma. Kazdy terner miałby talie same problemy jak Rino. Żaden trener nie zgra nowego duetu w obronie w jeden tydzień i tak samo nie zapobiegnie temu, że ktoś skręcić sobie kostkę. Jeżeli Rino nie wzbudził Twojego zaufania grając połową składu z rezerwy, a mimo to zapewniając nam 5 miejsce w lidze z 1pkt straty do upragnionego 4 miejsca to oczekujesz od niego nierealnych osiągnięć. Naszym celem jest liga mistrzów, a będą zespołem niszczonym przez kontuzje dzieli nas od niego 1 pkt i mamy za sobą wszystkie spotkania z bezpośrednimi rywalami o miejsce w LM. Rino w 100% broni się ze swojej decyzji o braku zmian, bo to było bardzo logiczne. Jeżeli przez 90 minut bronisz się skutecznie przed ostrzałem to głupotą jest wychylanie głowy w samej końcówce, bo Ci ją odstrzelą, a tak masz szansę przetrwać te kolejne 2 minuty i osiągnąć swój cel.
2
Susanoo
Moderator Susanoo
26 listopada 2018, 01:05
Ta obrona Częstochowy jak to nazwałeś miała spore szanse spełnić swoje zadanie. Jeżeli Milan przez 94 minuty odpierał wszystkie ataki Lazio to raczej o ich ofensywie trzeba powiedzieć, że grała rozpaczliwie jeżeli robiła milion wrzutek, a przez prawie cały mecz nie dali rady przebić się przez obronę. Jeżeli myślisz, że Milan nic nie ryzykował to patrzysz na to skrajnie optymistycznie. Milan wychylając się mógł spokojnie nawet przegrać ten mecz, bo to gra defensywna pozwoliła nam ugrać ten wynik. Jeżeli Milan cały mecz bronił się przed Lazio, a Ci nie mogli nam zagrozić do 94 minuty to jak myślisz kogo ta kradzież czasu by bardziej rozproszyła nas, którzy robią to skutecznie, czy Lazio, które bije głową w mur? Odpowiedź jest banalnie prosta NAS. Patrzysz na całą sprawę skrajnie krótkowzrocznie. Albo nam się uda, albo utrzymamy wynik, a muszę Cie zmartwić była tam jeszcze trzecia opcja dostać po pysku i przegrać ten mecz. Niestety to ta 3 opcja była najbardziej realna w momencie kiedy chcesz rozproszyć własnych graczy i dać czas na ogarnięcie się Lazio, bo przypomnę w momencie kiedy przeprowadzane są zmiany czas jest wstrzymywany i sędzia dolicza ten czas do tego już doliczonego.
0
Zako
Zako
26 listopada 2018, 16:13
No ale czym ryzykowałby Milan, wprowadzając Castillejo za Cutrone w ostatnich minutach? Dezorganizacją obrony? Ten mecz przypomina mi derby w 16/17, te zremisowane przez Perisica. Tam tez nieźle nam szło, a ostatnie 10min to był chaos i wybijanie piłki na oślep, brak spokoju , za co zostaliśmy skarceni. Teraz było to samo. Ostatnie minuty to panika, Milan był wybity z rytmu, trzeba było wybić tez Lazio ( a wstrzymywanie czasu podczas zmian to chyba jest tylko wtedy, gdy wybitnie ostentacyjnie gracz nie moze pozegnać sie z murawą) , a to , ze nie stracilismy gola w 85, a 94 to raczej zasługa Donnarumy , a nie świetnej realizacji załozen taktycznych.
0
25 listopada 2018, 22:00
To ze Salvini jest politykiem , to nie ma prawa wypowiadac sie o Milanie bedac ich kibicem?Pokretna logika.Ciekawe czy Gattuso tez nie wypowiada innym swoich pogladow politycznych ,wedle tego co mowi.
0
Zako
Zako
25 listopada 2018, 22:14
A widzisz, żeby Rino PUBLICZNIE wypowiadał się o polityce? Nie? No to polecam się zamknąć, bo nie rozumiesz analogii. Wedle Gattuso, Salivini powinien wypowiadać się publicznie w swojej dziedzinie, a Gennaro w swojej. Skoro Rino nie wyrzyguje w wywiadach błędów polityki rządu Włoch, to niech Salvini nie robi tego pod adresem Milanu. O to chodzi trenerowi.
3
Zako
Zako
25 listopada 2018, 22:33
Ewidentnie ty cos inputujesz co nie ma miejsca , w wypowiedzi Gattuso nie wzmianki ze PUBLICZNIE Salvini nie moze mowic o polityce , jednie ze w OGOLE nie moze o niej mowic.A skoro go dziennikarz zapytal , to co mial nie odpowiadac tego co mysli?Jakby piekarza zapytal dziennikarz o Milan jako kibica, to co tez nie moze sie wypowiedziec , a Gattuso juz mogl by skrytykowac jego chleb jak by mu nie smakowal?
1
Zako
Zako
25 listopada 2018, 22:34
Mialo byc o pilce , zamiast polityce.
0
filipacm
25 listopada 2018, 21:58
Napoli, cagliari, atalanta, inter, lazio - punkty stracone na własne życzenie w końcówkach spotkań, jest źle i to nie jest wina piłkarzy
2
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
25 listopada 2018, 22:02
Z Cagliari to my goniliśmy wynik więc jaka strata w końcówce? Nie no w derbach stracona bramka to była wina Gattuso, a nie Donnarummy, który poleciał jak Superman.
11
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 21:49
Gattuso praktykuje na żywym organizmie, dlatego oby nie stał się ofiarą swoich eksperymentów.Czas na takie zabawy ewidentnie dobiega końca i runda rewanżowa będzie prawdziwym testem trenerskiej dojrzałości dla Kalabryjczyka.
1
Susanoo
Moderator Susanoo
25 listopada 2018, 22:10
Czy czas na eksperymenty dobiegł końca? W normalnych warunkach tak, ale nie w momencie kiedy masz pół składu w szpitalu i próbujesz robić wyniki rezerwowymi, którzy w normalnych warunkach byliby przykuci łańcuchami do ławki rezerwowych.
8
25 listopada 2018, 21:47
Gattuso myśli że w doliczonym czasie gry przy prowadzeniu zmiany sie przeprowadza ze względu na taktykę? Szybko niech Leonardo wyprowadzi go z błędu bo następnym razem może nie być przebaczenia.
1
patoo_07
patoo_07
25 listopada 2018, 21:46
O to że nie robił zmian w obronie nikt nie ma pretensji, bo wszystko szło dobrze. Nie rozumiem jednak faktu, że Cutrone nie przebiegł się gdzieś pod linie boczną i wtedy mógł wejść nawet Reina, byle wybić z rytmu Lazio, które pałowało piłkę w nasze pole karne co 20 sekund.
0
Madman
Madman
25 listopada 2018, 21:46
Zmiany w końcówce nie miały być jakościowe chociaż by były bo świeże siły. Ale ukraść cenne minuty. I jeszcze to zatrzymanie piłki i podanie po czym gol. Zero wyrachowania póki co amatorka. Dać mu doświadczonego asystenta.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 21:45
Rino zaorał wicepremiera Włoch, dobre hehhe
10
Susanoo
Susanoo
25 listopada 2018, 21:48
W ogóle go nie zaorał. Raczej ira siebie i swój kardynarny błąd. Nikt nie ma pretensji że nie zmieniał do 90min ale dlaczego nie dokonał zmian w doliczonym czasie gry?
1
Madman
Madman
25 listopada 2018, 21:50
Orze się sam. Niestety. Dobre 90 min zaoral sobie sam. Jakby dał te zmiany nikt nie miałby żalu że remis.
2
Jago
Jago
25 listopada 2018, 21:45
Gennaro daje się punktować jak amator. Brak doświadczenia wychodzi, ale człowiek uczy się na błędach
1
tober12
tober12
25 listopada 2018, 21:44
To miały być zmiany na czas a nie na jakość. I tak gorzej niż Borini czy cos nie można grać. Castilejjo za Cutrone i od razu by ruszył pressing od napastnika było by lepiej szkoda wyniku bo słaba kadrą można było zwinąć komplet.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się