SCUDETTO


Salvini: "Gattuso to najlepszy trener, jakiego może mieć Milan"

26 listopada 2018, 13:57, Redakcja Aktualności
Salvini:

"Gattuso jest najlepszym trenerem jakiego może mieć Milan. Mówię to jako kibic. Dodam jednak, że może przy poczynieniu pewnych zmian skończyłoby się to wszystko inaczej" - takimi słowami Wicepremier oraz Minister Spraw Wewnętrznych, Matteo Salvini skomentował wczorajszy remis z Lazio. "Mam ogromny szacunek do Gattuso - zarówno jako piłkarza jak i trenera. Kiedy wczoraj Milan wyszedł na prowadzenie to trener Lazio dokonał trzech szybkich zmian, wprowadzając świeżych zawodników. Milan natomiast nie dokonał żadnej, mimo ogromnego nacisku ze strony Lazio w ostatnich fragmentach meczu - to moje zdanie jako kibica".



42 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
27 listopada 2018, 11:21
"...poczynieniu pewnych zmian..." dajcie asystenta Rinowi co ogarnie jego pewne błędy i będzie miał głowę od taktyki...
0
MK92
MK92
26 listopada 2018, 22:30
No i teraz jest jaśniej, panie Salvini.
0
Zielony2009
Zielony2009
26 listopada 2018, 16:40
Albo gada od czapy albo faktycznie żaden fachowiec nie chce do nas przyjść (w to drugie wątpię, bo ciągle jesteśmy marką, która nieźle płaci i ma fajny budżet na transfery).
0
dysha1992
dysha1992
26 listopada 2018, 17:35
Przed meczem z Lazio mówiłeś że z takim trenerem to nas rozklepia i nie będziemy mieli szans... Owszem przeważali, ale co z tego? I tak to ONI uratowali się remisem i musieli gonić NAS. A gdyby nie błąd przy wybiciu Zapaty to i tak NIE POTRAFILI nam za bardzo zaszkodzić bo Rino to dobrze poustawiał. Ja rozumiem konstruktywna krytykę, ale nie rozumiem ciągłego marudzenia na wyniki trenera, które są najlepsze od czasów Allegriego. Poza tym na Allegrim wszyscy wieszalismy psy i jak szedł do Juve to każdy się śmiał że teraz mamy szansę na mistrza, i co? Okazało się kto naprawdę się zna na piłce bo Juve dzięki Allegriemu stało się hegemonem a według nas to był amator któremu ibra wygrał majstra..
12
Zielony2009
Zielony2009
26 listopada 2018, 22:48
Proszę o mój komentarz gdzie rzekomo tak napisałem. Wyniki są najlepsze, bo i kadra jest wiele lepsza niż miał Allegri ot cała tajemnica.
0
adamos
adamos
27 listopada 2018, 11:18
@dysha1992 A czy czasem za kadencji samolicika nie byliśmy na 3 miejscu w lidze po 14 kolejkach? Rino to miał w tym sezonie najgorszy początek sezonu jaki mieliśmy od dekad i czasów Allegriego...
0
Madman
Madman
26 listopada 2018, 16:31
Mówcie co trzeba. Rino może i umie dojść do głów kopacz. Może i ustawić przed meczem drużynę umie. Ale potrzebuje kogoś doświadczonego koło siebie by Boboli nie robił. Jak amator.
1
dysha1992
dysha1992
26 listopada 2018, 17:40
A gdyby wszedł laxalt i podał pod nogi immobile bo nie byłby "w grze"? Chłopaki bardzo dobrze sobie radzili w defensywie to i po co zmieniać. Teraz to każdy mądry. Bo kraść minuty, tylko że każda zmiana zawsze trochę szkodzi organizacji gry. To było ryzyko 50/50 Rino wybrał inaczej i nie mam do niego pretensji. Bo to nie była wina tego że obrońcy dali doopy ze zmęczenia, tylko przypadek i tyle.
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 listopada 2018, 21:49
Nam się łatwo takie rzeczy mówi bo w tv widać dużo więcej niż widzi trener. Gdybyś był na murawie w jego miejscu to niekoniecznie byś zrobił tak samo jak sądzisz oglądając mecz.
4
adamos
adamos
27 listopada 2018, 11:31
@grzesiekpl88 Każdy trener co prowadzi w meczu i już jest koncówka dokonuje zmiany po to by urywac minuty. Włosi w tym byli najlepsi. Nawet Rino mógł zmienić Patryka na Pibulla Samu aby pogryzł i ponaciskał Lazio z przodu i już byśmy zyskali 2 minuty. później kolejna zmiana Boriniego i kolejne 2 minuty. Rino kolejny mecz przegrał zmianami w tym sezonie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 listopada 2018, 19:05
Ja też mam takie wrażenie, z drugiej strony ktoś świeży mógł też zawalić, mówimy teraz o tym bo Lazio wbiło bramkę, inaczej nastroje byłyby inne. Ja sam również uważam, że powinien zmiany zrobić no ale cóż. Ważne żebyśmy mieli kontakt z czołówką i na wiosnę ogień.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
26 listopada 2018, 16:14
nono, a miałem go za rozsądnego gościa.
0
Biegan
Biegan
26 listopada 2018, 16:04
Tak, a po meczu z Interem tak skrytykował Gattuso (wtedy słusznie) i sugerował wręcz odwrotnie.
1
Milanboy
26 listopada 2018, 15:46
Chorągiewka, raz mówi że gatusso zły, a teraz dobry, w sumie polityk, co tutaj się dziwić
0
lopezito84
lopezito84
26 listopada 2018, 14:59
Nie wiem może już rzeczywiście jestem uprzedzony do Gattuso ale uważam że nie nadaje się na trenera Milanu
8
Marcos Salinas
26 listopada 2018, 15:19
Przy wszystkich potencjalnych następcach GG W ZASIĘGU Milanu Rino jest idealnym trenerem na taki okres przejściowy, bo może nie osiągnie świetnych wyników ponad stan, jednak przynajmniej utrzyma kadrę w ryzach.Przy Wengerze, Sousie, Donadonim czy też Ranierim przyszłość w Milanie takich piłkarzy jak np. Suso, Hakan lub RR nie byłaby taka pewna.
7
lopezito84
lopezito84
26 listopada 2018, 15:57
A ja myślę że właśnie lepiej by się rozwinęli.
0
matten
matten
26 listopada 2018, 15:59
Mam podobne zdanie, ale pogodziłem się już faktem, że Gattuso zostanie do końca sezonu. Jeśli zrobi wynik (awans do LM) to pewnie zostanie u nas na dłużej. W innym wypadku zapewne zawita do nas nowy szkoleniowiec. Mam nadzieję, że w razie niepowodzenia doczekamy się wreszcie kogoś konkretnego, a nie kolejnego eks piłkarza... Conte albo Klopp to byłoby coś!
2
Biegan
Biegan
26 listopada 2018, 16:05
Klopp? To nie układa mu się w LFC czy jak, bo nie jestem na bieżąco z BPL?
0
Doctor_ek
Doctor_ek
26 listopada 2018, 16:08
Conte? Hahhahaha "konkretnego" i wymieniasz Conte, błagam
4
Doctor_ek
Doctor_ek
26 listopada 2018, 16:17
Nadawał się na trenera ale tego Milanu ostatnich lat Berlusconiego .
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
26 listopada 2018, 16:17
to Conte według ciebie to nie jest konkretny trener? Gattuso lepszy nie ? tak cie to rozbawiło ? szkoda czasu an komentowaniu takich durnot
1
Zako
Zako
26 listopada 2018, 16:21
Doctor_ek Moze jakies argumenty? Bo jeśli według Ciebie gość, co wszędzie gdzie trenował coś wygrywał (mistrzostwa Włoch i Anglii) i dał radę wycisnąć max ze środka kadry Włoch (De Rossi Giaccherini Parolo) nie jest kimś konkretnym to ja nie wiem, czy jest sens dyskutować Osobiście najbardziej chciałbym Conte, ciekawą opcją byłby tez Jardim a jeśli nie byłby to stricte Top, to z Serie A jedyną sensoną opcją wydaje sie Gasperini - świetna robota w Atalancie - co do argumentu z Interem, tak naprawdę nie dostał on tam prawdziwej szansy i gwiazdeczki po tryumfie w 2010 pozbyły się go praktycznie od razu. A co do Gattuso- też myślę, ze ten żółwi wyścig sprawi, ze nie wyleci, ale sprawa powinna być jasna. Top4 = utrzymanie stanowiska , brak top4= zwolnienie. Innej opcji nie widzę.
4
matten
matten
26 listopada 2018, 16:26
@Doctor_ek Powtarzajcie dalej tę mantrę, że Conte, Wenger, Ancelotti to słabi trenerzy, może w końcu ktoś w to uwierzy :)
1
Marcos Salinas
26 listopada 2018, 17:31
Może do niektórych wreszcie dotrze, że dopóki właściciele nie naprostują sytuacji z FFP Milan nie ma 8-10 baniek dla szkoleniowca.Jeszcze miesiąc temu były informacje o zablokowaniu zysków z EL, a Ci marzą o toksyku Conte czy też Kloppie... Poza tym w przypadku turyńskiego perukarza nie chodzi o umiejętności tylko charakter.Po tym wszystkim co wyprawiał w Londynie ciężko nie obawiać się rozwalenia tego z trudem budowanego szkieletu drużyny przy którymś z napięć spowodowanych fochami/zachciankami Antonio.Piętno jego humorków idealnie było widać w drugim sezonie, kiedy to zespół mający potencjał na walkę o 3 lub nawet 2 miejsce w lidze skończył poza pierwszą czwórką.
1
Doctor_ek
Doctor_ek
26 listopada 2018, 19:36
Nigdy nie stwierdziłem, że Carlo czy Wenger są słabi! Jeżeli chodzi o Conte, racja wygrał kilka razy (słabą Serie A) i PL, ale wygrana w 1 sezonie bez europejskich pucharów, do tego w drugim sezonie problemy w szatni, z resztą w Juve też co chwila miał z kimś nie po drodze. Wieczne nie zadowolenie z transferów w klubach, które miały pieniądze na wszystkich, a u Nas? (FFP do tego brak LM nie przekona wszystkich). Pisanie o reprezentacji jest absurdalne ze względu na fakt, że sam powoływał takich, a nie innych graczy.
0
Gerada
Gerada
26 listopada 2018, 20:53
Pisanie, ze Conte wygrywał wszędzie gdzie był to masakryczne nadużycie... Z Atalantą poniżej jednego punktu na mecz, z reprezentacją - mimo, że coś tam drużyna czasami grała to jakie trofeum wygrał? O innych mniejszych drużynach nie wspominam... Wygrywał z DWOMA ekipami, z których jedna na mistrzostwo była skazana (Juve), a druga miała solidne podstawy w ten tytuł wierzyć (Chelsea)...
0
Zako
Zako
27 listopada 2018, 10:00
Juve w sezonie 10/11 bylo 7. W 11/12 wygrali mistrza. Byli skazani na mistrza? To nie byla sytuacja jak teraz, a Wy traktujecie ją jakby Juve bylo wtedy hegemonem wcale mocnych nazwisk tam nie było. To Conte jest jednym z architektów tego, ze Juve jest teraz tam gdzie jest i mozna mówic, ze dla nich wygrac mistrza to jest nic. Z kadrą zagrał jeden turniej z Pelle na ataku i przegral po karnych z Niemcami, gdzie kurs na mistrzostwo dla Włochów był najnizszy po odprawieniu Belgów i Hiszpanów. Zreszta kadra jest teraz lepsza a po jego odejsciu nie weszli na mundial.
1
Marcos Salinas
26 listopada 2018, 14:33
A już myślałem, że Rino będzie miał problemy z policją :)
0
grayman88
grayman88
26 listopada 2018, 14:15
Rino powinien sam wejść po zdobyciu bramki....
0
Barman
Barman
26 listopada 2018, 14:10
Jeszcze nam tu populisty w tym spektaklu dramaturgii brakowało..
1
Nesta_13
Nesta_13
26 listopada 2018, 14:05
Prawda. Uważam jednak, że powinniśmy być mega zadowoleni z tego punktu, bo na zwycięstwo nie zasłużyliśmy w żadnym stopniu. Lazio mogło nas roztrzaskać nawet 4-1. Chciałbym odnieść się jeszcze do Hakana - kolejny mecz gra totalną porażkę. Od początku sezonu wszystko zawala, prawie każdą piłkę. W rundzie wiosennej nie powinien wychodzić w pierwszym składzie.
4
Barman
Barman
26 listopada 2018, 14:20
Takie gadanie w stylu wszystko, zawsze, każdą to przejaw Twoich awersji I z góry określonych przekonań.. Suso miał wczoraj 5 głupich, groźnych strat, to też znaczy, że wszystko z nim źle? Chociaż trochę obiektywizmu zachowaj. Moim zdaniem Turek wczoraj wypadł właśnie pozytywnie, ale wiadomo, że liczymy na więcej
2
flash04
flash04
26 listopada 2018, 14:24
Barman, dokładnie. Gdyby Hakan wykorzystał choć jedną sytuację, każdy mówił by inaczej. Też uważam, że kolejny mecz gra lepiej
0
Nesta_13
Nesta_13
26 listopada 2018, 14:42
Jak Ty możesz porównywać Hakana do Suso ? Ludzie, to jest normalne że komuś może nie wyjść mecz, jeden, drugi, trzeci, ja tego NIE neguję. Hakan jednakże od początku sezonu zagrał bodaj jeden przyzwoity mecz, reszta to porażka. Jeśli nie mam w tej części racji to możecie mnie ukamieniować. Jestem obiektywny i z tego powodu krytykuję Hakana, bo na tle naszego zespołu w tym sezonie nie robi on żadnych postępów, nie wie co zrobić z piłką, niecelne podania i straty po których są groźne kontry. Gdyby dał mi chociaż trzy powody w tym sezonie to nie pisałbym tego przecież. Sam nie jestem za pochopnym wyciąganiem wniosków ale proszę was - runda niedługo się kończy...
7
ksieciunio
ksieciunio
26 listopada 2018, 14:49
Nie wiem po co Hakan próbował wejść w 2 połowie z piłką do bramki zamiast oddać strzał...
6
lopezito84
lopezito84
26 listopada 2018, 14:56
Po wczorajszej kiwce w polu karnym zamiast strzelić to po prostu wyglądało jak sabotaż. Dlatego zgadzam się że powinien zostać kilka meczy na ławce.
1
Vol'jin
Vol'jin
26 listopada 2018, 15:43
Lgds chwalila Hakana za wczoraj
0
Wolly
Wolly
26 listopada 2018, 15:47
A może po prostu przy Kalnicu Hakan wyglądał na lepszego. A teraz przy Higuainie nie wygląda juz tak dobrze. Dodatkowo brak mu pewności siebie. Ale wczoraj było widać pojedyńcze przeblyski moze teraz byc lepiej.
0
patoo_07
patoo_07
26 listopada 2018, 16:05
Przypominam, że w drugiej rundzie zeszłego sezonu praktycznie w pojedynkę zapewniał nam punkty, także zasłużył na kredyt zaufania, tym bardziej że widać jak zależy mu na tych barwach. Może nie gra porywająco i skutecznie, ale nie można odmówić mu walki i prób, a pamiętajmy że spuścić głowę w dół w trudnym momencie jest najłatwiej.
2
Nesta_13
Nesta_13
26 listopada 2018, 16:15
Pato - no niestety wydaje mi się że on tę głowę już spuścił... Obym się mylił, ale nie widzę u niego tyle zaangażowania co w pierwszym sezonie. Wyciągać wnioski na podstawie tego, że coś tam grał sezon temu można śmiało porównać do logiki Brzęczka i jego powołań Kuby i Bednarka, o czym mówił Boniek.
0
zycumilanista
zycumilanista
26 listopada 2018, 14:03
Chyba to jest zdanie każdego kibica.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się