Puchar Włoch 1966/67, 1971/72, 1972/73, 1976/77, 2002/03

Mino Raiola proponuje Balotellego, ale Gazidis negatywnie nastawiony do robienia interesów z agentem

6 grudnia 2018, 18:54, Presidente Aktualności
Mino Raiola proponuje Balotellego, ale Gazidis negatywnie nastawiony do robienia interesów z agentem

W relacjach Milanu z Mino Raiolą ponownie wieje chłodem, a przynajmniej takie przypuszczenie można wysnuć z doniesień niektórych włoskich mediów. Dla przykładu, Sportmediaset informuje, że negocjacje w sprawie Zlatana Ibrahimovicia wyhamowały, choć jednocześnie nadal zmierzają w kierunku pozytywnego zakończenia, ponieważ zwolennikiem sprowadzania piłkarzy po trzydziestym roku życia nie jest nowy dyrektor generalny rossonerich, Ivan Gazidis. Agent Szweda, Mino Raiola, chcąc wyjść na przeciw oczekiwaniom nowemu członkowi kierownictwa klubu zaproponował innego swojego podopiecznego - Mario Balotellego, który pozostaje w trudnych relacjach z obecnym pracodawcą, Niceą, a jego kontrakt wygasa w czerwcu, ale do reprezentanta Włoch nie jest jednak przekonany Leonardo, który wolałby kontynuować rozmowy dotyczące Ibrahimovicia. Natomiast Luca Pagni z La Repubbliki, pisze, że Ivan Gazidis chciałby w ogóle ograniczyć kontakty z Raiolą i najlepiej nie dopuścić do przeprowadzenia obu wyżej wymienionych transferów. Dyrektor mediolańczyków nie chce bowiem, aby Milan wydawał zbyt duże kwoty na prowizje dla agentów, co w przypadku interesów z Raiolą jest raczej trudne do uniknięcia. 

55 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
WinstonSmith
WinstonSmith
7 grudnia 2018, 16:59
To niektórzy mają teraz niezły mindfuck:
- "nie lubimy Mirabelliego, bo antagonizował Raiolę, dobrze że jest nowy zarząd"
- przychodzi nowy dyrektor (Gazidis) i... też nie lubi Raioli

( ͡° ͜ʖ ͡°)
Edytowano dnia: 7 grudnia 2018, 17:01
1
mpt1899
7 grudnia 2018, 17:32
Mnie sie wydaje, ze on nie to, ze nie lubi Rioli a poprostu nie lubi placic takich prowizji agentom. I bardzo dobrze bo za €40M prowizji, ktore Riola chcial mozna np. kupic bardzo dobrego zawodnika, oplacic 3 letni kontrakt klasowego zawodnika lub kupic grunty pod nowy stadion i jeszcze reszta by byla.
0
WinstonSmith
WinstonSmith
7 grudnia 2018, 23:06
No a z jakiego innego powodu niby Mirabelli nie lubił Mino? Też z powodu chciwości "grubasa".
0
Mormarx
Mormarx
7 grudnia 2018, 10:03
Już mi się ten Gazidis podoba. Jeśli Milan kiedykolwiek chce wrócić na szczyt (w co wierzę), to trzeba zacząć od racjonalnego zarządzania finansami i mocno inwestować w skauting (stąd Moncada z Monaco u nas). A typów pokroju Balo - sorry ale NIE, nie powiem że Borini lepszy (bo to też nie), ale lepiej poczekać, pomyśleć i poszukać, a nie brać 'bo jest do wzięcia' a potem się martwić co z typem zrobić.
1
mrkojiro
mrkojiro
7 grudnia 2018, 08:42
Z jednej strony Ibra to byłby transfer potrzebny na teraz. Z drugiej jednak Ivan ma rację. Raiola wiadomo jaki jest. Jednak kogo sprowadzić, jeśli nie Ibrę? Pomysły?
0
BlackOut
BlackOut
7 grudnia 2018, 10:29
Sturridge albo Giroud. Kończą im się kontrakty więc cena odstępnego była by znikoma, a jeden jak i drugi mogli by wnieść coś do zespołu
0
lopezito84
lopezito84
7 grudnia 2018, 08:34
Morze udało by się Pato wyciągnąć na 2,5 roku
0
Plaza95
Plaza95
7 grudnia 2018, 13:18
Morze jest szerokie i głębokie ;)
0
MilanHomer
MilanHomer
7 grudnia 2018, 15:57
MoŻe Szewczenko, albo Pippo. Też mieli fajne momenty w Milanie. Poziom zapewne podobny do obecnego Pato.
1
lopezito84
lopezito84
7 grudnia 2018, 21:16
MilanHomer Pamiętaj, że mówimy o zmienniku dla Cutrone lub Higuaina myślę że Pato ten z 2011/2012 dorównywał Pippo i Shevie. Obecnie niestety był by tylko zmiennikiem dla jednego z dwojga obecnych.
0
grzesiekpl88
7 grudnia 2018, 00:48
Jak czytam lub słyszę nazwisko Balotelli to mnie zbiera na wymioty, nie chcę u nas tego idioty. Nawet rym mi siadł.
9
adamos
adamos
7 grudnia 2018, 08:30
kolejny klub i znowu trudne relacje z klubem :-) powinien iść na przeszczep mózgu.
0
Miszcz
7 grudnia 2018, 08:33
Żeby być w pełni sprawiedliwym, to ostatnie problemy są wynikiem nieporozumienia między agentem a klubem z Nicei. Niestety dużo na tym stracił Balo, który wszedł w sezon kompletnie nieprzygotowany. Poza tym się zgadzam, to nie jest piłkarz na ten Milan.
0
AC Kamil
AC Kamil
6 grudnia 2018, 23:54
"Dla przykładu, Sportmediaset informuje, że negocjacje w sprawie Zlatana Ibrahimovicia wyhamowały, choć jednocześnie nadal zmierzają w kierunku pozytywnego zakończenia, ponieważ zwolennikiem sprowadzania piłkarzy po trzydziestym roku życia nie jest nowy dyrektor generalny rossonerich, Ivan Gazidis." To zdanie nie ma sensu, ponieważ negocjacje nie mogą zmierzać w dobrym kierunku z powodu niechęci Gazidisa do sprowadzania piłkarzy po trzydziestym roku życia.
3
ksieciunio
ksieciunio
6 grudnia 2018, 22:12
Bardzo ciekawy news. Poczekajmy do lutego. Z pewnością dowiemy się więcej nt. wizji jaka towarzyszy Gazidisowi.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 grudnia 2018, 22:11
Brawo! W końcu! Stop tego Włoskiego kumplostwa..ta pazerna swinia chciała 40 mln prowizji za Donnarumme.. Jezuu dzięki nie będzie tego zdrajcy Ibry.. niech idzie do Interu albo Napoli czy Juve on zagra byle kasa byla.. a nie no tak te kluby nie chca emerytów :/
2
nadgnity
nadgnity
6 grudnia 2018, 22:13
Zdrajcy Ibry? Dobrze się czujesz?
12
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 grudnia 2018, 22:24
Bardzo dobrze.. noo a kim jest zawodnik który ucieka z Juve do wrogiego klubu Interu, zero przywiązania do barw, później do Milanu wrogiego Interowi.. on nie poczuwa nic.. zdrajca zwykły najemnik, a tutaj na tej stronie 90% użytkowników ma morko bo myślą ze 37 letni Ibra to ten gość co przed kontynuzja przechodzący z PSG do MU..
4
grzesiekpl88
7 grudnia 2018, 00:45
Zdrajcą to można nazwać wychowanka Milanu, który po kilku latach gry u nas by poszedł do Interu czy Juventusu. A Ty mówisz o Ibrze jako zdrajcy w kontekście przejścia między włoskimi klubami, z którymi się w ogóle nie utożsamia jako wychowanek Malmoe. To jest praca, jedni mają przywiązanie do barw, inni nie. I tych drugich też należy szanować jeśli są dobrzy w tym co robią bo to jest przede wszystkim praca i nie każdy robi to z pasji, niektórzy dla zarobku i takim kimś jest Ibra.
5
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
7 grudnia 2018, 09:20
Dla mnie Ibra wgl nie jest potrzebny, przy przyjściu Pacuety i wspomnianego Fabregasa, granie dwójka środkowych pomocników to zwykle marnotractwo potencjału drugiej lini, bo mając Bakayoko, Fabregasa, Pacueta, Biglie, Kessiego, nie licząc Calhanoglu i Bonaventury, można skleić fajną, waleczna i w końcu kreatywną drugą linie po tylu latach posuchy..! A Higuain jak mu sie poda to strzelić potrafi, pokazał to wszędzie gdzie grał.. ponad 100 goli w Realu, 100 w Napoli i 50 w Juve.. daj że spokój z tym Ibra już, to bylo i nie wróci, lepszy już nigdy nie będzie, w takim wieku ryzyko kontuzji jest ogromne, a jak stanie sie coś poważnego w marcu czy kwietniu? To co? Widziałeś jak nam sie posypał worek kontuzji, Romek, Caldara, Mateo.. i dziękuję.. a 4-4-2 i tak nie będzie grane jak wróci Biglia, chocbyscie go niecierpieli jak Boriniego jak będzie zdrowy to Gattuso od niego zacznie wypisywać 11nastke .. z trójką środkowych amem.
1
mpt1899
6 grudnia 2018, 21:25
Newcastle chce Boriniego!!! Oby. Forza Newcastle:)
2
Madman
Madman
6 grudnia 2018, 21:27
Człowieku jak boryne? Toć to numero uno. Talizman
2
BlackOut
BlackOut
7 grudnia 2018, 10:22
Legend się nie sprzedaje! #teamBorinaldinho
1
Vol'jin
6 grudnia 2018, 21:24
Rozumiem, że Gazidis też jest niespełna rozumu kontynuując pewien wątek? W sumie ja też , bo do powrotu Szweda jestem sceptyczny, a co niektórzy chyba za mocno uwierzyli, że Szwed tu przyjdzie i będzie "x-factorem" w kluczowych spotkaniach, szkoda, że Szwed jak Higuain w takich meczach de facto znikał
1
Boro
Boro
6 grudnia 2018, 21:47
My systematycznie wygrywajmy nie gubiąc punktów ze słabszym i wystarczy. Reszta sama się wykończyć.
2
mpt1899
6 grudnia 2018, 22:20
Boro, w tym sezonie do 4-go miejsca moze i wystarczy ale jak chcemy sie liczyc w walce o trofea to trzeba wygrywac z kazdym.
0
Boro
Boro
7 grudnia 2018, 12:02
Zgadzam się i to musi być nastepny krok dla klubu.
0
Madman
Madman
6 grudnia 2018, 21:15
Wyluzujcie. Nie wiecie jakie wytyczne daja Singerowie. A co do super Mario krótko i na temat. Nie! Gość to do psychiatryka, a nie piłkę kopac
4
Gol
Gol
6 grudnia 2018, 21:12
No Balotelli w takiej formie w tym sezonie że brać jak nic, gol za golem, asysta za asystą. Raiola chyba oderwany od rzeczywistości totalnie.
Edytowano dnia: 6 grudnia 2018, 21:12
1
patoo_07
patoo_07
6 grudnia 2018, 21:02
Zaczyna ciekawie, czuję dużo kontrowersyjnych decyzji. Obyśmy go polubili, a nie znienawidzili.
2
El Diablo
El Diablo
6 grudnia 2018, 20:47
Zlatana trochę szkoda, niemniej odnośnie kontaktów z Raiolą, brawo łysy pan.
0
delusional
delusional
6 grudnia 2018, 20:40
Nie chce tu widziec projektu drugiego Arsenalu.
4
Presidente
6 grudnia 2018, 21:05
Ale najprędzej taki ujrzymy, co na początek nie jest taką złą wizją. Elliott i Singerowie, wbrew naszym wyobrażeniom i fantazjom, nie są fanami Milanu, nie są zakochani we włoskim futbolu, ani nie mają ambicji sięgania po puchary, o czym świadczy wypowiedź ich przedstawiciela - prezesa Scaroniego, który woli awanse do LM od Scudetto. Ich cel jest jasny jak przy każdej inwestycji. Chodzi o podniesienie wartości Milanu, aby klub sprzedać z zyskiem. Udzielili Yonghiemu pożyczkę około 300mln euro. I za tyle mniej więcej przejęli Milan. Już obecnie klub jest wart ponad 600mln, więc mogliby zarobić, ale głupi nie są. Poczekają, trochę zainwestują, zwiększą przychody poprzez podniesienie poziomu sportowego (awans do LM) oraz marketingowego (działka Gazidisa) i sprzedadzą komuś kto da miliard albo więcej.
Edytowano dnia: 6 grudnia 2018, 21:07
4
delusional
delusional
6 grudnia 2018, 21:17
Wiem jak to wyglada i mi sie to nie podoba bo to zatracenie tozsamosci Milanu , tak wielki klub moim zdaniem nie powinien brac przykladu od klubu ktory w Europie nawet namiastka wielkosci sie do Milanu nize zblizyl.Jednak to na pewno lepiej niz ten pseudo Chinczyk i upadajacy Berlu.Mam nadzieje ze rzeczywiscie zwieksza wartosc klubu i potem zrobia arrivederci , bo nie oszukujmy sie Amerykanie nie maja ambicji do wygrywania w futbolu , ich jedynym celem jest biznes i taka to prawda.Arsenal,United,Roma to idealne przyklady polityki Hamburgerow...
1
mpt1899
6 grudnia 2018, 22:12
Tu chyba chodzi o finanse. Ivan podniosl wartosc Arsenalu z okolo £700M do okolo £2MLD, wiec czemu nie. Jakis tam szmatlawiec pisal, ze bedzie salary cap jak w Arsenalu ale chyba zpomnieli sprawdzic, ze w Arsenalu wiekszosc zawodnikow zarabia okolo £90000/tydzien, Aubameyang £180k a Ozil £300k! Wiem, ze w SerieA raczej takie wyplaty sa poprostu nie osiagalne ale to pokazuje, ze Gazidis wie, ze zeby miec topowych graczy to poprostu trzeba bulic. Wydaje mi sie takze, ze Arsenal nie ma tej mentalnosci i wyglada to jakby sama gra w LM ich zadowalala a Singer i Gazidis powiedzieli, ze Milan ma powrocic do zdobywania trofeow. Ja najbardziej czekam na info o stadionie. Mam nadzieje, za nasz CEO im wytlumaczy, ze na wspolnej z Interem ruinie wynajetej od miasta, chocby na 200 lat, to my daleko nie zajedziemy. Marzy mi sie nowy stadion z 4-ma kultowymi kolumnami.
1
Kapi0704
Kapi0704
6 grudnia 2018, 20:19
Dobrze ze nie tylko on decyduje o transferach
1
ósmy
ósmy
6 grudnia 2018, 20:03
Dajmy mu czas i zróbmy więcej miejsca na oddech. Jeszcze pół roku temu zdecydowana większość z Was wyzywała i psioczyła na Raiolę, wyzywała od grubasów i cmentarnych hien, a teraz, kiedy nasz CEO chce znacznie ograniczyć biznesy z tym panem to już pojawiają się jakieś wątpliwości odnoście pracy Gazidisa. Ibra byłby znakomitą opcją dla nas, zarówno pod względem sportowym, jak i finansowo-marketingowym, jednak chyba coś musi być na rzeczy, skoro nic nie rusza zdecydowanego w tej sprawie. Coś o czym my nie mamy zielonego pojęcia, a zabieramy głos w sprawie jednocześnie rzucając wyroki. Ja mu daję czas, tak, jak każdemu łącznie z Gattuso. Zarząd chyba wie co robi, bo z pewnością Gazidis nie jest jedynym patriarchą w tej rodzinie. Jestem dobrej myśli, jeśli chodzi o CEO, czas pokaże czy się myliłem. Ażeby trochę rozładować sytuację i napięcie, to dopiszę, że Welbeck będzie do wzięcia.
2
Daniel Maldini
Daniel Maldini
6 grudnia 2018, 19:56
Nie wiem co o tym myśleć. W Arsenalu zostawił bardzo dobrą pakę, którą Emeryemu udaje się kleić. Z drugiej strony, piłkarze po 30 roku życia w Serie A mają się dobrze - taki urok ligi. Na tak zaawansowanym etapie rozmów nie rezygnowałbym z Ibry, bo to jednak niezły zabieg marketingowy. Ale to Pan Gazidis jest dyrektorem. Dla nas liczy się powrót do regularnej gry w LM i doskoczenie do walki o mistrzostwo ligi - z Ibrą, czy bez niego. Temat Balotellego to jakiś żart ze strony Raioli i nie dziwię się, że Gazidis nie chce robić z nim interesów.
5
flattuso
flattuso
6 grudnia 2018, 20:03
Może tak być jak mówisz. Na siłę próbował wcisnąć Ibre, który też sam naciskal na transfer do Milanu. Gazidis nie dał się "zauroczyc" "Szwedem" to teraz Raiola chciał się "odegrać" Balolellim. Niestety dla niego popełnił duży błąd bo trafił na mądrego gracza. Pewnie jakby był Galliani przyszliby obaj... Raiola znowu by się śmiał, a Milan by znowu stał się pośmiewiskiem.
1
Gol
Gol
6 grudnia 2018, 20:53
Arsenal i bardzo dobra paka ? Podstawową 11 mają dobrą, ławka rezerwowych bardzo słaba, w razie ewentualnego urazu kogoś z podstawowego składu nie mają pola do manewru. Owszem grają bardzo przyjemną dla oka piłkę natomiast jeżeli urazy wykluczą choćby tyle samo zawodników z podstawowej 11 co u nas to nie wróżyłbym Arsenalowi miejsca w LM w przyszłym sezonie, a że w Anglii o urazy nie łatwo no to różnie z tym może być. Gazidis dopiero zaczyna pracę we Włoszech, ktoś kto lepiej zna realia tej ligi powinien mu najpierw doradzać lub przynajmniej z kimś powinien konsultować swoją opinię.
0
Gol
Gol
6 grudnia 2018, 20:53
*W Anglii o urazy nie trudno.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 grudnia 2018, 08:16
Daniel Maldini Może przypomnisz ile tytułów zdobył Arsenal podczas rozkwitu tej polityki transferowej?A no właśnie.Nawet teraz, kiedy od tej reguły odeszli czyli zakupili parę gwiazd przed 30 ich kadra jest mocno wybrakowana.Z kadrą bazującą w większości na nieopierzonych talentach nie byłoby żadnej mowy o doskoczeniu do walki o mistrzostwo ligi.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
7 grudnia 2018, 11:16
Marcos Salinas - doprawdy nie rozumiem tego argumentu, skoro Pan i Władca Wenger był tam długo przed Gazidisem. W żadnym momencie nie napisałem, że popieram to co się dzieje w Arsenalu. Stwierdziłem fakt (który wynika z początku tej wypowiedzi odnośnie Wengera), że Emery bardzo dobrze składa to, co zastał w Arsenalu. Po prostu podoba mi się ich gra i w dłuższej perspektywie widzę w Arsenalu możliwość powrotu do ścisłej czołówki - ale nie siedzę w ich zarządach i nie znam dokładnie ich planów, zamiarów i szeroko pojętej polityki. Pan Gazidis przyszedł do AC Milan i wprowadza swoje rządy. Nie wiemy jeszcze jakie będą tego rezultaty, bo tu jest AC Milan, a nie Arsenal - dwa różne światy w tej samej piłkarskiej galaktyce.
0
Bufor85
Bufor85
6 grudnia 2018, 19:54
Nie przyjdzie ani jeden ani drugi ponieważ nasz łysy ma łeb na karku i wie, co mówi.
1
flattuso
flattuso
6 grudnia 2018, 19:57
Trzymam Cię za słowo
0
Fushnikov
Fushnikov
6 grudnia 2018, 19:52
Nawet się zaśmiałem xD
0
Madman
Madman
6 grudnia 2018, 19:52
Czy ja wiem. Fabregas ma 31 i jest na tak. Więc raczej to wybieg by grubaska ograniczyć. Po 2 środkowy pomocnik po 30, a napastnik to roznica
0
flattuso
flattuso
6 grudnia 2018, 19:46
Haha, w takim razie niech przyjdzie już ten Ibra
0
matten
matten
6 grudnia 2018, 19:39
Nie no... jeśli musimy kupić kogoś z dwójki Ibrahimović-Balotelli, to zdecydowanie wolałbym zobaczyć u nas tego pierwszego.
0
nokoments
nokoments
6 grudnia 2018, 19:19
Zaczyna się. xD A tak na poważnie to Ibra wciąga Supermario nosem. Fajnie, że Gazidis ma jakąś tam wizję, ale nie powinien się ślepo trzymać tych cyferek. Wg mnie w tych pieniądzach, które mają być przeznaczone na Ibrę nie znajdziemy gracza tej klasy, który przyjdzie do nas na takich warunkach i de facto zagwarantuje strzelanie bramek. Jeśli przyjdzie to jestem w stanie się założyć, że strzeli na wiosnę przynajmniej 10 goli we wszystkich rozgrywkach.
1
AdamoX
AdamoX
6 grudnia 2018, 19:17
Ty gościu tylko z nas Arsenalu nie rób..
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 grudnia 2018, 19:12
Czy on naprawdę zamierza powielać zgubną politykę transferową z Arsenalu?W obecnej chwili Milanowi od czystej jakości potrzeba bardziej dojrzałości.Bez odpowiedniej ilości boiskowych i pozaboiskowych ''generałów'' Milan może czekać na trofea nawet dekadę.
Edytowano dnia: 6 grudnia 2018, 19:29
5
Shevc
Shevc
6 grudnia 2018, 19:16
Moze i masz racje ale general i Balotelli? To nie idzie ze soba w parze.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 grudnia 2018, 19:28
Jaki Balotelli?Czytałeś artykuł czy nie?Wyraźnie jest napisane, że temat Ibry został odstawiony na boczny tor ze względu na jego wiek.
1
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
6 grudnia 2018, 19:00
nie dla balo
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się