SCUDETTO


Milan kończy grę w Lidze Europy na fazie grupowej. Olympiakos wygrywa 3-1!

13 grudnia 2018, 20:01, Presidente Aktualności
Milan kończy grę w Lidze Europy na fazie grupowej. Olympiakos wygrywa 3-1!

Milan przegrał w ostatniej kolejce fazy grupowej Ligi Europy z Olympiakosem Pireus i odpadł z dalszej rywalizacji. Pierwszy kwadrans z delikatną przewagą ekipy gospodarzy, którzy chwilę po rozpoczęciu meczu szybkim podaniem za linię defensywną Milanu uruchomili swojego napastnika, który znalazł się w zasadzie w sytuacji 1 na 1 z Pepe Reiną, ale Hiszpan poradził sobie z lekkim strzałem rywala. W piątej minucie pierwszy strzał oddali rossoneri za sprawą Hakana Calhanoglu, który uderzał z dystansu, ale piłka trafiła wprost do "koszyczka" golkipera Gregów. W odpowiedzi Olympiakos przeprowadził groźną akcję lewą stroną boiska. Dośrodkowanie w pole karne, początkowo wyglądające na przeciągnięte, sprawiło nieco problemów defensorom Milanu, którzy ratowali się wybiciem na rzut rożny. W 18' minucie na prowadzenie mogli wyjść goście. W polu karnym Patrick Cutrone podał do wybiegającego Higuaina i ten znalazł się w sytuacji sam na sam z Jose Sa, ale nie uniósł na odpowednią wysokości piłki, przez co nie udało się przelobować golkipera. Kilka chwil później swoją okazję miał również sam Cutrone, ale jego strzał pewnie obronił Jose Sa. Mediolańczycy przejęli inicjatywę i stwarzali sobie kolejne okazje, lecz mieli problemy ze skutecznością. W kolejnych kilku minutach dwie dobre sytuacja Olympiakosu, ale najpierw Podence, który zakręcił defensorami Milanu, oddaje niecelny strzał, a następnie uderzenie jego zespołowego kolegi łapie Reina. W 36' minucie kontra mediolańczyków, którzy wyszli 5 na 3, lecz jak to mają w zwyczaju podopieczni Gattuso w ostatnim czasie, nie wykorzystali przewagi i rywal wybił piłkę, tym razem spod nóg Samu Castillejo. Następnie z ostrego kąta uderzył Kessie, choć mógł dogrywać do lepiej ustawionych kolegów, ale i jego strzał nie wylądował w siatce. W końcówce pierwszej odsłony pewną interwencją popisał się w końcu Pepe Reina, który na rzut rożny sparował strzał Fortounis z rzutu wolnego. Arbiter nie doliczył dodatkowych minut.

Druga połowa zaczęła się od wymiany ognia z obu stron. Najpierw dla Olympiakosu uderzał między innymi Fetfatzidis, z kolei dla Milanu Kessie. W 60' minucie doszło do tego, czym pachniało od początku spotkania. Gospodarze krótko rozegrali rzut rożny, czym wprowadzili w zagubienie piłkarzy Milanu, i Cisse z bliskiej odległości wpakował piłkę do siatki Pepe Reiny. Rossoneri, za sprawą Higuaina oraz Cutrone, próbowali szybko wyrównać, ale ich strzały minimalnie mijały bramkę Jose Sa. W międzyczasie Grecy mogli podwyższyć, ale Guerrero mając przed sobą pustą bramkę i jedynie Cristiana Zapatę, trafił właśnie w Kolumbijczyka. Kilka minut później było już jednak 0-2. Zza pola karnego uderzał Guilherme, niefortunną interwencję zaliczył Zapata i piłka przelobował Pepe Reinę. Doświadczony stoper jednak szybko się zrehabilitował, gdyż chwilę później udało mu się wyrównać, kiedy to w zamieszaniu po rzucie rożnym skierował piłkę do bramki. Na ten moment, to Milan był klubem mającym awans do fazy pucharowej. W 81' minucie arbiter główny dopatrzył się w polu karnym Milanu faulu Abate na zawodniku gospodarzy i wskazał na "jedenastkę", którą na bramkę zamienił Fortounis. Do końca meczu wynik nie uległ zmianie, a wynik 3-1 sprawił, że Milan zakończył swoją przygodę z europejskimi pucharami w sezonie 2018/2019 na fazie grupowej Ligi Europy. 

 

Bramki: Cisse 60', Zapata '70 (sam.), Fortounis 81' - Zapata 72'

Żółte kartki: Calhanoglu 13', Koutris 41', Bakayoko 43', Cisse 45', Pepe Reina 54', Camara 73', Abate 81, Guerrero 90'

Sędziował: Benoit Bastien

Stadion: Karaiskakis Stadium (Pireus)

OLYMPIAKOS (4-2-3-1): Josè Sà: Elabdellaoui, Cissè, Vukovic, Koutris; Camara, Guilherme; Fetfatzidis, Fortounis, Podence; Guerrero.

AC MILAN (4-4-2): Reina; Calabria, Abate, Zapata, Rodriguez (85' Halilović); Castillejo, Kessie, Bakayoko, Calhanoglu; Cutrone (78' Laxalt), Higuain.

 

*** SKRÓT MECZU ***




575 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pb2019
pb2019
17 grudnia 2018, 07:04
https://typerskie.wordpress.com/ - Kupon dodatkowy jak i wczorajszy abonamentowy trafione i skany na blogu! na dziś mają kupony znowu dostępne! polecam bo sam wygrałem z nimi!
0
Son Goku
Son Goku
16 grudnia 2018, 15:31
Żenada,wstyd,masakra!!!! Powtarzam się ale...tak jak lubię Gattuso tak dalej uważam,że w obecnej sytuacji nadaje się na trenera młodzików lub asystenta trenera.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
15 grudnia 2018, 23:00
Przeciętny trener, przeciętny skład to i wyniki przeciętne.
0
MariuszR06
MariuszR06
15 grudnia 2018, 13:47
Po 30 latach kibicowania ukochanemu Milanowi naszla mnie myśl, ze Milan nie powróci do dawnej świetności... A pozostanie klubem z wielka historia i trofeami... Klub legenda... Kurcze smutne to... Zaczynam tracić nadzieję. Choć ta umiera ostatnia.
0
Przemo25ACM!
Przemo25ACM!
15 grudnia 2018, 10:34
Teraz mamy przynajmniej możemy się skupić na Serie A i Pucharze Włoch.
0
BadMad
BadMad
15 grudnia 2018, 22:46
Tak twraz mamy przynajmniej serie A!
1
roby
roby
15 grudnia 2018, 08:29
Cos przegapilem...dlaczego gramy 18 gr dopiero we wtorek
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
14 grudnia 2018, 17:25
żeby teraz utrzymać 4 pozycje do końca roku. priorytet
1
lopezito84
lopezito84
14 grudnia 2018, 16:10
Są może jakieś przecieki o zwolnieniu Gattuso?
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 16:26
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
15 grudnia 2018, 22:59
Nie, bo nie ma przecieków o zatrudnieniu Donadoniego czy kogoś podobnego.
0
Cocoa
Cocoa
14 grudnia 2018, 14:05
Czy Wy też zauważyliście, że każdy zawodnik, który przychodzi do Milanu zalicza niesamowity regres?

-Higuain - w Juventusie, świetny napastnik gwarantujący około dwudziestu bramek w sezonie, top3, jeśli chodzi o napastników we Włoszech. W Milanie - wiadomo,

-Calhanoglu - w Leverkusen - bardzo ważna postać w niemieckim zespole, świetne rzuty wolne. W Milanie - wiadomo,

To są gracze, którzy aktualnie znajdują się u nas w klubie. Dodałbym jeszcze Reinę, cholernie doświadczonego bramkarza, a teraz jest cieniem samego siebie. Contiego nie oceniam, bo cały czas kontuzja, ale pamiętajmy, że w jednym sezonie był jednym z najlepszych wahadłowych ligi.

Przejdźmy teraz do graczy, którzy grali u nas:

-Bonucci - w Juventusie, jeden z najlepszych środkowych obrońców na Świecie. W Milanie - wiadomo,

-Silva - w Sevilli, świetny napastnik strzelający gole na zawołanie. W debiucie hattrick. W Milanie - wiadomo,

-Bacca - w Villarrealu, świetny napastnik. W poprzednim sezonie La Ligi - 15 bramek i 6 asyst w całym sezonie. W Milanie - wiadomo,

-Kalinić - w Atletico, całkiem solidny zmiennik Costy, a czasami i samego Griezmanna. W ostatni trzech meczach - dwie bramki. W Milanie - wiadomo,

-Niang - solidny skrzydłowy w Watfordzie, Torino i teraz Rennes. W Milanie - wiadomo.
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 14:07
0
Skot Łilson
Skot Łilson
14 grudnia 2018, 15:09
A jak się rozwinął Romek? Jak gra RR, Suso, Cutrone, Kessie, Biglia czy jak zaczyna grać Bakajoko, gdzie początkowo się nie odnajdywał? Rozumiem że jesteś przeciwnikiem Rino ale nie naciągaj faktów a swoją korzyść, bo Kalekić czy Silva nic nie grali już u Nutelli. Do tego ciężko ocenić Caldare czy Contiego bo są wiecznie kontuzjowani. Silva czy Bacca grają w lidze stosunkowo ''łatwej'' dla napastników, poza tym Bacca jak grał u nas 2 lata temu to też osiągał granicę 15 bramek. Bonucci w Juve które non stop dominuje wygląda dobrze, bo tam każdy wygląda dobrze i mógłbyś chłopa z okręgówki im wrzucić do 11 i pewnie wielkiej utraty jakości by nie mieli. Co do formy Kalinicia i Nianga nawet nie komentuje. Kalinić w LaLiga 273 minuty i 1 gol. Niang gra w Rennes i też ma 464 minuty i 1 gol. No rewelacja. Więc sprawdź pierw zamiast pisać głupoty bo to minuta szukania.
5
Zielony2009
Zielony2009
14 grudnia 2018, 15:52
Z tym Kalinicem o Niangiem popłynąłes kolego obydwaj to dzbany. podobnie kolega wyżej, Kessie czy Biglia grają u nas gorzej niż w poprzednich klubach. Rr też gra lepiej w kadrze niż u nas, w poprzednim klubie nie wiem.
2
Marcos Salinas
14 grudnia 2018, 15:59
''-Bonucci - w Juventusie, jeden z najlepszych środkowych obrońców na Świecie. W Milanie - wiadomo,'' Chyba do 2017 roku, bo akurat po powrocie miał swój udział przy większości bramek straconych przez Juventus w tym sezonie. ''-Silva - w Sevilli, świetny napastnik strzelający gole na zawołanie. W debiucie hattrick. W Milanie - wiadomo,'' -ma dobre statystyki, ale do rzeczywistego ''strzelania na zawołanie'' trochę mu brakuje. ''-Bacca - w Villarrealu, świetny napastnik. W poprzednim sezonie La Ligi - 15 bramek i 6 asyst w całym sezonie. W Milanie - wiadomo,''- do momentu kłótni z Montellą facet miał bardzo liczby. Porównywanie 1 czy 2 lepszych występów Kalinicia czy Nianga w kontekście tego ile razy w tym sezonie zawiedli jest bezsensowne.Jak na razie Chorwat idzie na powtórkę z poprzedniego sezonu, a Senegalczyk w słabiutkiej i przereklamowanej Ligue 1 prezentuje się grubo poniżej występów w jego najlepszym okresie z Milanu.
1
Ronladinho86
14 grudnia 2018, 22:42
Regres jest spowodowany brakiem konkretnego trenera który umie wykrzesać z zawodnika to co najlepsze. Od Allegriego nie było u nas dobrego trenera.
1
Majki85
Majki85
15 grudnia 2018, 12:28
Tez to zauważyłem, ale może sprecyzuję to co mam na myśli. Otóż regres notują zawodnicy po których oczekujemy wiele i którzy w poprzednich klubach grali rewelacyjnie. Mam tu na myśli m.in. Higuaina, Bonucciego, Biglie, Calhanoglu, Reine, Kalinica, Musacchio, czy Rodrigueza (który gra bardzo solidnie, ale brakuje mu do czołówki lewych obrońców w Europie, a na takiego się zapowiadał w pierwszych sezonach w Wolfsburgu). Natomiast zawodnicy, którzy jeszcze nic wielkiego nie pokazali lub nie pokazywali przed przyjściem do Milanu potrafią mile zaskoczyć i takim przykładem jest przede wszystkim Suso (choć jemu pomogło wypożyczenie do Genoi, przy pierwszym podejściu w Milanie nie miał wiele do zaoferowania). Innymi zawodnikami, którzy zaskoczyli in plus w Milanie są przede wszystkim wychowankowie i też przytrafiło nam się kilka perełek, które wzmocniły zespół bez konieczności ponoszenia wielkich kosztów, a wcale tak nie musiało być. Rzecz jasna chodzi w tym przypadku o trzech panów - Donnarumme, Cutrone czy Calabrie. Masz więc sporo racji w tym co mówisz i m.in. dlatego boję się że kolejnym po którym spodziewamy się wiele będzie Paqueta. Oby Brazylijczyk podążył jednak drogą tych wielkich i spełnił nasze oczekiwania.
0
BadMad
BadMad
15 grudnia 2018, 22:48
Śmiem podejrzewać ze wymienieni zawodnicy zaskoczyli by 'in plus' nawet przy Marku Motyce.
0
matten
matten
14 grudnia 2018, 13:31
Nie chcę odgrzewać starego kotleta, ale z ciekawości sprawdziłem sobie dorobek bramkowy A. Silvy i G. Higuaina w fazie grupowej LE. Portugalczyk strzelił 6 bramek, a Argentyńczyk 2. Obaj rozegrali podobną ilość minut (Silva trochę więcej).
Higuain przychodził do nas jako gwiazda, dostał też gwiazdorski kontrakt, a ostatnio zupełnie tego nie widać. Ciekaw jestem z czego wynika ta tendencja, że kto by do nas nie przyszedł to obniża loty...
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 13:32
0
Majki85
Majki85
15 grudnia 2018, 12:34
Myślę, że ta tendencja wynika z bylejakości Milanu. Nie mamy tak naprawdę żadnego stylu gry. Niby lubimy szanować piłkę i być w jej posiadaniu, zaś nie potrafimy grać w ataku pozycyjnym. Nie potrafimy też zdominować rywala, zamknąć ich przez dłuższy okres w okolicach pola karnego. Lepiej nam wychodzą czy wychodziły (bo ostatnio to i to u nas leży i kwiczy) kontrataki, ale żeby grać z kontry trzeba najpierw objąć prowadzenie, po to żeby rywal mógł się odkryć. Z drugiej strony kiedy jakimś cudem uda nam sie jako pierwszym strzelić gola, to zazwyczaj często przeciwnicy doprowadzają do remisu. Zataczamy więc błędne koło. Nie w tym żadnej logiki. Gra Milanu nie ma żadnej logiki. Ot co!
0
matten
matten
15 grudnia 2018, 14:32
Ja nie pamiętam żebyśmy prezentowali jakiś styl od czasu zwolnienia trenera Allegriego i sławetnej "lagi na Zlatana". Sam się zastanawiam czy wynika to z braku klasowego trenera czy z bylejakości zawodników i braku stabilizacji w klubie na przestrzeni ostatnich paru lat?
0
CZARO
CZARO
14 grudnia 2018, 13:07
Sytuacja z Samu przy rzucie rożnym idealnie podsumowuje wczorajszy mecz w wykonaniu Milanu.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 grudnia 2018, 18:33
Zgadzam się oddaliśmy ten awans bo go nie chcieliśmy:)
0
Diavo
Diavo
14 grudnia 2018, 13:03
Paradoks Suso trwa..
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
14 grudnia 2018, 12:17
To są k.urna jaja
0
Santiago
Santiago
14 grudnia 2018, 12:01
Mnie to odpadnięcie nawet specjalnie nie uwiera. Ok może i wstyd jest ale nie oszukujmy sie, na wygranie Ligi Europy mamy takie same szanse jak Lyon czy Ajax na wygranie Ligi Mistrzów. Patrząc jakie ekipy są w fazie pucharowej (Chelsea, Arsenal, Sevilla, Leverkusen, Napoli, Inter, Valencia, Galatasaray,Villarreal,Zenit,Szachtar, Salzburg, Frankfurt) to i tak byśmy dostali po czapie, jak nie w 1/16 to w 1/8 już na pewno. Teraz sie skupić w spokoju grając raz w tygodniu na lidze i tyle. Cudów od tej kadry nie ma co wymagać bo 50% piłkarzy w tym klubie to poziom Cagliari czy innego SPAL.
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 12:08
3
Vol'jin
14 grudnia 2018, 12:06
Mnie też nie, szczególnie po wypowiedzi Scarponiego w dniu meczu z Betisem o zamrożonych wpływach z LE można było to odczytać pomiędzy wersami gdzie mamy te rozgrywki mimo wszystko... Coś takiego wg mnie nie powinno paść z ust tylko zachować to do bilansu rocznego...
1
Majki85
Majki85
15 grudnia 2018, 12:45
Jak ty wyżej od nas cenisz Frankfurt, Zenit, Salzburg, Szachtar, Villarreal, Galatasaray, Valencie, Leverkusen czy nawet Seville, to zadajmy sobie podstawowe pytanie... Po co my chcemy awansować do tej Ligi Mistrzów? Przecież tam będą same takie i mocniejsze zespoły, więc w starciach z nimi najemy sie tylko wstydu i będziemy po raz enty kompromitować się w Europie. A Liga Europy? Liga Europy właśnie służy do tego, żeby nabierać doświadczenia w europejskich pucharach. Zeby zmierzyć się z drużynami z innych krajów, bo wiemy jaka jest różnica między pojedynkami w pucharach, a meczami w specyficznej Serie A, co pokazał zresztą mecz z Olympiakosem czy Betisem. Nawet jeśli nam się uda awansować do tej upragnionej LM, po co wypływać na szerokie wody i mierzyć się od razu z potęgami? Można by się właśnie sprawdzić z tymi teoretycznie słabszymi, a jak widać nawet w starciach ze średniakami z innych europejskich lig mamy problem, więc co będzie jeśli trafimy na Barce, City, Bayern, Liverpool itd. itp.??
1
Cleaver
Cleaver
14 grudnia 2018, 11:02
Ile jeszcze meczów Gattuso...
0
Lancaloht
Lancaloht
14 grudnia 2018, 10:18
Dobra a teraz na poważnie ! Jeszcze nic straconego, zacznijmy na początek od trenera , który kompletnie nie gwarantuje rozwoju drużyny...
0
Marcos Salinas
14 grudnia 2018, 11:29
Zacznijmy na początek od kadry, gdyż Leonardo wielokrotnie podkreślał ograniczenia spowodowane FFP, co przełoży się na jakość natychmiastowej wymiany trenera.Sousa/Donadoni/Wenger z taką ławką, gdzie jedynie Samu nadaje się do walki o wyjściowy skład mogą zaprowadzić Milan do środka tabeli.
0
Lancaloht
Lancaloht
14 grudnia 2018, 18:33
Marcos z całym szacunkiem dla Ciebie, ale Ty wierzysz w to co piszesz?
1
Lancaloht
Lancaloht
14 grudnia 2018, 10:16
Dopiero teraz poznałem wynik meczu.... ALE JAJA... hahha!!!!
0
LunaS
LunaS
14 grudnia 2018, 10:12
Nie rozumiem Was - nie przyzwyczailiście się jeszcze - przecież to trwa od paru lat. Trenera trzeba z górnej półki spróbować - sprowadzić ze 2-3 grajków. Gennaro jeśli kocha klub powinien się podać do dymisji - ale wątpię aby to zrobił :)
0
adamos
adamos
14 grudnia 2018, 10:05
Hańba wstyd... I my chcemy do LM? Po co? Aby się upokarzać i zająć 4 miejsce? Rino to może Bolognie trenować a nie Milan.
2
Barthezz99
Barthezz99
14 grudnia 2018, 10:29
Nawet Bolonia szybciej by go zwolniła a tu klub z historią i aspiracjami cacka się z nim jak przedzkolakiem. Ja już nie mogę tego oglądać. Olympiakos kadrowo słabszy A pressuje nas jak City.
0
Vol'jin
14 grudnia 2018, 11:05
ta Bolonia która trzyma Inzaghiego jeszcze, ta która trzymała Donadoniego o jakieś dwa lata za długo?
0
Barthezz99
Barthezz99
14 grudnia 2018, 11:32
Właśnie ta!
0
budii1906
budii1906
14 grudnia 2018, 09:59
DRAMAT, UPOKORZENIE: Ten wynik, brak awansu pokazuje wszystkim że Milan jest słaby, koljeny sezon gdzie wydaliśmy sporą ilość pieniędzy na transfery a afektów niema!!!Odpadnięcie z tej grupy to katastrofa.Niestety G.G. nie nadaje się na trenera może za parę lat jak nabierze doświadczenia, niech idzie jako asystent do Allegriego,czy Carlo tak jak to robili wielcy tera trenerzy: Pep był najpierw asystentem, Zizu to samo, teraz tak Robi Arteta u Pepa G.właśnie. Transfery typy Laxalt, Castiellejo,Halilović to jako ewentualne uzupełnienie składu(albo wywalić na zbity pysk), Hakan,Biglia po tych dwóch sezonach też według mnie jest do wymiany, Higuan nie wiem co z tym gościem się porobiło ale na pewno nie jest wart wykupu -chyba ze za 15 mln Cutrone to jeszcze nie jest Pato, w obronie widać brak Bonucciego. Podsumuje krótko rewolucja musi się zacząć i to jak najszybciej, zaczynajć od Trenera i niech Rino zostanie ale tylko jako asystent u Wielkiego trenera z doświadczeniem.
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
14 grudnia 2018, 09:55
Widzę, że mowa o Ajaxie w części komentarzy. Pierwszy raz po latach mieli zapewniony awans z grupy, trybuny dosłownie rozrywały emocje, co udzielało się zawodnikom, poza tym to w większości młode talenty, które mają motywację i chęć do wybicia się gdzieś dalej. Mentalnie byli gotowi na wymianę ciosów z Bayernem, z którym jeszcze parę lat temu byli skazywani na pożarcie. Ajax Bayern to nie jedyny mecz, w którym zawodnicy gryźli trawę - Liverpool Napoli podobnie. Gattuso to jedno, ale co z tego że na papierze mamy przyzwoitych grajków? Niektórzy po prostu do siebie nie pasują, a może bardziej pasują do poziomu przeciętnego Milanu. Zespół to zespół, jak ktoś gra gorzej albo nie umie grać, to układanka się sypie (albo nie gra, bo masa kontuzji). Wystarczy, że nie gra Suso i nie mamy argumentów z przodu. No ale jak to, przecież jest Higuain, Hakan, Cutrone, Samu itd. Tyle, że oni na dziś tej jakości nie zapewniają. Dlaczego taki Lewy w kadrze strzela mniej niż w Bayernie? No więc właśnie. Będę to powtarzał do usranej śmierci - nie mamy przebojowych skrzydłowych, jeden Suso to za mało, jeśli chcemy grać o coś więcej. Mieliśmy zgniłe jajko w postaci Bonuca - był obrońca klasy światowej, którego tak bardzo chcieliśmy - już go nie ma. Brakuje mi w Milanie na pewno kogoś takiego jak Klopp - chłopa, który weźmie się za postawę mentalną i jednocześnie zapewni świetny warsztat trenerski. Śmialiśmy się z Napoli i Interu, które zleciały do LE, a sami z tej ligi odpadamy i to w grupie, z której wielu typowało nas jako faworytów. Tyle, że te układanki Napoli i Interu są przed nami w lidze i jakoś funkcjonują.
1
adamos
adamos
14 grudnia 2018, 10:02
Bo my mamy tylko jedną taktykę podaj do Suso. Nawet ksiegowi z nami wygrywali jak nie było Suso na boisku. To wina trenera, że zawodnicy coafaja się do tyłu a noe rozwijają
1
whyimsogreat
whyimsogreat
14 grudnia 2018, 11:51
@adamos; a można się cofać do przodu?
1
Rafalzki
Rafalzki
14 grudnia 2018, 09:47
Całą noc modliłem się żeby w przerwie na mercato Real, PSG lub inne City nie podkupiło Nam wybitnego fachowca na ławce trenerskiej. Jestem też pełny uznania za odważną decyzję w postaci zdjęcia z boiska Cutrone który przecież był zdecydowanie najsłabszy wczoraj w Naszych szeregach. Jestem też zdruzgotany faktem, że Nasi skrzydłowi grający wczoraj koncert oraz czołowy snajper w postaci Higuaina nie ustrzelili po dwa gole. Jestem też niezmiernie wdzięczny Rino za tą fantastyczną konsekwencję stawiania na Turka który jest obecnie w życiowej formie, chociaż Castillejo wczoraj go przebił, no ale Samu dopiero pierwszy raz zaprezentował tak wysoką formę a jednak Hakan od początku sezonu sieje postrach na lewej flance. Jednym słowem Europo drżyj przed machającym tylko łapami przy linii końcowej trenerem i jego wspaniałej działającej jak maszyna do niszczenia wroga drużynie. QUO VADIS MILANIE???
1
Cocoa
Cocoa
14 grudnia 2018, 09:36
Pragnę pozdrowić użytkownika o nicku: Marcos Salinas, który po remisie Interu z Romą pisał: "Jak to leciało? Inter ma fachowca, a my amatora?". Chcesz się do Twoich słów odnieść? Tak, my mamy amatora na ławce trenerskiej.
5
Marcos Salinas
14 grudnia 2018, 09:59
''Zarejestrowany: 4 dni temu''-czyżby wizyta z konkurencji, aby poprowokować?Mimo wszystko odpowiem.Tak jak pisałem wcześniej amator nie osiągnąłby takich wyników z obecną kadrą.Przykładów na potwierdzenie tej tezy jest wiele.Styl to kwestia na oddzielny temat, jednak w obecnej sytuacji ma znacznie drugo lub nawet trzeciorzędne.Przykładów na potwierdzenie tej tezy jest wiele.Poza tym nigdy nie wywyższałem Gattuso.Po prostu ocenianie w negatywnym świetle wysiłku Rino poprzez porównanie do przeciętnej pracy w Interze Spalla nie ma sensu, gdyż nie jest to żaden wzór dla Milanu(W przeciwieństwie do np. Allegriego czy Carletto ).Gattuso nie jest ani bardzo słabym coachem ani też bardzo dobrym.Jednak dopóki tabela wygląda tak, a nie inaczej+nie rozwiązano problemów z FFP nie ma co panikować i sięgać po desperackie ruchy pokroju Sousy, Donadoniego czy Wengera.Problemy w Mediolanie są wielowątkowe.Czas się z tym pogodzić.Nie da się za wszystko winić jednego człowieka w momencie, kiedy w obronie gra Abate z Zapatą walącym samobója dekady w Milanie, bo przyjdzie trener to samo i będzie sytuacja prawie kopiuj-wklej z ostatnich lat
0
Marcos Salinas
14 grudnia 2018, 10:02
''Zarejestrowany: 4 dni temu''-czyżby wizyta z konkurencji, aby poprowokować?Mimo wszystko odpowiem.Tak jak pisałem wcześniej amator nie osiągnąłby takich wyników z obecną kadrą.Przykładów na potwierdzenie tej tezy jest wiele.Styl to kwestia na oddzielny temat, jednak w obecnej sytuacji ma znacznie drugo lub nawet trzeciorzędne.Poza tym nigdy nie wywyższałem Gattuso.Po prostu ocenianie w negatywnym świetle wysiłku Rino poprzez porównanie do przeciętnej pracy w Interze Spalla nie ma sensu, gdyż nie jest to żaden wzór dla Milanu(W przeciwieństwie do np. Allegriego czy Carletto ).Gattuso nie jest ani bardzo słabym coachem ani też bardzo dobrym.Jednak dopóki tabela wygląda tak, a nie inaczej+nie rozwiązano problemów z FFP nie ma co panikować i sięgać po desperackie ruchy pokroju Sousy, Donadoniego czy Wengera.Problemy w Mediolanie są wielowątkowe.Czas się z tym pogodzić.Nie da się za wszystko winić jednego człowieka w momencie, kiedy w obronie gra Abate z Zapatą walącym samobója dekady w Milanie, bo przyjdzie trener z topki i będzie sytuacja prawie kopiuj-wklej z ostatnich lat
1
Cocoa
Cocoa
14 grudnia 2018, 10:17
Chciałeś odwrócić kota ogonem, wypominając mi, ile dni temu się tutaj zarejestrowałem? Nie jestem z konkurencji. Wręcz przeciwnie. Staram się sprostować kilka rzeczy, o których ludzie niby wiedzą, ale starają się unikać owych tematów. Nie wywyższam Spala i masz racje - porównywanie go do Gattuso kompletnie mija się z celem. Jeden coś osiągnął, drugi nie. Co do stylu... Hm, to jest kwestia sporna, dlaczego? Otóż, w takiej sytuacji, w jakiej jest Milan, styl nie ma aż takiego znaczenia. Bardziej trzeba skupiać się na punktach. Możemy grać słabo, brzydko, ale wygrywając. Cel jest jasno postawiony - awans do fazy grupowej Ligi Mistrzów. Jeżeli będziemy wygrywać, to styl mam w dupie, jeżeli będziemy przegrywać, to wybacz, ale z Panem G. trzeba się pożegnać. Serie A postawiła tak łatwe warunki, że to nie my swoją zajebistą grą mamy czwarte miejsce, tylko frajerstwem innych, potencjalnych kandydatów. Nie chcę się z Tobą kłócić, bo poniekąd jesteśmy jedną, wielką rodziną. Tylko nie ma patrzeć na Inter i co robi z nimi Spaletti, tylko skupić się na Milanie. Odniosłeś się do Allegriego, dlatego Ci coś powiem. To nie jest trener, tylko taktyk. Na palcach jednej ręki mogę pokazać mecze Juventusu, które mi się podobały, jeśli chodzi o styl. On nie patrzy na to czy zespół gra ładnie, czy nie. Mają wygrać i nie stracić bramki. Dlatego odniosę się do tego, o napisałem wyżej, że styl to kwestia sporna. Awans do Ligi Mistrzów nam sporo da - kasa, prestiż, pewność siebie. Poza tym, piłkarze z solidnych klubów, które w danym roku nie zakwalifikowały się do tej imprezy, będą chciały grać u nas. Nie zwalniałbym jeszcze Gattuso. Liga Europy? Okej, odpadliśmy, jesteśmy wkurz(wi)e)ni, ale cel jest póki co realizowany. Filozofia jest prosta - zaczniemy punktować, niech zostanie. Zaczniemy tracić punkty i spadać w tabeli - sorry, ale trzeba się z nim pożegnać.
2
Marcos Salinas
14 grudnia 2018, 11:23
Co osiągnął Spalletti poza świetnymi liczbami w Romie?Mistrzostwo Rosji z bardzo mocnym kadrowo jak na tamtą ligę Zenitem?To tak jakby teraz chwalić Allegriego za samo wygranie Scudetto z Juve...Gdyby nie indywidualności czyli w ogromnej mierze Icardi ze Skriniarem już dawno poleciałby z Interu.Reasumując 60 latek jest wyłącznie solidnym trenerem.Stąd zachwyty niektórych kibiców klubu aspirującego do skutecznej walki w LM nad jego Interem są przesadzone i irytujące.
0
Cocoa
Cocoa
14 grudnia 2018, 11:47
Dlatego Ci napisałem, że Spalettiego za Boga nie uważam, ale zdobył wicemistrzostwo Włoch z Romą (spora zdobycz punktowa, presja na Juventusie), mistrzostwo Rosji z Zenitem, ale ZDOBYŁ. Gattuso co zdobył? Chodzi mi tylko o porównanie tych, dwóch trenerów. To teraz mi powiedz, czy jakby była możliwa zamiana, nam Inter daje Spala, a my im dajemy Gattuso i zależałoby to od Ciebie, to byś nie skorzystał? Spaletti mistrzostwa kraju Ci nie da, ale na pewno zlepiłby więcej z tej, czerstwej gliny aniżeli Gattuso... Trener Interu na tle innych fachowców jest kiepski, ale na tle Gattuso jest całkiem solidnym trenerem.
0
Spokojny
Spokojny
14 grudnia 2018, 11:58
Cocoa , pełna zgoda , to jest to o czym ja juz pisałem Salinasowi kilka razy ale on ciagle swoje. Spalletti to żaden wielki trener ale mimo tego że jest europejskim średniakiem to w dalszym ciągu jest o 2 klasy lepszy od Rino. Ilu jest obecnie trenerów w seier a lepszych od niego? ja widzę tylko Maxa i Carlo. Obróćmy pytanie , czy Inter by się zamienił i wziął Gattuso i czy wtedy by grali lepiej (pomijam że to oczywiście abstrakcja , chodzi mi tylko wyłącznie o sam aspekt warsztatu trenerskiegoi)? Salinas ma tendencje do umniejszania Spallettiego i wywyższania Gattuso a to jest zwyczajnie głupota . Tyle
0
Marcos Salinas
14 grudnia 2018, 12:30
Spokojny Nie, lepiej napisać/sugerować coś w stylu ''Gattuso amator, bo nie umie ustawić Zapaty czy wypracować klepanki środkiem jak w Barcelonie Guardioli''...To byłoby ok, a jak ktoś regularnie zwraca uwagę na wielowątkowość obecnych problemów Milanu(od ławki rezerwowych gorszej niż u niektórych zespołów ze środka tabeli po trenera bez doświadczenia na wyższym poziomie zaraz zlecą się wieczni malkontenci zarzucając mu wywyższanie Gattuso.Gdzie w takim rozumowaniu logika?
0
Marcos Salinas
14 grudnia 2018, 12:35
PS. Lepsi trenerzy od Spallettiego?M.in. S.Inzaghi, którzy z kadrą na 6-8 miejsce ocierał/ociera się o włos o LM czy pod względem kariery Prandelli.
0
carlos198325
carlos198325
14 grudnia 2018, 09:15
Mam nadzieję że zarząd w końcu otworzy oczy i zwolnią Gattuso a nie będą klepać się po plecach i udawać że wszystko jest w porządku.Kompromitacja,frajerstwo tyle w temacie.
0
lopezito84
lopezito84
14 grudnia 2018, 09:03
Nie rozumiem Milan na pewno nie ma gorszych piłkarzy niż Olimpiakos więc czym jest spowodowana porażka?
0
Cocoa
Cocoa
14 grudnia 2018, 09:33
Akurat wczoraj była wyraźna przewaga Olympiakosu, jeśli chodzi o wolę walki. Oni bardziej chcieli, więc mają awans - zasłużyli. Napoleon kiedyś powiedział: "Stado baranów dowodzone przez lwa jest mocniejsze niż stado lwów dowodzone przez barana"... Gattuso - świetny piłkarz, najprawdopodobniej jeden z największych dzikusów w historii, niesamowita ambicja, wola walki, ale trener nijaki. Generalnie został wrzucony na głęboką wodę. Myślę, że najważniejszym czynnikiem naszych porażek jest fakt, że nazwiska nie grają. Oglądałem w środę spotkanie: Ajaxu Amsterdam z Bayernem Monachium. W holenderskim zespole znałem może dwa nazwiska, ewentualnie trzy. Resztę widziałem pierwszy raz na oczy i co? Świetnie zorganizowana, młoda ekipa, grająca szybki, techniczny i przyjemny dla oka futbol. Puenta? Nie musisz mieć dobrych graczy, tylko dobrego trenera, bo trener Ajaxu - Ten Hag pracował kiedyś w Bayernie, jest po prostu doświadczony. Szkoda, że Pan Jardim znalazł pracodawcę, bo według mnie to była najlepsza opcja. Wengera bym tu nie chciał z kilku powodów...
3
Marcos Salinas
14 grudnia 2018, 09:40
Cocoa Trener to jedno.Drugą sprawą motywacja.Przy takiej ławce rezerwowych u niektórych trudno o nią w spotkaniach kalibru tego z Olimpiacosem.Zawodnicy muszą czuć, iż ich ''odejście od normy'' będzie miało swoje konsekwencje.Z tego powodu bez 5-6 piłkarzy nowych zawodników z potencjałem na walkę o pierwszy skład niewiele zmieni się.
0
lopezito84
lopezito84
14 grudnia 2018, 09:56
Cocoa przecież to pytanie retoryczne jasne, że tu chodzi o trenera od września to powtarzam że Gattuso do takiego zespołu się nie nadaje bo brak mu doświadczenia w budowaniu zespołu. Po za tym nie potrafi ułożyć taktyki z tym dzikusem trafiłeś w sedno zachowuje się jak dzikus też na treningach i boisku ale ułożyć drużyny po prostu nie potrafi.
0
kaka8
kaka8
14 grudnia 2018, 08:36
wstyd i hańba !!
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 grudnia 2018, 08:29
I już nie będzie do oglądania meczyków co 3 dni :(.
1
Lancaloht
Lancaloht
14 grudnia 2018, 10:23
wyjdzie Ci to na zdrowie... a i dystansu złapiesz do ukochaanej drużyny ...
0
BadMad
BadMad
15 grudnia 2018, 22:45
Ro moze lwpiej wogole nie grac?By zlapac"dystans"?
0
ILikeRisk
ILikeRisk
14 grudnia 2018, 08:08
Co za dzbany...
0
Barthezz99
Barthezz99
14 grudnia 2018, 07:49
Nie jestem zaskoczony aż tak bardzo jak teoretycznie być powinienem. Granie takiej padaki zaczyna się mscic. Brakuje już szczęścia jak wcześniej. Nie oszukujmy się z Gattusso nigdzie nie zajdziemy. I ktoś powie zespół w budowie, rozumiem ale ile czasu można budować? Brak postępów w drużynie widać gołym okiem. Piłkarze którzy mieli odgrywać kluczowe role też zaczynają grać piach i raczej nie jest to przypadek. W takim tempie jak by będziemy wracać na szczyt to zajmie nam to kilka dobrych lat.
2
Ronladinho86
14 grudnia 2018, 07:35
Sama gra Milanu dno ciągle ten sam schemat, ciągle te same błędy Rino przy zmianach. Nam jest potrzebny trener który ułoży taktykę Milanu, bo obecnie jej nie widzę tylko suso coś gra. Samu porażka znowu źle wydane pieniądze, wszyscy wieszają psy na Hakanie ale on nie ma miejsca na grę napastnicy i pozostali w ogóle się nie ruszają. Środka Pola nie ma w ogóle w Milanie Kessie rozgrywający?? On powinien czyścić przed pole jako defensywny pomocnik. Nam jest potrzebny kreator czemu nikt z zarządu tego nie widzi.
0
krisss811
krisss811
14 grudnia 2018, 08:39
Uważasz że forma Turka to wina napastników? To kogo chcesz mieć w ataku żeby hakan mógł zdobyć kilka goli czy zaliczyć jakąś asystę, albo poprostu zagrać mecz na wysokim poziomie na takim na którym przez cały swój pobyt zaliczył raptem kilka.
0
Ronladinho86
14 grudnia 2018, 22:29
uważam że wszystko co się dzieje, z hakanem to wina ustawienia oni grają mega statycznie nikt nie zmienia pozycji więc każdy jest przewidywalny !!!
0
marastorun
marastorun
14 grudnia 2018, 07:18
Milan osiągnął poziom polskiej ligi , brawo !!!
0
matten
matten
14 grudnia 2018, 07:00
Zmieniłem zdanie. Jednak cieszę się, że powstanie Liga Europy 2. Może tam będziemy mieć jakieś szanse...
1
MK92
MK92
14 grudnia 2018, 06:00
Wczoraj wieczorem coś we mnie pękło. Do tej pory starałem się przyjmować naszą dość często obrzydliwą grę i idące za nią średnie rezultaty w sposób jak najbardziej chłodny, ale oglądając mecz w Pireusie poczułem się, jak gdyby całe środowisko Milanu splunęło mi w twarz. To był mecz o awans, może tylko i aż w Lidze Europy, a oni zagrali po prostu lekceważąco. Przykro mi.
1
stary_boss
stary_boss
14 grudnia 2018, 05:33
Tragedia i żenada tyle można powiedzieć o występach Milanu w lidze Europy ktoś powie ze to puchar pocieszenia ale dla Milanu to jedyna możliwość na grę w pucharach, marketing zarabianie kasy,, przecież w lidze mistrzów to dopiero będą łomoty o ile nam uda się dostać co nie jest tak oczywiste A środę śmiałem się z drużyny za miedzy ale co powiedzieć o występie Milanu dno i wodorosty na chwile obecna rywale dla nas to drużyny pokroju Serie B, jesteśmy klubem kokosa płacimy miliony a gramy szrot
2
FX
FX
14 grudnia 2018, 02:49
Ja osobiście żałuję tego, że nie ma szans na to, by mocne ekipy przed całym Europejskim światem nas nie wyjaśniły. Darujmy już sobie przebudowy, pieniądze, itd. Cholera. Mieliśmy w grupie potentatów europejskiej piłki. Ludzie. Osobiście dla mnie, jest to wielce zasłużona porażka w połowie sezonu. Cudem będzie utrzymać czwarte miejsce. A nawet jak utrzymamy, to drodzy mili? Z czym My do profesjonalnej piłki? Jak? :(
0
Yabaye
Yabaye
14 grudnia 2018, 02:32
Brawo! Mieliście 6 spotkań na wyjście z grupy. Nie dwumecz, nie jedna sytuacja z rzutem karnym. 6 spotkań! 6 x 90 = 540 minut na to, aby wywalczyć wyjście z grupy z Betisem, Olimpiakosem i Dudeląż. Brawo! Na wiosnę w Europie zagrają poważne drużyny, a nie amatorstwo aspirujące do czegoś większego tylko na podstawie cyferki na naszywce na rękawie. To smutne i bolesne, ale takie musi być. Jaka dla nas Liga Mistrzów, jeśli nie potrafimy nawet wyjść z grupy LE (ten sezon) i odpadamy od razu, gdy trafiamy na kogoś poważnego (ubiegły sezon). Chyba po Interze napisałem pierwszy raz "Gattuso won" i zdania nie zmienię. Tutaj trzeba mieć wyjątkową smykałkę szkoleniową, aby w 4 miesiące z Higuaina zrobić Kalinića. Olimpiacos na nas siadł i był dzisiaj lepszy. O wiele lepszy. To jest fakt. Milan jest w czarnej dupie. I -jak mawia klasyk- najgorsze jest to, że nasz klub zaczyna się już w tej dupie urządzać.
9
Kris82
Kris82
14 grudnia 2018, 03:21
Gattuso won.
0
OnlyACM_
OnlyACM_
14 grudnia 2018, 02:29
To już nie jest kryzys... Milan to upadła potęga... Atletico czy BVB które mają mozna powiedzieć ze pustą gablote z pucharami biorąc pod uwage Rossonerich, to dziś ekipa z San Siro nie ma do nich wgl podjazdu. AC Milan to sredniak europejski, ze średnimi piłkarzami i średnim trenerem. Co robił Ajax te młode chlopaki z Bayernem ehh marzenie ;)
0
Yabaye
Yabaye
14 grudnia 2018, 02:35
Dzisiaj średniakiem europejskim to jest Inter/Tottenham/Lyon. Kluby, z którymi trzeba się liczyć, ale jednocześnie nie mają szans z największymi. My jesteśmy dwa poziomy niżej od średniaków.
5
OnlyACM_
OnlyACM_
14 grudnia 2018, 03:03
Yabaye błagam nie dobijaj mnie :(:(
0
Yabaye
Yabaye
14 grudnia 2018, 09:54
Źle piszę? Stawiales u bukmachera, że Tottenham wygra Ligę Mistrzów? Na bank nie. Bo to średniak, ale jednocześnie za wysokie progi na nasze nogi.
0
FX
FX
14 grudnia 2018, 02:23
https://youtu.be/5vhkSrqMAGA
0
dawko69s
dawko69s
14 grudnia 2018, 02:18
Powiem szczerze, że ja tam się akurat w ogóle nie przejmuje tą porażką. I tak byśmy nie wygrali tej całej LE, bo obok nas w fazie pucharowej byłoby mnóstwo zespołów, które w tym momencie wciągnęłyby nas nosem - tak jak ostatnio Arsenal xD
Według mnie, pomimo dosyć słabej gry, to sędziowie zadecydowali o wyniku. Pierwsza bramka ....loooooool :D Karny też z d***. Nie ma się serio co spinać.
Jak na moje i tak liczy się tylko Serie A. Zamiast się męczyć w śmiesznych, nic nie znaczących rozgrywkach, zamiast jeździć po całej Europie i tylko sobie marnować siły, Ragazzi będą się mogli skupić na lidze, dzięki czemu prawdopodobnie zagramy w LM w przyszłym sezonie. Także tego, luźno ;) Forza Milan, per sempre :)
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 02:20
3
Yabaye
Yabaye
14 grudnia 2018, 07:26
Nie znaczacych rozgrywkach , gówno wiecie i gówno widzieliście , ambicji nie macie za grosz nie dość że nie mała kasa teraz jest w LE to jeszcze przede wszystkim szalenie ważne punkty do rankingu , jeśli jakimś cudem Milan awansuje do LM to będzie 4 koszyk i istna kompromitacja w grupie śmierci.
2
dawko69s
dawko69s
14 grudnia 2018, 20:55
delusional nie pytaj się tak bo ci żyłka pęknie xddd
0
dawko69s
dawko69s
14 grudnia 2018, 21:00
pultaj* xd
0
FX
FX
14 grudnia 2018, 02:13
Swoją drogą, to szkoda trochę tych 16 lat. :)
1
FX
FX
14 grudnia 2018, 02:12
Dajesz. mesjaszgelo Trza wyrzucić to z siebie. :)
0
mesjaszgelo
mesjaszgelo
14 grudnia 2018, 02:10
Jestem a moze bylem kibicem Milanu od 16lat a moze wiecej Oficjalny moj koniec z ta żenada, nie mam siły wiecej, żal, rozgoryczenie wkurw, i nie wiem co by jeszce napisać na zbieraninie tych matołow łącznie z trenerem dyrektorami i calym zarządem a przede wszystkim z ta bandą durniow biegjcych po boisku. Nie da sie niestety bo ile moza lat czekac liczyc na przeblysk.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 grudnia 2018, 11:05
Gość przetrwał Stambuł a zostawia klub po Olympiakosie, kisnę :)
2
pazioni
Moderator pazioni
14 grudnia 2018, 01:17
Czuję się tak jakbym na dyskotece wyrwał najpiękniejszą kobietę i oczywiście wszyscy mi tego zazdrościli , no ale niestety podczas sexu okazało się, że jest to transseksualista....
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 01:19
3
FX
FX
14 grudnia 2018, 02:09
Coś jak oglądając Trainspooting w latach 90-tych. :)
1
FX
FX
14 grudnia 2018, 01:01
Andre. Trochę co do Gattuso, to jestem rozdarty. Ale tak, widziałbym innego trenera.
0
Andre
Andre
14 grudnia 2018, 00:56
Wstyd i hańba. Czas najwyższy, żeby wreszcie pożegnać się z Rino i zatrudnić trenera z prawdziwego zdarzenia, bo inaczej na koniec sezonu nic już nie zostanie z tej drużyny...
0
FX
FX
14 grudnia 2018, 00:52
W tym momencie, uczciwie stwierdzając, nie zasługujemy na grę w europejskich pucharach na wiosnę. Niestety. :(
0
Andre
Andre
14 grudnia 2018, 00:57
Ten zespół na pewno zasługuje na lepszego trenera niż Rino...
0
FX
FX
14 grudnia 2018, 00:43
Miszcz Czemu tak piszesz? Bo masz do tego prawo. :) Naszym obowiązkiem byłonie przegrać tego meczu. Pieniądze z LE znikły. Jakieś cele też.. Choć przecie jeszcze Liga Mistrzów zostaje, znaczy się miejsce w pierwszej czwórce. Och, jakże będzie o to trudno. Solidaryzujemy się w tej chwili, z tą gorszą częścią Mediolanu. A może i nie? Może faktycznie na tą chwilę gorsi jesteśmy, bo skopać tyłki Interowi gdzieś w ćwierćfinale zawsze byłoby dobrze. :) Pozdrawiam. :)
0
Vol'jin
14 grudnia 2018, 01:01
pieniędzy z LE nie było i nie wrócą po decyzji UEFA taka prawda, a liczenie wirtualnej kasy nie ma sensu
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
14 grudnia 2018, 00:40
Gdzie obrońcy gattuso no napiszcie jeszcze raz ze i tak jest lepszy niż conte
2
Gerada
Gerada
14 grudnia 2018, 00:48
Nie uważam siebie za obrońcę Gattuso, chociaż jestem w grupie, która nie uważa, że trzeba Go zwolnić. I powtórzę po raz kolejny swoją opinię: Conte to duży hazard. Czy lepszy czy gorszy DLA NAS, nie sposób stwierdzić. Gorszy/lepszy można porównywać Gattuso z Montellą, już nawet z Sinisą trochę nie wypada bo inny materiał do pracy.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 grudnia 2018, 00:33
W Lidze Europejskiej każdy z 48 uczestników fazy grupowej otrzyma po 2,92 mln euro (łącznie ok. 140 mln euro). Zwycięstwo w grupie to dodatkowo 570 tys. euro, a remis - 190 tys. euro. Zwycięzcy grup LE otrzymają po milion euro, a zespoły z drugich miejsc - po 500 tys. euro. Za awans do 1/16 finału LE zarobią po 500 tys. euro, do 1/8 finału - po 1,1 mln euro, do 1/4 finału - po 1,5 mln euro, do półfinału - po 2,4 mln euro, a do finału - po 4,5 mln. Zwycięzca decydującego spotkania w LE otrzyma dodatkowo 4 mln euro.
3
FX
FX
14 grudnia 2018, 00:46
A jaki wniosek z tego? Tak serio, bez spiny. :)
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 grudnia 2018, 00:53
No taki że trzeba było by dojść do finału i go najlepiej wygrać aby zarobić konkretne pieniądze w tych rozgrywkach a to w naszym przypadku było by mało prawdopodobne a z perspektywy walki o miejsce w Serie A i różnicy jaką jest gra w LM to jeśli ostatecznie się uda się skończyć w top4 to można wówczas będzie uznać że na złe nam ta porażka w Pierusie nie wyszła.
1
FX
FX
14 grudnia 2018, 00:54
Wniosek krótki, nasz zespół nie potrzebuje kasy. ;)
0
FX
FX
14 grudnia 2018, 00:58
To nie ma żadnej różnicy finansowej, gdy się awansuje z grupy Ligi Europy, a się nie awansuje?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 grudnia 2018, 01:08
Kasa by się przydała szczególnie w rubryce przychody ale kasa z LE nie jest oszałamiająca dla Milanu, po prostu dział marketingu i reklamy będzie się musiał bardziej wysilić, za dzisiejszy awans dostalibyśmy 500tyś euro plus 500tyś za 2miejsce w grupie czyli cały 1mln, później trafisz na jakąś Rosje i w lutym jedź tam na -20 i odpadnij z nimi, nałap kontuzji i wykrwaw się żeby w lidze dołować a wystarczy że w jednym takim meczu kluczowy gracz złapie poważną kontuzję i tak jak np. Jack wypada ci gracz na rok praktycznie ile klub jest na tym w plecy, znacznie więcej niż ten1mln za awans, liczy się tylko Serie A
1
14 grudnia 2018, 00:27
Tak nie można i tyle, mimo, że to tylko LE w które wielu ma wywalone. Jak nic dzisiaj krytyka jest zasłużona, bo gra piłkarzy i niektóre decyzje trenera były tragiczne. Płakać nie zamierzam przez LE, ale już z Torino wyglądało to paskudnie, więc powody do zmartwień są. Gra w ataku i ławka to jakaś komedia, ale to dalej żadne alibi. Sędzia czy odgłosy gwałconego słonia też nie są usprawiedliwieniem, także Leo ogarnij to co tam gadasz. P.S. żadnego trenera nie zwolnią, pogodźcie się z tym. Nieważne kto ma rację, a kto nie. Po prostu w tym momencie i po jakimś LE nikt nie będzie tu odwołał szopki jak w jakiejś Genoi. Jesteśmy Milanem w budowie i zmiana nastąpi najwcześniej w czerwcu. Do tego czasu macie do wyboru kibicowanie Milanowi lub hejt i kibicowanie swoim racjom. Ja wybieram to pierwsze i swoje racje mam w dupie. Moje zdanie i tak nie ma żadnego znaczenia w kontekście tego co dzieje się w klubie.
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 00:29
7
MK92
MK92
14 grudnia 2018, 00:40
Brawo. Znakomita wypowiedź,
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się