Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 27.07: Milan podniósł ofertę i czeka na odpowiedź Club Brugge [18:40]

27 lipca 2022, 08:16, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 27.07: Milan podniósł ofertę i czeka na odpowiedź Club Brugge [18:40]

[08:16]: Żadnych nowych wieści z włosko-belgijskiego frontu negocjacyjnego. Po kilku tygodniach rozmów i dwóch bezpośrednich spotkaniach, w tym jednym wczoraj w Lugano, Milan i Club Brugge w dalszym ciągu nie dogadali się odnośnie transferu Charlesa De Ketelaere. Belgowie chcą 35 mln euro odstępnego, Włosi oferują 32-33 mln euro wraz z bonusami. Nie ma jednak wieści o zakończeniu negocjacji - CDK niezmiennie pozstaje celem transferowym Milanu.

[08:37]: Według wielu mediów, o krok od podpisania kontraktu z Paris Saint-Germain znajduje się Renato Sanches. Niewiele wskazuje obecnie na to, że Portugalczyk ostatecznie zasili Milan.

[08:41]: Po wielu odejściach z Milanu w ostatnich tygodniach, ten aspekt jest już na finiszu. Lada chwila Spezię oficjalnie na zasadzie rocznego wypożyczenia zasili Daniel Maldini, odejść mogą jeszcze Matteo Gabbia Tiemoue Bakayoko. Nie pojawiają się żadne doniesienia o możliwym wypożyczeniu Marko Lazeticia, natomiast pozostali gracze wydają się być pewni miejsca w drużynie na sezon 2022/2023.

[10:50]: Il Secolo XIX informuje, że badania lekarskie Daniela Maldiniego przed dołączeniem do Spezii zaplanowane są na czwartek. Wczoraj zawodnik pożegnał się ze swoimi kolegami i wyjechał do Ligurii. 20-latek dołączy do Spezii na zasadzie rocznego wypożyczenia.

[11:00]: Środowe wydanie Tuttosport: Hakim Ziyech pozostaje alternatywą dla Charlesa De Ketelaere. Największa przeszkodą do pokonania będzie w przypadku pozyskania tego zawodnika jego pensja. Marokańczyk aktualnie zarabia 6 mln euro, więc do zawarcia porozumienia potrzebny byłby udział samej Chelsea lub deklaracja piłkarza co do redukcji swojej pensji.

[13:21]: Na wyjaśnienie swojej przyszłości czeka także Matteo Gabbia. Obrońcę Milanu niezmiennie chce wypożyczyć Sampdorii, ale by były na to szanse, rossoneri najpierw muszą sprowadzić nowego stopera.

[15:00]La Gazzetta dello Sport podaje, że Milan podniósł swą ofertę za Charlesa De Ketelaere do 31 mln euro odstępnego plus 4 mln euro w bonusach. Stacja SportItalia idzie o krok dalej i podaje, że rossoneri dogadali się z Club Brugge dzięki przytoczonym kwotom. Transfer piłkarza na San Siro może się zamknąć dziś wieczorem lub jutro.

[15:03]: Także belgijskie źródła potwierdzają, ze Milan podniósł ofertę do 31+4 mln euro.

[16:08]: Zajmujący się piłką belgijską dziennikarz Sacha Tavoleri podaje, że Milan i Brugge są "bliżej niż kiedykolwiek" w kwestii porozumienia, a teraz jeszcze tylko rossoneri muszą sformalizować swoją ofertę wysyłając ją na piśmie.

[16:20]: Belgijskie HLN: "Żadnych marzeń o porozumieniu między klubami. W zasadzie nic się nie ruszyło. Milan rzeczywiście podniósł ofertę, ale na Club Brugge nie robi to absolutnie wrażenia. Nie będzie dzisiaj żadnych przełomów".

[16:34]: Gianluca Di Marzio: "Milan czeka na definitywną odpowiedź Club Brugge".

[17:28]: Tymczasem Daniel Maldini rozpoczął testy medyczne poprzedzające jego roczne wypożyczenie do Spezii.

[18:40]Sky: Milan podniósł ofertę za Charlesa De Ketelaere do 35 mln euro plus bonusy i oczekuje na odpowiedź Club Brugge, która powinna nadejść w ciągu 48 godzin. Rossoneri są nastawieni optymistycznie do powodzenia transakcji.


R E K L A M A



519 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
wojciechu17
wojciechu17
28 lipca 2022, 09:13
To wszystko bardzo dobrze zrobi drużynie, będzie wielka rywalizacja, a Pan pioli będzie miał więcej kombinacji, różnych stylow innej gry. Słabsi muszą i mają okazję do większej motywacji i przyspieszenia będzie dobrze.
Edytowano dnia: 28 lipca 2022, 09:15
0
karp_fso
karp_fso
28 lipca 2022, 00:26
Ja w ogóle się zastanawiam czy CDK jest faktycznie do nas przymierzany na 10tke, czy też nie na prawe skrzydło, bo Ziyech to również OP/PS. No chyba, że na 9tkę (tak dużo grał w Brugge), a to też ciekawe rozwiązanie. Bo nagle by się okazało, że mamy trzech graczy na 10tkę (Adli, Diaz + ofc CDK). I oczywiście Francuz to niewiadoma (sparingi, a sezon to dwie różne bajki - pamięta ktoś Sokratisa Papasthopoulosa?), a Diaz to w najlepszym wypadku rezerwowy, ale i tak mi coś tu nie gra. I o ile CDK grał na różnych pozycjach, to żeby tylko nie skończyło się tak, że będzie jak z Karakanoglu, który na siłę był wciskany na skrzydło.

Choć zobaczymy, Pioli raczej będzie wiedział gdzie go ustawić (o ile do nas przyjdzie ofc).
Edytowano dnia: 28 lipca 2022, 00:27
1
Rossu
Rossu
28 lipca 2022, 00:44
Według mnie będzie rozpatrywany na prawe skrzydło, ale kto wie co wymyśli Pioli - dzisiaj fajnie wyglądała wymienność pozycjami między Adlim a Alexisem.


5
jasiom22
jasiom22
28 lipca 2022, 01:13
Ja się obawiam że własnie na prawe skrzydło. W miejsce Saelemaekersa.

Zdecydowanie lepiej pasowałby na środku, na rozgrywającego w miejsce Hakana.
0
nokoments
nokoments
28 lipca 2022, 02:35
Na transfermarkt można wyczytać, że CDK grał często jako samotna 9, m. in. w meczach z PSG, City czy RBL - nie oglądałem tych meczów, więc nie wiem jakie realizował w trakcie nich zadania i czy faktycznie był najbardziej wysuniętym zawodnikiem w zespole, ale jeśli ma papiery na granie na szpicy to marzyłoby mi się, żeby Ibra i Oli wzięli go pod swoje skrzydła, bo z jego warunkami fizycznymi i bajeczną techniką mógłby zostać prawdziwym killerem w polu karnym.

Patrząc po tym jak graliśmy w drugiej części sezonu, gdzie kosztem Diaza Pioli zaczął stawiać na trochę głębiej ustawionych Kessiego czy Krunicia, to na 10 bardziej pasowałby Adli, a CDK na PS, zwłaszcza, że u nas PS często biega w poprzek boiska jak Saelemaekers, albo ścina do środka na 20-30 metrze jak Messias.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 lipca 2022, 08:40
Powiewem tak, kiedy przez przypadek w sunie zainteresowałem się De Ketelaere, to widziałem go na tej pozycji prawego ofensywnego pomocnika/fałszywego skrzydłowego (jak to mawia Tomek Ćwiąkała), ale trochę bardziej się zainteresowałem, bo Jaca23 ciagle mnie w tym prostował. Po takiej obserwacji meczów w jego wykonaniu i zaciągnięciu języka doszedłem do wniosku, ze to zły pomysł, ponieważ w Brugge on i Lang mają pełną swobodę. Mając tę swobodę De Ketelaere atakuje z obu stron, a naturalnie ciągnie go tez do lewej, bo zaczynał jako wahadło. Dążę do tego, ze ograniczanie mu sektora gry od prawej linii do połowy szerokości boiska może być krzywdzące, bo dużo liczb notuje z lewej strony.
2
jedunio
jedunio
28 lipca 2022, 00:11
Marzenie CDK, Ziyech, Adli...wymienność w razie kontuzji, wymienność pozycji...ohh
0
Mara AC
Mara AC
28 lipca 2022, 00:07
Na końcu fajnie jednak by bylo gdyby po tym wszystkim jutro napisali..CDK przechodzi do ACM !
2
GianpaoloM3
GianpaoloM3
27 lipca 2022, 23:09
A co z Fratesim? Coś było o nim skoro Sanches odpada?
1
Tanger
Tanger
27 lipca 2022, 23:18
Bez szans. Za drogi. Jeszcze Roma ma dostać bodajże 30% z jego transferu, więc cena może być dodatkowo podbita.
3
GianpaoloM3
GianpaoloM3
28 lipca 2022, 08:06
@Tanger, no to przykro
0
nokoments
nokoments
27 lipca 2022, 22:33
https://i.imgur.com/n4xuJEd.png xDDD
5
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
28 lipca 2022, 00:44
Punks not dead!
4
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
27 lipca 2022, 22:19
Ziyeh chce tylko do Milanu, chłop jest gotowy na obniżkę pensji. Kurde musimy go mieć
26
Corsa
Corsa
28 lipca 2022, 08:01
Rok 2019:

"[21:30]: MilanNews: Podczas dzisiejszego spotkania z włodarzami Atletico Madryt, Angel Correa ponownie poinformował, że chce trafić wyłącznie do Milanu. Argentyńczyk nie jest zainteresowany żadnym innym kierunkiem na czele z Monaco, które zaoferowało Hiszpanom lepsze pieniądze (55 mln euro przy 45 mln euro Milanu)."

:)
4
ósmy
ósmy
27 lipca 2022, 21:58
3
Corsa
Corsa
27 lipca 2022, 22:31
Nie mam pytań. Piorą się pod oknami, wyzywają prezydenta, a jakiś piłkarz to nagrywa i wrzuca do neta.
To jest wstyd i pośmiewisko dopiero.
1
Majki85
Majki85
27 lipca 2022, 21:09
Odpowiedź powinna nadejść w ciągu 48 godzin i... cyk, znowu weekend i cisza:) I tak mija tydzień za tygodniem:) Dobrze że w razie wu chociaż Adli jest, który nadaje się na 10tke :P
1
Grande
Grande
27 lipca 2022, 21:16
Czyli wszystko się rozstrzygnie, a jakże, w następnym tygodniu.
0
pwentrys
pwentrys
27 lipca 2022, 21:01
Jeśli to legit info z tym 35mln + bonusy to ładnie przepłacamy. Oczekiwania wobec chłopaka będą z marszu przeogromne.
3
Daros
Daros
27 lipca 2022, 21:04
Tak źle, i tak niedobrze... kibicom nie dogodzisz!
8
Grande
Grande
27 lipca 2022, 21:05
Za Leao ile daliśmy? Też przepłacili?
1
KosaX
KosaX
27 lipca 2022, 21:06
A ja sie bardzo ciesze ze go sprowadzamy.Moim zdaniem gosciu jak przejdzie aklimatyzacje to bedzie najlepsza „10” w lidze
3
pwentrys
pwentrys
27 lipca 2022, 21:11
W którym miejscu okazuje swoje niezadowolenie?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 lipca 2022, 21:38
Grane
24M wg tego co mówił Maldini
0
Daros
Daros
27 lipca 2022, 21:51
,,przeplacac" ma raczej pejoratywny wydźwięk, nie sądzisz?
3
pwentrys
pwentrys
27 lipca 2022, 22:06
Nie sądze, bo na ten moment nikt z ligi belgijskiej nie jest i nie powinien być tyle wart bez względu na to jaki to talent i jaki ma potencjał. Lidze belgijskiej bliżej do E-klapy niż serie a.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
27 lipca 2022, 22:11
Tu się mylisz. W ostatnich latach wielu piłkarzy z ligi belgijskiej po transferach do TOP 5 okazało się bardzo dobrymi ruchami.
1
ksieciunio
ksieciunio
27 lipca 2022, 22:37
Powiedziałbym, że... Belgowie to raczej dobra inwestycja, tak samo jak Francuzi :)
3
alepadaka
alepadaka
27 lipca 2022, 20:16
Teraz to jest taki optymizm, ze takiego optymizma jaki teraz jest to jeszcze nigdy nie było
22
alepadaka
alepadaka
27 lipca 2022, 22:14
*głosem Waldemara Kiepskiego z pierwszych 100 odcinków*
0
GianpaoloM3
GianpaoloM3
27 lipca 2022, 22:17
To jest taki optymizm że się nawet fizjonomom nie śniło
2
szymoninho19
szymoninho19
27 lipca 2022, 20:12
xd 48 h w Milanie trwa od 4 tygodni
4
paweł_paolo
paweł_paolo
27 lipca 2022, 20:02
"która powinna nadejść w ciągu 48 godzin"
"nastawieni optymistycznie"


;)
8
biedrus
biedrus
27 lipca 2022, 19:50
a może Maldini nie umie się dogadać z Brugge, bo on rozumie, że oni gadają o 48 godzinach, a oni mówią tak naprawdę o 48 milionach?:)
15
ósmy
ósmy
27 lipca 2022, 19:49
Berardi raczej na pewno zostaje w Sassuolo.
Właśnie przejął 10 na plecy.
0
grupa
grupa
27 lipca 2022, 20:02
najbardziej zmarnowany gracz ostatnich 10 lat we Wloszech? przeciez gosc mogl grac w kazdym mistrzu Wloch
8
nokoments
nokoments
27 lipca 2022, 20:03
Widocznie chłop nie ma większych ambicji i będzie grał w klubie bez kibiców do emerytury.
8
RaveL
RaveL
27 lipca 2022, 20:16
Di Natale też całą karierę spędził w średniaku. Nie każdemu potrzeba na sam szczyt, by być szczęśliwym.
11
hyrus13
hyrus13
27 lipca 2022, 21:08
Berardiego zniszczyła debilna współwłasność z Juventusem.
3
jasiom22
jasiom22
28 lipca 2022, 01:20
On chyba liczy/Ł że nadejdzie jego moment w Juve, a oni woleli Chiesę, i ciao. Sassuolo it is, z drugiej strony może fajniej być legendą średniaka, niż średniakiem wśrod legend, a tak by było w klubie z czołowki.

Szczerze , myslałem że w tym sezonie dołączy do Milanu juz wreszcie.. prosiło się... ale Paolo i spółka mają ewidetnie inny pomysł, targować sie z Brugge o jednego typa całe mercato.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 lipca 2022, 19:31
35+ bonusy to to co się cały czas pojawia że Brugge chce. Niech nie lecą sobie w kulki tylko to zaakceptują bo sprawa Leeds i CDK raczej mocno ucichła i te rzekome 37 mogą być już nieaktualne. Albo przyjmują albo nara już i tak to trwa za długo
3
Master of AC Milan
27 lipca 2022, 20:50
To już nieaktualne?
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 lipca 2022, 22:01
?
Napisałem że mogą być nieaktualne bo dawno nie było tematu Leeds na radarze w kontekście CDK jedynie jakieś info ze była oferta wyższa od naszej ale to trwa już parę tygodni więc równie dobrze tamta oferta Anglików może być nieaktualna
0
Sebolinho10
Sebolinho10
27 lipca 2022, 19:27
Panuje optymizm, to najważniejsze.
2
jasiom22
jasiom22
28 lipca 2022, 01:22
Nie zasnąłbym, gdybym w ostatnim zdaniu nie przeczytał ze panuje optymizm. Panuje optymizm i dobranoc.
0
kusniak_22
kusniak_22
27 lipca 2022, 19:23
Dla mnie za talent 40 mln to nie są duże pieniądze. Mówię oczywiście to w kontekście ile teraz się płaci za piłkarzy. Kiedyś za talent płaciło się połowę tego. Powinniśmy inwestować takie pieniądze, a jeśli będziemy zmuszeni, to graczy sprzedawać za duże pieniądze. Tez musimy się wreszcie nauczyć przedłużać kontrakty, albo sprzedawać i zarabiać. Całkowicie powinniśmy weliminować odchodzenie ważnych piłkarzy za darmo.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
27 lipca 2022, 22:31
Tego nie da się wyeliminować. Z tym trzeba nauczyć się żyć. Za darmo odchodzą ale i za darmo można pozyskać. Oczywiście to "za darmo" nie jest żadne darmo tylko kto inny kasę przytula.
0
nokoments
nokoments
27 lipca 2022, 19:09
Najdłuższe 48h w historii, trwa już trzeci tydzień.
11
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 lipca 2022, 19:12
Wytrzymajmy jeszcze 2 tygodnie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 lipca 2022, 19:32
Do usunięcia
Edytowano dnia: 27 lipca 2022, 19:32
0
cbvirus
cbvirus
27 lipca 2022, 19:09
Jeżeli rzeczywiście oferta to 35 mln podstawy, to w końcu ten teatrzyk powinien zostać zamknięty. Wtedy możnaby tylko Bruggie winić za niezamknięcie tematu. W tym wszystkim jest jednak ważne to "jeżeli".
1
Szewa90
Szewa90
27 lipca 2022, 19:00
Myślę, że z tym 48h i optymizmem, to dla beki już napisali.:D
2
Bogota93
Bogota93
27 lipca 2022, 18:59
Cały czas się mówi o 35 mln a Milan ma tyle kasy że dorzuci jakiś bonusik w postaci 5 mln
0
Książę Mroku
Książę Mroku
27 lipca 2022, 18:50
[18:40]: Sky: Milan podniósł ofertę za Charlesa De Ketelaere do 35 mln euro plus bonusy i oczekuje na odpowiedź Club Brugge, która powinna nadejść w ciągu 48 godzin. Rossoneri są nastawieni optymistycznie do powodzenia transakcji. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA zas 48 ? To juz kpina
1
kuna1993
kuna1993
27 lipca 2022, 18:49
Ktoś Nas za przeproszeniem w chu..robi....
0
Milanboy
Milanboy
27 lipca 2022, 18:50
cenzura

Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS

Edytowano dnia: 27 lipca 2022, 18:54
1
MilanHomer
MilanHomer
27 lipca 2022, 20:07
SS!....
2
SuperSnajper
SuperSnajper
27 lipca 2022, 21:13
MilanHomer

Skrót od SuperSnajper lub chociażby San Siro. Nic strasznego ;)
3
Milanboy
Milanboy
27 lipca 2022, 18:48
AC Milan - Sztuka motywacji.
0
chory
chory
27 lipca 2022, 18:47
ciekawe ile będzie czekało Leeds, bo może nagle odwołają ofertę a wtedy my do Bruggi cyk 20 milionów albo nic nie zarobicie
0
Zielony2009
Zielony2009
27 lipca 2022, 19:22
umyj portki, zesrałeś się
3
27 lipca 2022, 18:44
Gazidis zmiękł i dał zgodę na więcej kasy na CDK. Teraz wszystko zależy od tego czy Maldini wziął pióro.

http://youtu.be/AgZ1CUFtp7A
0
100f
100f
27 lipca 2022, 18:44
O, w 4 godziny Milan podniósł ofertę o 4mln + bonusy, idziemy na grubo. Tylko te 48h martwi, za dużo czasu dla Brugge na przemyślenia
0
tommyb1
tommyb1
27 lipca 2022, 18:17
A Kjaer zgolił brodzisko:)
0
Judeau
Judeau
27 lipca 2022, 18:32
No i to są ważne informacje
8
Deus
Deus
27 lipca 2022, 18:15
CDK prędzej czy później do nas dołączy, sprawy już poszły za daleko. Ziyech to temat na ostatni dzień mercato, jeżeli nikt wcześniej go nie wykupi rzecz jasna.
1
Corsa
Corsa
27 lipca 2022, 18:34
MERCATO LIVE 2036/37

[11:25]: Umowa podpisana! 35-letnia legenda Leeds, Charles De Ketelaere zawodnikiem Milanu! Belg przechodzi do nas na zasadzie wolnego transferu.

Cardinale oraz Singer pokazują klubowi z Bruggi środkowy palec, bo w ten sposób zaoszczędzili na piłkarzu aż 35 milionów euro, których Club Brugge oczekiwał za swojego piłkarza w latach 2022/23.

ps. zgodnie z umową Pinokio zawiesza działalność na stronie.
Edytowano dnia: 27 lipca 2022, 18:44
11
Mil_online
27 lipca 2022, 18:36
Pinokio niczego nie zawiesi, do tego trzeba mieć zdolność honorową.
3
cbvirus
cbvirus
27 lipca 2022, 19:11
Mil_online

Oddajmy mu jednak, że w wielu kwestiach się nie mylił.
1
Mil_online
27 lipca 2022, 19:24
Na przykład jakich? Przecież to zwykły troll.
3
Rossu
Rossu
27 lipca 2022, 22:59
cbvirus


Gość baituje jak w masło, a Wy jeszcze uznajecie go za wiarygodnego xddd
0
grupa
grupa
27 lipca 2022, 18:13
Ale to ty dzwonisz
0
Manolas
Manolas
27 lipca 2022, 18:02
Podobno Maldiniemu sie drukarka zacięła w poniedziałek będą serwisanci
14
Milanboy
Milanboy
27 lipca 2022, 18:06
Panuje optymizm co do naprawy.
15
cbvirus
cbvirus
27 lipca 2022, 17:57
Juz sie człowiek łudzi, już jest to decydujące spotkanie, decydująca oferta, decydujący telefon, dzień i godzina, a potem się wszystko obsrywa i karuzela rusza od nowa
1
Tanger
Tanger
27 lipca 2022, 17:57
Offtop

Scamacca już oficjalnie w średniaku Premier League. Jak myślicie, skończy lepiej niż Cutrone?
0
MilanHomer
MilanHomer
27 lipca 2022, 18:01
Zdecydowanie, bo jest zdecydowanie lepszy pod każdym względem niż Patryk.
9
Milanboy
Milanboy
27 lipca 2022, 18:06
Gdzie?
0
Tanger
Tanger
27 lipca 2022, 18:07
@Milanboy

West Ham
1
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2022, 18:08
Tak tragicznie może nie, ale nic wielkiego nie osiągnie. Według mnie to będzie kupa kasy wyrzucona w błoto i cieszę się, że my za tak wielką kwotę go nie wzięliśmy.
2
Corsa
Corsa
27 lipca 2022, 18:14
WHU to nie taki znowu średniak, całkiem ciekawy projekt, klub z aspiracjami. W ostatnich dwóch sezonach wywalczony awans do pucharów, raz o włos przegrali LM.

To już nie jest ten sam West Ham, który walczył ciągle o ligowy byt.
7
karp_fso
karp_fso
27 lipca 2022, 18:19
IMO Scamacca to taki Borriello, czyli solidny napastnik i nic ponadto. Ale brawa za odwagę i próbę wyjścia poza Serie A, ja mu kibicuję, żeby podbił PL, bo Squadra Azzura ma problem z napastnikiem.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 lipca 2022, 19:36
Skończy - ciężko żeby nie tak naprawdę

Myślę że parę bramek strzeli na spokojnie ale wielkiej kariery i wreszcie napastnika z topu w West Hamie w nim nie widzę
0
mmielczar123
mmielczar123
27 lipca 2022, 17:51
Duży (i chyba jedyny) plus tego mercato jest taki, że pozbywamy się niepotrzebnych zawodników: Caldara, Duarte, Tsadjout, Castillejo, Plizzari oraz ci, którzy mogą się rozwinąć: Colombo, Nasti i Maldini (prawie) idą na wypożyczenia.
Do pełni szczęścia brakuje tylko przedwczesnego odejścia Bakayoko i wypożyczenia Gabbii (może jeszcze Lazeticia, ale wobec kontuzji Zlatana i Divocka, Serb może się przydać) :)
1
paweł_paolo
paweł_paolo
27 lipca 2022, 18:03
No i pamiętaj o Alexisie ;)
0
MilanHomer
MilanHomer
27 lipca 2022, 17:38
Ciekawe kto wejdzie za Maldiniego jako wychowanek?
Dodatkowo potrzeba nam Italiańca jednego.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 lipca 2022, 17:39
W tej sprawie panuje ogromny optymizm. Nie martw się;)
13
MilanHomer
MilanHomer
27 lipca 2022, 17:42
Piotrze
Uspokoiłeś mnie. Przy takiej dawce optymizmu dostaniemy Barellę i Petagnę :)
2
Tanger
Tanger
27 lipca 2022, 17:43
To bez większego znaczenia. Daniel i tak był w kadrze figurantem. Może być np. Luca Stanga, który w zeszłym sezonie trenował z pierwszym zespołem i zadebiutował w Serie A.
9
mmielczar123
mmielczar123
27 lipca 2022, 17:51
Ciekawe jak dużo Robackowi brakuje do Alexisa i Mesjasza
1
Bogota93
Bogota93
27 lipca 2022, 17:54
Belotti...
Przecież widać że chłop czeka
1
Tanger
Tanger
27 lipca 2022, 17:54
@mmielczar123

Najwyraźniej dużo, skoro nie dostał nawet minuty w Serie A.
1
Corsa
Corsa
27 lipca 2022, 18:17
Jego ojciec :P
1
Zuber
Zuber
27 lipca 2022, 18:28
Maldini i Massara, jeden wychowanek drugi Włoch, pasują jak ta lala.
1
pwentrys
pwentrys
27 lipca 2022, 17:24
35-40 mln to już i tak troche przesada, wszak rekord ligi to chyba 27mln, a CDK nie był żadnym Bogiem w tej lidze. Imo Brugge się zesra, bo CDK nikt z czołówki raczej nie chce, a do Leeds chłopak nie pójdzie, a w przyszłym roku będą mieli opcje zgodzić się na 10-15mln albo za free go stracić rok później. Mega głupio Brugge to rozgrywa, 35mln włącznie z bonusami powinni z maślanymi oczami przyjąć, a jak nie to elo.
11
krisss811
krisss811
27 lipca 2022, 17:29
Też mi się wydaje że to kwota z górnej półki i te dwa miliony o które są targi Belgowie mogliby sobie darować.
0
jasiom22
jasiom22
27 lipca 2022, 17:50
Ja uważam że to trochę bład M&M jednak, bo oficjalnie się uparli przy tym jednym transferze. Belgowie rzucili hasło 35 nie mniej, i się tego trzymają... to sprawa wydaje się jasna. Belgowie mogą czekac i stawiać warunki takie jakie chcą.. a skoro Milan Maldini chcà to zapłacą albo poczekają... Brugges poki co nie traci nic.
1
cbvirus
cbvirus
27 lipca 2022, 17:54
"Nie był Bogiem" tymczasem zeszły sezon: najwięcej bramek w lidze, najwięcej strzałów i strzałów celnych, najwięcej wykreowanych sytuacji.
0
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2022, 18:03
cbvirus
Najwięcej bramek w lidze? CDK - 14, król strzelców - Undav - 25.
0
cbvirus
cbvirus
27 lipca 2022, 18:13
Sry, bo cytowałem Optę. W takim razie odnosiło się to do graczy Brugge. Nie mniej Brugge to mistrz Belgii
0
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2022, 17:23
OFFTOP:
Komentatorzy Eleven: Dumanowski i Guziak wracają z podcastem o Seria A. Mi osobiście genialnie się ich słuchało w Calcio Trucku. Teraz będą mieli swoją audycję na kanale YT Goal.pl. Zaczynają we wtorek.
12
krisss811
krisss811
27 lipca 2022, 17:27
Co to jest ten Calciotrack i gdzie go znajdę??
0
nadgnity
nadgnity
27 lipca 2022, 17:28
Ja też bardzo lubiłem Calcio Trucka. Wiadomo dlaczego go zaprzestali?
0
Michlan
Michlan
27 lipca 2022, 17:37
To prawda,chłopaków fajnie było posłuchać,ja się cieszę na ich powrót
0
mmielczar123
mmielczar123
27 lipca 2022, 17:43
No i elegancko
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
27 lipca 2022, 18:10
Słuchałem na Spotify ich i też się zdziwiłem, że podcast się skończył..
0
wielki prostownik
wielki prostownik
27 lipca 2022, 17:14
Nie czaję. Wczoraj podobno Massara gadał z CEO Brugges a dziś ofertę znowu wysyłamy i czekamy na decyzje? To o czym oni wczoraj gadali skoro jak widać nic nie ustalili?
1
mmielczar123
mmielczar123
27 lipca 2022, 17:17
O pogodzie, jedzeniu, samochodach itd.
Jest mnóstwo tematów do rozmowy
0
Tanger
Tanger
27 lipca 2022, 17:37
Massara: Dajemy tyle i tyle i bierzemy chłopaka do siebie.
Mannaert: Nie.
Massara: No weź.
Mannaert: Nie.
Massara: No weź, nie bądź żyła.
Mannaert: Nie
Massara: No weź się zgódź.
Mannaert: Nie.
Massara: Co jeszcze mamy zrobić?
Mannaert: Dajcie 35 mln.
Massara: Nie mamy.
Mannaert: To dajcie 40.
Massara: Ależ piękna pogoda dziś. Słoneczko świeci, ptaszki śpiewają.
Mannaert: Piękna pogoda.
Massara: To co, puścicie tego Charlesa?
Mannaert: Nie.
10
Piotrek1899
Piotrek1899
27 lipca 2022, 17:08
Ponoć Włosi dementują, że Belgowie dementują;p
26
Daman
Daman
27 lipca 2022, 17:31
Jednocześnie miedzy Belgami i Wlochami panuje optymizm
5
Bogota93
Bogota93
27 lipca 2022, 17:45
Prezydent Belgii po 15 minutach rozmowy z prezydentem Włoch stwierdził że panuje optymizm i transfer coraz bliżej
1
Manolas
Manolas
27 lipca 2022, 17:58
XDDDDDD
0
Boateng93
Boateng93
27 lipca 2022, 17:07
Longo pisze, że Milanowi bardzo zależy na CDK i strony są już bardzo bliskie porozumienia.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
27 lipca 2022, 17:08
No nie gadaj.... Szok. Nie sądziłem, że Milanowi na nim zależy. Myślałem, że te negocjacje są prowadzone dla jaj, z braku lepszych zajęć.
Edytowano dnia: 27 lipca 2022, 17:12
5
DragonAC
DragonAC
27 lipca 2022, 17:25
Dokładnie. Miesiąc wałkuja młodego to chyba im zależy
1
Boateng93
Boateng93
27 lipca 2022, 17:28
Na tyle im zależy, że nawet przepłacą co do tej pory nie było takie pewne. To chyba logiczne? Chociaż chyba dla ciebie nie.
0
mmielczar123
mmielczar123
27 lipca 2022, 17:07
To już nie lepiej dać im te 35 mln, olać Tangangę i zostawić Gabbię/sprowadzić kogoś tańszego na 4 śo? Wiem, że nasz wychowanek, to tykająca bomba, ale nasza obrona w przeciwieństwie do ataku wygląda prawie doskonale i ja wolałbym w kilku meczach, gdy dwóch z trójki: Tomori/Kalulu/Kjaer nie będzie dostępnych, "przemęczyć się z naszym wychowankiem, ale mieć mocną ofensywę, niż stawiać na Tangangę, który nie wiadomo, czy od Matteo nie będzie gorszy/na podobnym poziomie, ale męczyć się z Messiasem lub Alexisem na skrzydle. No chyba że rzeczywiście jest opcja sprowadzenia Ziyecha za sporo mniejsze pieniądze niż Belga, to wolałbym wybrać gracza Chelsea i do tego móc kupić np. Onanę i N'dickę.
0
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2022, 17:15
Myślę, że finansowo sprawa CDK nie ma zbyt wiele wspólnego z jednak "groszowym" wypożyczeniem Tangangi.

Również wolałbym wybrać jakość na teraz i Ziyecha u nas, ale coraz mocniej wątpię w powodzenie również tego ruchu. Tym bardziej, że PS u nas totalnie leży, a na 10tkę iskierkę nadziei daje Adli.
3
patoo_07
patoo_07
27 lipca 2022, 17:05
Ja pierdziu, ale zwrot akcji!!
2
biedrus
biedrus
27 lipca 2022, 16:59
Brugge zachowuje się jakby do końca lipca musiało oddać mafii 35 mln i tyle chce od nas wyciągnąć, bo inaczej...
1
Książę Mroku
Książę Mroku
27 lipca 2022, 17:03
To my zachowujemy sie jak Janusz handlarz samochodowy
5
wielki prostownik
wielki prostownik
27 lipca 2022, 17:19
To raczej my zachowujemy się jak debile. Sprzedawca chce 35 baniek i kropka żadnych negocjacji to albo tyle dajemy albo zapominamy o temacie. A nie wysyłamy kolejne oferty od miesiąca nijak nie przybliżające do sukcesu. Aż dziwne że Belgowie jeszcze w ogóle nie pogonili naszych dyrektorów żeby im dupy nie zawracali.
3
jasiom22
jasiom22
27 lipca 2022, 17:59
W południowych kulturach targowanie się to norma... ja tylko nie do końca rozumiem jedno , dlaczego Milan się tak targuje o te 3 mln za Cdk.

Czy to kwestia własnej wyceny (jak z Tomorim), czy jakis budzetowych kalkukacji... (zeby starczyło na innych juz zaklepanych)

czy moze to najbardziej pesymistyczny scenariusz... kardynał jest goły... i zwyczajnie nie ma kasy.

Albo podstawiony przez elliotta ktory juz nie chce inwestowac a daje cala pule pozyczki na kupno % milanu. Jakby nie patrzec, biednie to wszystko wyglada.. zupelnie nie jak "przejecie" przez nowych powaznych wlascicieli.. raczej jak słup, skapienie, dziadowanie... i szukanie tylko mlodych talentow zeby potem wszystkich rozsprzedac drozej... poki co jest Pioli i sklad wmiare nie do
Konca rozwalony. Ale głebi brak. Szansy na porownywalny sezon jak ostatni sa male.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 lipca 2022, 07:56
Żebyśmy jeszcze kogokolwiek drożej sprzedali. Na razie to wszystkich co wartościowszych rozdajemy za darmo.
0
Milanboy
Milanboy
27 lipca 2022, 16:59
Nie mogę z tej sagi xddddd.
4
Zielony2009
Zielony2009
27 lipca 2022, 16:58
A mam takie pytanie, czy Milan obecnie interesuje się innymi piłkarzami np. środkowym obrońcą albo napastnikiem? Bo jest opcja, że po prostu może w naszych relacjach nie jest to wspominane. Czy może po prostu zarząd pracuje w ciszy i może się okazać, że o ile w przypadku CDK jesteśmy zasypywaniu informacji o tyle w przypadku innych piłkarzy wszystko jest maskowane?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 lipca 2022, 16:59
Maskujemy zainteresowanie jak podczas poprzedniego mercato.
1
Zielony2009
Zielony2009
27 lipca 2022, 17:01
I poprzedniego i poprzedniego...

Ty to Adriano potrafiłeś robić transfery, kiedyś to było. Maldiniemu brakuje kontaktów i umiejętności, żeby jakiegoś De Jonga, Van Bommela czy innego Robihno wyciągnąć za jakieś grosze.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
27 lipca 2022, 17:05
Pismaki nie wiedzą nic po za tym że chcemy CDK za wszelką cenę. Więc o nim piszą.

Jak nie o nim to będą pisać o Ziyehu.

Wcześniej był bremer, Botman, Snaches.

O poprzednich okienkach nawet nie będę przypominał.

To całkiem możliwe że z innymi też rozmawiamy. Przecież MM nie rozmawiają 24h na dobę z jednym czy dwoma ludźmi z brugii.
1
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2022, 17:10
Interesować to się na pewno interesują, ale z tego co można wyczytać i w sumie to się sprawdza, reszta ruchów została wstrzymana do czasu osiągnięcia porozumienia z Brugią, co moim zdaniem jest sporym błędem, bo negocjują dzieciaka już miesiąc, Pioli nie ma nowych zawodników i traci zgranie zespołu.
1
Oregano
Oregano
27 lipca 2022, 16:54
Jedno jest w tym wszystkim pewne. Dziennikarze zgadują o co chodzi. Nikt nie ma potwierdzonych informacji. Wszyscy przerzucają się wymyslonymi nowościami licząc na klikalność. A my jak rybki za spławikiem nabieramy się na każde "świecidełko". Co będzie to będzie... Maldini ufam Tobie.
2
Rossoneri777
Rossoneri777
27 lipca 2022, 16:53
Saga z Correa, vlasiciem to przy tym skeczu jest naprawdę nic
11
chory
chory
27 lipca 2022, 17:09
Chłop się za 35 milionów euro przebrał no nie wytrzymie ze śmiechu haha
1
Janik14
Janik14
27 lipca 2022, 16:49
Ale cyrk sie zrobił niesamowity..
2
Gullit80
Gullit80
27 lipca 2022, 16:46
Skoro im nie.pasuje niech dadzą sobie z nim spokój. Zaczyna to.przypominac telenowele z Lewandowskim i Bayernem.
1
Zielony2009
Zielony2009
27 lipca 2022, 16:47
Nie, bo tamta znalazła swój finał, to dość fundamentalna różnica.
6
1  2  3  4    >








PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI