SCUDETTO


Montella: "Daję swoje maksymalne wsparcie drużynie i nowemu trenerowi. Wiem, że popełniłem błędy"

27 listopada 2017, 16:10, cinassek Aktualności
Montella:

Dziennikarze porozmawiali z Vincenzo Montellą po tym, jak ten pożegnał się z zespołem i po raz ostatni opuścił ośrodek Milanello. Oto słowa trenera:

„Jest mi przykro, ponieważ zespół podążał za mną, rozwijał się. Taka jest piłka, trzeba to zaakceptować. Bardzo często los zależy od centymetrów i rozumiem to. Dziękuję klubowi, zrobiłem to także na Twitterze. Dziękuję przede wszystkim Mirabellemu i Fassone, którzy byli blisko mnie, ale także sztabowi szkoleniowemu, współpracownikom i wszystkim osobom w Milanello, których nie miałem czasu i sposobu pozdrowić. Milan pozostaje dla mnie dumą – trenowałem drużynę, którą zawsze będę miał w sercu i której kibicowałem od dziecka. Pozostaje mała satysfakcja osobista, ponieważ wygraliśmy trofeum i przywróciliśmy Milan do Europy po latach. Przeszliśmy również fazę grupową Ligi Europy po kolejnych 10 latach”.

„Podsumowując, są pozytywne liczby. Przykro mi z powodu okresu, w jakim to ma miejsce, właśnie dlatego, że drużyna się rozwijała. Naprawdę życzę piłkarzom jak najlepiej, ponieważ na to zasługują. To naprawdę zdrowa grupa po nieporozumieniach na starcie i z serca życzę Rino dobrej pracy. To mój przyjaciel i wierna osoba, której można zaufać. Będę to obserwował z zewnątrz”.

„Zawsze jest wina trenera. Zadania są podzielone, ale w tym wypadku to wina trenera i tyle, jeśli od razu nie zostały zrealizowane ambicje i założenia powzięte na początku sezonu. Wszyscy się w tym trochę pomyliliśmy, ale strona techniczna to moja wina. Podziękowałem zespołowi. Powiedziałem zawodnikom, że daję swoje maksymalne wsparcie zarówno drużynie, jak i trenerowi, który do niej przyjdzie. Będą mogli wyjść z tej sytuacji, ponieważ mają ku temu odpowiednie cechy”.

„To moje pierwsze zwolnienie jako trenera. Przykro mi z powodu Milanu i tych chłopaków, którzy dali mi wiele. Szkoda porzucać koszulkę klubu i tych kibiców. Jestem przekonany, że dałem z siebie to, co najlepsze. Jestem świadomy miejsca w tabeli, wiem, że popełniłem błędy. Dużo mniej w ostatnich tygodniach. Nie spodziewałem się tego w tym czasie po wczorajszym wyniku, ale klub był nieusatysfakcjonowany rezultatami i w naszej piłce to słuszne, że płaci trener. Relacje z piłkarzami pozostają świetne, co pokazali. Z klubem również były znakomite, ponieważ mnie wspierali i kibicowali. Myślę, że teraz trzeba kibicować także im, przede wszystkim ze strony kibiców”.



53 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
tommyb1
tommyb1
28 listopada 2017, 12:46
A wystarczyło parę tygodni temu zrezygnować z Kalinica i by tego nie było. 4-2-3-1 z Silvą na szpicy przy konsekwentnym graniu już by dawno zazębiło
0
28 listopada 2017, 10:56
Gówno wiesz, że popełniałeś błędy, bo jakbyś wiedział to byś nie brnął w nie dalej ze swoim głupkowatym 3 5 2 i taktyką dzida do przodu i niech Suso coś zrobi. To jest tak jak z kierowcą samochodu, który za szybko jechał wchodząc w zakręt wypadł i uderzył w drzewo ale przeżył, jeżdżąc dalej skoro wie że popełnił tam wtedy błąd to zwolni i drugi raz ten zakręt przejedzie bezpiecznie Ty niestety panie Montella albo miałeś w swoim samochodzie za dużo poduszek które Cię ratowały przed śmiercią albo żyć jak kot. Niestety w końcu życia się skończyły albo poduszka nie zadziałała i zginąłeś na którymś zakręcie. A wystarczyło wyciągnąć wnioski z błedów skoro o nich wiedziałeś. I pamiętaj na przyszłość nikt nie jest nieśmiertelny.
0
adamos
adamos
28 listopada 2017, 08:50
Prawda jest taka, że Monte mial doświadczenie, Rino to zołotdziob jak Pippo czy Brocha, nawet na boisku nie byl taktykiem tylko dzikiem. Przez najbliższy miesiąc przegramy wszystkie mecze a my będziemy usprawiedliwiac Rino, że nowy trener nowe ustawienie trzeba zgrać zawodników. Tylko przez ten miech Sampa nam odleci i marzenia o 6 miejscu odlecą.
0
CurvaSud1989
CurvaSud1989
28 listopada 2017, 09:14
I co z tego, że miał doświadczenie jak wychodził 3-5-2 a nie miał do tego ludzi? Po co tworzyć chore schematy, które nie funkcjonują?
2
adamos
adamos
28 listopada 2017, 09:48
prędzej mamy ludzi do gry 3-5-2 niż 4-3-1-2 (Rino takim ustawieniem gra w Primce). W ustawieniu 4-3-1-2 nie ma miejsca na skrzydłowych, czyli z Naszych skrzydłowych Suso i Hakana zrobi 10tki a Borini zostanie prawym obrońcą bo wszyscy kontuzjowani, Musa zostanie zepchnięty na głęboką rezerwę i stanie się bez gry drugim Zapatą Naszym. Nie wiem co jest gorsze?
0
CurvaSud1989
CurvaSud1989
28 listopada 2017, 10:13
Przecież Hakan to jest właśnie 10 więc nie wiem skąd pomysł aby grał na skrzydle.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 listopada 2017, 12:23
I co Montelli z tego doświadczenia jak taktycznie był betonem i zamiast zmiany ustawienia rotował zawodnikami, ustawiając ich często na nie ich pozycjach i się gubili. Piłkarzy to my mamy pod 4-2-3-1 czy 4-2-1-3 a nie żadne 3-5-2. Hakan to typowa 10tka. Bo skoro Suso w 3-5-2 grał jako no właśnie kto(?), to przy innych ustawieniach może zagrać na swoim nominalnym prawym skrzydle.
Taktykę dobiera się do graczy a nie wymusza na graczach taktykę, w której się nie mogą odnaleźć.
A pisanie o człowieku który całe życie grał w piłkę pod skrzydłami bardzo dobrych trenerów i który już trochę w trenerkę się bawi, że nie ma pojęcia o taktyce jest śmieszne. Montella miał takie pojęcie, że Inzaghi, Giampaolo czy Spaletti go taktycznie zmasakrowali.
Edytowano dnia: 28 listopada 2017, 12:29
0
adamos
adamos
28 listopada 2017, 14:51
Jak Montelle masakrowali to Rino zmiażdżą
0
papus07
papus07
28 listopada 2017, 07:33
Nie zgadzam się z tymi, którzy twierdzą, że to dobra wiadomość o zwolnieniu Montelli (pewnie wielu też nie zgodzi się ze mną). Mam wśród przyjaciół kibiców Realu, Barcelony, Arsenalu i United. Często podejmujemy temat Milanu i po porażce z Napoli powiedziałem im, że jak w 6 ostatnich meczach ligowych roku Montella nie zdobędzie kompletu to go zwolnią, zaznaczając, że byłoby to w niewłaściwym momencie dla klubu. Podtrzymuję to zdanie bo naprawdę gra zaczynała w lidze wyglądać coraz lepiej (tak wiem, liczą się wyniki). Nasi napastnicy razili nieskutecznością i to nie tylko w ostatnim spotkaniu. Nie da się zbudować drużyny w ciągu kilku miesięcy z tyloma nowymi twarzami. Pamiętacie jak wyglądał pierwszy sezon Mourinho w Manchesterze? Mimo wszystko uważam, że Montella powinien zostać do końca roku, a jeśli już zmiana, to tylko doświadczony trener z uznaną marką dla obecnego Milanu w trakcie sezonu. Dobrze czy źle, zawsze pozostanę wierny Rossonerim. Forza Milan!
Edytowano dnia: 28 listopada 2017, 07:33
4
CurvaSud1989
CurvaSud1989
28 listopada 2017, 08:31
Gra się taktyką pod zawodników a nie odwrotnie a widocznie Montella o tym zapomniał.
0
adamos
adamos
28 listopada 2017, 08:45
Ja to kiedyś pisałem, jeśli zwolnimy Montelle i zastapimy go Rino to się równa środek tabeli przegramy wszystko co możliwe. Rino nie ma pojęcia o schematach taktykach w LE. Teraz przez 2 miesiące przegramy wszystkie mecze bo będzie gadka, że nowy trener musza się zawodnicy przyzwyczaić do nowej formacji itd. itd.
0
MK92
MK92
28 listopada 2017, 01:17
Odchodzi z podniesioną głową i klasą i to się będzie pamiętało! Myślę, że Montella też tak naprawdę odetchnął z ulgą, bo w jedej chwili spadła z niego ta ogromna presja... Jako człowieka zawsze go lubiłem, mimo nieporozumień tegorocznej jesieni. Po prostu w życiu nie wszystko się pomyślnie kończy... Powodzenia!
1
Rucz4j
28 listopada 2017, 00:02
Powiem szczerzę, za poprzedni sezon można mu dziękować i szczególnie całować po rękach za dwa zwycięstwa nad Juve, ale ten sezon to jest w jego wykonaniu jednak jedna wielka pomyłka, osobiści to ciekawi mnie jak dałby sobie radę Mihajlović, za którym murem stali też zawodnicy przed zwolnieniem (Sinsa moim zdaniem jest jednak na delikatnie wyższym poziomie od Montelli), w każdym razie życzę powodzenia w dalszej karierze trenerskiej
0
camlab73
camlab73
28 listopada 2017, 08:16
Sinisa to trochę lepsza taktycznie wersja Gattuso. Nie wiem czy ryzykowałbym stwierdzeniem że jest lepszy niż Montella, bo oboje nic w trenerce nie osiągnęli.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 listopada 2017, 22:58
Momento delicato... Montella out, Chińczycy nie istnieją... itd. I to tyle tytułem wstępu. Chińczyk się przestraszył Benevento w następnej kolejce. A zdziwionym przypominam, że miał być komplet punktów do końca roku. Pozostaje trzymać kciuki za Gattuso i liczyć, że czegoś się nauczył grając kilka lat u Ancelottiego. Forza Milan, jednego sabotażystę mniej.
1
Adamek189
Adamek189
27 listopada 2017, 22:03
Ancelotti mógłby choineczką pograć do końca sezonu :)
1
#3#6
27 listopada 2017, 21:22
Dzięki za LE i superpuchar, to Twoja zasługa.
0
Bufor85
Bufor85
27 listopada 2017, 21:18
Myślę, że nie będzie poszkodowany. Z pewnością niedługo zahaczy o jakiś klubik. Dziękuje Montella za wszystkie chwile spędzone w Milanie. Za te pozytywne i za te negatywne. Dziękuję za szczere słowa. Powodzenia.
0
Max82
Max82
27 listopada 2017, 19:39
Gdybyś uczył się na błędach to dzisiaj bynie było tego artykułu ...powodzenia
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
27 listopada 2017, 19:28
Mimo wszystko dzięki!
Po prostu nie dales rady.
Zawaliłes nam sezon ligowy, ale wybaczam. z szacunku.
Jednakże więcej nie wracaj
Powodzenia w nowym klubie.
Edytowano dnia: 27 listopada 2017, 19:40
0
#3#6
27 listopada 2017, 21:16
Montella zawalił nam sezon ligowy? Zamiast calcio to chyba powinieneś mieć harnaś wpisane
5
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
28 listopada 2017, 14:51
Anonimowy trollu. Robisz z sibie posmiewisko umyslnie czy bezmyslnie? Po 14 kolejkach mamy 11 punktów straty do 4 zespolu i jeden mecz rozegrany wiecej.i ty bredzisz ze sezon nie stracony? Zmień lekarza. .. jaki belkot. Hehe
0
Mirabelli
Mirabelli
27 listopada 2017, 19:09
Dziękuje Vincenzo za Superpuchar, za LE, za Suso i Locę, dziękuje za to że z tamtego poprzedniego słabego składu wykorzystałeś maksimum, i szkoda że to tak się stało, widać że cię to przerosło ewidentnie.

A co do użytkowników, mogę zostać za to zgnojony, ale ci którzy tak naglę chcieli jego zwolnienia to teraz sami nie są lepsi, bo nagle gratulują mu itp, a tak chcieli aby szybciej odszedł, nie rozumiałem, nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem tej hipokryzji niektórych użytkowników

Jeszcze co do Gattusso, no cóż, zobaczymy, ja tam jestem sceptycznie nastawiony, moim zdaniem to tylko nadejście jakiegoś poważnego szkoleniowca typu Ancelotti lub Conte( bo jestem pewien że do którychś z tych panów dzwonili na pewno), ale powodzenia, może on będzie tym strzałem w 10, na koniec Bacca, za to będę miał zawszę żal do Montelli, kosztem Kalinića wywalił Baccę który jednak nawet w przeciętnej formie strzelił bodajże 14 bramek w poprzednim sezonie, do tego instynkt Carlosa był niebywały, możecie mi mówić że przyjęcie itp, ale ilu światowej klasy napastników ma problemów z przyjęciem, jak Suarez,Lukaku czy taki Diego Costa, a i tak strzelają, moim zdaniem Carlos powinien wrócić jeszcze na 2 sezony do AC Milan, aby był dobrym jokerem który strzeli tam kiedy trzeba
Edytowano dnia: 27 listopada 2017, 19:12
9
matten
matten
27 listopada 2017, 19:19
A dlaczego nie można komuś tak po ludzku podziękować za to, że prowadził klub któremu się kibicuje? Byłem krytyczny wobec trenera Montelli, ale nie podoba mi się zmiana na wielką niewiadomą jaką jest Gattuso. Nie widzę powodu, aby teraz skakać z radości, bo nic nie wskazuje na to, aby była to zmiana na lepsze.
4
AdamoX_
AdamoX_
27 listopada 2017, 19:20
Z carlosem zgadzam się w 100%
0
Mirabelli
Mirabelli
27 listopada 2017, 20:35
matten- nie chodzi mi o to, chodzi o to jaka hipokryzja tu panuje, Montella Out, a teraz tacy dobrzy, no głupota
0
matten
matten
28 listopada 2017, 08:39
Mnie to nie dziwi, wszyscy spodziewaliśmy się, że zarząd będzie bardziej kompetentny i w razie zwolnienia Montelli (które JEST zasłużone) będą przygotowani i zaprezentują poważnego trenera z doświadczeniem. Niestety wygląda na to, że pan Yonghong Li się wkurzył, wydał dyspozycję, a zarząd wziął Gattuso z łapanki.
0
krisss811
krisss811
27 listopada 2017, 18:42
Eleganckie pożegnanie, podoba mi się.
0
Marosso
Marosso
27 listopada 2017, 17:40
Dzięki Vicenzo mimo że od około miesiąca straciłem wiarę i przyznaje że byłem za zwolnieniem to trochę mi go żal . Może dlatego że pożegnał się z klasą a może dlatego że przez ostatnie lata nie było nikogo tak długo pracującego na tym stanowisku . Nie można zapominać że trochę radości nam dał dlatego jeszczecraz dzięki i życzę powodzenia !
3
banan1899
banan1899
27 listopada 2017, 17:22
Fakt, że ostatnie mecze nie dało się oglądać, jednak gdyby z Torino. Silva albo Kalinić wpakowali bramkę to nikt by go nie zwolnił. Gattuso był wspaniałym piłkarzem ale do tej pory trenerem miernym. Samą "mordą" w szatni klimatu się nie zrobi. Lepiej było zostawić Montellę do końca sezonu. Dzięki i powodzenia,
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 listopada 2017, 17:45
Z tym miernym to bym nie przesadzal. Średnim ok ale nie miernym. Awansował z Pisą do Serie B, z Primaverą średnia 2,08pkt na mecz. To że marnie mu szło w greckim bankrucie nie znaczy, że jest słaby. Ranieri zrobił mistrza w Anglii a sezon później wyleciał bo był bliżej spadku niż LM i nikt go za miernego nie uważa.
4
jasiom22
jasiom22
27 listopada 2017, 18:50
Ja też nie czuję Gattuso.. póki co, powinno się go zastąpić kimś bardziej doświadczonym i z większymi sukcesami niż Montella, czym prędzej... 2/3 tygodnie max. Pippo tez miał bardzo dobre wyniki z primką -ale brak doświadczenia na tym poziomie wyłaził (z resztą to też była słabośc Montelli, nie wszedł poza 4-5 miejsce w Serie A (i obawiam się że mogło byc jego maksimum), tutaj trzeba kogoś naprawdę z najwyższej półki, zamiast eksperymentów z byłymi piłkarzami.
0
camlab73
camlab73
27 listopada 2017, 19:32
Tyle, że historia z greckim bankrutem to jedno, a zapominasz o kilku innych przygodach. Najpierw po zaledwie 3 miesiąc w Sion został zwolniony (ale tam akurat różnie bywało więc jeszcze ujdzie), później w Palermo w Serie B wręcz się ośmieszył dramatycznymi wynikami i po 4 miesiącach został zwolniony, no a później przygoda z właśnie z OFI gdzie do grudnia oscylował w okolicy środka tabeli/nad strefą spadkową (9-14 miejsce). No i tak naprawdę jedyne jego osiągnięcie to awans z 3 do 2 ligi z Pisą. Tak więc ja osobiście zgadzam się z banan1899, ponieważ ma pełne podstawy aby mówić, że Gattuso trenerem jest miernym- nie znaczy to oczywiście, że nie ma potencjału aby kiedyś być dobrym czy bardzo dobrym, ale jak na razie to poziom trenerski jest żaden, zresztą nawet Jagiellonia Białystok miała odrzucić jego propozycję, więc o czym my chcemy rozmawiać...
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 listopada 2017, 20:16
Przynajmniej wiedział, że musi zdobywać doświadczenie i nie bał się wysłać CV nawet do polskiej ligi. Ciężko tak wyrokować, ocenimy go po paru/nastu meczach. Jego główne zadanie to tchnąć ducha i ambicję w zawodników i dopasować pod nich taktykę, myślę że jest w stanie temu podołać.
0
tobiasz
tobiasz
27 listopada 2017, 22:45
Grzesiekpl88... Gdzie Gattuso, a gdzie Ranieri. Gattuso jest laikiem i to nie grzeszy inteligencją o czym wszyscy wiedzą. Ja wiem, że może panowac entuzjazm bo znienawidzony Montella odszedł, ale wybranie Gattuso do roli trenera jest najgorszym posunięciem Fassobellich. Gattuso jest słaby i nie wiadomo czy kiedykolwiek się rozwinie. Banan dobrze napisał. Mówimy tutaj o trenowaniu Milanu, a nie nastepnej Pisy. Rekordy z primaverą można sobie wsadzić... Nawiązanie do Ranieriego jest absolutnie niepotrzebne z Twojej strony. Ranieri pracował praktycznie wszędzie jako trener, a i tak pomimo absurdalnego sezonu z Lester nie dostaje ofert pracy. Jeśli nawiązujesz do Ranierego i jego Lester tzn. że czekasz na cud. Czy na takiej podstawie chcesz wybierać trenera? W tej chwili cały świat się śmieje. Zwolniliśmy trenera i zatrudnilismy amatora bez predyspozycji do bycia wielkim trenerem. Jeśli ktoś wątpi w to co napisałem to polecam autobiografie Pirlo, który opisuje Gattuso. Wielki zawodnik, wielkie serce do futbolu, ale inteligencja nie w parze z chęciami.
3
Yukimaru
Yukimaru
27 listopada 2017, 17:16
Mam nadzieje że teraz będzie już tylko lepiej... Gattuso może i nie ma w swoim trenerskim CV wielkich klubów ale jako takie doświadczenie już ma a z takim charakterem wierze że dotrze do piłkarzy... z taką postawą co prezentuje Biglia od razu pójdzie na ławke Gattuso był walczakiem i nie będzie spokojnie patrzył na to co wyrabia Biglia, Bonucci wraca do formy Montella bał się zmia na pewnych pozycjach... jak ktoś się nie stara to dlaczego gra w pierwszym składzie stawiał za bardzo na Kalinicia, co z A.Silvą co z Cutrone... i odejście od formacji 4-3-3 też raczej było błędem gra trzema obrońcami ani troche się nie sprawdziła!!! Biglia grał koszmarnie a i tak był pewniakiem pierwszego składu Kalinić marnował sytuacje za sytuacją też uparcie w pierwszym składzie tak samo Zapata z nim w obronie nie było pewności nic nie wnosił a ryzyko było że popełni jakiś błąd po którym stracimy bramke jak to już było nie raz !!! Mam nadzieje że Gattuso nie będzie patrzył na to kto ile kosztował i na nazwiska tylko będzie stawiał na tych którzy dadzą coś drużynie i nie będą odpuszczać jak to miał w zwyczaju sam Gattuso na boisku. FORZA MILAN!!!
0
FanatykACM
FanatykACM
27 listopada 2017, 17:14
Co za gniot , wie ze popełniał błędy ale nie miał zamiaru uczyć się na nich xd
0
HIM1998
HIM1998
27 listopada 2017, 20:06
Co za gniot, nie potrafi docenić profesjonalizm i dojrzałą wypowiedź trenera, który podarował nam super puchar i ligę europy xd
7
FanatykACM
FanatykACM
28 listopada 2017, 17:01
Jeden puchar , proszę cie xd
0
27 listopada 2017, 17:01
Powodzenia życzę. Jak dla mnie pokazał się jako dobry trener średniego klub pod niewielką presją, i słaby trener zespołu kandydującego do topu. Myślę, że w klubie typu Genoa czy Fiorentina odnalazłby się znów i osiągnął znośne wyniki czego Mu życzę. Dzięki za Superpuchar, za 1-0 z Juve, za Locatelliego i Suso!
3
matten
matten
27 listopada 2017, 16:56
Myślę, że trenera Montellę zgubiła przede wszystkim szalona rotacja i zbyt długie eksperymenty. W ostatnim spotkaniu było widać progres - stwarzaliśmy sytuacje lecz zabrakło skuteczności. Niestety ten pozytywny "znak" przyszedł zdecydowanie za późno, bo po porażkach z czołówką trzeba dmuchać i chuchać na każdy punkt. Moim zdaniem trener nie podołał też z doborem współpracowników, w szczególności chodzi tu o trenera przygotowania fizycznego. Mam wrażenie, że zabrakło też umiejętności psychologicznych i interpersonalnych - media często donosiły o konfliktach wewnętrznych, a niektórzy piłkarze sprawiali wrażenie przygniecionych presją (Bonucci). Trener Montella ma sporo materiału do przemyśleń po przygodzie z Milanem. Powodzenia w innym klubie.
4
Marcin1995
Marcin1995
27 listopada 2017, 16:55
Montella jest w porządku, ostatnio zawalał, ale wcześniej wprowadził nas do Europy i zdobył superpuchar, ogólnie uważam że zasłużył na zwolnienie, ale patrząc na następcę to możemy za nim jeszcze zatesknic
3
Yabaye
Yabaye
27 listopada 2017, 16:41
I za takie dżentelmeńskie pozeganie Montella łapie u mnie duży plus. Trenerze, powodzenia i do zobaczenia gdzieś.
18
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
27 listopada 2017, 20:19
Nic dodać nic ująć :-)
0
kozik
kozik
27 listopada 2017, 16:33
Zespół się nie rozwijał. Ślepo zapatrzony w 3-5-2 i Kalinica. Nie on pierwszy i nie ostatni za bardzo trzymał się swojej wizji. Fajnie by było jakby Gattuso zabrał opaskę Bonucciemu i dał Abate czy Bonaventurze xD pokaz kto rządzi i kto ma jaja już od progu to w jego stylu
1
camlab73
camlab73
27 listopada 2017, 16:36
Świetny pomysł, daj opaskę kontuzjowanemu Abate albo Bonaventurze bez formy którzy średnio grają raz na 3 mecze albo wchodzą z ławki. Idź już na ten fanpage Napoli jak znalazłeś sobie nowy klub do kibicowania a nie ośmieszaj się tutaj jeszcze bardziej...
19
kozik
kozik
27 listopada 2017, 16:43
XDDDDDDDDDDDDDD
1
AC1899
AC1899
27 listopada 2017, 16:31
Powodzenia w Torino, bądź też w reprezentacji Włoch.
0
camlab73
camlab73
27 listopada 2017, 16:34
Leśny dziadek Tavecchio już zrezygnował, więc żaden Ventura czy inny Montella na razie tej posady nie obejmie ;)
0
AC1899
AC1899
27 listopada 2017, 16:42
Pisałem to z odrobiną ironii ;)
0
karp_fso
27 listopada 2017, 16:26
Mówcie co chcecie, ale tą wypowiedzią pokazał klasę. Mimo wszystko - dzięki za poprzedni sezon i supercoppa.
27
camlab73
camlab73
27 listopada 2017, 16:25
Nawet w mowie pożegnalnej musi powiedzieć, że drużyna się rozwija i widzi postępy XD Osobiście nie tyle denerwowało mnie w jego postaci to, że trenerem jest przeciętnym i nie potrafi ułożyć drużyny co to, że tak okropnie mydli oczy powtarzając tę samą mantrę w każdej wypowiedzi.

Poważny trener z jajami potrafi po słabszym meczu przyznać i powiedzieć, że gra nie idzie i trzeba brać się do roboty, a nie po meczu w którym drużyna się kompromituje i przegrywa nie stwarzając nawet żadnego zagrożenia pod bramką rywala, nie prezentując żadnych składnych akcji mówić, że zagraliśmy dobrze, mieliśmy przez ileś minut dobre posiadanie i w sumie to zabrakło nam szczęścia ale ja jestem zadowolony, z szyderczym uśmiechem na ustach. Porażka personalnie ten gość.
Edytowano dnia: 27 listopada 2017, 16:25
0
zbylon
zbylon
27 listopada 2017, 16:19
Kolesie za 200 baniek grali gorzej niż zbieranina sprzed roku. Żegnamy tego pana o kilka kolejek za późno.
4

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się