SCUDETTO


Sevilla chce wykupić Silvę, ale przy tym rozbić płatność na raty. Milan może powiedzieć "nie"

8 października 2018, 10:08, cinassek Aktualności
Sevilla chce wykupić Silvę, ale przy tym rozbić płatność na raty. Milan może powiedzieć

Dziennikarz stacji Sky Sport, Fabrizio Romano, przedstawia ciekawe kwestie dotyczące sytuacji Andre Silvy w Sevilli. Portugalczyk, które obecnie jest na drugim miejscu w klasyfikacji strzelców La Liga, jest aktualnie szczęśliwy w andaluzyjskim klubie i chciałby tam kontynuować karierę, ale na problemie może stanąć kwestia płatności. Jeśli bowiem Hiszpanie chcieliby ściągnąć snajpera na stałe, musieliby zapłacić aż 35 mln euro, co oznaczałoby rekord transferowy w historii tego klubu. Andaluzyjczycy są gotowi podjąć to zobowiązanie, ale przy tym pragną rozbić je na raty: na konto Milanu wpływałoby ok. 8,5 mln euro przez kolejne 4 lata, aż do sezonu 2022/2023. Tego sposobu nie muszą zaakceptować mediolańczycy Nie można zatem wykluczyć, że nawet jeśli Sevilla będzie chciała wykupić Silvę, ale nie zdoła zapłacić rossonerim od razu, to piłkarz wróci latem 2019 roku na San Siro.



42 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gol
Gol
8 października 2018, 22:43
Niektórym radzę sprawdzić ilu Milan kupował zawodników na raty czy stosując inne kruczki prawne żeby omijać FPP, nic więc dziwnego że Sevilla dla której wyłożenie takiej kwoty jednorazowo może być problemem, chce się z nami dogadać w tej sprawie.

Prawda jest taka że Milan się ośmieszył że puścił Andre Silve na takich warunkach, wiadomo było że piłkarz ma talent i widział to każdy postronny obserwator, miał problemy z aklimatyzacją z czym można było sobie poradzić w inny sposób niż transfer z opcją wykupu za 35 mln.

Komentarze o tym że są w końcu Higuain i Cutrone też są w sumie zabawne, bo chyba Milanowi jeszcze 2 tygodnie temu brakowało trzeciego napastnika i z przymusu musiał grać na szpicy Borini. No i Higuain do młodzieniaszków nie należy.

Teraz to Milan jedynie może próbować wyjść z twarzom z tego wszystkiego załatwiając sobie procent od przyszłych sprzedaży Portugalczyka, gdyż brak porozumienia między klubami w tej dość prostej kwestii spowoduje jedynie ochłodzenie stosunków, co może w przyszłości zaprocentować tym że jakiś młody talent zamiast do nas trafi do Interu czy Juventusu, a Sevilla akurat jak widać po przykładzie Silvy rękę do młodzieży ma.
Edytowano dnia: 8 października 2018, 22:44
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 października 2018, 19:07
Ale co ma do tej sytuacji fakt, że Milan kupuje na raty żeby omijać FFP? Sevilla się zgodziła na taką formę licząc na darmowego grajka na sezon a się okazuje, że trafili to kombinują. Mogli zrobić zwykłe płatne wypożyczenie z opcją pierwokupu np i wtedy można o ratach dyskutować a tak to się tylko ośmieszają. Bo my za 40mln go sprzedamy w 2 sekundy po sezonie.
1
Gol
Gol
9 października 2018, 19:48
To że prawdopodobnie również Sevilli chodzi o ominięcie FPP ? My również wielokrotnie kombinowaliśmy, choćby warto przypomnieć niedoszłe transfery takich zawodników jak Cissokho z jego sławnymi zębami czy też wyrzucenie do rezerw Aquilaniego żeby nie mógł rozegrać warunkowej ilości spotkań. Drugiej części kompletnie nie rozumiem, Milan zgodził się wypożyczyć Silve, zgodził się na kwotę 35 mln wykupu, tak więc zarząd liczy że się zawodnika pozbędą za taką kwotą bo w innym wypadku nie rozumiem sensu zgadzanie się na opcję wykupu, a nie po prostu zwykłe wypożyczenie. Teraz Sevilla pyta czy może kwotę na jaką jeszcze raz przypomnę - Milan się zgodził - rozłożyć na raty, a my mamy się nie zgodzić bo ? Tylko i wyłącznie przychodzi mi na myśl fakt że wiemy że Silva po sezonie będzie wart więcej niż owe 35 mln i wiemy że Hiszpanie tyle nie zapłacą na raz, co jest moim zdaniem kompletnie nie gentlemeńską zagrywką zwłaszcza że fakt wzrostu wartości Portugalczyka to tylko i wyłącznie zasługa klubu z La Liga. Poza tym tak jak wspominałem raty w klubach to normalność i raczej Hiszpanie również nie potraktują tego jako "honorowe" rozwiązanie, więc przy następnych negocjacjach kiedy to Milan będzie czegoś chciał, trzasną nam po prostu drzwiami przed nosem.
0
Dariusz_W
Dariusz_W
8 października 2018, 22:07
Ściągnięto młody talent i zamiast go ogrywać, dorzucono porażkowego Kalekicia i pchano go do gry, by notorycznie zawodził. Potem on poszedł do klubu, gdzie zaczęto na niego stawiać, więc logiczne, że nie chce wracać. Głupota najpierw Montelli, a potem Gattuso, sprawiła, że traci się perspektywicznego gracza.
1
RafSta1992
RafSta1992
8 października 2018, 22:04
To moze Legia go na 35 lat wykupi co ?
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
8 października 2018, 21:32
Mam nadzieję że ten gość już nigdy nie ubierze koszulki Milanu.
0
21Pirlo
21Pirlo
9 października 2018, 10:42
Taaaa stać nas na oddawanie za pół darmo zawodników, przecież u nas większe bogactwo graczy niż w barcelonie
1
ósmy
8 października 2018, 21:24
Oczywiście, że nie powinniśmy się zgadzać na taki deal, jeśli nie wpłacą po naszej myśli, Andre Silva wraca do nas. A Cutrone można wypożyczyć. Może do Interu.
0
stary_boss
stary_boss
8 października 2018, 20:47
niech prezentuje się jak najlepiej, niech strzela i dużo asystuje wówczas możemy krzyczeć duże pieniądze za zawodnika a tego w dzisiejszej piłce nie brakuje wiec szejki z Anglii, Francji zapłacą tyle ile krzykniemy a zawsze może wrócić do Mediolanu , nie jesteśmy marketem żeby dawać promocje tyle w tym temacie Forza Grande Milan
5
yagi
yagi
8 października 2018, 22:11
dokładnie !
0
mpt1899
mpt1899
8 października 2018, 20:20
Ktos tu pisal, ze Andre moze nie bedzie chcial. AS to sobie moze chciec lub nie. On ma kontrakt z ACM i gowno do gadania. Tutaj rozegra sie wszystko miedzy klubami. Jak narazie Leonardo pokazuje, ze jest dobry w tym co robi. Moim zdaniem Milan nie jest juz tak zdesperowany (nawet z FFP na glowie) bo nie ma zadnych dlugow + mamy bogatego i co najwazniejsze wiarygodnego wlasciciela i to ACM rozdaje karty. Silva jest mlody i moze byc tylko lepszy. Napewno La Liga lezy mu bardziej niz Serie A i do tego 35m. Sevilla bedzie frajerem jak go nie wykupi (oczywiscie jesli utrzyma forme) a jak na raty to 50-60m. A moze dostaniemy sie do LM i Gattuso zmieni zdanie o nim a AS o grze u nas.
3
MK92
MK92
8 października 2018, 19:50
Albo 35 milionów od razu, albo w 2019 roku Silva wraca do Mediolanu. Potem ewentualnie go komuś sprzedamy, jeśli Portugalczyk będzie marudził, bo z niewolnika nie ma pracownika.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 października 2018, 19:32
Raty kosztują. Oni są naiwni jeśli myślą, że im rozbijemy 35mln na 4 raty bez procentów. Jeśli w ratach to 40mln minimum bo to już nie będzie kwota wynikająca z warunków wypożyczenia z opcją wykupu jeśli nie była tam ujęta taks forma płatności. To my będziemy mieć asa w rękawie bo po dobrym sezonie tl 40-50mln za niego wyciągniemy spokojnie.
6
Orzelek79
Orzelek79
8 października 2018, 22:22
Na lichwiarski procent i gitara
0
cbvirus
cbvirus
8 października 2018, 19:11
Byłoby fantastycznie. Oczywiście należy odrzucić tą propozycję. W tej formie jesteśmy w stanie wyciągnąć za niego znacznie więcej jak 35 mnl. Jeżeli nie będzie chciał zostać to siup go gdzieś indziej i za 50. A w tym wypadku będzie fajne grosiwo na jakiś dobry transfer.
Edytowano dnia: 8 października 2018, 19:11
1
Mirek99999999
Mirek99999999
8 października 2018, 18:34
Sevilla już nas z Baccą wydymała więc nie ma mowy o żadnych ustępstwach.
7
matten
matten
8 października 2018, 17:07
Moim zdaniem nie ma się co zgadzać na płatność w ratach. Jeśli Silva nadal będzie strzelał gole, to bez problemu znajdzie się inny zainteresowany, który może złożyć korzystniejszą ofertę niż te 35 mln. Jest jeszcze opcja, że Portugalczyk do nas wróci, aczkolwiek w moim mniemaniu Cutrone jest lepiej "skrojony" pod włoskie warunki i to on powinien być kreowany na "następcę" Higuaina.
5
jasiom22
jasiom22
8 października 2018, 19:07
Andre Silva do Milanu nie wróci, a szkoda... to będzie analogiczna sytuacja do sprzedarzy Bacci... Sevilla już za wczasu rozpoczyna swoją grę którą wygra, skończy się na "woli zawodnika" który będzie chciał za wszelką cenę odejsć z Milanu - Milan już na tym stracił. A to wszystko zapoczątkował Montella, a dobił Gattuso, dając Silvie jeszcze mniej szans niż Montella po woleli stare drewno... i klops. Andre Silva od początku zeszłego sezonu powinien był być pierwszym napastnikiem, a sciąganie Kalinica było stratą czasu, i wiadomo to było od początku... ale takie zycie.. błedy każdy popełnia i Milan takie błędy popełnił oddająć Silvę i Locatellego. Teraz można sobie gdybać o ich formie, czy porównywać z innymi.. ale prawdziwą stratę będzie można zobaczyć za dwa, trzy może cztery sezony... Silva i Locatelli będą waznymi ogniwami swoich reprezentacji, a Higuain będzie już historią, oby nie jak Bonucci.
3
AdrianoGalliani
8 października 2018, 19:35
Jak Andre "Fap Fap" Silva wyłoży ze swoich te 35 baniek... to niech będzie "wola zawodnika".
1
Cactus
Cactus
8 października 2018, 21:19
Różnica jest taka, że na Bacce nie było zbyt wielu poważnych chętnych. Wiadomo, zawodnik w schyłkowych etapie swojej kariery, nie strzelający już takiej liczby bramek co jeszcze kilka lat temu. Z Silvą może być inaczej, bo jeśli rozegra cały dobry sezon, to pojawią się chętni i to być może z lepszych zespołów niż Sevilla i zakładam, że wtedy Portugalczyk nie będzie naciskał na grę w Sevilli za wszelką cenę.
0
Nesta_13
Nesta_13
8 października 2018, 16:00
Nie potrzebujemy go. Mamy Igłę oraz Cutro, który jeszcze się wiele nauczy. Jako uzupełnienie kadry nie wróci. Sprawdziłbym Quagliarelle na 1/2 sezony właśnie jako uzupełnienie kadry żeby nie grał np. Borini na szpicy.
0
ósmy
8 października 2018, 16:17
Nie daję sobie 100-procentowej gwarancji, że Higuain będzie u nas w przyszłym sezonie.
1
Alexan22
Alexan22
8 października 2018, 16:20
Jeśli Milan ma po tych chudych latach w końcu powstać z kolan, to, z całym szacunkiem do Fabio, ale nie możemy sobie pozwolić na takie ruchy. Jesteśmy Milanem.
0
biedrus
biedrus
8 października 2018, 14:32
Sytuacja wręcz idealna, niech sobie tam strzela na potęgę i podbiją swoją cenę. Sevilla nie będzie go mogła wziąć, więc może zgłosi się ktoś inny i da np 50 mln.
3
Majkel69
Majkel69
8 października 2018, 14:02
Fajnie byłoby go odzyskać bo ciężko będzie o lepszego zawodnika w tej cenie, ale jak nie będą mieli wyjścia kupią go na kredyt.
0
acmti__
acmti__
8 października 2018, 13:28
Sprzedać i dać chłopakowi się rozwijać. Z niewolnika nie ma pracownika.
0
primo2p
primo2p
8 października 2018, 13:22
Można by pomyśleć o ratach, ale nie aż na tyle lat. Np 20 mln euro pierwszego roku, pozostałość w przyszłym, ale nie na aż tyle części. To za długo według mnie.
0
adamos
adamos
8 października 2018, 12:59
Wiele klubów w tym My, boryka się FFP. Aby kupić zawodnika trzeba rozłożyć płatność na raty. Takie są realia i trzeba się z tym pogodzić. Nam kluby też rozkładają na raty płatności... Jedynie co mnie ciekawi, czy jest furtka aby podbić cenę za Silve w umowie?
0
Mocart
Mocart
8 października 2018, 13:25
Ja to widzę tak, że to jest zupełnie nowe porozumienie między klubami, więc można im go wtedy w ogóle nie sprzedawać, ale równie dobrze można brać 10 mln co rok przez 5 lat
0
Vol'jin
8 października 2018, 13:26
tylko takie rzeczy to się ustala od razu, a nie keidy deklarujesz w umowie, że płacisz całośc, a sorry jednak nie ... A tak to wygląda na działania ala Inter (swoją drogą plotka niesie, że Balde mogą nie wykupić ;]) Higuaina od razu mamy w płatności na raty, taka różnica ...
3
AC Kamil
8 października 2018, 13:50
Takie rozkładanie płatności na raty to można ustalić przy obowiązkowym wykupu zawodnik na samym początku negocjacji, a nie kiedy Sevilla ma możliwość sprawdzenia zawodnika i oceny jego przydatności. Oni nic nie ryzykowali w tej transakcji, bo dostali za darmo na wypożyczenie zawodnika, gdyby Silva sobie nie poradził to bez skrupułów oddaliby z powrotem do Milanu i nasze FFP nikogo by nie obchodziło. Mam nadzieję, że nikt nie pójdzie w tej kwestii na ustępstwa i nie damy się zrobić w kasztana kolejny raz szczególnie, że i tak warunki w umowie były już zdecydowanie na korzyść Sevilli.
3
AC Kamil
AC Kamil
8 października 2018, 15:10
Balde nic nie gra wiec na ten moment rozumiem brak checi jego wykupienia.
0
8 października 2018, 12:47
Na takich warunkach niech biorą Borini i Zapate .
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
8 października 2018, 12:38
Jak Sewilla nie zapłaci to niech wraca, a [cenzura] Borini ego

Ostrzeżenie za przekleństwo
Susanoo
Edytowano dnia: 8 października 2018, 17:56
0
Milanboy
Milanboy
8 października 2018, 12:07
Ostrzeżenie za przekleństwo
Susanoo
Edytowano dnia: 8 października 2018, 17:57
0
Rocker
Rocker
8 października 2018, 11:39
Ależ dziwni są ci Hiszpanie!
0
radson1406
radson1406
8 października 2018, 11:12
Bedziemy frajerami jesli zgodzimy sie na te warunki.Z drugiej strony byc moze Leonardo bedzie chcial budowac dobre relacje z innymi ekipami wiec moze zgodzic sie na ten ruch ale pod jakimis warunkami.Osobiscie jednak,jesli Sevilli nie bedzie stac na wykup Silvy zatrzymalbym go zeby od razu sprzedac.Mysle,ze znajda sie chetni ktorzy zaplaca nawet 50 mln euro.
1
AC Kamil
8 października 2018, 11:10
Żadnych rat, jak widać piłkarz jest wart swojej ceny, a Milan potrzebuje pieniędzy do zbilansowania budżetu. Zresztą po dobrym sezonie w Sevilli te 35 mln euro za Silvę może okazać się promocją. Do tego dochodzi transfer Bacci z Sevilli do Milanu przy któym nie było żadnej obniżki ceny i Milan musiał wpłacić klauzulę. Mam nadzieję, że Leonardo nie pójdzie na żadne ustępstwa.
7
Bandon
Bandon
8 października 2018, 11:08
Jak utrzyma formę to nie będzie żadnego problemu żeby go sprzedać, nawet drożej.
0
grayman88
grayman88
8 października 2018, 10:44
Po udanym sezonie w la liga chetnych nie bedzie brakowac
0
AC1899
AC1899
8 października 2018, 10:20
Nie ma mowy. Jak chcą to od razu całość, a jak nie to niech wraca do Milanu i wtedy go opchnąć do jakiegoś Atletico czy Valencii za te 40 mln.
6
viciousfoxie
viciousfoxie
8 października 2018, 20:52
na dzisiejszy market te 40 mln za takiego gracza to rzeczywiście mało, krzyknąć 50-60 a na pewno jakiś klub angielski tyle wyda i to lekką ręką:D
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się