SCUDETTO


Bakayoko chce przekonać Milan do podpisania kontraktu na stałe. Francuz kosztuje 35 mln euro

27 listopada 2018, 14:30, cinassek Aktualności
Bakayoko chce przekonać Milan do podpisania kontraktu na stałe. Francuz kosztuje 35 mln euro

Ostatnie tygodnie należą w Milanie do Tiemoue Bakayoko, który po słabym początku sezonu w swoim wykonaniu, zdecydowanie poprawił formę i teraz jest pewnym punktem drugiej linii rossonerich. To ważne zwłaszcza w obliczu kontuzji Lucasa Biglii i Giacomo Bonaventury. Nie zmienia to jednak faktu, że Francuz jest jedynie wypożyczony na obecny sezon z Chelsea. Według przekazów medialnych z sierpnia, mediolańczycy zapłacili londyńczykom 5 mln euro, natomiast w przypadku aktywowania opcji pierwokupu musieliby wyciągnąć z kieszeni aż 35 mln euro. Jak pisze Corriere della Sera, sam Bakayoko chce związać swoją przyszłość z Mediolanem. 24-latek zamierza zrobić wszystko, aby szefostwo klubu zdecydowało się wyłożyć potrzebną sumę odstępnego i podpisać z nim kontrakt na dłużej.



53 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
victor89ck
victor89ck
28 listopada 2018, 07:51
Czy jest sens teraz oceniać czy warto kupić czy nie? Przez większość czasu grał padakę, teraz zaczęło mu wychodzić, gra stabilnie i forma rośnie. Czas mamy do końca sezonu na podjęcie decyzji, a obecnie nawet nie jesteśmy na półmetku. Chelsea wydała 40 mln za niego po fenomenalnym sezonie, a tutaj część osób chce tyle wydać po paru dobrych meczach. No zlitujcie się. Mam nadzieję, że jeszcze polepszy swoją grę i utrzyma taki poziom do końca.
2
Dariusz_W
Dariusz_W
28 listopada 2018, 06:24
Niech przekonuje, 35 mln to spora kwota.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
28 listopada 2018, 00:52
Za długo człowiek żyje, żeby się tym podniecać. Każdy piłkarz, gdy walczy o kontrakt, pokazuje pazur, a jak jest potem, przykładów z Milanu jest z ostatnich lat sporo
3
27 listopada 2018, 22:11
to znowu kupmy hakana 2 sezony gra u nas 5 meczy dobrych zagral reszta padaka i 40 banieczek poszlo sie jeb......... transfer po hu..........
0
Mirek99999999
27 listopada 2018, 23:20
żeby się tylko nie okazało że Bakayoko zagra u nas 3 dobre mecze i kasa w błoto, albo że po tym jak go wykupimy obudzi się w nim gen Balotelliego i zacznie mu odwalać.
0
27 listopada 2018, 22:10
Brac i w rece calowac, bigliia nas kosztowal 20 bodajze milionow i w tym sezonie pare meczy dobrych zagral za dziadka to troche za duzo a bkayoko przewyzsza go pod kazdym calem.
0
Sakuragi
Sakuragi
27 listopada 2018, 21:18
Od czytania niektórych komentarzy to aż mi chleb czerstwieje. Jak Silva odbił się jak piłeczka kauczukowa od Serie A to piszecie, że zmarnowany talent, nie dostawał szans i oddany za bezcen do Sevilli. Natomiast gdy Bakayoko po kilku spotkaniach w końcu łapie rytm i zaczyna fajnie grać to i tak jest za słaby i za dużo kosztuje. Gdzie tu sens i logika? Kto jest bardziej wartościowy dla klubu za te same pieniądze? Piłkarz, który absolutnie nic nie pokazał czy ten który w końcu zaczyna coś pokazywać? A z ocenami tego Pana zaczekajcie do końca sezonu, a nie "mi utkwiły w głowie pierwsze słabe kolejki". Brak słów...
2
jasiom22
jasiom22
27 listopada 2018, 22:25
"nic nie pokazał" czyli 8 bramek na 844 minuty w Lidze Europy i dodatkowe dwie w Serie A na 924' minuty (czyli ok 10 spotkań w praktyce - bez regularności, bez zaufania trenera i grając ogony) za to Bakayoko to już zaczął fajnie grac... już drugi dobry występ :-o, i teraz spójrzmy na to dobry... https://www.youtube.com/watch?v=5vbgYospQEg Biorąc po uwagę to że Andre Silva jest regularnym napastnikiem kadry portugalii w której w 31 meczach strzelił 15 bramek, a Bakayoko w kadrze francji zagrał raz już zaraz będzie 2 lata temu... to ZDECYDOWANIE bardziej wartosciowy byłby Andre Silva, szczególnie że jest napastnikiem, których ostatnio brakowało... a na środek pomocy mamy zawodników "nie bo nie" Bertolacci, Montolivo.
0
POE
POE
27 listopada 2018, 23:16
widocznie Silva nie potrafił się u nas przełamać a w Sevilli jest styl gry który ogarnął w mgnieniu okna jak dla mnie to Sevilla podobna strasznie jest do Portugalii i może dlatego lepiej gra tam niż u nas.Zapamiętajcie kogo byśmy nie mieli to i tak trener robi największą robotę.Bakayoko spoko dobry zawodnik niech zostanie regularnie będzie grał to zostanie zawodnikiem nie do przejścia w serie a która jest ligą jak dla mnie 3/4 pod względem zajebistości na świecie wls ciężko określi :D 1Anglia 2 Hiszpania 3 Włochy /Niemcy ??? Francja to słaba liga to nie biorę jej pod uwagę jedynie kto tam jest dobry to Marsylia :P :D Trener TRENER i jeszcze raz Trener bez niego Milan nie zajdzie daleko bo Gattuso się dopiero tego fachu uczy chodź morale potrafi w drużynie rozpalić do czerwoności
0
mpt1899
mpt1899
27 listopada 2018, 21:12
Do €35M to jeszcze daleka droga ale kierunek napewno obral dobry. Oby tak dalej.
0
Mirek99999999
27 listopada 2018, 20:49
Co niektórych trochę poniosło z Bakayoko. To że nie potyka się już o własne nogi to progres ale nie powód żeby taką kasę za niego wywalać. Na chwilę obecną gra co najwyżej solidnie, wiem że na tle zdziesiątkowanej kadry czasami nawet się wyróżnia ale poczekałbym z osądami do końca sezonu. Być może za chwilę zacznie grać jeszcze lepiej i zasłuży na wykup lub też będzie się znowu kopać po czole i oddamy go bez żalu do Chelsea. Druga sprawa jest taka, że na jego pozycji dawno nie było w Milanie nikogo na wysokim poziomie przez to Francuz ma łatwiej się wykazać (przebić Montolivo to nie sztuka). Ostatnim który robił różnicę był Mark van Bommel i co niektórzy zapomnieli jak powinien grać defensywny pomocnik. W tym momencie nawet biorąc pod uwagę tylko ostatnie mecze które "wyszły" Bakayoko to wypada w nich słabiej niż Nigel de Jong podczas pobytu u nas, a Holender jakąś wielką gwiazdą w Milanie nie był. Sezon pokaże kto miał racje, a kto nie.
2
radson1406
radson1406
27 listopada 2018, 20:43
Jeśli Francuz utrzyma tempo rozwoju to może zdarzy osiągnąć formę, która przekona Leonardo do wyłożenia sporej co by nie mówić kwoty.Ma Timue przebłyski, które sprawiają że chce się wierzyć w jego dalszy rozwój ale czas pokaże.Nie jestem na nie ale za 35 mln można mieć naprawdę dobrego pomocnika.
1
Orzelek79
Orzelek79
27 listopada 2018, 19:58
To ze się poprawił od debiutu to jedno , drugie to że to jeszcze nie jest gra za 35 mln. Fakt że na tle naszej pomocy wygląda nieźle to nie znaczy że wystarczająco dobrze. Nie ma co na ten moment się tym zastanawiać, po sezonie wystawi się ocenę.
0
matten
matten
27 listopada 2018, 19:56
Bakayoko miał fatalny start, ale teraz się rozkręca. Na razie chyba za wcześnie, aby oceniać czy warto go wykupić. Niemniej jednak po ostatnich występach oddala się widmo skrócenia wypożyczenia ;)
0
karp_fso
karp_fso
27 listopada 2018, 18:55
Na razie bym się nie rozpędzał, cały czas mam z tyłu głowy fatalny start Francuza. Ocenimy go pod koniec sezonu, choć oczywiście liczę, że podtrzyma formę.
0
Vol'jin
27 listopada 2018, 18:12
Latwiej jest znalezc i taniej gracza typu wlasnie Bakayoko niz gracza o innej potrzebnej nam charaktrrystyce. Te 35mln lepiej na ten drugi typ przeznaczyc
1
jasiom22
jasiom22
27 listopada 2018, 17:18
Ile dobrych wystepów w Milanie zaliczył Bakayoko? Ile? trzy moze? 35 mln... No ludzie... Za taka sume mozna by kupic conajmniej dwoch piłkarzy bardziej kompletnych niz Bakayoko.
0
Zuber
Zuber
27 listopada 2018, 17:28
Pokaż mi tych dwóch piłkarzy bardziej kompletnych niż Francuz w jego cenie.
9
Spokojny
Spokojny
27 listopada 2018, 17:31
Zgadzam się w 100%. Większość( nie wszyscy) ludzi którzy się tutaj wypowiadają są jak chorągiewki na wietrze. Zmieniają zdanie co mecz albo co połowę meczu. Bakayoko zagrał moze ze 2 niezłe mecze i solidnie z Lazio. Co można teraz przeczytać ? ,,Biglia na ławe" , ,,świetny Bakayoko" i innego tego typu brednie. Bakayoko na początku u nas wyglądał TRAGICZNIE. Teraz kopnął kilka razy prosto piłkę , odebrał kilka z tragicznie słabym w meczu z nami Lazio a ludzie już chcą wydawać na niego 35 mln..... Już jest lepszy od Bigli ( nie ważne że to nawet nie ta sama pozycja...) Franuz nie zagrał ani jednego na prawdę dobrego poziomu, nie pokazał nic aby wydawać na niego kwotę która w naszym przypadku byłaby już kwotą poważną. Ale co tam , zagra teraz słabszy mecz i znów będzie że jest fatalny . I tak w kółko...
1
Madman
Madman
27 listopada 2018, 17:37
Spokojny. A co gra Biglia? Ile ma lat ole kosztował? Wolę bakayoko
2
Spokojny
Spokojny
27 listopada 2018, 17:48
Madman ,możesz woleć nawet Andrzeja Dude. Nikt Ci tego nie zabroni. Bakayoko nie pokazał nic, ale to kompletnie nic aby stawiać go ponad Biglie który do momentu kontuzji był naszym najważniejszym pomocnikiem.
3
Madman
Madman
27 listopada 2018, 19:26
Spokojny widzę, że kolega połowiec czy blokowiec. Ja akurat antysystemowiec tym bardziej polskich polityków. Ale wracając do tematu. Co Biglia pokazał u nas? Szczerze jaki super mecz miał? Aaa żaden. Ponad pół roku minęło zanim coś zaczął kopać. Więc nawet tu przegrywa bo bakaya mniej czasu potrzebował. I ile kosztował Biglia? Ile ma lat? Nie zagrał żadnego super meczu w Milanie. I dopiero po pół roku zaczął średnio grać. Więc weź nie ośmieszaj się. Najlepszy nasz pomocnik? A tu zgoda. Ale tylko dlatego, że reszta w środku zalosna
2
dysha1992
dysha1992
27 listopada 2018, 20:00
Jak dla mnie Bakayoko ma o wiele lepsze warunki od Bigli i na ten moment ,kiedy już wziął się w garść i złapał rytm nie jest od niego gorszy. Ba! On częściej próbuje gry do przodu podczas gdy Lucas jest do bólu asekuracyjny a od montolivo odróżnia go tylko brak puszczanych balonikow
1
jasiom22
jasiom22
27 listopada 2018, 22:51
@Zuber ...a wiec Zenit za Paredesa dał 23mln w poprzednim okieniu, Fulham za Zambo Anguissa z Marsylii, 24mln... to porównywalny poziom za prawie połowę ceny, gdyż do 35mln kwoty odstepnego wypada doliczyć 5mln które już Milan dał za wypożyczenie. Ale i tak nie o tym mówiłem... skoro są Biglia, Montolivo i Bertolacci spokojnie można by poszukać kogoś bardziej perspektywicznego jak np. Tonali... Lucas czy Ederson z U-20 Brazylii, np. Julian Weigl dwa okienka temu kosztował Dortmund całe 2,5mln... nie chce mi się wierzyć że nastały już takie czasy że 40mln za Bakayoko po dwóch, dobra... trzech dobrych występach to jest akceptowalna suma czy nawet promocyjna ktoś pisał, i że cięzko jest sobie wyobrazić żeby za mniej niż 40mln, czy za 20mln znaleść lepszego, bardziej ekonomicznego rozwiazania niż Bakayoko... i też, nie żebym jakoś hejtował Bakayoko, bo nic do niego nie mam (tak jak Rino spokojnie niech pokazują co potrafią do końca sezonu), tylko nie dajmy sie zwariować... w największym skrócie jak narazie na cenę wykupu zdecydowanie sobie nie zapracował. Pożyjemy zobaczymy...
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 listopada 2018, 17:13
Jeszcze sporo spotkań przed nim, w których może pokazać znacznie więcej. Już jest dobrze, ale pamiętając jego grę w Monaco, oczekuję więcej. Aczkolwiek, już teraz twierdzę, że Biglia powinien być jego zmiennikiem. Ewentualnie, bo najchętniej bym go pożegnał. Uważam, że jest zwyczajnie słaby, a Lazio zrobiło świetny interes.
0
Jago
Jago
27 listopada 2018, 17:02
Narazie to niech coś da drużynie, bo jak do tej pory to tylko ostatnie spotkania na plus. Będzie można się zastanawiać po sezonie
0
Spokojny
Spokojny
27 listopada 2018, 16:58
To że go nie wykupimy jest oczywiste . W czerwcu trzeba wydać 36 mln na Gonzalo, do tego Paqueta w zimę + trzeba zapłacić za Kessie. To już jest ponad 70 mln, fajnie że zaczyna grać dobrze ale w czerwcu się żegnamy. Oby przez ten czas pomógł w powrocie do LM.
1
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
27 listopada 2018, 17:04
Przecież Gonzalo podobno chce już odejść, więc kein problem.
0
Madman
Madman
27 listopada 2018, 17:41
Pójdzie do monza a monza nam go wypożyczy. Za 1 jelro. Można? A no mozna
0
Boro
Boro
27 listopada 2018, 16:22
W ostatnim meczu z Kessim zdominowali środek pola
0
ósmy
ósmy
27 listopada 2018, 16:15
Bakayoko daje temu wyraz, jego reakcje na nasze bramki - taka wspólna cieszynka - Bakayoko zawsze w kółeczku. Bardzo dobrze, że nawet w ten sposób próbuje i chce się integrować z zespołem. Jeśli faktycznie chce dołączyć do najlepszego klubu świata, to musi wykazywać wszechstronność na środku pola. W tej chwili jest na bardzo dobrej drodze, widać u niego użytkową technikę, elegancję i taki polot w grze. Trochę może zabluźnię, ale stylem gry przypomina mi Kondogbię z ostatnich miesięcy w Interze, gdzie właściwie wydawałoby się, że ten odnalazł swój styl. Bardzo bym chciał, aby Bakayoko został, jest w idealnym wieku, ma świetne warunki fizyczne i zaczyna rozumieć specyfikę Serie A. Teraz powinien skupić się na kontrolowaniu poziomu i dalszej integracji np. poprzez szczególniejszą naukę języka.
0
krystian.o1979
krystian.o1979
27 listopada 2018, 16:28
Myślę że Milan w sprawie Bakayoko jest w konfortowej sytuacji. Mamy czas przyjrzeć mu się do końca sezonu i wtedy zdecydować. 35 baniek to sporo, więc sytuacja jest jasna, pokaże coś extra to zostaje, a jak nie, niech wraca do Londynu. I tyle. Jestem prawie pewny, że da z wątroby żeby tylko zostać :)
0
Wilk87
Wilk87
27 listopada 2018, 15:45
Jak będzie grał, tak jak gra teraz od ponad miesiąca, to 35 mln, to będzie tanio.
2
Cleaver
Cleaver
27 listopada 2018, 15:41
Z tymi 35 mln to bym nie przesadzał. Jezeli go wykupić to za mniejszą kwotę.
0
Yabaye
Yabaye
27 listopada 2018, 15:39
Na koniec tego sezonu te pieniądze zabrzmią jak promocja.
0
jasiom22
jasiom22
27 listopada 2018, 17:14
Nie ma na to absolutnie żadnych szans.
0
ed_rush
ed_rush
27 listopada 2018, 15:34
Początek był bardzo słaby, ale teraz gra nieporównywalnie lepiej niż Biglia, który mnie kompletnie nie przekonuje.
2
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
27 listopada 2018, 15:19
Nie no jeszcze bym się aż tak nie podniecał, jest progres ale bez przesady.
1
nokoments
nokoments
27 listopada 2018, 15:18
Jak do końca rundy nie spuści z tonu, to powinni zacząć szukać na niego kasę. Odkąd zaczął grać u nas od deski do deski (mecz z Genoą) to w zasadzie miał tylko jeden przeciętny występ - rewanż z Betisem, pozostałe dobre lub bardzo dobre. W meczu z Lazio wyglądał lepiej z każdą minutą i w dużej mierze dzięki niemu mniej więcej od 65 do 90 minuty mieliśmy w tym meczu przewagę (wg whoscored był najlepszy w naszej drużynie i drugi w całym meczu). Do pełni szczęścia brakuje tylko mniej dryblingów i większej liczby celnych podań z jego strony.
1
lopezito84
lopezito84
27 listopada 2018, 15:00
Pamiętam niedowiarków co we wrześniu pisali o wywaleniu go w styczniu. Teraz powinni paść na glebę i bić się w pierś. Mówiłem że Bakayoko jak się ogra w Milanie to będzie wielkim wzmocnieniem i miałem rację a to dopiero początek niech się jeszcze bardziej ogra podszkoli włoski to w maju Eliot wystawi Chelsea czek :-)
0
jasiom22
jasiom22
27 listopada 2018, 15:17
Brawo Ty. Zawsze miło jak ma się rację. Pamiętaj jednak, że w dyskusji i dialogu nie o to chodzi by mieć rację lub nie lub tę rację nosić jak medale. Ja sądziłem, że nic z niego nie będzie i bardzo się cieszę, że w obliczu wielkiej próby póki co nie zawodzi. Zresztą zostało 2/3 sezonu podczas którego może się jeszcze wiele wydarzyć.
7
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
27 listopada 2018, 16:31
Lopo ja nie mówię że tak nie mówiłeś - zaznaczam, ale dziwnym trafem ja to pamiętam tak, że jechał po nim każdy, każdy jeden i bardzo słusznie bo grał tragicznie. A teraz po 5 dobrych meczach juz co trzeci a i co drugi "a nie mówiłem" dziecinada..
0
lopezito84
lopezito84
28 listopada 2018, 08:30
Masz rację dziecinada
0
lopezito84
lopezito84
28 listopada 2018, 08:33
Miszczu wiem faktem jest że trochę z tą racją pojechałem ale bardziej chodziło mi o tych niedowiarków, bo wkurzało mnie wieszanie na nim psów za 2 kiepskie początki dlatego pisałem żeby dać mu czas bo odpali.
0
Adam1082
Adam1082
27 listopada 2018, 14:51
A teraz coś z zupełnie innej beczki:czytał ktoś plotki jako by Milan miał zrezygnować z wykupienia Higuaina, a sam Argentyńczyk chciał już w styczniu przenieść się do Chealsy?
0
lopezito84
lopezito84
27 listopada 2018, 15:02
Zbliża się mercato teraz będzie lawina plotek transferowych wyssanych z palca. słyszałem że Lukaku jest do wyciągnięcia z MU.
1
szfarceneger
szfarceneger
27 listopada 2018, 15:08
Higuain na pewno dogra sezon do końca w Milanie. Co dalej będzie pewnie zależeć od miejsca, na którym skończymy ligę.
0
dysha1992
dysha1992
27 listopada 2018, 20:06
Fajnie by było zamienić Lukaku z Higuainem miejscami ;)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 listopada 2018, 14:43
Wreszcie jakiś piłkarz który przyszedł do Milanu i odnalazł formę, przy przeprowadzce z Chelsea wielu obserwatorów powątpiewało w to czy odnajdzie się w Milanie i czy Milan dobrze robi interesując się nim. Teraz widać że decyzja Milanu była bardzo dobra a sam Boko dobrze czuje się w Milanie to ważne a może nawet najważniejsze, są zawodnicy wybitni jak CR7 czy Ibra którzy w każdym klubie wymiatali ale są zawodnicy którzy w jednym klubie lub w danej lidze są w czołówce zestawień a w innych sobie kompletnie nie radzą jak ktoś ostatnio wspominał o Immobile, jest młody jeśli do końca sezonu będzie prezentował się dobrze trzeba go wykupić.
6
patoo_07
patoo_07
27 listopada 2018, 14:41
Sypie głowę popiołem. Ogromny wystrzał formy w porównaniu do początku sezonu. Oby tak dalej!
2
Nesta_13
Nesta_13
27 listopada 2018, 14:37
Na ten moment zaktualizowana, podrasowana wersja Kessiego.
3
ksieciunio
ksieciunio
27 listopada 2018, 14:53
No mniej więcej. I w przeciwieństwie do Franka po odbiorze nie traci zaraz piłki.
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 listopada 2018, 14:37
Jeszcze za wcześnie na takie decyzje. Ale graj chłopie jak najlepiej potrafisz to kto wie, kto wie.
8

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się