SCUDETTO


MERCATO LIVE #12 [23:23]: Za Piątka trzeba zapłacić minimum 40 mln euro + bonusy

14 stycznia 2019, 09:34, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #12 [23:23]: Za Piątka trzeba zapłacić minimum 40 mln euro + bonusy

[09:34]: Jaka będzie przyszłość Gonzalo Higuaina? Przede wszystkim tym tematem żyją media sportowe w kontekście okna transferowego Milanu. Coraz więcej wskazuje na to, że Argentyńczyk w najbliższych dniach pożegna się z klubem. Piłkarz miał już poprosić o możliwość odejścia do Chelsea. Tymczasem, jak pisze Il Corriere della Sera, trener Gennaro Gattuso wierzy, że zmianę tych planów może przynieść środowy mecz o Superpuchar Włoch, o ile rossonerim on się po prostu ułoży, a Pipita odegra główną rolę.

[09:36]: W kontekście następcy Gonzalo Higuaina, dziennikarze niezmiennie wskazują przede wszystkim Krzysztofa Piątka lub Alvaro Moratę.

[09:50]: Na marginesie mercato Milanu - były pomocnik rossonerich, Juraj Kucka, już dziś ma pojawić się w Parmie, gdzie przejdzie testy medyczne i podpisze kontrakt z beniaminkiem, odchodząc tym samym z tureckiego Trabzonsporu.

[11:15]: Według La Repubblica, Milan jest w stanie zaoferować Genoi za Krzysztofa Piątka pieniądze i powrót Diego Laxalta, ale ta propozycja może nie przekonać Liguryjczyków.

[11:17]: Wspomniany dziennik sugeruje także, że sugestią pozostaje również Alexandre Pato, którego klub - Tianjin - ma potężne problemy w związku z aresztowaniem właściciela. Brazylijczyk mógłby przybyć na San Siro za darmo, ale rozmowy w tym celu póki co się nie rozpoczęły.

[13:23]: Według portalu MilanNews, droga prowadząca do pozyskania Yannicka Carrasco jest najbardziej skomplikowana, ale mediolańczycy wciąż nie porzucili planów ściągnięcia Belga w zimowym oknie transferowym.

[13:25]La Gazzetta dello Sport: Pierwszym nazwiskiem w kontekście wzmocnienia pomocy Milanu pozostaje Stefano Sensi.

[15:18]SportmediasetKrzysztofem Piątkiem interesują się również Napoli oraz Inter, ale to Milan może najmocniej przekonać Polaka jeśli z klubu odejdzie Gonzalo Higuain. Włodarz Genoi, Enrico Preziosi, marzy o zarobku rzędu 60 mln euro i przesunięciu transakcji na lato.

[17:00]: Media w Hiszpanii łączą intensywnie Krzysztofa Piątka z transferem do Realu Madryt, ale te włoskie obstają przy tym, że Polak będzie celem Milanu w przypadku odejścia Gonzalo Higuaina.

[17:03]: Dyrektor generalny Sassuolo, Giovanni Carnevali, dla Sky Sport: "Milan po Sensiego? Piłkarz otrzymał zapytania także od innych klubów włoskich i zagranicznych. Nasza wola jest taka, aby nie oddawać naszych najlepszych piłkarzy. Poza tym w styczniu nie sprzedamy nikogo. Również Duncan zostaje z nami".

[22:03]: Di Marzio: "Milan rozpoczął wstępne rozmowy ws. transferu Krzysztofa Piątka. Genoa nie chce go sprzedawać, ale oferta minimum 40 mln euro może zmienić zdanie Preziosiego. Polak wyraził chęć dołączenia do ekipy z San Siro. Rossoneri chcą się zabezpieczyć w razie odejścia Gonzalo Higuaina w zimę".

[23:23]: Gianluca Di Marzio informuje, że Milan musiałby zapłacić za Krzysztofa Piątka minimum 40 mln euro plus bonusy oraz przekazać Genoi ofertę transferu definitywnego. Polak ma być głównym celem rossonerich w przypadku rozstania z Gonzalo Higuainem.



182 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
przemek1899
przemek1899
15 stycznia 2019, 21:27
ja kupiłbym Duvana Zapatę
1
Rocker
Rocker
15 stycznia 2019, 22:26
To kup! :D
1
Rocker
Rocker
15 stycznia 2019, 22:26
To kup! :D
1
MrowaGDA
MrowaGDA
15 stycznia 2019, 08:29
Brak dobrej pomocy nie zmienia faktu, że Milan chce 3 napastników. Więc perspektywiczny Piątek, który da się poukładać jest lepszy niż stary Higuain, który robi co chce tylko nic mu nie wychodzi.
0
Milanista1996
Milanista1996
15 stycznia 2019, 21:13
A co sie stało w przypadku Silvy? Też to napastnik nawalił? Dobra pomoc jest fundamentem dobrej drużyny. Napastnik ma dobrze ułożyć stope wystawiac się i wykorzystywać podania i robić z nimi co należy. Tylko jeden problem. Kto mu te podania zapewni ? Kessie ? Baka ? Czy bez fomry Bonaventura? Mogą i 10 napastników kupić a i tak z taką pomocą nic wielkiego nie zdziałamy.
0
Milanista1996
Milanista1996
15 stycznia 2019, 21:15
Czasami kompletnie nie rozumiem polityki Milanu :/
0
PaoloACM
PaoloACM
15 stycznia 2019, 23:28
Widziałem ostatnio grafikę z top 10 piłkarzy którzy kreują najwięcej sytuacji do strzelenia gola dla kolegów z drużyny w 5 najlepszych ligach Europy. Na 1 miejscu..... Suso - 43 sytuacje. Okej może nasza pomoc jest drewniana ale to jednak o czymś świadczy. Dodatkowo napastnik jeszcze musi dobrze poruszać się po boisku. U Higuaina było pod tym względem widać przebłyski momentami. Nie mówię że to zły napastnik ale może w Milanie mu się po prostu nie chce?? Dodatkowo nie potrafi trzymać nerwòw na wodzy. Dobrze że zarząd szybko reaguje aczkolwiek zgadzam się też że nasi pomocnicy to też nie wirtuozi. Przydałby się ktoś kto potrafi pograć szybko z 1 piłki i ma podanie otwierające drogę do bramki ale koniec końców napastnik chyba też jest potrzebny. Higuain wypalił się już do końca u nas chyba nic więcej z niego nie będzie :(
1
hyrus13
hyrus13
15 stycznia 2019, 08:18
Mam bardzo mieszane uczucia w temacie Piątka. Z jednej strony byłoby świetnie gdyby w Milanie grał Polak. Piątek ma kapitalny instynkt i potrafi przewidzieć gdzie spadnie piłka. Problem jest taki, że jak na razie to zagrał pół sezonu na wysokim poziomie. Porównania do Szewy są na wyrost, bo Andrij zanim trafił do Milanu brylował w LM. Poza tym, jeśli w Milanie nie radzi sobie Igła, to już chyba nikt sobie nie da rady. Lepiej postawić na Cutrone, a doinwestować pomoc i ściągnąć np. Pato jako zmiennika.
1
Mormarx
Mormarx
15 stycznia 2019, 08:02
A ja mam nadzieję, że jednak porzucą temat Piątka i sięgną po Belottiego. Tak samo jak Piątek, Belloti pokazał co potrafi, a teraz jest w dołku formy i można by go taniej wyjąć. Transfermakt mówi o 30mln euro, a może dałoby się go wypożyczyć z opcją pierwokupu :P
2
Cervusius
Cervusius
15 stycznia 2019, 07:41
A mnie podoba się transfer Piątka. Może jestem tanim sentymentalistą, ale tak jak z Cutrone robi się nam nowy Inzaghi, tak Piątek ma naprawdę potencjał, żeby stać się nowym Szewczenką, tyle że z drugiej strony granicy. Nawet pobił jego rekordy w debiutanckim sezonie, mając jednak za plecami - co kluczowe dla obecnego Milanu - DREWNIANĄ pomoc 14. drużyny Serie A, która bez jego goli szorowałaby dół tabeli. Ambicji po przejściu do Milanu na pewno mu nie zabraknie, a to jest w przypadku napastnika czasem ważniejsze niż same techniczne umiejętności, jak widzimy to po kontraście Cutrone i Higuaina. Nie wspominając, że gdyby Włoch, np. Belotti, miał na tym etapie rozgrywek 13 goli i deptał po piętach Cristiano Ronaldo to kosztowałby 100+ milionów, a tu mamy gościa za dwukrotność Bertolacciego, ponadto prawdopodobnie z pieniędzy, które zwolnią się w razie odejścia Igły. Brać, brać, brać.
1
Lipido
Lipido
15 stycznia 2019, 11:35
Nam potrzebny jest właśnie taki Szewczenko. A Piątek to właśnie taki typ zawodnika jak Inzaghi.
0
Milanista1996
Milanista1996
15 stycznia 2019, 13:08
Juz lepszym ruchem byłoby ściągnąc za darmo Pato a do tych 40 M dołożyć i kupic kreatywnego pomocnika który będzie wiedział co zrobić z piłką. Pomocnik typu Seedorf czy Pirlo. Sam Piątek czy Cutrone nie zapewnią top 3 w lidze.
1
jasiom22
jasiom22
16 stycznia 2019, 10:23
Dokładnie. + jeszcze kwestia uwolnienia sie od pensji Igły.
0
Milanista1996
Milanista1996
15 stycznia 2019, 04:15
Już wolałbym Belottiego. Poważnie oni nie widzą że problem tkwi w pomocy ? Nie ważne jaki napastnik przyjdzie czy top świata Igła czy młody talent Silva, bez dobrej pomocy nikt nie będzie strzelać bramek i wygrywać meczy(chyba że ma na plecach Cutrone :p ) Smutna prawda, wystarczy spojrzeć na naszą reprezentację. Niby jest Lewy ale wyniki pozostawiają wiele do życzenia.
1
_GAHU_
_GAHU_
15 stycznia 2019, 03:56
Dla mnie Piątek to wielką niewiadoma i w naszej sytuacji wyłożenie takiej sumy na kogoś takiego to ruch ryzykowny i irracjonalny. Na wydawanie takiej kasy na ,,nikogo pewnego" mogą sobie pozwolić kluby ze światowego topu a nie My z FFP na plecach.
4
Mormarx
Mormarx
15 stycznia 2019, 07:55
Zdecydowanie tak, nie jesteśmy Realem dla którego strata 40 baniek (netto) jest do przełknięcia. Jeśli Piątek nagle zgaśnie, bo wszak rozegrał dobre ćwierć sezonu i drugie ćwierć przeciętne, to co zrobi Milan? Wypożyczy czy sprzeda za 5mln?? Nie przypadkiem Genoa chce definitywnego, drugie pół sezonu może być już kiepskie i po sezonie nie będzie wart 20mln.
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
15 stycznia 2019, 02:24
Chyba na głowę upadli z tą ceną. Jak dla mnie to max. 20 baniek i to dolarów jest wart. Kupimy kota w worku moim zdaniem. Wypożyczenie z opcją wykupu to jedyne rozsądne wyjście moim zdaniem. Zresztą skąd my mamy wsiąść 40 baniek ?
0
Andre
Andre
15 stycznia 2019, 03:16
Akurat kasę to my mamy na takie trasfery, tylko blokuje nas FFP...
0
hvast87
hvast87
16 stycznia 2019, 09:33
Wychodzi taniej jak za Pipite bo jego pensja jest olbrzymia, do tego Chelsea będzie musieć zejść z ceny za Bakayoko bo Milan wypożyczył Higuaina na cały sezon.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 stycznia 2019, 02:22
Problem polega na tym, że jeśli faktycznie Pipita chce odejść to nie za bardzo jest sens go trzymać przy jego humorach...
A kosztuje nas sporo - 36mln wykup, pensja za pół roku 7mln brutto + 18mln brutto za kolejne 3 lata to nam daje w sumie 97mln euro!! Przy całej mojej sympatii do Pipity to jak ma strzelać fochy i być nadal nieskuteczny to biorąc pod uwagę jego wiek to za te pieniądze mamy na prawdę spore pole do popisu.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2019, 02:26
9
MK92
MK92
15 stycznia 2019, 07:35
Nic dodać, nic ująć. A wygląda mi na to, że sprawy zaszły już tak daleko, że niemożliwym jest pozostanie Pipity w Milanie na wiosnę.
0
rosso94
rosso94
15 stycznia 2019, 02:07
Oby to był jednak udany transfer, jednak jedynym problemem jest to że to jego pierwszy taki sezon (tak,wiem jest młody) z taką ilością goli oby nie było jak z Il Gallo - jeden sezon wystrzałowy a potem kontuzje.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
15 stycznia 2019, 01:57
Tak czytam i czytam te komentarze i przypomina mi sie wypowiedź z przed lat dziennikarza sportowego Pana Romana Kołtonia odnośnie Lewego. Tez tak jak wy mówił że on sie nie nadaje, że to kagawa jest gwiazdą, a lewy zwykły średniak. Dzisiaj to lewy jest Top napastnikiem świata. Oczywiście, zaraz ktos powie ze lewego prowadził Kloop. Ok. Ale ja wierze w ten transfer i w to ze Krzysztof nadal będzie strzelał. Zobaczcie jak on wraca sie po piłkę. Jest aktywny w ataku. Nie czeka na decydujące podanie tylko sam włącza sie w konstruowanie akcji. A Higuain? Pasywny, czeka na podanie. Macha łapami. Nie biega. Dobra taki styl gry wymaga ludzi którzy beda mu takie piły zagrywać. W chelsea tacy są. My nie mamy. Takze myślę ze Piątek to dużo lepsza opcja dla nas, nizeli higuain.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 stycznia 2019, 01:36
Czyli idziemy na transferową wtopę roku (cieszę się ze świetnej formy Krzyśka, ale przydałoby się żeby potwierdził ją w kolejnym sezonie, bo jaka jest gwarancja, że nie zgaśnie niczym Belotti ?) .. Zarząd to niech się najpierw zastanowi, czemu każdy gracz który do nas przychodzi zaczyna grać totalne dno i wodorosty.
0
Nesta_13
Nesta_13
15 stycznia 2019, 00:46
Przecież Piątek to nie jest poziom Higuaina. Naprawdę żaden napastnik pokroju Igły nie chce do nas przyjść ?
0
epl
epl
15 stycznia 2019, 01:08
Ano nie jest. Wszak Piątek strzelił tylko 13 bramek, a Higuain aż 6.
4
Nesta_13
Nesta_13
15 stycznia 2019, 03:14
Co ma forma do poziomu ? Przecież Piątek zagrał wspaniałe pół sezonu a Igła od lat jest jednym z najlepszych napastników na świecie... Ludzie obudźcie się. To jakby uważać że Piątek jest lepszy od Cavaniego bo strzelił więcej bramek na ten moment. Dziecinne podejście.
5
epl
epl
15 stycznia 2019, 09:55
To ma, ze Higuain ma 31 lat i z formą już tylko w dół będzie leciał. Poza tym nie rozumiem co to za dziwna tendencja do usprawiedliwiania gwiazd za wszelką cenę. Higuain daje ciała to winnych szukacie w pomocy. Jasne, że Piątek może być "jednosezonowcem". Istnieje takie ryzyko. Natomiast biorąc pod uwagę wiek to ma szanse jeszcze się rozwinąć. A osobiście to uważam że nie trzeba szukać zastępstwa za Higuaina tylko zmiennika dla Cutrone. Ten chłopak od 2 sezonów bije innych naszych napastników pod każdym względem.
1
MilanMaciek95
MilanMaciek95
15 stycznia 2019, 00:35
Nie wiem jak Wy, ale sądzę, że Krzysiek ma po prostu dobre pół sezonu, a za chwilę znowu wróci do bycia średniakiem. Życzę mu dobrze, ale wydaje mi się, że on w Milanie to nie jest dobry pomysł.
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 stycznia 2019, 00:32
Jeśli możemy go kupić to kupmy go! My potrzebujemy goli i transferów zawodników będących na fali, abstrahując od tego że to Polak to zawodnik młody, pełen ambicji i jednak już pokazał klasę i jeśli jest na fali wznoszącej to niech się dalej wznosi najlepiej w barwach Milanu a może okaże się naszym nowym Shevą? Piątek będzie gryzł trawę a szans na gole powinien mieć więcej niż w Genoi mógłby się sprawdzić! I tak mieliśmy wykupić Pepitę nie wspominając o zarobkach i perspektywie spieniężenia Piątka jakby powiodło mu się w Milanie.
3
Zielony2009
Zielony2009
15 stycznia 2019, 00:25
Higuan za słaby na Milan to macie Piątka... Odchodzi najlepszy strzelec w historii Serie A, a wy się jeszcze cieszycie. To tylko wina Milanu, że piłkarze tu się krztuszą i chcą odchodzić.
2
Andre
Andre
15 stycznia 2019, 03:14
W pełni się z Tobą zgadzam. Bez dobrego trenera to i Messi by się u nas zmarnował...
0
Matim
Matim
15 stycznia 2019, 07:27
Higuain jest 54 na liście najlepszych strzelców w historii Serie A. Tak na dobrą sprawę w ciągu 5 lat gry w Serie A (nie liczę obecnego sezonu) tylko dwukrotnie przekroczył barierę 20 bramek - w ostatnim sezonie w Napoli, gdzie pobił rekord Nordahla w ilości bramek zdobytych w jednym sezonie, oraz w pierwszym sezonie w Juve, gdzie zdobył 24 bramki. Poza tym miał 16, 18 i 17 bramek. Fakt, napastnik dobry, ale czy wart tych prawie 100 mln, które by nas kosztował przez czas trwania umowy? Wątpię, a przynajmniej nie pokazuje tego na boisku.
1
majer1987
majer1987
15 stycznia 2019, 00:23
A wystarczyło nie rezygnować z Bakki i Silvy i byśmy mieli piękny atak.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
15 stycznia 2019, 00:42
Bakka pod koniec pobytu u nas potykał się o własne nogi gorzej niż Kalinic, a Silva sam chciał odejść, to co mieli go na siłę trzymać?
0
Laires
Laires
15 stycznia 2019, 00:18
Problem w tym, że wielu was marzy o klasowym zawodniku, który ma już swoją markę. Niestety taki gracz nie ma u nas perspektywy. Oczywiście wszyscy wiemy, że ryzykujemy stawiając na Piątka ale moim zdaniem to właśnie on przynajmniej zacznie, chociażby zwracać uwagę zawodników o bardziej zaawansowanych umiejętnościach. Zdecydowanie nie z topu, przynajmniej na początku. Wierzę, że mogliby z Cutrone na nowo otworzyć nam korytarz do LM.
0
tober12
tober12
14 stycznia 2019, 23:37
Moze zaciąg z Niemiec jest kilku ciekawych Jovic, Plea czy Werner
0
Semper Fideli
Semper Fideli
15 stycznia 2019, 00:52
Jovic ciekawa opcja tyle że to zawodnik Benfici a Werner po słowie z Bayernem. Plea to nic lepszego niż Krzysiek
0
tober12
tober12
14 stycznia 2019, 23:32
Pełno napastników a tu akurat Piątek.. Jest tez Ben Yedder.
0
Andre
Andre
14 stycznia 2019, 23:19
Dajcie spokój. Piątek w Milanie będzie drugim Kalinicem. Nam jest w pierwszej kolejności potrzebny klasowy środkowy rozgrywający, a nie nowy napastnik.
2
Daniel Maldini
Daniel Maldini
14 stycznia 2019, 23:16
Abstrahując od ceny Piątka i jego przydatności, to transfer Polaka do Milanu jest moim marzeniem i zapewne wielu z Was. Byłoby czymś niesamowitym zobaczyć naszego rodaka, który wychodzi w pierwszym składzie ukochanej drużyny w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Po cichu kibicuję ;)
10
AdamoX
AdamoX
15 stycznia 2019, 00:04
Zgodzę sie z Tobą kolego też za to trzymam kciuki
4
Zielony2009
Zielony2009
15 stycznia 2019, 00:31
Salamon [*]
0
tober12
tober12
14 stycznia 2019, 23:13
J... Piątek ? Serio? Nie ma innych ... Dlaczego nie możemy ściągnąć Batshuaiya lub Zapaty?
2
krisss811
krisss811
14 stycznia 2019, 23:19
Belga nie możemy bo ponoć idzie do Monako, a Zapaty nie wiem;-)
0
krisss811
krisss811
14 stycznia 2019, 23:44
Ale kto to jest Batshuayi? Ja rozumiem niechęć do kolejnych transferów napastnika, ale w czym on jest lepszy? To już bezproduktywny Silva więcej u nas zrobi. Zapata jak najbardziej, fajna opcja, ale też by kosztował chore pieniądze... wszyscy teraz kosztują. Jak za darmo to tylko Balotelli, Negredo lub Giuseppe Rossi. :)
1
tobiasz
tobiasz
14 stycznia 2019, 23:09
Nie wiem czy ktoś to czyta z administracji, ale co się dzieje ze stroną? Teraz miałem błąd, że domain has been suspended. Naprawdę dramat i jak dalej pójdzie to pozostane przy fanowskim subreddicie :(
4
Ginevra
Ginevra
15 stycznia 2019, 00:16
powinno już być ok, były prace przy serwerze
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
14 stycznia 2019, 23:08
W kwocie 40-50mln mamy Duvan Zapata. Dorzucić Atalancie Laxalt i -15mln mniej. Tak przy okazji chłop jest w gazie w grudniu bodajże 10 albo 9 goli a styczeń zaczął od gola i asysty w pucharze. Dla mnie solidny napadziora na serie A gwarantujący min 10 goli w sezonie ale i z 5 asyst. Do tego nie obrazi się jak będzie grał na zmianę z Cutrone. Brać póki gorący :)
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 stycznia 2019, 06:56
Duvan Zapata czyli kolejny Kalinic- typowy wyrobnik, który nigdy nie przeskoczy pewnego poziomu.To już lepiej wziąć Pato lub wypożyczyć Falcao.
0
Madman
Madman
14 stycznia 2019, 22:49
A czym Pipita was przekonuje ? Jest Machajem widac,ze nie chce grac w Milanie. Dla mnie niech juz idzie. Po co ktos kto nie chce tu byc? Wole juz Piatka tak tak wiem eklapa itd. Ale napewno brak zaangazowania zarzucic mu nie bedzie mozna. I teraz pytanie do znaffcow:) Ile Pipita strzelilby goli w Genui? Jezeli tam gorsza pomoc jest niz nasza.Dziekuje dobranoc
5
Madman
Madman
14 stycznia 2019, 22:40
Piatek bedzie gryzc napewno trawe. Wiec bedzie 2 napdziorow co gryza trawe. A teraz co mamy? Machaja i jednego co gryzie trawe.
4
marcinomilano
marcinomilano
14 stycznia 2019, 22:34
A co z Cutrone jeśli przyjdzie Piątek (co uważam za absurd i wątpię, że będzie to miało miejsce)? Zostaniemy z dwoma napastnikami "finisherami", oboje w wieku 21-22 lata. Czy jest sens, żeby znowu blokować Cutrone? No powiem szczerze, że niespecjalnie to widzę
5
Santiago
Santiago
14 stycznia 2019, 22:41
A niech sie rotują, jeden będzie miał gorsze tygodnie to będzie grał drugi. Lepszy już Piątek niż 31 letni Higuain, z pensją 9 baniek + kolejne 54 za transfer (18 wypożyczenie i wykup 36)
6
Madman
Madman
14 stycznia 2019, 22:44
popieram santiago.
0
pepe82
pepe82
14 stycznia 2019, 23:19
Za 40baniek tez wole Piatka. Mimo ,iz jest wielu innych grajkow dostepnych na rynku. Zakontraktowanie Piatka bedzie miec jeden plus. Mianowicie reputacja. Wiele klubow go niby chce a przychodzi do Milanu nie np, do Realu. Takie sprawy tezmaja znaczenie. A druga sprawa ,moze sie okaze drugim Lewandowskim. Do tego Paqueta i optymistycznie wzbijemy sie poziom wyzej.
0
pepe82
pepe82
14 stycznia 2019, 23:19
Za 40baniek tez wole Piatka. Mimo ,iz jest wielu innych grajkow dostepnych na rynku. Zakontraktowanie Piatka bedzie miec jeden plus. Mianowicie reputacja. Wiele klubow go niby chce a przychodzi do Milanu nie np, do Realu. Takie sprawy tezmaja znaczenie. A druga sprawa ,moze sie okaze drugim Lewandowskim. Do tego Paqueta i optymistycznie wzbijemy sie poziom wyzej.
0
Mieszko
Mieszko
14 stycznia 2019, 23:34
Pepe82 akurat reputacja tu nie pasuje. 2 topowych grajkow na swoich pozycjach odejdzie z Milanu po kilkumieiecnej przygodzie...jaka gwiazda będzie chciała tu przyjść?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
14 stycznia 2019, 21:50
Pomysł z Piątkiem nie jest zły ale ludzie nie za takie pieniądze dajcie spokój.. 60 baniek to kombinować z jakimś szrotem i próbować Chiese z Violi wyciągnąć. Belotti też fajna opcja tyle że tam też prezesina wola za niego kosmiczna kasę. Mimo wszystko wierzę w rozsądek Leo i Gazidisa
0
marllowe
marllowe
14 stycznia 2019, 22:40
No straszna kwota za kogoś kto biegał po boiskach Ekstraklasy na wiosnę... liczą, że eksploduje jeszcze bardziej ale to ryzykowne. Chiesa to nie "9" a Belotti ... nie przekonuje. Może Pipita zostanie do końca sezonu.
0
Santiago
Santiago
14 stycznia 2019, 22:47
Belotti tylko raz w karierze przekroczył bariere 15 bramek w sezonie. Płacenie za kogoś takiego +50 mln to jeszcze większa ruletka niż Krzychu, bo Polak przynajmniej młodszy i na fali.
0
Vol'jin
Vol'jin
15 stycznia 2019, 01:12
pomiędzy Piątkiem a Belottim to 2 lata różnicy prawie żadna de facto
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 stycznia 2019, 18:35
Swoją drogą skoro Milan chce wydać 50-60 mln. na napastnika to czemu nie Immobile?Czy on też jest za stary dla Gazidisa?
1
Semper Fideli
Semper Fideli
14 stycznia 2019, 21:53
Za stary, do tego jego też Lazio by nie oddało w zimie
0
Daniel93
Daniel93
14 stycznia 2019, 18:24
Hm moze jak nie Piatek to Simeone z Violi? Ciekawe ile by za niego krzykneli
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 stycznia 2019, 18:20
Ciekawe ile by kosztował Belotti. Chciałbym go w Milanie zobaczyć.
3
Skot Łilson
Skot Łilson
14 stycznia 2019, 22:01
Podobno teraz koło 50 mln. Byłby do wyciągnięcia i jest pewniejszy niż Piątek bo zalicza 4 solidny sezon. Fajnie byłoby go mieć u siebie bo nikt z czołówki i tak nie przyjdzie, a będzie lepszy od Piątka czy Moraty. Do tego wzmocnić pomoc i może udałoby się wcisnąć jakiegoś Boriniego czy Laxalta Torino by obniżyć trochę kwotę.
1
marllowe
marllowe
14 stycznia 2019, 18:02
Jak ta drużyna ma się "budować" mentalnie jak to druga już ucieczka uznanego gracza z szatni Milanu ( różnica tylko taka, że Bonucci chyba chwilowo uwierzył w projekt bo Higuain kazał sobie dopłacić za to "zesłanie" 1kk euro do zarobków z Juve). Na moje oko wraz z przyjściem nowego łysego Kondora zmienił się kurs projektu i różni się od wizji Leonardo. Brazylijczyk chce budować drużynę "na już", sukcesy za 2-3 lata... Gazidis będzie chciał budować drużynę perspektywiczną - z naciskiem na perspektywę finansową czyli potencjalny zarobek za parę lat dla Elliotu - a niekoniecznie nastawioną na spory sukces piłkarski. Awans do LM będzie im wystarczał. Która wizja jest dla Milanu lepsza wg Was?
0
Santiago
Santiago
14 stycznia 2019, 18:23
We Włoszech nie ma tak silnej konkurencji jak w PL czy LaLiga. Więc taka perspektywiczna drużyna budowana na 22-25 letnich talentach spokojnie może zajmować 2-3 miejsce i fajnie sie pokazywać w LM, ale kluczem do tego jest dobry scouting i mądry trener z głową na karku.
0
Cisek666
Cisek666
14 stycznia 2019, 17:47
Sławek Peszko do Milanu ;)
1
MarcoFerrero
MarcoFerrero
14 stycznia 2019, 17:33
Nadal liczę że jakimś sposobem wyrwiemy Keana i przy nim i Cutro będziemy mieli spokoj z napadem na lata
1
Janczelotti
Janczelotti
14 stycznia 2019, 17:46
Wątpię żeby Juventus zgodził się na taki deal drugi raz, chociaż fajnie by było :D
2
Zuber
Zuber
14 stycznia 2019, 17:23
Brać Balotelliego i sprawa w ataku rozwiązana, nikogo lepszego nie wyciągniemy i tak, nie ma co się oszukiwać. On przynajmniej nie czeka na piłkę ale sam też coś potrafi wykreować. Pomocy raczej nikim sensownym nie wzmocnimy. Ogólnie to nikt nam nie pójdzie na rękę z tym wypożyczeniem i opcją wykupu. Ja to bym może upolował kogoś z Atalanty, mamy z nimi w miarę dobre stosunki a taki Papu Gomez wjechałby jak znalazł na lewe skrzydło, dla niego to może być ostatnia szansa na Milan.
0
Vol'jin
Vol'jin
14 stycznia 2019, 17:28
. On przynajmniej nie czeka na piłkę ale sam też coś potrafi wykreować. xD xD jak mu się chcę inaczej stojanow, zresztą w Nicei znowu swoje lenistwo odpiernicza wiec po co 3 raz ma tu przychodzić i stojanowa grać. Jeszcze dostanie gwizdy biedak i uzna to za rasizm
0
Wolly
Wolly
14 stycznia 2019, 17:48
Oby nie Balotelli, on rozwaliłby szatnie totalnie.
0
Zuber
Zuber
14 stycznia 2019, 17:49
Za to Higuain biega aż mu się kurzy spod dupy. Oglądałem kilka meczów Nicei w tamtym sezonie i grał dobrze, a że nie pozwolili mu odejść no to jak to Balo strzelił focha nic nowego. Na pół sezonu by się przydał.
1
Krisu
Krisu
14 stycznia 2019, 17:13
Ciekawe o jakiej sumie pieniedzy + karta Laxalta mysla w kwestii wymiany z Piatka, 40mln?
0
mathiaz
mathiaz
14 stycznia 2019, 17:42
Jak dodamy Berto to może uda się zbić do 20mln:)
0
pepe82
pepe82
14 stycznia 2019, 16:32
https://transfery.info/121481,oficjalnie-negredo-i-cabaye-odchodza-z-al-nasr-kierunek-europa Rozwiazanie na srodek obrony I odnosnie napastnika.
0
Wolly
Wolly
14 stycznia 2019, 16:42
Jakby chcieli podpisać kontrakt na max 1,5 roku. To może i by miało sens.
1
Wolly
Wolly
14 stycznia 2019, 17:13
Taki szrot?
0
Catzone
Catzone
14 stycznia 2019, 17:21
Jaki środkowy obrońca? XD
6
pepe82
pepe82
15 stycznia 2019, 09:11
Catzone to pomylka byla , pomicnik oczywiscie. Koper789 napewna sa lepsi od Ciebie.
0
fett85
fett85
14 stycznia 2019, 16:13
Był Mirabelli jest Leonardo&Maldini. Wszyscy panowie nie potrafili dokonać wartościowych transferów, a jak już dokonali jakiegoś głośnego wzmocnienia to sprowadzani zawodnicy szybciutko chcą odejść z Milanu. Przecież to zakrawa na kpinę. Pokazuje to również, że klub jest nieprofesjonalny. Plany transferowe Milanu (pomijając już kwestię kary UEFA) są zwyczajnie żałosne, ale co się dziwić skoro wszyscy widzą co się tu wyczynia? Kto tu ma przyjść, jak głośne nazwiska odchodzą? Chcę wierzyć w lepsze jutro, ale czekam na nie od 2012 roku i szczerze powiedziawszy sam pomału zaczynam wątpić czy nadejdzie.

Jeżeli chodzi o kwestię Piątka. Chłopak jest ok, ma talent, ale żeby typować go na następcę Igły trzeba albo mieć jaja, albo być naiwnym. Sprowadzenie zawodnika za grube pieniądze, który w swoim życiu dopiero pół rundy rozegrał na dobrym poziomie trzeba nazwać kupowaniem kota w worku. Olbrzymie ryzyko. Morata natomiast to żadne wyjście, drugi Kalinić. Kiepska sprawa.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2019, 16:22
5
Jacek 81
Jacek 81
14 stycznia 2019, 16:10
JA mu się tam nie dziwię, że chce odejść. Jest w dobrym wieku dla napastnika, jeszcze 2-3 lata pogra na wysokim poziomie. A tu trafił do Milanu, który gra przeciętnie, głównie wrzutki, jest sfrustrowany, że trafił do przeciętnego zespołu, na dodatek słyszy, że nie wiadomo czy go wykupią. NA dodatek chce go trener, który ustawia grę jak on lubi. Sorry ale jak spojrzeć tak z jego perspektywy - a nie fana- to ja też bym uciekał z Milanu
0
Wolly
Wolly
14 stycznia 2019, 16:45
Z drugiej strony za miesiąc wraca Biglia, do tego przyszedł Paqueta. Oni stworzą mu więcej okazji.
0
Cesash
Cesash
14 stycznia 2019, 15:44
Jak Igła chce iść to nie ma co go trzymać na siłę. 60 baniek za Piątka to co najmniej o 20 za dużo. Martwi mnie jedynie że Cutrone jest ciągle odsuwany na drugi plan a tak na prawdę tylko on udowadnia swoją wartość w ataku u nas w ostatnich dwóch latach.
7
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 stycznia 2019, 15:42
Chelsea po Paredesa idzie .. i pomyśleć, że można było mieć jego zamiast Biglii .. za 20 mln .. ale jaja się w tym klubie dzieją. Za słaby na Milan podobno .. a dobry na Chelsea .
0
Cleaver
Cleaver
14 stycznia 2019, 15:37
60 mln. Jak ten rynek jest zepsuty...
0
pepe82
pepe82
14 stycznia 2019, 15:42
Nikt nie da za niego 60 baniek. Belotti mial kosztowac 100 I nikt go nie kupil, a ponoc chetnych bylo tylo samo co teraz na Piatka. Albo zostanie w Genui albo pojdzie gora maks za 40. Druga spraw chetnie bym go widzial u nas ale razem z jeszcze jednym napastnikiem. 2 napastnikow to malo.
0
pepe82
pepe82
14 stycznia 2019, 15:43
Nikt nie da za niego 60 baniek. Belotti mial kosztowac 100 I nikt go nie kupil, a ponoc chetnych bylo tylo samo co teraz na Piatka. Albo zostanie w Genui albo pojdzie gora maks za 40. Druga spraw chetnie bym go widzial u nas ale razem z jeszcze jednym napastnikiem. 2 napastnikow to malo.
0
gorylmagila
gorylmagila
14 stycznia 2019, 15:32
Najwyraźniej Milan traci na kolejnym polu ... Historia już nie przyciąga, sukcesów sportowych też nie ma a wizja projektu też nie przemawia.... Gonzalo zaliczył sportową degradację. Na początku jakaś tam motywacja była ale im dalej w las tym gorzej. Jeśli Higuain nie chce grać w Milanie to dlaczego inni wielcy mieliby chcieć ?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 stycznia 2019, 15:37
A może po prostu od samego początku myślał o Chelsea i stąd narastająca frustracja+powolny zjazd formy, który zresztą rozpoczął się już w poprzednim sezonie?
1
gorylmagila
gorylmagila
14 stycznia 2019, 16:03
Tylko większość będzie myślała, że Milan jest słaby dlatego Higuain nie chce tam grać. Nie wezmą pod uwagę powodów podanych przez Ciebie ...
0
dysha1992
dysha1992
14 stycznia 2019, 18:05
A co Igła pokazał w ostatnim sezonie w Juve? Słabiutko było...
0
gorylmagila
gorylmagila
15 stycznia 2019, 07:36
Mogę mylić się, ale inaczej jest rozpatrywana postawa Gonzalo w Juve a inaczej w Milanie. Milanowi mogą zarzucić, że ma słaby zespół a coś takiego w Juventusie nie przeszłoby.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
14 stycznia 2019, 15:29
Zabawnie bedzie, jest Igla rzeczywiscie poprosil o transfer dajac tym samym do zrozumienia, ze nie chce u nas grac, a Chelsea go nie sciagnie xd zostaly 2 tygodnie, a Milan musi miec zastepstwo.. Poza tym podobno wlodarz The Blues nie chce wykladac na Pipite kasy..
0
cbvirus
cbvirus
14 stycznia 2019, 15:24
Ptaszki ćwierkają (jakkolwiek to dla niektórych nie zabrzmi), że Piątek jest o krok od Realu, więc Milan jest bez szans w tym starciu.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
14 stycznia 2019, 15:27
Real prędzej będzie się przepychać o Hazarda, niż zawracać głowę Polakiem. Hiszpańska prasa to naczelni mitomani.
6
Vol'jin
Vol'jin
14 stycznia 2019, 15:30
te ptaszki to AS czy Marca? :)
1
cbvirus
cbvirus
14 stycznia 2019, 15:52
DS, AS, Cadena SER.
0
grzegorzzg
grzegorzzg
14 stycznia 2019, 14:57
Teraz mieć takich zawodników oddanych jak w złotej erze AC MILANU to chyba cud, piłka teraz to nie przyjemność a kasa i kasa i jeszcze raz kasa, smutne...
0
Mateusz1899
Mateusz1899
14 stycznia 2019, 14:41
Skoro Higuain nie chce u nas grać ( co było do przewidzenia) to krzyżyk na drogę. Nie potrzebny nam piłkarz który strzela fochy i zarabia krocie. Ja bym chętnie Quagiarellę u nas zobaczył - piłkarz może i niemłody ale gwarantujący te 10-15 bramek w sezonie. Jako zmiennik do rotacji z Cutrone idealny. Do tego jakby się np w ramach rekompensaty udało wyrwać Keana z Juve to byłoby już zupełnie marzenie, jeśli nie to 3 napastnik ktoś z Primki ewentualnie jakiś niedrogi transfer i dociągniemy ten sezon do końca
1
marunio
marunio
14 stycznia 2019, 15:06
duzo osob chce zeby cutrone byl pierwszym napastnikiem, ale zapominaja ile on ma lat, moze jest dobry, ale musi miec jakiegos mentora, tak jest z kazda pozycja, ktos kto go poprowadzi, pewnie by sie rozwnial grajac caly czas ale nie tak bardzo jak ze starszym kolega.
0
Vol'jin
Vol'jin
14 stycznia 2019, 15:08
a Kane miał mentora w Spurs?
2
Klimczer
Klimczer
14 stycznia 2019, 15:20
marunio Dlaczego uważasz ,że wiek stoi na przeszkodzie twoją logiką taki Mbappe który jest w drużynie roku nie powinien dostawać grać w pierwszym zespole bo ma 20 lat i potrzebuje mentora ?
2
epl
epl
14 stycznia 2019, 17:10
Jeśli Cutrone ma wchodzić z ławki za takich "mentorów" jak Kalinic czy Higuain to lepiej niech ucieka (ciężko mi się to pisze) do zespołu który da mu status adekwatny do umiejętności.
0
Rafał0209
Rafał0209
14 stycznia 2019, 14:28
Podobno Juve odrzuciło możliwość wypożyczenia , a wątpię by Abramowicz włożył kase od razu skoro nie chce go w Chelsea ,jeszcze będą jaja jak zostanie
0
_GAHU_
_GAHU_
14 stycznia 2019, 14:20
Mając do wyboru Morate i Pato bez mrugnięcia okiem stawiam na opcję drugą. Dlaczego? Jest to opcja dużo tańsza co chcąc nie chcąc ma dla nas w tym momencie duże znaczenie. Ponadto uważam że większe zaangażowanie wykazałby Pato po powrocie niż Morata,,wypchnięty " z Chelsea wzamian za Higuaina. Dla mnie podstawowym napastnikiem powinien i tak zostać Cutrone bo chłopak ma talent i wykazuje największe zaangażowanie ze wszystkich obecnych w klubie. Może nie jest gotowy na rozegranie pełnego sezonu stąd ściągnięcie napastnika w zamian za igłę jest konieczne ale dla mnie Patrick powinien zostać numerem jeden.
7
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się