SCUDETTO


MERCATO LIVE #17 [20:49]: Transfer Piątka niemal gotowy. We wtorek finalizacja

19 stycznia 2019, 09:20, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #17 [20:49]: Transfer Piątka niemal gotowy. We wtorek finalizacja

[09:20]Krzysztof Piątek jest już jedną nogą w Milanie - informują zgodnie włoskie media. Rossoneri osiągnęli z Genoą porozumienie w sprawie transferu definitywnego za 35 mln euro plus bonusy (karta Polaka wyceniona została na 40 mln euro). Sam napastnik podpisze na San Siro umowę ważną do 30 czerwca 2023 z zarobkami około 2 mln euro za każdy sezon. Jednocześnie w drugą stronę mogą powędrować Alen Halilović Andrea Bertolacci, choć - zdaniem mediów - Liguryjczykom łatwiej będzie dogadać się z Chorwatem niż Włochem. Chodzi o kwestie finansowe. Kolejne rozmowy na linii Milan - Genoa mają odbyć się we wtorkowy poranek, po poniedziałkowym meczu obu drużyn. Najprawdopodobniej da to zielone światło do finalizacji całej operacji. Tymczasem Gonzalo Higuain trenuje w Milanello i oczekuje na pozwolenie, aby lecieć do Londynu i przejść testy medyczne przed przenosinami do zespołu Chelsea. Argentyńczyk zostanie jednak w klubie dopóki nie ruszy finalizacja transferu Piątka, a więc najprawdopodobniej do wtorku. Czy więc Pipita zagra z Genoą? To mimo wszystko wątpliwe.

[09:23]: W Milanie myślą także o wzmocnieniu innych pozycji. Jak podał wczoraj Gianluca Di Marzio, rossoneri złożyli Napoli ofertę wypożyczenie z prawem wykupu Amadou Diawary, ale klub z południa Włoch chciałby transferu definitywnego. Oprócz kwestii nowego pomocnika, mediolańczycy pragną jeszcze sprowadzić skrzydłowego. Zdaniem Di Marzio, na szczycie listy niezmiennie pozostaje Yannick Carrasco.

[09:39]: Jak podkreśla La Gazzetta dello Sport, płatność Milanu za Krzysztofa Piątka w wysokości 35 mln euro zostanie rozbita na trzy raty, aby zmieścić się w ramach Finansowego Fair Play.

[11:12]Tuttosport rozpisuje się o wielkiej złości kibiców Genoi. Fani Gryfów są bardzo zdenerwowani na właściciela Enrico Preziosi, że ten pozbawia drużynę najlepsze strzelca, Krzysztofa Piątka, już po tak krótkim czasie.

[11:37]: Podczas wczorajszych rozmów przedstawicieli Milanu i Genoi, oprócz Leonardo i Paolo Maldiniego, obecny był Ivan Gazidis, który - jak pisze Corriere della Sera - jest najbardziej sceptycznym z wymienionego grona, jeśli chodzi o sprowadzenie Krzysztofa Piątka. Dyrektor generalny uważa, iż transfer ten jest zbyt kosztowny, a sam napastnik charakterystyką za bardzo przypomina Patricka Cutrone. 

[13:00]: Tomasz Włodarczyk z Przeglądu Sportowego potwierdził w programie Stan Futbolu, że Krzysztof Piątek jest o krok od transferu do Milanu. Oto jego słowa: "Z moich informacji wynika, że Krzysiek podpisze z Milanem kontrakt we wtorek. Możliwe jest również ogłoszenie transferu jutro wieczorem, ale to będzie trudne. Prawdopodobnie Piątek obejrzy na trybunach swoich przyszłych kolegów podczas poniedziałkowego meczu i następnego dnia przejdzie testy medyczne i podpisze kontrakt".

[15:41]: Jak informuje serwis GianlucaDiMarzio.com, 18-letni Tiago Djalo przyleci w poniedziałek z Lizbony do Mediolanu, aby związać się umową z Milanem. W walce o utalentowanego obrońcę rossoneri uprzedzili Lazio oraz oba kluby z Manchesteru - United i City. Sporting CP zastrzegł sobie w umowie, że mediolańczycy nie mogą w przyszłości odsprzedać zawodnika do Porto i Benfiki. Do końca obecnego sezonu Djalo będzie członkiem Primavery.

[20:46]: Skauci Milanu złożyli pozytywne raporty na temat Edona Zhegrovy. 19-latek jest reprezentantem Kosowa, ale na co dzień reprezentuje belgijski Genk, gdzie występuje na pozycji skrzydłowego, a w obecnym sezonie w 12 meczach strzelił 4 gole i zanotował asystę. Teraz Leonardo musi podjąć decyzję co do dalszych kroków w sprawie młodego piłkarza, informuje Sportmediaset.

[20:49]: Sky Sport: Po dzisiejszej sesji treningowej, kiedy piłkarze Genoi opuszczali centrum treningowe, do Krzysztofa Piątka podeszli kibice ekipy z Ligurii, a jeden z nich dał mu klubowe szalik i życzył powodzenia w Milanie. Polak odparł jedynie "poczekaj", dając do zrozumienia, aby z życzeniami wstrzymać się do oficjalnego potwierdzenia transferu.

 



167 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
roby
roby
20 stycznia 2019, 09:21
Z Genua chyba mielismy najwiecej transferow...przypomni mi ktos jakiegos zawodnika ktory u nas dobrze zagral???
0
patrykas
patrykas
20 stycznia 2019, 01:25
Poczekaj niech Higuain odejdzie.
0
POE
POE
20 stycznia 2019, 00:31
https://www.youtube.com/watch?v=Rzh3EIpmL3M "Sporting CP zastrzegł sobie w umowie, że mediolańczycy nie mogą w przyszłości odsprzedać zawodnika do Porto i Benfiki" Podoba mi się to !
0
Vol'jin
19 stycznia 2019, 23:22
o pan 10 milionow Fabregas asysta, ale nie do tego piłkarza xD https://twitter.com/SBurritos_/status/1086723130868011009
8
POE
POE
20 stycznia 2019, 00:22
ale brameczka
0
Maldini81
Maldini81
19 stycznia 2019, 23:17
Forza Milan !!!!!!!
3
Luksta1805
Luksta1805
19 stycznia 2019, 23:13
Diawara dobrze się zapowiadał, ale wyszedł raczej na średniaka. Tez nie kumam po co Milan chce go ściągnąć?
0
jasiom22
19 stycznia 2019, 23:07
Dobry występ Locatellego przeciwko Interowi, szkoda że podawał zamiast walić w końcówce... ale byłaby heca gdyby Inter przegrał 0-1 po bramce Loca. Locatelli powinien był zostać w Milanie, i zarząd z trenerem na czele powinni byli go do tego przekonać, a nie teraz jakiś Diawara za miliony?! czy to abstrakcyjne trzymanie Bertolacciego i Montolivo... Calabria grający w pomocy...?? ciągle cięzko mi zrozumieć ten transfer.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
19 stycznia 2019, 23:38
Nie utrzymasz chłopaka na siłę jeśli chce grać.. I prawda jest taka że dobrze ze odszedł bo u nas by się nie rozwinął na ławce a w Sasuolo jest szansa. Głupota było oddanie bez żadnej opcji powrotu do klubu.
7
Gol
Gol
19 stycznia 2019, 23:55
Nikt Montolivo nie chce już w Milanie od 2 lat, a gra tutaj bo nie chce odejść bo nikt mu podobnych zarobków do tych w Milanie nie zapewni. Kontrakt podpisywał z nim Galliani, kiedy jeszcze w miarę trzymał poziom. Za Bertolacciego odpowiada Gattuso, ale też Włoch godził się z rolą rezerwowego, nie było wielkich nadziej związanych z tym zawodnikiem i nie potrzebował minut na boisku bo już od dawna wiadomo że prochu to on raczej nie wymyśli więc jako rezerwowy który zagra 5 spotkań w sezonie to pasował. Locatelli gra na pozycji na których mamy moim zdaniem 3 lepszych zawodników - Kessie, Bakayoko i Biglia. Więc no raczej ciężko byłoby mu wywalczyć miejsce w składzie, zwłaszcza że pierwotnie Gattuso chciał grać 4-3-3, a że jest młody i może jeszcze coś poprawić w swojej grze (chociaż moim zdaniem jest ułomny taktycznie i tego niestety ale raczej się nie pozbędzie) to odszedł do Sassuolo gdzie będzie dostawał regularnie szansę na grę.
3
jasiom22
19 stycznia 2019, 23:56
Może i tak, opcja powrotu byłaby wystarczająca... gdyby była.
0
jasiom22
20 stycznia 2019, 00:01
Wszystko zgoda... co nie zmienia tego że klub mysli o sciągnięcu Diawary.. :-/ Calabria grał w pomocy... :-/ a Montolivo i Bertolacci nie dostali nawet minuty od Gattuso. :-/ Więc nawet cięzko ocenić ich przydatnośc w roli "rezerowych" ponoć z "takimi samymi szansami" na grę jak inni... :-/
1
Piotrek1899
19 stycznia 2019, 22:35
Inter znowu posiał punkty... Już dawno powinniśmy ich przeskoczyć. Niestety, mamy trenera takiego, a nie innego, więc trzeba obejść się smakiem.
0
Milanboy
19 stycznia 2019, 22:43
dobra przestancie, obecnie Inter jest dla nas nieosiągalny, a tak poza tym grali z Sassuolo więc nie dziw się
8
Daniel Maldini
Daniel Maldini
19 stycznia 2019, 23:06
Czy ja wiem, czy taki nieosiągalny? Nie tak dawno mieliśmy okazję doskoczyć do nich na 1 punkt - w okolicznościach, w których Roma i Lazio traciły punkty, a my fuksem je wyszarpywaliśmy. Poza tym, gdy czasem patrzę na ich grę, to idzie odnieść wrażenie, że mecze ratuje im Handanovic i Icardi - coś jak naszej reprezentacji Lewandowski.
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
19 stycznia 2019, 23:09
Fakt faktem, Interowi przynajmniej udało się rozstrzelać na wyjeździe Bologne, która się zabarykadowała, gdzie my nawet nie zdobyliśmy bramki. Żałosny był to mecz, ale mecz meczowi nierówny.
0
Gol
Gol
19 stycznia 2019, 23:58
Inter nieosiągalny dla nas, panowie... Nie wiem skąd to przekonanie o mocy Interu, oglądam ich 3/4 spotkań i grają kaszane. Fakt wyglądają lepiej od nas, no ale Olimpiakos Pierus też (chociaż to pewnie zasługa lepszej kadry przynajmniej wedle tego co piszą nieraz wyznawcy geniuszu Gattuso) gdyż my stylu i koncepcji zwyczajnie albo nie mamy, albo mamy bardzo błahą. Fakt niektóre mecze potrafią zagrać na wysokich obrotach (co nam się w tym sezonie praktycznie nie zdarza), natomiast większość spotkań grają w kratkę, bez przekonania, dodatkowo duża część składu jest obecnie pod formą i widać że Spaletti nie do końca wie co jest powodem problemów Interu. Podsumowując - Jakaś moc tam w Interze drzemie, ale póki co chrapie bardzo mocno. Daniel Maldini bardzo dobrze to opisał w swojej odpowiedzi, jeszcze do niedawna mogliśmy nawet Inter wyprzedzić w tabeli, no ale punkty zabierały nam potęgi końca tabeli więc no niestety ale się ostatecznie nie udało. Oczywiście, w końcu faktycznie nam odjedzie tak samo jak Juventus jeżeli my nadal będziemy stać w miejscu, no a obecnie moim zdaniem stoimy bo naprawdę Milan przez pół roku od spotkania z Napoli nie wykonał jednego małego symbolicznego kroku w przód, to zresztą nie tylko Inter nam odjedzie.
4
KingBunny
KingBunny
20 stycznia 2019, 05:14
Jeżeli dany zespół gra o wyższe cele niż Milan to tak, jest nieosiągalny.
0
Gol
Gol
20 stycznia 2019, 09:02
KingBunny - A gra ? Z LM Inter odpadł już po fazie grupowej, owszem grupe mieli trudną natomiast wyeliminowali się sami remisem w ostatniej kolejce z PSV. Mistrze Włoch raczej nie zostaną, na wicemistrzostwo ich również raczej nie stać (za chwile 7 punktów straty do Napoli) więc grają o LM, tak samo jak Milan. Do finału Pucharu Włoch również jest daleko żeby wróżyć z fusów. Więc jedyne o co (jeszcze) gra Inter, a z czym Milan już się pożegnał to chyba możliwość zgarnięcia LE ale przy takiej konkurencji wielkich szans na wygraną nie mają (no ale nadal większe niż my). Więc ?
1
KingBunny
KingBunny
20 stycznia 2019, 15:45
Milan modli się żeby zająć 4 miejsce w lidze, a Inter celuje w wicemistrzostwo, a minimum to 3 miejsce, więc dostrzegam różnicę.
0
jasiom22
19 stycznia 2019, 22:35
Czy Edon Zhegrova to następca Halilovića? o co chodzi? podobno Halilović tak jak i Bertolacci nie chcą do Genui... eh..
0
AdrianoGalliani
19 stycznia 2019, 22:47
Halilović ma ambicję i walczy o pierwszy skład.
3
Semper Fideli
Semper Fideli
19 stycznia 2019, 22:26
Z innej beczki, ale serducho w mecz wkłada Sasuolo dziś aż miło się to ogląda mimo braków jakie posiadają, brawo. Szkoda że Gattuso nie potrafi tego zaszczepić u nas aż dziwne..
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 stycznia 2019, 21:47
Problem to będzie z Andre Silvą. Nie wierzę że go Sevilla wykupi. Nie zapłacą za przeciętniaka takie pieniądze.
1
Zako
Zako
19 stycznia 2019, 21:59
Można go będzie najwyzej pchnąć do jakigoś Wolves.
0
nokoments
19 stycznia 2019, 22:31
Bez jego sprzedaży może nam się FFP posypać, ale może wróci i dogada się z obecnym / nowym trenerem i wskoczy na wyższy poziom jak Suso po swoim wypożyczeniu? XDDD
0
Mirek99999999
19 stycznia 2019, 22:32
jedyna nadzieja w jego agencie, że wypchnie go dalej za ładne pieniądze, oby tylko tak jak Bacca nie uparł się zostać tam gdzie był wypożyczony, ale w takim wypadku powinniśmy go ściągnąć z powrotem, byłby niezłym rezerwowym o ile nie płakał by za dużo, że nie gra w pierwszym składzie.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
19 stycznia 2019, 21:43
Jestem sceptycznie nastawiony do transferu Krzycha, ale jak myślę, że posadził on na ławce Lapdule, za którym wielu tęskniło - w tym ja - to coraz bardziej cieszy mnie wizja oglądania Polaka w czerwono-czarnych barwach.
3
Mirek99999999
19 stycznia 2019, 22:34
bardzo lubiłem Lapadule, ale powiedzmy sobie szczerze, że on oprócz niesamowitego zaangażowania niewiele więcej miał do zaoferowania.
4
jasiom22
19 stycznia 2019, 22:36
Piątek musi poprawić lewą noge...
0
ShevaMS
ShevaMS
19 stycznia 2019, 23:45
Lapadula to wielkie zaangażowanie, cały nasz skład powinien się od niego uczyc
1
Adam1082
Adam1082
19 stycznia 2019, 21:40
Adrién Rabiot To jest pomocnik jakiego nam trzeba.
2
Milanboy
19 stycznia 2019, 21:42
Nie, nie potrzeba nam pomocnika który jest synalkiem mamusi i który jest równie toporny co Kessie, a wiem bo go oglądałem parę razy w akcji
7
Vol'jin
19 stycznia 2019, 21:45
gość z ego najlepszego na świecie a jak nie idzie to na skargę do mamusii :)
7
Andre
Andre
19 stycznia 2019, 22:35
Oj, ja również bardzo bym go chciał w Milanie, ale wydaje mi się, że w tej chwili jest to jeden z tych transferów niemożliwych do zrealizowania...
0
Vol'jin
19 stycznia 2019, 22:37
serio chcecie gościa który jak się nie łapie do kadry to robi focha na kadrę? albo idzie na skargę do właściciela bo go Blanc nie chciał wystawić? gośc się zachowuje jak primadoona a gówno osiągnęła https://transfery.info/121601,adrien-rabiot-kariera-kontrolowana
1
Milanboy
19 stycznia 2019, 22:42
Andre- nie, żadnych Rabiotów, nam tacy gracze nie są potrzebni, chcesz kreatora? Lobotka obecnie nie jest wcale trudny do wyjęcia , choć pewnie BVB go za Weigla weźmie jeśli odejdzie
1
Semper Fideli
Semper Fideli
19 stycznia 2019, 21:39
Pellegrini z Romy ma jakąś klauzulę dostępnego czy mi się tylko wydawało że ktoś tu dawał takie info? Dziś kolejny bardzo dobry występ! Najlepszy gość z młodego pokolenia środkowych pomocników we Włoszech. Kolejny to Zaniolo transfer tego chłopaka z Interu to majstersztyk, wydymali Inter bez mydelka hehe
1
karp_fso
karp_fso
19 stycznia 2019, 22:07
Ponoć ma, o wysokości 30 mln.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
19 stycznia 2019, 22:13
Jedyna możliwość jest taka że chłopak chce zostać drugim Tottim bo w innym wypadku już dawno powinna być oferta za tego chłopaka!
0
Vol'jin
19 stycznia 2019, 22:15
klauzula zimą za Pellegrineigo jest martwa, ona się odpala latem do któregoś lipca
1
rossoner111
rossoner111
19 stycznia 2019, 21:35
DUNCAN :o świetny mecz z interem ,taka bardziej zwrotna wersja franka. Sensiego nie widać
0
Matim
Matim
19 stycznia 2019, 20:59
Ten Zhegrova jest nawet ciekawy, ale czy jest nam potrzebny kolejny lewonożny skrzydłowy?
Edytowano dnia: 19 stycznia 2019, 21:01
0
kurdep5
kurdep5
19 stycznia 2019, 21:01
Co w nim ciekawego twoim zdaniem? Może ma te 20 lat ale nie gra a jedyne liczby jakie wykręcał to w reprezentacji która to grała w dywizji D ligi narodów (Azerbejdżan, Malta i Wyspy Owcze).
0
Matim
Matim
19 stycznia 2019, 21:45
Nie jestem w stanie wiele o nim powiedzieć, bo widziałem go tylko na yt - z tego powodu nie będę się wypowiadał na temat "dobrych strzałów z dystansu", "dobrych pojedynkach 1 vs 1" itd, bo wiadomo, że to nawet w kompilacji o Rasiaku znajdę. Ogólnie z tego co można o nim powiedzieć na pewno jest bardzo dynamiczny oraz ma bardzo dobrą technikę. Prowadzi też piłkę blisko nogi co jest dużym plusem. Ma niecałe 20 lat i wygląda na to, że ma spore pole do rozwoju. Więcej o nim nie powiem, bo nie śledzę ligi belgijskiej, ale jeżeli cena nie będzie zbyt wysoka można by było z nim zaryzykować.
1
kurdep5
kurdep5
19 stycznia 2019, 22:09
Mieszkam w Belgii i na prawdę tempo często tu nie powala tak jak i taktyka w obronie - także gościa który nie łapie się nawet na kilkanaście minut co mecz to nie ma co rozważać jeśli chcemy grać o Ligę mistrzów.
0
Matim
Matim
20 stycznia 2019, 10:17
Dlatego starałem się nie oceniać jego gry, tylko jego cechy. W podobny sposób "przemówili" do mnie El Shaarawy i Suso, natomiast Castillejo już nie do końca mnie przekonywał (choć ciągle mam nadzieję, że mnie jakoś zaskoczy i się pomylę w jego ocenie). Skoro siedzisz w Belgii to fakt, masz większe pojęcie o tamtejszej piłce, dlatego nie będę się z Tobą kłócił co do oceny., bo pewnie masz rację. Po prostu podoba mi się sposób jego gry i to jak porusza się po boisku z piłką przy nodze. :Z tego powodu uznałem go za ciekawego :)
0
kurdep5
kurdep5
19 stycznia 2019, 20:58
Jeśli chodzi o tego piłkarza z Kosowa ( Zhegrova) to nie widzę sensu sprowadzania gracza który wchodzi co najwyżej z ławki w Genku a w ostatnim czasie (10meczy) zagrał tylko 1 minutę według flashscore.
1
MK92
MK92
19 stycznia 2019, 19:30
Carrasco byłby kapitalnym wzmocnieniem kulawego, lewego skrzydła, tylko kasa się nie zgadza. Jeżeli chodzi o Diawarę, to nie potrzeba nam pomocnika o takiej charakterystyce.
5
Mirek99999999
19 stycznia 2019, 20:33
ale Milan kupuje tylko pomocników o takiej charakterystyce lub zbliżonej.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
19 stycznia 2019, 18:43
Oglądałem dzis Bundesligę i powiem szczerze, szkoda że nie mamy takich kontaktów z Borussia Mönchengladbach jak z Genua. Hofman, Neuhaus ten to w ogole pewnie zaraz do Bayernu albo Dortmundu trafi KOCUR, Hazard.. wszyscy 3 byli by świetnymi wzmocnieniami. Do tego jest jeszcze np. Jovic, Rebic który idealnie tez by sie w pasował może grać na skrzydle jak i na szpicy.. czemu nie próbujemy wyciągać takich zawodników, choć napastnicy swoje tez pewnie by kosztowali
0
Mirek99999999
Mirek99999999
19 stycznia 2019, 19:20
Rebic juz byl w Serie A i furory lekko mowiac nie robil.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
19 stycznia 2019, 19:48
Koper nawet nie wiedziałem, Fiolki go oddały a gość jest teraz wart 35 baniek ktoś się tam ewidentnie nie popisał. Tyle że w serię a jak coś próbował grać był dzieciakiem teraz jest w idealnym wieku do gry..
0
Semper Fideli
Semper Fideli
19 stycznia 2019, 21:29
Czy ja wiem czy sie nie popisali , wiem ze maja 50 % zysku od nastepnego transferu :)
1
krzysiek1989
krzysiek1989
19 stycznia 2019, 18:06
Panowie a co powiecie o poświęceniu Diego Laxalta i Fabio Boriniego :) Za nich 2 sprowadzić jednego Yannick Carrasco ? ;) w sumie za Laxalta jest już zdrowy Strinić a przyda się taki wirtuoz jak Carrasco na skrzydło :) Wiem ze trzeba będzie dołożyć do kontraktu ale zostanie z Argentyńczyka :) Może za 7 mln by wrócił do europy by nie kopać się w Chinach po głowie ? 25 meczy 7 goli i 9 asyst więc w formie dalej jest
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 stycznia 2019, 19:08
Co to za pytanie w ogóle? Jakby był chętny na Laxalta i Pablo żeby w ich miejsce przyszedł Carasco to każdy tu się da pokroić za taki deal ;)
7
tober12
tober12
19 stycznia 2019, 21:59
Jaki Carrasco? Wiem, że marzenie, ale nie jesteśmy w stanie dopiac takiego transferu po zakontraktowaniu Piątka o ile go kupimy. Jak nie to zostaniemy z Higuainem, który ma nas w d. I tyle bo te negocjacje będą się przeciągac, już mówią, że Berto i Halilovic nie chca iść do Genoi.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
19 stycznia 2019, 17:47
Ja tylko chce goli Piątka. Niech dorzuci do końca sezonu z 10 trafień i zamknie usta wszystkim ktorzy byli przeciwnym jego przejściu
14
karp_fso
karp_fso
19 stycznia 2019, 17:41
Swoją drogą, nasz były napastnik Luca Vido (obecnie gracz Atalanty) nieźle sobie radzi w Serie B, jest piąty w klasyfikacji strzelców. 7 goli i 2 asysty 18 meczach, może to nie zapowiedź wielkiego talentu, ale może będzie z niego solidny ligowiec. Byleby nam nie strzelił jak mu się w Serie A uda gdzieś zakotwiczyć :P
0
Semper Fideli
Semper Fideli
19 stycznia 2019, 18:36
Podobnie bedzie z innymi, jestem pewien ze Bellanova tez nie bedzie byle ogórkiem, skoro występuje w reprezentacji jakis potencjał musi mieć a my nie potrafimy załatwić młodym ogrywania na wypożyczeniach w innych klubach.. w tym temacie jestesmy daleko daleko za np Juve
0
El Doktor
El Doktor
19 stycznia 2019, 17:12
Jak juz tak z Genua dobrze robia interesy niech kupia mecz poniedzialkowy. A co tam
2
miszka
miszka
19 stycznia 2019, 17:00
Kurcze ten Gazidis to juz mnie powoli zaczyna irytowac...ten za stary, ten za drogi, ten ma zla charakterystyke, ten nie ma doswiadczenia. Zaczynam sie zastanawiac na kiego on tu przyszedl bo na razie efektow jego pracy nie widac!!!
4
Basies
Basies
19 stycznia 2019, 21:19
tajniak z Interu i Juve. Poskładali sie razem i kupili go
0
Ra.V
Ra.V
19 stycznia 2019, 15:56
Jestem pełen nadziei w związku z przejściem Piątego, do AC Milan. Liczę, że zapiszę się, złoto trzcionką w kronikach klubu i stanie się trzonem Nowego Wielkiego Milanu. Jeśli w tym sezonie awansuje y do LM wszystko się uda. Oby bramki Piątka znacząco się do tego przyczyniły.
10
El Doktor
El Doktor
19 stycznia 2019, 14:52
Piatek juz jest ugadany. Czekaja do wtorku bo maja mecz w poniedzialek i nie chca jeszcze zaogniac sytuacji w Genui.
1
Basies
Basies
19 stycznia 2019, 15:53
Zgadza się... Mecz w sumie taki będzie sprawiedliwy... Bez igły i bez El Pistolero
0
Presidente
Moderator Presidente
19 stycznia 2019, 16:00
Dziękujemy za info :)
6
patoo_07
patoo_07
19 stycznia 2019, 16:11
Dzięki, nikt nie był w stanie przeczytać tego w relacji.
8
Oregano
Oregano
19 stycznia 2019, 14:19
Tiago Djalò w poniedziałek na testach - informuje na swojej stronie Di Marzio
Edytowano dnia: 19 stycznia 2019, 14:20
1
krzysiek1989
krzysiek1989
19 stycznia 2019, 13:20
Panowie nie wiem jak dla was ale dla mnie na teraz idealne ustawienie to 1-4-2-3-1 A skład taki Donnarumma-Conti-Romagnoli-Caldara-Rodriguez-Bakayoko-Biglia-Suso-Calhanoglu-Paqueta-Piątek :) Niestety ale Rino nie widzi takiego potencjału w naszej ekipie a to błąd ,Calhanoglu musi grać za napastnikiem a nie z boku on ma świetne prostopadłe podanie ,strzał i grę z klepki ,na boku to wszystko ginie bo brak mu szybkości .Paqueta natomiast jest tam idealny bo potrzebuje miejsca na dryblingi tak jak Suso .Zabezpieczenie środka dwoma defami da możliwość wykazania się bocznym obrońcom a co potrafi Conti chyba każdy wie .4-3-3 to fatalne ustawienie gdzie giną walory obrońców i robi się dziura w środku pola :) Po 2 do systemu 4-3-3 musisz mieć 3 pomocników grających świetnie do tyłu jak i do przodu typu Kross czy Modrić :) Zawsze myślałem że ustawienie dobiera się pod zawodników a nie zawodników pod ustawienie
Edytowano dnia: 19 stycznia 2019, 13:25
15
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
19 stycznia 2019, 13:34
Problem w tym, że Gattuso ustawienia nie zmienia w tym sezonie, tego jestem pewien. Ewentualnie przejdzie na 1-4-4-2 i tutaj widziałbym Paquete z Piątkiem w napadzie. Co do Twojego składu to brazylijczyk zamiast Hakana do środka i Samu na LS a Suso na PS. Napisałeś, że Hakan musi grać w środku bo ma świetne to i tamto. Ten sezon pokazuje iż właśnie tego nie ma i nie wiem ile meczów musi jeszcze słabo zagrać aby to do was dotarło.
0
muamba_kabumba
19 stycznia 2019, 16:39
Skład bardzo fajny ... tylko Paqueta na 10 .. a LS trzeba sprowadzić. W takim ustawieniu do zmiany mielibyśmy Kessiego/Hakana/Samu/Patricka/Calabrie/Zapate + Jack jak się wyleczy i nie trzeba by było narzekać, że brak nam zmienników.
1
MK92
MK92
19 stycznia 2019, 13:13
Na TVP Sport Stan Futbolu o Piątku i Milanie ;)
7
SNIPER
SNIPER
19 stycznia 2019, 13:25
Dzięki za info
2
Rodzislaw
Rodzislaw
19 stycznia 2019, 13:10
Obawiam się, że na górze jest jakiś konflikt i panowie nie mogą się dogadać. Każdy ma inną wizję. Ostatnie czego bym chciał po tylu latach nędzy żebyśmy zostali drugim Arsenalem. Dla mnie działania zarządu są chaotyczne.
6
tobiasz
tobiasz
19 stycznia 2019, 13:34
Nie bierz sobie do serca informacji od correre della sera na temat sceptycyzmu Gazidisa. Takich plotek bedzie duzo ze wzgledu na dosyc liczne grono osob decyzyjnych, wiec prasa ma sie o czym rozpisywac, a jak jest naprawde malo kto wie.
3
Rodzislaw
Rodzislaw
19 stycznia 2019, 15:37
Leo nagadał Igle, że może go wykupią, a może nie. Łysy nie chciał Ibry, Fabregasa, a teraz Ozila. Maldini to w ogóle nic nie mówi. Tracimy najlepszego zawodnika bo to jego wina, że tartak w pomocy. Teraz transfer Piątka. Nic do niego nie mam i niech strzela. W naszej sytuacji jednak to nie pojęte, że tak ryzykujemy. Ciężko być optymistą.
0
ilPiavolo
ilPiavolo
19 stycznia 2019, 16:05
@Rodzisław, bez jakiejkolwiek napinki, na jakiej podstawie twierdzisz że Gonzalo to nasz najlepszy zawodnik?
0
mpt1899
mpt1899
19 stycznia 2019, 16:24
Tak to jest kiedy sam "trener" nie wie co i jak. Ale po co nam Carassco skoro GG mowi "dopoki ja tu jestem to Hakan bedzie gral" albo goni wynik zamieniajac Paquete na Boriniego. On jest jakims masochista chyba. Gazidis powinien powiedziec: do 28 lat i mamy 50M. Co o tym myslisz Rino?. Potem Rino: ok, podoba mi sie Carassco 30M, znajdzcie jekigos ogarnietego pomocnika za 20M a Piatka pokrywaja koszty utrzymania Igly. Do roboty Paolo i Leonardo. L&M: cool, zobaczymy co da sie zrobic. Gazidis to chyba jedyny czlowiek narazie , ktory wie czego chce. MOze jego pomysl z menadzerem to poprostu jedyne wyjscie, zeby Rino podjal sam jakas decyzje:)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
19 stycznia 2019, 13:10
wg mnie z Piątkiem są 2 wyjścia albo to będzie strzał w 10 albo wtopa, nie będzie środka ze względu na ogromną presje. Przyjdzie za ogromne pieniądze jak na niego, będzie zastępował kogoś kto miał zostać zbawieniem Milanu bedzie na pewno trudno. Choć ja czuję dziwny spokój po analizie gry Krzycha. Jego sposób poruszania sie w polu karnym dla mnie ma lepszego "czuja" od Cutro czy Igły. Gonzalo był miał to czego brakuje młodemu czy Polakowi czyli gre tyłem, utrzymanie sie i rozegranie tyle że w Milanie za bardzo sie cofał a za mało było go w polu karnym przez co sam zabierał sobie możliwość zdobywania bramek. Jeśli Krzychu skupi sie przede wszystkim na grze w polu karnym moze to być strzał w 10! Oby! Forza Milan!
0
tobiasz
tobiasz
19 stycznia 2019, 13:36
sa 2 wyjscia albo sie uda albo sie nie uda. NO
4
wielki prostownik
19 stycznia 2019, 13:02
A może ktoś powiedzieć na kiego grzyba nam Diawara? Mamy już na tą pozycję Kessiego i Bakayoko. Po co trzeci przecinak?
0
El Doktor
El Doktor
19 stycznia 2019, 13:04
abuy Kessiego sprzedac do Anglii za 50:D
1
muamba_kabumba
19 stycznia 2019, 13:11
Anglicy to pewnie i z 60 mln by za Kessiego dali .. to by mogło otworzyć drzwi na transfey Carrasco i Diawary/Paredesa .
0
Semper Fideli
Semper Fideli
19 stycznia 2019, 13:16
Jeśli sprzedamy Kessiego za 50 to po jakiego nam kolejny dzban ? Nie lepiej wtedy zainwestować jednak w pomocnika o troche innej charakterystyce, który da nam więcej w ofensywie mimo wszystko ? W przodzie bedziemy mieć 2 typowych królów pola karnego, którzy nie powinni praktycznie z niego wychodzi. W środku pola mamy mieć aż 2 zawodników którzy nadają sie jedynie do gry defensywnej ? Dla mnie gra 2 defensywnych pomocników miała by jakiś sens gdyby grać 1 wysuniętym pomocnikiem który miał by zadanie grać tylko na połowie przeciwnika.. gra 3 środkowych w linii mając przy tym 2 drwali to jak pokazuje Milan kompletna pomyłka
0
Vol'jin
19 stycznia 2019, 15:13
Diawara wogle grał na półsrzkydle? Toć to regista który zamiast się rozwinąć to stoi w miejscu od dwóch-trzech lat w Napoli
0
El Doktor
El Doktor
19 stycznia 2019, 12:57
Rino i zapchaj dziura boryna i lewe skrzydlo zapchane bedzie. Tu trzeba trenera innego. Bo Ci grajkowie i tak wykrecili dobry wynik bez taktyki . Sorry jedna byla grajcie swoje i biegajcie
0
Rafał0209
Rafał0209
19 stycznia 2019, 12:53
Dzisiejszy Milan biłby się w PL o utrzymanie tam każdy klub ma praktycznie kasę i jakąś wizje więc dużo trudniejsza jest rywalizacja o czołowe lokaty , co do Gazidisa mi się akurat podoba wizja młodego zespołu i głodnych gry chłopaków pod warunkiem że gdy ktoś wskoczy na najwyższy poziom to go nie sprzedamy bo to nie ma sensu a tak to uważam żę z trenerem który ma pomysł na grę to i same młode wilki bez doświadczonych kolegów są wstanie osiągać sukcesy i lepiej pożądać tą drogą aniżeli sprowadzać wypalone gwiazdy którym się nie chce biegać bo to nie koniecznie dobrze wpływa na młodego człowieka, a na zawodników z prawdziwego topu w wieku 27-33 nas zwyczajnie nie stać .
0
muamba_kabumba
19 stycznia 2019, 12:58
Tyle, że u nas nie zanosi się na zatrudnienie takiego trenera ..
0
fett85
fett85
19 stycznia 2019, 13:14
Gdyby Milan wrzucić do PL to rzeczywiście nasi kopacze stanowiliby worek treningowy do bicia. To nie ulega wątpliwości. Podkreślałem jedynie, że Arsenal nie należy do klubów PL, które zajmują głównie 1 lub 2 lokatę w swojej lidze. Ich polityka transferowa i zarządzanie nigdy mi się nie podobały. Nie chcę robić tu porównań obecnych Kanonierów do zastanej sytuacji Milanu, ponieważ Anglicy i tak lepiej się trzymają niż nasz klub. Wyrażam jedynie moją nieufność w stosunku do Gazidisa.
0
fett85
fett85
19 stycznia 2019, 12:29
Gazidisowi nie jest po drodze z Leonardo i Maldinim, co jest wyraźnie widoczne przy planowaniu ruchów transferowych. Po kiepskim duecie Fassone i Mirabellim nie spodziewałem się, że Leonardo i Maldini nagle zbawią Milan. Spodziewałem się po nich jednak trochę więcej, niestety letnie mercato można uznać za klapę w ich wykonaniu (chociaż tutaj pojawiają się dodatkowe czynniki, które miały wpływ na transfery). Czy mam zaufać Gazidisowi? Ciężko powiedzieć, Arsenal to wieczny przeciętniak PL, oscylujący często na pozycjach w tabeli, na których kończy Milan. Gazidis cudów tam nie zdziałał, a kibice Kanonierów jakoś bardzo za nim nie płakali. Sprowadzenie Piątka po jednej udanej rudzie to olbrzymie ryzyko dla klubu z takimi problemami jak Milan. Na przykładzie transferu naszego rodaka zobaczymy co się można spodziewać po nowym zarządzie. To będzie albo strzał w 10, albo wielka wtopa.
Edytowano dnia: 19 stycznia 2019, 12:39
1
ksieciunio
ksieciunio
19 stycznia 2019, 12:25
35 mln za Piatka (+ pozbycie sie Berto i Halilovica) to jest mega promocja!
3
zycumilanista
zycumilanista
19 stycznia 2019, 12:24
A mnie się wydaje, że Gazidis chce z MIlanu zrobić ekskluzywny salon sprzedażowy. Zawodnicy powyżej 25 lat są be? A dlaczego? A dlatego bo taki ktoś już grosza nie przyniesie. 35mln za dużo? Teraz za każdego kto potrafi prosto kopnąć piłkę płaci się takie pieniądze. Tak się nie buduje potęgi tylko zarabia pieniądze wykorzystując klub jako narzędzie(oczywiście nie ma w tym nic złego o ile będzie to wyważone i z podtrzymaniem poziomu sportowego klubu) i do tego to zmierza w moim odczuciu i nic dobrego z tego Singerowania i Gazidisowania nam nie wyjdzie. Ale obym się mylił. A co do samego transferu Piątka- gdyby się nazywał Kris da Sousa Ronaldo i pochodził z kraju Kawy każdy by chodził dumny jak paw, że Milan zawalczył o taki czystej wody talent, a tak wychodzi to co wychodzi. Paqueta-wypalił póki co, fakt, ale to też było ryzyko bo gość czarował w lidze w której taktyka to nazwa potrawy, a prawie każdy piał z zachwytu z pobudek o których wspomniałem wyżej. Więc proszę Milaniści o więcej zaufania do Naszego rodaka a przede wszystkim wsparcia bo-uwaga-bo pewnie mnie ponosi ale on na prawdę może to czytać z racje tego, że jest to najpopularniejszy polskojęzyczny portal o tematyce związanej z Milanem a sam zainteresowany młody nota bene chłopak może chcieć wiedzieć co Milaniści w Polsce o tym myślą.
Edytowano dnia: 19 stycznia 2019, 12:34
7
MariuszR06
MariuszR06
19 stycznia 2019, 12:40
Poważni Milanisci myślą, że to dobry ruch... Młody, perspektywiczny,utalentowany. Z tym czymś co potrzebne jest napastnikowi. Powodzenia i trzymajmy kciuki za Piątka.
0
muamba_kabumba
19 stycznia 2019, 12:21
Sprowadzić kogoś na LS i zmienić formacje na 4 2 3 1 .. bo szkoda, żeby Paqueta biegał tak głęboko do obrony tylko po to, żeby niemyślący Kessie pobiegał sobie w linii ataku. Trzeba maksymalnie wykorzystać z przodu błyskotliwość Brazylijczyka .. a w def. walory fizyczne Kessiego .. chyba, że chcą go wymienić na Diaware .. to jest to całkiem ciekawa opcja.
3
Andre
Andre
19 stycznia 2019, 12:21
Szkoda, że z całego zarządu Milanu jedynie Ivan Gazidis dostrzega, jak bardzo bezsensowny jest transfer Piątka...
4
milan2002
milan2002
19 stycznia 2019, 12:43
Ale dlaczego bezsensowny? Gonzalo odchodzi i zostaje tylko Cutrone. To trochę mało żeby dograć sezon do końca. Owszem, potrzebujemy zawodników ofensywnych co doholują tą piłkę do pola karnego przeciwnika ale transfer Piątka w obecnej sytuacji ma sens. Poza tym to Polak. Będzie się więcej mówiło o Milanie u nas.
0
wielki prostownik
19 stycznia 2019, 12:57
Nie taki znowu bezsensowny. Po odejściu Higuaina zostaje tylko Cutrone. Jednym napastnikiem sezonu raczej sensownie się nie dogra. Byle kartka czy lekka kontuzja i z musu zostajemy w ataku z Borinim lub jeźdźcem bez głowy Castillejo. Słaba perspektywa dla zespołu który ma ambicje walczyć o LM.
0
Misiak
Misiak
19 stycznia 2019, 13:57
tylko ze Piątek gra w druzynie gdzie ma 2/3 akcje w meczu i mimo to strzelil 19 goli juz :) i byl bardzo bliski strzelenia paru goli wiecej, i to nie jest napastnik ktory czeka az koledzy zrobia robote i strzeli na pusta, on caly czas pracuje nawet nie maja pilki widac jak wystawia sie kolega zeby mogli mu zagrac na stworzenie lepszej sytuacji, jak dla mnie jest to dobry napastnik któremu chce sie grać i niema kompleksów. Gwiazdeczki juz były był Torres, Balotelli Higuain, drewno Kalinic, po co kupowac znowu zużytą gwiazde majac nadzieje ze moze u nas wypali, jedyna opcja to kupic gwiazde na topie w wieku 26 lat ale na takiego Milan juz nie stac, wiec zostaje postawic na jakis talent ktory ma mega zapał, a Piątek widac że ma i bedzie robił wszystko zeby strzelac te gole. Co do Cutrone to on sie nie nadaje na mecze w podstawie jeszcze, jest super zmiennikiem co wchodzi na zmeczonego rywala to brama ale jak gra od poczatku to rzadko strzela
1
Andre
Andre
19 stycznia 2019, 22:33
Oczywiście, po odejściu Higuiana Milan potrzebuje jeszcze co najmniej jednego napstnika, ale uważam, że powinen to być jakiś klasowy i lepszy technicznie od Piątka zawodnik. Skoro mamy już Cutrone, to kolejny napastnik o podobnej charkterystyce jest nam akurat najmniej potrzebny w tej chwili. Piątek to totalne drewno i jeżeli ktoś wierzy w to, że będzie on zbawieniem naszego ataku, to znaczy, że chyba liczy na cud. Mam mocne przeczucie, że Piątek w Milanie będzie jedynie kopać się po czole, tak samo jak Kalinić, i dlatego jestem na NIE w kwestii tego transferu.
0
AC Kamil
AC Kamil
19 stycznia 2019, 12:14
Gazidisowi na ten moment nic się nie podoba, gdy pojawiła się możliwość transferu Ibrahimovicia to zablokował ten ruch ze względu na wiek piłkarza, a teraz tylko się potwierdza, że ten ruch jak najbardziej miałby sens na pół lub półtora sezonu. Skoro Gazidis chce budować zespół w oparciu na młodych graczach to dlaczego trzyma na ławce trenera, który nigdy nie ukształtował żadnego młodego piłkarza, gdzie tu jest logika ? Na ten moment wygląda to tak, jakby na wszystkim chciał oszczędzać i zostawić tak jak jest, a może się poszczęści i drużyna zajmie 4 miejsce w Serie A.
1
muamba_kabumba
19 stycznia 2019, 12:18
To jest właśnie zabieranie się do roboty od dupy strony .. chcesz stawiać na młodych zawodników .. a na ławce masz trenera który o rozwijaniu zawodników narazie pojęcia większego niema .. nie mówiąc już o doświadczeniu w prowadzeniu takich zespołów jak Milan.
1
MR. X
MR. X
19 stycznia 2019, 12:06
No to skoro Gazidis jest tak steptycznie nastawiony, to mógł zrobić wszystko żeby przekonać Gonzalo do pozostania w Milanie, a nie teraz stęka i kręci nosem.
0
Corsa
19 stycznia 2019, 12:09
Higuain nie sprawdzi się w Milanie, lepiej było postawić na Cutrone i kupić sensownego pomocnika do środka i drugiego na skrzydło.
0
MR. X
MR. X
19 stycznia 2019, 12:11
I co, reszte sezonu jednym napastnikiem? A co w razie kontuzji, Kessie na szpicy?
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 stycznia 2019, 12:12
No i zostać z Borinim jako zmiennikiem, a potem w razie kontuzji młodzika bić głową w mur.
1
muamba_kabumba
19 stycznia 2019, 12:15
Najlepiej to sprowadzić jakiegoś zmiennika dla Cutro (ale nie za 40 mln) a ew. kase zainwestować w kreatywnego pomocnika na pozycje nr.8 .. ale litoście nie w Diaware, gdy mamy juz w składzie Kessiego, Bakayoko i Biglie. Ktoś na lewe skrzydło potrzebny na już ... bo Gattuso będzie tam katował Hakana dalej..
1
muamba_kabumba
19 stycznia 2019, 11:57
Panie Gazidis .. w tej sprawie masz Pan ewidentną rację.
1
mpt1899
mpt1899
19 stycznia 2019, 11:57
"Potrzebujemy pomocnikow i kogos na skrzydlo ale napewno przyjdzie napastnik" - wypowiedz Rino. Wszystko i na temat. Chyba to pokazuje kogo najbardziej potrzebujemy.
1
Corsa
19 stycznia 2019, 12:12
Mieli go zwolnić, a został. Druga część sezonu to będzie tragedia. Na Piątka nie będzie komu grać, chłopak się zablokuje, a Milan skończy gdzieś na 7 miejscu.
6
rossoner111
rossoner111
19 stycznia 2019, 11:47
Panie Gazdzis Pana argumentacja jest zasadna. Natomiast może czas zacząć działać, a nie tylko negować działania. Gdzie Ci nowi sponsorzy, gdzie negocjacje wsp umowy z PUMĄ, czas zarobić na swoją wypłatę.
2
#3#6
#3#6
19 stycznia 2019, 11:45
Tylko Gazidis w tej trójce ma umiejętności dyrektorskie i racje. Skończy jak Mirabelli i Fassone albo sam ucieknie.

Piątkowi kibicuje jak najbardziej to nie hejt na niego. Cała operacja Bonucci-Higauin-Piatek jest tak zalosna co pisze od samego początku. Dają się dymać jak Łysy rybak.
Edytowano dnia: 19 stycznia 2019, 11:46
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
19 stycznia 2019, 11:43
Teoretycznie Gazidis nie jest bez racji - Piątek naprawdę przypomina Cutrone, choć Włoch jest może bardziej dynamiczny. Zajmujemy się napadem, podczas gdy stare bolączki ciągle żywe.
5
Milanboy
19 stycznia 2019, 11:46
Kogoś musimy za igłę sprowadzić, może piątek pokaże więcej niż tylko wykańczanie, kto wie, lewy też kiedyś był tylko killerem, ale potem stał się także napastnikiem który potrafił rozgrywac4
1
muamba_kabumba
19 stycznia 2019, 11:59
Chłopie .. tyle, że Lewego poprowadził Klopp ... i tu chyba można zakończyć nawiązania ewentualnej kariery Piątka w Milanie do tej Lewego w Bvb.
5
Milanboy
19 stycznia 2019, 21:41
tak wiem muamba, w końcu regularnie borussie od paru lat oglądam, rozumiem, co nie zmienia faktu że może się nauczyć mimo przeciwności
0
Milanboy
19 stycznia 2019, 11:33
A co my mamy powiedzieć jak już 2 gwiazda z juve robi z nas kabaret?
0
kupczyk1981
kupczyk1981
19 stycznia 2019, 11:33
Mnie osobiście Bakayoko przekonuje bardziej niż Kessie.Jardim to jest mój mokry sen na ławce,ale myślę,że na obecną chwile nierealny.W sprawie zmiany trenera to liczę na Gazidisa bo odnoszę wrażenie iż Maldini z Leonardo są ślepo zapatrzeni w Rino.Ale mogę się mylić
3
El Doktor
El Doktor
19 stycznia 2019, 11:40
GAzdis wlasnie w Rino wierzy i moze Maldini. Leo raczej nie koniecznie
2
El Doktor
El Doktor
19 stycznia 2019, 11:21
Dawac teraz lewe skrzydlo moze byc i Carrasco z braku laku;) . No i Jardima i zamykac okno
0
Semper Fideli
Semper Fideli
19 stycznia 2019, 11:05
Proszę nie narzekać na zainteresowanie Diawarą bo zaraz użytkownik "Tobiasz" bedzie was wyzywał od Ignorantów :) Jeśli transfer Krzyśka dojdzie do skutku, można liczyć na jakiś dodatkowy transfer czy to już koniec co myślicie ?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 stycznia 2019, 11:10
Wątpliwe, musielibyśmy kogoś sprzedać zapewne. Być może ktoś pokroju Sensiego na wypożyczenie z opcją. Na skrzydłowego plus pomocnika na co wskazują media raczej bym nie liczył.
4
El Doktor
El Doktor
19 stycznia 2019, 11:23
pytanie do uefy bedzie. Czyli co na ile moga:) i jaka koperta.
0
kamilus
kamilus
19 stycznia 2019, 11:58
Skrzydłowy cały czas jest realny, bo jeśli będzie to jakiś młodzian z ligi belgijskiej, to cena za niego nie będzie wygórowana. A i formuła może być jako wypożyczenie z opcją wykupu.
2
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się