SCUDETTO


Gattuso: "Zabrakło nam jakości na ostatnich 25 metrach. Cutrone i Piątek razem? Nie teraz"

27 stycznia 2019, 00:12, Ginevra Aktualności
Gattuso:

GENNARO GATTUSO: "Mecz? Graliśmy z wielką drużyną. Dobrze to wyglądało w pierwszej połowie, choć na ostatnich 20 metrach zawsze czegoś brakowało. Napoli to ekipa, która nigdy nie daj ci spokoju, dzisiaj mieli na boisku wszystkich swoich atakujących. Po przerwie doszło do głosu zmęczenie, drużyna już się tak nie pokazywała, nie szukała piłki. Pod względem jakości czegoś zabrakło. To jednak dobry punkt. Cutrone i Piątek razem? Tak, ale nie teraz. Ja nie lubię ścisku, który się robi przy czwórce w pomocy, bo to oznacza ryzyko, że rywalom będzie łatwiej nas naciskać. Na razie nie będą razem grali. Nie dlatego, że nie mogą, ale dla zachowania równowagi zespołu. Kiedy graliśmy dwoma napastnikami, pozwalaliśmy rywalom na zbyt wiele, więc na razie tego nie zrobię. Kreowanie sytuacji? Gdybyśmy popełniali mniej błędów, moglibyśmy grać naprawdę dobrze. Często na ostatnich 25 metrach nasza gra pozostawia wiele do życzenia. Popełniamy błędy przy ostatnim podaniu, tego najbardziej żal. Ale razem ze sztabem bardzo nad tym pracujemy. Czy mogę nauczyć asyst? Ja nie mogę [śmiech]. Ja grałem z wielkimi mistrzami, odzyskiwałem piłkę, a oni myśleli o reszcie. Jeśli mylą się Paqueta i Calhanoglu to źle, ale mogę jeszcze to zrozumieć, bo robią kilometry i pomagają drużynie w obronie. Potrzebuję jakości od tych, którzy ją posiadają. Nie rozumiem gwizdów pod adresem Calhanoglu, w ogóle nie rozumiem gwizdów pod adresem kogokolwiek. Graliśmy z Napoli... Spotkanie z Ancelottim? Napoli wraca do siebie przed meczem pucharowym. Trochę im zazdroszczę, bo jednak mają tam inny klimat... Paqueta? Popełnił trochę błędów, ale to gracz, który wykonuje na boisku wielką pracę. To niesamowite, nie jest łatwo przyjść do naszej ligi i tak dobrze pracować na boisku. Musi ograniczyć sztuczki w fazie defensywnej, ale cieszymy się, że mamy go u siebie, bardzo dużo wnosi. Piątek? Podoba mi się ten zawodnik, obserwuję go. To bardzo ciekawy świata chłopak, bacznie się wszystkim przygląda. Ma ogromny zapał do gry, mam wrażenie, że to chłopak, który kocha przebywać w Milanello. Ma wielki entuzjazm. Jak się na niego patrzy - powiedziałem to przed chwilą także Paolo Maldiniemu - przypomina trochę Tomassona, choć jest mniej "żarłoczny", jeśli chodzi o pressing na pierwszych 15 metrach. Conti? Dziś nie miał nawet zasiąść na ławce. Miał drobny problem mięśniowy, zacisnął zęby. Z całym szacunkiem, ale pomówmy o występie Calabrii i dlaczego nie grał Abate, który pokazywał się z dobrej strony. Nie zaczynajmy co tydzień z tymi pytaniami o Contiego. Kessie? Gdyby oprócz 15 km na mecz, stać go było jeszcze na 15-20 goli, to wygrałby Złotą Piłkę. Bardzo dobrze pracuje dla drużyny, to normalne, że może popełnić błąd, trzeba zrozumieć, ile pracy wykonuje w trakcie meczu. Pod koniec utykał, bo bardzo dużo biega. Mam nadzieję, że to nic groźnego, tylko zmęczenie".



37 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mpt1899
mpt1899
27 stycznia 2019, 16:17
Tak czy siak jakos to wygladalo. Uwazam , ze w pierwszej polowie bylismy lepsi. DRuga polowa z Genua byla bardzo dobra. Cieszy progres.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
27 stycznia 2019, 14:59
Mnie wcale nie dziwi ze nke chce ich obu wystawić. Nic ich lepiej nie napędzi jak wewnętrzna rywalizacja o pierwszą jedenastkę. Za higuaina cutrone z gory mial zapewnią ławkę, a teraz? Teraz to moze wkoncu normalnie rywalizować o skład
0
Zuber
Zuber
27 stycznia 2019, 12:42
Wy już tak narzekacie z przyzwyczajenia. Remisujemy z drugą drużyną w Serie A, mamy jeden bardzo cenny punkt, bo lepszy jeden niż nic w spotkaniu na takim szczeblu. A wam dalej coś nie pasuje. Myśleliście, że ich przejedziemy 5:0 czy co?
0
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 13:20
Zuber nie o to chodzi . chodzi , ze nam brakuje caly sezon jakosci na przodach. Zwlaszcza grudzien pokazal i to z takimi amatorami. Z Napoli czy z Juve nie dodajesz sobie punktow. Kazdy punkt na plus Wiadomo. Ale my z cieniasami remisujemy czesto. Tam musimy wychodzic nastawieni na atak. W Genui fuksem te 3 pkt wie udaly
0
MK92
MK92
27 stycznia 2019, 11:30
Akurat do tej wypowiedzi Rino przyczepić się nie można.
1
Vol'jin
Vol'jin
27 stycznia 2019, 11:12
Kessie jest zajechany, ale jak widać nie mamy zmienników. Trzeba czekać na Biglię i przesunięcie Bakayoko na prawą połówkę ... granie Paqueta-Bakayoko-Hakan z Genoą pokazało wielką dziurę w defensywie
1
jasiom22
jasiom22
27 stycznia 2019, 12:17
W punkt, i ma 22 lata, czyli czasem moze jeszcze popełnic glupi bład... Podobnie jak Paqueta...
0
Endriu
Endriu
27 stycznia 2019, 10:48
Ja z przodu zagrałbym Piatek na szpicy, za nim Paqueta na srodku w lednej lini z Suso i Calhanoglu i za nimi Kassie i Bakayoko
Edytowano dnia: 27 stycznia 2019, 10:49
1
Kris1908
Kris1908
27 stycznia 2019, 12:03
To zupełnie tak jak widzę to ja, ale uważam, że musi przyjść skrzydło najpierw za Hakana i wtedy byłoby tip top
0
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 09:22
On musi zrozumiec. Ze tym ustawieniem grac nie mozemy bo nasz napastnik istnieje tyle co na papierze. I lepiej na dwa mecze jeden przegrac drugi wygrac niz dwa remisy. A juz mi sie przypomina spuszczenie druzyny do seriec majac najmniej straconych bramek i remis za remisem. Oby nam top 4 przez remisy nie ucieklo. Nie mowie o Napoli. Ale innych druzynach. Bo ktos nie wie dlaczego nie ma grana przed bramka przeciwnika bo Cementuje cale boisko i Liczy na gola lub asyste Suso. I prosze nie czarowac sie,ze jest ionaczej. nie robilem analizy zadnej ale mamy najwiecej remisow czy jest ktos lepszy z top 6?
1
Matim
Matim
27 stycznia 2019, 10:22
Wiesz co, może złóż CV. Jeżeli jesteś taki dobry to bez problemu się dostaniesz i Milan w końcu będzie miał trenera.
2
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 11:27
Matim ale z Ciebie elokwent. Nie pije do meczu z Czolowka. Jak juve czy Napoli. Ale do meczow z Frosi. Bolonia i innymi tuzami. I balismy sie by nie przegrac nawet. Tam powinien podchodzic ofensywnie do meczy. A nie grac na remis i moze sie cos uda. Nie jestem trenerem nie pcham sie ale kazdy myslacy normalnie wie,ze ovy trener to nieporozumienie.
0
Matim
Matim
27 stycznia 2019, 11:45
Poprzednią kolejkę w Genoi zagrał bardziej ofensywnie - co prawda trochę z przymusu, ale jednak środek Paqueta - Bakayoko - Calhanoglu z Brazylijczykiem grającym bardziej jako 10 można nazwać bardzo ofensywnym. Tak, masz rację - mieliśmy sporo wpadek z dołem tabeli, ale jednak to były mecze, w których z powodu kontuzji brakowało wykonawców. Chcąc nie chcąc nie mieliśmy za bardzo innych możliwości grania, a wystawianie od początku dwóch napastników i pozbawianie się możliwości zmiany też mogłoby nie wyjść na dobre. Zresztą weź pod uwagę też to jak spisywała się wtedy obrona - czyste konto to była rzadkość, teraz to zostało w końcu poprawione, a mniej bramek straconych od nas mają tylko drużny z miejsc 1-3. To jest duży plus, tylko trzeba w końcu zacząć strzelać i miejmy nadzieję, że teraz gdy są większe możliwości jeżeli chodzi o zestawienie ofensywy (miejmy nadzieję, że dostaniemy jeszcze kogoś na LS) może będzie to wyglądało lepiej.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 stycznia 2019, 13:02
Wy i te Wasze kontuzje... Żenująca wymówka. Tylko ten biedny Gattuso zmaga się z takim problemem. W nagrodę, za cudowne wyniki i grę z Torino, Bologną, Frosione i Fiorentiną dajcie mu podwyżkę i przedłużcie kontrakt. Za świetny wynik w LE dożywotnio najlepiej. Wspaniale sobie radzi, mimo tak zdziesiątkowanej kadry.
1
Matim
Matim
27 stycznia 2019, 13:11
Problemem nie są kontuzje, tylko wąska kadra i chyba każdy to widzi. Przed meczem czytałem sporo narzekania, że Kessie gra fatalnie. Ok zgadzam się z tym, tylko kto za niego? Mauri, Bertolacci czy Montolivo? Mimo wszystko kontuzje Biglii i Bonaventury mocno ograniczyły nam pole manewru w środku. Przesuniemy do środka Calhanoglu? Super, więc na lewe skrzydło kto? Laxalt, Borini czy chimeryczny Castillejo? Suso wypada z gry, luzik, mamy przecież Samu. Ta sama sytuacja była rok temu, dwa lata temu itd. Pieszą 11 mamy przyzwoitą i jak najbardziej możemy nią walczyć o top 4. Gorzej z ławką, bo obecnie nie ma na niej nikogo wartościowego.
2
ACMilansince1994
ACMilansince1994
27 stycznia 2019, 08:56
Też uważam że z Franka będzie dobry grajek ale nie u nas, nie przy Rino z taką taktyką dlatego właśnie sprzedać aby chłop się rozwijał a my żebyśmy mieli kogoś odpowiedniego do tej taktyki i pomysłu Gattuso.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 stycznia 2019, 08:49
Z Kessiego będzie jeszcze świetny pomocnik. Zobaczycie. Broń boże go sprzedawać.
2
Zuber
Zuber
27 stycznia 2019, 12:39
Podbijam.
0
hvast87
hvast87
27 stycznia 2019, 17:10
Nie zgadzam się, solidny grajek co dużo biega. Drugi Borini, średni w odbiorze, masakryczny w ofensywie, zero techniki i strzał w gołębie.
0
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 08:37
Mowilem. Kessie nie do ruszenia. Jeszcze jakby mial 15 goli uuu teraz wiadomo kto pozwala mu stac w polu karnym przeciwnika
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
27 stycznia 2019, 08:52
Jestem w szoku że Rino tego nie chce zmienić ? Patrząc na Franka to dziwi mnie dlaczego Gattuso z takim uporem daje mu tyle zadań albo dowolności w ofensywie. Po pierwsze Kessie jest pierwszym pomocnikiem do pressingu po napastnikach. Jaki jest efekt nawet jak odzyska piłkę albo mu ktoś dograć na kontrę to pędzi do przodu, powiedzmy że z szybkością nie ma tragedii ale: albo ją traci bo tak długo myśli co zrobić ze przeciwnik zdąży skasować akcję albo podejmuje złą decyzję podaje zamiast strzelać i na odwrót albo podejmuje dobrą ale jakoś wykończenia fatalna. U niego w ofensywie takie wtopy to ostatnio 99procent sytuacji. Dlatego wg mnie powinien zostawać w obronie i dać możliwość wyjścia Paquetcie lub nawet Bakayoko albo Hakanowi. Dla mnie obecnie Ława albo sprzedaż za gruby chajs. Nie jest złym piłkarzem ale w tym systemie, który przy Rino raczej się nie zmieni skazany jest na porażkę - jak mu coś nie wyjdzie ekstra to zawsze będą głosy że lata jak ... i nic z tego nie ma.
1
Madman
Madman
27 stycznia 2019, 08:56
Dla mnie ten gosc powinien pilke zaraz oddawac do kolegi. Makalele niech rino obejrzy i nauczy kessiego tak grac. Idealny na takiego zawodnika. Z niego Paulinio czy jakmu nie bedzie
1
ACMilansince1994
ACMilansince1994
27 stycznia 2019, 08:36
Moim zdaniem Hakan jeżeli ma się odblokować i dać coś tej drużynie to musi koniecznie grać w środku. Jest pod formą jeżeli chodzi o strzały więc bez sensu dawać go na skrzydło i liczyć na strzał po zejściu, wczoraj miał kilka fragmentów gdzie człapał po kilku rajdach na skrzydle góra dół i jeszcze kilka razy w bok. Myślę że sam nie wie i chyba Gattuso nie jest w stanie podjąć decyzji gdzie ma grać. Dla mnie optimum to środek pomocy z Bakayoko gdzie obaj focus na przerywanie akcji i wymiennie akcje do przodu, Hakan po to aby rzucić coś za linię obrony, do boku lub prostopadła, a Tibo aby popędzić sprintem na przebój - trochę to śmiesznie wygląda ale nieraz mu wychodzi i podprowadza piłkę pod pole karne. Wówczas Lucas powinien grać podwieszony pod napastnikiem bo jak idzie kontra albo wrzutka że skrzydła to Cutrone albo Piątek nie mają innych opcji tylko samemu do końca. Tak to by był ktoś kto mógł by zebrać i huknąć albo dograć. Tam niech sobie drybluje. Nie jestem fanem Rino ale trochę mniej utartych schematów, więcej kreatywności i odwagi i może coś z tego będzie. Kessie na razie ława. Piątek na puchar pierwszy skład. Porównałem go wczoraj z Cutrone. Dla mnie Krzyś ma mocniejszy focus i ciąg na bramkę, szukal więcej pozycji, pokazywał się i trzymał środka jak rasowa 9. Patrick ma zaszczepione w głowie pomoc drużynie i przez to często schodzi na skrzydła mocno się cofa przez co później nasze akcje stają bo nie ma nikogo z przodu. Więc ja widzę różnicę między nimi i stawiał bym na piątka w meczach gdzie jesteśmy faworytami i odważnie wychodzimy w pomocy, wówczas będzie strzelał po 2,3 bramy jak typowy killer. Cutrone na mecze walki i takie gdzie 60-70 min trzeba mocniej popracować w defensywie, a później ukąsić. Tak to widzę dopóki nie będziemy mieli odpowiedniej jakości w pomocy.
1
jasiom22
jasiom22
27 stycznia 2019, 12:24
Ja bym dał: Bakayoko;Hakan;Kessie i z przodu: Paqueta:Piatek:Suso. Niech Paqueta sobie robi z przodu tricki a dla Kessiego zwyczajnie nie ma specjalnie zmiennika, jak ktos napisal.. z Kessiem Rino powinien pogadac, odciazyc go.. I kazac mu podawac.... Alal Makelele.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 stycznia 2019, 08:20
Z tym Duńczykiem trafił prawie w 10.Całe szczęście, że w obecnym Milanie nie ma takiej konkurencji, jaką miał Tomasson na swojej pozycji.Co do Hakana rozumiem, iż zaliczył sporo strat, jednak w przeciwieństwie do tej żenady z 1 części sezonu wczoraj był cały czas pod grą i parę razy zagrał ładną klepkę z Paquetą.Ogólnie od czasu spotkania ze Spal u Turka widać powolny, ale regularny progres.
1
AC Kamil
AC Kamil
27 stycznia 2019, 01:39
Kessie prędzej zdobędzie medal olimpijski w Tokio w 2020 roku na 10 km niż zacznie używać mózgu na boisku. Gość biega od dwóch miesięcy jak nawiedzony, nie wie co zrobić z piłką na połowie przeciwnika, a Gattuso dalej się zastanawia czemu akcje drużyny kończą się na 20 metrze od bramki przeciwnika. Do tego dochodzi beznadziejny w tym sezonie Hakan i przepis na mizerię w ofensywie mamy gotowy. "Czy mogę nauczyć asyst? Ja nie mogę [śmiech]. Ja grałem z wielkimi mistrzami, odzyskiwałem piłkę, a oni myśleli o reszcie." - Te słowa to już w ogóle hit, naprawdę jest to powód do śmiechu. Po co komu jakieś asysty, lepiej walić głową w mur ;)
Edytowano dnia: 27 stycznia 2019, 01:41
1
Dawid Majewski
Dawid Majewski
27 stycznia 2019, 07:39
Ja bym go sprzedał do premeir league jeśli wierzyć mediom to Arsenal i Chelsea chcą go za 50 mln i w jego miejsce sprowadzić Tielemans-a z Monaco, który to raczej będzie do wyciągnięcia za max 20 mln. Kessie przy Bakayoko wyglada jak amator.
0
nokoments
nokoments
27 stycznia 2019, 01:23
Gwizdy pod adresem Hakana jak schodził to bezczelność. Bardzo ciężko pracował w tym meczu - chociaż nominalnie był ustawiony wysoko na skrzydle to zasuwał po całej długości i szerokości boiska. Zaliczył 4 kluczowe podania, najwięcej z całego zespołu. Podawał 55 razy (o jeden mniej od najlepszego pod tym względem u nas Calabrii) ze skutecznością 84%, w tym było 6 celnych długich podań, najwięcej w całym zespole i jedyna prostopadła piłka ze wszystkich naszych graczy. Do tego zanotował 2 odbiory i 1 przechwyt na naszej połowie. Owszem, trochę spartaczył i do optymalnej formy dalej mu daleko, ale było widać, że włożył dzisiaj całe serducho w ten mecz i chwała mu za to. Obok Calabrii, Donnarumy, Romagnoliego i Bakayoko był dzisiaj wyróżniającym się zawodnikiem.
16
radson1406
radson1406
27 stycznia 2019, 03:43
Również uważam że ta krytyka Hakana jest niezasłużona.Wpraedzie przeplata zagrania świetne z błędami ale to dlatego że próbuje grać ryzykownie.Jesli do formy dojdzie Biglia a Paqueta ustabilizuje formę to także Turek będzie miał okazję zaliczać gole i asysty.Poza tym to nie przypadek, że za Montelli graliśmy słabo ale zdobywaliśmy gole po wolnych. Teraz nasze stałe fragmenty gry są niczym wyjęte z polskiej okręgówki.Gattuso powinien poświęcić na to więcej czasu z drużyną.
1
blazejmilan
blazejmilan
27 stycznia 2019, 08:19
To był najlepszy mecz Hakana w tym sezonie, widać że się podnosi . Gwizdy to nieporozumienie.
1
karp_fso
karp_fso
27 stycznia 2019, 00:49
"Musi ograniczyć sztuczki w fazie defensywnej, ale cieszymy się, że mamy go u siebie, bardzo dużo wnosi." - no i ma rację, Paqueta bardzo fajnie, ale mam nadzieję, że przyhamuje z takimi zabawami na swojej połowie, bo kilka razy było gorąco. A Kessie jest zdecydowanie bez formy, chyba każdy na tej stronie pamięta jak grał Franck w formie - niezły technicznie, szybki, silny tylko bezmyślny. A teraz nie dość, że bezmyślny to jeszcze piłka od niego się odbijała jak od pnia :v
7
tobiasz
tobiasz
27 stycznia 2019, 00:48
ale {wulg}, aż żałosne czytać wasze wypociny. Zagraliśmy dobry mecz z zespołem, który potrafił sponiewierać Liverpool czy PSG, a wy tylko narzekacie. Kessie nie zagrał dobrego meczu, ale już skończcie się mazgaić.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2019, 10:47
21
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 stycznia 2019, 00:36
Gattuso chyba po wojaku... z ta złota piłkę dla Kessiego. Calhanoglu i Paqueta są od rozegrania... więc jeśli nie mają na to siły bo za dużo pracują w defensywie to chyba jest coś nie tak ... za to Kessie świruje coś w polu karnym przeciwnika, a to on powinien mieć zadania stricte defensywne. To obrazuje istny pi... zadaniowy.. no ale, jest jak jest.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2019, 02:18
3
mn7
mn7
27 stycznia 2019, 00:32
Kessie się nie nadaje do gry w piłkę. Piłka przy nodze sprawia mu kłopoty.
0
Yabaye
Yabaye
27 stycznia 2019, 00:27
"Dobrze to wyglądało w pierwszej połowie" i skończyłem czytać. To nadal trener Milanu czy już rzecznik prasowy Napoli?
0
patoo_07
patoo_07
27 stycznia 2019, 00:24
Lepiej mądrze stać, niż głupio biegać. Tyle jeśli chodzi o Kessiego.
7
AdamoX
AdamoX
27 stycznia 2019, 00:28
Ale z drugiej strony na stojącą meczu nie wygramy więc takie gadanie ma malo sensu
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się