Koniec przygody Milanu w Lidze Europy. Roma wygrywa rewanż w dziesiątkę i awansuje do półfinału.
Choć prasa twierdziła wczoraj, że nie wszystkie bilety na derby mogą zostać sprzedane, AC Milan na swojej stronie internetowej zapowiada, że 223. derby Mediolanu zostaną wyprzedane do ostatniego miejsca. Przychód z wejściówek ma przekroczyć 5,7 mln euro, co stanowi klubowy oraz ligowy rekord. Najwięcej biletów sprzedało się 5 lutego - 10 655 w ciągu doby. Ponad 4000 biletów zostało zakupionych przez kibiców z zagranicy, a na trybunach mecz obejrzą fani należący do 590 Milan Club (w tym oczywiście MCP). Najdłuższą drogę przebyli tifosi z Milan Club Bahrajn.
Spotkanie będzie transmitowane do 200 krajów. Akredytacje na mecz otrzymało 600 przedstawicieli mediów, w tym 260 dziennikarzy, 60 fotografów oraz ponad 300 osób odpowiedzialnych za przekaz telewizyjny, które, z pomocą 25 kamer, będą mogły zaoferować widzom jedyny w swoim rodzaju spektakl w technologii 4K. Stadion zostanie oświetlony iluminacjami przypominającymi płomienie, nawiązujące do hasła derbowego "Join the flame" (jak na zdjęciu u góry).
W przerwie na murawie pojawią się dawni bohaterowie czerwono-czarnych sukcesów: Abbiati, Ambrosini, Cafu, Dida, Inzaghi, Nesta i Oddo. Razem z prezesem Scaronim oraz dyrektorem Gazidisem zaprezentują specjalne koszulki, w których 23 marca drużyna Milan Glorie zagra w meczu charytatywnym na Anfield z Liverpool Legends. Przed meczem dla publiczności wystąpi także raper Ghali. Na zaproszenie sponsora technicznego Pumy, 75 tzw. influencerów będzie przekazywało swoje wrażenia z derbów fanom na całym świecie. Inny sponsor, bank BPM stworzył specjalne kąciki fotograficzne, gdzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z derbów, a ponadto przygotował 30 000 kolorowych kartonów, które na trybunach pomogą stworzyć wyjątkową oprawę tego meczu.