SCUDETTO


Gattuso: "Podwójna porażka - na boisku i w zachowaniu. Biorę odpowiedzialność na siebie"

17 marca 2019, 23:31, Ginevra Aktualności
Gattuso:

GENNARO GATTUSO: "Mecz? W pierwszej połowie Inter prezentował się dużo lepiej od nas. W drugiej połowie dokonaliśmy zmian i nasza gra wyglądała nieco lepiej. Aby stosować wysoki pressing, drużyna musi mieć do tego odpowiednie predyspozycje. Dziś mieliśmy problem z ofensywnymi wejściami Interu, który prostopadłymi piłkami mijał 5-6 naszych graczy. Czasami zarzuca mi się zbyt zachowawczą grę, ale trzeba wziąć pod uwagę charakterystykę graczy, których mamy w kadrze. Epizod Kessie - Biglia? To nie może na nas wpłynąć. Po golu na 2-0 mogliśmy stracić kolejne. Inter to silna ekipa, która łączy jakość i siłę fizyczną. Ja jestem zadowolony z postawy mojej drużyny, a Inter zasłużył na to zwycięstwo swoja dobrą grą. Nasz zespół jest "żywy", przy stanie 3-2 mieliśmy szansę na strzelenie gola wyrównującego. Przykro mi z powodu tego, co zobaczyliśmy przy zmianie Francka Kessiego. To jest dla mnie najgorsza porażka. Takie rzeczy nie mieszczą się w mojej wizji piłki nożnej. Szacunek dla wszystkich jest podstawą, z tego też powodu Milan miał problemy w ostatnich latach. To nie był piękny obrazek. To była podwójna porażka - na boisku i w zachowaniu. Biorę odpowiedzialność na siebie. Na pewno poruszymy ten temat w kolejnych dniach. Pierwszy gol? Bakayoko powinien był zamknąć te sytuację wcześniej. Boli to, że bramka padła w sytuacji dwóch na siedmiu. Paqueta? Paqueta miał problem z mięśniem uda, rozmawialiśmy z lekarzami i uznaliśmy, że należy wpuścić na boisko świeżego zawodnika. Występ? Nie możemy zostawiać aż tyle pola do gry rywalowi, trzeba ograniczyć mu możliwość rozegrania. Dzisiaj popełniliśmy w tym elemencie dużo błędów. Dziś nie było widać solidności w grze zespołu".



63 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2019, 17:00
Mister Difensa ^^
1
pepe82
pepe82
18 marca 2019, 16:28
Przez to ,ze Milan wygrywal byl brak mozliwosci nazekan na Gattuso. No I teraz wreszcie okazja aby go zwolnic :-)
0
834571
834571
18 marca 2019, 14:40
Gattuso to beton. Tak jak go lubię to uważam , że z nim nic więcej nie osiągniemy ( nie podniesiemy poziomu ). Tak się zastanawiam od jakiegoś czasu nad Conte i jego ustawieniem i dochodzę do wniosku że nikogo w lecie nie musielibyśmy kupować a można by sprzedać Suso i Kessie. Przypuszczalne ustawienie Conte 3:4:1:2 DONNARUMMA - CALDARA, ROMAGNOLI, MUSACCHIO - CONTI, BIGLIA ( Paqueta ), BAKAYOKO, CALABRIA ( wczoraj grał nieźle na lewej stronie) - CARHANOGLU ( na 10 bo to jego miejsce ) - PIĄTEK, CUTRONE ( Castillejo ). Co wy na to.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
18 marca 2019, 18:23
Piszesz, że nikogo nie musielibyśmy kupować, po czym w składzie pojawia się Carhanoglu... Gdzie on teraz gra?
1
834571
834571
18 marca 2019, 18:40
No właśnie gra nie tam gdzie trzeba. Skrzydło to nie jego miejsce. On ma predyspozycje grać na środku i schodzić na prawo i lewo. Wczoraj nasza gra trochę ruszyła w 2 połowie jak Hakan zaczął grać na środku z Bakayoko.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
18 marca 2019, 18:47
Nie wierzę...
0
Cactus
Cactus
18 marca 2019, 13:17
Ja zwróciłem uwagę na jeszcze jeden ciekawy, acz niepokojący aspekt. Większość naszych prób gry kombinacyjnej, na jeden kontakt kończy się klapą. O ile próby są podejmowane, o tyle jest bardzo duży problem z czysto technicznym aspektem. Ogromna ilość podań nie dociera do partnerów z drużyny z powodu zbyt mocnych podań, złych przyjęć, odskakujących piłek. Wyglądamy technicznie bardzo surowo w i w zasadzie kiedy piłkarz ma problem z przyjęciem piłki, ciężko jest budować szybkie i składne akcje mogące rozerwać obronę przeciwnika. To jest problem który się przewija już od dłuższego czasu. Czy to wina Gattuso czy kiepskich umiejętności samych piłkarzy? Prawda pewnie leży gdzieś po środku.
0
szewczenko7
szewczenko7
18 marca 2019, 13:57
Masz świadomość że jest 2 pkt do 3 ego miejsca za derby nie dają więcej punktów, walczymy dalej.
0
Cactus
Cactus
18 marca 2019, 14:04
Oczywiście, że walczymy. Ja jestem przekonany, że będziemy w czwórce. Zastanawia mnie tylko skąd u naszych piłkarzy taka niechlujność.
0
szewczenko7
szewczenko7
18 marca 2019, 13:07
Macie świadomość, że przy waszym podejściu, ocenie sytuacji Carletto wyleciałby po 20 meczach z klubu , na szczęście to nie kibice podejmują decyzję. :) czekamy na 3 pkt z Sampdoria Forza Milan Forza Gattuso.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
18 marca 2019, 13:16
Masz świadomość, że Gattuso przegrał kolejne derby w beznadziejnym stylu? Że drużyny do stanu 0:2 nie było na boisku? Oczywiście, jest progres, bo w pierwszym meczu nie było jej przez 95 minut...
2
18 marca 2019, 10:13
Milan z tym człowiekiem gra ultra toporny i siermiężny futbol , bez dozy ryzyka i parcia do przodu.Z reszta to problem włoskiej piłki , czyli coraz to bardziej mierni trenerzy w mojej opinii którzy zostali myślami w poprzedniej epoce piłkarskiej podczas gdy inni uciekają do przodu.Jesli się spyta kogokolwiek kto gra/grał we Włoszech to mówi że 90% treningów to przesuwanie i przesuwanie , a potem dziwota że piłka ich "parzy" i niektórzy nie potrafia jej przyjac żeby nie uciekła im od nogi , już nie mówię o przyjęciu kierunkowym.Dopoki w tej lidze będzie aż tylu betonów trenerskich z Włoch(poza wyjątkami jak De Zerbi,Giampaolo itp) to ta liga nie podniesie się wyżej , potrzeba świeżej krwi , casus zmiany trenerów w Anglii , czyli zmniejszenie bezużytecznych trenerow Angielskich.
4
Dryzu1899
Dryzu1899
18 marca 2019, 12:56
Luzik, kibice też zostali w poprzedniej epoce piłkarskiej bo im oglądanie takiej włoskiej piłki pasuje i jest git :)))
2
Piotrek1899
Piotrek1899
18 marca 2019, 13:00
Nie przesadzaj... To wina młodego wieku zawodników, co za tym idzie, tremy (Gigio ledwie 150 meczy w Milanie), sędziowie też nam nie sprzyjają, do tego co rusz jakiś bezczelny trener przeciwnej drużyny w chamski i zupełnie nieoczekiwany sposób zaskakuje naszego świetnego taktyka i motywatora tym, że chce strzelić Milanowi gola, ba, nawet wygrać mecz i od początku gra nie fair, czyli agresywny pressing i atak. Szok!
2
Cactus
Cactus
18 marca 2019, 13:35
Żeby ten klub mógł ewoluować potrzebna jest Liga Mistrzów. Nie ważne w jakim stylu wyszarpana. Tylko wtedy jest nadzieja na ściągnięcie bardziej jakościowych piłkarzy.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
18 marca 2019, 13:51
Zgoda, lecz uważam, że z tymi, którzy obecnie są w kadrze można grać o wiele ciekawszą i bardziej urozmaiconą piłkę. A co za tym idzie, skuteczniejszą. W tej chwili oglądam Milan toporny, przewidywalny, a z lepszym przeciwnikiem, bojaźliwy. I to ma być ten charakter Gattuso przelany na drużynę? Ja dziękuję. Kolejne derby ten pan przegrał w szatni.
1
Cactus
Cactus
18 marca 2019, 14:10
Tutaj widać, że mentalnie ta drużyna jeszcze nie jest wielka. Są możliwości, ale za często głowa nie dojeżdża na mecz i albo wychodzą męki, albo w ogóle oddajemy pole gry licząc, że przeciwnik nie skrzywdzi nas za bardzo. Wiem, że drużynę buduje się etapami i poszczególne cegiełki trzeba rozsądnie dokładać, ale jeśli nie będzie w nas przekonania, że możemy się mierzyć z najlepszymi jak równy z równym to będziemy oglądać Milan taki jak wczoraj z Interem czy chociażby jak z meczów w Rzymie.
0
Milanboy
Milanboy
18 marca 2019, 15:08
Ibarbo- szkoda że Di Francesco też należał do takich, czy Gasperini także do takich niebetonowych należy
0
milan78
milan78
18 marca 2019, 16:33
"Dopoki w tej lidze będzie aż tylu betonów trenerskich z Włoch(poza wyjątkami jak De Zerbi,Giampaolo itp) to ta liga nie podniesie się wyżej , potrzeba świeżej krwi ,"

Znakomity passus,przyjacielu.
Zmiana stylu gry,nowe pomysly,otwarcie sie na zagranicznych trenerów
0
El Doktor
El Doktor
18 marca 2019, 08:20
Trener nie wyciaga wnioskow. Ktos mowi ,ze reaguje podczas meczu hmm. Niby ale dlaeczego nie przed meczem? Meczy tego hakana na lewym. Suso meczy na prawym.. Gdyby Samu gral na swojej pozycji nie byloby karniaka proste;)
1
El Doktor
El Doktor
18 marca 2019, 07:47
Mlody zespol bledy? Odp Ajax. Nie ma w tych czasach na wiek zwalania
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2019, 07:54
Między nami, a Ajaxem czy np. Atalantą jest taka różnica, iż oni mają całkowicie zdjętą presję, a tam, gdzie są wymagania(patrz tabela Eredivisie) już nie ma wyników ponad stan.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
18 marca 2019, 07:55
Popieram. I nie uważam, by ten zespół był aż tak młody. Zawodnicy w wieku 24, 25 lat, kilka perełek młodszych, ale mamy też takich w okolicach 30-tki. Nawet Ci młodsi mają już sporo spotkań na najwyższym szczeblu za sobą.
0
El Doktor
El Doktor
18 marca 2019, 08:19
salinas ojoj chodzi o spinanie posladow my wyslismy jak dzieci. I jescze kalekim skladem
1
adamos
adamos
18 marca 2019, 08:26
@Marcos Salinas
to po co awansować do LM? tam to jest dopiero presja wyników i wszystkiego... grasz przeciwko najlepszym na dużych stadionach i ogląda Ciebie przeszło 50 mln ludzi w TV...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2019, 08:32
Adamos
A po co kluby pokroju Schalke walczą o jak najlepszy wynik w LM skoro mogłyby się skupić na skutecznej walce w lidze?LM= inne standardy oraz inne podejście do tematu.
0
Zuber
Zuber
18 marca 2019, 10:27
Presja? O czym wy mówicie, presje to mieli młodzi z Ajaxu jak grali z Real w Lidze Mistrzów, a nie nasi grajkowie, którzy grają o 4 miejsce, jeśli dla kogoś 4 miejsce to presja to ja nie mam pytań.
0
Vol'jin
18 marca 2019, 11:16
jaką presję miał Ajax w LM oni mogli, nie musieli presję to miał Real w LM. Ajax ma presję w lidzę i od lat nie potrafi zdobyć mistrzostwa. Wczoraj zrobili krok w tył i znowu mają 5 pkt straty do PSV a w tej lidze to jest duża strata
1
Piotrek1899
Piotrek1899
18 marca 2019, 14:01
Tak piszesz, jakby to PSV było jakimś pierwszym lepszym klubem. Milan, póki co, nawet do nich nie ma podjazdu. Inter się przekonał. A ten Ajax by wparował na San Siro tak, że Gattuso po meczu przez tydzień nie wiedziałby, co się stało. Ajax z Realem nic nie musiał, ale przyjechać na Bernabeu, oklepać Królewskich 4:1, to jest sztuka. Trzeba mieć jaja, by tak zagrać. Gattuso by tam przyjechał po jak najniższy wymiar kary i tak też ustawiłby zespół. On inaczej nie potrafi.
0
Boro
18 marca 2019, 07:39
Naszym młodym chłopakom takie mecze są potrzebne, tym bardziej jeśli mamy grać w LM. Wczoraj widać było masę nerwów co odbiło się na błędach indywidualnych. Przegraliśmy bitwę ale wojna trwa.
0
18 marca 2019, 07:38
Rino błagam daj tego Hakana na środek pomocy/ew. trequartiste. Niech w ataku gra Piątek-Samu, a w pomocy Kessie (Biglia) - Baka - Hakan-Lucas bo to już naprawdę robi się żenujące z wolnym Hakanem na skrzydle i Suso bez formy...
1
hyrus13
hyrus13
18 marca 2019, 08:08
Ja tam liczę, że końcówka meczu była dla Suso przełomem i teraz będzie już lepiej.
0
hyrus13
hyrus13
18 marca 2019, 09:03
Generalnie mimo tych problemów Milan nie zagrał według mnie tak tragicznie jak niektórzy piszą. Po prostu uważam że niektórzy zawodnicy są nie do końca dobrze wykorzystywani. Fakt, z Suso jest największy problem ale myślę że jako wahadłowy w pomocy też dałby radę.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2019, 06:56
Można się pocieszyć tym, iż wszystkie bramki padły po indywidualnych błędach(1-Bakayoko+Romagnoli, 2-Romagnoli+bodajże Rodriguez, 3-Samu), więc część piłkarzy odpocznie psychicznie, a nad resztą popracuje Rino i przy utrzymaniu tego co pokazali w drugiej połowie w ofensywie oraz większej koncentracji powinno to wyglądać zdecydowanie lepiej- wystarczająco na przynajmniej 4 miejsce(Dodatkowo ten 1 punkt przewagi merd jest do odrobienia przy ich terminarzu).
0
viviek89
viviek89
18 marca 2019, 02:17
strasznie lubie jak Rino mowi o szacunku i tym podobnych sprawach na boisku;] zupelnie jakby to nie on lal po gebie trenera druzyny przeciwnej jako zwwodnik :D
0
Milanboy
Milanboy
18 marca 2019, 00:36
A, i dobranoc, i aby rany się wam po meczu zagoily :)
1
tober12
tober12
18 marca 2019, 00:31
Nie tracimy goli a nagle buch Inter 3 :(
0
Krzysztof1998
Krzysztof1998
18 marca 2019, 00:25
Dwa komentarze pod newsem to chyba mój rekord :P wiec napisze coś jeszcze od siebie ;)
Z góry mówię, ze nie jestem wrogiem Rino, ale tez nie wychwalam go jako suuuuper trenera.
Zacznę od tego, że widać, ze Rino uczy się trenerki na Milanie i nie mam mu tego za złe, bo uczy się szybko. Dużo osób pisze (nie wszyscy oczywiście), że zespół się nie poprawia i gra cały czas średnio. Nie neguje tego stwierdzenia w 100% bo Milan nie gra pięknie, ale trzeba zauważyć, ze jednak coraz lepiej. Możliwe, że niektórzy tego nie widza, bo Rino zaczął ich uczyć footballu od samych podstaw. Na początku sezonu, nie potrafili grać w defensywie, podań prostopadłych było tragicznie mało, a gra w trojkącie była na poziomie ekstraklasy. Teraz defensywa gra super (no w tym meczu akurat pojawiło się wyjątkowo dużo błędów ). Piłki prostopadle pojawiają się coraz częściej, choć wolałbym żeby było ich więcej w sam środek do napastnika niż tak jak jest, czyli schodzące na skrzydło. No i potrafia w końcu wymienić podania z pierwszej na „trojkącie”. Jeśli w tym sezonie nauczyli się podstaw to w przyszłym, może poprawi się gra z napastnikami ;)
5
Piotrek1899
Piotrek1899
18 marca 2019, 07:00
Z tego wynika, że Gattuso trenuje drużynę trampkarzy...
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2019, 07:12
Chcesz nam powiedzieć, że Rino uczy podstaw piłkarskiego rzemiosła zawodników wartych srednio po 30/40 mln ?
1
Piotrek1899
Piotrek1899
18 marca 2019, 07:46
Między innymi to i kilka innych ciekawych teorii zwolennicy Gattuso i jedyni słuszni kibice Milanu próbują nam wmówić ;)
1
Krzysztof1998
Krzysztof1998
18 marca 2019, 10:41
W sumie tak to zabrzmiało jak przeczytałem. Chodziło mi nie o to, ze Ci piłkarze nie potrafia podać piłki bo, byłoby to obraza dla Nich. Chodziło mi o to bardziej, ze na początku sezonu Ci piłkarze grali tak, ze piłkarze wcześniej wybiegali do prostopadłych podań, w trojkącie kiedyś to nie było gry, bo piłkarze zamiast do środka grac to grali pilki do obrońców czy bramkarza. Faktycznie zabrzmiało to trochę głupio :P chodziło mi bardziej o to, ze jednak Gattuso jako jedyny trener po Allegrim potrafił w jakiś sposób sprawić, ze piłkarze potrafia porozumiewać się na boisku w taki sposób ze wykonują te wlasnie proste zagrywki, które dla większych ekip są podstawa by zacząć tworzyć jakaś taktykę. Podsumowując, widzę progres w grze, choć ciagle brakuje mi ładnego stylu czy dobrej taktyki, ale liczę po prostu ze to w końcu przyjdzie z czasem
0
Krzysztof1998
Krzysztof1998
18 marca 2019, 10:43
Ciezko tu edytować komentarz, chodziło mi, ze zawodnicy nie pokazywali się do tych podań
0
Bandon
Bandon
18 marca 2019, 00:17
Jedno zdanie do sytuacji Kessie-Biglia. Wielokrotnie z moim najlepszym przyjacielem dochodziło do kłótni na boisku, pare razy doszlo rękoczynów, na boisku szkolnym. Tam brały górą emocje. Bądźmy poważni, to tylko epizod jakich wiele. Nic się nie stało. Stało się to, że przegraliśmy derby i już nie ma miejsca na pomyłki. FORZA MILAN!!!
Edytowano dnia: 18 marca 2019, 00:18
0
Milanboy
Milanboy
18 marca 2019, 00:22
Zobaczymy w meczu z sampa, fakt faktem Kessie nie będzie miał łatwo po tym spotkaniu
0
Milanboy
Milanboy
18 marca 2019, 00:07
A co do Kessiego, uważam tak, albo gatusso puści to w niepamięć (pewnie nie, bo to rino) albo Kessie nie wybiegnie na parę spotkań
0
Krzysztof1998
Krzysztof1998
18 marca 2019, 00:01
Jak chodzi o sytuacje Kessie-Biglia to nie zapomnijmy, że Kessie ma dopiero 22 lata i dopiero kończy mu się rozwijać płat czołowy :P nie wymagajmy u Niego dojrzałości jak u naszego Kapitana, bo to jest perełka z mentalnością trzydziestolatka xD oraz nie zapominajmy, że Gattuso dopiero wpaja tym dzieciakom podstawowe wartości. Jak dla mnie zachowanie Bigli w 100% na miejscu-starszy kolega zwrócił młodemu uwagę jak powinien się zachować, tak właśnie powinno być.
9
El Doktor
El Doktor
18 marca 2019, 00:12
e tamm ma 40;)
2
Rocker
Rocker
17 marca 2019, 23:59
Czas odświeżyć TEN hashtag :D 3... 2... 1...
0
Krzysztof1998
Krzysztof1998
17 marca 2019, 23:42
Pierwsza połowów nie była dobra, z tym muszę się zgodzić, ale jak widzę, ze na Rino znowu fala hejtu to krew zalewa. Cały sezon marudzenie, ze Gattuso nic nie zmienia i gra tak samo, a tu zmiana za RR wchodzi Cutrone. Gra 2 napastnikami czyli to czego domagacie się cały sezon, a wy i tak marudzicie ze zmienia Brazylijczyka na Samu zamiast wrzucić Samu za Suso. Przecież Paqueta jest przemęczony i musiał to zrobić. Jak dla mnie duży plus dla Rino, ze zaryzykował i odważył zagrać dwójka napastników, a sami piłkarze pokazali ile dla Nich znaczą Derby i gryzą murawę za Milan.

Tak wgl widać, że kibice kochają Cutrone
17
Gerada
Gerada
18 marca 2019, 00:09
Akurat jeśli chodzi o korekty w trakcie meczu to pełna zgoda. Patrząc zarówno na te w ustawieniu, jak i personalne to Gattuso od początku sezonu dorósł o "kilka dekad". Jesienią zdarzało mu się tracić punkty zmianami lub ich brakiem, a od początku roku kalendarzowego mam wrażenie, że 99% decyzji podejmuje idealnie i w odpowiednim czasie. Nie inaczej było dziś, reagował odpowiednio.
6
El Doktor
El Doktor
17 marca 2019, 23:36
Ciagle to samo biore na siebie. Mniej gadania wiecej dezycji. Posadzic suso, Dac Samu bo kazdy widzi,ze jest w lepszej formie ale na prawym ,a nie na lewym. Kessiemy dac odpoczynek mamy biglie w obiegu. Hakana na 8 tez mozna , A nie wychodzic ciagle na broniac wyniku juz przed meczem...
8
Gerada
Gerada
18 marca 2019, 00:04
Akurat NIE ciągle to samo... Gdybyś był bardziej uważny to byś zauważył, że kiedy Milan miał dobre wyniki to było "to zasługa piłkarzy, a nie moja", a nie branie na siebie. Rino ma ogromną tendencję do chronienia swoich młodych graczy i moim zdaniem bardzo umiejętnie waży swoje wypowiedzi do mediów. Co do samych decyzji... Niby dać Samu za Suso... ale dośrodkowanie Suso dało gola... Faul Samu dał gola dla Interu... Noty za styl pewnie wyższe dla Castillejo, ale wymierne efekty po stronie Susła akurat dziś. Z tym, że Kessie mógłby usiąść zgadzam się, ale też wierzę, że trener wie więcej o balansie w zespole niż ludzie komentujący w internecie. No i... Jeśli my bronimy tak non stop wyniku przed meczem to jakim cudem mieliśmy 5 wygranych z rzędu? Przecież nie da się co mecz wygrywać broniąc wyniku 0:0...
3
El Doktor
El Doktor
18 marca 2019, 00:14
Gerada ciagle po porazkach. A pozniej i tak swity suso gra. Bo co ? asysty ma? nabite pol roku temu? Litosci
0
HIM1998
18 marca 2019, 00:29
El Doktor, ile widziałeś treningów drużyny? Bo mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że między spotkaniami są też treningi i to w większości na ich podstawie trener, który widzi zawodników kilka godzin dziennie i pracuje z nimi, jest w stanie wybrać optymalne ustawienie i zawodników do wyjściowego składu. Nie wspominając już o tym, że Biglia to może co najwyżej zagrać za Bakayoko, a nie za Kessiego bo ci zawodnicy wypełniają inne założenia taktyczne i nijak ma się zamiana Kessiego na Bigile.
1
Gerada
Gerada
18 marca 2019, 00:51
A co Twoim zdaniem trener powinien powiedzieć po porażce? Swoją drogą...Twoim zdaniem Rino "ciągle" po porażkach to powtarza... Tymczasem Milan zanotował - bagatela - PIĘĆ przegranych w 28 spotkaniach... To się nasz trener faktycznie musiał napowtarzać... Co do argumentu o Suso to przecież napisałem, ze w TYM KONKRETNYM meczu Suseł przyczynił się do gola dla nas... więc w tych efektach gry Suso nie trzeba się cofać o pół roku...
0
Marcin1995
17 marca 2019, 23:34
Fakty są takie Rino że nie umie sprawić zeby zespół grał w piłkę, przynajmniej ja przez te 1,5 roku tego zobaczyć nie mogę
5
Gerada
Gerada
17 marca 2019, 23:59
Innym faktem jest też to, że regularnie rzucasz opinie, które wyglądają na dość przypadkowe bo nie są (chyba nigdy) poparte jakimikolwiek rzeczowymi argumentami. Dziś w trakcie meczu napisałeś, że w Milanie Gattuso nie istnieje gra kombinacyjna. Dzisiaj akurat zwłaszcza Hakan, czy w mniejszym stopniu Paqueta próbowali odegrań na jeden kontakt, zagrań zmieniających tempo akcji. No a to co napisałeś tutaj... W jaką dyscyplinę sportu Twoim zdaniem drużyna Gattuso gra i punktuje regularnie na zadowalającym poziomie? Nie chodzi mi w tym komentarzu o atak skierowany pod Twoim adresem, ale czy mógłbyś czasem doprecyzować, co masz na myśli rzucając pewnymi skrajnie negatywnymi komentarzami? Może w którymś aspekcie masz rację i chciałbym zrozumieć, a osobiście do tego potrzebuję więcej informacji niż powiedzmy "wszystko jest źle".
9
Marcin1995
18 marca 2019, 00:07
Milan kompletnie nie umie grać w ataku pozycyjnym, nie stwarzamy sytuacji, dajemy się zdominować Sassuolo, Interowi, Atalancie nie chcemy grać w piłkę mimmo tego że mamy kim grać, nie chcę mi się już o tym dyskutować, każdy ma oczy i widzi jak Milan gra, może niektórym się podoba okej ich sprawa, dla mnie jest naprawdę frustrujące to jak jesteśmy nijacy pod bramką rywali, tak sałbo graliśmy ostatnio za Inzaghiego, Milan Sinisy czy Montelli grał lepszą piłkę, okej punkty w miare się zgadzają ale ja mam przeświadczenie że Milan z Gattuso nie wskoczy na wyższy poziom
2
Gerada
Gerada
18 marca 2019, 00:12
No i ok, dziękuję za odpowiedź. Przynajmniej mam świadomość, że chodzi o Twoją mocno subiektywną opinię, a nie o (jak zaznaczyłeś w swojej wypowiedzi) fakty. Opinię - jakkolwiek skrajną i kompletnie niezgodną z moim spojrzeniem - postaram się przynajmniej szanować.
7
Marcin1995
18 marca 2019, 00:16
Spoko ja nie chce się opierać na statystykach bo one często są największym kłamstwem, oglądam wszystkie mecze Milanu i na podstawie mojego ogólnego wrażenia Milan gra strasznie nijaki futbol, ja mam tylko nadzieję że to się wszystko dobrze dla Milanu skończy chociaż mam bardzo duże wątpliwości, nie chce też żeby czuł się urażony ktoś kto uważa inaczej, czasami pisze mocno impulsywnie ale generalnie nie mam prowokacyjnych celów
3
Cactus
Cactus
17 marca 2019, 23:33
Coś czuję, że mimo przeprosin ze strony Kessiego, jednak czekał go będzie odpoczynek wychowawczy w kolejnym meczu.
2
Milanboy
Milanboy
17 marca 2019, 23:32
Inter był lepszy i tyle, nie ma co gdybać, ale szacun że mogliśmy to odrobić i tak, no cóż, po przerwie nastawić się na trudną walkę o Ligę Mistrzów
6

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się