SCUDETTO


Nocerino: "Milan już ma kręgosłup przyszłości. Nie rozumiem tych, którzy krytykują Gattuso"

18 kwietnia 2019, 10:07, cinassek Aktualności
Nocerino:

W rozmowie z La Gazzetta dello Sport, następująco wypowiedział się były pomocnik Milanu, Antonio Nocerino: "W Milanie zrozumiałem, co oznacza gra wśród mistrzów. Ludzie tacy jak Ibra, Robinho czy Seedorf realizowali się również spoglądając, jak rozwija się mniej utalentowany technicznie kolega z drużyny. W ten sposób wszystko staje się łatwiejsze. Dziś w Milanie są młodzi z ogromnym polem do poprawy. Donnarumma, Romagnoli, Paqueta, Piątek... Kręgosłup przyszłości już tam jest. Poza tym jest Gattuso. We Włoszech trenerzy są oceniani poprzez pryzmat wyników, a Milan od miesięcy zachowuje czwarte miejsce. Nie rozumiem tych, którzy krytykują Gattuso. Wykonuje nadzwyczajną robotę: wskrzesił zwycięską mentalność i stworzył zespół, który w kluczowym momencie sezonu ma odpowiednią regularność, aby zagrać w Lidze Mistrzów".



28 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
OLO
OLO
18 kwietnia 2019, 22:45
Tyle ze teraz Milan teraz kupował wszystkich na hura i stad ta kwota 500 mln a wcześniej tez dużo kupowali tyle E kwota była inna.. nie ma co porównywać kwot bo są nieadekwatne...
0
matten
matten
18 kwietnia 2019, 12:27
No rzeczywiście krytyka jest niezrozumiała ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mamy piłkarzy za 500 mln, a odpadliśmy z Ligi Europy z takimi potęgami jak Olympiakos i Real Betis nie wspominając już o stylu, którego po prostu nie ma. Miejsce w tabeli zawdzięczamy w dużej mierze słabszej dyspozycji bezpośrednich rywali - w zeszłym sezonie 55 pkt dawałoby nam 6 miejsce.
Utrzymajmy tę czwartą lokatę, wyprawmy fetę z okazji powrotu do LM i podziękujmy trenerowi Gattuso, a po sezonie zatrudnijmy szkoleniowca z pomysłem i osiągnięciami. Następnie chociaż ze dwa wzmocnienia do pierwszego składu, wykupienie Bakayoko i oczyszczenie kadry z zawalidróg i można myśleć jak dobrze zaprezentować się w LM.
Edytowano dnia: 18 kwietnia 2019, 12:31
3
18 kwietnia 2019, 11:47
Nie ma co się dziwić że nie rozumie bo jest Włochem którzy są mocno zacofani w swoim myśleniu o futbolu , w dodatku działają emocjami a nie trzeźwym myśleniem , dlatego tak podupadła ich piłka .Włoski pseudo minimalizm i zachowawczość w nowoczesnym futbolu to martwy twor o czym świadczy Allegri który wystawia w meczu z Ajaxem w pierwszym skladzie pseudo piłkarza De Sciglio(który zawala 1 bramkę z Ajaxem) i bez formy od 2 lat Sandro kosztem autorów sukcesu z Atletico czyli Spinazzole i Cancelo , podczas gdy Pocchetino w meczu z City przy wciąż korzystnym wyniku przy kontuzji Sissoko wpuścił na boisko napastnika(który dał im awans finalnie ) a nie kolejnego obrońcę do murarki .To jest ta różnica między włoska myślą szkoleniowa która upada a futobolem ekspulsywnym na najwyższym poziomie.Reasumujac z Gattuso w grupie czeka nas bezemocjonujaca rywalizacja w grupie która zakończy się kolejna kompromitacja bo Włosi myślą tylko o tym by nic nie stracić zamiast o tym żeby zyskać.Jedynymi pozytywnymi wyjątkami sa Gaseprini,DiFra z powaznym traktowaniem jego pracy lub rokujący na lepszą przyszłość De Zerbi.
2
szewczenko7
szewczenko7
18 kwietnia 2019, 11:55
Fajnie, to opisałes, ciężko się z tym nie zgodzić, tylko nie zgodzę się z porwnaniem 40 letniego Gattuso, do 55 letniego Allegriego, bo nie jest problemem jeśli 40 latek jest betonem taktycznym, choć ja uważam że warto spojrzeć kogo mamy w składzie, i dlaczego tak gramy, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy. Ja tam jestem Fanem Rino jest progress zespół jest młody idziemy w fajnym kierunku, 2-3 wzmocnienia i będziemy latać pięknie. Natomiast wracając do meritum nie ma co skreslac kogoś w wieku 40 lat że nie rozwinie się i za 55 będzie grał te sama toporna piłkę, jak ktoś ma 55 lat i tak chce grać, to z pewnością większy problem. :)
0
Dryzu1899
Dryzu1899
18 kwietnia 2019, 12:07
szewczenko7 - Nasza gra wygląda podobnie do tej za Mihajlovicia - teraz sobie porównaj piłkarzy jakich miał Sinisa a jakich ma Rino i skończmy już to biadolenie że piłkarzy mamy słabszych niż Roma, Lazio czy nawet Inter bo wcale tak nie jest.
2
hyrus13
hyrus13
18 kwietnia 2019, 12:13
Ten moment kiedy przedstawiciel narodu szczycącego się remisem na Wembley w '74 r. krytykuje metody czterokrotnych mistrzów świata. Spokojnie, Włosi mają zadyszkę, największe talenty nie rozwijają się tak jak powinni (Berardi, Rugani). Problem w tym że upadek włoskiej piłki jest ogłaszany regularnie, po czym reprezentacja sięga po mistrzostwo świata. Naprawdę nie martw się ich zacofaniem, bo wcześniej czy później sobie poradzą i znów będą trząść Europą zarówno w wymiarze klubowym jak i reprezentacyjnym.
Edytowano dnia: 18 kwietnia 2019, 12:14
4
hyrus13
hyrus13
18 kwietnia 2019, 12:16
Ja zdania swojego co do Gattuso nie zmienię , nie jest tu 3 miesiące a grubo ponad rok i osobiście ja nie widzę dokąd zmierza ten zespół a już na pewno w kierunku jaki mi odpowiada.Neutralni obserwatorzy również twierdzą że Milan gra koszmarny futbol i nie są to bynajmniej zwykli janusze z kanapy a dziennikarze więc to nie są wcale zwykle widzimisię sfrustrowanych fanów ACM.Trener zawsze nadaje piętno na grę swojego zespołu , Gattuso ma taki a nie inny więc praktycznie niemożliwe jest by kiedykolwiek pod jego wodzą zmienił się sposób gry tego zespołu nawet po gruntownych zmianach.
0
szewczenko7
szewczenko7
18 kwietnia 2019, 12:18
Dyzu , czytaj ze zrozumieniem. ;)
0
Rocker
Rocker
18 kwietnia 2019, 12:20
Nocerino jest Włochem i jak wszyscy Włosi nie zna się na współczesnym footballu. Natomiast my tu tłumnie zgromadzeni mieliśmy szczęście urodzić się w kraju, który wydaje na świat ekspertów w dziedzinach wszystkich. Pionierów i wizjorerów! Nieomylnych omnibusów! Brawo MY!
10
Rocker
Rocker
18 kwietnia 2019, 12:23
Zabawny jesteś trzęś to narazie mogą portkami a moje spostrzeżenia to nie tylko moje a wiekszosc dziennikarzy włoskich i kibiców krytykuje to głośno , wystarczy czytać ich media .Wszyscy jednoznacznie mówią że taki minimalizm to samobójstwo i że ich mistrzostwa Włoch to "Cazzo" które obrzydza im piłkę a prawdziwy futbol to ten co oglądają w PL czy chocby wczoraj i że powinni iść przykładem Ajaxu w myśl zasady senza paura.
0
Rocker
Rocker
18 kwietnia 2019, 12:26
Rocker
Skoncz z tą pseudo ironią bo zabawny nigdy nie będziesz , idź poczytaj włoskie strony i zobaczysz jaki tam leci hejt na nich.Od Ancelottiego po Allegriego i Agnelliego.
0
hyrus13
hyrus13
18 kwietnia 2019, 12:34
Ibarbo tak, dziś jest hejt, to we Włoszech nic nadzwyczajnego. Jak w swoim stylu wrócą do wygrywania, a wrócą na pewno, to będą się w mediach tym zachwycać. Powiem więcej, gdyby zagrali tak jak z Atletico i odpadli, to na Juve leciałyby gromy, że nie zagrał tak jak grają Włosi.
0
marunio
marunio
18 kwietnia 2019, 12:35
tu nawet nie chodzi o to, ze styl superofensywny jest lepszy, po prostu istnieje cos takiego jak "meta" przynajmniej w innych grach, czyli sposob gry dostosowany najelpiej do istniejacych warunkow i poprzedniej mety. jesli 99% druzyn gra superdefensywnie, to pierwszy ktory wymysli jak to obejsc, stwarza trend, ktory jest powielany, pewnego dnia staje sie mainstreamem i cykl zatacza kolo, ktos wymysla nowy sposob, ktory dziala dobrze vs temu co aktualnie jest, ktory jest lepszy? tak to nie dziala X wygra z Y zeby przegrac z Z, ktore przegra za to z X
0
marunio
marunio
18 kwietnia 2019, 12:42
https://m.calciomercato.com/comments/ronaldo-e-furibondo-voleva-una-juve-diversa-e-le-scelte-di-alleg-92191

Polecam tutaj poczytać komentarze jeśli ktoś trochę rozumie wloski lub sobie po prostu przetłumaczy , szczególnie post gościa o nicku Mr Hicks , który szczegółowo to opisał i brutalnie o włoskich trenerach.
0
Rocker
Rocker
18 kwietnia 2019, 13:48
Ale jak to hejt we Włoszech, skoro wszyscy Włosi się nie znają, bo są Włochami?
1
Galvo
Galvo
18 kwietnia 2019, 19:24
Panowie... Spokojniej. Każdy ma swoje racje. Ibarbo poniekąd trochę prawdy napisał. Tylko hmm... To nie jest tak, że włoscy trenerzy nie znają się na futbolu, a bardziej, że włoski styl przeszedł do lamusa, a trenerzy z biegiem czasu nie zmienili nastawienia odnośnie dzisiejszej gry, gdzie gra się szybko, z polotem, finezją, z dużą ilością podań. Sami zauważcie, jak zmieniło się spostrzeganie środkowego obrońcy. Kiedyś? Wysoki, silny obrońca z nastawieniem (przeciwnik może przejść, piłka nie) - na przykład Maldini. Kiedyś obrona wygrywała dużo - nasza liga była w tym miejscu, gdzie teraz jest liga angielska czy hiszpańska. Wtedy też jakoś za pięknie Inter, Milan czy Juve nie grali, a wygrywali.

Teraz stawia się na ofensywę. Środkowy obrońca musi być niesamowicie wyszkolony technicznie i w tych bardzo ofensywnych klubach służy już jako rozgrywający (Stones/Laporte z City). Nagle defensywny styl Mourinho przestał działać, bo on w swoim przekonaniu został, gdzie inni trenerzy (Guardiola, Klopp, Sarri, Tuchel) uczyli się nowoczesnej piłki - uczyli się grać szybko, ładnie, finezyjnie, z polotem. Wymieniać dużo podań, jednocześnie ucząc się bronić, ale nie stawiając tylko na defensywę. Założenie, że możemy gola stracić, ale sami musimy strzelić pięć.

Ibarbo - nie przejmuj się, zgadzam się z Tobą. Gasperini jako jeden z nielicznych wpaja, że można we Włoszech grać ładny i radosny futbol. Po co ograniczać piłkarzy? Może włoscy trenerzy kiedyś się z tego snu obudzą.
2
Galvo
Galvo
18 kwietnia 2019, 19:27
Aha, dorzucę jeszcze coś, tak dla uprzedzenia. Nie piszcie "gdzie jest Atalanta Gasperiniego w tabeli, gdzie jesteśmy my" - no, są dwa punkty za nami, a kadrę mają o wiele słabszą od nas.

Innym przykładem jest Hoffenheim, który jest takim odpowiednikiem Atalanty...
1
AdamoX
AdamoX
18 kwietnia 2019, 11:09
Za czasów Ibry chyba każdy lubił tego gościa :D
3
Funnyv2
Funnyv2
18 kwietnia 2019, 11:15
Nie ma co się dziwić :D
0
18 kwietnia 2019, 11:09
A ja rozumiem, bo jest się o co czepiać, tak samo jak jest co chwalić. Każdy ma prawo do swojego zdania. Ważne by się je wyrażało z szacunkiem i przytaczało fakty, a nie hejtowało, gnojono legendę i podawało fałszywe oraz zmyślone dane.

1
yagi
yagi
18 kwietnia 2019, 11:05
Kręgosłup już jest - teraz przydałby się mózg i skrzydła.
1
lopezito84
lopezito84
18 kwietnia 2019, 10:50
...Dlatego że nie potrafi odpowiednio ustawić taktyki i jak przychodzi bardziej wymagający rywal to nie potrafią odpowiednnio zareagować, a w LM są tylko takie wymagające drużyny w LE mieliśmy przedsmak.
0
dysha1992
dysha1992
18 kwietnia 2019, 11:16
Pewnie że potrafi... Choćby w ostatnim meczu Paquety, pamiętasz? Tylko nie jego wina że od razu kontuzja i wszytko poszło się walić... Nie jednokrotnie widać jak podczas meczu zmieniamy ustawienie, czyli taktycznie potrafi nas ustawić. Inna sprawa to wypracowywanie schematów ofensywnych, to kuleje. A to nie jest FIFA że ustawisz formacje i jazda. Bardzo lubię Gattuso ale jeżeli jest dostępny EDF
to serce za Gattuso a rozum jednak ten drugi...
1
lopezito84
lopezito84
18 kwietnia 2019, 19:54
Ale trochę potwierdzasz to, co powiedziałem mówiąc, że znieśli Paquetę i wszystko poszło się walić a jak zniosą Piątka to też atak pójdzie się walić? i to jest właśnie brak umiejętności ustawienia taktyki żeby umieć grać bez tych piłkarzy np. atakować ze skrzydeł, wykorzystywać piątka do ściągania na siebie obrońców, atakować od połowy rywala a nie od własnej bramki, stosować wysoki pressing w zależności od przeciwnika, no i oczywiście schematy. Gattuso właśnie zachowuje się tak jak by grał na fifie no i nie potrafi przyznać, że niektórzy piłkarze grali by lepiej a niżeli ci co są po za formą (Suso - Castilejo). Jest wiele rzeczy których Gattuso jeszcze się nie nauczył.
Z taką grą jak dziś no to odpowiedz ale tak szczerze jak wyglądały by występy Milanu w LM. I przyznam szczerze, że ja nigdy za bardzo Gattuso nie lubiłem jeśli chodzi o piłkarzy za jego czasów uważam że Pirlo, Seedorf, Ambrossini byli o wiele lepsi.
0
kozik___13
kozik___13
18 kwietnia 2019, 10:39
Może dlatego krytykują Gattuso bo Milan gra bez pomysłu, najbrzydszy w lidze futbol?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 kwietnia 2019, 10:49
We Włoszech jest co najmniej 5-10 zespołów, które grywają gorzej dla oka od Milanu.A i takie zespoły jak Napoli, Lazio, Fiorentina czy Sampdoria potrafią zaliczyć gorszą padakę od zespołu Gattuso.
Edytowano dnia: 18 kwietnia 2019, 10:54
9
dysha1992
dysha1992
18 kwietnia 2019, 11:09
Najbrzydszy futbol w lidze? Pf... Poogladaj sobie Inter albo naszego hegemona to na pewno się zakochasz w tym bezpłciowym stylu ;)
2
patoo_07
patoo_07
18 kwietnia 2019, 10:15
Z tą regularnością to bym nie przesadzał.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się