SCUDETTO


Boniek: "Każdy, kto gra w Milanie, jest zbytnio osamotniony. Piątek nie przechodzi kryzysu"

13 maja 2019, 11:26, cinassek Aktualności
Boniek:

Na antenie Rai Radio Uno następująco wypowiedział się prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej, Zbigniew Boniek: "Piątek w kryzysie? Nie, tak naprawdę wcześniej strzelał zbyt dużo (śmiech). Teraz gra w Milanie i jest zbytnio osamotniony. Nie tylko on - każdy, kto tam gra. Dochodzi mało piłek, Milan gra w dziwny sposób. Suso nie szuka już dośrodkowań. Cofa się i ciągle wykonuje ten sam ruch, teraz wszyscy wiedzą, że zawsze się tak zachowuje. Schodzi do środka i próbuje strzelić na dalszy słupek. Napastnik potrzebuje piłek. Piątek to wielki zawodnik".



47 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
13 maja 2019, 18:59
W tym momencie jedyne rozwiązanie to gra na dwóch napastników.
1
antzet70
antzet70
29 października 2019, 12:50
5-3-2 zeby mniej tracic i jednoczesnie zaczac strzelac.Skrzydlowi slabi na 4-3-3 a jednoczesnie jest 3 napastnikow
0
jasiom22
jasiom22
13 maja 2019, 18:59
DOKŁADNIE! "Milan gra w dziwny sposób. Suso nie szuka już dośrodkowań. Cofa się i ciągle wykonuje ten sam ruch, teraz wszyscy wiedzą, że zawsze się tak zachowuje. Schodzi do środka i próbuje strzelić na dalszy słupek. Napastnik potrzebuje piłek."
0
dziubasACM
dziubasACM
13 maja 2019, 17:31
Mam cichą nadzieję, że wyku Bakayoko jest postawnowiony, a Herrea i SMS są dogadani tylko czekają z ogłoszeniami :D
2
Dejv23
Dejv23
13 maja 2019, 17:53
"Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem, i tak zawsze aż do końca."
~~~Joseph Conrad
0
wielki prostownik
wielki prostownik
13 maja 2019, 17:10
Nie wydaje mi się aby wina leżała po stronie Piątka. Przyczyna problemów z ofensywą leży w środku pola. Nasi pomocnicy grają zbyt głęboko cofnięci a do tego bardzo wolno. Tylko z Fiorentiną Piątek dwa albo 3 razy dobrze wychodził na prostopadłe podanie i zamiast zagrywać szybki przerzut to nasi środkowi przyjmowali piłkę i grali do boku albo do tyłu. Czy ktoś z Was pamięta w tym sezonie jakąkolwiek udaną kontrę w naszym wykonaniu? Ba, jakiekolwiek udane prostopadłe podanie po którym napastnik wyszedłby sam na sam? Nie wiem czy to wina taktyki czy mamy tak ograniczonych pomocników ale my kompletnie nie gramy prostopadłych podań, kontr, rozgrywania szybkiej piłki na dobieg. Bez tego pozostaje bicie głową w mur i wrzutki w tłum obrońców.
0
matten
matten
13 maja 2019, 15:39
Polak mocno obniżył loty. Na szczęście po sezonie wraca Andre Silva, więc będzie miał poważnego konkurenta w walce o pierwszy skład. Mam nadzieję, że do tego czasu nie będzie już w klubie ludzi, którzy próbowali uwalić karierę Portugalczyka i że dostanie w końcu prawdziwą szansę!
PS. Jak nie wypali to w zimie sprzedać wszystkich trzech napastników i kupić jednego dobrego!
1
Michlan
Michlan
13 maja 2019, 17:10
:D a to dobre!
2
Zirytowany
Zirytowany
13 maja 2019, 18:17
Wybudują plażę w okolicach Mediolanu żeby Andrzej mógł spacerować i się relaksować?
0
Oryginalny
Oryginalny
13 maja 2019, 14:44
Najlepsze jest to,ze kazdy to widzi od 6 lat ,ze pomoc to jakies nieporozumienia w Milanie. Wladze sie zmieniaja ale dalej problem ten sam plus szukanie swojego Pepa. Mam nadzieje,ze Elliott powaznie podejdzie do sprawy i zadnych uczniakow nie wezmie juz na 1 trenera Milanu.
1
Zuber
Zuber
13 maja 2019, 13:59
Nie ma jak to nie mieć pomocy od 6 sezonów i winę dalej zrzucać na napastnika, mój Milan taki piękny, taki nie za dobry w logicznym myśleniu. :D
2
MK92
MK92
13 maja 2019, 13:55
Moim zdaniem z Piątkiem jest ten problem, że brakuje mu w tej chwili świeżości. Defensorzy rywali za bardzo go wypychają z szesnastki, a on nie ma wystarczającej energii by się zastawić. Jednak przede wszystkim wina leży w grze całego zespołu.
0
13 maja 2019, 13:50
OFICJALNIE! Milan zwalnia trenera! Kibice w szoku!

https://bit.ly/2HemtpQ
0
banan1899
banan1899
13 maja 2019, 17:14
Zwalnia trenerkę. :>
0
banan1899
banan1899
13 maja 2019, 17:35
Wiem, clickbait dla beki xD
0
Wolly
Wolly
13 maja 2019, 13:44
Nawet Hakan i Sami to rozkminili że Suso strzela w ten sam sposób i przecinają te strzały.
1
DarthImpaler
13 maja 2019, 15:51
Akurat w przecinaniu tych strzałów dobry był Cutrone na początku sezonu.
0
Lipido
Lipido
13 maja 2019, 12:57
Ogólnie pomysł jaki preferuje Gattuso na ten zespół nie służy napastnikom jak i pomocnikom. Piątek jak Paqueta na samym poczatku po transferze grali wysowo, ofensywnie. Z biegem czasu obaj dostosowali się do wizji trenera. Mija sezon i można powoli podsumować prace Gattuso. W moim mniemaniu nie potrafi zbalansowac zespołu. Na początku duzo strzelalismy więcej straciliśmy. Później tzw. "Gra dla zespołu" czyli broniene calym zespołem ale już z kompletnym brakiem pomysłu na ofensywe. Wspomniana dwójka wyglądała po tensferze jak oderwana od zespołu ale była skuteczna. Obrazki gdy Milan przymuje przeciwnika na swojej połowie cała drużyną stały normą jak się okazalo na dłuższą metę kiepską taktyką. Kiedyś w studiu padło pytanie w którą stronę idzie Milan Gattuso? Półtora roku mija i ciezko odpowiedzieć na to pytanie. Pressing nie istnieje, mentalność to tylko chyba w słowach Gattuso na konferencji można zauważyć. Drużyna jest przemeczona. Samo przygotowanie fizyczne nie wystarcza by walczyć o najwyższe laury. Duzo kompromitujących występów, i ponad 40 finałów w sezonie. Nie sądzę bysmy mieli zawodników z ktorymi na rowni bije sie Chievo czy Frosinone. Milan to za wysokie progi dla Gattuso.
7
tober12
tober12
13 maja 2019, 12:32
Powiem tak, skrzydeł nie mamy za grosz. Nasi skrzydłowi, Suso jest ok, ale za wolny. Borini nie umiejętności. Wy myślicie, że Piątkowi jest łatwo ustawić się na dobrej pozycji, kiedy Suso dostaje piłkę na skrzydło i naturalna rekacja napastnika, wchodzę w pole karne a tu zonk bo Suso jak zwykle brak szybkości i odgrywa do tyłu. Borini też idzie na oślep pod chorągwie i cofa do tyłu. Piątek rzadko dostaję piłkę na pierwsze wejście, bo potem jest wybijany z rytmu trzeba się cofnąć znaleźć znowu miejsce na strzał. Analizując gdybyśmy mieli dwóch skrzydłowych np. Hazard i Douglas Costa to byście zrozumieli jak napastnikowi jest łatwo strzelać. Na ten moment nie możemy zagrać na skrzydło prostopadłej bo umiera w zarodku, jedynie piłka do nogi, gdzie skrzydłowy żyje z takich podań na dobieg, przykład Deulofeu robił miazgę samą szybkością, odegrania na trójkąt i już go nikt nie złapał. Z Suso i Borinim czy Hakanem tak nie pograsz. Nie ma elementu szybkości co daje zaskoczenie rywala. Sami wolni piłkarze u nas i dlatego też taka wolna gra.
10
Piotrek1899
Piotrek1899
13 maja 2019, 12:45
Taktykę ustawia się pod graczy, jakimi się dysponuje, a nie na odwrót. Nie ma skrzydeł, to tak nie grajmy, proste. Problem w tym, że nad tym powinno się myśleć podczas przygotowań do sezonu. Niestety, Gattuso na to nie wpadł.
5
Rafał0209
Rafał0209
13 maja 2019, 12:29
Żeby napastnika ocenić trzeba mu stwarzać sytuacje a ile Piątek ich ma w Milanie , ludzie nawet Ronaldo potrafi nie wykorzystywać dogodnych sytuacji ale zespół stwarza ich tyle że w końcu trafia a jak widzę Piatka wychodzacego na pozycje czy proszacego o podanie a koledzy wola sobie odegrać do tyłu to mi poprostu szkoda Polaka
0
Fushnikov
Fushnikov
13 maja 2019, 12:23
Piątek najgorszy bo nie gra tyłem na 45 metrze. Za mało daje od siebie. Hurr durrr sprzedać go i wziąć Morate ale Kena z Juve. Hurrr
4
badas64
badas64
13 maja 2019, 12:25
Sarkazm??? Bo jak nie to idz do merdow
0
badas64
badas64
13 maja 2019, 12:27
Ogolnie mysle ze najlepszym zakupem bylo by sprowadzic grzeska rasiaka na trenera napastnikow
0
Fushnikov
Fushnikov
13 maja 2019, 12:31
Po pierwsze nie obrażaj innych klubów bo znizasz się do ich poziomu. Po drugie sprawdź kogo mam w avatarze i pomyśl nad napisanie kolejnego posta.
4
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
13 maja 2019, 17:13
O co chodzi z tym hurr durr...?
0
XXL
XXL
14 maja 2019, 07:40
SuperSnajper

Hurr durr to taki rodzaj podkreslenia oburzenia/narzekania.

Osoba cytujaca jakas wypowiedz innej osoby, ktora na cos narzeka zbyt pochopnie, wtedy pisze hurr durr + cytuję wypowiedz. Poniekad taki rodzaj sarkazmu.

Przyklad:
Piatek znow nie strzelil gola, skonczyl sie, hurr durr.
Edytowano dnia: 14 maja 2019, 07:45
0
acmti__
acmti__
13 maja 2019, 12:16
Jak przychodzi piąta 9 do zespołu i nie strzela bramek to wiadomo gdzie leży problem. Wiemy to zwłaszcza my, którzy oglądamy mecz co weekend. Piatek strzelał bo był w jakimś nadzwyczajnym gazie. Tylko obejrzymy sobie wszystkie bramki Piątka i zobaczmy w jaki sposób padały gole. Ile bramek było z przypadku, albo nadzwyczajnej firmy napastnika, a ile było bramek że składanej akcji drużyny.
3
badas64
badas64
13 maja 2019, 12:22
Nie w gazie tylko byl paqueta i rozgrywal pilke udowodnil tylko ze nam potrzebna jest pomoc i rozgrywajacy. Kessie na sile robi z siebie ofensywnego a jest samolubem tak samo jadk suso ktory szkodzi tylko milanowi ta wolna gra i brakiem umiejetnosci.
1
Gerada
13 maja 2019, 12:07
To że dyspozycja Krzyśka jest słabsza to raczej prawda. Przez większość sezonu do stykowych piłek dopadał przed obrońcami, ostatnio natomiast prawie zawsze Ci Go wyprzedzają. Mam wrażenie, że brakuje trochę dynamiki w tych Jego ruchach. Daleki jestem od stwierdzenia, ze "Piątek się skończył" i uważam, że dobrze, że jest z nami, ale Jego gorszy okres to raczej stan faktyczny i nie ma co się zarzekać, że jest inaczej. Poza tym instynktem killera, który jest szalenie ważny, Polak raczej ustępuje innymi parametrami chociażby Patrickowi Cutrone. Z resztą wystarczy przysłuchać się jak bardzo Panowie z Eleven muszą zakrzywiać rzeczywistość w oczywistych przypadkach żeby przepchnąć winę za nieudane zagrania Krzyśka na kolegów z drużyny...
0
acmti__
acmti__
13 maja 2019, 12:21
Ja zauważyłem, że napastnicy gdy przychodzą do Milanu to idzie im całkiem nieźle. Problem zaczyna się wtedy gdy mamy swoje 5 gorszych meczów pod rząd, a nasza 9 biega przez 90 min w poprzek boiska. Mi się wydaje że po pewnym czasie taki gość po prostu wysiada psychicznie, gubi formę, a już gdy ma jedna setkę na 4 mecze zapomina co się robi w takich sytuacjach.
Edytowano dnia: 13 maja 2019, 12:23
3
kozik___13
kozik___13
13 maja 2019, 11:53
Najbardziej mi się podobało jak Gattuso mówił, że Piątek w końcu pracuje dla drużyny xD nie ważne, że przestał strzelać, takie są założenia trenera
2
XXL
XXL
13 maja 2019, 11:41
My się nie niepokoimy,
do Unii wchodzimy.
Nie jesteśmy żadne leszcze,
żeby brać nas w kleszcze.

Marsz Boniek kochany,
w Polsce rosną bociany.
Wódka i kiełbasa,
Hopsa, hopsa sasa.

Marsz Boniek kochany,
w Polsce rosną bociany.
Wódka i kiełbasa,
Polska to jest klasa!

Kto oglądał Miodowe lata, ten wie. :D
10
filipacm
filipacm
13 maja 2019, 12:00
I ten fqurf Karola na to, jak bociany mogą rosnąć XD
3
XXL
XXL
13 maja 2019, 12:05
"Jestem poetą. Jestem poetą... Widzę pole, po polu chodzi rolnik. A co robi rolnik? No rolnik sieje. A co on sieje? No, więc idąc tokiem rozumowania mojego przyjaciela - Tadeusza Norka, on sieje bociany, pawda?! Bociany rosną sobie... Przychodzi wiosna, słońce grzeje. Bociany wzrastają, najpierw są zielone, potem bociany zakwitają. Potem przychodzi lato, prawda?! Przychodzą żniwa! Rolnik wychodzi w pole, aby skosić te bociany i zastanawia się kosząc te bociany ile kwintali bocianów z hektara zbierze, prawda?!".

To jest sztuka.
Edytowano dnia: 13 maja 2019, 12:09
5
tober12
tober12
13 maja 2019, 12:08
Po polu chodzi rolnik, a co robi rolnik? No sieje, a co on sieje? Bo wg mojego przyjaciela Tadeusza Norka sieje Bociany xd
3
tober12
tober12
13 maja 2019, 12:10
Ale i tak najlepsze wejście miał Norek jak szli na mecz Legii i Norek miał strój po dziadku. Wpada do Karola do domu tam jest już Kurski i śpiewa Polonia, Polonia, Polonia Warszawa haha
4
XXL
XXL
13 maja 2019, 12:12
Tak! Niedawno skończyłem oglądać wszystkie odcinki. Najlepszy, polski, serial komediowy w historii (według mnie).

Co do tego odcinka, to jeden z moich ulubionych. Jak Kurski opowiadał potem, że Norek był przywódcą szajki kibiców bijącej się z policjantami. Jak go zamknęli potem w więzieniu i Norek mówił, że go, jako lidera to posadzili osobno. XD

"Norek Tadeusz, to Legii jest Prometeusz, Noreeek Tadeeeusz, to Legii jest Prometeusz!".
Edytowano dnia: 13 maja 2019, 12:13
3
tober12
tober12
13 maja 2019, 12:21
Król żylety xd a najlepiej jak Kruski opowiadał, że nasz król żylety Tadeusz Norek rzucił się na całą armie białych kasków w krzakach a przecież każdy wie, że Policja chowa się w krzakach a on sam na ich wszystkich i pokonał ich. Haha
3
XXL
XXL
13 maja 2019, 12:27
Odcinek: "Mecz derbowy", to mistrzostwo w każdym calu...
3
Milanboy
Milanboy
13 maja 2019, 11:33
Zgadzam się, ale Piątek jest w słabej formie,a Suso chyba ma zwyżkową, a z Violą szukano PIO, tak samo jak z Bologną, tylko Piątek ma wady , i to widać jak na dłoni u tego zawodnika, Piątek musi nauczyć się grać tyłem do bramki oraz robić sobie przestrzeń, bo tak to nawet najlepszy skrzydłowy nie poda mu piłki
1
MrowaGDA
MrowaGDA
13 maja 2019, 11:44
Chyba oglądamy mecze w jakiejś innej rzeczywistości, Nawet z Viola Piątek był w polu karnym i czy to Hakan czy Suso mieli idelane momenty żeby mu podać ale wybierali gorsze opcje albo walili na oślep w strone bramki. Czasami mam wrażenie, że obią wszystko byle Piątek znowu nie strzelił. Obyś miał racje z ta formą z Suso bo potrzebujemy tego jak tlenu, mam nadzieje że cos mu wpadnie w ostatnich meczach.
4
XXL
XXL
13 maja 2019, 11:50
To prawda. Piątek nie jest zadaniowcem, tylko snajperem. On musi dostać dobrą piłkę, to ją wykorzysta. Jest osamotniony, bo każda linia obrony skupia się na nim (głównie).

Na pewno z tonu trochę spuścił, ale żeby pisać, że jest bez formy... Raczej nie, po prostu mało podań. Lewandowski w reprezentacji również jak nie dostanie dobrego podania, to bramki nie strzeli. Z grą tyłem do bramki, to się zgadzam. Przed Piątkiem jeszcze multum pracy. Dobrze, że w reprezentacji ma od kogo się uczyć, bo gra Roberta tyłem do bramki to absolutna czołówka światowa.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 maja 2019, 12:10
XXL
Podania swoją drogą, ale bycie typowym dostawiaczem nogi w takiej lidze jak Serie A nie przejdzie.Piątek jest pod formą o czym między innymi świadczy statystyka pojedynków 1 na 1 z rywalami, która w porównaniu do początku przygody w Milanie drastycznie pogorszyła się.Cutrone, mimo grania ogonów wygląda pod tym względem znacznie lepiej, a to o czymś świadczy.Trzeba się z tym pogodzić i nie szukać na siłę wymówek, bo ''Polaka rodaka trzeba bronić za wszelką cenę'' tak jak robią to np.niektórzy kibice Chelsea w przypadku Higuaina, którego tłumaczy się m.in. zaangażowaniem...
1
XXL
XXL
13 maja 2019, 12:19
Jest pod formą, ale tak jak Pan Borek mówił - napastnik ma takie coś jak prawo serii. To jest prawda. W końcu akumulatorek siadł. Strzelamy 1-2 bramki na mecz, kiedy strzeliliśmy więcej? 22 lutego z Empoli. 3 miechy minęły, a my mamy 1/2 sytuacje na mecz, które czasem potrafimy wykorzystać, a czasem nie.

Ja bym Piątkowi zarzucił fakt, że nie wycofa się i nie pokaże do gry, tylko czeka na to podanie. Niby taka rola napastnika, ale potem pewnie sam się dziwi, czemu gola nie strzelił, jak wpada w gąszcz dwójki, środkowych obrońców...
0
badas64
badas64
13 maja 2019, 12:19
Suso zwyzkowa?? Powaznie?? Czy jaja sobie robisz, bo trafil do bramki przez przypadek i raz podal bo nie wiedzial co z pilka zrobic? Ten pilkarz nadaje sie do seria b anie do milanu na 34 mecze pol meczu dobrze. Milionowe straty zero gry pilka do tylu. Tak samo kessie on byl dobry rok temu na milan bo nikt lepszy nie gral ale teraz milan jest troche lepszy i juz kessie jest dla niego za slaby
2
dykt4tor
dykt4tor
13 maja 2019, 14:18
Suso nadaje sie do serie B XD gdyby nie on to teraz byśmy sie nawet nie łudzili, że są jakieś szanse na LM XD
4

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się