SCUDETTO


Gazidis osobiście spotka się z Sarrim w Londynie. Milan proponuje Włochowi 3-letni kontrakt

16 maja 2019, 20:50, cinassek Aktualności
Gazidis osobiście spotka się z Sarrim w Londynie. Milan proponuje Włochowi 3-letni kontrakt

Stacja SportMediaset podaje bardzo istotne wieści odnośnie kwestii nowego trenera Milanu. Według informacji tej telewizji, w najbliższych godzinach w Londynie pojawi się dyrektor generalny mediolańczyków, Ivan Gazidis, który spotka się osobiście z Maurizio Sarrim. Włoski szkoleniowiec wraz z końcem sezonu ma zostać zwolniony z Chelsea i na decyzję Romana Abramowicza nie wpłynie nawet ewentualny triumf w Lidze Europy. Sytuację chce wykorzystać Milan, który o usługi tego trenera walczy z Romą. Rossoneri są gotowi zaproponować Sarriemu 3-letni kontrakt opiewający na 3 mln euro rocznych zarobków oraz ich wzrost.

SportMediaset dodaje, że w Mediolanie został Leonardo, który ma coraz mniejszy wpływ na wybór nowego trenera. Według doniesień włoskich mediów, pozycja Brazylijczyka w klubie mocno osłabła i niewykluczone, że pożegna się on z pracą dyrektora sportowego klubu z Mediolanu raptem po roku. Duże znaczenie w tej kwestii ma mieć końcowy wynik obecnego sezonu i rozstrzygnięcie się kwestii awansu do Ligi Mistrzów.



62 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
KKP19
KKP19
17 maja 2019, 16:53
Zakontraktujmy Alegriego
0
zycumilanista
zycumilanista
17 maja 2019, 13:23
Allegri się zwolnił;p
0
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
17 maja 2019, 12:48
Ja bym chciał żeby przyszedł bo zapewne za zgodą i podpisem pójdą obietnice wzmocnienia składu . On nie przyjdzie jeżeli nie zagwarantują mu wzmocnień. Nikogo konkretnego na rynku nie widzę. To jest przynajmniej trener , prawdziwy nie wymyślony.
0
carlos198325
carlos198325
17 maja 2019, 10:34
I bardzo dobrze niech Gazidis w końcu zacznie działać bo z Leonardo i Maldinim daleko nie zajdziemy zresztą widać to po ich dotychczasowej pracy że nie maja pojęcia co robią,z całym szacunkiem do tych dwóch Panów ale się nie nadają na te stanowiska.
0
Corsa
17 maja 2019, 10:10
Wiadomo, że każdy wybór(o ile nie będzie to jakiś van Bommel) jest dobry, ale Sarri jakoś mi nie pasuję. W Chelsea, gdzie miał o wiele większe zaplecze nie dał sobie rady, nic specjalnego nie osiągnął. No niby finał LE jest sukcesem, ale styl gry Londyńczyków też nie poraża.
Edytowano dnia: 17 maja 2019, 10:23
0
KońFederacja
KońFederacja
17 maja 2019, 10:11
Finał LE i 4 miejsce w silnej lidze to mało?
0
looko
looko
17 maja 2019, 10:15
3 miejsce przed Tottenhamem
Edytowano dnia: 17 maja 2019, 10:18
0
Corsa
17 maja 2019, 10:24
korekta, myślałem, że skończyli na 4 pozycji, no ale to i tak rzutem na taśmę, żeby nie LM, to Tottki by raczej nie odpuściły.
0
serginho83
serginho83
17 maja 2019, 10:24
3 miejsce w lidze za city i liverpoolem, które zdobyły prawie po 100pkt i finał ligi europy w 1 sezonie to mało...? Ty tak na poważnie???
0
Corsa
17 maja 2019, 10:25
@KońFederacja, od drużyny takiej jak Chelsea wymaga się zawsze mistrzostwa, nawet to 3 miejsce nie jest niczym szczególnym, no ale też trzeba brać pod uwagę, że Rzymu też nie zbudowano natychmiast.
0
Corsa
17 maja 2019, 10:27
@serghino83, widać, że przesiąkłeś naszym, milanowskim sposobem myślenia - "jest 3 miejsce, jest LM, to już sukces". Dla kibiców z Londynu to porażka.
0
serginho83
serginho83
17 maja 2019, 10:41
@Corsa chcieć, a móc to dwie różne rzeczy... jednym Hazardem i kilkoma dobrymi grajkami ligi nie wygrasz zwłaszcza przy takiej dyspozycji city i liverpoolu... zreszta porównaj sobie kadry tych 3 ekip, ja uważam wyniki chelsea w tym sezonie i tak ponad stan... niech się cieszą co mają bo za rok bez Hazarda i Sarriego do LM już nie wejdą.
1
adrian20102
adrian20102
17 maja 2019, 11:39
A finał w pucharze Anglii ? Z city w karnych przegrali .
1
Corsa
17 maja 2019, 11:51
@serginho83, fakt, masz rację, na obecną sytuację to chyba i tak wydusił z tej drużyny ile się dało, może moja ocena jest zakrzywiona przez kilka bardzo słabych spotkań, które oglądałem.
0
Rafalzki
Rafalzki
17 maja 2019, 11:53
Ja też jestem zdania, że Sarri zrobił dobrą robotę w Londynie. Obecnie Liverpool i City to w PL drużyny absolutnie dominujące, poziom sportowy i finansowy ponad całą resztą. Dla porównania napiszę, że to tak jak by w tym sezonie, oczywiście hipotetycznie, Sarri trenował Milan i skończylibyśmy na 3 miejscu za Juve i Napoli, niewątpliwie doskonały wynik by to był. Chelsea poza Hazardem w sumie nie ma kim rywalizować z City i Liverpoolem. Uważam, że wszyscy patrzą na niego z perspektywy kryzysu który miało Chelsea (przypominam, że wyprowadził drużynę z kryzysu i skończyli na 3 miejscu) i zamieszania z przygłupim Kepą...
2
Corsa
17 maja 2019, 12:00
@adrian20102, chodziło Ci o puchar ligi, ten mniej istotny.
0
adrian20102
adrian20102
17 maja 2019, 22:18
Corsa mniejsza z tym jaki finał . Liczą się fakty że w jednym sezonie dwa finały i 3 miejsce w ciężkiej lidze :-) może z Milanu też by tyle wydusił
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
17 maja 2019, 10:08
Oby EDF przyszedł. Z tych wszystkich propozycji on brzmi najsensowniej.
1
adrian20102
adrian20102
17 maja 2019, 10:11
Zgadzam się.
#TeamEDF
1
kupczyk1981
kupczyk1981
17 maja 2019, 09:32
Panowie nie ważne , który z wymienianych Trenerów przyjdzie to i tak będzie duży skok jakościowy na ławce.Jeżeli plotki się potwierdzą to Gas wyląduje w Romie,Conte u sąsiadów.Czyli zostaje Sari,Di Francesco i kto jeszcze?? Ja osobiście widziałbym jeszcze Jardima
1
mrkojiro
mrkojiro
17 maja 2019, 09:13
Czytałem dzisiaj plotkę, że Gasperini przejdzie do Romy i będzie zarabiał 2,5 bańki. Pytanie ile w tym prawdy. Co do Sarriego - bardzo bym go chciał u nas. Ktoś musi poukładać naszą ofensywę, a Włoch wydaje się być kompetentny. Nie miałbym nic przeciwko gdybyśmy mieli styl Napoli.
1
Corsa
17 maja 2019, 10:13
plotek pojawi się jeszcze sporo, ale na moje trener Atalanty pozostanie na miejscu, o ile wywalczą ten awans do LM.
0
acmti__
17 maja 2019, 09:09
Może w końcu byśmy mieli zespół, który potrafi kreować sytuacje podbramkowe.
0
KońFederacja
KońFederacja
17 maja 2019, 08:25
Może to zmyła i tak naprawdę Gazdis leci spotkać się z Kloppem w Londynie żeby wykiwać dziennikarzy z Liverpoolu.
1
KońFederacja
KońFederacja
17 maja 2019, 08:25
Może to zmyła i tak naprawdę Gazdis leci spotkać się z Kloppem w Londynie żeby wykiwać dziennikarzy z Liverpoolu.
0
patoo_07
17 maja 2019, 07:50
Chyba też bym wolał Di Francesco. Sarri nie kojarzy mi się mimo wszystko ze zwycięstwem. Oczywiście Napoli miało świetny czas, ale jakieś takie pierwsze skojarzenie moje z Sarrim to porażka.
2
Corsa
17 maja 2019, 10:18
Po pobycie w Chelsea kojarzy mi się głownie z bezsilnością, przed oczami mam sytuację gdzie bramkarz nie chce zejść, a jego samego krew przez to zalewa/
0
Umberto
Umberto
17 maja 2019, 07:26
To będzie lipa, mamy młodzież z którą świetnie radzi sobie DiF
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
17 maja 2019, 07:19
A ja bym wolał jednak byłego trenera Romy, wydaje mi się ze jest lepszym motywatorem a i tez jego drużyny grają ładna piłkę. ale chociaż by przyszedł to i tak nie zrobi w 1 sezonie ładniej grającej drużyny bo na to trzeba czasu
0
matten
matten
17 maja 2019, 06:56
Wolałbym Conte, ale Sarri to również bardzo dobra kandydatura. Mam nadzieję, że pobyt w Chelsea otworzył mu oczy na pewne sprawy i chłop rozwinął się jako trener :)
0
Vol'jin
17 maja 2019, 03:39
Di Francesco, Sarri, Gasperini tylko z wloskich trenerow
1
_GAHU_
17 maja 2019, 03:31
Ja byłbym na duże tak za jego kandydaturą - Z tych wszystkich kandydatów wydaje mi się że jedynie Conte i Sarri mają jaja na tyle żeby postawić to wszystko do pionu i liczę że któryś z nich nas obejmie w przyszłym sezonie. Osobiście skłaniałbym się ku temu drugiemu - wydaje mi się najbardziej odpowiednią osobą do ogarnięcia tego syfu. Sarri i 2/3 transfery i nasza gra moze wyglądać diametralnie inaczej.
0
Robinowski
Robinowski
16 maja 2019, 23:41
Sari i EDF są dobrymi wyborami. Osobiście wolę tego drugiego.
1
Fushnikov
Fushnikov
16 maja 2019, 22:15
Chętnie bym zobaczył kupki kiepów i filterków przy linii bocznej :) no i trenera w dresie podczas finału LM w 2020 xD
11
Gzikuu
Gzikuu
16 maja 2019, 22:02
Gorzej niż teraz nie będzie, jednakże Sarri nie jest moim faworytem, bo jest równie uparty jak nasz obecny szkoleniowiec. Liczę jednak na EDF.
3
mpt1899
mpt1899
16 maja 2019, 22:01
Jesli to prawda o tych €3M to az szkoda myslec, ze Rino ma €2.5M. F&M dobrze sie tu bawili. Wyrzucic Rino i Maldiniego. Paolo jak Rino, legenda zawsze bedzie ale co on tutaj robi to on sam chyba nie wie (zreszta jak Rino). Jak go potrzebowalismy najbardziej (za Chinczykow) to sie plecami odwrocil a i za Elliotta tez nie chcial przyjsc na funkcje reprezentacyjna tylko dopiero jak mu wymyslili stanowisko dyrektora, ktorego nie ma chyba w zadnym innym klubie na swiecie i dali odpowiednia stawke to Paolo nagle "to jest odpowiedni czas i ludzie zeby wrocic". Dzieki niemu to tylko Gattuso tu dalej jest. Leonardo moze popelnil blad z Samu czy Laxaltem ale za to strzelil w dziesiatke z Piatkiem, Paqueta i Reina. Pewnie gdyby nie kontuzje to Caldara tez by wypalil. U Sarriego podoba mi sie duzo szybkiej, ofensywnej gry na jeden kontakt. Wielkie tak. Napewno bedzie przynajmniej jeden schemat za € 0.5M wiecej:)
Edytowano dnia: 16 maja 2019, 22:02
5
Corsa
Corsa
16 maja 2019, 22:56
Odwracamy się teraz od Maldiniego? Słodki Panie...
8
mpt1899
mpt1899
16 maja 2019, 23:38
A kto sie odwraca. To jest moj drugi, po Baresim, ulubiony zawodnik Milanu. Pamietam jak go wszyscy blagali, zeby przyszedl i pomogl Milanowi a on wymyslal caly czas cos nowego to wielu tu mowilo, ze jakiego to on pana rznie. Bede kochal i Rino i Paolo zawsze ale pamietal ich tylko jako pilkarzy (przynajmniej narazie). Franco pokazal klase i jak to jest byc na dobre i na zle z klubem. Takie jest moje zdanie. Jak masz inna opinie to dobrze. P.S. Moze mi powiesz co Maldini wniosl takiego do klubu (po wielkim powrocie oczywiscie)? Wszyscy tu pisza ile zarabia ten i tamten. Borini moze zostac ale za €1M/rok. Przypomne wiec, ze Maldini zarabia €2M+. Jak przychodzil, bylem niesamowicie podekscytowany ale okazalo sie, ze on tylko klepal po plecach Rino a po kazdym gownianym meczu tlumaczyl Rino, jakby kibice to byli jacys debile. Porazka trenerska Rino nie jest dla mnie zaskoczeniem ale po Maldinim oczekiwalem czegos wiecej.
Edytowano dnia: 16 maja 2019, 23:46
6
El Diablo
El Diablo
17 maja 2019, 00:38
Reine to zdaje się duet F&M zaklepał ;)
0
mpt1899
mpt1899
17 maja 2019, 01:53
El Diablo sorry. Zwracam honor. L&M go chyba zalatwili a oficjal by za Leonardo.
0
mpt1899
mpt1899
17 maja 2019, 08:40
Maldini nie mógł przyjść wcześniej do Milanu, bo był Galliani. Przecież chyba pamiętasz aferę z Barbarą, która go chciała i Galliani wręcz złożył dymisje na drugi dzień.
Dzięki Bogu, że nie przyszedł za Chinoli, bo by jeszcze firmował ten bajzel swoim nazwiskiem.

Zarabia chyba mniej niż 2 miliony, ale to i tak wymysły mediów póki co.
Jego obowiązki są niejasne, to fakt, ale nie oznacza to, ze możemy mówić iż nic nie robi i tylko klepią się po plecach.
Zresztą jak dla mnie to on może stać tylko w Milanello na pokaz całymi dniami, a i tak będzie wartością dodaną dla klubu. Zawsze musi być jakiś Maldini w Milanie ;)

A tak na serio, to myślę że on się po prostu przyucza póki co do przyszłej roli i tyle.
Jak ja mam komuś ufać w kwestii Milanu, to na pewno prędzej zaufam Maldiniemu niż komuś obcemu.

Edytowano dnia: 17 maja 2019, 08:41
0
mpt1899
mpt1899
17 maja 2019, 11:12
Wlasnie za Chinoli potrzebowalismy go najbardziej (przewrot w klubie , nowy wlasciciel, nowe nadzieje) a przeciez spotkania byly i jak sam Maldini powiedzial, on chce stanowisko kierownicze a nie reprezentacyjne, czym z reszta wywolal poruszenie u kibicow i to moim zdaniem bylo jablko niezgody. O ich zarobkach pisalo CalcioFinanza. Mowisz, ze Paolo jest na przyuczeniu, wiec mamy dyrektora i trenera na naukach za €4.5M. Super. Zgadzam sie z toba, ze liczba Maldinich w Milanie musi sie zgadzac i zgadza sie bo mamy Daniele:)
0
Zako
Zako
16 maja 2019, 21:59
Jak mozna w ogóle porównywac pracę Leonardo do Mirabellego. Ten drugi miał "czysta kartę", nieograniczony budżet praktycznie, nie patrzył na budżet i mial czas od czerwca, podczas gdy Leonardo latem mial miesiąc po aferze z LE. Zgoda, nie ze wszystkim trafil, ale na pewno za wczesnie jeszcze na obiektywna ocenę Brazylijczyka.
21
16 maja 2019, 21:30
Tu nawet nie ma co rownac z Gattuso , jednak mam glebsze przeczucie ze te polglowki z zarzadu go zostawia a wyleci Leonardo .
2
jasiom22
jasiom22
17 maja 2019, 01:43
też sie tego obawiam... to by było najgorsze,... Leonardo jako jedyny powinie zostac z tego zarządu.
2
El Diablo
El Diablo
16 maja 2019, 21:25
Jeżeli idzie o Sarriego jestem na duże tak, moim zdaniem najlepszy wybór z tych, po których mamy realne szanse sięgnąć.
Co do Leonardo, to dałbym mu spokojne popracować jeszcze dwa okienka transferowe zanim zacząłbym się zastanawiać nad jego zwolnieniem. Swoją drogą widzę tu pewną niekonsekwencję w działaniach Elliotta, Rino potykał się od dłuższego czasu, a kredyt zaufania otrzymał, uważam, iż taki sam kredyt zaufania powinien otrzymać Leo.
1
ósmy
16 maja 2019, 22:55
Być może Leonardo jest na cenzurowanym właśnie z powodu zostawienia Rino, zwłaszcza po meczach eliminacyjnych LE.
1
Maximilanista
Maximilanista
16 maja 2019, 21:22
Po erach Gattuso, Montelli, Inzaghiego i wcześniejszych eksperymentach KAŻDY wybór trenera z solidnym warsztatem MUSI być gwarancją skoku jakościowego w porównaniu ze stanem obecnym.

Sarri to ciekawa opcja. Nie wybrzydzałbym zanadto na taką kandydaturę. Nie w naszej sytuacji.

Pochettino to opcja dla krezusów. Ten Haag będzie przebierał w ofertach - Bayern jest tu na pole position, ale ostatnio słychać w kontekście Holendra i o angielskich klubach, i nawet o Barcelonie...

Pozostają Conte (choć podobno blisko Interu), Di Francesco, Gasperini i właśnie Sarri (chyba że kogoś pominąłem - nie wykluczam...)

Pierwszego z nich nie chciałbym z kilku powodów; z pozostałej trójki każdego witałbym z wielkimi nadziejami.

Tak czy owak - dla mnie najważniejsze są dwie kwestie:

1) Oby wśród decydentów Milanu nikomu, niezależnie od okoliczności, do głowy nie przyszło, by trzymać Rino na kolejny sezon w roli pierwszego trenera.

2) Żeby nowy szkoleniowiec był załatwiony i potwierdzony jak najszybciej, tak, aby z nim konsultowano wszelkie ruchy transferowe in oraz out...
17
Zuber
Zuber
16 maja 2019, 21:48
Ten Haag zostaje w Ajaxie na następnym sezon. Ale to fakt, że jakikolwiek trener z warsztatem wyciągnie z tych chłopaków więcej niż Gattuso.
2
tomasz696
tomasz696
16 maja 2019, 21:20
wydaje mi sie ze Gazdis mysli ze jest dalej w Arsenalu ktory budowal dlugi czas i wszystko tam bylo jasne. U nas sytuacja troche inna mam nadzieje ze(jak to prawda) ma leb na karku i za jakis czas przyznamy mu racje.
0
Wk821
Wk821
16 maja 2019, 21:10
Jestem za... lepszego trenera nie znajdziemy na rynku z taką pensją.
3
tober12
tober12
16 maja 2019, 21:09
Japierdziele ten klub to cyrk.. Wymieniają wszystkich jak leci a wystarczy dobry trener, dwóch skrzydłowych i jeden kozacki pomocnik.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 maja 2019, 21:08
A dla mnie Sarri to dobry wybór, nie jest gwarantem pucharów, ale miejsce w top 3 da radę zająć, do tego uczy fajnego futbolu, no i przed wszystkim jest to trochę inny Sarri niż ten jakiego pamiętamy z Napoli. Bagaż doświadczenia z Chelsea zdobył. Zdecydowanie poprawił się w zarządzaniu też ławką rezerwowych i nawet gdyby to miała być roczna/dwuletnia przygoda z Milanem, to zawodnicy nauczyliby się w końcu ofensywnego-technicznego futbolu..
0
AdamoX__
AdamoX__
16 maja 2019, 21:03
Raczej plotki .
0
landik
16 maja 2019, 20:58
I Ławka z głowy
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 maja 2019, 20:58
Zwolnienie Leo to będzie idiotyzm stulecia. Gość nam zimą sezon uratował przed walką o miejsca 10-12 a oni go chcą pogonić...
23
dawko69s
dawko69s
16 maja 2019, 21:24
100% prawdy. Ale ostatnio u Nas roi się od idiotyzmów, dlatego nic mnie nie zdziwi -.-
0
KońFederacja
KońFederacja
16 maja 2019, 21:30
99% nieprawdy. Żadna sztuka kupić najlepszego strzelca ligi. Sprowadzenie Paquety okazało się strzałem w 10 jak narazie. Sprowadzenie Hiquaina - kompletny niewypał.
1
Bandon
Bandon
16 maja 2019, 22:08
@końfederacja

Każdy z nas wariował ze szczęścia jak przychodził Higuain, po takim dramacie w kwestii napastników jaki mieliśmy. Leo wziął Gonzalo i mimo wszystko się zabezpieczył tym, że było to jedynie wypożyczenie. Paqueta i Piątek to jest jego zasługa.
2
KońFederacja
KońFederacja
16 maja 2019, 22:49
Nie sztuką jest kupić piłkarza który już się wybił - gdyby to Leo sprowadził Piątka z Płocka to biłbym mu brawo tak jak będę bił jeśli Paqueta okaże się nowym Kaką. A tak to zwykła transakcja jakich wiele w ligowej rzeczywistości- noname wybija się w średniaku i przechodzi do większego klubu - piłkarz zadowolony bo się rozwija, sprzedający zadowolony bo zarobił. Za kupno Piątka trzeba podziękować Łysemu za zbudowanie dobrych relacji z Genoą - to dzięki niemu Leonardo był na uprzywilejowanej pozycji w trakcie negocjacji.
Dlaczego piszesz "każdy z nas" ? Masz pewnośc że każdy?? - lepiej napisać coś w stylu - większość z nas.
2
Huczaj
Huczaj
17 maja 2019, 06:51
Nie wiadomo co tam tak naprawdę się dzieje. Nie ma sensu oceniać jego pracy z ciepłego fotela.
0
Funnyv2
Funnyv2
16 maja 2019, 20:56
Jakby nie trafne decyzje Leonardo w okienku zimowym pewnie byśmy byli na 8 miejscu.
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się