SCUDETTO


Gazidis podejmuje decyzje personalne. Leonardo coraz bliżej odejścia, Maldini zostanie w klubie

17 maja 2019, 10:33, cinassek Aktualności
Gazidis podejmuje decyzje personalne. Leonardo coraz bliżej odejścia, Maldini zostanie w klubie

La Gazzetta dello Sport informuje, że jeśli Milan nie dostanie się do Ligi Mistrzów, to odejście z klubu Leonardo stanie się niemal pewne. Dyrektor generalny rossonerich, Ivan Gazidis, według informacji największego włoskiego dziennika chciałby związać się z dyrektorem sportowym, który miałby większą zdolność do wyławiania perełek - pełniłby też funkcję skauta. Tutaj przytaczane jest nazwisko Luisa Camposa z Lille. Również w kwestii wyboru nowego szkoleniowca Brazylijczyk ma pełnić raczej marginalną rolę, a o wszystkim zadecyduje dyrektor pochodzący z Republiki Południowej Afryki. Inaczej ma się natomiast sytuacja Paolo Maldiniego, który raczej bez względu na wynik końcówki sezonu będzie kontynuował swą pracę na San Siro.



59 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
18 maja 2019, 01:37
Aha, bo Leonardo to rzeczywiscie przeszkadza w wyłapywaniu talentów... :-/ Leonardo bezapelacyjnie powinien zostać, ma największe ambicje wobec Milanu z aktualnego zarządu. Model Arsenalu wg.Gazidisa sportowo osiągnął niewiele.
0
KońFederacja
KońFederacja
17 maja 2019, 15:58
Allegri wolny - Ivan działaj!
0
matten
matten
17 maja 2019, 14:43
Jeśli nie będzie awansu do Ligi Mistrzów to wywalić ich wszystkich: trenera, zarząd, połowę kopaczy i kadrę Milan Labu. Nie może być tak, że przez ostatnie dwa sezony wydaliśmy jakieś chore sumy na transfery, a wyniki są praktycznie bez zmian. W dwóch poprzednich sezonach mieliśmy niecałe 65 pkt, a po wielomilionowych inwestycjach nie jesteśmy w stanie osiągnąć pułapu 70 pkt. To, że nadal pozostajemy w grze o Ligę Mistrzów zawdzięczamy tylko i wyłącznie słabej postawie bezpośrednich rywali. Powiedzmy sobie uczciwie, nie tego oczekiwaliśmy po tej drużynie.
5
Zuber
Zuber
17 maja 2019, 13:00
Siedem lat spadaliśmy w dół, myślicie że w jeden czy dwa sezony da się z tego podnieść? Myślicie, że inne drużyny w tym czasie spały jak my? Każda drużyna się wzmacniała, gdy my ściągaliśmy wypalonych zawodników z dużymi kontraktami, przez to w naszym klubie płace są na poziomie prawie Juventusu a sportowo jesteśmy gdzieś w tyle. Rewolucja FiM też średnio wyszła, 200 melonów wydane a żadnego dobrego głośnego nazwiska, który byłby liderem tego zespołu. Potrzeba tu przynajmniej dobrego trenera, PRZYNAJMNIEJ DOBREGO, bo średnich mieliśmy kilku. Kogoś kto ułoży te klocki, bo zespołu nie mamy najgorszego, dokupić dwóch-trzech dobry graczy do pierwszego składu i w przyszłym sezonie top4 jest w naszym zasięgu spokojnie, w tym też by było, gdyby dobry szkoleniowiec prowadził ten zespół. Przestańcie pisać tu farmazony o Arsenalu 2.0, bo ten Arsenal ma lepszą i droższą linie ataku niż nasz cały skład. Grają finał z Chelsea w Pucharze Europy, grają sto razy ładniejszą piłkę niż my i to już od kilku lat, finanse tez mają sto razy lepsze od nas, chociażby przez swój stadion. W lidze włoskiej spokojnie byliby w top3, a że grają w Premier League gdzie jest kosmiczny poziom i załapać się do top4 jest ciężko to już inna spraw. Pierw się trzeba odbudować powoli i z pomysłem, nie wrócimy do czołówki i nie wygramy LM w następnych przynajmniej 4-5 latach i się z tym musicie pogodzić, bo niektórym to się tu w dupie poprzewracało i myślą, że dalej jesteśmy postrachem europy.
Edytowano dnia: 17 maja 2019, 13:00
4
hyrus13
hyrus13
17 maja 2019, 13:27
Pojawia się w takim razie pytanie czy zwalnianie Leonardo ma sens. Facet ma doskonałe rozeznanie w Ameryce Południowej, a my tym ruchem bardzo ograniczamy sobie pole manewru. Transfer Paquety to jego robota, bez Leonardo nikomu by nie przyszło do głowy, żeby pomyśleć o tym chłopaku. Nie to, że jestem wobec niego bezkrytyczny, bo do tej pory irytują mnie transfery Laxalta i Samu, które kosztowały 40 mln. Zimą pokazał, że zna się na robocie.
2
Zuber
Zuber
17 maja 2019, 13:41
Nie jestem absolutnie za zwolnieniem Leonardo, ale mamy trzech dyrektorów, przydałoby się im rozgraniczyć zadania.
0
hyrus13
hyrus13
17 maja 2019, 14:43
Dokładnie. Optymalnie by było zrobić Leonardo szefem scoutów, ale nie wiem czy wielki dyrektor się na to zgodzi. Na marginesie Gazidis zajmuje się finansami, Leo sprawami sportowymi, a Maldni? Mimo wszystko w tym układzie nasz kapitan pasuje jak kwiatek do kożucha.
0
Zuber
Zuber
17 maja 2019, 14:53
Maldini pełni typowo funkcję reprezentacyjną i niech się powoli uczy fachu, nikt nic więcej od niego nie wymaga.
1
ksieciunio
ksieciunio
17 maja 2019, 15:18
Sąsiad podniósł się w jeden sezon, wystarczyło sprowadzić normalnego trenera i od razu jest Liga Mistrzów oraz pieniądze na transfery.
2
Zuber
Zuber
17 maja 2019, 16:35
Sąsiad nie skupował szrotu od 7 sezonów i nie dawał im kosmicznych kontraktów, weź to pod uwagę. Oni robili zawsze przemyślane transfery, sam Icardi ich ciągnął przez kilka sezonów.
0
Zuber
Zuber
17 maja 2019, 16:42
Zuber - no nie bardzo i pewnie Interisci by się zgodzili, że tkwili w podobnej kupie co my przez kilka lat. Po prostu wcześniej się zaczęli odbudowywać od nas, a te 4 pkt w tabeli trochę zakłamuje różnicę pomiędzy klubami na ten moment. Trenera też krytykują tak samo jak my, może dlatego właśnie że nie powinni się bać o top 4 w tym sezonie, a mimo to pewności dalej nie mają.
0
Zuber
Zuber
17 maja 2019, 17:04
Problem w tym, że oni zawsze tkwili w kupie póki nie przyszedł Murinho, który wygrał potrójną koronę. Każdą formację mają od nas lepiej obsadzoną, może bramka na naszą korzyść. Nawet jak mieli słabszy okres to i tak wyszukali lepszych zawodników od nas, bardziej perspektywicznych i nie dawali im bajońskich kontraktów, więc z takiego gówna się łatwiej pozbierać po prostu.
0
Zuber
Zuber
17 maja 2019, 17:15
Szrot też skupowali i też dawali ogromne kontrakty takim grajkom. Spójrz na te zestawienia.

https://images.app.goo.gl/AjmU3ejeqjvsPbXT8
https://www.rossoneriblog.com/wp-content/uploads/2015/09/salaries15-162.png


Nauczyli się chyba dopiero po Gabigolu i Sunning ogarnął ten bajzel. Jednak na boisku powinni mieć zdecydowanie więcej niż 4 pkt przewagi nad nami ze swoim potencjałem kadrowym.
Edytowano dnia: 17 maja 2019, 17:20
0
Zuber
Zuber
17 maja 2019, 23:16
Fajne zestawienie, tak szczerze powiedziawszy to nie wiem kto większy szrot kupował, ale mam jakieś wrażenie, że oni tego szrotu się szybciej pozbyli od nas. A co do ich punktów to pewnie, gdyby nie foszek Icardiego byliby gdzieś punktowo koło Napoli.
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
17 maja 2019, 12:38
Mi tam się wydaje ze akurat po tym sezonie skład naszego kierownictwa pozostanie niezmienny.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
17 maja 2019, 12:28
Łysy to niech się zajmie pozyskiwaniem sponsorów zamiast przeszkadzać w pracy Leonardo. W styczniu nie zatrudniliśmy szefa scautów z Monaco?? Gdyby nie Leo to LM dawno by nam odjechała a tak chociaż jest jeszcze szansa.
1
gorylmagila
gorylmagila
17 maja 2019, 12:09
Kojarzy ktoś tego gościa z Lillie ? Co do Gazidisa to pewnie przedstawił długofalowy plan rozwoju a zarząd go zaakceptował. Nie chcę się mi wierzyć, że wszystko jest robione od razu, po łebkach bez długofalowej strategii. Gazidis jest dyrektorem i to on odpowiada. W razie niepowodzenia przynajmniej będzie wiadomo, kto był winien. A jak odbierali w Londynie Ivana ? Orientuje się ktoś ?
0
mpt1899
mpt1899
17 maja 2019, 12:41
Czytalem opinie kibicow Arsenalu. Tez sa mieszane uczucia bo Ivan zrobil maszyne do zarabiania kasy ale kibice sa glodni sukcesow z tym, ze za to bardziej obwiniaja wlascicieli niz Ivana. Podobno swoje zrobil i to duzo szybciej niz sie spodziewano a niektorzy mowlil, ze jakby Gazidis mial wolna reke to moze by sie to przelozylo na sukces sportowy. Mam nadzieje, ze wprowadzi on wspolczesne zarzadzanie czyli przede wszystkim stadion i wolna reka dla trenera.
Edytowano dnia: 17 maja 2019, 12:42
2
Jogin
Jogin
17 maja 2019, 12:06
Milan był wielki w momencie, gdy miał to sławne DNA, na młodych grajkach tego nie zbudujemy, zrobimy z Milanu szkółkę piłkarską, aż mi niedobrze się robi na samą myśl.
3
Oryginalny
Oryginalny
17 maja 2019, 11:55
Lubie ten kwik:) . Kto jest właścicielem Mialnu? A Elliott tak? Zrobia co chca jak chca. I tyle z Piszczenia po krzakach czy innych orgazmach
7
Jogin
Jogin
17 maja 2019, 12:06
Ale hipokryzja, jeśli chodzi o Gattuso to Ty najwięcej kwiczysz, a tak naprawdę nie masz wpływu na to, kto jest i kto będzie trenerem Milanu :D
1
Oryginalny
Oryginalny
17 maja 2019, 12:55
Gatto zostal tylko i wylacznie po kolezensku zima. I nie zakrzywiaj rzeczywistosci. A od tego okienka juz w 100% Elliowskiego Elliott robi to i jak chce. Rok temu byly zawirowania na wariata szybko wszystko. Wiec Hipokryto puckaj do dom. A po 2 uwazam Rino za trenera bardzo slabego. I co to ma do rzeczy,ze Elliott teraz zaczyna robic swoje porzadki z łysym na czele? Wez zejdz na ziemie nieraz ok? Bo tu nie ma zadnej Hipokryzji za pol roku rok bedzie mozna powiedziec i ocenic ich dzialanie z lysym na czele. Ale uwazac Gattuso za dobrego trenera jak ty to juz przejaw masochistyczny . Wybacz nie dyskutuje z czlowiekiem twojego pokroju nie ma sensu
5
Oryginalny
Oryginalny
17 maja 2019, 13:29
Galvo spokojnie, nie napinaj się tak :) Generalnie w pierwszym komentarzu masz rację.
Widzę też, że nie wszystkie multikonta Ci skasowali :)
Edytowano dnia: 17 maja 2019, 13:38
1
Jogin
Jogin
17 maja 2019, 13:36
Ale ja nie mówię, że nie masz racji, nie mówię też o Gattuso, że chce aby został, tylko oceniam Twoją hipokryzję, więc spokojnie nie musisz się tak pocić przed klawiaturą.
0
dysha1992
dysha1992
17 maja 2019, 13:38
W takim razie nic nie mówmy i niczego nie piszmy. Po co te komentarze jak i tak niczego nie możemy? Wystarczy przeczytać news tak dla informacji i już. Oryginalny powinieneś napisać do redakcji żeby zablokowali możliwość dodawania komentarzy.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
17 maja 2019, 11:54
Ciąg dalszy budowy Arsenalu 2.0
1
Michlan
Michlan
17 maja 2019, 16:11
Zobacz w jakim miejscu jest Arsenal. Grają w PL, gdzie poziom jest dużo wyższy, grają ładna piłkę i są w finale LE, finansowo na wysokim poziomie, a Milan? W jakim jesteśmy miejscu? Z ogorkami przegraliśmy walkę o LM w grudniu, z ogorkami! Więc przestańcie jęczeć i skupcir się na tym aby kibicować Milanowi,który jest w budowie,co nie oznacza, że będzie budowany jak Arsenal,bo jest Gazidis...
0
looko
looko
17 maja 2019, 11:37
No i wszystko wróciło na swoje miejsce, znowu łysy zajmuje się transferami
2
El Diablo
El Diablo
17 maja 2019, 11:37
Jak chce wyławiać perełki to niech zatrudni dobrego szefa skautów, który stworzy siatkę skautów na poziomie. Natomiast wywalanie Leo jest kompletną bzdurą, facet potrafi zdziałać cuda, jeżeli idzie o brazylijski rynek. Uważam, że gdyby nie on, Paqueta wybrałby inny klub, choćby PSG z którego miał konkretną propozycję. Dodatkowo cena za tego piłkarza też nie była wygórowana, biorąc pod uwagę obecną sytuację na rynku transferowym. Podsumowując, Leo jeszcze nie raz i nie dwa nam się przyda.
2
GiveMeReason
GiveMeReason
17 maja 2019, 12:31
Gdyby nie Leo Lucas grałby dziś w PSG albo Liverpoolu- telefon od Leonardo czyni cuda.
2
Gzikuu
Gzikuu
17 maja 2019, 11:34
Czyli co, witamy Wengera? :v Z Leonardo niech sobie robi co chce, ale błagam niech najpierw da mu przepracować cały sezon. Poza tym Leo otwiera nam rynek Am. Południowej.
0
hyrus13
hyrus13
17 maja 2019, 13:30
A to nie Gazidis go wywalił z Arsenalu?
0
Gzikuu
Gzikuu
17 maja 2019, 13:49
Gazidis w Arsenalu nie odpowiadał za pion sportowy. Wywalili go kibice, którym po kilku latach nacisków w końcu się udało :P
0
hyrus13
hyrus13
17 maja 2019, 14:40
Ale to podczas rozmowy z nim Wenger miał powiedzieć, że odchodzi. A wiadomo jak bardzo chciał odejść z Arsenalu :D
Edytowano dnia: 17 maja 2019, 14:41
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 maja 2019, 11:26
Nie wiem czemu ale jakoś mam zaufanie do tego Gazidisa. Skoro uważa że ktoś inny powinien być na miejscu Leonardo to niech tak będzie.
0
mpt1899
mpt1899
17 maja 2019, 11:37
Ja tez. To ze tu mowa o mlodych to nie znaczy, ze nieopierzonych. Sam mowil, ze podobaja mu sie SMS i Everton i, ze pasuja oni do jego wizji. Nie bede mial nic przeciwko tranferow tych pilkarzy. Pozyjemy , zobaczymy. Oby cos z tego wyszlo. Tak czy siak Leonardo bym zostawil.
Edytowano dnia: 17 maja 2019, 11:39
0
marcinomilano
marcinomilano
17 maja 2019, 11:02
Hmm dziwne, trochę nie rozumiem tego ruchu. Raczej nic nie wskazywało na rozłam i nie dostrzegam sensu tych przetasowań. Coroczne zmiany na szczeblu kierowniczym przysporzą nam jedynie problemów. Mam nadzieję, że to tylko kaczka dziennikarska, bo nie widzę powodu, żeby Leonardo miał odchodzić. Transfery Piątka i Paquety go bronią.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
17 maja 2019, 11:47
Kupić zawodników znanych na rynku za za grube miliony to każdy potrafi. Gdyby Piątka i Pakietę kupił za 10 baniek to można by mu pomnik postawić ale wydał 70 więc to
żadna sztuka. Sztuką jest kupić dobrego, nieznanego zawodnika za niewielkie pieniądze. Z drugiej strony nie miał wiele czasu na transfery więc trudno go oceniać.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 maja 2019, 13:27
Paqueta to powinien odpocząć po sezonie, gdzie grał od deski do deski, nauczyć się podstaw włoskiego i gdzieś w marcu rozpocząć treningi, a w pierwszej kolejności do środka pola powinno się ściągnąć btb z prawdziwego zdarzenia, gdyż trzymanie bezmyślnego Kessiego pod formą w pierwszym składzie z powodu braku alternatyw miało duży wpływ na utratę top 4.
0
hyrus13
hyrus13
17 maja 2019, 13:32
wielki prostownik nie powiesz mi, że 35 mln to duże pieniądze na Paquetę. Jak dla mnie to bardzo promocyjna stawka, biorąc pod uwagę, że np. Everton ma kosztować chyba 80.
0
marcinomilano
marcinomilano
17 maja 2019, 16:58
@wielki prostownik - przypominam, że to nie jest 2005 rok. Piątek i Paqueta za 10 mln razem? To chyba w jakiejś równoległej rzeczywistości.

@Marcin Salinas - Paqueta praktycznie od pierwszego meczu stał się nie do zastąpienia. Jako jedyny potrafił wnieść chociaż trochę świeżości do naszego drewnianego środka pola. BTB z prawdziwego zdarzenia, czyli kto np.? Ostatnim BTB, którego bardzo chcieli ściągnąć był SMS, tylko że cena była zaporowa, taka jaka by była za większość innych tego typu pomocników. Przypominam, że aktualnie nie możemy sobie pozwolić na wydatki rzędu 100 mln za jednego zawodnika, a szczególnie nie w środku sezonu.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
17 maja 2019, 10:53
wara od leonardo łysy dzbanie.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 maja 2019, 10:52
Może to i dobrze, ponieważ Leonardo nie gwarantował całkowitej samodzielności trenera przy transferach, co zapewne przełożyło się na odrzucenie oferty Milanu przez kilku poważnych szkoleniowców.A co do reszty kompletną głupotą byłoby pozbywanie się takich osób jak Maldini.Jestem w 100% pewny, że gdyby nie obecność wokół tej drużyny autorytetów w postaci legend tego klubu nie byłoby żadnej walki o LM do ostatniej kolejki.
0
mpt1899
mpt1899
17 maja 2019, 11:30
Pewnie, ze by nie bylo bo juz bysmy mieli LM zapewniona.
1
Rafalzki
Rafalzki
17 maja 2019, 11:42
A ja mam w tej sytuacji mieszane uczucia. Gazidis jak dostanie wolną rękę w kwestiach decyzji to obawiam się, że zrobi wyprzedaż tych na których można zarobić i będzie lobbował żeby sprowadzać tak zwane młode perełki, patrz Arsenal, czyli niby fajnie bo talenty ale klub raczej o zbyt wiele nie powalczy.
0
mpt1899
mpt1899
17 maja 2019, 12:10
Rafalzki, te uczucia sa mieszane bo bardzo duzo sie mowi , ze Milan przejmie model Arsenalu i to jest martwiace. Z drugiej strony Elliott chce powrotu nie tylko do LM ale do topu Europy i to jest ta wielka roznica miedzy naszymi i Arsenalu ambicjami. Jedno jest pewne. Gazidis ma za zadanie zwiekszenie wartosci Milanu do podobno €2 miliardow w ciagu kilku lat a do tego potrzebna jest nie tylko LM i stadion ale takze jakis sukces w LM (nie mowie tu od razu o zdobyciu pucharu) bo w Arsenalu mial troche ulatwione zadanie przez ogromne wplywy z TV w PL. Miejmy nadzieje, ze chlopisko wie co robi. Nadzieja umiera ostatnia. ForzaMilan!!!
0
Marcin1995
Marcin1995
17 maja 2019, 10:51
Ja bym poczekał, no chyba że jest taka akcja że Leonardo chce zostawić Rino na kolejny sezon wtedy murem za Gazidisem
0
Yabaye
Yabaye
17 maja 2019, 10:47
To niech Gazidis odpowiada potem finansowo za swoje decyzje. Jak się nie uda to rozwiązanie umowy za dwa lata to za mało. On nie jest bezbłędny, vide Arsenal.
0
Tutkovic
Tutkovic
17 maja 2019, 10:51
Nie wiem po jakim okresie ma być wzrpst finansowy ale myśle, że to perspektywa kilku lat.
0
ACstach
ACstach
17 maja 2019, 10:42
Lol chłopaki wyglądają tak jakby już stali przy przygotowanej trumnie dla Leonardo.
5
dbmat
dbmat
17 maja 2019, 10:40
Przy dzisiejszym rynku tzw perełka to koszt kilkudziesięciu milionów euro
0
17 maja 2019, 10:39
Jesteśmy skończeni , wyalawianie perełek , co za dramat...Będziemy niszowym Dortmudem,Monaco czy Roma , Gazidis tfu.I jeszcze brakuje żeby to Gattuso został i to on miał by "rozwijać" tych nieopierzonych dzieciaków.Dokad zmierzasz Milanie?
0
Nalim CA
Nalim CA
17 maja 2019, 11:10
Chciałbym, żeby Milan był choć tak niszowym zespołem jak Borussia, żeby mógł grać o mistrzostwo i regularnie w LM.
2
hyrus13
hyrus13
17 maja 2019, 12:17
Wyławianie perełek to najlepsze co mogą zrobić. Gdyby Galliani tak robił to byśmy byli teraz w zupełnie innym miejscu.
0
Milanboy
Milanboy
17 maja 2019, 10:35
Aha, już po sezonie może odejść, nie no parodia to jest
0
KońFederacja
KońFederacja
17 maja 2019, 10:39
Czemu parodia - to Leonardo odpowiada za pozostawienie Rino na ławce trenerskiej. Jeśli w przedsiębiorstwie coś nie działa to zmienia się ludzi za to odpowiedzialnych.
0
Milanboy
Milanboy
17 maja 2019, 10:41
KońFederacja- no tak, zmieniajmy po raz kolejny już nie wiem który raz , ale cóż, zobaczymy, ja już mam dość tego że w zarządzie co rusz są zmiany, dla tego klubu potrzeba stabilności, a jak widzę jej nie ma
0
Tutkovic
Tutkovic
17 maja 2019, 10:50
Ale nie zmieniamy zarządu. Zostaje.ega ogarnięty Gazidis, któremu trzeba zaufać. Patrzcie też na to: Dla nas sprowadzenie takiego Paquety i Piątka to jest wow wow wow ale Gazidis po transferach w Arsenalu pewnie nie kest zadowolony w 100% bo jednak cena mała nie była. Szanuje Leonardo i nic do niego nie mam ale jeśli Gazidis uważa, że da się robic coś lepiej to bardzo dobrze ;)
0
KońFederacja
KońFederacja
17 maja 2019, 11:01
Jeśli Leo klepie Gattuso po plecach a piłkarze mogą się obrazić jeśli trener zostanie zwolniony to zmiany są potrzebne. Rywale mają względny porządek w zarządach - w Napoli nie słyszy się o żadnym bałaganie , w Juve wszystko uporządkowane po odejściu Marotty, w Interze prace zaczął właśnie Marotta i efekty przyjdą prędzej czy później. W Milanie należy pozbyć się sentymentów i wszystko uporządkować.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się