SCUDETTO


Sensi prawdopodobnie nie dla Milanu. Włoch coraz bliżej przenosin do Interu

21 czerwca 2019, 19:38, cinassek Aktualności
Sensi prawdopodobnie nie dla Milanu. Włoch coraz bliżej przenosin do Interu

Bardzo długo łączony z Milanem pomocnik Sassuolo, Stefano Sensi, faktycznie może przeprowadzić się do Mediolanu, ale celem gry w innym klubie - Interze. Agent Włocha, Giuseppe Riso, odbył spotkanie z włodarzami nerazzurrich, kwitując, że ma po nim "dobre odczucia". Dziennikarz Gianluca Di Marzio informuje natomiast zwięźle, że 24-latek jest coraz bliżej przenosin właśnie do czarno-niebieskiej części stolicy Lombardii.



75 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
misiek007e
misiek007e
23 czerwca 2019, 00:42
We wtorek oficjalne potwierdzenie transferu do Interu. Źródło Di Marzio
0
matten
matten
22 czerwca 2019, 08:19
Dwa dni temu pisali, że to Milan jest bliżej zakontraktowania Sensiego :D Nie ma się co podniecać, jak będzie oficjalka to będziemy komentować ;) To co cieszy to fakt, że media łączą z nami wielu ciekawych pomocników. Chyba ktoś wreszcie przejrzał na oczy i zobaczył, że to w pomocy jest największa dziura od kilku lat...
0
XXL
XXL
22 czerwca 2019, 08:01
Haha, ale tutaj ludzie sa zawistni.

Sensi blisko Milanu:
"Ooo, nowy Verratti, dawac go, zajebisty transfer".

Sensi jednak blisko Interu:
"Niech go biora. Slaby jest".

Panowie... Sensi bylby zarowno tu duzym wzmocnieniem jak i w Interze i patrzac na srodek pola Juve, to wlecialby tam do pierwszego skladu. Swietny pilkarz. Mi nie sciska dupy, ze bedzie w Interze, bardziej mnie boli fakt, ze nam to 25, a im 5 z opcja wykupu...
Edytowano dnia: 22 czerwca 2019, 08:13
0
GiveMeReason
GiveMeReason
22 czerwca 2019, 11:36
Ja bardziej pamiętam płacz że jest za słaby niż pochwały.
0
radson1406
radson1406
22 czerwca 2019, 00:26
Niech biorą Sensiego. My pozyskamy Barelle i Ceballosa i będzie dobrze.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
21 czerwca 2019, 23:40
Moze zamiast niego i Rui przyjdzie Teixeira z Arsenalu, a do obrony wziąść Kabaka na srodek I Murru na lewą jezeli uda sie opchnac gdzies Laxalta, ewentualnie go zostawic i nie kupowac mlodego Wlocha I dla mnie nasza calą obrona ładnie by wyglądało i na kazda pozycje bylby dobry zmiennik, wypozyczyc Cabalosa I na tym zakonczyc okienko, jak dla mnie było by Bomba.
Paqueta, Suso, Hakan, Kessie, Biglia(?), Caballos, Teixeira, Krunic ładnie jak dla mnie to wygląda.
Z atakiem to nie weim co zrobic, tam wydaje sie pewny tylko Piątek, Cutrone 23 mecze bez gola czy coś tam czytalem a Silva to jest wielka niewiadoma, przydal by sie jeszcze jeden napadzior chyba że zostaniemy z Borinim i zostane z nami Castillejo który też moglby od biedy grać jako cofniety napastnik, pozbyc sie Strinica i Antonio Donnarummy I dla mnie wszystko cacy.

Ps. Sorry że pisze to pod tym newsem ale cos mnie natchnelo zeby to napisac, a mialem zamiar tylko powiedziec

A NIECH GO SOBIE BIORĄ
Edytowano dnia: 21 czerwca 2019, 23:50
0
Asterix26
Asterix26
21 czerwca 2019, 23:37
Eeee nie ma co płakać. Prędzej będzie to Gagliardini 2.0 niż Verratti.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
21 czerwca 2019, 23:07
30 mln za gościa z kontraktem ważnym przez rok? Świat oszalał...
0
KingBunny
KingBunny
21 czerwca 2019, 23:15
Sensi ma kontrakt do 2023, do tego oferta zawiera wypożyczenie z opcją wykupu.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
21 czerwca 2019, 23:28
Hmm transfermarkt twierdzi, że do 2020.
5
KingBunny
KingBunny
22 czerwca 2019, 00:04
Jakby Sensi miał kontrakt do 2020 to Milan nie mógłby zaoferować dwuletniego wypożyczenia.
0
adamos
adamos
21 czerwca 2019, 22:45
Dajmy w końcu zawodników jakich chce trener... Ja nawet Bielika bym widział u Nas a do wyrwania za grosze jest.
2
daro12555
daro12555
21 czerwca 2019, 22:22
I bardzo dobrze po co za nich przepłacać .
0
Corsa
Moderator Corsa
21 czerwca 2019, 22:13
Panowie spokojnie, w poprzednim okienku zrobiliśmy dwa grubsze, bardzo dobre transfery, które wniosły w nasze szeregi jakość. Nie ma co sprowadzać zapychaczy, lepiej kupić dwóch porządnych graczy niż trwonić pieniądze na takiego Sensiego. Tak jak ludzie tutaj piszą, w Interze usiądzie na ławę i tyle.
6
marcelinho
marcelinho
21 czerwca 2019, 22:17
NO i ok niech idzie i będzie merdą
2
Huczaj
Huczaj
21 czerwca 2019, 21:46
Jest dla nas....za drogi. Nie dajemy 25 za Sensiego, nie dajemy 25 za Veretouta. Czyli nie ma tyle kasy (FFP). Nie wiem kto o zdrowych zmyslach liczy na wielkie nazwiska w tym okienku. Bedziemy kupowac drozej ale na pewno nie w tym okienku. To jest biznes na najwyzszym poziomie a nie FM.
1
Gattuso28
Gattuso28
21 czerwca 2019, 21:58
I tym sposobem będziemy tkwić w okolicach 5-6 miejsca w SA przez długie lata.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
21 czerwca 2019, 22:02
A może nie dajemy 25 baniek bo żaden z nich nie jest tyle wart? Może w końcu ktoś zaczął analizować kogo i za ile kupujemy? Może skończą się czasy kupowania Bertolaccich po 20 baniek i utrzymywania kadry przeciętniaków pochłaniającej budżet płac wyższy niż finalista LM?
11
Vol'jin
Vol'jin
21 czerwca 2019, 22:06
@Gattuso28

to idąc tą logiką Napoli powinno być po za top 4 ... Koulibaly chyba 25mln nie kosztował, Allan też nie, Mertens też nie więc jakim cudem w ostatnich latach mają spokojne wicemistrzostwo?
4
Huczaj
Huczaj
21 czerwca 2019, 22:38
Ludzie, my nawet nie zaczynamy od zera. Jesteśmy pod kreską. Dlatego taki plan rozwoju klubu. Wierzę, że mamy u sterów ekipę, która wie co robi i dlatego przyklaskuje takim opiniom jak ta wielkiego prostownika.
1
adamos
adamos
21 czerwca 2019, 22:42
@Gattuso28
Za to Atalanta miała drogich pilkarzy... Pasalić u Nas uważany za drewno był.
0
Gattuso28
Gattuso28
21 czerwca 2019, 22:44

Vol'jin
Racja.Kolejny sezon z oczekiwaniami na LM.Skoro nawet na Sensiego nie mamy to z czym do ludzi.
0
Gattuso28
Gattuso28
21 czerwca 2019, 22:46
adamos
Oni mają trenera.My zaś bierzemy średniaka.Jakim cudem powiedzcie mi mamy się odbudować?
0
Gattuso28
Gattuso28
21 czerwca 2019, 22:59
A jak ktoś tam marzy o Torreirze czy innym rzeżniku to pozdrawiam.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
21 czerwca 2019, 21:42
szczerze było mi to obojętne od samego początku. niech idzie do interu.
1
Carlo88
Carlo88
21 czerwca 2019, 21:26
Może wreszcie powróci temat Tonaliego. Tego chłopaka naprawdę chciałbym zobaczyć w Milanie. Miło byłoby budować drużynę na graczach o czerwonoczarnym sercu.
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 czerwca 2019, 21:26
Paredes ponoć ma z PSG odchodzić .. wiec jak mieliśmy przeznaczyć 25 - 30 mln na Sensiego .. to chyba lepiej byłoby postarać się o Argentyńczyka. Do gry przed obrońcami jak znalazł.
3
AlexisRossonero
AlexisRossonero
21 czerwca 2019, 21:17
Jeżeli ktoś wybiera inter zamiast nas to nigdy nie będę go żałował ;) liczę, że nasz zarząd ma plan na to okienko i mile się jeszcze wszyscy zaskoczymy!
4
Huczaj
Huczaj
21 czerwca 2019, 21:51
Zaskoczymy sie mile ale w dluzszej perspektywie: za 3/4 lata. Kto liczy na laury, gwiazdy i puchary niech sie uzbroi w cierpliwosc. Kto na to liczy juz teraz zaraz jest nieznajacym biznesu marzycielem. Zeby znow byc w Topie trzeba czasu.
0
KingBunny
KingBunny
21 czerwca 2019, 23:21
Inter zaproponował dużą lepszą ofertę transferu, do tego Inter ma LM, a Milan nie wiadomo czy ma chociaż LE. Dla mnie brak zaskoczenia.
0
Milanboy
Milanboy
21 czerwca 2019, 21:07
A trudno, się mówi, e, ja płakać będę jak nie trafi ktoś jeszcze do obrony i do pomocy
0
patoo_07
patoo_07
21 czerwca 2019, 21:06
No to nas wydymają bez mydła.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 czerwca 2019, 20:53
Jaroszyński w Genoi

czyli wiemy kto za rok będzie nowym LO ;]
1
milan78
milan78
21 czerwca 2019, 21:13
Nowym LO w reprezentacji?Pełna zgoda bo tam straszna posucha
0
Semper Fideli
Semper Fideli
21 czerwca 2019, 20:49
Jeśli cena 35 mln jest prawdziwa to niech idzie do interu
0
KingBunny
KingBunny
21 czerwca 2019, 23:22
5 mln wypożyczenie + 22-25 mln opcja wykupu oraz oddanie gościa z Primavery.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2019, 23:23
0
Zako
Zako
21 czerwca 2019, 20:44
Squinzi niby za Milanem, a Interowi pozwala na bezpieczne ruchy :P Chociaz na boisku im dokuczają.
0
PanX
PanX
21 czerwca 2019, 20:50
Squinzi przede wszystkim jest fanem pieniędzy.
0
Zako
Zako
21 czerwca 2019, 21:01
Oczywiście, ale lepszy wróbel w garści... od Milanu bez wzgledu na dalsze losy Stefano zgarnąłby kasę i nie musiałby płacić za Locę, a od Interu równie dobrze może skończyć z 5mln, no ale pewnie liczy, ze uda się jak z Politano.
0
Savi
Savi
21 czerwca 2019, 20:42
No nic Sensi nie bylem nie jestem twoim zwolennikiem ale zgnijesz w SAS. Bo Inter za rok kupi kogos innego,a Ciebie na zbyty pysk. I Do Milanu raczej tez juz bedzie droga zamknieta. Watpie,ze wybije sie tak by kupili go
0
Bufor85
Bufor85
21 czerwca 2019, 20:38
Sensi do nas nie przyjdzie. Jestem pewien, że będzie nas stać na lepsze transfery. Rozmowa Gazidisa i Bobana w Londynie z właścicielami zrobi swoje.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
21 czerwca 2019, 20:34
Przesiedzi sezon na ławie Interu to za rok będzie to wzięcia za 10 baniek.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2019, 20:38
3
21 czerwca 2019, 20:28
Trudno. Co tu innego napisać? Wycena z kosmosu i można się spokojnie skupić na kimś innym, podobnie/ bardziej jakościowym i nawet tańszym.
30 mln za Sensiego to kosmiczna przesada i o ile nie zrobi sezonu życia w Interze, to nie wierzę, że go wykupią.
1
Gzikuu
Gzikuu
21 czerwca 2019, 20:34
Jak go nie wykupią, to Sensi będzie wolnym agentem, więc wciąż jest jakaś tam szansa, że do nas zawita w przyszłości.
1
Krauser
Krauser
21 czerwca 2019, 20:36
Pewnie dogadają się że teraz przedłuży kontrakt i potem do wypożyczą. Bo inaczej to by nie miało sensu
0
kamilus
kamilus
21 czerwca 2019, 20:38
Gdzieś tam wyczytałem, że ponoć gdzieś tam w międzyczasie Sensi przedłużył umowę i ma ją do 2023, a nie 2019 - w innym wypadku absurdem byłoby żądanie 35 mln za gracza z wygasającą za 12 miesięcy umową...
1
wielki prostownik
wielki prostownik
21 czerwca 2019, 20:38
Gzikuu Nie będzie wolnym agentem bo jednocześnie z wypożyczeniem zapewne podpisze nowy kontrakt z Sassuolo. Inaczej po co byłaby klauzula o wykupie skoro byłby wolny?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
21 czerwca 2019, 20:38
Z tym kontraktem na pewno musi być inaczej, bo Sassuolo by się tak w ciula nie dało zrobić.
0
Krauser
Krauser
21 czerwca 2019, 20:24
Warunki wynegocjowane przez Inter, pokazują jak ważne jest mieć mocną drużynę primavery. Przecież 5mln wypożyczenie+ opcje wykupu 25mln to każdy mógł zaproponować. Ale Inter dołożył jednego zawodnika z primavery, którzy są w cenie i cyk w jeden dzień przeskakują Milan.
0
Marcin1995
Marcin1995
21 czerwca 2019, 20:19
Sensi to nie jest piłkarz po którym należałoby płakać, niech idzie do interu
4
kamilus
kamilus
21 czerwca 2019, 20:37
inter napisany z małej litery, szanuję! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
8
Wolly
Wolly
21 czerwca 2019, 20:12
Trzeba patrzeć na pozytywy. Przynajmniej podbili im cenę.
0
savicevic88
savicevic88
21 czerwca 2019, 20:06
Oho... Zaczyna się xD

Alternatywna alternatywa alternatywą poganiana... Czas zacząć!
1
dragantomek@gmail.com
[email protected]
21 czerwca 2019, 20:06
To krat kurła żart, napaliłam się na tego piłkarza nie powiem. Ale 35 baniek to przesadzają stanowczo gdzie Sensi ma rok kontraktu.
1
21 czerwca 2019, 19:57
Jak przyjdzie jakis Veretout albo Praet za podobne pieniadze to wielki zart.
1
PanX
PanX
21 czerwca 2019, 20:25
W czym gorszy jest Veretout od "nowego Verrattiego"?
2
PanX
PanX
21 czerwca 2019, 20:41
We wszystkim , jest przecietny i zawsze nim bedzie , trzymam kciuki zeby Roma go zgarnela , powodzenia Giallorossi!!!!
0
PanX
PanX
21 czerwca 2019, 20:44
Veretout może i jest przeciętny, ale i tak wyciąga lepsze liczby od Sensiego.
2
PanX
PanX
21 czerwca 2019, 20:51
Patrz dalej na suche liczby a nie na wplyw danego pilkarza na gre to na pewno daleko zajedziesz:).Jaki Verratti musi byc slaby mial tylko 2 asysty , co za ogor , to PSG to musi byc bardzo glupie ze tam gra !!!!
1
PanX
PanX
21 czerwca 2019, 20:59
Widziałem jednego i drugiego w meczach z nami czy innymi ekipami z czołówki i żaden z nich nie prezentuje niewiadomo jakiego poziomu. Rok temu Politano przeszedł do Interu bo ciągnął Sassuolo za uszy, a w zeszłym sezonie był co najwyżej solidny. Tak samo jest z Sensim.
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
21 czerwca 2019, 19:51
Nie martwię się w ogóle. Okienko dopiero się zaczyna i nie on to inny. Co prawda jest to piłkarz ciekawy którego sam widziałem u nas, ale może odpuszczamy Sensiego świadomie na korzyść piłkarza Realu? :D Zobaczymy
1
Rocker
Rocker
21 czerwca 2019, 19:48
Skoro bierze pod uwagę granie tam, to znaczy, że Milanu jest niegodny...
14
karp_fso
karp_fso
21 czerwca 2019, 22:11
Co za bzdurne twierdzenie, Bonaventura był bardzo blisko Interu, ale w ostatniej chwili włączył się łysy. Wiadomo, Jack jako fan Milanu wybrał nas, ale gdyby nie wtopa z Biabianym to pewnie grałby dla Interu.
0
Zako
Zako
21 czerwca 2019, 19:45
Jeżeli nie bierzemy Sensiego a weźmiemy Veretout to beka. Coś takiego mozna byloby tylko usprawiedliwić, jakbyśmy Torreire wzięli i nie chcieli dwóch niskich w środku, ale już pomijając małe szanse na ten transfer to widząc nasze działania pewnie Inter/Juve by nas uprzedzili.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 czerwca 2019, 19:46
To żadna beka. Sensi nie jest wart 35 mln. Inter też za niego tyle nie daje. Fakt, że jakiś piłkarz jest dobry lub pasujący do naszej taktyki, wcale nie znaczy jeszcze, że trzeba za niego dawać 150 czy 200% wartości. Lepiej odpuścić, niż przepłacać.
0
Zako
Zako
21 czerwca 2019, 19:51
Chodzi mi o warunki tego transferu. Wypożyczenie z opcją wykupu. Pozostaje liczyć, ze moze to pokłosie wizyty w Madrycie zmieniło optykę i zaoszczędzoną kasę Milan chciałby przeznaczyć na kogoś z Realu , bo to kasa za Locę + brak wydatku na Włocha, ale widząc opieszałość naszych działań nie jestem przekonany. Od zimy się pojawia nazwisko Sensiego, wiec ciezko mówić, ze zainteresowania nie było, a Inter zrobił jedno spotkanie i po sprawie.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 czerwca 2019, 19:56
a skąd wiesz, że Inter zrobił tylko jedno spotkanie? z Kruniciem ile było wg mediów spotkań? też w sumie jedno ...
0
Zako
Zako
21 czerwca 2019, 20:13
Nie kojarzę zadnych plotek wiązacych Krunica z którąś z drużyn z top6, o Sensim w MIlanie trąbiono od zimy - tylko ze Inter w tej sytuacji albo straci tylko 5mln albo jezeli gracz obroni się swoją grą to dadzą kolejne 25 i będą mięli mocnego grajka. Zeby dali na niego 30 pewnie będzie musiał rozegrać mocny sezon, ale kazdy mówił, ze nikt sie juz nie nabierze na ten brak obowiazku wykupu a jednak. Czy Inter do tej pory kiedykolwiek wyszedł na tym źle ? Keita nie spełnił oczekiwań, niewykupiony, Sime połamany - niewykupiony. Politano był jaśniejszą postacią w ataku a przychodził z ligowego średniaka to go wykupili.
0
kamilus
kamilus
21 czerwca 2019, 19:42
Wygląda na to, że Sassuolo woli robić interesy z nimi niż z nami - ponoć od nas chcą 35 mln, a od nich zgadzają się na ofertę wypożyczenia za 5 mln z opcją 20-25 mln.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 czerwca 2019, 19:45
Nie wiem, jaki to ma sens czy drugie dno. Przecież Inter ostatnio słynie z tego, że robi wypożyczenia, a potem nie wykupuje piłkarzy. Pojęcia nie mam, o co chodzi, jeśli taki deal pójdzie. Milan dawał 25, o ile się nie mylę, tyle samo daje Inter, ale dopiero po wypożyczeniu, i od nich tak, od nas nie. Ech.
0
kamilus
kamilus
21 czerwca 2019, 20:02
Milan dawał w okolicy 18-20 mln, ale z tego w gotówce było 8-9 mln, bo reszta miała być wzięta z zobowiązań za Locatellego. I też nie rozumiem, czemu ich oferta jest lepsza, stąd moje przypuszczenie, że górę musiały wziąć jakieś argumenty pozaboiskowe.
0
Krauser
Krauser
21 czerwca 2019, 20:12
Różnice robią zawodnicy primavery Interu, którzy maja bardzo duże branie na rynku. Mniejsze kluby chętnie zbijają cenę, za jakiegoś młodzika z Interu. A primavera Milanu? No cóż...


"Dyrektor generalny Neroverdich po wyjściu ze spotkania, które odbyło się o 17, napotkanym dziennikarzom miał oznajmić, że nie interesuje ich karta Andrei Pinamontiego, ale to nie oznacza, że nie interesują ich młodzi zawodnicy Interu."
Edytowano dnia: 21 czerwca 2019, 20:14
0
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2019, 20:32
A to właściciel Sassuolo nie jest fanem Milanu? :D
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
21 czerwca 2019, 21:52
rok temu na jednym młodziku inter sie zbłaźnił i dzisiaj jest wart 3x tyle co naingollan za ktorego poszedl w rozliczeniu :))
0
KingBunny
KingBunny
21 czerwca 2019, 23:36
Milan dawał mniej w dwuletnim wypożyczeniu, więc Inter zdecydowanie przebił tą ofertę. Do tego młodzik z lepszej primavery. Ponadto rok temu zrobili deal z Politano, którego wykupili. Nie ma opcji żeby Milan zgarnął Sensiego.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się