SCUDETTO


Di Marzio: Calabria i Suso nie na sprzedaż, oferty za Cutrone muszą wynosić minimum 25 mln euro

22 czerwca 2019, 08:14, cinassek Aktualności
Di Marzio: Calabria i Suso nie na sprzedaż, oferty za Cutrone muszą wynosić minimum 25 mln euro

Gianluca Di Marzio informuje o sytuacji trzech piłkarzy Milanu. O krok od przedłużenia kontraktu z rossonerimi do 2024 znajduje się Davide Calabria, który tym samym jest dla klubu zawodnikiem nie na sprzedaż. Według dziennikarza, taki sam status przypadł również Suso, którego widzi w swoim zespole trener Marco Giampaolo. Natomiast podczas piątkowego spotkania zarządu Milanu z agentem Patricka Cutrone, 21-letni napastnik po raz pierwszy nie został zakwalifikowany jako gracz, który ma pozostać na San Siro bez względu na wszystko. Mediolańczycy ocenią oferty, które wpłyną za włoskiego snajpera, ale muszę one opiewać co najmniej na 25 mln euro. W kwestii obsady ataku, Milan chce postawić przede wszystkim na Krzysztofa Piątka i Andre Silvę.



57 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Zielony2009
22 czerwca 2019, 18:04
Jak dla mnie to za Rino zatrzymał się w rozwoju. Miał instynkt i waleczność, a miał dołożyć inne walory jak zejście na skrzydło, przytrzymanie piłki, strzał z półdystansu/dystansu czy udział w rozegraniu, napastnik w stylu Pipo nie ma w dzisiejszym futbolu racji bytu tj. daje za mało drużynie. Cutrone jeszcze jest młody i zasłużył na wiele szans, ale jeśli ich nie wykorzysta to trzeba będzie go pożegnać ja SESa,Cristante czy Locatellego.

Jeśli zarząd już teraz widzi, że Cutrone nie rokuje to moim zdaniem warto go pożegnać już teraz zamiast go ogrywać kosztem drużyny. Fajnie, że rok temu strzelał w el. LE, ale bramka w lidze co 479 min to poziom Silvy czy Kalinica.
0
nokoments
nokoments
22 czerwca 2019, 14:38
Odpalenie Cutrone za grosze kosztem Andre "nic mi nie pasuje" Silvy to chłodny żarcik. xD Jeśli mu tak bardzo zależy na grze to nich go wypożyczą do innego zespołu Serie A, sprzedawanie jednego z top 5 najlepszych napastników U21 w Europie za takie miedziaki to będzie zbrodnia.
5
Asterix26
Asterix26
22 czerwca 2019, 13:53
Opieramy nową strategię budowania zespołu na stosunkowo młodych, głodnych gry piłkarzach. Z drugiej strony pozbywamy się wychowanka i jednego z trzech, obok Calabrii i Romka zawodników, którzy dają 101% dla tego klubu. Ostatnie letnie okienka to niezła jazda dla kibiców Milanu.
4
ACMarek
ACMarek
22 czerwca 2019, 13:33
Cutrone to taki Brave heart ale z umiejetnosciami troche gorzej. Tego jednak nikt na 100 procent nie przewidzi. Barcelona wypuszczala wychowankow ktorych odkupowala za dziesiatki milionow a Real oddawal pilkarzy ktorzy w innych klubach zdobywali Ligi Mistrzow. Inter oddalem coutinho chyba za 30 a pozniej wiemy co sie stalo. Za seedorfa I pirlo do dzisiaj im dziekuje.
1
KońFederacja
KońFederacja
22 czerwca 2019, 13:14
Do wszystkich fanów Cutrone - przypomnijcie sobie sytuację z Szarym - też miałbyć Santo subito forever Rossonero i gwiazdą Serie A oraz repry. Jak się okazało wszystkie te ochy i achy to najlepszy przykład błędnej oceny piłkarza głownie przez pryzmat całej otoczki pozasportowej a nie na podstawie umiejętności czysto sportowych.
0
22 czerwca 2019, 13:24
Tak tak. Cutrone cienias i wart kilka mln tylko, ale jakieś Faville, Cerri, Sturaro czy Mandragory już 20 conajmniej.
Przyznamy ci wszyscy rację obłudniku , ale weź ty się już utkaj. Nikogo twoje brednie i turynska mitomania nie interesują.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2019, 13:27
5
KońFederacja
KońFederacja
22 czerwca 2019, 13:33
Skoro nie interesują to po co czytasz i jeszcze odpisujesz. Nigdzie nie pisałem o wartości Mandragory lub Sturariego - ale widzę że prawie na każdym kroku musisz pokazać swój kompleks Juventusu i napisac cokolwiek związanego z tym klubem żeby tylko sobie ulżyć.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2019, 13:34
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 czerwca 2019, 13:50
Nie ma to jak porównywać chłopaka z jednym mega sezonem do gościa, co ustanowił rekord młodzieżówki Milanu, a w dwóch pierwszych sezonach w seniorskiej piłce miał jedne z najlepszych liczb od czasów Del Piero i Inzaghiego.Hipokryzja LVL HARD.
3
epl
epl
22 czerwca 2019, 13:57
Czy ty w ogóle sprawdzałeś statystyki Szarego ostatnio?
Szary - 28 występów, 11 BRAMEK, 5 asyst
Dla porównania:
Suso - 35 występów, 7 bramek, 9 asyst
CALHANOGLOU (bo to jego pozycja) - 36 występów, 3 bramki, 6 asyst

Szary był sprzedany za 13 mln, a dziś (wg transfermarkt) jest wart 30.

Tak więc jeśli porównujesz Cutrone do Szarego - to owszem MASZ RACJĘ, SĄ PODOBNI. Obydwaj młodzi, obydwaj dobrzy i obydwaj niedoceniani w Milanie. Mogliśmy zachować Szarego, a dziś mordujemy się oglądając Calhanoglu. Sprzedajmy Cutrone, a za chwilę będziemy mordować się z kimś pokroju Kalinica (bo nie wiem jak długo Piątek zostanie, a Silva niekoniecznie musi się sprawdzić).

To jest transferowe samobójstwo.
1
KońFederacja
KońFederacja
22 czerwca 2019, 15:25
Rekord młodzieżówki. Niewiem który argument jest bardziej niedorzeczny czy ten z młodzieżówką czy ten z meczami towarzyskimi. Berardi miał podobne statystyki więc Cutrone to żaden ewenement od czasów Inzaghiego lub Del Piero.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 czerwca 2019, 16:16
Skoro to nie żaden ewenement radzę spojrzeć w oficjalne statystyki.Ten argument podważający debilną tezę jakoby Cutrone= Faraon jest zdecydowanie mniej niedorzeczny niż tak idiotyczne porównania.
0
KońFederacja
KońFederacja
22 czerwca 2019, 17:09
Cutrone pierwszy sezon w Serie A - 10 bramek, 6 asyst. Berardi pierwszy sezon w Serie A - 16 bramek, 6 asyst. Nawet o 3 lata starsi Shick i Simeone mieli w debiutanckich sezonach w Serie A więcej bramek niż Cutrone
Edytowano dnia: 22 czerwca 2019, 17:23
0
XXL
XXL
22 czerwca 2019, 12:20
Panowie, specjalnie dla Was:

Patrick Cutrone w barwach Milanu (tylko seniorska kadra):

Mecze: 55 (w zaokrągleniu, przeliczone z minut),
Bramki: 32,
Asysty: 5,

Pod uwagę brałem:
-Serie A,
-Puchar Włoch,
-Superpuchar Włoch,
-Eliminacje Ligi Europy,
-Liga Europy,
-International Championship Cup,
-Mecze towarzyskie.

Jeżeli to dla Was są złe wyniki, jak na 21 latka, to współczuję. Będę tego gościa bronił, bo Milan ma w sercu, to po pierwsze. Po drugie - jak ma wchodzić z ławki to wchodzi, bez zająknięcia. Zawsze zostawia serducho na boisku. Podejrzewam, że jeżeli miałby stanąć na bramce, to ubrałby rękawice i stanąłby między słupkami. Świetny zadaniowiec. Trzymam kciuki, żeby to były tylko plotki. Piątek będzie ładował bramy, a on będzie od czarnej roboty w przodzie. Czekam na falę hejtu.
20
KońFederacja
KońFederacja
22 czerwca 2019, 12:28
Żadnego hejtu. Forza Patryczek!
Choć pewnie takie zsumowanie liczby występów ktoś Ci wytknie, bo jednak liczy się każdy osobny mecz. :)
5
KońFederacja
KońFederacja
22 czerwca 2019, 12:32
Eliminacje LE i towarzystki turniej ICC - przecież to prawie jak mecze towarzyskie. W fazie grupowej LE komu tam nastrzelał? Podaj suche statystyki z Seriea A, PW i fazy pucharowej LE. Wtedy wyjdzie prawdziwy obraz umiejętności walecznego Patricka.
0
XXL
XXL
22 czerwca 2019, 12:43
KońFederacja

International Championship Cup... Co z tego, że towarzyski. Graliśmy z:
Borussią Dortmund,
Realem Madryt,
Tottenhamem Hotspur,
Manchesterem United
i Bayernem Monachium (mam nadzieję, że pamiętasz ten mecz - 4:0 dla nas, Cutrone 2x) :)

Skład Bayernu w tamtym meczu:
Fruchtl - Bernat, Hummels, Alaba, Rafinha - Tolisso, Martinez - Ribery, Muller, Coman - Lewandowski.

Dorzucę fakt, że nawet drugie składy w/w ekip są mocniejsze niż pierwsze składy Frosinone czy Benevento.
2
KońFederacja
KońFederacja
22 czerwca 2019, 13:00
Tak, tak. Zwycięstwo w towarzyskim meczu z Bayernem - drugi największuy sukces Milanu w kończącym się dziesięcioleciu.
Aż dziwne że ani z Frosinone ani z Benevento nie strzelił w lidze.
3
XXL
XXL
22 czerwca 2019, 13:06
Jak wchodzi w 70/80 minucie, to się nie dziwię. :)
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 czerwca 2019, 13:42
Cutrone miał za rywali Higuaina oraz faceta, który w debiutanckim sezonie na włoskich boiskach strzelił więcej bramek od Cristiano Ronaldo, więc nic dziwnego, że jego gra i dorobek w ostatnim czasie zostały mocno ograniczone.Identyczna sytuacja jak w przypadku Keana.Czy jego też chcą się pozbyć za drobne z Turynu.Nie, dlatego niektórzy powinni przestać być hipokrytami.
5
KońFederacja
KońFederacja
22 czerwca 2019, 15:46
To stawia pytanie czemu zarząd sprowadził piłkarzy z którymi Cutrone musiał walczyć o pierwszy skład a nie piłkarzy którzy musieliby walczyć z Patrykiem.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 czerwca 2019, 16:11
Z tego samego powodu co Juventus Cristiano Ronaldo czy np. Man. Utd. Lukaku.
0
patoo_07
patoo_07
22 czerwca 2019, 11:00
Kibice za jaja ich powieszą, jak zostawią tutaj Silve a sprzedadzą Patryczka.
3
kamilus
kamilus
22 czerwca 2019, 11:34
Nie powieszą.
0
Biegan
Biegan
22 czerwca 2019, 12:30
Nie, ale wówczas powinni.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
22 czerwca 2019, 13:08
To zależy ile Silva strzeli bramek. Jeśli zacznie strzelać ładnie to szybko zapomną o Cutrone. Tylko, że ja jakoś bardziej wierzę w Cutrone niż Silvę.
0
Fushnikov
Fushnikov
22 czerwca 2019, 10:06
Ta już widzę jak sprzedają mini bravehearta i zostawiają chimerycznego nic nie wnoszącego Silvę xD
6
Fushnikov
Fushnikov
22 czerwca 2019, 11:06
Btw. Jeżeli to prawda z tym podszczypywaniem w meczu naszego młodzika to trochę brzydkie zachowanie. Ale odzew że Pio jest lepszym strajkerem to dobry pstryczek w nos dla niego. Trochę za dużo gwiazdorstwa wprowadza. To już nie ten skromny Patrick co sezon temu :)
0
Biegan
Biegan
22 czerwca 2019, 12:32
Jakim podszczypywaniem?
0
Siwus
Siwus
22 czerwca 2019, 12:49
Też podłączam się z pytaniem jakim podszczypywaniem ?
0
Vol'jin
Vol'jin
22 czerwca 2019, 18:56
Grabara coś na instagramie się dosął do Cutrone

rośnie nam dwójka bramkarzy którzy są "mocni" w gębie Grabara i Bułka. I mamy Białkowskiego który jak nie gra to myśli o zakończeniu kariery xD
0
Fushnikov
Fushnikov
22 czerwca 2019, 21:10
Podobno poszło o strzał Chiesy co łapał powietrze a Cutrone podbiegł do niego uszczypnął i powiedział że zaraz mu zapakuje bramkę xD a Garbara mu odpowiedział że Piątek i tak jest lepszym napastnikiem. XD
0
Zuber
Zuber
22 czerwca 2019, 09:57
A skąd wiecie, ze przy transferze Cutrone nie będzie kwoty odkupu? Przecież jak pójdzie na wypożyczenie to mogą go trzymać na ławce nawet pół sezonu, a tak mają podstawy, żeby mu dali grać i się rozwinął.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 czerwca 2019, 09:53
Za 2-4 lata Cutrone będzie piłkarzem Napoli lub Juventusu i tak skończy się lekkomyślność zarządu.Już raz posłuchali się przeciętnego trenera(zamiast inwestycji w Aubameyanga postawiono na tańszego oraz 5 razy gorszego Kalinicia).Ileż można powielać te same błędy?
0
KońFederacja
KońFederacja
22 czerwca 2019, 11:57
Byłes przeciwko Conte bo robił kwasy w szatni a podziwiasz Aubameyanga który też robił syf w szatni przed odejściem z Dortmundu.
3
Valandar
Valandar
22 czerwca 2019, 09:48
Jesli prawdziwe sa plotki odnosnie viniciusa, no wiadomo, ze jego sprowadzic sie nie uda, ale wskazuje to na to, że może sie stać tak, że bedziemy grali skrzydlowymi w przyszlym sezonie.
0
Savi
Savi
22 czerwca 2019, 09:40
Czyli co Suso bedzie na sile forsowany na pozycji nr 10 cyz jak? I teraz Paqueta bedzie mial cierpiec przez niego? Czy Paqueta drugi napastnik?
Edytowano dnia: 22 czerwca 2019, 09:44
1
Siwus
Siwus
22 czerwca 2019, 09:49
Pewnie zostanie Suso ma dać większe pole manewru, może np zagrać za Brazylijczyka żeby ten mógł odpocząć, pewnie mógłby zagrać w duecie obok Piątka czy gdzie się przewijało ustawienie 4-3-2-1 gdzie mógłby partnerować Lucasowi
0
Savi
Savi
22 czerwca 2019, 09:57
ale wtedy coz hakanem? No dla mnie bez sens . Bo Suso to jest na innej pozycji slowo moze. Moze sie zdziwie ale watpie. Za duzo chce sam wykanczac. A i drugi napadzior to powinna byc blyskawica,a nie cofka
Edytowano dnia: 22 czerwca 2019, 09:59
0
Siwus
Siwus
22 czerwca 2019, 12:48
Hakan może grać też pomocnika w trójce. Gdzieś tu chyba było że chcą z niego zrobić tego centralnego pomocnika
0
acmti__
acmti__
22 czerwca 2019, 08:49
Sprzedaż Cutrone za mln to jakaś kpina. Dajcie mi lepszego zamiennika z tę kwotę, biorąc pod uwagę równoważ jego wiek.
12
WojtasMilan
WojtasMilan
22 czerwca 2019, 09:23
Też tego nie rozumiem. Inne kluby nam zazdroszczą go, bo młody, zdolny a my chcemy się pozbyć za 25 mln.
1
WojtasMilan
WojtasMilan
22 czerwca 2019, 09:35
Tak każdy na świecie nam zazdrości Cutrone bo to taki wirtuoz...Za Locatellim też mieliśmy płakać hehe.Skoro nawet Maldini widzi że to zwykły przecietniak i pozwala mu odejsc to o czymś świadczy.
8
Siwus
Siwus
22 czerwca 2019, 09:47
Racja i ta cena 25 mln. Młody zdolny w miarę często gra i potrafi strzelać gole a za swojego rezerwowego który przez dwa sezony praktycznie nie grał Real woła 50 mln.
1
BadMad
BadMad
22 czerwca 2019, 23:59
Rezerwowy Milanu a rezerwowy Realu to niestety w chwili obecnej przepaść.
0
matten
matten
22 czerwca 2019, 08:40
Trochę dziwne, że Suso jest nie na sprzedaż. Doceniam Hiszpana, ale szczerze mówiąc nie widzę go w ustawieniu bez skrzydłowych. Zobaczymy jaki pomysł ma na niego trener Giampaolo...
Jeśli chodzi o Cutrone to moim zdaniem powinien zostać. Wierzę w niego bardziej niż w Andre Silvę. Jeśli trener nie widzi dla niego miejsca to niech oddadzą go na wypożyczenie. Sprzedawać chyba nie ma sensu, bo jeśli Piątek utrzyma dyspozycję strzelecką to pewnie nie zagrzeje miejsca w Milanie na dłużej i w takiej sytuacji mielibyśmy już gotowego następcę.
0
XXL
XXL
22 czerwca 2019, 08:45
Giampaolo go pewnie chce sprawdzić i minimum Suso zostanie do zimowego okienka. Jak się nie sprawdzi, to pewnie zostanie sprzedany. Z tego co czytałem, to Giampaolo go spróbuje wstawić jaki cofniętego napastnika i jako rozgrywającego. Wszystko w rękach Giampaolo.
1
XXL
XXL
22 czerwca 2019, 08:40
Tak zejdę z tematu Panowie:

Handanović - Skriniar, Godin, De Vrij - Asamoah, Sensi, Brozović, Barella, Politano - Martinez, Dżeko.

Barella i Dżeko najbardziej wątpliwi, ale ponoć Inter odpuszcza Lukaku. United chcą 85 melonów. Chyba, że pójdzie wymiana z Icardim.

Tak jak ich nie lubię - zazdro + Marotta i Conte w klubie. Oj, będzie ciekawie. :)
0
matten
matten
22 czerwca 2019, 08:41
Jak dla mnie największe wzmocnienie Interu to właśnie trener. Uważam, że dzięki Conte powalczą z Napoli o wicemistrzostwo.
2
XXL
XXL
22 czerwca 2019, 08:43
To prawda, Conte jest świetnym trenerem. Ogólnie gra trójką obrońców to chyba tylko pod okiem Conte albo Allegriego, bo reszta szkoleniowców to w głównej mierze preferuje grę 4.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2019, 08:44
0
grayman88
grayman88
22 czerwca 2019, 08:36
Nie rozumiem tego... Suso który wogole nie pasuje do taktyki podobno zostaje a pozbywać się Cutrone żeby ściągać jakiegoś np. Schicka....
8
savicevic88
savicevic88
22 czerwca 2019, 09:36
#SchickAwayFromMilan
0
Mirek99999999
22 czerwca 2019, 08:32
Kopiący się po czole od 2 lat Silva lepszy niż Cutrone? Wiem, że Cutrone i Piątek mają zbliżone charakterystyki ale wole zobaczyć ich duet w ataku niż przez cały sezon grać w 10 bo Silva będzie przechodził obok meczy.
4
Siwus
Siwus
22 czerwca 2019, 08:30
Jeśli sprzedadzą Cutrone a zostawią Silve to będzie jak strzał w kolano. Wymienić ambitnego, biegającego walczaka na dostawiacza nogi i to niezbyt dobrego. Jedyne logiczne wyjście to wypożyczenie albo sprzedaż z opcją wykupu.
3
KońFederacja
KońFederacja
22 czerwca 2019, 11:54
Lepiej mądrze stać niż głupio biegać. Waleczność i przywiązanie do barw klubowych to żaden powód żeby trzymać Patryka na ławce bo kiedyś może kiedyś wyrośnie z niego gwiazda.
1
Yabaye
Yabaye
22 czerwca 2019, 08:28
Odejdzie Cutrone do średniaka, tam się rozstrzela i za 3 lata będzie top napadziorem w Napoli. I tak się ta historia skończy, jeśli oddamy wychowanka.
1
Diavo
Diavo
22 czerwca 2019, 08:24
Cutrone musi zostać! Jeżeli trener nie widzi go w składzie to dać go na wypożyczenie.. tak właśnie niszczy się Milan od środka, pozbywając się prawdziwego Rossoneri,który motywuję drużynę,super..
4
Endriu
Endriu
22 czerwca 2019, 08:23
Brawo jesli chodzi o obsade ataku, co do Suso nie jestem przekonany. Chyba ze zacznie wiecej biegac z glowa.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się