SCUDETTO


LGdS: Theo Hernandez zagra w Milanie. Klub kupi Francuza za 20 mln euro

28 czerwca 2019, 08:40, cinassek Aktualności
LGdS: Theo Hernandez zagra w Milanie. Klub kupi Francuza za 20 mln euro

Jak informuje La Gazzetta dello Sport, Milan będzie miał nowego lewego obrońcę. O krok od przenosin na San Siro jest bowiem Theo Hernandez, 21-letni piłkarz Realu Madryt. Francuz z hiszpańskim paszportem trafi do ekipy rossonerich na zasadzie transferu definitywnego - madrytczycy mają zarobić za niego 20 mln euro odstępnego. Kluby doszły do porozumienia podczas zeszłotygodniowego spotkania Paolo Maldiniego i Zvonimira Bobana z włodarzami "Królewskich", natomiast sam zawodnik dał się przekonać byłemu kapitanowi Il Diavolo podczas spotkania na Ibizie. Celem transferu do Milanu, gracz zdecydował się na 20-procentową obniżkę swoich apanaży, choć dziennik nie podaje, ile konkretnie będzie teraz zarabiał.

Hernandez trafił do Realu w 2017 roku za 24 mln euro z Atletico, w którego sektorach młodzieżowych rozpoczynał karierę. Wcześniej, w rozgrywkach 2016/2017, grał także na wypożyczeniu w Deportivo Alaves (38 meczów, 2 gole, 4 asysty). Zeszły sezon spędził natomiast na wypożyczeniu w Realu Sociedad, w którym rozegrał 24 mecze, zdobył 1 bramkę i zanotował 2 asysty.Bilans marsylczyka w zespole "Królewskich" opiewa natomiast na 23 spotkania i 3 asysty w sezonie 2017/2018.



66 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Enter10
Enter10
29 czerwca 2019, 09:49
Chca sprzedawac Gigio za 50 baniek zeby ratowac finanse a kupuja jakiegos jaska za 20baniek. Gdzie tu sens?
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
28 czerwca 2019, 15:39
Jak dla mnie zmarnowane pieniądze, ponieważ lewa obrona to nie jest nasz priorytet. Do tego nie wiem czy to plus dla trenera czy minus, że posiada dwóch totalnie różnych stylem gry zawodników na tej samej pozycji. Nie jest to jakiś wybitny zawodnik, ale domyślam się, że był to po prostu człowiek który był w naszym zasięgu.
Edytowano dnia: 28 czerwca 2019, 15:40
1
brzydki
brzydki
28 czerwca 2019, 15:24
Zaraz zaraz, czy Milan który właśnie wykluczył się z LE i musi pilnować budżetu przed kolejnym rokiem właśnie kupił za 20mln przehajpowanego gościa który nic specjalnego nie pokazał nawet w Sociedad? W dodatku na pozycję która jest względnie najmocniej obsadzona w całej drużynie (Rodriguez, Laxalt i Strinic)? Heh, zapowiada się kolejny śmieszny sezon
2
Carlo88
Carlo88
28 czerwca 2019, 14:51
Osobiście nie podoba mi się ten transfer, gość pod koniec sezonu stracił miejsce w podstawowej 11 na rzecz chłopaka z rezerw Realu Sociedad (na codzień grającego w III lidze). Kibicom z Sociedad strasznie podpadł - głównie swoją beznadziejną grą i "ego z Madrytu". Jest słaby defensywnie, ale za to dynamiczny i jako tako radzi sobie w ofensywie (ala Laxalt?). Z RR mogą się fajnie uzupełniać, ale 20 mln to trochę za dużo ja za rezerwowego, tym bardziej, że mamy dużo ważniejsze pozycje do obsadzenia. A jeśli sprzedamy RR, to wygląda na to, że będzie to potężnym osłabieniem.
Edytowano dnia: 28 czerwca 2019, 14:52
1
Vol'jin
28 czerwca 2019, 15:00
to raczej norma, że gracz wypożyczony z biegiem końca sezonu będzie odsuwany od gry. Po co stawiać na piłkarza którego nie będzie w nowym sezonie^ Klasyczna praktyka
0
Carlo88
Carlo88
28 czerwca 2019, 16:26
Z tą różnicą, że Real do samego końca walczył o LE. Gdyby Theo był wartością dodatnią to po co mieliby osłabiać zespół? Z tego co udało mi się wyczytać po prostu gość grał fatalnie.
0
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2019, 14:34
Według mediasetu to wypożyczenie z obowiązkiem wykupu za 20 mln euro, a zawodnik ma podpisać 5 letni kontrakt z 2 mln euro rocznej pensji.
1
Gzikuu
28 czerwca 2019, 14:09
RR nie odejdzie. Maldini może i nie ma doświadczenia, ale nie jest debilem, żeby go sprzedawać. Mamy się wzmacniać a nie osłabiać. Theo i RR w rywalizacji o jedną pozycję w końcu będzie optymalnym rozwiązaniem na lewej stronie i wcale nie takim drogim, patrząc na ceny bocznych obrońców. Zostawienie Theo i Strinica/Laxalta będzie powrotem do czasów Mesbahów i Constantów, nie wierzę, że Maldini na to pójdzie.
0
budii1906
budii1906
28 czerwca 2019, 13:18
dobry transfer
0
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2019, 11:40
Ponoć RR za bardzo nie pasuje Giampaolo i ma zostać sprzedany. Cena? - 15 mln euro... xD

Teraz jeszcze gdzieś sprzedać Laxalta, który przyszedł rok temu za 14 mln euro + 4 w bonusach za 5 mln i będzie na Hernandeza.

Tak się pali w kominku pieniędzmi.
7
savicevic88
savicevic88
28 czerwca 2019, 11:25
Jeśli ma przyjść w zamian za R. Rodrigueza który ma być włączony w transfer Torreiry to tylko w momencie w którym transfer Lucasa będzię juz dogadany. Jeśli przeznaczymy 20 mln na lewego obrońcę to "zamrozimy" pieniądze którymi moglibyśmy wzmocnić środek pola.

Pomijając transfer Krunicia. Bo albo jest on na tyle "słaby", że nikt się nim nie interesował albo odwaliliśmy kawał dobrej roboty sprowadzając go w nasze szeregi. Nie zmienia to faktu, że w niego wierzę jak każdemu który do nas przychodzi.

Ciekawe czy faktycznie interesujemy się tymi nazwiskami które podają media czy jest to zasłona dymna przez krokami podejmowanymi po cichu.
0
ShevaMS
ShevaMS
28 czerwca 2019, 11:14
Ale nie ten Hernandez...
José Arcadio Morales
2
kupczyk1981
kupczyk1981
28 czerwca 2019, 11:07
Moim skromnym zdaniem RR zostanie włączony w transakcję z Arsenalem
0
Levy11
Levy11
28 czerwca 2019, 11:05
Jak ktoś napisał RR może być włączony w transfer Toriery.
0
XXL
XXL
28 czerwca 2019, 11:05
Tak na marginesie: Doczytałem, że 20 lipca (sobota) poznamy terminarz początkowych kolejek Serie A 2019/2020.
2
XXL
XXL
28 czerwca 2019, 10:57
Rodriguez musi zostać, bo jest bardzo równy i solidny. Od biedy zagra nawet na środku i to na przyzwoitym poziomie.
1
dawko69s
dawko69s
28 czerwca 2019, 13:44
Zgadzam się. Dużo lepiej byłoby opchnąć Laxalta niz RR
2
mpt1899
mpt1899
28 czerwca 2019, 10:44
Podobno moze to byc wypozyczenie z przymusem wykupu i to napewno tez mialo wplyw na wybor tego zawodnika.
0
Bufor85
Bufor85
28 czerwca 2019, 10:07
Okienko zaczyna się za dwa dni a my już mamy dwa transfery. Przy opuszczeniu Monto,Zapaty, Mauriego, Berto zrobi się luźniej. W końcu. Chociaż Zapata był czasami konkretniejszy od Musacchio przyznam.
1
Dusiek
Dusiek
28 czerwca 2019, 11:24
Zgadzam sie. Jak wczesniej wchodzil Zapata, to mozna bylo sie spodziewac doslownie wszystkiego. Teraz jednak juz nie jest tykajaca bomba, a solidnym ŚO ze srodka tabeli.
Edytowano dnia: 28 czerwca 2019, 11:25
1
Domas1989
Domas1989
28 czerwca 2019, 10:01
RR pewnie zostanie, wszechstronny i solidny zawodnik. W tej sytuacji Laxalt i Strinic out, innej opcji nie widzę.
Edytowano dnia: 28 czerwca 2019, 10:01
2
hyrus13
hyrus13
28 czerwca 2019, 10:14
Jeśli kupujemy za 20 baniek piłkarza po to żeby on albo RR grzał ławę, a do tego chcemy sprzedać Gigio bo nie mamy pieniędzy to jest jakiś dramat.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 czerwca 2019, 10:28
hyrus13 RR może grać także na środku obrony lub na lewej stronie pomocy (tam najczęściej operuje w reprezentacji Szwajcarii z bardzo dobrym skutkiem). Spokojnie z Hernandezem są do pogodzenia w pierwszej jedenastce.
2
Tutkovic
Tutkovic
28 czerwca 2019, 10:30
Może RR za Toreire
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
28 czerwca 2019, 10:40
wielki prostownik
Nie wiem o czym mówisz. RR w reprezentacji gra na lewej obronie. W całej swojej karierze tylko 11 razy zdarzyło mu się grać na lewej pomocy....
1
wielki prostownik
wielki prostownik
28 czerwca 2019, 13:01
FaNaTyK 2.0 Tak. Gdy Szwajcaria gra czwórką w obronie. Gdy przechodzą na trójkę obrońców RR staje się wahadłowym. I znakomicie sobie radzi.
0
landik
landik
28 czerwca 2019, 09:53
Ja tylko przypomne że rynek poszedł do przodu i tyle się płaci za takich graczy. Mamy 2019 nie 2010. Przypominam Real kupił 2 Brazylijczyków po 45mln każdy...
0
28 czerwca 2019, 09:52
Czy aby na pewno potrzebny jest ten zawodnik za takie pieniądze przy ubóstwie na innych pozycjach?Nie wydaje mi się za to zakładam że podczas rozmów z Realem wyciągnęli gościa najmniej wartościowego i który był najbardziej na wylocie z Królewskich .
1
patoo_07
patoo_07
28 czerwca 2019, 10:04
Myślę, że zapytali kogo mogą dostać, bo fajnie będzie wyglądać jak kupią kogoś z Realu. No to dostali największe drewno.
0
Gzikuu
28 czerwca 2019, 09:46
Moim zdaniem najpierw lepiej by było sprzedać Laxalta i Strinica, żeby lepiej na nich zarobić i nie tłumaczyć się pieprzeniem, że sprzedajemy Gigio dla podregulowania FPP. Teraz mając Theo potencjalni nabywcy będą wiedzieć, że obowiązkowo musimy pozbyć się ww. dwójki i zaproponują niższe ceny.
1
Bufor85
Bufor85
28 czerwca 2019, 10:05
Zarząd wie co robi. Zobaczysz, że już niedługo Laxalt i Strinić opuszczą Milan. Zresztą już widzę po ich decyzjach, że nie owijają w bawełnę a może ten a może tamten tylko konkret zaklepany i od razu pojawia się wiadomosć o kupnie.
1
Maximilanista
Maximilanista
28 czerwca 2019, 09:42
Rodriguez odejdzie. Innej opcji sobie nie wyobrażam. Kupienie rezerwowego lewego obrońcy za 20 baniek, a sprzedaż Donnarumy za 60, żeby ratować budżet? Nie, tego nawet w Milanie nie potrafią.

Gdyby RR miał zostać jako środkowy obrońca, to i tak jako zmiennik Romagnolego. Wątpię, żeby w centrum defensywy Giampaolo wystawiał dwóch lewonożnych graczy.

Jakby się to wszystko nie poukładało personalnie, uważam, iż Hernandez wart jest jakieś 12 (góra 15) milionów. Myślę, że przepłacamy. No, ale to już nasza tradycja...
Edytowano dnia: 28 czerwca 2019, 09:42
1
wielki prostownik
wielki prostownik
28 czerwca 2019, 09:55
A nie bierzesz pod uwagę, że Giampaolo ustawi Rodrigueza jako lewego pomocnika? Albo wahadłowego? Taka jest mniej więcej jego rola w reprezentacji Szwajcarii i wychodzi to bardzo dobrze.
Edytowano dnia: 28 czerwca 2019, 09:55
0
Maximilanista
Maximilanista
28 czerwca 2019, 10:28
Wahadłowy to pozycja w formacji z 3 obrońcami. Raczej wątpię, by Giampaolo grał 1 - 3 - 5 - 2. W ustawieniu 1 - 4 - 3 - 1 - 2 widzę Szwajcara tylko jako lewego/środkowego obrońcę.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 czerwca 2019, 10:39
W 1 - 4 - 3 - 1 - 2 spokojnie może grać także jako jeden z cofniętych pomocników. Ten schodzący na lewą stronę. RR to uniwersalny zawodnik, zdecydowanie nie jest przyspawany do lewej obrony.
0
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2019, 09:41
Taki Marcos Llorente, totalny przeciętniak, głęboki rezerwowy, który w ostatnich dwóch sezonach zagrał ok. 1000 minut w lidze. Ma już ponad 24 lata, więc nie młody talent i Atletico kupuje go za 30 mln euro gdzie z bonusami kwota transferu to nawet 40 mln. A tu za najlepszego bramkarza świata młodego pokolenia, gdzie kupujący może zapewnić sobie spokój na kilkanaście lat w bramce - 50 mln euro.
4
patoo_07
patoo_07
28 czerwca 2019, 09:41
Słabo, jeśli to znaczy, że RR odejdzie, to osłabiliśmy się na moje na tej pozycji i to znacznie.
1
daro12555
daro12555
28 czerwca 2019, 09:38
Bardzo dobra wiadomość .To teraz chorwat i Laxalt aut .Trzeba pamiętać z RR może zagrać na stoperze a ich na razie mamy 3 w tym jeden kontuzjowany nie wiadomo ile .
0
Rafalzki
Rafalzki
28 czerwca 2019, 09:38
czy jest tutaj ktoś kto merytorycznie może się wypowiedzieć o tym piłkarzu bo ogląda ligę hiszpańską?? Czytam te komentarze i są raczej negatywne ale mało konkretów w nich jest i mam wrażenie, że czasem ktoś tak pisze bo z nazwiska nie do końca zna piłkarza.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
28 czerwca 2019, 09:34
Czyli RR odchodzi. Szkoda. Bo wątpię że Milan kupił za 20 mln rezerwowego obrońcę, lub RR zgodzi się siedzieć na ławie.
0
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2019, 09:33
Perez to jest magik jeśli chodzi o sprzedaż piłkarzy, zawsze się jakiś jeleń trafi na jego piłkarzy. Kupuje Hernandeza, który okazuje się kompletnym niewypałem, a za rok i tak odzyskuje praktycznie całą kwotę transferu. A u nas kupili Laxalta za 17 mln, teraz sprowadzą Theo, a Laxalt pójdzie gdzieś na wypożyczenie z opcją wykupu za 5 mln, a za rok jednak wypożyczający klub stwierdzi, że może go wziąć za 2,5, ale Milan musi do pensji dokładać.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 czerwca 2019, 09:59
Bo Real to półka światowa. Nawet jak piłkarz się nie sprawdzi to kupujący wie, że nie sprawdził się w bardzo wymagającym środowisku i wcale nie musi być słaby. A Milan to średniak więc jak ktoś nie sprawdzi się w średniaku to raczej dobry nie jest.
0
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2019, 10:11
Real to ta sama półka co Barcelona, a jeśli chodzi o sprzedawanie zawodników to nigdzie nie ma większych promocji.
0
Adam1983
Adam1983
28 czerwca 2019, 09:14
W Hiszpani gra sie zdecydowanie szybszą piłkę niż we Włoszech ,wydaje mi sie ,ze będzie to zmiennik RR na zmianę taktyki nawet w trakcie meczu na 3 obrońców w linii Moim zdaniem bardzo dobry ruch chlopak sibie zdaje sprawę ,ze może sie wybić w Milanie
0
Fifa2121
Fifa2121
28 czerwca 2019, 09:05
A może RR będzie grał na środku i już nie będziemy szukać CD
0
Qiub
Qiub
28 czerwca 2019, 09:05
Gracz co najwyżej na poziomie Laxalta, Real się cieszy, że znalazł naiwniaka.
0
28 czerwca 2019, 09:03
Czyli ofensywne boki obrony, jak za starych dobrych czasów? :)
Witaj Theo, żegnaj RR w takim razie.
Na ławkę w takim razie musi zostać Laxalt.
0
adamos
adamos
28 czerwca 2019, 09:24
Właśnie to był nasz błąd od wielu lat. Albo słaba ławka albo jej całkowity brak. Trzeba trzymac najlepszych, by był poziom konkurencji i nikt nie byl pewny wyjściowego składu. Wtedy ruszy to jakoś.
2
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2019, 09:35
Wszystko fajnie gdyby nie to, że w taktyce Giampaolo boczni obrońcy przeważnie mają zakaz przekraczania środkowej linii boiska o czym często mówił Bereszyński...
0
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2019, 09:41
Inaczej tego się nie da skomentować niż xD
Hurr durr, zabraniajo chłopakom biegać do przodu! Wszystkim od razu! Cała drużyna stoi w polu karnym! xD
Zwyczajnie jeden obrońca miał bardziej ofensywne zadania, drugi bardziej defensywne. Normalna rzecz przy ustawieniu 4 obrońców z tyłu. Coś co w Milanie było już od jakiegoś czasu. Może być tak, że będzie dwóch ofensywnych bocznych obrońców i asekuracja pomocników. A Bereszyński widocznie mało daje w ofensywnie, skoro ma zakaz. Proste.
0
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2019, 09:45
Ty tak na serio? Tak, to taktyka z 4 obrońcami, ale bez skrzydeł, które wspomagają obronę. Stąd boczni obrońcy muszą bardzo skupiać się na defensywie. No, ale Bereś to przecież głąb, co on tam może wiedzieć o taktyce. W końcu tylko 2,5 roku gra w Sampodorii, nie to co użytkownik acmilan.com.pl, miszcz, idealny nick. Ludzie...
0
Piotrek1899
Piotrek1899
28 czerwca 2019, 09:49
To, że Bereszyński tak mówi w ogóle mnie nie dziwi. Na miejscu Giampaolo też zabroniłbym mu przekraczać własną połowę. Po co miałby to robić, skoro na 1000 wrzutek może jedna dolatuje w pole karne;) Dziwi mnie natomiast, że ten facet w ogóle gra w piłkę i w dodatku w niezłej drużynie ;p
1
Piotrek1899
Piotrek1899
28 czerwca 2019, 09:51
Po pierwsze trochę szacunku. Jak nie umiesz rozmawiać to wyjdź.
Po drugie zmanipulowałeś jego słowa i jeszcze się mnie czepiasz, że się z tobą nie zgadzam? Serio? xD
Bereszyński mówił, że to ON ma nie przekraczać linii środkowej. Drugi obrońca po drugiej stronie to robi, np. Murru.
U nas jest to samo od lat. RR czy De Sciglio zostają z tyłu, a Calabria czy Abate biegają do przodu.
Po trzecie, mój nick to nie twoja sprawa, tym bardziej jak nie rozumiesz o co w nim chodzi.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 czerwca 2019, 10:07
Boateng93 To Bereszyński miał nie przekraczać linii środkowej a nie wszyscy boczni obrońcy. Taki Murru hasał po lewej stronie aż miło nawet 5 asyst zaliczył. Po prostu polak jest słabszy w ofensywie niż lewi obrońcy Sampy i dlatego jego zadania były bardziej defensywne aby lewi mogli zagrać ofensywnie.
1
daro12555
daro12555
28 czerwca 2019, 10:29
Kiedy zdobywaliśmy LM to też Cafu był bardziej ofensywny niż Maldini i to jest normalne.Każdym praktycznie zespole tak się grało W Realu zawsze bardziej ofensywny był Marcelo ,w Barcy Dani Alves .
1
daro12555
daro12555
28 czerwca 2019, 10:32
Bywały też sytuacje, że graliśmy dwiema rakietami na bokach- Cafu i Serginho :)
0
daro12555
daro12555
28 czerwca 2019, 11:02
Ale mieliśmy takiego Gattusso od zadań praktycznie tylko defensywnych ,Ambrosini jak grał też był bardziej defensywny .Seedorf też potrafił mocno popracować w defensywie .
0
kamilus
kamilus
28 czerwca 2019, 09:02
Carlo Laudisa podał, że będzie to wypożyczenie z obowiązkiem wykupu, a sam gracz obniża swoją pensję z Realu do poziomu 1,8 mln.
0
matten
matten
28 czerwca 2019, 09:00
Wygląda na to, że mamy zastępstwo dla Rodrigueza. Być może medialne doniesienia sprzed paru dni się potwierdzą i Szwajcar zostanie włączony w transfer Torreiry?
0
kamilus
kamilus
28 czerwca 2019, 09:05
To raczej zastępca Laxalta, bo gdyby miałby być za RR, wtedy zostalibyśmy z 2 ofensywnie nastawionym obrońcami.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
28 czerwca 2019, 08:51
Theo jest znacznie lepszy w ofensywie od Rodrigueza, szybszy i zwinniejszy. W obronie natomiast to Szwajcar daje większą pewność. Teraz pozostaje czekać na to, którzy z lewych obrońców polecą, bo aktualnie mamyich czterech. Spodziewam się odejścia Strinicia i Rodrigueza, a Laxalt zostanie. Miejmy nadzieję, że w tym sezonie pokaże choćby tyle, ile pokazuje w reprezentacji.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 czerwca 2019, 08:49
Fajnie dobry lewy obrońca i bądź co bądź RR to też dobry obrońca, hmm ciekawe czy uruchomi to transfer Torreiry? Do tego wraca Bonaventura i naprawdę nie trzeba aż tak dużo, by skład był solidny, w końcu też mamy trenera a nie pilkarza z ambicjami trenerskimi..
0
adamos
adamos
28 czerwca 2019, 09:20
Po takiej kontuzji to jak Jack wejdzie na parę minut w grudniu to będzie dobrze...
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
28 czerwca 2019, 08:43
nie ma oficjalki nie ma sie co cieszyc
0
Nesta_13
Nesta_13
28 czerwca 2019, 08:42
Czyli wymiana RR-Torreira
1
MrowaGDA
MrowaGDA
28 czerwca 2019, 09:01
Jak trzeba to trzeba . Liczymy na lepszą grę w ofensywie i chyba bez nominalnych skrzydłowych. Więc Hernandez i Laxalt wydaje się tu bardziej pasować niż RR ( przynajmniej na papierze ). Trzeba pamiętać, że często po zmianie trenera nagle zawodnicy przechodzą całkowitą odmianę, osobiście liczę, że jednak Diego jest coś wart.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się