SCUDETTO


MERCATO LIVE #16 [23:50]: Jordan Veretout nie dla Milanu. Francuz zagra w Romie

16 lipca 2019, 09:13, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #16 [23:50]: Jordan Veretout nie dla Milanu. Francuz zagra w Romie

[09:13]: Roma jest bardzo bliska dojścia do porozumienia z Fiorentiną w sprawie transferu Jordana Veretouta. Milan nawet nie zbliża się do 19 mln euro, które proponują rzymianie. Tymczasem jednak, jak podaje Il Corriere della Sera, preferencje Francuza w dalszym ciągu dotyczą rossonerich. Mimo to trudno spodziewać się przełomu w rozmowach na linii Mediolan - Florencja.

[09:21]Suso trenuje w Milanello jako trequartista, włodarze Romy widzieliby go natomiast w swoim zespole w jego roli naturalnej - jako skrzydłowego. Jak jednak zaznaczył wczoraj Gianluca Di Marzio, możliwość przeprowadzki Hiszpana do Wiecznego Miasta to na razie tylko idea. Do Mediolanu nie wpłynęła żadna oferta.

[10:20]Il Corriere della SeraIsmael Bennacer pojawi się w Mediolanie na testach medycznych przed transferem do Milanu jak tylko rozegra finał Pucharu Narodów Afryki, który zaplanowany jest na piątek. Badania i podpisanie kontraktu przez Algierczyka możliwe są w poniedziałek. Potem gracz uda się na urlop i rozpocznie treningi w Milanello najprawdopodobniej między 5 a 12 sierpnia.

[12:15]: Rossoneri szukają środkowego obrońcy. Jak podaje MilanNews, w siedzibie klubu pojawił się dziś Vlado Lemić, pośrednik transferowy Dejana Lovrena. Chorwat pozostają opcją dla mediolańskiego klubu, ale ponoć piłkarza tego chętnie w swojej szatni zatrzymałbym szkoleniowiec Liverpoolu, Jurgen Klopp.

[13:10]: Milan interesuje się środkowym obrońcą RB Lipsk, Dayotem Upamecano, zaś Niemcom od dawna marzy się Hakan Calhanoglu. Manuele Baiocchini, dziennikarz stacji Sky, twierdzi, że turecki pomocnik może zostać włączony jako rozliczenie za transferem francuskiego stopera.

[13:50]Sportmediaset podaje, że agenci Jordana Veretouta zabiegają o pensję dla swojego klienta na poziomie 2,7 mln euro rocznie plus automatycznej podwyżki o milion w przypadku awansu do Ligi Mistrzów. Milan oferuje 2,5, Roma zaś 2. Rossoneri są zatem bliżej porozumienia z graczem w kwestii kontraktu indywidualnego, ale to giallorossi znajdują się o krok od dogadania się z Fiorentiną.

[14:00]: Według SportMediaset, Milan ma proponować za Jeana Seriego 2 mln euro za dwuletnie wypożyczenie plus opcję wykupu opiewającą na 15 mln euro. Fulham nie zamyka drzwi, ale Francuza chce także Galatasaray Stambuł.

[16:15]RMC Sport twierdzi, że Ismael Bennacer może się pojawić w Mediolanie nie w poniedziałek, a już w weekend. W piątek Algierczyk rozegra finał Pucharu Narodów Afryki, a potem czekają go testy medyczne i podpisanie kontraktu na San Siro.

[18:40]: Gianluca Di Marzio informuje, że Roma osiągnęła porozumienie z Jordanem Veretoutem w sprawie kontraktu opiewającego na 2,5 mln euro pensji rocznie. Fiorentina ma zarobić 17 mln euro odstępnego plus kolejne 2 mln euro w bonusach. Już dziś wieczorem Francuz ma dostać zielone światło na przenosiny do stolicy Włoch.

[23:50]: Gianluca Di Marzio w swoim programie poświęconym mercato donosi o spotkaniu w Casa Milan władz Milanu z agentem Vlado Lemiciem, reprezentującym młodych zawodników z Bałkanów, ale także Lukę Modricia. Milan wstępnie sonduje możliwość oraz ewentualne warunki transferu, jeśli Real zdecydowałby się rozstać z zawodnikiem.  



226 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
acmti__
acmti__
17 lipca 2019, 12:08
To może teraz skupimy się na tym by pozyskać rozgrywającego, który podniesie nasze szanse na walkę o LM.
Zaznaczam, że jeszcze się nie zdarzył taki sezon by wszyscy zawodnicy byli zdrowi i wszyscy byli w formie przez cały okres więc niektóre argumenty tylu "jest ten, ten i ten" to mamy już niezłą pake.
Prawda jest taka, że póki co oslabilismy się Bakayoko, który rządził i dzielił dłuższy okres w naszej pomocy i nie kupiliśmy nikogo kto by z zagwarntowal przynajmniej tyle co Francuz.
Edytowano dnia: 17 lipca 2019, 12:09
0
artorn
artorn
17 lipca 2019, 09:57
najlepszy "transfer" milanu xD - brak veretouta
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 lipca 2019, 10:09
Jeszcze niech odwalą się od Seriego i będzie dobrze.
0
mpt1899
mpt1899
17 lipca 2019, 10:36
Wczoraj czytalem, ze ktos ze srodowiska Milanu zdementowal Seriego. Ufff
0
gorylmagila
gorylmagila
17 lipca 2019, 09:15
I cały plan transferowy Milanu poszedł w pi .... Jestem ciekaw kto teraz stanie się nr 1 ...
0
Boateng93
Boateng93
17 lipca 2019, 08:57
Brawo dla Romy! Teraz jak najszybciej oficjalka, bo i tak codziennie jeszcze będą podawać sensacyjne zwroty akcji i podniesienie oferty Milanu z 15 mln euro + Biglia na 15 mln euro + Biglia...
1
hyrus13
hyrus13
17 lipca 2019, 09:20
Czuję, że jeszcze dwa tygodnie i skończyłoby się tym, że opłacalibyśmy połowę pensji Argentyńczyka.
0
XXL
XXL
17 lipca 2019, 06:11
Debiut Zurkowskiego pod okiem Montelli. Dragowski obronil rzut karny. Kurcze, alez przyjemny meczyk sie trafil.
Edytowano dnia: 17 lipca 2019, 06:22
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 lipca 2019, 09:32
U nas Milan ogrywał zespoły z niższej półki, a jednak w momencie gdy przyszło do rywalizacji co 3/5 dni wyszły na jaw wszystkie błędy trenera. Znając Montellę jego treningi i podejście do piłkarzy znowu doprowadzą Fiorentinę do walki o utrzymanie w Serie A lub przedwczesnego zwolnienia.
0
XXL
XXL
17 lipca 2019, 10:03
Chociaz dzisiaj wczesnym rankiem wyglądali calkiem calkiem. Skromne zwyciestwo, ale trzeba wziac pod uwage, ze Montella wystawil drugi sklad, a Guadalaraja wyszla najmocniejszym. Na pewno widac bledy w defensywie i to jest ich bolaczka. Strzelac potrafia. Teraz walczyli o utrzymanie, ale mieli dodatni bilans bramek, wiec wkrada sie troche paradoks, ze mimo wszystko to nie miejsce dla nich. Zdecydowanie stac ich na,wiecej. Sporo porażek jednobramkowych i mnóstwo remisow.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 lipca 2019, 10:16
Milan przed sezonem też wyglądał całkiem całkiem, a z meczu na mecz nie tylko spadały kilometry na boisku, ale też wola do walki, bo ktoś serwował piłkarzom bezmięsną dietę+praktycznie do 0 ograniczył przedsezonowe treningi bez piłki.
0
XXL
XXL
17 lipca 2019, 10:21
No tak, ale mimo tego zakończyliśmy sezon na miejscu mniej wiecej przypisywanym do nas przed sezonem, a Viola? Do ostatniej kolejki walczyla o utrzymanie, a zapewne kazdy ich widział w ookolicach srodka tabeli, moze troche wyzej.
0
dawko69s
dawko69s
17 lipca 2019, 01:41
Boże jak ja się ciesze, że w końcu ktoś kupił tego fioletowego grajka, bo serio już się rzygać chciało od tego spamu......
2
17 lipca 2019, 00:50
Wow, jedyny Di Marzio ogarnął, że agent zajmuje się więcej niż jednym piłkarzem? Ciekawe czy na takiej samej zasadzie grzano temat Veretouta. Milan już dawno dał sobie spokój z piłkarzem, a media piszą o ciągłych rozmowach xD

Co do Modricia zalecam opanowanie. Nie wierzę, żeby tu przyszedł i sam po doświadczeniach z Bonuccim i Pipitą mam wątpliwości czy jest sens wydawać znów tonę hajsu na kogoś, kto przewyższa cały skład w każdym aspekcie.
Mamy taki projekt, a nie inny i jesteśmy w takim miejscu, a nie innym, więc skupmy się na zawodnikach zmotywowanych i zdeterminowanych przede wszystkim.
Edytowano dnia: 17 lipca 2019, 00:51
8
Katan
Katan
17 lipca 2019, 00:51
Polać panu !
0
XXL
XXL
17 lipca 2019, 06:27
To prawda. Jeden zawodnik z topu zbyt duzo nie zmieni. Paradoksalnie Ci "slabsi" moga wiecej wnieść niz odpady z wielkich klubow. Bonucci to nadal klasa obrońca, ale u nas nie mam kogos takiego jak Chiellini. To samo z Igla, u nas to tak średnio, chociaz bylo widac, ze jest topka napastnikow. Widac bylo doświadczenie i poruszanie, ustawianie sie w polu karnym. Jak zostanie w Juve to zapewne z 15 bramek w sezonie wlepi. Taka to juz kolej rzeczy... Jak jestes najlepszy to musisz grać w najlepszych klubach. Ronaldo tutaj mysle, ze za duzo tez by nie zmienil... Dlatego z tymi zawodnikami z lepszych klubow, ciezko znalezc jakiegokolwiek plusa, bo o pensji nie wspomne jakaby sobie zazyczyli.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 lipca 2019, 10:05
XXL
''Jeden zawodnik z topu zbyt duzo nie zmieni. Paradoksalnie Ci "slabsi" moga wiecej wnieść niz odpady z wielkich klubow.''- powiedz to np. Zlatanowi lub Icardiemu- gdyby nie on Inter w sezonie 2017-18 walczyłby o LE, a nie LM. Zresztą to samo można napisać o indywidualnościach- Piątku(Gdzie wylądowała Genoa po jego odejściu?) czy Quagiarelli(bez tych około 50 bramek w dwóch sezonach Sampdoria nie miałaby żadnych szans na walkę o puchary)

''Bonucci to nadal klasa obrońca, ale u nas nie mam kogos takiego jak Chiellini. To samo z Igla, u nas to tak średnio, chociaz bylo widac, ze jest topka napastnikow.''- Bonucci miał udział przy jakiś 60-70% bramkach straconych przez Juventus w tamtym sezonie, więc żadna klasa sama w sobie.Facet jest w top 5 SO na świecie przy grze 3 obrońców, w 4 osobowym bloku staje się przeciętnym stoperem.Zaś Higuain od początku pobytu w Milanie był sfrustrowany swoim odejściem z Turynu, dlatego akurat te przykłady odnośnie tego jak ''jeden zawodnik z topu dużo nie zmieni'' są całkowicie nietrafione.
0
Zako
Zako
17 lipca 2019, 11:40
Rzadko mam podobne zdanie, ale muszę się zgodzić z Salinasem, Bonucci i Higuain to inne historie, temu pierwszemu nie mozna było odmówić zaangazowania, ale dopiero podczas pobytu w Milanie wyszło, ze gośc nie ogarnia w 4 obronców i bez Chielliniego, moze ma dobre podanie, ale sporo goli jest na jego konto. Higuain nigdy nie chciał grać w Milanie, wypchniety został przez transfer Ronaldo i przygodę traktował jako dobry zarobek i chęc odegrania się na Juve, zresztą jak widać jego poziom tez juz zaczął pikowac w dół, skoro u "swojego" trenera w Chelsea sie nie odnalazł.
0
radson1406
radson1406
17 lipca 2019, 00:41
Pieprzę, pomoc Modric Bennacer i Paqueta wygląda imponująco.
1
zbylon
zbylon
17 lipca 2019, 00:44
Plus Jack, Hakan, Kessie i Suso. Naprawdę solidna pomoc. A jeszcze o tym Krunicu nie zapominajmy.
0
Katan
Katan
17 lipca 2019, 00:50
Co wy na kolację zjedliście, że głowę w chmurach macie? :D
12
XXL
XXL
17 lipca 2019, 06:28
Radson, jeszcze Pogbe, Verrattiego i Kante dolicz. A jak starczy to Pjanicia.
1
brzydki
brzydki
17 lipca 2019, 00:18
Tak, niech kupią Modricia za 20 milionów żeby za rok próbować opchnąć go do Genui na wymianę za jakiegoś Sturaro xD A Biglia siedzi i się zastanawia o co tu chodzi
0
zbylon
zbylon
17 lipca 2019, 00:07
Modric mógłby jeszcze parę lat pograć na wysokim poziomie a my od czasów Pirlo nie mieliśmy pomocnika o takiej renomie i umiejętnościach. Moim zdaniem jest to opcja realna, gdyż Królewscy wydali kupę szmalu i jeśli nie chcą problemów z FPP, to muszą sprzedać jedną ze swoich największych gwiazd. Wyglada na to, że Bale zostanie w Madrycie i nie zdziwię się jak po odejściu Marcelo, to Bale będzie grać na lewej obronie. A Modric dla Realu jest już najzwyczajniej za stary.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 lipca 2019, 00:11
Mówimy o piłkarzu który wymiatał na ostatnich MŚ. Facet ma 33 lata, forma dalej kozacka. Jeżeli odejdzie z Realu to tylko dla klubu który walczy o najwyższe trofea.
Edytowano dnia: 17 lipca 2019, 00:12
3
zbylon
zbylon
17 lipca 2019, 00:17
Niekoniecznie. W tym wieku szuka się nowych wyzwań. W Madrycie osiągnął wszystko co piłkarz mógł osiągnąć. Postawienie Milanu na nogi to wyzwanie godna takiego mistrza jak Modric. Osobiście daję mocne 25% szans na ten transfer. Zauważcie, że mówiono o budżecie 80 baniek na transfery. Ile z tego zużyliśmy?
2
brzydki
brzydki
17 lipca 2019, 00:20
Odnośnie zawodnika po 30-stce z udanym turniejem: Diego Forlan i transfer do Interu w 2011.
2
zbylon
zbylon
17 lipca 2019, 00:23
brzydki - a kto mówi o udanym turnieju?
0
Valandar
Valandar
17 lipca 2019, 00:28
Przeciez Modric powiedział, że nie jest zainteresowany odejsciem z Madrytu, takie newsy to te najgorszego sortu, wiadomo, że do nas nie przyjdzie, a połowa da się na to nabrać i po okienku będą się z nas śmiać jak z interu w którym rok temu miał grać i Modric i Vidal i to mialy byc pewniaczki
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 lipca 2019, 00:35
Zbylon
No póki co to 20 za Theo, 8 za Krunica i 16 za Bennacera (?).
0
zbylon
zbylon
17 lipca 2019, 00:41
fanatyk - więc do tych obiecanych 80mln na transfery jeszcze trochę zostało. A mamy też co sprzedać. Zupełnie zbyteczny Castillejo i Laxalt. Poczekajmy. Coś czuję, że będzie ciekawie. Pamiętam jak dwa lata temu kręcono bekę, że ma przyjść Bonucci.
0
Zako
Zako
17 lipca 2019, 01:02
Fanatyk 2.0
Na MŚ był w formie , owszem, ale przecież jego 2018/2019 był równie słaby co calego Realu, ewidentnie nie na miarę złotej piłki, swoją droga według mnie niezasłuzonej, ale to juz sprawa na inny temat :). Real pewnie i tak będzie chciał jakąs kwotę niemała, a Modric wysoki kontrakt jezeli w ogóle miałby spojrzeć w naszą stronę , a pewnie się skończy tak, ze Perez poda kwotę , która według włodarzy będzie za duza jak na wiek Modrica i na tym sie skończy. Real nie ma zresztą wielkiego powodu, zeby sie go pozbywać, bo nie zarobią na nim tyle co na Isco czy Jamesie.
0
marcinomilano
marcinomilano
17 lipca 2019, 00:06
Janłukasz Marcepan też potwierdza kontakty w kontekście pozyskania Modrića. Pytanie tylko, czy sprowadzanie 34 latka z ogromną pensją to dobry ruch?
0
Fushnikov
Fushnikov
16 lipca 2019, 23:48
No i to jest bomba transferowa!! Brawo stolica!
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
16 lipca 2019, 23:35
Sky Sport Italia podaje, że czaimy się na Modrica XD
1
jedunio
jedunio
16 lipca 2019, 23:37
Haha dobre w sumie może to jest ten silny pomocnik...z tymze stary hehe
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
16 lipca 2019, 23:34
Ciekawe komu Teraz Biglie będą wciskac na sile, może Sampdorii plus 10mln za Praeta?
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 23:35
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
16 lipca 2019, 23:31
Niestety jutro nie zobaczymy już newsa o Veretoucie. Co bedziemy teraz czytać?

Xd
9
Foxigar
Foxigar
16 lipca 2019, 23:30
GDM na twitterze pisał, że na spotkaniu z Vlado Lemicem rozmawiali o Modricu i młodych graczach
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 lipca 2019, 23:30
Nie byłem zadowolony z wykluczenie z LE. Wiem że klub zrobił to by w końcu było dobrze. I mam nadzieję że w dłuższej perspektywie tak będzie. Ale też wiedziałem że przez to ciężko będzie sprowadzić kogoś konkretnego. Jednak dla wielu granie nawet w LE to jest coś. No cóż. Mam nadzieję że w przyszłym roku zagramy w LE. A może nawet Giampaolo jakoś wyrwie te 4 miejsce. Trzymam kciuki.
1
Milek1996
Milek1996
16 lipca 2019, 23:07
A co w końcu z Panem Snadro T. z Bresci? :/
1
XXL
XXL
16 lipca 2019, 22:59
Moze w koncu uwierze w mocne Juve w LM.
0
Milanboy
Milanboy
16 lipca 2019, 22:50
No cóż, pokaz Mocy Juventusu, nie ma co ukrywać
0
XXL
XXL
16 lipca 2019, 22:37
De Ligt pol godziny temu wyladowal w Turynid. Na fb Juve jest filmik jak pozdrawia kibicow Starej Damy. Zazdro...
2
Jago
Jago
16 lipca 2019, 22:49
Wystarczyło kilka słów od Ronaldo na ucho i gość w juve.
2
Boateng93
Boateng93
16 lipca 2019, 23:16
Myślę, że jednak grubas Raiola miał tu dużo do powiedzenia. Za 2 lata ruszy z szopką, dawać nowy kontrakt, podwyżkę i mi tu parę milionów prowizji, bo De Ligt odejdzie.
1
El Diablo
El Diablo
16 lipca 2019, 23:29
Boateng93
#potwierdzoneinfo
0
ksieciunio
ksieciunio
16 lipca 2019, 22:23
Policzmy: najpierw miał być Sensi, potem Torreira (albo na odwrót), później Ceballos, teraz jakiś Francuz z Violi i co? Ano nic. Wychodzi na to, że klub nie jest w stanie zaoferować NICZEGO by skusić do siebie nawet bardzo przeciętnego grajka z pomocy!
1
rossoner111
rossoner111
16 lipca 2019, 22:28
to jest fakt, same porażki
1
XXL
XXL
16 lipca 2019, 22:34
Jeszcze Kabaka sie otarl.
1
mpt1899
mpt1899
16 lipca 2019, 22:34
Jakos prawdopodobnie skusil Bennacera ale najwazniejsze to to, ze skusil Gigio, Piatka, Paquete, Romka do pozostania. Do tego nikt sie nie pali, zeby odejsc. Nie mowie tu o Borinim ale o Kessim, RR, Calabrii czy Hakanie. Mam nadzieje, ze sprowadza jakosciowego SO i pomocnika, zeby takim jak Ty dac troche do myslenia zanim cos napisza. Jakby nie mieli nic do zaoferowania to pewnie wielu z nich by odeszlo.
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 22:36
6
Krauser
Krauser
16 lipca 2019, 22:38
Nikt się nie pali do odejścia hip hip hurra. To faktycznie powiało optymizmem....
1
mpt1899
mpt1899
16 lipca 2019, 22:44
Krauzer wlasnie to jest bardzo pozytywna informacja dla klubu w tak newralgicznym momencie ale co ja tam wiem. Dobrze, ze mamy strategow jak Ty. Ciekawe tylko co tutaj robisz zamiast pracowac w Milanie albo chocby w Legii. Wyobrazasz sobie co by bylo gdyby chociaz polowa z nich poprosila o transfer? Albo zaczela robic szopki jak Kalinic w Violi?
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 22:46
2
roby
roby
16 lipca 2019, 22:46
Cos mniej wiecej o tym pisalem...to znalazl -a sie madrala co skrytykowala,a prawda jest wlsnie taka...ze nazwiska te lepsze to wymysly a o te co walczymy to sredniaki ,ktorzy i tak pk wyczerpujacej wojnie z innym klubem do nas nie przychodza ...i szukamy zamiennikow do tych sredniakow...na razie okno jest mega slabe...ale nie dziwmy sie nawet LE nie ma ...a watpie zebysmy uplasowali sie na 1-4 miejscu w lidze
0
fett85
fett85
16 lipca 2019, 22:46
kseiciunio
Tutaj bardziej chodzi o wymagania finansowe innych klubów niż same chęci wymienionych przez Ciebie zawodników. Torreira i Veretout przy godziwej zapłacie za ich karty zamienili by swoje kluby na Milan. Nie wiem czego chciał Sensi, ale wygląda na to, że wolał lepszy Inter, natomiast Ceballos rzeczywiście mierzy wyżej niż przeciętny Milan.

mpt1899
Jeżeli chodzi o Bennacera to trudno było go nie skusić zważywszy na to, że gość grał w drużynie, która spadła z Serie A. Poza tym Arsenal zrezygnował z jego karty, a konkurencji zbyt dużej raczej nie było.
0
mpt1899
mpt1899
16 lipca 2019, 22:53
Fett, chodzi mi o to, ze ksieciunio napisal, ze nawet bardzo przecietny pomocnik nie chce tu przyjsc a ja mysle, ze Bennacer jest lepszy niz "bardzo przecietny".
0
brzydki
brzydki
17 lipca 2019, 00:04
mpt1899 A myślisz, że ktoś jest poważnie zainteresowany którymś z wymienionych przez Ciebie graczy? Prezentują przeciętny poziom, Milan za nich będzie chciał niemałe kwoty, a ich pensje odstraszają. Jakby faktycznie ktoś z LM przyszedł z konkretną ofertą, to myślisz że nikt już tak nie chciałby uciekać? Bo ja mam wątpliwości... To samo zresztą z Bennacerem, cieszmy się jakby Milan sprowadził nie wiadomo jaki wielki talent, a nikt za bardzo na poważnie się nim nie interesował, a w dodatku Arsenal słynący ze stawiania i promowania młodych graczy oddał go do Empoli niemal za darmo, a gdy miał opcję odkupu to nawet się nie zainteresował. Gdyby widzieli w nim jakikolwiek potencjał to chociaż podjęliby próbę zawalczenia o gracza, a oni kompletnie zlali temat- to raczej nie pokazuje że Milan kupił wartościowego gracza (i to za prawie 20mln z drużyny z Serie B!), choć sam chciałbym twierdzić inaczej.
Edytowano dnia: 17 lipca 2019, 00:08
0
brzydki
brzydki
17 lipca 2019, 00:42
Ależ festiwal defetyzmu. Panowie, stać was na więcej! :P

A tak w ogóle, to ciekawe czy fani Wisły czy Torino(kluby zasłużone historycznie dla swojego kraju) też tak narzekają, że już najlepsi gracze nie mogą do nich przyjść przez kasę/puchary/poziom etc.
A właśnie, bo tu słowo klucz - MOGĄ.
Niektórzy tu nie MOGĄ przyjść, a niektórzy nie CHCĄ. Niby mała, ale jednak różnica, prawda? :)

Nie jest fajnie, jesteśmy gdzie jesteśmy, ale chyba już wszyscy o tym wiedzą, prawda? Nie trzeba robić absurdalnego "cherry picking", by tylko Milanowi dokopać.
"No bo popatrz, hehe, była plotka o tym i tamtym, ale nie przyszli... ale z nas przegrywy...eheh."
W ciągu lata z każdym klubem wiąże się dziesiątki/setki piłkarzy, z różnym stopniem prawdopodobieństwa transferu. Dziwne, że wszyscy do danego klubu nie trafiają.
Dzisiaj poszła plotka o Modriciu. Jak jutro się okaże, że jednak nie dla nas taki piłkarz, to rozpoczynamy kolejny festiwal?
Jeżeli pojutrze Tuttofruttosport czy inna La Bamba poda news o Kroosie dla odmiany i znów się okaże, że jednak nie dla nas, to festiwal defetyzmu ciągniemy dalej? :D

"Hehe, no bo wiesz... w dupie jesteśmy, nikt nas nie chce...iksdede"

P.S. Bennacera chciało sporo klubów, ale my daliśmy najlepszą ofertę. Ot cała filozofia.
Edytowano dnia: 17 lipca 2019, 00:43
1
mpt1899
mpt1899
16 lipca 2019, 22:16
Podobno cena za Shara to okolo €15M. Massara i Maldini przedstawili gracza Marco, ktory wkrotce ma wydac swoja opinie. Jego marzeniem ponoc jest Upamecano.
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 22:17
0
Milanboy
Milanboy
16 lipca 2019, 22:02
Ja się tam cieszę że tutaj nie trafi, wolę kogoś innego niż Jordana, chce innego pomocnika, ale jakiego
0
budii1906
budii1906
16 lipca 2019, 22:01
Brawo Roma !!!!dobrze ze się chętni po niego znaleźli :) teraz czekam na poważny transfer
0
XXL
XXL
16 lipca 2019, 21:43
Hahaahhaha, a widzieliscie ofensywe Interu powolana na ICC? Longo, Politano, Colidio, Esposito, Vergani. Strach sie bac xdddddddddd
2
pazioni
Moderator pazioni
16 lipca 2019, 21:33
Kurde, ale saga się skończyła.
0
grzyweek7
grzyweek7
16 lipca 2019, 21:35
Nie koniecznie zawsze możemy go wypożyczyć z Romy XD
1
Piotrek1899
Piotrek1899
16 lipca 2019, 20:54
Uważam, że z graczy, któych już mamy w pomocy można złożyć niezłego samograja. Hakan, Jack, Paqueta, Krunić, Bennacer?, Kessie, Suso. Przy dobrym trenerze Ci ludzie są w stanie zapewnić naprawdę wysoki poziom. Dokupić dwóch solidnych zmienników i myślę, że na czołową 4 w Serie A spokojnie to wystarczy. Generalnie uważam, że obecna kadra bez żadnych ubytków jest w stanie walczyć o top 3. Przydałyby się jedynie ktoś doświadczony na ŚO. Przypominam, że od nowego sezonu będzie z nami Trener, a nie ktoś aspirujący do tego miana;)
8
XXL
XXL
16 lipca 2019, 21:12
Jak Benaccera klepna oficjalnie, to wtedy doswiadczony SO i jakis SS i mozna zaczynać sezon. W koncu bedzie wybór i ktos z warsztatem na lawce trenerskiej.
2
SNIPER
SNIPER
16 lipca 2019, 21:17
Mnie tylko martwi czy Jack wróci do formy. Conti chociaż się starał nie dał rady do tej pory
0
XXL
XXL
16 lipca 2019, 21:19
Moim zdaniem brak kontraktu Abate i, Zapaty to ciemnogrod. Teraz sie martwimy o so, a mielibysmy dwoch, w tym jednego, ktory zagra na boku, a tak zostajemy z reka w nocniku, elektrycznum Musacchio i szklanym Caldara.
4
daro12555
daro12555
16 lipca 2019, 21:36
Zmieników?Kupić jednego ale wysokej jakości pomocnika i pomoc gotowa,a jak nie to Tonaliego .Do tego stoper dosyć już ograny ale nie musi być wiekowy ,i jakiś młody napastnik ale nie typowa dziewiątka mogący też gracz na skrzydłach coś jak Depay ,tylko wiadomo raczej trochę tańszy .
0
Lipido
Lipido
16 lipca 2019, 21:38
Racja . Wszystko w rekach trenera, który musi nauczyć ich grać przede wszystkim piłka. Jak pokazał ostatni sezon trening maratończykow to za mało. Plus jest taki, ze obecny trener potrafi rozwijać mlodych piłkarzy. Ważne jest to by uświadomił sobie, ze może oczekiwać więcej od klubu niż w Sampdori i poprzednich klubach które prowadził. Jeśli tak to możemy mierzyć wysoko.
0
daro12555
daro12555
16 lipca 2019, 21:40

XXL -Mogliśmy z nimi przedłużyć kontrakt i byśmy w tym okienku nie musieli sprowadzać stopera .
0
16 lipca 2019, 20:41
Tuttosport ma nowy pomysł: Eric Bailly!
Jako że jestem tak samo wiarygodnym źródłem jak ta (tfu!) "gazetka", to rzucam swój: dwuletnie wypożyczenie Zapaty z Genoi, z opcją wykupu + Sturaro za 15 mln. :)


1
Savi
Savi
16 lipca 2019, 20:44
Ale on nie mial isc do Romy?
Zas nowa telenovela z roma i milanem?
0
XXL
XXL
16 lipca 2019, 20:49
Oj, Zapate będziemy wspominac.
0
mpt1899
mpt1899
16 lipca 2019, 21:03
Mowilo sie o nim latem. W UK media wrecz podawaly, ze sam Eric chcial do nas przejsc.
0
Zuber
Zuber
16 lipca 2019, 22:14
Brać Eric bez gadania, gościu jak gra jest kotem, ostatnio męczyły go kontuzję, ale to dobry typ na ŚO.
0
XXL
XXL
16 lipca 2019, 20:35
Lopez/Mirante
Spinazzola/Kolarov
Fazio/Jesus/Mancini/Alderweireld
Florenzi/Santon
Cristante/Diawara/Veretout/Pellegrini/Pastore/Zaniolo
Under/Perotti/Kluivert
Dzeko/Schick

Alderweireld i Mancini bardzo blisko Romy, ale jezeli nie dolacza to zarzad i tak szuka dwoch kozakow na so.

Sporo sie mowi, ze sa w dupie, ale ta kadra nie wygląda na zespol z polowy tabeli. Bedzie bardzo ciekawy sezon, bo na top4 maja spore szanse tak jak my, Atalanta i mozliwe, ze Lazio. Troche dalej Torino, Sampa i jak sie obudzi to Viola.
2
Savi
Savi
16 lipca 2019, 20:40
Serio? nie widze nic nadzwyczajnego. Bez obrazy. ale w innych druzynach tez nie widze. Poki co nawet inter nie przemawia do mnie Juve,... Napoli ... poki co nic nie zmienilo
3
XXL
XXL
16 lipca 2019, 20:48
Przeciez ta kadra calosciowo nie jest mocna, ale na wloskie standardy? Oprocz Juve i Napoli nie ma nikt juz nic ciekawego do zaoferowania. Dlatego tez mowie, ze przedwczesne wykluczanie Romy z top4 (bylo kilku takich), to absurd. Wloski poziom spadl, Juve, przepasc, Napoli, przepaść i dopiero Intery, my i inne Romy.
0
Krauser
Krauser
16 lipca 2019, 20:53
A w Milanie widzisz coś nadzwyczajnego?^^
2
Krauser
Krauser
16 lipca 2019, 20:55
Przepasc to bedzie miedzy interem a Napoli , Conte zje Ancelottiego
1
Savi
Savi
16 lipca 2019, 21:15
Krauser jest napisane poki co nic sie nie zmienilo. Wiec czytanie sie klania. Ze nie ma nic nadzywczajnego
0
Huczaj
Huczaj
16 lipca 2019, 22:47
Coś czuję, że w zasięgu będzie jeszcze Napoli, wydaje mi się, że zagrają słaby sezon. Nie mam żadnych racjonalnych argumentów, po prostu tak mi się wydaje.
0
fett85
fett85
16 lipca 2019, 20:23
Fakt, że nie będziemy o nim musieli czytać jest kojący. Nie cieszył bym się jednak z powodu, że pójdzie do Romy. Czy Francuz by się nam przydał? Oczywiście, ponieważ posuchę w pomocy mamy straszną. Ja osobiście mam obawy kto przyjdzie w zamian, ponieważ jeżeli to był pierwszy wybór to jakie kwalifikacje musi mieć numer dwa w kolejce?
2
grayman88
grayman88
16 lipca 2019, 20:12
Szkoda że nic o Tonallim nie słychać...
8
Daros
Daros
16 lipca 2019, 21:16
Jak dla mnie jest rzadki, nawet na obecny Milan. Zobaczymy co powiemy o nim po sezonie
1
patoo_07
patoo_07
16 lipca 2019, 22:50
Może to dobrze? :D
0
86rl
86rl
16 lipca 2019, 20:12
A tak odnośnie ŚO, może tak spojrzeć na Boatenga? Bayern go do wylotu wytypował, nie wiem jak z pensją.
0
Savi
Savi
16 lipca 2019, 20:15
ty serio? Wez przestan prosze
4
Wolly
Wolly
16 lipca 2019, 20:18
Koło pod forma, stracił miejsce w reprezentacji i do tego giga pensja.
1
86rl
86rl
16 lipca 2019, 20:25
Tak rzuciłem do dyskusji. Wydaje mi sie gość ciekawszy niz proponowany Lovren. Tak jak mówię, nie wiem z jaką pensją teraz tam siedzi.
0
Savi
Savi
16 lipca 2019, 20:33
No nie wiem czy lepszy niz loverboy obecnie. A napewno Szer ich zjada
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 20:33
0
86rl
86rl
16 lipca 2019, 20:59
Tu sie Savi z Tobą zgodzę, Schar zjada obu. Bez dyskusji. Tyle, że patrząc jaka lipa na ŚO w rezerwie i jak narazie brak pewnych transferow, oprócz plotek, to pomyślałem, że łatwiej gościa z Bayernu wyciągnąć niż Lovrena bez zgody Kloppa. Vermalen jest bez kontraktu ale to szklanka straszna :-/ i facet już wiekowy.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 lipca 2019, 20:11
Widzieliście jak Napoli wyremontowało stadion? Świetnie to wygląda nowe siedzenia niebieskie, nowe nagłośnienie muza i speaker naprawdę jakość razy dwa. Ale co najważniejsze i najlepsze światła - gra świateł jak na stadionie Juve, jeżeli ktoś wie o co chodzi to robi to robotę.. No i oczywiście jakieś tam telebimy nowe itd.. Tak na marginesie dla zainteresowanych polecam Youtube :)
1
Savi
Savi
16 lipca 2019, 20:10
OD jutra Seri prawie w Galacie ale chce co Milanu ;)
0
ósmy
ósmy
16 lipca 2019, 20:07
Seedorfa właśnie zwolnili z funkcji trenera repry Kamerunu.
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
16 lipca 2019, 19:59
No i fajnie ani mnie to boli ani mnie to cieszy.
0
Adamken
Adamken
16 lipca 2019, 19:58
Odbiegając od tematu mercato. Słyszeliście o przypadku Juventusu w FIFIE 20? Podobno sprzedali na wyłączność licencję do nazwy firmie Konami, a więc do PES'a. I tym samym w nowej odsłonie FIFY mistrzowie Włoch będą występować pod nazwą... Piemonte Calcio.
2
Pawlinho3
Pawlinho3
16 lipca 2019, 20:08
Powinni występować pod nazwą calciopoli....
6
SNIPER
SNIPER
16 lipca 2019, 21:15
Tak. Już cały fb pęka ze śmiechu, że nawet w fifie Juve nie wygra ligi mistrzów xD
2
adamos
adamos
16 lipca 2019, 19:52
Pierwszy raz się ucieszyłem, że jakiś piłkarz jest,, nie dla Milanu...,, :-D
0
Aniaa
Aniaa
16 lipca 2019, 19:43
Forza Roma za sam fakt, że nie będziemy musieli o nim czytać :D
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 lipca 2019, 19:30
No i bardzo dobrze. Średni piłkarz, młodsza i trochę lepsza w ofensywie wersja Biglii. Oby przyszedł ktoś lepszy.
4
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
16 lipca 2019, 19:54
Daniele De Rossi (za free) i Lorenzo Pellegrini, a do AS Romy powędruje "karta Lucasa Biglii" + gotówka Forza Lazio! : D
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 lipca 2019, 20:06
Lorenzo z pocałowamiem ręki bym brał.
0
Qiub
Qiub
16 lipca 2019, 19:24
Jezu w końcu!
0
MR. X
MR. X
16 lipca 2019, 19:22
A bierzta go z pocalowaniem ręki.
0
Corsa
Moderator Corsa
16 lipca 2019, 19:11
a jutro rano: Veretout woli grać w Milanie.... :D
2
Savi
Savi
16 lipca 2019, 19:16
nie prowokuj
0
Marosso
Marosso
16 lipca 2019, 19:17
Jeśli można byłoby obstawić pojawienie się takiej informacji w dniu jutrzejszym chyba skusiłby się zagrać :)
1
Corsa
Moderator Corsa
16 lipca 2019, 19:28
@Marosso, jak chcesz, to mogę przyjąć zakład, kurs 2,35, stawkę proszę przelać na moje konto, dane podam na pw. Aaaaa i dzisiaj promocja, gra bez podatku. CorsaBet zaprasza do gry :)
0
Marosso
Marosso
16 lipca 2019, 21:57
Hehehe noo dobra Corsa uznajmy ze boje się nielegalnych zakładów ;)
1
ósmy
ósmy
16 lipca 2019, 19:10
Tylko dlaczego ten news jest zaznaczony pogrubioną czcionką?
0
rossoner111
rossoner111
16 lipca 2019, 19:11
Bo każdy czekał. I kibicował Romie ...
4
adamos
adamos
16 lipca 2019, 19:53
Bo serial się skonczył i każdy może odetchnąć...
1
16 lipca 2019, 19:07
Czuje ze na koniec okaze sie ze przyjdzie jeszcze wiekszy ananas niz Veretout , ten meksykaniec idealnie sie wpasowuje
0
vorti
vorti
16 lipca 2019, 19:06
Mnie już śmieszą "newsy" gazet, które nie mają pojęcia co się dzieje w głowach zarządu i puszczają takie newsy, a nic z tego nie wynika. Saga z Veretoutem to pokazuje, bo co chwilę inne wersje różniące się 1mln, 3 mln, 4mln, Biglia, bez Biglii... Czekam na oficjalne transfery i pierwszy mecz pod wodzą nowego trenera. Oceniać będzie można pod koniec okienka i na koniec sezonu jak już dostaniemy się do LM :)
3
Zielony2009
Zielony2009
16 lipca 2019, 19:48
Tak jak z oceną Rino
0
rossoner111
rossoner111
16 lipca 2019, 19:05
Czyżby to oznaczało ze za ławkę rezerwowych Milan nie chce przepłacać? Bo szykują fajerwerki na podstawowy skald ?;D
0
Marcin1995
Marcin1995
16 lipca 2019, 19:00
Skoro negocjowali tyle czasu to znaczy że go chcieli, mnie osobiście on nie przekonuje ale powątpiewam że przyjdzie ktoś lepszy szczerze mówiąc
0
Savi
Savi
16 lipca 2019, 18:59
Odpalamy petardy:)
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się